Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:12:32
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
186
187
188
189
190
191
192
[
193
]
194
195
196
197
198
199
200
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5258455 alkalommal)
0 Felhasználó és 254 vendég van a témában
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9600 Dátum:
2016.10.15 szombat, 19:35:50 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.10.15 szombat, 19:34:36
2.2-ben szerintem nincs
Akkor turbocso?
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9601 Dátum:
2016.10.15 szombat, 19:38:45 »
Idézetet írta: titta - 2016.10.15 szombat, 19:35:50
Akkor turbocso?
lehet,vagy az egr nem zár.de diaggal sokminden kiderül.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9602 Dátum:
2016.10.15 szombat, 19:48:13 »
Idézetet írta: titta - 2016.10.15 szombat, 19:35:50
Akkor turbocso?
Inkább egr
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9603 Dátum:
2016.10.15 szombat, 20:01:09 »
Idézetet írta: titta - 2016.10.15 szombat, 19:35:50
Akkor turbocso?
A turbócsövet ha kifúj gondolom lehetne hallani, ha ereszt. Nincs sziszegő hang. Meg akkor gondolom nem késleltetés lenne és erőtlen lenne az autó
Az EGR % szelep állapot, zárás valós zárást mutat? Vagy csak fizikai úton lehet a zárás minőségét megnézni?
Srácok, ForScan Lite tal melyik paramétert nézzem EGR re?
Kösz!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.15 szombat, 20:08:28 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9604 Dátum:
2016.10.15 szombat, 20:07:34 »
Idézetet írta: alf - 2016.10.15 szombat, 19:38:45
lehet,vagy az egr nem zár.de diaggal sokminden kiderül.
Alf, Te ilyet, hasonlót nem tapasztaltál még a 2.2-esen?
Nem új-keletű az érzés a gépben, amióta megvettük valójában ilyen. Sajnos nem ültem még másik hasonló autóban sem, hogy hasonlítási alapom legyen.
Gondoltam szándékos gázreakció csillapítás, hogy a gödrös úton ne pumpálják a motort önkéntelenül a driverek, de ez kicsit túlcsillapítottnak tűnik így.
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9605 Dátum:
2016.10.15 szombat, 20:30:42 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2016.10.15 szombat, 20:07:34
Alf, Te ilyet, hasonlót nem tapasztaltál még a 2.2-esen?
Nem új-keletű az érzés a gépben, amióta megvettük valójában ilyen. Sajnos nem ültem még másik hasonló autóban sem, hogy hasonlítási alapom legyen.
Gondoltam szándékos gázreakció csillapítás, hogy a gödrös úton ne pumpálják a motort önkéntelenül a driverek, de ez kicsit túlcsillapítottnak tűnik így.
nem.én a második napon ledugóztam az egr szelepet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
X777
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9606 Dátum:
2016.10.16 vasárnap, 20:17:11 »
Sziasztok!
Az autómban 7.01771.00-ás Pierburg szelep van, ami cserére érett. Viszont mindenhol csak 7.01771.01-est látok, amihez ráadásul nincs sehol odaírva, hogy jó lenne az én autómhoz. Valaki meg tudná mondani, hogy ez a két típus megegyezik egymással?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.16 vasárnap, 20:38:50 írta X777
»
Naplózva
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9607 Dátum:
2016.10.16 vasárnap, 20:37:12 »
Idézetet írta: X777 - 2016.10.16 vasárnap, 20:17:11
Sziasztok!
Az autómban 7.01771.00-ás Pierburg szelep van, ami cserére érett. Viszont mindenhol csak 7.01771.01-est látok. Valaki meg tudná mondani, hogy ez a két típus megegyezik egymással?
Igen. Az új szelepen fel is lesz tüntetve mindkét gyári szám.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
X777
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9608 Dátum:
2016.10.16 vasárnap, 20:40:27 »
Idézetet írta: steve78 - 2016.10.16 vasárnap, 20:37:12
Igen. Az új szelepen fel is lesz tüntetve mindkét gyári szám.
Köszönöm szépen, akkor megrendelem!
Naplózva
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9609 Dátum:
2016.10.18 kedd, 07:34:02 »
Ez a pierburg szeelep jo?
https://alkatreszek.hu/7_01771_01_sz
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9610 Dátum:
2016.10.18 kedd, 08:06:56 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2016.10.18 kedd, 07:34:02
Ez a pierburg szeelep jo?
https://alkatreszek.hu/7_01771_01_sz
Yo
miért ne lenne jó?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9611 Dátum:
2016.10.18 kedd, 11:07:35 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2016.10.18 kedd, 07:34:02
Ez a pierburg szeelep jo? https://alkatreszek.hu/7_01771_01_sz
nekem jó volt annó
2007-es 2.0 TDCi-be került, pont tőlük rendeltem és ennyiért
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.18 kedd, 12:16:02 írta kotta_cs
»
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9612 Dátum:
2016.10.18 kedd, 11:50:48 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.10.18 kedd, 08:06:56
Yo
miért ne lenne jó?
Honnan tudod, kipróbáltad??
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9613 Dátum:
2016.10.18 kedd, 15:49:27 »
Idézetet írta: X777 - 2016.10.16 vasárnap, 20:40:27
Köszönöm szépen, akkor megrendelem!
Rendelek én is kettőt. De még hiányzik 5eFT az ingyenes szállításhoz. Esetleg vkinek egy vagy kettő?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9614 Dátum:
2016.10.18 kedd, 15:51:29 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.10.18 kedd, 15:49:27
Rendelek én is kettőt. De még hiányzik 5eFT az ingyenes szállításhoz. Esetleg vkinek egy vagy kettő?
Ingyen jöhet egy.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9615 Dátum:
2016.10.18 kedd, 15:58:44 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.10.18 kedd, 15:51:29
Ingyen jöhet egy.
Látod ezért tart itt ez az ország! A jól fizetett minisztériumi alkalmazottak mindent ingyen akarnak....
Esetleg egy helikopteres szállítást is az ingyen szelep mellé?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9616 Dátum:
2016.10.18 kedd, 16:22:46 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.10.18 kedd, 15:49:27
Rendelek én is kettőt. De még hiányzik 5eFT az ingyenes szállításhoz. Esetleg vkinek egy vagy kettő?
- Neked egy van! FYI Bár az ekobúúúszt/doppel auspuff - editionbe lehet 4 is. Nézesd meg velem legközelebb!
(- Mennyi a szállítás, 900Ft?)
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9617 Dátum:
2016.10.18 kedd, 16:29:07 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2016.10.18 kedd, 16:22:46
- Neked egy van! FYI Bár az ekobúúúszt/doppel auspuff - editionbe lehet 4 is. Nézesd meg velem legközelebb!
(- Mennyi a szállítás, 900Ft?)
Tényleg csak egy kell vagy megint trolllkodsz? Amúgy nem 900 huf a szállítás, csak 860 a postapontra...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9618 Dátum:
2016.10.18 kedd, 17:16:11 »
Idézetet írta: alf - 2016.10.12 szerda, 20:50:30
akkor itt az ideje.óriási rés lehet a pajzson egy le nem zárt egr szelep.
Nagyon úgy néz ki, hogy a probléma megoldódott. Hétvégén megtörtént a fizikai dugózás, és az eddigi 40-50 km -es aktív regenekkel szemben azóta kb 300 km -t belecsavartam és nem észleltem a folyamatot.
Ezek szerint a szoftveres kiiktatás lfszt sem ér.. már előbb kellett volna.
még1x köszönöm a tippet!!
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9619 Dátum:
2016.10.18 kedd, 17:43:16 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.10.18 kedd, 17:16:11
Nagyon úgy néz ki, hogy a probléma megoldódott. Hétvégén megtörtént a fizikai dugózás, és az eddigi 40-50 km -es aktív regenekkel szemben azóta kb 300 km -t belecsavartam és nem észleltem a folyamatot.
Ezek szerint a szoftveres kiiktatás lfszt sem ér.. már előbb kellett volna.
még1x köszönöm a tippet!!
látod.én azt hallottam sw-es zseniktől,hogy sem az egr-t,sem a dpf-et nem lehet "örökre" kiírni a gyári sw-ből.mindig visszaköszönnek később.
örülünk vala,és igyál egy sört a fórum egészségére!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9620 Dátum:
2016.10.18 kedd, 18:56:25 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.10.18 kedd, 16:29:07
Tényleg csak egy kell vagy megint trolllkodsz? Amúgy nem 900 huf a szállítás, csak 860 a postapontra...
Nekem csak 1 van benne, ami a leállításkor sz@rakodik.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9621 Dátum:
2016.10.18 kedd, 19:33:56 »
Idézetet írta: steve78 - 2016.10.18 kedd, 18:56:25
Nekem csak 1 van benne, ami a leállításkor sz@rakodik.
Köszi.
Amúgy elmehet a Troll a sóhivatalba... Már akkor sem veszik komolyan, ha Antitroll...
Rendeltem én is 1et. Bár nekem inkább a padlógázas megtáltosodás volt a kórtünet.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9622 Dátum:
2016.10.18 kedd, 21:08:56 »
Idézetet írta: alf - 2016.10.18 kedd, 17:43:16
látod.én azt hallottam sw-es zseniktől,hogy sem az egr-t,sem a dpf-et nem lehet "örökre" kiírni a gyári sw-ből.mindig visszaköszönnek később.
örülünk vala,és igyál egy sört a fórum egészségére!
A DPF-t viszont ki lehet prefaceliftből ezt továbbra is állítom.
Viszont az EGR-t így hogy lehet dugozni hibamentesen, teljesen felesleges szoftveresen mókolni.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9623 Dátum:
2016.10.18 kedd, 23:09:59 »
Idézetet írta: alf - 2016.10.18 kedd, 17:43:16
látod.én azt hallottam sw-es zseniktől,hogy sem az egr-t,sem a dpf-et nem lehet "örökre" kiírni a gyári sw-ből.mindig visszaköszönnek később.
örülünk vala,és igyál egy sört a fórum egészségére!
komolyan meg is iszok egy sört most!!
már nagyon bosszantott a story ráadásul ha lehet hinni az átlagfogyimérőnek, elég drasztikusan visszaesett az is (igaz még csak kb. 300 km -ről van erre vonatkozóan "tapasztalat" . )
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9624 Dátum:
2016.10.18 kedd, 23:20:34 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.10.18 kedd, 21:08:56
A DPF-t viszont ki lehet prefaceliftből ezt továbbra is állítom.
Viszont az EGR-t így hogy lehet dugozni hibamentesen, teljesen felesleges szoftveresen mókolni.
majdnem biztos voltam abban, hogy lesz EGR hibakód, eddig semmi bár én ezt most betudom a szoftveres módosításnak.. Bízom benne, hogy ez nem változik.
Ettől függetlenül időközben valami történt vele - a jelek szerint nem zárt rendesen (koromképződés, gyakori regen). Valójában kihullik a hajam ettől a rendszertől
..
most 1 perc néma csend azokért, akiknek fogalmuk sincs mi zajlik a motortérben és oldalukra ilyen fronton (is) megy az orbitális lehúzás a szalonokban.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9625 Dátum:
2016.10.19 szerda, 00:21:56 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.10.18 kedd, 23:20:34
majdnem biztos voltam abban, hogy lesz EGR hibakód, eddig semmi bár én ezt most betudom a szoftveres módosításnak.. Bízom benne, hogy ez nem változik.
Ettől függetlenül időközben valami történt vele - a jelek szerint nem zárt rendesen (koromképződés, gyakori regen). Valójában kihullik a hajam ettől a rendszertől
..
most 1 perc néma csend azokért, akiknek fogalmuk sincs mi zajlik a motortérben és oldalukra ilyen fronton (is) megy az orbitális lehúzás a szalonokban.
Sajnos én most megjártam, az EGR ledugózás azonnal hibaüzenetet adott már indításnál a 2.2-esben. A motor meg biztonsági üzembe, vagy mibe kapcsolta, mert alig ment a szerencsétlen.
Nem tudom szoftveresen, hogy lehet kiszedni a hibát, hogy ne érezze magát rosszul. Így most azonnal ment minden régi vissza a helyére.
Szép éjszakát!
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9626 Dátum:
2016.10.19 szerda, 09:39:23 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2016.10.19 szerda, 00:21:56
Sajnos én most megjártam, az EGR ledugózás azonnal hibaüzenetet adott már indításnál a 2.2-esben. A motor meg biztonsági üzembe, vagy mibe kapcsolta, mert alig ment a szerencsétlen.
Nem tudom szoftveresen, hogy lehet kiszedni a hibát, hogy ne érezze magát rosszul. Így most azonnal ment minden régi vissza a helyére.
Szép éjszakát!
én is ettől tartottam az enyémnél. Hibakódot tudsz törölni, viszont az szinte biztos, hogy visszajön. Az EGR programozás nem végezhető el Forscannal. Ellenben egy "EGR tanult értékek törlését" dugózás után megejtettem volna a helyedben. - vagy megtörtént?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9627 Dátum:
2016.10.19 szerda, 09:53:25 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.10.19 szerda, 09:39:23
én is ettől tartottam az enyémnél. Hibakódot tudsz törölni, viszont az szinte biztos, hogy visszajön. Az EGR programozás nem végezhető el Forscannal. Ellenben egy "EGR tanult értékek törlését" dugózás után megejtettem volna a helyedben. - vagy megtörtént?
Tanult értékek törlés nem történt, nem értek egyenlőre ilyenekhez, még csak kiolvasást sem csináltam most. Éjjel nem volt erre energiám már.
Mekkora baromság ez az Diesel EGR, ha nem tudják megfelelően kezelni a szennyeződést. Legalább a DPF után ról vezetnék vissza, hogy ne menjen tele korommal. Remélve, hogy égetéskor le van zárva az EGR fizikailag is
Egyetlen értelmét látom, hogy segít bemelegíteni a motor, meg hideg motornál kevésbé zajos.
Sajnos mi többnyire rövideket megyünk 4-8km, naponta 3-4x. Babataxi.
Most ott tartok gondolatban, hogy le kéne szedni az EGRt-és szétszedni, kitakarítani. Csak nem tudom mint nem tehetek! Gondolom ez soha nem volt eddig megcsinálva előző tulaj által, 150e van a kocsiban. Alapvetően nem volt EGR hiba, az egész "cirkusz", az állandósult menet melletti hirtelen gázadásra késő reakció miatt van. Zavar a késés egy ilyen erős motornál. Kb 1-1,5 mp utána meg hátba vág. Koksz van benne a csőfalon, eltömődés nincs. A szelep állapota benézve nem látszik.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.19 szerda, 10:35:15 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9628 Dátum:
2016.10.19 szerda, 10:26:09 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.10.18 kedd, 19:33:56
Köszi.
Amúgy elmehet a Troll a sóhivatalba... Már akkor sem veszik komolyan, ha Antitroll...
Rendeltem én is 1et. Bár nekem inkább a padlógázas megtáltosodás volt a kórtünet.
Te Figyi! A megsirat pontos i...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9629 Dátum:
2016.10.19 szerda, 10:27:57 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2016.10.19 szerda, 10:26:09
Te Figyi! A megsirat pontos i...
Hamar feltűnt.... HozzászólásTroll!
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9630 Dátum:
2016.10.19 szerda, 12:14:06 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2016.10.19 szerda, 09:53:25
Tanult értékek törlés nem történt, nem értek egyenlőre ilyenekhez, még csak kiolvasást sem csináltam most. Éjjel nem volt erre energiám már.
Mekkora baromság ez az Diesel EGR, ha nem tudják megfelelően kezelni a szennyeződést. Legalább a DPF után ról vezetnék vissza, hogy ne menjen tele korommal. Remélve, hogy égetéskor le van zárva az EGR fizikailag is
Egyetlen értelmét látom, hogy segít bemelegíteni a motor, meg hideg motornál kevésbé zajos.
Sajnos mi többnyire rövideket megyünk 4-8km, naponta 3-4x. Babataxi.
Most ott tartok gondolatban, hogy le kéne szedni az EGRt-és szétszedni, kitakarítani. Csak nem tudom mint nem tehetek! Gondolom ez soha nem volt eddig megcsinálva előző tulaj által, 150e van a kocsiban. Alapvetően nem volt EGR hiba, az egész "cirkusz", az állandósult menet melletti hirtelen gázadásra késő reakció miatt van. Zavar a késés egy ilyen erős motornál. Kb 1-1,5 mp utána meg hátba vág. Koksz van benne a csőfalon, eltömődés nincs. A szelep állapota benézve nem látszik.
az nem az egr miatt van, hanem a pierburg szelep miatt van. Azt kéne cserélni, mert beragad. Tipikus hibája.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9631 Dátum:
2016.10.19 szerda, 12:17:56 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.10.19 szerda, 12:14:06
az nem az egr miatt van, hanem a pierburg szelep miatt van. Azt kéne cserélni, mert beragad. Tipikus hibája.
2,2-ese van radasul az uj 200 lovas...
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9632 Dátum:
2016.10.19 szerda, 12:23:15 »
Idézetet írta: Trekxc - 2016.10.19 szerda, 12:17:56
2,2-ese van radasul az uj 200 lovas...
akkor sem EGR miatt van, hanem a miatt ami a változógeometriás turbó lapátjait állítja. Valószínűleg egy garett turbó és vagy vákummla, vagy mechanikusan egy léptetőmotorral állítják. A hirtelen hátbavágásos jelenség típikusan akkor van, amikor a turbó lapátjai nem kerülnek időben a megfelelő poziba.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9633 Dátum:
2016.10.19 szerda, 13:03:55 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.10.19 szerda, 12:23:15
akkor sem EGR miatt van, hanem a miatt ami a változógeometriás turbó lapátjait állítja. Valószínűleg egy garett turbó és vagy vákummla, vagy mechanikusan egy léptetőmotorral állítják. A hirtelen hátbavágásos jelenség típikusan akkor van, amikor a turbó lapátjai nem kerülnek időben a megfelelő poziba.
Meg akkor, ha euro 3-as tdci-d van
azt szerettem benne nagyon..
Nem tudom mi lehet a baja, de amennyiben az egr sem zar tokeletesen plusz a turbo geometria allitas is lassu akkor valszeg elojehet ez a lomha reagalas. Nekem szerencsere nem euro 5-os a motorom (nem szeretem az a lomhasagot, hogy eloszor emisszio utana meg gyerunk
) jobb ilyen teren az euro 4 sokkal
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9634 Dátum:
2016.10.19 szerda, 13:06:47 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2016.10.19 szerda, 00:21:56
Sajnos én most megjártam, az EGR ledugózás azonnal hibaüzenetet adott már indításnál a 2.2-esben. A motor meg biztonsági üzembe, vagy mibe
Erre mindig kivancsi voltam, hogy az euro5 2,2-es mit csinal az egr dugozasra...
Sajnos ez nem jo hir...
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9635 Dátum:
2016.10.19 szerda, 13:29:11 »
Idézetet írta: Trekxc - 2016.10.19 szerda, 13:06:47
Erre mindig kivancsi voltam, hogy az euro5 2,2-es mit csinal az egr dugozasra...
Sajnos ez nem jo hir...
Szerintem simán lehet, az EGR miatt is ha pl nem abban a tartományban van zárva (a kosz miatt) amikor kellene. Mi a helyzet a regenekkel, indít aktív regent az autó ?
Tény, hogy nemhogy a 2.2 es TDCI dieselnek halál a napi 3-4 km hanem még egy 1,6 D szívónak is...
Az EGR-t szoftveresen "ki kell iktatni" és ledugózni ez biztos.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9636 Dátum:
2016.10.19 szerda, 13:44:22 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.10.19 szerda, 13:29:11
Szerintem simán lehet, az EGR miatt is ha pl nem abban a tartományban van zárva (a kosz miatt) amikor kellene. Mi a helyzet a regenekkel, indít aktív regent az autó ?
Tény, hogy nemhogy a 2.2 es TDCI dieselnek halál a napi 3-4 km hanem még egy 1,6 D szívónak is...
Az EGR-t szoftveresen "ki kell iktatni" és ledugózni ez biztos.
Ha nem tudja lezarni akkor beteheti veszuzembe valszeg, hiszen a szelep helyzetet koveti. Remelem emiatt volt csak veszuzem, de elkepzelhto, hogy mast is tud. Mar az euro 3-as 2,2-sem is dobott egr hibat a dugora pedig ott nem figyelte semmi a szelep poziciot (vakumos volt siman), de valamibol kitalalta (egesho, aramlasok) hogy ott valami kis mutyi van
A 3-4 km sajnos bringaval is nagyon keves nemhogy egy 2,2-es dizellel
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9637 Dátum:
2016.10.19 szerda, 13:57:06 »
Idézetet írta: Trekxc - 2016.10.19 szerda, 13:03:55
Meg akkor, ha euro 3-as tdci-d van
azt szerettem benne nagyon..
Nem tudom mi lehet a baja, de amennyiben az egr sem zar tokeletesen plusz a turbo geometria allitas is lassu akkor valszeg elojehet ez a lomha reagalas. Nekem szerencsere nem euro 5-os a motorom (nem szeretem az a lomhasagot, hogy eloszor emisszio utana meg gyerunk
) jobb ilyen teren az euro 4 sokkal
Azt mondod, hogy azért lineárisabb az eu5 teljesítményleadása, mert eu5? De akkor papíron is gyengébbnek kellene lennie, nem? Ott pedig jóval jobb az eu5, mint az eu4. (2.2tdci) Hol lehet a titok?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9638 Dátum:
2016.10.19 szerda, 14:07:07 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.10.19 szerda, 13:29:11
Szerintem simán lehet, az EGR miatt is ha pl nem abban a tartományban van zárva (a kosz miatt) amikor kellene. Mi a helyzet a regenekkel, indít aktív regent az autó ?
Tény, hogy nemhogy a 2.2 es TDCI dieselnek halál a napi 3-4 km hanem még egy 1,6 D szívónak is...
Az EGR-t szoftveresen "ki kell iktatni" és ledugózni ez biztos.
Regenek megvannak, 600-650 C Forscan, kicsit sűrűnek érzem őket.
Elvileg az EGR is zárva van forscan szerint, de mégis valami furcsa a számsorok szerint.
Nem tudom, mutathat-e 0% ot annak ellenére, hogy nem bír bezárni a szelep. Esetleg rossz a tanult érték ?? Van erre valakinek ismerete, tippje?
Alf-al már konzultálgattunk ezelőtt. Ő az EGR re tippel, de így most egyenlőre nem derül ki. A turbóról nem tudok semmit
(ne nem úgy, hogy mi az??
)
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.19 szerda, 20:02:01 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9639 Dátum:
2016.10.19 szerda, 14:18:43 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2016.10.19 szerda, 13:57:06
Azt mondod, hogy azért lineárisabb az eu5 teljesítményleadása, mert eu5? De akkor papíron is gyengébbnek kellene lennie, nem? Ott pedig jóval jobb az eu5, mint az eu4. (2.2tdci) Hol lehet a titok?
Azt mondom, hogy a gazreakcio jobb sokkal az euro 4-nel, mint az 5-nel amit vezettem es ez a velemenyem.
A papirokkal nem foglalkozom, de az emisszio miatt az euro5-os 2,2-nel eltoltak a nyomatekot laposabban es kesobb epul fel azaz meg papiron is igaz lehet ez a dolog.
Plusz az egr ledugozva euro 4-nel meg jobb a hatas. Sokkal gyorsabban epul fel a nyomas es indul meg az auto es sztm meg a fogyasztasanak is nagyon jot tesz
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9640 Dátum:
2016.10.19 szerda, 14:34:52 »
Itt vannak a gorbek amiket korabban lattam:
http://www.superchips.co.uk/curves/Mondeo2.2TDCi2008on.pdf
http://www.superchips.co.uk/curves/22tdci200psNEW.pdf
Mellesleg nagyon tetszik a 2,2 200 lovas, de mivel nem tudtam, hogy az egr dugozhato vagy sem es, ha nem akkor szep lassan eltomitem a szivooldalt es csak osszedzsuvazom a motort, igy maradtam az olcsobb, nekem dinamikusabb, jobban tetszo es radasul takarekosabb megoldasnal. Plusz itt svedorszagban ugyan az az adoja az euro 4 es 5-nek csak az euro 3 dragabb es az euro 6 olcsobb termeszetesen, de euro 6-os dizelre nem vagyok egyaltalan...
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9641 Dátum:
2016.10.19 szerda, 14:48:39 »
Idézetet írta: Trekxc - 2016.10.19 szerda, 14:34:52
Itt vannak a gorbek amiket korabban lattam:
http://www.superchips.co.uk/curves/Mondeo2.2TDCi2008on.pdf
http://www.superchips.co.uk/curves/22tdci200psNEW.pdf
Mellesleg nagyon tetszik a 2,2 200 lovas, de mivel nem tudtam, hogy az egr dugozhato vagy sem es, ha nem akkor szep lassan eltomitem a szivooldalt es csak osszedzsuvazom a motort, igy maradtam az olcsobb, nekem dinamikusabb, jobban tetszo es radasul takarekosabb megoldasnal. Plusz itt svedorszagban ugyan az az adoja az euro 4 es 5-nek csak az euro 3 dragabb es az euro 6 olcsobb termeszetesen, de euro 6-os dizelre nem vagyok egyaltalan...
én simán vettem volna 2,2 eset, ha találtam volna a mostanival egyenértékű állapotút. Arra egy finom optimalizálás és mégnagyobb a boldogság
biztosan meg lehet ott is "mindent" oldani pl. beavatkozás után EGR tuti, hogy dugózható.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9642 Dátum:
2016.10.19 szerda, 14:53:55 »
Idézetet írta: Trekxc - 2016.10.19 szerda, 14:34:52
Itt vannak a gorbek amiket korabban lattam:
http://www.superchips.co.uk/curves/Mondeo2.2TDCi2008on.pdf
http://www.superchips.co.uk/curves/22tdci200psNEW.pdf
Mellesleg nagyon tetszik a 2,2 200 lovas, de mivel nem tudtam, hogy az egr dugozhato vagy sem es, ha nem akkor szep lassan eltomitem a szivooldalt es csak osszedzsuvazom a motort, igy maradtam az olcsobb, nekem dinamikusabb, jobban tetszo es radasul takarekosabb megoldasnal. Plusz itt svedorszagban ugyan az az adoja az euro 4 es 5-nek csak az euro 3 dragabb es az euro 6 olcsobb termeszetesen, de euro 6-os dizelre nem vagyok egyaltalan...
Az alairasodban az also autonak a fogyija egy masik auto fogyiadatanak kepere mutat.
Annyi hogy ezt:
http://images.spritmonitor.de/458633_3.png
felcsereled ezzel:
http://images.spritmonitor.de/611642_4.png
es jo lesz.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9643 Dátum:
2016.10.19 szerda, 15:02:15 »
Ha valaki összetudna foglalni MK4-nel az EGR kiiktatasanak lehetoseget es felteteleit azt sokan megköszönnek, én már nem birom követni, jó lenne 1 helyen látni hogy akkor hogyan állunk, hogy akkor most FL előtt FL utan melyik motor tipust (1.6, 1.8 , 2.0 , 2.2 hogy hany lóerős az mar valszeg mind1 azon belül hogy FL vagy FL előtti) lehet dugozni SW mókolás nélkül, melyiket kell mindenkepp SW-esen is modositani, melyiket nem lehet mert meg modosított SW nincs hozza, stb...
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9644 Dátum:
2016.10.19 szerda, 15:38:16 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.10.19 szerda, 14:53:55
Az alairasodban az also autonak a fogyija egy masik auto fogyiadatanak kepere mutat.
Annyi hogy ezt:
http://images.spritmonitor.de/458633_3.png
felcsereled ezzel:
http://images.spritmonitor.de/611642_4.png
es jo lesz.
Koszi megoldottam meg a regi galaxy-mra mutatott
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9645 Dátum:
2016.10.19 szerda, 15:40:21 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.10.19 szerda, 14:48:39
én simán vettem volna 2,2 eset, ha találtam volna a mostanival egyenértékű állapotút. Arra egy finom optimalizálás és mégnagyobb a boldogság
biztosan meg lehet ott is "mindent" oldani pl. beavatkozás után EGR tuti, hogy dugózható.
Amennyiben meg lehet oldani akkor megyek es meg is veszem ezt azonnal:
https://www.blocket.se/uppsala/Ford_Mondeo_2_2_TDCI_200HK_Diesel_Titanium_Dr_69120824.htm?aw=1
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9646 Dátum:
2016.10.19 szerda, 16:15:02 »
Idézetet írta: Trekxc - 2016.10.19 szerda, 15:40:21
Amennyiben meg lehet oldani akkor megyek es meg is veszem ezt azonnal:
https://www.blocket.se/uppsala/Ford_Mondeo_2_2_TDCI_200HK_Diesel_Titanium_Dr_69120824.htm?aw=1
Nagyon szép. Meglepő hogy már a fekete lámpás, de navi az nincs benne. Azzal én is ráfaragtam, ha 2 hónappal később veszem, akkor benne van a navi, bőr, xenon alapáron. A navit már pótoltam, bőr nem érdekel 2 gyerek meg kutya mellett, xenon jó lenne, de a szerelőm szerint az nem akarom utólagosan belekendácsoltatni...
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9647 Dátum:
2016.10.19 szerda, 16:26:35 »
Idézetet írta: Trekxc - 2016.10.19 szerda, 15:40:21
Amennyiben meg lehet oldani akkor megyek es meg is veszem ezt azonnal:
https://www.blocket.se/uppsala/Ford_Mondeo_2_2_TDCI_200HK_Diesel_Titanium_Dr_69120824.htm?aw=1
az EGR ettől (se) ne tartson vissza. a Navit meg cseréld Androidosra.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9648 Dátum:
2016.10.19 szerda, 16:33:34 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.10.19 szerda, 16:26:35
az EGR ettől (se) ne tartson vissza. a Navit meg cseréld Androidosra.
Hat ezert meg hasznaljuk egy kicsit a regebbi 2,2-est az is jo. A fekete lampa es igy feherben nagyon tetszik, de most nincs kedvem oda vissza 1400 km-rt utazni egy ilyen autoert
Navi nelkul meg sztm elheto, de volt a multkor egy ilyen feher navival, tolatokameraval, 19-es kerekekkel meg uvegtetovel es csak 40e km-el:) Na az durva volt azert erdemes utazni sztm
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9649 Dátum:
2016.10.19 szerda, 20:14:24 »
Idézetet írta: Trekxc - 2016.10.19 szerda, 14:34:52
Itt vannak a gorbek amiket korabban lattam:
http://www.superchips.co.uk/curves/Mondeo2.2TDCi2008on.pdf
http://www.superchips.co.uk/curves/22tdci200psNEW.pdf
Mellesleg nagyon tetszik a 2,2 200 lovas, de mivel ...
A2.2 200HP Galaxynak kicsit más, gondolom a kasznihoz igyekeztek formázni.
2000f/p már 400Nm kellene legyen. Azért ezzel lódulnia kellene gondolom.
Az EGR furattal ellátott szűkítő lemez mire jó??
Lehet azt még meg lehet etetni az elektronikával bizonyos furattól.
Lehet, hogy jobban tisztíccsa is
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.19 szerda, 20:55:30 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Oldalak:
1
...
186
187
188
189
190
191
192
[
193
]
194
195
196
197
198
199
200
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ