Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:07:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 187 188 189 190 191 192 193 [194] 195 196 197 198 199 200 201 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263600 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #9650 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 09:08:29 »

Szedet már ki valamelyikőtök KNWA WA6 motorból (remélem jól írtam) EGR szelepet?  help
- Házilag megoldható?
- Szükséges a tisztítás utáni beépítéshez valamilyen alkatrész csere. (tömítés, folyékony tömítő, törő alkatrész, ..)
- Kibontásnál kell valamire különösen figyelni?  (ima szmájlit nem találtam  nyes)
- Ultrahangos tisztítást hol végeztettetek (műanyag szívócső, ... )(esetleg Budapest, észak Pest-megye), mibe kerülhet egy ilyen mutatvány?
- Szelepeknél hogy, miként a legkönnyebb takarítani a koromrárakódást. (gondolom, ha leszedem a műanyag szívócsövet, valamelyest hozzáférhető a szelep. Nem tudom még milyen állapotok vannak)
- Mennyi idő kb. az alkatrészek lebontása a motorról ha nincs ge..asz?
- Tisztítás után kell programból valamit tenni? (EGR tanult érték törlés, akku le, ... ? Melyik program alkalmas rá?)
- EGR szűkítőt miért, mikor szoktak alkalmazni?

B.. biztos akarom én ezt házilag?  falbav

Kösz az okosságokat!  worship
 beka3

Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9651 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 12:45:18 »



Az EGR furattal ellátott szűkítő lemez mire jó??


Szvsz rosszabb mintha nem lenne semmi. Lelassul az aramlas igy sokkal konnyebben lerakodik a cuccos a szelepnel.
En legallabbis nem raknek be ilyen lyukas lemezt az tuti..
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9652 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 12:46:25 »

Szvsz rosszabb mintha nem lenne semmi. Lelassul az aramlas igy sokkal konnyebben lerakodik a cuccos a szelepnel.
En legallabbis nem raknek be ilyen lyukas lemezt az tuti..

+1
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9653 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 13:25:24 »

Szvsz rosszabb mintha nem lenne semmi. Lelassul az aramlas igy sokkal konnyebben lerakodik a cuccos a szelepnel.
En legallabbis nem raknek be ilyen lyukas lemezt az tuti..


...még EGR szelepet sem az autóba... nemhogy ilyet  eplus2 eplus2
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #9654 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 16:13:24 »

Szvsz rosszabb mintha nem lenne semmi. Lelassul az aramlas igy sokkal konnyebben lerakodik a cuccos a szelepnel.
En legallabbis nem raknek be ilyen lyukas lemezt az tuti..

Összességében biztos igazad van. De a kevesebb légmennyiség kevesebb szemetet is visz be, gondolom.
Valamiért csak használják. Azt nem vitatom, hogy agyamentség, maga a megoldás formája!
Egy kis "szűrőt" kellene beépíteni ami hasonlóan megfogja ,mint a DPF. Cserélhető, vagy tisztítható lenne. De lehet hamar telítődne.

Láttam egy audi promót EGR előtti visszahűtőről, na az mikor fog eltömődni? Mert hogy elfog az biztos.  eplus2
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9655 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 16:17:19 »

Összességében biztos igazad van. De a kevesebb légmennyiség kevesebb szemetet is visz be, gondolom.
Valamiért csak használják. Azt nem vitatom, hogy agyamentség, maga a megoldás formája!
Egy kis "szűrőt" kellene beépíteni ami hasonlóan megfogja ,mint a DPF. Cserélhető, vagy tisztítható lenne. De lehet hamar telítődne.

Láttam egy audi promót EGR előtti visszahűtőről, na az mikor fog eltömődni? Mert hogy elfog az biztos.  eplus2

Azért használják, mert előírás és nem azért mert jó. van még néhány ilyen marhaság, de ettől még nem lesz jó egy megoldás. Én ledugóztattam és utána néhány hónappal ment az autó vizsgázni és lám, a Co és egyéb káros anyag értékei eléggé alacsonyan voltak.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #9656 Dátum: 2016.10.22 szombat, 21:35:01 »

Üdv!
Van valakinek infója arról, hogy az
újabb, talán 2010 től gyártott, erősebb változatoknál
2.0, ill 2.2 TDCi motoroknál
~ milyen nyomásértékek mérhetőek ?

BAP (Volt)       feltöltő absz nyomás érzékelő
MAP (Bar)       abszol szívócsonk nyomás
CIMAP (Bar)    korrigált szívócsonk nyomás
FRP (Bar)       Tüzelőanyag elosztócső nyomás

alapjáraton,
~ 2000 ford/p, 50km/h egyenletes tempó sík terepen
illetve maximumként, rövidebb padlógázos üzem?

ForScannal mért valaki értékeket ?
Esetleg, ha valaki mérne és megosztaná, köszönöm!
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
DDL
Vendég
« Új hozzászólás #9657 Dátum: 2016.10.23 vasárnap, 18:21:37 »

Érdekes dolgot tapasztalok mostanában. Időnként a fogyasztásom megugrik kb. 1 literrel. Eddig pályán eljártam 140-es tempóval 6.1-6.4. Mostanában meg inkább már 7l körül mozog. Sőt legutóbb egy gyorsítás után felment 9l-re. Ekkor vettem észre, hogy az alapjárati fogyasztás is álló helyzetben 2.3l/h! Holott ez 0.8-1l/h szokott lenni és az alapjáratom is elég göthös lett. Néhányszáz méter után megjavult látszólag minden. Szombaton mentem vele kb. 15 km-t 115-tel (tempomat) és hozta a régi 5.1-5.3l-es fogyasztást (mostanában ez inkább 6l). 5-10km városi cammogás után (meleg motorral) hazafele megint 115-tel újra 6l körüli lett a fogyasztás. Mindez azóta tűnt fel mióta 14-15°C alá hűlt a levegő. Szerintem ez vmilyen jeladó és/vagy egr gond lehet. Az egr nincs még dugózva. Kedden megyek olajcsere szervízre, akkor esetleg az egr dugózást is megejteném, ha ennél a motornál ez szoftveres beavatkozás nélkül is lehet.
Az előző mondeomnál (2004 2.0 TDCi MK3 130LE) a dugózás kb. 1l-es fogy. csökkenést hozott na meg korom mentességet. Ez nem kormol mivel DPF-es (baj is lenne), de így hamar eldugulhat.
Szerintetek EGR?

A kocsi: Mondeo 2012.08. TDCi 140LE EuroV (okosítva 163LE-re power_ford által) automata

Üdv: DDL
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #9658 Dátum: 2016.10.23 vasárnap, 18:50:43 »

Érdekes dolgot tapasztalok mostanában. Időnként a fogyasztásom megugrik kb. 1 literrel. Eddig pályán eljártam 140-es tempóval 6.1-6.4. Mostanában meg inkább már 7l körül mozog. Sőt legutóbb egy gyorsítás után felment 9l-re. Ekkor vettem észre, hogy az alapjárati fogyasztás is álló helyzetben 2.3l/h! Holott ez 0.8-1l/h szokott lenni és az alapjáratom is elég göthös lett. Néhányszáz méter után megjavult látszólag minden. Szombaton mentem vele kb. 15 km-t 115-tel (tempomat) és hozta a régi 5.1-5.3l-es fogyasztást (mostanában ez inkább 6l). 5-10km városi cammogás után (meleg motorral) hazafele megint 115-tel újra 6l körüli lett a fogyasztás. Mindez azóta tűnt fel mióta 14-15°C alá hűlt a levegő. Szerintem ez vmilyen jeladó és/vagy egr gond lehet. Az egr nincs még dugózva. Kedden megyek olajcsere szervízre, akkor esetleg az egr dugózást is megejteném, ha ennél a motornál ez szoftveres beavatkozás nélkül is lehet.
Az előző mondeomnál (2004 2.0 TDCi MK3 130LE) a dugózás kb. 1l-es fogy. csökkenést hozott na meg korom mentességet. Ez nem kormol mivel DPF-es (baj is lenne), de így hamar eldugulhat.
Szerintetek EGR?

A kocsi: Mondeo 2012.08. TDCi 140LE EuroV (okosítva 163LE-re power_ford által) automata

Üdv: DDL
Szerintem csak kifogtál egy regenerálást.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
DDL
Vendég
« Új hozzászólás #9659 Dátum: 2016.10.24 hétfő, 08:12:21 »

Szerintem csak kifogtál egy regenerálást.

Sajnos nem hiszem. Kb. 2000km óta ez van. Volt ebben többször pályás tempomatos menet is. Ma reggel pl. kinti hőmérséklet 7°C meleg motor 115km/h tempomat 5.8-7.7l. Régebben ugyanezen az úton 5.3-5.5l. Lehet levegő szenzor gond...

Üdv: DDL
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9660 Dátum: 2016.10.24 hétfő, 08:29:26 »

az alapjárati fogyasztás is álló helyzetben 2.3l/h!
Regenerál. Ha túl gyakran fordul elő, akkor meg lehet, hogy gond van a DPF  telítettség érzékeléssel.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
DDL
Vendég
« Új hozzászólás #9661 Dátum: 2016.10.24 hétfő, 09:18:30 »

Regenerál. Ha túl gyakran fordul elő, akkor meg lehet, hogy gond van a DPF  telítettség érzékeléssel.

A regeneráláshoz nem kell minimálisan 2000-es fordulatszám?

Üdv: DDL
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9662 Dátum: 2016.10.24 hétfő, 09:23:58 »

A regeneráláshoz nem kell minimálisan 2000-es fordulatszám?

Üdv: DDL
Nem, alapjaraton is elvegzi a kikormolast csak sokkal tovabb tart.
Autopalya tempoban eszre sem veszed csak 1,5 perc az egesz..alapjaraton, dugoban araszolva azert kell hozza 10 perc minimum!
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9663 Dátum: 2016.10.24 hétfő, 10:52:27 »

Kb egy hónapja jártam hasonló cipőben. Nekem autópályán folyamatos 130-nál evett 8-9 litert (a szokásos 6,5-7 helyett) majd 300km-en keresztül!!!  wow1 Hazaindulás előtt betankoltam evodieselt majd 10-20km múlva visszaesett a fogyim a normál értékekre. Én üzemanyagra tippeltem, de lassan megnézem az egr-t hogy fest. Egyébként  azóta sem semmi gondot nem látok.

Érdekes dolgot tapasztalok mostanában. Időnként a fogyasztásom megugrik kb. 1 literrel. Eddig pályán eljártam 140-es tempóval 6.1-6.4. Mostanában meg inkább már 7l körül mozog. Sőt legutóbb egy gyorsítás után felment 9l-re. Ekkor vettem észre, hogy az alapjárati fogyasztás is álló helyzetben 2.3l/h! Holott ez 0.8-1l/h szokott lenni és az alapjáratom is elég göthös lett. Néhányszáz méter után megjavult látszólag minden. Szombaton mentem vele kb. 15 km-t 115-tel (tempomat) és hozta a régi 5.1-5.3l-es fogyasztást (mostanában ez inkább 6l). 5-10km városi cammogás után (meleg motorral) hazafele megint 115-tel újra 6l körüli lett a fogyasztás. Mindez azóta tűnt fel mióta 14-15°C alá hűlt a levegő. Szerintem ez vmilyen jeladó és/vagy egr gond lehet. Az egr nincs még dugózva. Kedden megyek olajcsere szervízre, akkor esetleg az egr dugózást is megejteném, ha ennél a motornál ez szoftveres beavatkozás nélkül is lehet.
Az előző mondeomnál (2004 2.0 TDCi MK3 130LE) a dugózás kb. 1l-es fogy. csökkenést hozott na meg korom mentességet. Ez nem kormol mivel DPF-es (baj is lenne), de így hamar eldugulhat.
Szerintetek EGR?

A kocsi: Mondeo 2012.08. TDCi 140LE EuroV (okosítva 163LE-re power_ford által) automata

Üdv: DDL
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #9664 Dátum: 2016.10.24 hétfő, 11:32:11 »

Üdv!
Van valakinek infója arról, hogy az
újabb, talán 2010 től gyártott, erősebb változatoknál
2.0, ill 2.2 TDCi motoroknál
~ milyen nyomásértékek mérhetőek ? ...
Akit érdekelnek a görbék, vonalak ....   nyes  
Én egy alkalommal ilyeneket mértem gyorsításkor.
Jól látszik a gázreakció késés is, amivel küzdök.
Érdekes számomra, hogy néztem más mérést is, ott az üzemanyag nyomás 1650 barig ment fel.
Nem tudom mennyire megbízható adatok, de hát csak ez alapján üzemel a gép...
Meg furcsa az is, hogy mintha kinyitna, vagy inkább nyílik az EGR szelep egy elért turbónyomás felett.
Ha valaki érti a folyamatokat, ne habozzon kommentálni!
Üdv!

« Utoljára szerkesztve: 2016.10.24 hétfő, 11:35:06 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9665 Dátum: 2016.10.24 hétfő, 22:46:35 »

Sajnos nem hiszem. Kb. 2000km óta ez van. Volt ebben többször pályás tempomatos menet is. Ma reggel pl. kinti hőmérséklet 7°C meleg motor 115km/h tempomat 5.8-7.7l. Régebben ugyanezen az úton 5.3-5.5l. Lehet levegő szenzor gond...

Üdv: DDL


Pedig hidd csak el.  nyes Valamiért gyakori aktív regent indít az autód. -alacsonyabb alapjárat, "morgósabb" motor, + hűtő bekapcs, és az általad írt pillanatnyi fogyasztás növekedés. Okai lehetnek: DPF telítettség, + korom egy dinamikusabb gyorsítás után ami adódhat lyukas, vagy bilincsnél eresztő turbócső miatt, ill. hibás - elkoszolódott vagyis nem jól záró EGR -ből adódóan. 
Nálam ugyan ez történt és kb. 2 hete az EGR fizikai dugózásával 100% ban megoldódott a probléma. Természetesen a fogyasztásom is szépen visszaesett. Hibakód nálam nem volt ami valószínűleg az EGR -em addigi szoftveres módosításának köszönhető. Volt akinél az EGR dugózás után az autó egyből hibakódot dobott.

A fentiek mellett a nyomás és telítettség értékekre is mindenképpen érdemes ránézni!


Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #9666 Dátum: 2016.10.25 kedd, 18:17:43 »

Érdekes dolgot tapasztalok mostanában. Időnként a fogyasztásom megugrik kb. 1 literrel. Eddig pályán eljártam 140-es tempóval 6.1-6.4. Mostanában meg inkább már 7l körül mozog. Sőt legutóbb egy gyorsítás után felment 9l-re. Ekkor vettem észre, hogy az alapjárati fogyasztás is álló helyzetben 2.3l/h! Holott ez 0.8-1l/h szokott lenni és az alapjáratom is elég göthös lett. Néhányszáz méter után megjavult látszólag minden. Szombaton mentem vele kb. 15 km-t 115-tel (tempomat) és hozta a régi 5.1-5.3l-es fogyasztást (mostanában ez inkább 6l). 5-10km városi cammogás után (meleg motorral) hazafele megint 115-tel újra 6l körüli lett a fogyasztás. Mindez azóta tűnt fel mióta 14-15°C alá hűlt a levegő. Szerintem ez vmilyen jeladó és/vagy egr gond lehet. Az egr nincs még dugózva. Kedden megyek olajcsere szervízre, akkor esetleg az egr dugózást is megejteném, ha ennél a motornál ez szoftveres beavatkozás nélkül is lehet.
Az előző mondeomnál (2004 2.0 TDCi MK3 130LE) a dugózás kb. 1l-es fogy. csökkenést hozott na meg korom mentességet. Ez nem kormol mivel DPF-es (baj is lenne), de így hamar eldugulhat.
Szerintetek EGR?

A kocsi: Mondeo 2012.08. TDCi 140LE EuroV (okosítva 163LE-re power_ford által) automata

Üdv: DDL
Annyit beszéltetek erről a regenről, hogy több, mint 9000 megtett km után ma nekem is feltűnt Cheesy

0.5-0.7ről 1.5-1.7re ugrott a pillanatnyi(okosított 163LE, de manual), de nekem a megtehető táv van alapban a conversen, a ventilátor zúgásából meg alapjáraton pici rángásokból vettem észre, aztán váltottam fedcompon és lőn látszódott az adatokból.
Már agyalok is miért van néha 7 körüli fogyasztás két tankolás között a ~6.4 helyett ... Cheesy
Függőséget okozhat, most rá fogok állni erre  guluszem1 wow3
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9667 Dátum: 2016.10.25 kedd, 20:13:58 »

Már agyalok is miért van néha 7 körüli fogyasztás két tankolás között a ~6.4 helyett ... Cheesy
Hát nem a regenerálás miatt.  wave
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #9668 Dátum: 2016.10.25 kedd, 21:45:04 »

Hát nem a regenerálás miatt.  wave
De majd mindig arra fogom...   vigyor3
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #9669 Dátum: 2016.10.26 szerda, 16:50:27 »

De majd mindig arra fogom...   vigyor3
Nekem pl a legkisebb atlagfogyim soran regeneralt 1-et tuti Tongue
Naplózva

kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9670 Dátum: 2016.10.26 szerda, 20:49:28 »

De majd mindig arra fogom...   vigyor3

nekem is a Jeep egyfolytában regenerál, sőt dupla regenerál, erre tudok következtetni a 14l-es fogyiról  eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
tibi6922
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Új hozzászólás #9671 Dátum: 2016.10.26 szerda, 21:58:54 »

Sziasztok normális hogy a ventilátor megy a motor leálitása után 10-fokba
Naplózva

1.6 tdci titanium
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9672 Dátum: 2016.10.26 szerda, 22:07:56 »

Sziasztok normális hogy a ventilátor megy a motor leálitása után 10-fokba

ha nem órákig megy, akkor normális
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
tibi6922
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Új hozzászólás #9673 Dátum: 2016.10.26 szerda, 22:20:39 »

Nem de nyárona melegbe nem ment enyiszer
Naplózva

1.6 tdci titanium
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9674 Dátum: 2016.10.26 szerda, 22:48:17 »

Nem de nyárona melegbe nem ment enyiszer

lehet le kéne mosni a radiátort kívülről
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #9675 Dátum: 2016.10.26 szerda, 23:12:01 »

Azért használják, mert előírás és....
Tettem egy újabb kísérletet. Nem azért, hogy ellenszegüljek itt az Uraknak!  worship Beraktam most az EGR elé 4 mm lyukkal fúrt lemezt.
A hibaüzenet most is feljött, de nem azonnal, kb 10-15mp után. Utcára ki sem mentem. Beraktam 7mm-el, a motor hibaüzenet bent maradt. Lemez ki, indítás hibaüzenet eltűnt. A narancs motorlámpa viszont világított tovább. Kimentem az utcára, kocsi megy rendesen, a gázkésleltetés továbbra is megvan. A narancs motorlámpa világított végig. Vissza, leállít, indít, már nem jelez a motorlámpa sem. Na mondom. még egy kör. 7mm lemez be. Indítás után hiba üzenet nem jön fel, de a motorlámpa világit. Utca, de a kocsi alig gyorsul. Akár a vészüzemnél.
Vissza, lemez ki, indít, minden hiba jelzés eltűnt. Utca, kocsi szokásos módon megy.
Szoftveresen nem nyúltam bele, loggolni sem tudtam, mert nincs most mivel.
Ez a fránya elektronika.....  falbav
Következő a kibontás, takarítás lesz.
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9676 Dátum: 2016.10.26 szerda, 23:19:59 »

Tettem egy újabb kísérletet. Nem azért, hogy ellenszegüljek itt az Uraknak!  worship Beraktam most az EGR elé 4 mm lyukkal fúrt lemezt.
A hibaüzenet most is feljött, de nem azonnal, kb 10-15mp után. Utcára ki sem mentem. Beraktam 7mm-el, a motor hibaüzenet bent maradt. Lemez ki, indítás hibaüzenet eltűnt. A narancs motorlámpa viszont világított tovább. Kimentem az utcára, kocsi megy rendesen, a gázkésleltetés továbbra is megvan. A narancs motorlámpa világított végig. Vissza, leállít, indít, már nem jelez a motorlámpa sem. Na mondom. még egy kör. 7mm lemez be. Indítás után hiba üzenet nem jön fel, de a motorlámpa világit. Utca, de a kocsi alig gyorsul. Akár a vészüzemnél.
Vissza, lemez ki, indít, minden hiba jelzés eltűnt. Utca, kocsi szokásos módon megy.
Szoftveresen nem nyúltam bele, loggolni sem tudtam, mert nincs most mivel.
Ez a fránya elektronika.....  falbav
Következő a kibontás, takarítás lesz.
 beka3

olyan lemezt rakjál be amiben nincs luk. A légtömegmérőt és a pierburg szelepeket tisztítsd meg karburátor tisztítóval.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #9677 Dátum: 2016.10.26 szerda, 23:27:09 »

olyan lemezt rakjál be amiben nincs luk. A légtömegmérőt és a pierburg szelepeket tisztítsd meg karburátor tisztítóval.
teli lemez, már írtam korábban, azonnal hiba és vészüzem.
pierburg elvileg nincs
A légtömegmérő az EGR ben van, vagy a levegő szűrőben? Vagy egyik sem talált?  hehe
Őrület ez a sok kütyü.... wow1
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9678 Dátum: 2016.10.26 szerda, 23:33:52 »

teli lemez, már írtam korábban, azonnal hiba és vészüzem.
pierburg elvileg nincs
A légtömegmérő az EGR ben van, vagy a levegő szűrőben? Vagy egyik sem talált?  hehe
Őrület ez a sok kütyü.... wow1
 beka3

jah, neked 2.2 van. A légszűrő után kéne lennie, de a 2.2-ben fogalmam nincs merre rakták el
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9679 Dátum: 2016.10.27 csütörtök, 10:38:21 »

Tettem egy újabb kísérletet. Nem azért, hogy ellenszegüljek itt az Uraknak!  worship Beraktam most az EGR elé 4 mm lyukkal fúrt lemezt.
A hibaüzenet most is feljött, de nem azonnal, kb 10-15mp után. Utcára ki sem mentem. Beraktam 7mm-el, a motor hibaüzenet bent maradt. Lemez ki, indítás hibaüzenet eltűnt. A narancs motorlámpa viszont világított tovább. Kimentem az utcára, kocsi megy rendesen, a gázkésleltetés továbbra is megvan. A narancs motorlámpa világított végig. Vissza, leállít, indít, már nem jelez a motorlámpa sem. Na mondom. még egy kör. 7mm lemez be. Indítás után hiba üzenet nem jön fel, de a motorlámpa világit. Utca, de a kocsi alig gyorsul. Akár a vészüzemnél.
Vissza, lemez ki, indít, minden hiba jelzés eltűnt. Utca, kocsi szokásos módon megy.
Szoftveresen nem nyúltam bele, loggolni sem tudtam, mert nincs most mivel.
Ez a fránya elektronika.....  falbav
Következő a kibontás, takarítás lesz.
 beka3


sajnos szoftveresen Te nem fogod tudni módosítani az EGR értékeit Sad . Ez Forscannal nem lehetséges, csak a tanult értékek törlése. Érdekes, hogy egyből jön nálad a hibakód, van akinél csak km-ekkel később "vette észre" a dugót és a hibakód törölhető ami persze időszakosan ismét megjelenik, de nem teszi feltétlenül vész módba az autót.  szomoru1
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9680 Dátum: 2016.10.27 csütörtök, 10:38:39 »

Sziasztok normális hogy a ventilátor megy a motor leálitása után 10-fokba
Ez is a regenerálás jele. Ha közben állítod le, akkor a felforrósodott rendszert így hűti vissza.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9681 Dátum: 2016.10.27 csütörtök, 10:54:51 »

Ez is a regenerálás jele. Ha közben állítod le, akkor a felforrósodott rendszert így hűti vissza.

1.6 tdci!!!

Ott szerintem passzív, azaz löttyös regeneráció van...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #9682 Dátum: 2016.10.27 csütörtök, 11:42:49 »


sajnos szoftveresen Te nem fogod tudni módosítani az EGR értékeit Sad . Ez Forscannal nem lehetséges, csak a tanult értékek törlése...
Tanult értéket, hogy kell törölni a Forscan-el? Lehet akkor a hiba kód sem jönne be. Furatos lemez esetén gondoltam, nem teljes dugózásnál.
írtam a Ford Márka képviseletnek a gázreakció túl nagy késésével kapcsolatban.
Pár paramétert is várva!
Várom szívélyes válaszukat!
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9683 Dátum: 2016.10.27 csütörtök, 12:45:27 »

Tanult értéket, hogy kell törölni a Forscan-el? Lehet akkor a hiba kód sem jönne be. Furatos lemez esetén gondoltam, nem teljes dugózásnál.
írtam a Ford Márka képviseletnek a gázreakció túl nagy késésével kapcsolatban.
Pár paramétert is várva!
Várom szívélyes válaszukat!
 beka3


Szia,

A szerviz eljárások között találod a listában.  Wink
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9684 Dátum: 2016.10.27 csütörtök, 12:59:24 »

1.6 tdci!!!

Ott szerintem passzív, azaz löttyös regeneráció van...
Kéne egy "TDCi < 2.0" topik is az ilyen félreértések elkerülésére.  eplus2
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9685 Dátum: 2016.10.27 csütörtök, 17:31:11 »

én szabadonfutóra gyanakodnék,és ebben is 2s tömegű a szíjtárcsa.
Bingo. Teljesen igazad lett. A szerviz szerint a szíjfeszítő zörgött, de amikor szétszedték, akkor megállapították, hogy a szabadonfutónak volt hangja. Még az a szerencse, hogy a szerelőnek is pont egy hete cserélt szabadonfutót a saját autóján és volt szerszáma hozzá, mert a Fordnál amúgy nincs. Nem is cserélnek hivatalosan ilyen alkatrészt.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9686 Dátum: 2016.10.27 csütörtök, 17:43:39 »

Bingo. Teljesen igazad lett. A szerviz szerint a szíjfeszítő zörgött, de amikor szétszedték, akkor megállapították, hogy a szabadonfutónak volt hangja. Még az a szerencse, hogy a szerelőnek is pont egy hete cserélt szabadonfutót a saját autóján és volt szerszáma hozzá, mert a Fordnál amúgy nincs. Nem is cserélnek hivatalosan ilyen alkatrészt.
eljen

izzítók?jah,már túl vagy rajta...mind xar volt?
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.27 csütörtök, 17:48:31 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tibi6922
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Új hozzászólás #9687 Dátum: 2016.10.27 csütörtök, 21:00:54 »

Ez is a regenerálás jele. Ha közben állítod le, akkor a felforrósodott rendszert így hűti vissza.
Az gond ha ilyenkor leálitom
Naplózva

1.6 tdci titanium
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #9688 Dátum: 2016.10.27 csütörtök, 21:28:01 »

Ez is a regenerálás jele. Ha közben állítod le, akkor a felforrósodott rendszert így hűti vissza.
Az gond ha ilyenkor leálitom
Ilyenkor asszem egyből indulás után megpróbálja megint, szóval következő alkalommal menj vele egy picit hosszabbat, hogy befejezze a regenerálást.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9689 Dátum: 2016.10.27 csütörtök, 22:26:05 »

Ez is a regenerálás jele. Ha közben állítod le, akkor a felforrósodott rendszert így hűti vissza.
Az gond ha ilyenkor leálitom
Mivel a tied 1.6-os és BT szerint löttyös, így fogalmam sincs. Utánégető DPF-nél nem jó, mert a megszakított regeneráció=> feleslegese olajhigulás és service oil figyelmeztetés.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9690 Dátum: 2016.10.27 csütörtök, 22:28:29 »

eljen

izzítók?jah,már túl vagy rajta...mind xar volt?
Igen, az már megvolt. 3 volt szakadt.
Sokkal szebben indul az autó azóta. Beindult eddig is gond nélkül, de most mégis olyan simább az egész.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9691 Dátum: 2016.10.28 péntek, 21:13:34 »

Igen, az már megvolt. 3 volt szakadt.
Sokkal szebben indul az autó azóta. Beindult eddig is gond nélkül, de most mégis olyan simább az egész.
A vezérlés és segédberendezés-hajtás cseréje is érezhetően finomította a motor járását. Lassan újszerű lesz az autóm  Wink
Eredetileg úgy terveztem, hogy tavaly cserélem, de most úgy vagyok vele, hogy marad jövőre is, mert minek és főleg mire cseréljem.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #9692 Dátum: 2016.10.28 péntek, 21:15:14 »

....
írtam a Ford Márka képviseletnek a gázreakció túl nagy késésével kapcsolatban.
Pár paramétert is várva!
Várom szívélyes válaszukat!
 beka3


De legalább válaszoltak.. igaz nem sokra megyek vele...  rinya
Kérdés tömören:
Normálisnak tekinthető  ??, hogy az autó egy erősebb, gyors, de teljes gázadáskor is, 1-1,5-2 másodperc eltelte után reagál, indul meg "hátbavágás" effektussal.

Válasz:
"Tisztelt ..... Úr!

Köszönjök, hogy ismét kapcsolatba lépett a Ford Közép- és Kelet-Európai Értékesítő Kft. ügyfélszolgálatával.

Megkeresésére reagálva szeretnénk tájékoztatni arról, hogy az Ön által feltett kérdésekre vonatkozó adatokkal szolgálni a Ford Közép- és Kelet-Európai Értékesítő Kft. nem tud.

Kérésünk Öntöl az, hogy amennyiben problémát tapasztal gépjárművével kapcsolatban, akkor azon esetbne forduljon egy hivatalos Ford márkaszervizhez, ahol jelezze az autóra vonatkozó észrevételeit. A márkaszerviz ezen adatok értelmében megkezdi a gépjármű vizsgálatát és amennyiben a szerviz illetékese azt szükségesnek tekinti, akkor azon esetben a szerviz iránymutatás végett kapcsolatba lép a Ford műszaki osztályával.

Megköszönve türelmét és megértését! Üdvözlettel,"


Legalább azt megírták volna, hogy valószínűleg nem normális, vagy mi a manó ... honnan tudjam, hogy valóban probléma van vele??
A paramétereket mint turbónyomás, üzemanyagnyomás, ... meg titkolják, hát igen szabadalmi titok lehet. Vagy nem is értenek hozzá..
Persze mindjárt rohanjak a szervizbe xxl ezerért....

Hálás lennék, ha valaki mérne nekem hasonló autón forscan-nel, pláne, ha nem dugózott.  nyes
Válasz: TDCi motorok Fecskebeka

« Új hozzászólás #9665 Dátum: 2016.10.24 hétfő, 11:32:11 »
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg1080735#msg1080735
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg1080581#msg1080581

Ha kell küldök paraméter fájlt, bár nektek ez már gyerekjáték..  worship

Szép estét!
 beka3
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.28 péntek, 21:21:14 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9693 Dátum: 2016.10.28 péntek, 21:16:20 »

A vezérlés és segédberendezés-hajtás cseréje is érezhetően finomította a motor járását. Lassan újszerű lesz az autóm  Wink
Eredetileg úgy terveztem, hogy tavaly cserélem, de most úgy vagyok vele, hogy marad jövőre is, mert minek és főleg mire cseréljem.
igen.nehéz dió.kevés alternatíva van....talán a kóreai tipusok felérnek,csak sajnos árban is...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #9694 Dátum: 2016.10.29 szombat, 06:51:58 »

De legalább válaszoltak.. igaz nem sokra megyek vele...  rinya
Kérdés tömören:
Normálisnak tekinthető  ??, hogy az autó egy erősebb, gyors, de teljes gázadáskor is, 1-1,5-2 másodperc eltelte után reagál, indul meg "hátbavágás" effektussal.

Erre a hátbavágos effektusra nem orvosság a pierburg szelep csere? Szállítással együtt kb. 13eFT/db (van akinek 1 kell, van akinek 2). A csere egy jogi végzettségűnek is kb. 10 perc (saját elmondása szerint)...  beka3
 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #9695 Dátum: 2016.10.29 szombat, 08:17:16 »

Erre a hátbavágos effektusra nem orvosság a pierburg szelep csere? Szállítással együtt kb. 13eFT/db (van akinek 1 kell, van akinek 2). A csere egy jogi végzettségűnek is kb. 10 perc (saját elmondása szerint)...  beka3
 
én nem látok a turbóhoz, alámászni sem tudok. Itt is sokan azt mondják ehhez a típushoz nincs pitburger  nyes
elektronikus vezérlésű teljesen.
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #9696 Dátum: 2016.11.01 kedd, 00:42:15 »

Szedet már ki valamelyikőtök KNWA WA6 motorból (remélem jól írtam) EGR szelepet?  help
- Házilag megoldható?
Hátha azóta valaki már igen..... worship
A motor elejét már lekaptam.
Várható volt, kevéske trutyi is van benne. De rá kellet jönnöm, hogy az EGR a motor mögött van bezsúfolva.
Hogy a manóba lehet ezt kiszedni?
Ki volt ez a jó képességű aki tervezte??
A motor hátulja, ami ügyebár már jóval bentebb a szélvédő ablak alatt van a tűzfalnál a Galaxynál:


Csak mintának nem az én motorom!  hehe
Az bent van a kasztniban a helyén és működik, most DTC törlés után hibakódok nélkül.  Wink
Legyetek kedvesek megnézni nekem, hogy nektek az
EGR_PCT (%) elvárt EGR szelep állás és a
EGRP (%) EGR visszajelzett szelep állás
mennyire fut együtt, hidegen indított motornál, majd melegen már?

Vagy árulás van a mérésben?
Szereti valaki a jó vonalakat (3D alakot)?  nyes
 worship     beka3
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.01 kedd, 13:19:13 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
mondeomsv
Vendég
« Új hozzászólás #9697 Dátum: 2016.11.02 szerda, 22:03:45 »

Sziasztok!

DPF hibával kapcsolatban kérném a segítségeteket. FORD MONDEO MK4 2012évj. 1.6TDCI, óra szerint 145000km:  Már a 2. alkalommal jön elő a P2453 hibakód:PARTICULATE MATTER TRAP DIFFERENTIAL PRESSURE SENSOR CIRCUIT RANGE/PERFORMANCE

Az első alkalommal magától megszűnt, a 2. hiba kb 200km megtétele után jött elő. Azt már én töröltem ki a hibatárból.

Végeztem a "nyomásmérő" szenzor kimenetén feszültség méréseket.

- leállított motornál, ráadott gyújtásnál: 0.37V
- alapjáraton 800 fordulaton : 0.4V
- 4000-4500 fordulaton 0.8V

Próbáltam az egyik, vastagabb levegő csatlakozóját tüdőből fújni, akkor kb. 1 V-ot tudtam mérni.

Lehetséges, hogy a szenzor a hibás? Várom a véleményeteket

Köszi! Gyula

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9698 Dátum: 2016.11.02 szerda, 22:40:15 »

Sziasztok!

DPF hibával kapcsolatban kérném a segítségeteket. FORD MONDEO MK4 2012évj. 1.6TDCI, óra szerint 145000km:  Már a 2. alkalommal jön elő a P2453 hibakód:PARTICULATE MATTER TRAP DIFFERENTIAL PRESSURE SENSOR CIRCUIT RANGE/PERFORMANCE

Az első alkalommal magától megszűnt, a 2. hiba kb 200km megtétele után jött elő. Azt már én töröltem ki a hibatárból.

Végeztem a "nyomásmérő" szenzor kimenetén feszültség méréseket.

- leállított motornál, ráadott gyújtásnál: 0.37V
- alapjáraton 800 fordulaton : 0.4V
- 4000-4500 fordulaton 0.8V

Próbáltam az egyik, vastagabb levegő csatlakozóját tüdőből fújni, akkor kb. 1 V-ot tudtam mérni.

Lehetséges, hogy a szenzor a hibás? Várom a véleményeteket

Köszi! Gyula


lehetséges.de a gumicsovek is lehetnek lukasak amik ramennek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lakos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #9699 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 17:44:23 »

Sziasztok !

Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy van egy 2011 ford galaxy 2.0 163le TXWA motorkódú autóm (tudom mondeos fórum ne haragudjatok de mást nem találtam ) és tönkre mentek benne a dugattyúk és ehhez a motorkódhoz nem találok dugót , ugy tudom van egy 140le változat is ami ugyan ez a motor annak bele lehetne rakni a dugóit  vagy valakinek van valami tippje hol  próbálkozzak ? Próbáltam már DW10S re is rá keresni de ezt a motorkódot sehol nem írja.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 187 188 189 190 191 192 193 [194] 195 196 197 198 199 200 201 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.058 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.