Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:17:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 186 187 188 189 190 191 192 [193] 194 195 196 197 198 199 200 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254164 alkalommal)
0 Felhasználó és 79 vendég van a témában
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #9600 Dátum: 2016.10.15 szombat, 19:35:50 »

2.2-ben szerintem nincs

Akkor turbocso?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9601 Dátum: 2016.10.15 szombat, 19:38:45 »

Akkor turbocso?
lehet,vagy az egr nem zár.de diaggal sokminden kiderül.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9602 Dátum: 2016.10.15 szombat, 19:48:13 »

Akkor turbocso?
Inkább egr
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #9603 Dátum: 2016.10.15 szombat, 20:01:09 »

Akkor turbocso?
A turbócsövet ha kifúj gondolom lehetne hallani, ha ereszt. Nincs sziszegő hang. Meg akkor gondolom nem késleltetés lenne és erőtlen lenne az autó

Az EGR % szelep állapot, zárás valós zárást mutat? Vagy csak fizikai úton lehet a zárás minőségét megnézni?

Srácok, ForScan Lite tal melyik paramétert nézzem EGR re?

Kösz!  beka3

« Utoljára szerkesztve: 2016.10.15 szombat, 20:08:28 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #9604 Dátum: 2016.10.15 szombat, 20:07:34 »

lehet,vagy az egr nem zár.de diaggal sokminden kiderül.

Alf, Te ilyet, hasonlót nem tapasztaltál még a 2.2-esen?
Nem új-keletű az érzés a gépben, amióta megvettük valójában ilyen. Sajnos nem ültem még másik hasonló autóban sem, hogy hasonlítási alapom legyen.
Gondoltam szándékos gázreakció csillapítás, hogy a gödrös úton ne pumpálják a motort önkéntelenül a driverek, de ez kicsit túlcsillapítottnak tűnik így. Smiley

 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9605 Dátum: 2016.10.15 szombat, 20:30:42 »

Alf, Te ilyet, hasonlót nem tapasztaltál még a 2.2-esen?
Nem új-keletű az érzés a gépben, amióta megvettük valójában ilyen. Sajnos nem ültem még másik hasonló autóban sem, hogy hasonlítási alapom legyen.
Gondoltam szándékos gázreakció csillapítás, hogy a gödrös úton ne pumpálják a motort önkéntelenül a driverek, de ez kicsit túlcsillapítottnak tűnik így. Smiley

 beka3
nem.én a második napon ledugóztam az egr szelepet. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
X777
Vendég
« Új hozzászólás #9606 Dátum: 2016.10.16 vasárnap, 20:17:11 »

Sziasztok!

Az autómban 7.01771.00-ás Pierburg szelep van, ami cserére érett. Viszont mindenhol csak 7.01771.01-est látok, amihez ráadásul nincs sehol odaírva, hogy jó lenne az én autómhoz. Valaki meg tudná mondani, hogy ez a két típus megegyezik egymással?
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.16 vasárnap, 20:38:50 írta X777 » Naplózva
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #9607 Dátum: 2016.10.16 vasárnap, 20:37:12 »

Sziasztok!

Az autómban 7.01771.00-ás Pierburg szelep van, ami cserére érett. Viszont mindenhol csak 7.01771.01-est látok. Valaki meg tudná mondani, hogy ez a két típus megegyezik egymással?

Igen. Az új szelepen fel is lesz tüntetve mindkét gyári szám.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
X777
Vendég
« Új hozzászólás #9608 Dátum: 2016.10.16 vasárnap, 20:40:27 »

Igen. Az új szelepen fel is lesz tüntetve mindkét gyári szám.

Köszönöm szépen, akkor megrendelem!
Naplózva
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9609 Dátum: 2016.10.18 kedd, 07:34:02 »

Ez a pierburg szeelep jo?  https://alkatreszek.hu/7_01771_01_sz
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9610 Dátum: 2016.10.18 kedd, 08:06:56 »

Ez a pierburg szeelep jo?  https://alkatreszek.hu/7_01771_01_sz

Yo

miért ne lenne jó?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9611 Dátum: 2016.10.18 kedd, 11:07:35 »

Ez a pierburg szeelep jo?  https://alkatreszek.hu/7_01771_01_sz

nekem jó volt annó

2007-es 2.0 TDCi-be került, pont tőlük rendeltem és ennyiért
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.18 kedd, 12:16:02 írta kotta_cs » Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #9612 Dátum: 2016.10.18 kedd, 11:50:48 »

Yo

miért ne lenne jó?

Honnan tudod, kipróbáltad??  eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #9613 Dátum: 2016.10.18 kedd, 15:49:27 »

Köszönöm szépen, akkor megrendelem!
Rendelek én is kettőt. De még hiányzik 5eFT az ingyenes szállításhoz. Esetleg vkinek egy vagy kettő?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9614 Dátum: 2016.10.18 kedd, 15:51:29 »

Rendelek én is kettőt. De még hiányzik 5eFT az ingyenes szállításhoz. Esetleg vkinek egy vagy kettő?

Ingyen jöhet egy.  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #9615 Dátum: 2016.10.18 kedd, 15:58:44 »

Ingyen jöhet egy.  nyes
Látod ezért tart itt ez az ország! A jól fizetett minisztériumi alkalmazottak mindent ingyen akarnak....
Esetleg egy helikopteres szállítást is az ingyen szelep mellé?  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #9616 Dátum: 2016.10.18 kedd, 16:22:46 »

Rendelek én is kettőt. De még hiányzik 5eFT az ingyenes szállításhoz. Esetleg vkinek egy vagy kettő?

- Neked egy van! FYI Bár az ekobúúúszt/doppel auspuff - editionbe lehet 4 is. Nézesd meg velem legközelebb!  eplus2 eplus2

(- Mennyi a szállítás, 900Ft?)

Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #9617 Dátum: 2016.10.18 kedd, 16:29:07 »

- Neked egy van! FYI Bár az ekobúúúszt/doppel auspuff - editionbe lehet 4 is. Nézesd meg velem legközelebb!  eplus2 eplus2

(- Mennyi a szállítás, 900Ft?)


Tényleg csak egy kell vagy megint trolllkodsz? Amúgy nem 900 huf a szállítás, csak 860 a postapontra...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9618 Dátum: 2016.10.18 kedd, 17:16:11 »

akkor itt az ideje.óriási rés lehet a pajzson egy le nem zárt egr szelep.


Nagyon úgy néz ki, hogy a probléma megoldódott. Hétvégén megtörtént a fizikai dugózás, és az eddigi 40-50 km -es aktív regenekkel szemben azóta kb 300 km -t belecsavartam és nem észleltem a folyamatot.

Ezek szerint a szoftveres kiiktatás lfszt sem ér.. már előbb kellett volna. falbav

még1x köszönöm a tippet!!
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9619 Dátum: 2016.10.18 kedd, 17:43:16 »


Nagyon úgy néz ki, hogy a probléma megoldódott. Hétvégén megtörtént a fizikai dugózás, és az eddigi 40-50 km -es aktív regenekkel szemben azóta kb 300 km -t belecsavartam és nem észleltem a folyamatot.

Ezek szerint a szoftveres kiiktatás lfszt sem ér.. már előbb kellett volna. falbav

még1x köszönöm a tippet!!
látod.én azt hallottam sw-es zseniktől,hogy sem az egr-t,sem a dpf-et nem lehet "örökre" kiírni a gyári sw-ből.mindig visszaköszönnek később.
örülünk vala,és igyál egy sört a fórum egészségére! eljen vigyor3 Wink integet2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #9620 Dátum: 2016.10.18 kedd, 18:56:25 »

Tényleg csak egy kell vagy megint trolllkodsz? Amúgy nem 900 huf a szállítás, csak 860 a postapontra...
Nekem csak 1 van benne, ami a leállításkor sz@rakodik.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #9621 Dátum: 2016.10.18 kedd, 19:33:56 »

Nekem csak 1 van benne, ami a leállításkor sz@rakodik.
Köszi.  integet2 Amúgy elmehet a Troll a sóhivatalba... Már akkor sem veszik komolyan, ha Antitroll...  Cheesy
Rendeltem én is 1et. Bár nekem inkább a padlógázas megtáltosodás volt a kórtünet.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9622 Dátum: 2016.10.18 kedd, 21:08:56 »

látod.én azt hallottam sw-es zseniktől,hogy sem az egr-t,sem a dpf-et nem lehet "örökre" kiírni a gyári sw-ből.mindig visszaköszönnek később.
örülünk vala,és igyál egy sört a fórum egészségére! eljen vigyor3 Wink integet2

A DPF-t viszont ki lehet prefaceliftből ezt továbbra is állítom. Smiley

Viszont az EGR-t így hogy lehet dugozni hibamentesen, teljesen felesleges szoftveresen mókolni.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9623 Dátum: 2016.10.18 kedd, 23:09:59 »

látod.én azt hallottam sw-es zseniktől,hogy sem az egr-t,sem a dpf-et nem lehet "örökre" kiírni a gyári sw-ből.mindig visszaköszönnek később.
örülünk vala,és igyál egy sört a fórum egészségére! eljen vigyor3 Wink integet2


komolyan meg is iszok egy sört most!!  integet2
már nagyon bosszantott a story ráadásul ha lehet hinni az átlagfogyimérőnek, elég drasztikusan visszaesett az is (igaz még csak kb. 300 km -ről van erre vonatkozóan "tapasztalat" . )
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9624 Dátum: 2016.10.18 kedd, 23:20:34 »

A DPF-t viszont ki lehet prefaceliftből ezt továbbra is állítom. Smiley

Viszont az EGR-t így hogy lehet dugozni hibamentesen, teljesen felesleges szoftveresen mókolni.

majdnem biztos voltam abban, hogy lesz EGR hibakód, eddig semmi bár én ezt most betudom a szoftveres módosításnak.. Bízom benne, hogy ez nem változik.  eljen

Ettől függetlenül időközben valami történt vele - a jelek szerint nem zárt rendesen (koromképződés, gyakori regen). Valójában kihullik a hajam ettől a rendszertől  falbav falbav ..

most 1 perc néma csend azokért, akiknek fogalmuk sincs mi zajlik a motortérben és oldalukra ilyen fronton (is) megy az orbitális lehúzás a szalonokban.  action
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #9625 Dátum: 2016.10.19 szerda, 00:21:56 »

majdnem biztos voltam abban, hogy lesz EGR hibakód, eddig semmi bár én ezt most betudom a szoftveres módosításnak.. Bízom benne, hogy ez nem változik.  eljen

Ettől függetlenül időközben valami történt vele - a jelek szerint nem zárt rendesen (koromképződés, gyakori regen). Valójában kihullik a hajam ettől a rendszertől  falbav falbav ..

most 1 perc néma csend azokért, akiknek fogalmuk sincs mi zajlik a motortérben és oldalukra ilyen fronton (is) megy az orbitális lehúzás a szalonokban.  action

Sajnos én most megjártam, az EGR ledugózás azonnal hibaüzenetet adott már indításnál a 2.2-esben. A motor meg biztonsági üzembe, vagy mibe kapcsolta, mert alig ment a szerencsétlen.
Nem tudom szoftveresen, hogy lehet kiszedni a hibát, hogy ne érezze magát rosszul. Így most azonnal ment minden régi vissza a helyére.
Szép éjszakát!
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9626 Dátum: 2016.10.19 szerda, 09:39:23 »

Sajnos én most megjártam, az EGR ledugózás azonnal hibaüzenetet adott már indításnál a 2.2-esben. A motor meg biztonsági üzembe, vagy mibe kapcsolta, mert alig ment a szerencsétlen.
Nem tudom szoftveresen, hogy lehet kiszedni a hibát, hogy ne érezze magát rosszul. Így most azonnal ment minden régi vissza a helyére.
Szép éjszakát!


én is ettől tartottam az enyémnél. Hibakódot tudsz törölni, viszont az szinte biztos, hogy visszajön. Az EGR programozás nem végezhető el Forscannal. Ellenben egy "EGR tanult értékek törlését" dugózás után megejtettem volna a helyedben. - vagy megtörtént?

 wave
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #9627 Dátum: 2016.10.19 szerda, 09:53:25 »

én is ettől tartottam az enyémnél. Hibakódot tudsz törölni, viszont az szinte biztos, hogy visszajön. Az EGR programozás nem végezhető el Forscannal. Ellenben egy "EGR tanult értékek törlését" dugózás után megejtettem volna a helyedben. - vagy megtörtént?

 wave
Tanult értékek törlés nem történt, nem értek egyenlőre ilyenekhez, még csak kiolvasást sem csináltam most. Éjjel nem volt erre energiám már.
Mekkora baromság ez az Diesel EGR, ha nem tudják megfelelően kezelni a szennyeződést. Legalább a DPF után ról vezetnék vissza, hogy ne menjen tele korommal. Remélve, hogy égetéskor le van zárva az EGR fizikailag is  wow1
Egyetlen értelmét látom, hogy segít bemelegíteni a motor, meg hideg motornál kevésbé zajos.
Sajnos mi többnyire rövideket megyünk 4-8km, naponta 3-4x. Babataxi.
Most ott tartok gondolatban, hogy le kéne szedni az EGRt-és szétszedni, kitakarítani. Csak nem tudom mint nem tehetek! Gondolom ez soha nem volt eddig megcsinálva előző tulaj által, 150e van a kocsiban. Alapvetően nem volt EGR hiba, az egész "cirkusz", az állandósult menet melletti hirtelen gázadásra késő reakció miatt van. Zavar a késés egy ilyen erős motornál. Kb 1-1,5 mp utána meg hátba vág. Koksz van benne a csőfalon, eltömődés nincs. A szelep állapota benézve nem látszik.
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.19 szerda, 10:35:15 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #9628 Dátum: 2016.10.19 szerda, 10:26:09 »

Köszi.  integet2 Amúgy elmehet a Troll a sóhivatalba... Már akkor sem veszik komolyan, ha Antitroll...  Cheesy
Rendeltem én is 1et. Bár nekem inkább a padlógázas megtáltosodás volt a kórtünet.

Te Figyi! A megsirat pontos i...
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #9629 Dátum: 2016.10.19 szerda, 10:27:57 »

Te Figyi! A megsirat pontos i...

Hamar feltűnt.... HozzászólásTroll!  eplus2
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9630 Dátum: 2016.10.19 szerda, 12:14:06 »

Tanult értékek törlés nem történt, nem értek egyenlőre ilyenekhez, még csak kiolvasást sem csináltam most. Éjjel nem volt erre energiám már.
Mekkora baromság ez az Diesel EGR, ha nem tudják megfelelően kezelni a szennyeződést. Legalább a DPF után ról vezetnék vissza, hogy ne menjen tele korommal. Remélve, hogy égetéskor le van zárva az EGR fizikailag is  wow1
Egyetlen értelmét látom, hogy segít bemelegíteni a motor, meg hideg motornál kevésbé zajos.
Sajnos mi többnyire rövideket megyünk 4-8km, naponta 3-4x. Babataxi.
Most ott tartok gondolatban, hogy le kéne szedni az EGRt-és szétszedni, kitakarítani. Csak nem tudom mint nem tehetek! Gondolom ez soha nem volt eddig megcsinálva előző tulaj által, 150e van a kocsiban. Alapvetően nem volt EGR hiba, az egész "cirkusz", az állandósult menet melletti hirtelen gázadásra késő reakció miatt van. Zavar a késés egy ilyen erős motornál. Kb 1-1,5 mp utána meg hátba vág. Koksz van benne a csőfalon, eltömődés nincs. A szelep állapota benézve nem látszik.

az nem az egr miatt van, hanem a pierburg szelep miatt van. Azt kéne cserélni, mert beragad. Tipikus hibája.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9631 Dátum: 2016.10.19 szerda, 12:17:56 »

az nem az egr miatt van, hanem a pierburg szelep miatt van. Azt kéne cserélni, mert beragad. Tipikus hibája.
2,2-ese van radasul az uj 200 lovas...
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9632 Dátum: 2016.10.19 szerda, 12:23:15 »

2,2-ese van radasul az uj 200 lovas...

akkor sem EGR miatt van, hanem a miatt ami a változógeometriás turbó lapátjait állítja. Valószínűleg egy garett turbó és vagy vákummla, vagy mechanikusan egy léptetőmotorral állítják. A hirtelen hátbavágásos jelenség típikusan akkor van, amikor a turbó lapátjai nem kerülnek időben a megfelelő poziba.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9633 Dátum: 2016.10.19 szerda, 13:03:55 »

akkor sem EGR miatt van, hanem a miatt ami a változógeometriás turbó lapátjait állítja. Valószínűleg egy garett turbó és vagy vákummla, vagy mechanikusan egy léptetőmotorral állítják. A hirtelen hátbavágásos jelenség típikusan akkor van, amikor a turbó lapátjai nem kerülnek időben a megfelelő poziba.
Meg akkor, ha euro 3-as tdci-d van Smiley azt szerettem benne nagyon..
Nem tudom mi lehet a baja, de amennyiben az egr sem zar tokeletesen plusz a turbo geometria allitas is lassu akkor valszeg elojehet ez a lomha reagalas. Nekem szerencsere nem euro 5-os a motorom (nem szeretem az a lomhasagot, hogy eloszor emisszio utana meg gyerunk Smiley ) jobb ilyen teren az euro 4 sokkal  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9634 Dátum: 2016.10.19 szerda, 13:06:47 »

Sajnos én most megjártam, az EGR ledugózás azonnal hibaüzenetet adott már indításnál a 2.2-esben. A motor meg biztonsági üzembe, vagy mibe

Erre mindig kivancsi voltam, hogy az euro5 2,2-es mit csinal az egr dugozasra...
Sajnos ez nem jo hir...
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9635 Dátum: 2016.10.19 szerda, 13:29:11 »

Erre mindig kivancsi voltam, hogy az euro5 2,2-es mit csinal az egr dugozasra...
Sajnos ez nem jo hir...


Szerintem simán lehet, az EGR miatt is ha pl nem abban a tartományban van zárva (a kosz miatt) amikor kellene.  Mi a helyzet a regenekkel, indít aktív regent az autó ?

Tény, hogy nemhogy a 2.2 es TDCI dieselnek halál a napi 3-4 km hanem még egy 1,6 D szívónak is...  rinya rinya

Az EGR-t szoftveresen "ki kell iktatni" és ledugózni ez biztos.
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9636 Dátum: 2016.10.19 szerda, 13:44:22 »


Szerintem simán lehet, az EGR miatt is ha pl nem abban a tartományban van zárva (a kosz miatt) amikor kellene.  Mi a helyzet a regenekkel, indít aktív regent az autó ?

Tény, hogy nemhogy a 2.2 es TDCI dieselnek halál a napi 3-4 km hanem még egy 1,6 D szívónak is...  rinya rinya

Az EGR-t szoftveresen "ki kell iktatni" és ledugózni ez biztos.
Ha nem tudja lezarni akkor beteheti veszuzembe valszeg, hiszen a szelep helyzetet koveti. Remelem emiatt volt csak veszuzem, de elkepzelhto, hogy mast is tud. Mar az euro 3-as 2,2-sem is dobott egr hibat a dugora pedig ott nem figyelte semmi a szelep poziciot (vakumos volt siman), de valamibol kitalalta (egesho, aramlasok) hogy ott valami kis mutyi van Smiley

A 3-4 km sajnos bringaval is nagyon keves nemhogy egy 2,2-es dizellel  worship
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #9637 Dátum: 2016.10.19 szerda, 13:57:06 »

Meg akkor, ha euro 3-as tdci-d van Smiley azt szerettem benne nagyon..
Nem tudom mi lehet a baja, de amennyiben az egr sem zar tokeletesen plusz a turbo geometria allitas is lassu akkor valszeg elojehet ez a lomha reagalas. Nekem szerencsere nem euro 5-os a motorom (nem szeretem az a lomhasagot, hogy eloszor emisszio utana meg gyerunk Smiley ) jobb ilyen teren az euro 4 sokkal  eljen

Azt mondod, hogy azért lineárisabb az eu5 teljesítményleadása, mert eu5? De akkor papíron is gyengébbnek kellene lennie, nem? Ott pedig jóval jobb az eu5, mint az eu4. (2.2tdci) Hol lehet a titok?
 
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #9638 Dátum: 2016.10.19 szerda, 14:07:07 »


Szerintem simán lehet, az EGR miatt is ha pl nem abban a tartományban van zárva (a kosz miatt) amikor kellene.  Mi a helyzet a regenekkel, indít aktív regent az autó ?

Tény, hogy nemhogy a 2.2 es TDCI dieselnek halál a napi 3-4 km hanem még egy 1,6 D szívónak is...  rinya rinya

Az EGR-t szoftveresen "ki kell iktatni" és ledugózni ez biztos.
Regenek megvannak, 600-650 C Forscan, kicsit sűrűnek érzem őket.
Elvileg az EGR is zárva van forscan szerint, de mégis valami furcsa a számsorok szerint.
Nem tudom, mutathat-e 0% ot annak ellenére, hogy nem bír bezárni a szelep. Esetleg rossz a tanult érték ?? Van erre valakinek ismerete, tippje?
Alf-al már konzultálgattunk ezelőtt. Ő az EGR re tippel, de így most egyenlőre nem derül ki. A turbóról nem tudok semmit Sad   (ne nem úgy, hogy mi az??   gun)


 beka3
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.19 szerda, 20:02:01 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9639 Dátum: 2016.10.19 szerda, 14:18:43 »

Azt mondod, hogy azért lineárisabb az eu5 teljesítményleadása, mert eu5? De akkor papíron is gyengébbnek kellene lennie, nem? Ott pedig jóval jobb az eu5, mint az eu4. (2.2tdci) Hol lehet a titok?
 
Azt mondom, hogy a gazreakcio jobb sokkal az euro 4-nel, mint az 5-nel amit vezettem es ez a velemenyem.
A papirokkal nem foglalkozom, de az emisszio miatt az euro5-os 2,2-nel eltoltak a nyomatekot laposabban es kesobb epul fel azaz meg papiron is igaz lehet ez a dolog.
Plusz az egr ledugozva euro 4-nel meg jobb a hatas. Sokkal gyorsabban epul fel a nyomas es indul meg az auto es sztm meg a fogyasztasanak is nagyon jot tesz  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9640 Dátum: 2016.10.19 szerda, 14:34:52 »

Itt vannak a gorbek amiket korabban lattam:

http://www.superchips.co.uk/curves/Mondeo2.2TDCi2008on.pdf

http://www.superchips.co.uk/curves/22tdci200psNEW.pdf

Mellesleg nagyon tetszik a 2,2 200 lovas, de mivel nem tudtam, hogy az egr dugozhato vagy sem es, ha nem akkor szep lassan eltomitem a szivooldalt es csak osszedzsuvazom a motort, igy maradtam  az olcsobb, nekem dinamikusabb, jobban tetszo es radasul takarekosabb megoldasnal. Plusz itt svedorszagban ugyan az az adoja az euro 4 es 5-nek csak az euro 3 dragabb es az euro 6 olcsobb termeszetesen, de euro 6-os dizelre nem vagyok egyaltalan...
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9641 Dátum: 2016.10.19 szerda, 14:48:39 »

Itt vannak a gorbek amiket korabban lattam:

http://www.superchips.co.uk/curves/Mondeo2.2TDCi2008on.pdf

http://www.superchips.co.uk/curves/22tdci200psNEW.pdf

Mellesleg nagyon tetszik a 2,2 200 lovas, de mivel nem tudtam, hogy az egr dugozhato vagy sem es, ha nem akkor szep lassan eltomitem a szivooldalt es csak osszedzsuvazom a motort, igy maradtam  az olcsobb, nekem dinamikusabb, jobban tetszo es radasul takarekosabb megoldasnal. Plusz itt svedorszagban ugyan az az adoja az euro 4 es 5-nek csak az euro 3 dragabb es az euro 6 olcsobb termeszetesen, de euro 6-os dizelre nem vagyok egyaltalan...



én simán vettem volna 2,2 eset, ha találtam volna a mostanival egyenértékű állapotút. Arra egy finom optimalizálás és mégnagyobb a boldogság  taps hehe

biztosan meg lehet ott is "mindent" oldani pl. beavatkozás után EGR tuti, hogy dugózható.
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #9642 Dátum: 2016.10.19 szerda, 14:53:55 »

Itt vannak a gorbek amiket korabban lattam:

http://www.superchips.co.uk/curves/Mondeo2.2TDCi2008on.pdf

http://www.superchips.co.uk/curves/22tdci200psNEW.pdf

Mellesleg nagyon tetszik a 2,2 200 lovas, de mivel nem tudtam, hogy az egr dugozhato vagy sem es, ha nem akkor szep lassan eltomitem a szivooldalt es csak osszedzsuvazom a motort, igy maradtam  az olcsobb, nekem dinamikusabb, jobban tetszo es radasul takarekosabb megoldasnal. Plusz itt svedorszagban ugyan az az adoja az euro 4 es 5-nek csak az euro 3 dragabb es az euro 6 olcsobb termeszetesen, de euro 6-os dizelre nem vagyok egyaltalan...


Az alairasodban az also autonak a fogyija egy masik auto fogyiadatanak kepere mutat.

Annyi hogy ezt:
http://images.spritmonitor.de/458633_3.png
felcsereled ezzel:
http://images.spritmonitor.de/611642_4.png
es jo lesz.
Naplózva

ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #9643 Dátum: 2016.10.19 szerda, 15:02:15 »

Ha valaki összetudna foglalni MK4-nel az EGR kiiktatasanak lehetoseget es felteteleit azt sokan megköszönnek, én már nem birom követni, jó lenne 1 helyen látni hogy akkor hogyan állunk, hogy akkor most FL előtt FL utan melyik motor tipust (1.6, 1.8 , 2.0 , 2.2 hogy hany  lóerős az mar valszeg mind1 azon belül hogy FL vagy FL előtti) lehet dugozni SW mókolás nélkül, melyiket kell mindenkepp SW-esen is modositani, melyiket nem lehet mert meg modosított SW nincs hozza, stb...
Naplózva

Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9644 Dátum: 2016.10.19 szerda, 15:38:16 »

Az alairasodban az also autonak a fogyija egy masik auto fogyiadatanak kepere mutat.

Annyi hogy ezt:
http://images.spritmonitor.de/458633_3.png
felcsereled ezzel:
http://images.spritmonitor.de/611642_4.png
es jo lesz.
Koszi megoldottam meg a regi galaxy-mra mutatott Smiley
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9645 Dátum: 2016.10.19 szerda, 15:40:21 »


én simán vettem volna 2,2 eset, ha találtam volna a mostanival egyenértékű állapotút. Arra egy finom optimalizálás és mégnagyobb a boldogság  taps hehe

biztosan meg lehet ott is "mindent" oldani pl. beavatkozás után EGR tuti, hogy dugózható.
Amennyiben meg lehet oldani akkor megyek es meg is veszem ezt azonnal:

https://www.blocket.se/uppsala/Ford_Mondeo_2_2_TDCI_200HK_Diesel_Titanium_Dr_69120824.htm?aw=1



Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #9646 Dátum: 2016.10.19 szerda, 16:15:02 »

Amennyiben meg lehet oldani akkor megyek es meg is veszem ezt azonnal:

https://www.blocket.se/uppsala/Ford_Mondeo_2_2_TDCI_200HK_Diesel_Titanium_Dr_69120824.htm?aw=1


Nagyon szép. Meglepő hogy már a fekete lámpás, de navi az nincs benne. Azzal én is ráfaragtam, ha 2 hónappal később veszem, akkor benne van a navi, bőr, xenon alapáron. A navit már pótoltam, bőr nem érdekel 2 gyerek meg kutya mellett, xenon jó lenne, de a szerelőm szerint az nem akarom utólagosan belekendácsoltatni...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9647 Dátum: 2016.10.19 szerda, 16:26:35 »

Amennyiben meg lehet oldani akkor megyek es meg is veszem ezt azonnal:

https://www.blocket.se/uppsala/Ford_Mondeo_2_2_TDCI_200HK_Diesel_Titanium_Dr_69120824.htm?aw=1





az EGR ettől (se) ne tartson vissza. a Navit meg cseréld Androidosra.

 eljen eljen eljen
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9648 Dátum: 2016.10.19 szerda, 16:33:34 »

az EGR ettől (se) ne tartson vissza. a Navit meg cseréld Androidosra.

 eljen eljen eljen

Hat ezert meg hasznaljuk egy kicsit a regebbi 2,2-est az is jo. A fekete lampa es igy feherben nagyon tetszik, de most nincs kedvem oda vissza 1400 km-rt utazni egy ilyen autoert  Wink Navi nelkul meg sztm elheto, de volt a multkor egy ilyen feher navival, tolatokameraval, 19-es kerekekkel meg uvegtetovel es csak 40e km-el:) Na az durva volt azert erdemes utazni sztm Smiley
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #9649 Dátum: 2016.10.19 szerda, 20:14:24 »

Itt vannak a gorbek amiket korabban lattam:

http://www.superchips.co.uk/curves/Mondeo2.2TDCi2008on.pdf
http://www.superchips.co.uk/curves/22tdci200psNEW.pdf

Mellesleg nagyon tetszik a 2,2 200 lovas, de mivel ...

A2.2 200HP Galaxynak kicsit más, gondolom a kasznihoz igyekeztek formázni.


2000f/p már 400Nm kellene legyen. Azért ezzel lódulnia kellene gondolom.

Az EGR furattal ellátott szűkítő lemez mire jó??
Lehet azt még meg lehet etetni az elektronikával bizonyos furattól.
Lehet, hogy jobban tisztíccsa is  eplus2
 beka3
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.19 szerda, 20:55:30 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Oldalak: 1 ... 186 187 188 189 190 191 192 [193] 194 195 196 197 198 199 200 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.055 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.