Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:42:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 184 185 186 187 188 189 190 [191] 192 193 194 195 196 197 198 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254801 alkalommal)
0 Felhasználó és 106 vendég van a témában
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #9500 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 21:45:43 »

Ez nem túl etikus kérdés, lévén a fórumtársaid szellemi termékéről van szó. Legalábbis ez a legrosszabb hely, ahol feltehetted ezt a kérdést.
Csak arra gondoltam, hogy ha elviszem 1 jóképességű szervizbe, oszt letörölnek róla mindent 1 kóbor szoftverfrissítés miatt, és amit már felrakattam power_ford-al, akkor buktam a 60ezrem 1 pillanat alatt így. Persze meg kell válogatni meg leszögezni, hogy véletlenül se próbálgassanak ilyeneket be... de az ördög sose alszik.
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #9501 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 22:04:05 »

Olvass vissza! Vagy 1-2 éve kielemeztük. Szvsz, felesleges elővenni még1x. Ha kell, akkor ennyi. Ha nem, maradjon ami van.

A kérdező azóta ki lett utálva/tiltva? Csak hogy mire számítsak   vigyor3
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9502 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 22:48:33 »

Tuti fogja  Wink

Nem mutatta és azonnal indult is mint mindig, pedig kikapcsoltam a súgót. Smiley
Én csak ilyen -5 fok alatt szoktam látni néha, hogy kigyulladna az izzítás. Szóval ezek után kiszedjük az izzító gyertyákat a másikból és megnézzük attól független is, hogy az ohm-os mérés jónak mutatta.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #9503 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 23:17:15 »

Nem mutatta és azonnal indult is mint mindig, pedig kikapcsoltam a súgót. Smiley
Én csak ilyen -5 fok alatt szoktam látni néha, hogy kigyulladna az izzítás. Szóval ezek után kiszedjük az izzító gyertyákat a másikból és megnézzük attól független is, hogy az ohm-os mérés jónak mutatta.
Ez érdekes, megnézem holnap én is, de azt hiszem szokta mutatni nekem.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #9504 Dátum: 2016.10.11 kedd, 07:01:03 »

A kérdező azóta ki lett utálva/tiltva? Csak hogy mire számítsak   vigyor3

Csúnya lenne, ha ez miatt ki lenél tiltva, elvégre ez egy fórum, kérdezni szabad. Nem sértettél, aláztál meg senkit...
Nagyon sok fórumon fent vagyok és pl. az iGO/Primo fórumon is töltenek el emberek rengeteg időt otthon a gép előtt azzal, hogy a kiadott programot módosítják, skineket csinálnak hozzá, javítják a gyári hibákat, és mégsem kérnek érte pénzt...
Szóval ez a fáradságos, sok időt eltöltős duma kicsit, hát...
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.11 kedd, 07:12:33 írta sinci » Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #9505 Dátum: 2016.10.11 kedd, 07:32:57 »

Csúnya lenne, ha ez miatt ki lenél tiltva, elvégre ez egy fórum, kérdezni szabad. Nem sértettél, aláztál meg senkit...
Nagyon sok fórumon fent vagyok és pl. az iGO/Primo fórumon is töltenek el emberek rengeteg időt otthon a gép előtt azzal, hogy a kiadott programot módosítják, skineket csinálnak hozzá, javítják a gyári hibákat, és mégsem kérnek érte pénzt...
Szóval ez a fáradságos, sok időt eltöltős duma kicsit, hát...
Nem is gondoltam komolyan, csak pojjenkodni probaltam.. Smiley
Nekem nincs bajom ezzel, en pl tok hulye vagyok az ilyenekhez, meg ha akarnam se tudnam megjegyezni, egyszeruen nem fogja az agyam. Cheesy szoval jo hogy van, kerjen is nyugodtan penzt erte, biztos nem olcso a felszereles se ehhez(pl nekem laptopom sincs), bar az inflaciot nem ertem, tobb ember lemond rola(2t konkretan en is ismerek, akinek tavaly meg 22ezret mondott, csak nem jutottak oda). Persze igy kevesebb munkaval is ugyanott van.

Amugy meg csak ne csesszek el nekem ezt mert akkor en cseszek el vmit, nem is engednek embert probalkozni.  Grin

De ez mar nagyon nem ide tartozik. Viszont a szoftvermodositas jo aron van az euro5os motorokhoz, es nagyon is megeri, nekem nagyon bejott, pedig csippeltettem is mar meg autot es nem ereztem ekkora kulonbseget. Pedig elmeletileg gyari cucc, nem is ad akkora nyomatekkulonbseget.
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.11 kedd, 07:39:55 írta Bandy » Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9506 Dátum: 2016.10.11 kedd, 10:19:54 »

Csak arra gondoltam, hogy ha elviszem 1 jóképességű szervizbe, oszt letörölnek róla mindent 1 kóbor szoftverfrissítés miatt, és amit már felrakattam power_ford-al, akkor buktam a 60ezrem 1 pillanat alatt így. Persze meg kell válogatni meg leszögezni, hogy véletlenül se próbálgassanak ilyeneket be... de az ördög sose alszik.
Ha találkoztál vele, akkor biztosan sejted, hogy ilyen esetben sem buktad el a pénzed.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9507 Dátum: 2016.10.11 kedd, 10:19:59 »

Csúnya lenne, ha ez miatt ki lenél tiltva, elvégre ez egy fórum, kérdezni szabad. Nem sértettél, aláztál meg senkit...
Nagyon sok fórumon fent vagyok és pl. az iGO/Primo fórumon is töltenek el emberek rengeteg időt otthon a gép előtt azzal, hogy a kiadott programot módosítják, skineket csinálnak hozzá, javítják a gyári hibákat, és mégsem kérnek érte pénzt...
Szóval ez a fáradságos, sok időt eltöltős duma kicsit, hát...


Szerintem próbálj tenni Te is valamit amiért "pénzt kérhetsz" itt Tőlünk. Dolgozz vele órákat amellett, hogy megvan hozzá a 100% -os supportod, legyen hasznos és add el. Amennyiben így lesz, elmegyek hozzád is ahogy Power Ford kollégához!!! és ki fogom fizetni!

Ezt írod: "Csúnya lenne, ha ez miatt ki lenél tiltva, elvégre ez egy fórum, kérdezni szabad. Nem sértettél, aláztál meg senkit..." - Szerinted ezzel nem "sérted" a kollégát, és a fórumtársakat akik "kifizették" azzal a minősítéssel, hogy PF kolléga "pénzt kér" ??

Nem értem az emberek miért foglalkoznak folyton mással...  gun gun
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9508 Dátum: 2016.10.11 kedd, 10:21:03 »

Ha találkoztál vele, akkor biztosan sejted, hogy ilyen esetben sem buktad el a pénzed.


eljen
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #9509 Dátum: 2016.10.11 kedd, 10:38:59 »

Nem mutatta és azonnal indult is mint mindig, pedig kikapcsoltam a súgót. Smiley
Én csak ilyen -5 fok alatt szoktam látni néha, hogy kigyulladna az izzítás. Szóval ezek után kiszedjük az izzító gyertyákat a másikból és megnézzük attól független is, hogy az ohm-os mérés jónak mutatta.
Megnéztem, nekem sem volt semmi izzítás 9 foknál.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9510 Dátum: 2016.10.11 kedd, 10:41:41 »

Ja, ha csak 5 ezer FT-on múlna. De 30 ropi irreálisan magas szerintem. Lehet akármilyen fórumtárs.


Akkor legfeljebb nem veszed meg. Azért kell hozzá eszköz és rengeteg idő. a másik lehetőség, hogy megveszed az eszközöket és megcsinálod magad.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9511 Dátum: 2016.10.11 kedd, 10:48:43 »

Csúnya lenne, ha ez miatt ki lenél tiltva, elvégre ez egy fórum, kérdezni szabad. Nem sértettél, aláztál meg senkit...
Nagyon sok fórumon fent vagyok és pl. az iGO/Primo fórumon is töltenek el emberek rengeteg időt otthon a gép előtt azzal, hogy a kiadott programot módosítják, skineket csinálnak hozzá, javítják a gyári hibákat, és mégsem kérnek érte pénzt...
Szóval ez a fáradságos, sok időt eltöltős duma kicsit, hát...

Azért egy igo/primo skin és egy mondi műszerfal módosítgatás nem ugyan azt a tudást és eszközparkot igényli. Az IGO-hoz elég egy notepad és egy paint, meg megtalálni a megfelelő fájlokat. Az mondi műszerfal esetében ez azért egy jóval bonyolultabb folyamat. Annó nekem is megcsinálta a magyarítást és funkció bővítést. Nekem nagyon tetszett és abszolute nem éreztem pénzkidobásnak vagy drágának. A frissítés mellett rengeteget segített sok minden másban is. Korrekt csávó.

Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #9512 Dátum: 2016.10.11 kedd, 10:50:16 »

Akkor legfeljebb nem veszed meg. Azért kell hozzá eszköz és rengeteg idő. a másik lehetőség, hogy megveszed az eszközöket és megcsinálod magad.
Ez a társalgás egy feneketlen kút... így be is fejezem, mert az álláspontjaink soha nem fognak  közeledni.  wave
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #9513 Dátum: 2016.10.11 kedd, 10:56:47 »

Azért egy igo/primo skin és egy mondi műszerfal módosítgatás nem ugyan azt a tudást és eszközparkot igényli. Az IGO-hoz elég egy notepad és egy paint, meg megtalálni a megfelelő fájlokat. Az mondi műszerfal esetében ez azért egy jóval bonyolultabb folyamat. Annó nekem is megcsinálta a magyarítást és funkció bővítést. Nekem nagyon tetszett és abszolute nem éreztem pénzkidobásnak vagy drágának. A frissítés mellett rengeteget segített sok minden másban is. Korrekt csávó.


Még csak annyi ha ezt bírnám egy igo fórumba biztos népszerű lenne a hozzászólásod. Elvégre biztos sok ilyet csináltál már. ..
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.11 kedd, 13:00:08 írta sinci » Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #9514 Dátum: 2016.10.11 kedd, 11:00:03 »

huhu, nem kell felkapni a vizet. Mivel én nem voltam itt 1-2 éve, ezért írtam.
Netán Te is jutalékot kapsz...?  nyes
Nem kaptam fel a vizet. Mostanában a sok új user soxor kérdez olyanokat, amikre 1 kis kereséssel és/vagy visszaolvasással megtalálható a válasz. Ezért írtam, mivel itt voltam 1-2 éve. És nem kapok jutalékot. Viszont ha érdekel a pro és a kontra, akkor visszaolvashatsz. Ha meg nem, akkor mind1.  integet2
 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9515 Dátum: 2016.10.11 kedd, 11:25:40 »

Akkor legfeljebb nem veszed meg. Azért kell hozzá eszköz és rengeteg idő. a másik lehetőség, hogy megveszed az eszközöket és megcsinálod magad.
és tapasztalat hiányában még akár téglázni is lehet a convers-t, ami utána csak plusz többlet költség
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #9516 Dátum: 2016.10.11 kedd, 12:03:09 »

Ha találkoztál vele, akkor biztosan sejted, hogy ilyen esetben sem buktad el a pénzed.
Persze, találkoztam, fizettem, és még ajánlottam is másnak. De ilyen infókat elfelejtettem kérdezni. Viszont ez biztató(persze ne kelljen igénybe venni).  worship
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9517 Dátum: 2016.10.11 kedd, 12:06:55 »

Még csak annyi ha ezt bírnám wgy igo fórumba biztos népszerű lenne a hozzászólásod. Elvégre biztos sok ilyet csináltál már. ..

Nem nagyon érdekel a népszerűség. Nem vagyok birka így pont lesz@rom, hogy mások mit gondolnak. Amúgy bár skin-t nem csináltam, de sokat maceráltam már az IGO-t különböző platformokon. nem egy rocket sience, de ettől egy igo skin-t nem lehet egy lapon emlegetni egy convers programozással, pláne úgy, hogy mig az IGO-nak azért fellelhető információ bázisa a neten, addig a conversnek nem annyira.

és tapasztalat hiányában még akár téglázni is lehet a convers-t, ami utána csak plusz többlet költség

jaja, ez lett volna az egyik ok, amiért neki sem álltam volna Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Flyby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


« Új hozzászólás #9518 Dátum: 2016.10.11 kedd, 13:08:35 »

Tudna valaki mutatni egy videót, pontosan hogyan is néz ki az emlegetett felokosított C+ parkolóradar kijelzése?
Kb. ez az egyetlen plusz funkció ami engem érdekelne (a legutóbbi gyári sw-em van), de az itt elhangzott 30K Ft-ot biztosan soknak tartom érte, legalábbis így látatlanban.

Az úr gondolom felmérte, hogy inkább olcsóbban adja többeknek, vagy drágábban kevesebbeknek. Ha jól eltalálta a "drágább" árat, akkor nem keres vele kevesebbet, viszont ritkábban kell időpontokat egyeztetni emberekkel, és csinálni ilyen frissítéseket - tehát jobban járt. Ha viszont túl drágára árazta be, akkor egyértelműen kevesebbet keres vele, és ráadásul kevesebbeknek lesz okosabb a C+.

Én 10-15K Ft-ért nem sokat gondolkoznék rajta, kellene. De 30K-ért nem. Ki tudnám fizetni érte nyilván, de nem érzem értékarányosnak azért az 1 plusz feature-ért ami nekem fontos, de persze akinek régebbi a sw és sok újat ad, annak nyilván ez jobb deal, nem kérdés.
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.11 kedd, 13:13:15 írta Flyby » Naplózva

MK4 Mondeo 2.2 TDCi Titanium X automata kombi 2013
Ex: Mondeo MK3 és MK2
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #9519 Dátum: 2016.10.11 kedd, 13:17:04 »

Tudna valaki mutatni egy videót, pontosan hogyan is néz ki az emlegetett felokosított C+ parkolóradar kijelzése?
Kb. ez az egyetlen plusz funkció ami engem érdekelne (a legutóbbi gyári sw-em van), de az itt elhangzott 30K Ft-ot biztosan soknak tartom érte, legalábbis így látatlanban.

Az úr gondolom felmérte, hogy inkább olcsóbban adja többeknek, vagy drágábban kevesebbeknek. Ha jól eltalálta a "drágább" árat, akkor nem keres vele kevesebbet, viszont ritkábban kell időpontokat egyeztetni emberekkel, és csinálni ilyen frissítéseket - tehát jobban járt. Ha viszont túl drágára árazta be, akkor egyértelműen kevesebbet keres vele, és ráadásul kevesebbeknek lesz okosabb a C+.

Én 10-15K Ft-ért nem sokat gondolkoznék rajta, kellene. De 30K-ért nem. Ki tudnám fizetni érte nyilván, de nem érzem értékarányosnak azért az 1 plusz feature-ért ami nekem fontos, de persze akinek régebbi a sw és sok újat ad, annak nyilván ez jobb deal, nem kérdés.
Teljesen egyetértek Veled. 10-15 ezer még vállalható, de a 30 szerintem is sok. Persze mindjárt jönnek az okosok, és kioktatnak, hogy akkor nem kell megvenni, de így is lesz...  nyes nyes nyes
Egy video: https://www.youtube.com/watch?v=hAHyDzXOD10

De lehet, hogy ettől a videótól van újabb is, ezt csak találomra dobta a youtube.
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.11 kedd, 13:21:22 írta sinci » Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9520 Dátum: 2016.10.11 kedd, 13:31:09 »

Teljesen egyetértek Veled. 10-15 ezer még vállalható, de a 30 szerintem is sok. Persze mindjárt jönnek az okosok, és kioktatnak, hogy akkor nem kell megvenni, de így is lesz...  nyes nyes nyes
Egy video: https://www.youtube.com/watch?v=hAHyDzXOD10

De lehet, hogy ettől a videótól van újabb is, ezt csak találomra dobta a youtube.

ha kioktatásnak veszed az gond...
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Flyby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


« Új hozzászólás #9521 Dátum: 2016.10.11 kedd, 13:38:17 »

Ez így valóban jópofa és hasznos funkció, köszi!
Naplózva

MK4 Mondeo 2.2 TDCi Titanium X automata kombi 2013
Ex: Mondeo MK3 és MK2
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9522 Dátum: 2016.10.11 kedd, 19:26:20 »

Hi srácok,


Az autóm úgy 50 km enként nyom egy aktív regent így is miután sikeresen lefutott 40 perc alatt a statikus. A DPFre vonatkozó értékek ezt követően természetesen alapértékre lettek állítva.

Hétvégén nekiállok, lebányászom a vákumcsöveket, és a nyomásérzékelőt. Kérdésem az lenne, hogy a nyomásérzékelőt hogyan tudom kiszerelt állapotban kitakarítani és tesztelni? Úgy nézem nem nagyon lehet szétszedni - azok alapján amennyit láttam belőle fentről -.

Az egyéb tippeken felül aki tud pls dobjon egy választ a témában.

nagyon köszönöm!

 worship

Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9523 Dátum: 2016.10.11 kedd, 19:47:10 »

Hi srácok,


Az autóm úgy 50 km enként nyom egy aktív regent így is miután sikeresen lefutott 40 perc alatt a statikus. A DPFre vonatkozó értékek ezt követően természetesen alapértékre lettek állítva.

Hétvégén nekiállok, lebányászom a vákumcsöveket, és a nyomásérzékelőt. Kérdésem az lenne, hogy a nyomásérzékelőt hogyan tudom kiszerelt állapotban kitakarítani és tesztelni? Úgy nézem nem nagyon lehet szétszedni - azok alapján amennyit láttam belőle fentről -.

Az egyéb tippeken felül aki tud pls dobjon egy választ a témában.

nagyon köszönöm!

 worship


nem hinném,hogy a nyomáskülönbség érzékelővel lenne gond,hiszen ha lukas lenne a  csöve,szinte soha nem indítana regent.A nyomásnak emekednie kell,hogy regen induljon.
Én inkább arra gyanakodnék,hogy a normálisnál több korom-füst keletkezik,ami miatt a regenerációt mindig elindítja a rendszer.pl:
Egr-az értékeit alapba lehet állítani.
Turbónyomás-megkell mérni,esetleg lukat keresni a gumicsöveken.
diaggal a nyomásérzékelő adatai figyelni-alapra állítani.
pcm modult resetelni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9524 Dátum: 2016.10.11 kedd, 19:50:36 »

nem hinném,hogy a nyomáskülönbség érzékelővel lenne gond,hiszen ha lukas lenne a  csöve,szinte soha nem indítana regent.A nyomásnak emekednie kell,hogy regen induljon.
Én inkább arra gyanakodnék,hogy a normálisnál több korom-füst keletkezik,ami miatt a regenerációt mindig elindítja a rendszer.pl:
Egr-az értékeit alapba lehet állítani.
Turbónyomás-megkell mérni,esetleg lukat keresni a gumicsöveken.
diaggal a nyomásérzékelő adatai figyelni-alapra állítani.
pcm modult resetelni.


Szia,

Köszönöm a gyors választ, ezeket mindjárt meg is csinálom Smiley .

Arra az opcióra gondoltam, hogy amennyiben a gumicsövek nagyon elkormolódnak a kisebb átáramlás miatt indít gyakran regen-t. ?. ez lehetséges?

köszönöm
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9525 Dátum: 2016.10.11 kedd, 19:52:45 »

nem hinném,hogy a nyomáskülönbség érzékelővel lenne gond,hiszen ha lukas lenne a  csöve,szinte soha nem indítana regent.A nyomásnak emekednie kell,hogy regen induljon.
Én inkább arra gyanakodnék,hogy a normálisnál több korom-füst keletkezik,ami miatt a regenerációt mindig elindítja a rendszer.pl:
Egr-az értékeit alapba lehet állítani.
Turbónyomás-megkell mérni,esetleg lukat keresni a gumicsöveken.
diaggal a nyomásérzékelő adatai figyelni-alapra állítani.
pcm modult resetelni.

a nyomásérzékelő adatait melyik modulban találom és milyen értéket kell produkálnia ?  worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9526 Dátum: 2016.10.11 kedd, 19:54:07 »


Szia,

Köszönöm a gyors választ, ezeket mindjárt meg is csinálom Smiley .

Arra az opcióra gondoltam, hogy amennyiben a gumicsövek nagyon elkormolódnak a kisebb átáramlás miatt indít gyakran regen-t. ?. ez lehetséges?

köszönöm

szia.
ott nincs áramlás.az egy "zsák furat".de ha elkormolódtak is,mert esetleg kilukadt,és odakerült a korom,attól még nem lesz kellően magas a nyomás ahhoz ,hogy a regen elinduljon.kivéve,ha a koromképződés folyamatos.a gyakori regeneráció véleményem szerint ez miatt indul.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9527 Dátum: 2016.10.11 kedd, 19:58:12 »

a nyomásérzékelő adatait melyik modulban találom és milyen értéket kell produkálnia ?  worship
a pcm ben.
Nyomásértéket ad alapjáraton 1-2 bar,fordulaton 5-10 is lehet vagy esetleg nagyobb.Ha ennél mindig nagyobb,akkor erősödik a gyanú.
De van egy kalkulált koromtömeg érték is.Az általában grammban van megadva.Regen után 15gr-ra lemegy.ha telítődött,akár sokkal több is lehet.
Van egy ugyan ilyen érték %-osan.minél alacsonyabb az érték,annál kissebb a koromterhelése a dpf-nek.

el lehet bíbelődni vele....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9528 Dátum: 2016.10.11 kedd, 20:39:48 »

Alf ha már itt vagy, amikor kimérted az izzító gyertyákat milyen értékeket mértél?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9529 Dátum: 2016.10.11 kedd, 21:02:21 »

Alf ha már itt vagy, amikor kimérted az izzító gyertyákat milyen értékeket mértél?
És csináltál valami extra műveletet (csavarlazító, stb.) mielőtt nekiálltál kitekerni őket?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9530 Dátum: 2016.10.11 kedd, 21:10:57 »

Alf ha már itt vagy, amikor kimérted az izzító gyertyákat milyen értékeket mértél?
irtam korábban.már nem emlékszem.keresd vissza gyorsan.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9531 Dátum: 2016.10.11 kedd, 21:11:28 »

És csináltál valami extra műveletet (csavarlazító, stb.) mielőtt nekiálltál kitekerni őket?
nem.csak forró motor.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #9532 Dátum: 2016.10.11 kedd, 21:48:53 »

a nyomásérzékelő adatait melyik modulban találom és milyen értéket kell produkálnia ?  worship
Én poénból néztem most két regen között. Regen után 0,6-0,7kPa alapjáraton, 500 km-rel regen után 0,9kPa alapjáraton. Helyben gázfröccsöket adva felmegy 4-5-re is mindkét esetben, szóval én nem vettem észre nagy különbséget regen előtt, illetve után. Lehet menet közben is kellett volna nézni.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9533 Dátum: 2016.10.11 kedd, 22:27:53 »

Én poénból néztem most két regen között. Regen után 0,6-0,7kPa alapjáraton, 500 km-rel regen után 0,9kPa alapjáraton. Helyben gázfröccsöket adva felmegy 4-5-re is mindkét esetben, szóval én nem vettem észre nagy különbséget regen előtt, illetve után. Lehet menet közben is kellett volna nézni.


Nálam alapjáraton 0 !! csak kis gázfröccsre megy fel, 5 ill. 8kPa ra... 2 napja volt statikus regen, emellett a menet közbeni  gyakori aktívak alatt gondolom kellőképpen baktériummentes lett a rendszer.
A PCM reset, ahogy ALF írta, az EGR értéket most hagytam, bízom benne ez megoldja a problémát.

Köszönöm az info-t Nektek!
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9534 Dátum: 2016.10.11 kedd, 22:54:27 »

irtam korábban.már nem emlékszem.keresd vissza gyorsan.

Már megnéztem nem írtad a kimért értékeket, csak hogy az összes rossz. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #9535 Dátum: 2016.10.11 kedd, 23:03:52 »

A regenerálást, vagy telítődést jelzi a műszerfal?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9536 Dátum: 2016.10.11 kedd, 23:08:08 »

A regenerálást, vagy telítődést jelzi a műszerfal?

Nem.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #9537 Dátum: 2016.10.11 kedd, 23:11:32 »

Nem.

Köszi. HA menet közben regenerál, azt észre veszem? Szervizben kiolvasták, hogy mennyi km-el ezelőtt volt aktív regenerálás, és, hogy jelenleg (akkor) tiszta volt DPF.
Ezt ottohn OBD-vel (mobilos) meg tudom nézni? Ha igen, melyik progi jó hozzá? Jelenleg a Forscan sajnos nem kompatibilis az OBD-vel, amit vettem.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9538 Dátum: 2016.10.12 szerda, 08:16:13 »

Köszi. HA menet közben regenerál, azt észre veszem? Szervizben kiolvasták, hogy mennyi km-el ezelőtt volt aktív regenerálás, és, hogy jelenleg (akkor) tiszta volt DPF.
Ezt ottohn OBD-vel (mobilos) meg tudom nézni? Ha igen, melyik progi jó hozzá? Jelenleg a Forscan sajnos nem kompatibilis az OBD-vel, amit vettem.
Igen eszre veszed, ha picit figyelsz: szinte duplazodik a pillanatnyi fogyasztas: 0,5-0,6 L/h-rol felmegy 1,3-1,5L/h amennyiben meg haladsz pl 90el akkor felmegy 5 literrol pl 10-re, morgosabb lesz a hangja, bekapcsol a ventilatorod, stb. Amennyiben regeneralni akar es hideg motorrol indul pl (lehet elotte megszakitottad) akkor fele annyi ido alatt melegszik be a motor. En plusz mindig lenullazom, ha regeneralt es altalaban 650-730 kilometerenkent jon es arra is figyelek.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9539 Dátum: 2016.10.12 szerda, 08:39:30 »

a pcm ben.
Nyomásértéket ad alapjáraton 1-2 bar,fordulaton 5-10 is lehet vagy esetleg nagyobb.Ha ennél mindig nagyobb,akkor erősödik a gyanú.
De van egy kalkulált koromtömeg érték is.Az általában grammban van megadva.Regen után 15gr-ra lemegy.ha telítődött,akár sokkal több is lehet.
Van egy ugyan ilyen érték %-osan.minél alacsonyabb az érték,annál kissebb a koromterhelése a dpf-nek.

el lehet bíbelődni vele....


sajnos az autóm a PCM reset ellenére ma kb 50 km megtétele után ismét aktív regent indított. A lyukas turbócsövön kívül (ezt ma végignézem) lenne még tipped / tippje vkinek a témát illetően?

thx



Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9540 Dátum: 2016.10.12 szerda, 08:44:16 »

Reggelente valami furcsa hang jön a generátor szíj felől. Megpróbáltam felvenni, de a videón nem annyira jellegzetes ez a hang. A valóságban elég rendszertelen cicergős, zörgős. Valahogy a generátor terheléssel függhet össze. Akkor jön, ha bekapcsol a kiegészítő fűtés. Ma reggel még az MK3-nál úgy gyűlölt szíjtárcsa berregés hangját is hallani véltem egy pillanatra.

Mi lehet ez? Generátor szíjtárcsa szabadonfutó vagy van ebben az autóban is kettőstömegű szíjtárcsa?

Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9541 Dátum: 2016.10.12 szerda, 09:23:27 »


sajnos az autóm a PCM reset ellenére ma kb 50 km megtétele után ismét aktív regent indított. A lyukas turbócsövön kívül (ezt ma végignézem) lenne még tipped / tippje vkinek a témát illetően?

thx





Mióta csinálja ilyen sűrűn? Chip tuning előtt is ilyen volt? Nekem amúgy a szenzorok hibásak rosszul mérik a nyomás különbséget és nekem is ez a hibajelenség volt össze vissza indította a regeneket. Most hogy nincs már DPF így is magas értékeket mutatnak tehát számomra így derült ki, hogy a szenzorok voltak a ludasak.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9542 Dátum: 2016.10.12 szerda, 09:37:49 »

Mióta csinálja ilyen sűrűn? Chip tuning előtt is ilyen volt? Nekem amúgy a szenzorok hibásak rosszul mérik a nyomás különbséget és nekem is ez a hibajelenség volt össze vissza indította a regeneket. Most hogy nincs már DPF így is magas értékeket mutatnak tehát számomra így derült ki, hogy a szenzorok voltak a ludasak.


Az optimalizált szoftver kb. 3 éve rajta van, tökéletes az elejétől kezdve, ettől függetlenítem a mostani jelenséget. kb. 2 hónapja egyre gyakrabban kezdte csinálni. először 3-400 km enként, aztán kb 100 km enként,  most meg már szinte minden használatnál, pedig viszonylag csak hosszú távon használom az autót.

Milyen szenzorok voltak rosszak ill. ezek hol vannak?

 worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9543 Dátum: 2016.10.12 szerda, 09:45:22 »


Az optimalizált szoftver kb. 3 éve rajta van, tökéletes az elejétől kezdve, ettől függetlenítem a mostani jelenséget. kb. 2 hónapja egyre gyakrabban kezdte csinálni. először 3-400 km enként, aztán kb 100 km enként,  most meg már szinte minden használatnál, pedig viszonylag csak hosszú távon használom az autót.

Milyen szenzorok voltak rosszak ill. ezek hol vannak?

 worship

Akkor igen az kizárható elvileg.  Amit mértél fentebb nyomáskülönbség nálam azok az értékek így hogy nincs szűrő magasak, tehát a fals adatok miatt indítgatta nekem a regent.
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.12 szerda, 09:47:27 írta Szlobi » Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #9544 Dátum: 2016.10.12 szerda, 09:58:10 »

Nálam a regeneráció most hozzávetőlegesen 400 vagy 500 km-ként történik. Furcsa, hogy csomószor ugyanott kapcsolja be ( érdi emelkedő teteje után lefelé), érezni egy enyhe rántást.
Használat: minden nap 50-60 km autópálya, de van kicsi távolság is (reggel oviba el, délután helyben edzés, vásárlás, napi kb. 50 km autópálya), szóval vegyes használat. Már vezetem pontosan km-re bontva, ami még furcsa, hogy a számláló mindig 3-assal végződik, mikor bekapcsol. Pld. 247993, 248393,248823; Spuri adalékot mindig, minden tankolásnál kap.

Akkor igen az kizárható elvileg.  Amit mértél fentebb nyomáskülönbség nálam azok az értékek így hogy nincs szűrő magasak, tehát a fals adatok miatt indítgatta nekem a regent.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9545 Dátum: 2016.10.12 szerda, 11:22:09 »

Nem boldogulunk ezzel a mondival. Sad Hibajelenség: Hőfok 70-80 között ingázik ha csak tartok egy sebességet akkor lemegy 70-re majd ha gyorsítok megindul 80-ig, de ez a max efölé nem is megy.

Új termosztátot raktunk bele Gates márkájút és ugyanez a hibajelenség. Mi a fene baja lehet?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9546 Dátum: 2016.10.12 szerda, 12:06:52 »

Nem boldogulunk ezzel a mondival. Sad Hibajelenség: Hőfok 70-80 között ingázik ha csak tartok egy sebességet akkor lemegy 70-re majd ha gyorsítok megindul 80-ig, de ez a max efölé nem is megy.

Új termosztátot raktunk bele Gates márkájút és ugyanez a hibajelenség. Mi a fene baja lehet?


Ezt menet közben on-line nézed mobilon? 80-85C körül kellene lennie?

Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #9547 Dátum: 2016.10.12 szerda, 12:38:34 »

Nem boldogulunk ezzel a mondival. Sad Hibajelenség: Hőfok 70-80 között ingázik ha csak tartok egy sebességet akkor lemegy 70-re majd ha gyorsítok megindul 80-ig, de ez a max efölé nem is megy.

Új termosztátot raktunk bele Gates márkájút és ugyanez a hibajelenség. Mi a fene baja lehet?
Nekem jelenleg pályán is olyan 80-83 körül van(városban sokat kell mennyek, hogy egyáltalán 75 fölé mennyen), de úgy igazán 90et még nyáron sem láttam.
Viszont a töltésem meg 15V fölött van néha, már ha lehet hinni ennek. Embarrassed  Igaz néha 12.0 V-ot mutat gyújtáson és ugyanúgy pöccröff indul mint mikor 12.5-t jelez, szóval csupa kérdőjel. Off autónál(igaz 3.0sor6, volt benne víz) rossz termosztátnál visszahűlt a vonal alá még pályán is lejtőn.

MK4 fl előtti euro4es 140lovas 2.0 tdci új kora óta nem megy középre a mutató(trend, nem konzerv)

« Utoljára szerkesztve: 2016.10.12 szerda, 12:40:21 írta Bandy » Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9548 Dátum: 2016.10.12 szerda, 12:52:11 »


Ezt menet közben on-line nézed mobilon? 80-85C körül kellene lennie?



Nem, laptoppal forscan progival monitoroztam.

Bandy: Ez az a baj, hogy ingázik ha gyorsítok felmegy a mutató, ha elveszem a gázról a lábam, akkor meg elkezd csökkenni. Tipikus termosztát hibára utal, de még se mert újat raktunk bele. Sad
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9549 Dátum: 2016.10.12 szerda, 12:55:54 »

Nem, laptoppal forscan progival monitoroztam.

Bandy: Ez az a baj, hogy ingázik ha gyorsítok felmegy a mutató, ha elveszem a gázról a lábam, akkor meg elkezd csökkenni. Tipikus termosztát hibára utal, de még se mert újat raktunk bele. Sad

mk3-asok esetén nem volt ritka, hogy az új termosztát sem volt jó...

Bandy: 2009-201 körül váltás volt a műszercsoportban, az újabb műszercsoportokban nem megy fel félig a mutató soha...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 184 185 186 187 188 189 190 [191] 192 193 194 195 196 197 198 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.054 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.