Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:06:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
187
188
189
190
191
192
193
[
194
]
195
196
197
198
199
200
201
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5257881 alkalommal)
0 Felhasználó és 257 vendég van a témában
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9650 Dátum:
2016.10.20 csütörtök, 09:08:29 »
Szedet már ki valamelyikőtök KNWA WA6 motorból (remélem jól írtam) EGR szelepet?
- Házilag megoldható?
- Szükséges a tisztítás utáni beépítéshez valamilyen alkatrész csere. (tömítés, folyékony tömítő, törő alkatrész, ..)
- Kibontásnál kell valamire különösen figyelni? (ima szmájlit nem találtam
)
- Ultrahangos tisztítást hol végeztettetek (műanyag szívócső, ... )(esetleg Budapest, észak Pest-megye), mibe kerülhet egy ilyen mutatvány?
- Szelepeknél hogy, miként a legkönnyebb takarítani a koromrárakódást. (gondolom, ha leszedem a műanyag szívócsövet, valamelyest hozzáférhető a szelep. Nem tudom még milyen állapotok vannak)
- Mennyi idő kb. az alkatrészek lebontása a motorról ha nincs ge..asz?
- Tisztítás után kell programból valamit tenni? (EGR tanult érték törlés, akku le, ... ? Melyik program alkalmas rá?)
- EGR szűkítőt miért, mikor szoktak alkalmazni?
B.. biztos akarom én ezt házilag?
Kösz az okosságokat!
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9651 Dátum:
2016.10.20 csütörtök, 12:45:18 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2016.10.19 szerda, 20:14:24
Az EGR furattal ellátott szűkítő lemez mire jó??
Szvsz rosszabb mintha nem lenne semmi. Lelassul az aramlas igy sokkal konnyebben lerakodik a cuccos a szelepnel.
En legallabbis nem raknek be ilyen lyukas lemezt az tuti..
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9652 Dátum:
2016.10.20 csütörtök, 12:46:25 »
Idézetet írta: Trekxc - 2016.10.20 csütörtök, 12:45:18
Szvsz rosszabb mintha nem lenne semmi. Lelassul az aramlas igy sokkal konnyebben lerakodik a cuccos a szelepnel.
En legallabbis nem raknek be ilyen lyukas lemezt az tuti..
+1
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9653 Dátum:
2016.10.20 csütörtök, 13:25:24 »
Idézetet írta: Trekxc - 2016.10.20 csütörtök, 12:45:18
Szvsz rosszabb mintha nem lenne semmi. Lelassul az aramlas igy sokkal konnyebben lerakodik a cuccos a szelepnel.
En legallabbis nem raknek be ilyen lyukas lemezt az tuti..
...még EGR szelepet sem az autóba... nemhogy ilyet
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9654 Dátum:
2016.10.20 csütörtök, 16:13:24 »
Idézetet írta: Trekxc - 2016.10.20 csütörtök, 12:45:18
Szvsz rosszabb mintha nem lenne semmi. Lelassul az aramlas igy sokkal konnyebben lerakodik a cuccos a szelepnel.
En legallabbis nem raknek be ilyen lyukas lemezt az tuti..
Összességében biztos igazad van. De a kevesebb légmennyiség kevesebb szemetet is visz be, gondolom.
Valamiért csak használják. Azt nem vitatom, hogy agyamentség, maga a megoldás formája!
Egy kis "szűrőt" kellene beépíteni ami hasonlóan megfogja ,mint a DPF. Cserélhető, vagy tisztítható lenne. De lehet hamar telítődne.
Láttam egy audi promót EGR előtti visszahűtőről, na az mikor fog eltömődni? Mert hogy elfog az biztos.
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9655 Dátum:
2016.10.20 csütörtök, 16:17:19 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2016.10.20 csütörtök, 16:13:24
Összességében biztos igazad van. De a kevesebb légmennyiség kevesebb szemetet is visz be, gondolom.
Valamiért csak használják. Azt nem vitatom, hogy agyamentség, maga a megoldás formája!
Egy kis "szűrőt" kellene beépíteni ami hasonlóan megfogja ,mint a DPF. Cserélhető, vagy tisztítható lenne. De lehet hamar telítődne.
Láttam egy audi promót EGR előtti visszahűtőről, na az mikor fog eltömődni? Mert hogy elfog az biztos.
Azért használják, mert előírás és nem azért mert jó. van még néhány ilyen marhaság, de ettől még nem lesz jó egy megoldás. Én ledugóztattam és utána néhány hónappal ment az autó vizsgázni és lám, a Co és egyéb káros anyag értékei eléggé alacsonyan voltak.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9656 Dátum:
2016.10.22 szombat, 21:35:01 »
Üdv!
Van valakinek infója arról, hogy az
újabb, talán 2010 től gyártott, erősebb változatoknál
2.0, ill 2.2 TDCi motoroknál
~ milyen nyomásértékek mérhetőek ?
BAP (Volt) feltöltő absz nyomás érzékelő
MAP (Bar) abszol szívócsonk nyomás
CIMAP (Bar) korrigált szívócsonk nyomás
FRP (Bar) Tüzelőanyag elosztócső nyomás
alapjáraton,
~ 2000 ford/p, 50km/h egyenletes tempó sík terepen
illetve maximumként, rövidebb padlógázos üzem?
ForScannal mért valaki értékeket ?
Esetleg, ha valaki mérne és megosztaná, köszönöm!
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
DDL
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9657 Dátum:
2016.10.23 vasárnap, 18:21:37 »
Érdekes dolgot tapasztalok mostanában. Időnként a fogyasztásom megugrik kb. 1 literrel. Eddig pályán eljártam 140-es tempóval 6.1-6.4. Mostanában meg inkább már 7l körül mozog. Sőt legutóbb egy gyorsítás után felment 9l-re. Ekkor vettem észre, hogy az alapjárati fogyasztás is álló helyzetben 2.3l/h! Holott ez 0.8-1l/h szokott lenni és az alapjáratom is elég göthös lett. Néhányszáz méter után megjavult látszólag minden. Szombaton mentem vele kb. 15 km-t 115-tel (tempomat) és hozta a régi 5.1-5.3l-es fogyasztást (mostanában ez inkább 6l). 5-10km városi cammogás után (meleg motorral) hazafele megint 115-tel újra 6l körüli lett a fogyasztás. Mindez azóta tűnt fel mióta 14-15°C alá hűlt a levegő. Szerintem ez vmilyen jeladó és/vagy egr gond lehet. Az egr nincs még dugózva. Kedden megyek olajcsere szervízre, akkor esetleg az egr dugózást is megejteném, ha ennél a motornál ez szoftveres beavatkozás nélkül is lehet.
Az előző mondeomnál (2004 2.0 TDCi MK3 130LE) a dugózás kb. 1l-es fogy. csökkenést hozott na meg korom mentességet. Ez nem kormol mivel DPF-es (baj is lenne), de így hamar eldugulhat.
Szerintetek EGR?
A kocsi: Mondeo 2012.08. TDCi 140LE EuroV (okosítva 163LE-re power_ford által) automata
Üdv: DDL
Naplózva
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9658 Dátum:
2016.10.23 vasárnap, 18:50:43 »
Idézetet írta: DDL - 2016.10.23 vasárnap, 18:21:37
Érdekes dolgot tapasztalok mostanában. Időnként a fogyasztásom megugrik kb. 1 literrel. Eddig pályán eljártam 140-es tempóval 6.1-6.4. Mostanában meg inkább már 7l körül mozog. Sőt legutóbb egy gyorsítás után felment 9l-re. Ekkor vettem észre, hogy az alapjárati fogyasztás is álló helyzetben 2.3l/h! Holott ez 0.8-1l/h szokott lenni és az alapjáratom is elég göthös lett. Néhányszáz méter után megjavult látszólag minden. Szombaton mentem vele kb. 15 km-t 115-tel (tempomat) és hozta a régi 5.1-5.3l-es fogyasztást (mostanában ez inkább 6l). 5-10km városi cammogás után (meleg motorral) hazafele megint 115-tel újra 6l körüli lett a fogyasztás. Mindez azóta tűnt fel mióta 14-15°C alá hűlt a levegő. Szerintem ez vmilyen jeladó és/vagy egr gond lehet. Az egr nincs még dugózva. Kedden megyek olajcsere szervízre, akkor esetleg az egr dugózást is megejteném, ha ennél a motornál ez szoftveres beavatkozás nélkül is lehet.
Az előző mondeomnál (2004 2.0 TDCi MK3 130LE) a dugózás kb. 1l-es fogy. csökkenést hozott na meg korom mentességet. Ez nem kormol mivel DPF-es (baj is lenne), de így hamar eldugulhat.
Szerintetek EGR?
A kocsi: Mondeo 2012.08. TDCi 140LE EuroV (okosítva 163LE-re power_ford által) automata
Üdv: DDL
Szerintem csak kifogtál egy regenerálást.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
DDL
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9659 Dátum:
2016.10.24 hétfő, 08:12:21 »
Idézetet írta: xrobe - 2016.10.23 vasárnap, 18:50:43
Szerintem csak kifogtál egy regenerálást.
Sajnos nem hiszem. Kb. 2000km óta ez van. Volt ebben többször pályás tempomatos menet is. Ma reggel pl. kinti hőmérséklet 7°C meleg motor 115km/h tempomat 5.8-7.7l. Régebben ugyanezen az úton 5.3-5.5l. Lehet levegő szenzor gond...
Üdv: DDL
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9660 Dátum:
2016.10.24 hétfő, 08:29:26 »
Idézetet írta: DDL - 2016.10.23 vasárnap, 18:21:37
az alapjárati fogyasztás is álló helyzetben 2.3l/h!
Regenerál. Ha túl gyakran fordul elő, akkor meg lehet, hogy gond van a DPF telítettség érzékeléssel.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
DDL
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9661 Dátum:
2016.10.24 hétfő, 09:18:30 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.10.24 hétfő, 08:29:26
Regenerál. Ha túl gyakran fordul elő, akkor meg lehet, hogy gond van a DPF telítettség érzékeléssel.
A regeneráláshoz nem kell minimálisan 2000-es fordulatszám?
Üdv: DDL
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9662 Dátum:
2016.10.24 hétfő, 09:23:58 »
Idézetet írta: DDL - 2016.10.24 hétfő, 09:18:30
A regeneráláshoz nem kell minimálisan 2000-es fordulatszám?
Üdv: DDL
Nem, alapjaraton is elvegzi a kikormolast csak sokkal tovabb tart.
Autopalya tempoban eszre sem veszed csak 1,5 perc az egesz..alapjaraton, dugoban araszolva azert kell hozza 10 perc minimum!
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9663 Dátum:
2016.10.24 hétfő, 10:52:27 »
Kb egy hónapja jártam hasonló cipőben. Nekem autópályán folyamatos 130-nál evett 8-9 litert (a szokásos 6,5-7 helyett) majd 300km-en keresztül!!!
Hazaindulás előtt betankoltam evodieselt majd 10-20km múlva visszaesett a fogyim a normál értékekre. Én üzemanyagra tippeltem, de lassan megnézem az egr-t hogy fest. Egyébként azóta sem semmi gondot nem látok.
Idézetet írta: DDL - 2016.10.23 vasárnap, 18:21:37
Érdekes dolgot tapasztalok mostanában. Időnként a fogyasztásom megugrik kb. 1 literrel. Eddig pályán eljártam 140-es tempóval 6.1-6.4. Mostanában meg inkább már 7l körül mozog. Sőt legutóbb egy gyorsítás után felment 9l-re. Ekkor vettem észre, hogy az alapjárati fogyasztás is álló helyzetben 2.3l/h! Holott ez 0.8-1l/h szokott lenni és az alapjáratom is elég göthös lett. Néhányszáz méter után megjavult látszólag minden. Szombaton mentem vele kb. 15 km-t 115-tel (tempomat) és hozta a régi 5.1-5.3l-es fogyasztást (mostanában ez inkább 6l). 5-10km városi cammogás után (meleg motorral) hazafele megint 115-tel újra 6l körüli lett a fogyasztás. Mindez azóta tűnt fel mióta 14-15°C alá hűlt a levegő. Szerintem ez vmilyen jeladó és/vagy egr gond lehet. Az egr nincs még dugózva. Kedden megyek olajcsere szervízre, akkor esetleg az egr dugózást is megejteném, ha ennél a motornál ez szoftveres beavatkozás nélkül is lehet.
Az előző mondeomnál (2004 2.0 TDCi MK3 130LE) a dugózás kb. 1l-es fogy. csökkenést hozott na meg korom mentességet. Ez nem kormol mivel DPF-es (baj is lenne), de így hamar eldugulhat.
Szerintetek EGR?
A kocsi: Mondeo 2012.08. TDCi 140LE EuroV (okosítva 163LE-re power_ford által) automata
Üdv: DDL
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9664 Dátum:
2016.10.24 hétfő, 11:32:11 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2016.10.22 szombat, 21:35:01
Üdv!
Van valakinek infója arról, hogy az
újabb, talán 2010 től gyártott, erősebb változatoknál
2.0, ill 2.2 TDCi motoroknál
~ milyen nyomásértékek mérhetőek ? ...
Akit érdekelnek a görbék, vonalak ....
Én egy alkalommal ilyeneket mértem gyorsításkor.
Jól látszik a gázreakció késés is, amivel küzdök.
Érdekes számomra, hogy néztem más mérést is, ott az üzemanyag nyomás 1650 barig ment fel.
Nem tudom mennyire megbízható adatok, de hát csak ez alapján üzemel a gép...
Meg furcsa az is, hogy mintha kinyitna, vagy inkább nyílik az EGR szelep egy elért turbónyomás felett.
Ha valaki érti a folyamatokat, ne habozzon kommentálni!
Üdv!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.24 hétfő, 11:35:06 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9665 Dátum:
2016.10.24 hétfő, 22:46:35 »
Idézetet írta: DDL - 2016.10.24 hétfő, 08:12:21
Sajnos nem hiszem. Kb. 2000km óta ez van. Volt ebben többször pályás tempomatos menet is. Ma reggel pl. kinti hőmérséklet 7°C meleg motor 115km/h tempomat 5.8-7.7l. Régebben ugyanezen az úton 5.3-5.5l. Lehet levegő szenzor gond...
Üdv: DDL
Pedig hidd csak el.
Valamiért gyakori aktív regent indít az autód. -alacsonyabb alapjárat, "morgósabb" motor, + hűtő bekapcs, és az általad írt pillanatnyi fogyasztás növekedés. Okai lehetnek: DPF telítettség, + korom egy dinamikusabb gyorsítás után ami adódhat lyukas, vagy bilincsnél eresztő turbócső miatt, ill. hibás - elkoszolódott vagyis nem jól záró EGR -ből adódóan.
Nálam ugyan ez történt és kb. 2 hete az EGR fizikai dugózásával 100% ban megoldódott a probléma. Természetesen a fogyasztásom is szépen visszaesett. Hibakód nálam nem volt ami valószínűleg az EGR -em addigi szoftveres módosításának köszönhető. Volt akinél az EGR dugózás után az autó egyből hibakódot dobott.
A fentiek mellett a nyomás és telítettség értékekre is mindenképpen érdemes ránézni!
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9666 Dátum:
2016.10.25 kedd, 18:17:43 »
Idézetet írta: DDL - 2016.10.23 vasárnap, 18:21:37
Érdekes dolgot tapasztalok mostanában. Időnként a fogyasztásom megugrik kb. 1 literrel. Eddig pályán eljártam 140-es tempóval 6.1-6.4. Mostanában meg inkább már 7l körül mozog. Sőt legutóbb egy gyorsítás után felment 9l-re. Ekkor vettem észre, hogy az alapjárati fogyasztás is álló helyzetben 2.3l/h! Holott ez 0.8-1l/h szokott lenni és az alapjáratom is elég göthös lett. Néhányszáz méter után megjavult látszólag minden. Szombaton mentem vele kb. 15 km-t 115-tel (tempomat) és hozta a régi 5.1-5.3l-es fogyasztást (mostanában ez inkább 6l). 5-10km városi cammogás után (meleg motorral) hazafele megint 115-tel újra 6l körüli lett a fogyasztás. Mindez azóta tűnt fel mióta 14-15°C alá hűlt a levegő. Szerintem ez vmilyen jeladó és/vagy egr gond lehet. Az egr nincs még dugózva. Kedden megyek olajcsere szervízre, akkor esetleg az egr dugózást is megejteném, ha ennél a motornál ez szoftveres beavatkozás nélkül is lehet.
Az előző mondeomnál (2004 2.0 TDCi MK3 130LE) a dugózás kb. 1l-es fogy. csökkenést hozott na meg korom mentességet. Ez nem kormol mivel DPF-es (baj is lenne), de így hamar eldugulhat.
Szerintetek EGR?
A kocsi: Mondeo 2012.08. TDCi 140LE EuroV (okosítva 163LE-re power_ford által) automata
Üdv: DDL
Annyit beszéltetek erről a regenről, hogy több, mint 9000 megtett km után ma nekem is feltűnt
0.5-0.7ről 1.5-1.7re ugrott a pillanatnyi(okosított 163LE, de manual), de nekem a megtehető táv van alapban a conversen, a ventilátor zúgásából meg alapjáraton pici rángásokból vettem észre, aztán váltottam fedcompon és lőn látszódott az adatokból.
Már agyalok is miért van néha 7 körüli fogyasztás két tankolás között a ~6.4 helyett ...
Függőséget okozhat, most rá fogok állni erre
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9667 Dátum:
2016.10.25 kedd, 20:13:58 »
Idézetet írta: Bandy - 2016.10.25 kedd, 18:17:43
Már agyalok is miért van néha 7 körüli fogyasztás két tankolás között a ~6.4 helyett ...
Hát nem a regenerálás miatt.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9668 Dátum:
2016.10.25 kedd, 21:45:04 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.10.25 kedd, 20:13:58
Hát nem a regenerálás miatt.
De majd mindig arra fogom...
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9669 Dátum:
2016.10.26 szerda, 16:50:27 »
Idézetet írta: Bandy - 2016.10.25 kedd, 21:45:04
De majd mindig arra fogom...
Nekem pl a legkisebb atlagfogyim soran regeneralt 1-et tuti
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9670 Dátum:
2016.10.26 szerda, 20:49:28 »
Idézetet írta: Bandy - 2016.10.25 kedd, 21:45:04
De majd mindig arra fogom...
nekem is a Jeep egyfolytában regenerál, sőt dupla regenerál, erre tudok következtetni a 14l-es fogyiról
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
tibi6922
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9671 Dátum:
2016.10.26 szerda, 21:58:54 »
Sziasztok normális hogy a ventilátor megy a motor leálitása után 10-fokba
Naplózva
1.6 tdci titanium
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9672 Dátum:
2016.10.26 szerda, 22:07:56 »
Idézetet írta: tibi6922 - 2016.10.26 szerda, 21:58:54
Sziasztok normális hogy a ventilátor megy a motor leálitása után 10-fokba
ha nem órákig megy, akkor normális
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
tibi6922
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9673 Dátum:
2016.10.26 szerda, 22:20:39 »
Nem de nyárona melegbe nem ment enyiszer
Naplózva
1.6 tdci titanium
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9674 Dátum:
2016.10.26 szerda, 22:48:17 »
Idézetet írta: tibi6922 - 2016.10.26 szerda, 22:20:39
Nem de nyárona melegbe nem ment enyiszer
lehet le kéne mosni a radiátort kívülről
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9675 Dátum:
2016.10.26 szerda, 23:12:01 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.10.20 csütörtök, 16:17:19
Azért használják, mert előírás és....
Tettem egy újabb kísérletet. Nem azért, hogy ellenszegüljek itt az Uraknak!
Beraktam most az EGR elé 4 mm lyukkal fúrt lemezt.
A hibaüzenet most is feljött, de nem azonnal,
kb 10-15mp után
. Utcára ki sem mentem. Beraktam 7mm-el, a motor hibaüzenet bent maradt.
Lemez ki
, indítás hibaüzenet eltűnt. A
narancs motorlámpa
viszont
világít
ott tovább. Kimentem az
utcára
,
kocsi megy rendesen
, a gázkésleltetés továbbra is megvan. A
narancs motorlámpa
világított végig. Vissza, leállít, indít,
már nem jelez
a motorlámpa sem. Na mondom. még egy kör. 7mm lemez be. Indítás után hiba üzenet nem jön fel, de a
motorlámpa világit
. Utca, de a kocsi alig gyorsul. Akár a vészüzemnél.
Vissza, lemez ki, indít, minden hiba jelzés eltűnt. Utca, kocsi szokásos módon megy.
Szoftveresen nem nyúltam bele, loggolni sem tudtam, mert nincs most mivel.
Ez a fránya elektronika.....
Következő a kibontás, takarítás lesz.
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9676 Dátum:
2016.10.26 szerda, 23:19:59 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2016.10.26 szerda, 23:12:01
Tettem egy újabb kísérletet. Nem azért, hogy ellenszegüljek itt az Uraknak!
Beraktam most az EGR elé 4 mm lyukkal fúrt lemezt.
A hibaüzenet most is feljött, de nem azonnal,
kb 10-15mp után
. Utcára ki sem mentem. Beraktam 7mm-el, a motor hibaüzenet bent maradt.
Lemez ki
, indítás hibaüzenet eltűnt. A
narancs motorlámpa
viszont
világít
ott tovább. Kimentem az
utcára
,
kocsi megy rendesen
, a gázkésleltetés továbbra is megvan. A
narancs motorlámpa
világított végig. Vissza, leállít, indít,
már nem jelez
a motorlámpa sem. Na mondom. még egy kör. 7mm lemez be. Indítás után hiba üzenet nem jön fel, de a
motorlámpa világit
. Utca, de a kocsi alig gyorsul. Akár a vészüzemnél.
Vissza, lemez ki, indít, minden hiba jelzés eltűnt. Utca, kocsi szokásos módon megy.
Szoftveresen nem nyúltam bele, loggolni sem tudtam, mert nincs most mivel.
Ez a fránya elektronika.....
Következő a kibontás, takarítás lesz.
olyan lemezt rakjál be amiben nincs luk. A légtömegmérőt és a pierburg szelepeket tisztítsd meg karburátor tisztítóval.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9677 Dátum:
2016.10.26 szerda, 23:27:09 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.10.26 szerda, 23:19:59
olyan lemezt rakjál be amiben nincs luk. A légtömegmérőt és a pierburg szelepeket tisztítsd meg karburátor tisztítóval.
teli lemez, már írtam korábban, azonnal hiba és vészüzem.
pierburg elvileg nincs
A légtömegmérő az EGR ben van, vagy a levegő szűrőben? Vagy egyik sem talált?
Őrület ez a sok kütyü....
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9678 Dátum:
2016.10.26 szerda, 23:33:52 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2016.10.26 szerda, 23:27:09
teli lemez, már írtam korábban, azonnal hiba és vészüzem.
pierburg elvileg nincs
A légtömegmérő az EGR ben van, vagy a levegő szűrőben? Vagy egyik sem talált?
Őrület ez a sok kütyü....
jah, neked 2.2 van. A légszűrő után kéne lennie, de a 2.2-ben fogalmam nincs merre rakták el
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9679 Dátum:
2016.10.27 csütörtök, 10:38:21 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2016.10.26 szerda, 23:12:01
Tettem egy újabb kísérletet. Nem azért, hogy ellenszegüljek itt az Uraknak!
Beraktam most az EGR elé 4 mm lyukkal fúrt lemezt.
A hibaüzenet most is feljött, de nem azonnal,
kb 10-15mp után
. Utcára ki sem mentem. Beraktam 7mm-el, a motor hibaüzenet bent maradt.
Lemez ki
, indítás hibaüzenet eltűnt. A
narancs motorlámpa
viszont
világít
ott tovább. Kimentem az
utcára
,
kocsi megy rendesen
, a gázkésleltetés továbbra is megvan. A
narancs motorlámpa
világított végig. Vissza, leállít, indít,
már nem jelez
a motorlámpa sem. Na mondom. még egy kör. 7mm lemez be. Indítás után hiba üzenet nem jön fel, de a
motorlámpa világit
. Utca, de a kocsi alig gyorsul. Akár a vészüzemnél.
Vissza, lemez ki, indít, minden hiba jelzés eltűnt. Utca, kocsi szokásos módon megy.
Szoftveresen nem nyúltam bele, loggolni sem tudtam, mert nincs most mivel.
Ez a fránya elektronika.....
Következő a kibontás, takarítás lesz.
sajnos szoftveresen Te nem fogod tudni módosítani az EGR értékeit
. Ez Forscannal nem lehetséges, csak a tanult értékek törlése. Érdekes, hogy egyből jön nálad a hibakód, van akinél csak km-ekkel később "vette észre" a dugót és a hibakód törölhető ami persze időszakosan ismét megjelenik, de nem teszi feltétlenül vész módba az autót.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9680 Dátum:
2016.10.27 csütörtök, 10:38:39 »
Idézetet írta: tibi6922 - 2016.10.26 szerda, 21:58:54
Sziasztok normális hogy a ventilátor megy a motor leálitása után 10-fokba
Ez is a regenerálás jele. Ha közben állítod le, akkor a felforrósodott rendszert így hűti vissza.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9681 Dátum:
2016.10.27 csütörtök, 10:54:51 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.10.27 csütörtök, 10:38:39
Ez is a regenerálás jele. Ha közben állítod le, akkor a felforrósodott rendszert így hűti vissza.
1.6 tdci!!!
Ott szerintem passzív, azaz löttyös regeneráció van...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9682 Dátum:
2016.10.27 csütörtök, 11:42:49 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.10.27 csütörtök, 10:38:21
sajnos szoftveresen Te nem fogod tudni módosítani az EGR értékeit
. Ez Forscannal nem lehetséges, csak a tanult értékek törlése...
Tanult értéket, hogy kell törölni a Forscan-el? Lehet akkor a hiba kód sem jönne be. Furatos lemez esetén gondoltam, nem teljes dugózásnál.
írtam a Ford Márka képviseletnek a gázreakció túl nagy késésével kapcsolatban.
Pár paramétert is várva!
Várom szívélyes válaszukat!
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9683 Dátum:
2016.10.27 csütörtök, 12:45:27 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2016.10.27 csütörtök, 11:42:49
Tanult értéket, hogy kell törölni a Forscan-el? Lehet akkor a hiba kód sem jönne be. Furatos lemez esetén gondoltam, nem teljes dugózásnál.
írtam a Ford Márka képviseletnek a gázreakció túl nagy késésével kapcsolatban.
Pár paramétert is várva!
Várom szívélyes válaszukat!
Szia,
A szerviz eljárások között találod a listában.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9684 Dátum:
2016.10.27 csütörtök, 12:59:24 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.10.27 csütörtök, 10:54:51
1.6 tdci!!!
Ott szerintem passzív, azaz löttyös regeneráció van...
Kéne egy "TDCi < 2.0" topik is az ilyen félreértések elkerülésére.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9685 Dátum:
2016.10.27 csütörtök, 17:31:11 »
Idézetet írta: alf - 2016.10.12 szerda, 20:08:01
én szabadonfutóra gyanakodnék,és ebben is 2s tömegű a szíjtárcsa.
Bingo. Teljesen igazad lett. A szerviz szerint a szíjfeszítő zörgött, de amikor szétszedték, akkor megállapították, hogy a szabadonfutónak volt hangja. Még az a szerencse, hogy a szerelőnek is pont egy hete cserélt szabadonfutót a saját autóján és volt szerszáma hozzá, mert a Fordnál amúgy nincs. Nem is cserélnek hivatalosan ilyen alkatrészt.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9686 Dátum:
2016.10.27 csütörtök, 17:43:39 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.10.27 csütörtök, 17:31:11
Bingo. Teljesen igazad lett. A szerviz szerint a szíjfeszítő zörgött, de amikor szétszedték, akkor megállapították, hogy a szabadonfutónak volt hangja. Még az a szerencse, hogy a szerelőnek is pont egy hete cserélt szabadonfutót a saját autóján és volt szerszáma hozzá, mert a Fordnál amúgy nincs. Nem is cserélnek hivatalosan ilyen alkatrészt.
izzítók?jah,már túl vagy rajta...mind xar volt?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.27 csütörtök, 17:48:31 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tibi6922
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9687 Dátum:
2016.10.27 csütörtök, 21:00:54 »
Ez is a regenerálás jele. Ha közben állítod le, akkor a felforrósodott rendszert így hűti vissza.
Az gond ha ilyenkor leálitom
Naplózva
1.6 tdci titanium
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9688 Dátum:
2016.10.27 csütörtök, 21:28:01 »
Idézetet írta: tibi6922 - 2016.10.27 csütörtök, 21:00:54
Ez is a regenerálás jele. Ha közben állítod le, akkor a felforrósodott rendszert így hűti vissza.
Az gond ha ilyenkor leálitom
Ilyenkor asszem egyből indulás után megpróbálja megint, szóval következő alkalommal menj vele egy picit hosszabbat, hogy befejezze a regenerálást.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9689 Dátum:
2016.10.27 csütörtök, 22:26:05 »
Idézetet írta: tibi6922 - 2016.10.27 csütörtök, 21:00:54
Ez is a regenerálás jele. Ha közben állítod le, akkor a felforrósodott rendszert így hűti vissza.
Az gond ha ilyenkor leálitom
Mivel a tied 1.6-os és BT szerint löttyös, így fogalmam sincs. Utánégető DPF-nél nem jó, mert a megszakított regeneráció=> feleslegese olajhigulás és service oil figyelmeztetés.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9690 Dátum:
2016.10.27 csütörtök, 22:28:29 »
Idézetet írta: alf - 2016.10.27 csütörtök, 17:43:39
izzítók?jah,már túl vagy rajta...mind xar volt?
Igen, az már megvolt. 3 volt szakadt.
Sokkal szebben indul az autó azóta. Beindult eddig is gond nélkül, de most mégis olyan simább az egész.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9691 Dátum:
2016.10.28 péntek, 21:13:34 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.10.27 csütörtök, 22:28:29
Igen, az már megvolt. 3 volt szakadt.
Sokkal szebben indul az autó azóta. Beindult eddig is gond nélkül, de most mégis olyan simább az egész.
A vezérlés és segédberendezés-hajtás cseréje is érezhetően finomította a motor járását. Lassan újszerű lesz az autóm
Eredetileg úgy terveztem, hogy tavaly cserélem, de most úgy vagyok vele, hogy marad jövőre is, mert minek és főleg mire cseréljem.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9692 Dátum:
2016.10.28 péntek, 21:15:14 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2016.10.27 csütörtök, 11:42:49
....
írtam a Ford Márka képviseletnek a gázreakció túl nagy késésével kapcsolatban.
Pár paramétert is várva!
Várom szívélyes válaszukat!
De legalább válaszoltak.. igaz nem sokra megyek vele...
Kérdés tömören:
Normálisnak tekinthető ??, hogy az autó egy erősebb, gyors, de teljes gázadáskor is, 1-1,5-2 másodperc eltelte után reagál, indul meg "hátbavágás" effektussal.
Válasz:
"Tisztelt ..... Úr!
Köszönjök, hogy ismét kapcsolatba lépett a Ford Közép- és Kelet-Európai Értékesítő Kft. ügyfélszolgálatával.
Megkeresésére reagálva szeretnénk tájékoztatni arról, hogy az Ön által feltett kérdésekre vonatkozó adatokkal szolgálni a Ford Közép- és Kelet-Európai Értékesítő Kft. nem tud.
Kérésünk Öntöl az, hogy amennyiben problémát tapasztal gépjárművével kapcsolatban, akkor azon esetbne forduljon egy hivatalos Ford márkaszervizhez, ahol jelezze az autóra vonatkozó észrevételeit. A márkaszerviz ezen adatok értelmében megkezdi a gépjármű vizsgálatát és amennyiben a szerviz illetékese azt szükségesnek tekinti, akkor azon esetben a szerviz iránymutatás végett kapcsolatba lép a Ford műszaki osztályával.
Megköszönve türelmét és megértését! Üdvözlettel,"
Legalább azt megírták volna, hogy valószínűleg nem normális, vagy mi a manó ... honnan tudjam, hogy valóban probléma van vele??
A paramétereket mint turbónyomás, üzemanyagnyomás, ... meg titkolják, hát igen szabadalmi titok lehet. Vagy nem is értenek hozzá..
Persze mindjárt rohanjak a szervizbe xxl ezerért....
Hálás lennék, ha valaki mérne nekem hasonló autón forscan-nel, pláne, ha nem dugózott.
Válasz: TDCi motorok Fecskebeka
« Új hozzászólás #9665 Dátum: 2016.10.24 hétfő, 11:32:11 »
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg1080735#msg1080735
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg1080581#msg1080581
Ha kell küldök paraméter fájlt, bár nektek ez már gyerekjáték..
Szép estét!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.28 péntek, 21:21:14 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9693 Dátum:
2016.10.28 péntek, 21:16:20 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.10.28 péntek, 21:13:34
A vezérlés és segédberendezés-hajtás cseréje is érezhetően finomította a motor járását. Lassan újszerű lesz az autóm
Eredetileg úgy terveztem, hogy tavaly cserélem, de most úgy vagyok vele, hogy marad jövőre is, mert minek és főleg mire cseréljem.
igen.nehéz dió.kevés alternatíva van....talán a kóreai tipusok felérnek,csak sajnos árban is...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9694 Dátum:
2016.10.29 szombat, 06:51:58 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2016.10.28 péntek, 21:15:14
De legalább válaszoltak.. igaz nem sokra megyek vele...
Kérdés tömören:
Normálisnak tekinthető ??, hogy az autó egy erősebb, gyors, de teljes gázadáskor is, 1-1,5-2 másodperc eltelte után reagál, indul meg "hátbavágás" effektussal.
Erre a hátbavágos effektusra nem orvosság a pierburg szelep csere? Szállítással együtt kb. 13eFT/db (van akinek 1 kell, van akinek 2). A csere egy jogi végzettségűnek is kb. 10 perc (saját elmondása szerint)...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9695 Dátum:
2016.10.29 szombat, 08:17:16 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.10.29 szombat, 06:51:58
Erre a hátbavágos effektusra nem orvosság a pierburg szelep csere? Szállítással együtt kb. 13eFT/db (van akinek 1 kell, van akinek 2). A csere egy jogi végzettségűnek is kb. 10 perc (saját elmondása szerint)...
én nem látok a turbóhoz, alámászni sem tudok. Itt is sokan azt mondják ehhez a típushoz nincs pitburger
elektronikus vezérlésű teljesen.
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9696 Dátum:
2016.11.01 kedd, 00:42:15 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2016.10.20 csütörtök, 09:08:29
Szedet már ki valamelyikőtök KNWA WA6 motorból (remélem jól írtam) EGR szelepet?
- Házilag megoldható?
Hátha azóta valaki már igen.....
A motor elejét már lekaptam.
Várható volt, kevéske trutyi is van benne. De rá kellet jönnöm, hogy az EGR a motor mögött van bezsúfolva.
Hogy a manóba lehet ezt kiszedni?
Ki volt ez a jó képességű aki tervezte??
A motor hátulja, ami ügyebár már jóval bentebb a szélvédő ablak alatt van a tűzfalnál a Galaxynál:
Csak mintának nem az én motorom!
Az bent van a kasztniban a helyén és működik, most DTC törlés után hibakódok nélkül.
Legyetek kedvesek megnézni nekem, hogy nektek az
EGR_PCT (%) elvárt EGR szelep állás és a
EGRP (%) EGR visszajelzett szelep állás
mennyire fut együtt, hidegen indított motornál, majd melegen már?
Vagy árulás van a mérésben?
Szereti valaki a jó vonalakat (3D alakot)?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.01 kedd, 13:19:13 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
mondeomsv
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9697 Dátum:
2016.11.02 szerda, 22:03:45 »
Sziasztok!
DPF hibával kapcsolatban kérném a segítségeteket. FORD MONDEO MK4 2012évj. 1.6TDCI, óra szerint 145000km: Már a 2. alkalommal jön elő a P2453 hibakód:PARTICULATE MATTER TRAP DIFFERENTIAL PRESSURE SENSOR CIRCUIT RANGE/PERFORMANCE
Az első alkalommal magától megszűnt, a 2. hiba kb 200km megtétele után jött elő. Azt már én töröltem ki a hibatárból.
Végeztem a "nyomásmérő" szenzor kimenetén feszültség méréseket.
- leállított motornál, ráadott gyújtásnál: 0.37V
- alapjáraton 800 fordulaton : 0.4V
- 4000-4500 fordulaton 0.8V
Próbáltam az egyik, vastagabb levegő csatlakozóját tüdőből fújni, akkor kb. 1 V-ot tudtam mérni.
Lehetséges, hogy a szenzor a hibás? Várom a véleményeteket
Köszi! Gyula
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9698 Dátum:
2016.11.02 szerda, 22:40:15 »
Idézetet írta: mondeomsv - 2016.11.02 szerda, 22:03:45
Sziasztok!
DPF hibával kapcsolatban kérném a segítségeteket. FORD MONDEO MK4 2012évj. 1.6TDCI, óra szerint 145000km: Már a 2. alkalommal jön elő a P2453 hibakód:PARTICULATE MATTER TRAP DIFFERENTIAL PRESSURE SENSOR CIRCUIT RANGE/PERFORMANCE
Az első alkalommal magától megszűnt, a 2. hiba kb 200km megtétele után jött elő. Azt már én töröltem ki a hibatárból.
Végeztem a "nyomásmérő" szenzor kimenetén feszültség méréseket.
- leállított motornál, ráadott gyújtásnál: 0.37V
- alapjáraton 800 fordulaton : 0.4V
- 4000-4500 fordulaton 0.8V
Próbáltam az egyik, vastagabb levegő csatlakozóját tüdőből fújni, akkor kb. 1 V-ot tudtam mérni.
Lehetséges, hogy a szenzor a hibás? Várom a véleményeteket
Köszi! Gyula
lehetséges.de a gumicsovek is lehetnek lukasak amik ramennek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
lakos
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9699 Dátum:
2016.11.03 csütörtök, 17:44:23 »
Sziasztok !
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy van egy 2011 ford galaxy 2.0 163le TXWA motorkódú autóm (tudom mondeos fórum ne haragudjatok de mást nem találtam ) és tönkre mentek benne a dugattyúk és ehhez a motorkódhoz nem találok dugót , ugy tudom van egy 140le változat is ami ugyan ez a motor annak bele lehetne rakni a dugóit vagy valakinek van valami tippje hol próbálkozzak ? Próbáltam már DW10S re is rá keresni de ezt a motorkódot sehol nem írja.
Naplózva
Oldalak:
1
...
187
188
189
190
191
192
193
[
194
]
195
196
197
198
199
200
201
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ