Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:03:31
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
188
189
190
191
192
193
194
[
195
]
196
197
198
199
200
201
202
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5253825 alkalommal)
0 Felhasználó és 55 vendég van a témában
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9700 Dátum:
2016.11.03 csütörtök, 18:21:10 »
Idézetet írta: lakos - 2016.11.03 csütörtök, 17:44:23
Sziasztok !
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy van egy 2011 ford galaxy 2.0 163le TXWA motorkódú autóm (tudom mondeos fórum ne haragudjatok de mást nem találtam ) és tönkre mentek benne a dugattyúk és ehhez a motorkódhoz nem találok dugót , ugy tudom van egy 140le változat is ami ugyan ez a motor annak bele lehetne rakni a dugóit vagy valakinek van valami tippje hol próbálkozzak ? Próbáltam már DW10S re is rá keresni de ezt a motorkódot sehol nem írja.
Lehet jobban jársz ha veszel egy komplett motort, általában ezek a mókolások nem szoktak hosszú életűek lenni. Vagy legalább egy blokk tömböt dugókkal együtt.
Amúgy miért mentek tönkre a dugók nem volt olaj cserélve?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
mondeomsv
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9701 Dátum:
2016.11.03 csütörtök, 18:25:21 »
Sajnos a csövek nincsenek megsérülve:(
Sziasztok!
DPF hibával kapcsolatban kérném a segítségeteket. FORD MONDEO MK4 2012évj. 1.6TDCI, óra szerint 145000km: Már a 2. alkalommal jön elő a P2453 hibakód:PARTICULATE MATTER TRAP DIFFERENTIAL PRESSURE SENSOR CIRCUIT RANGE/PERFORMANCE
Az első alkalommal magától megszűnt, a 2. hiba kb 200km megtétele után jött elő. Azt már én töröltem ki a hibatárból.
Végeztem a "nyomásmérő" szenzor kimenetén feszültség méréseket.
- leállított motornál, ráadott gyújtásnál: 0.37V
- alapjáraton 800 fordulaton : 0.4V
- 4000-4500 fordulaton 0.8V
Próbáltam az egyik, vastagabb levegő csatlakozóját tüdőből fújni, akkor kb. 1 V-ot tudtam mérni.
Lehetséges, hogy a szenzor a hibás? Várom a véleményeteket
Köszi! Gyula
[/quote]
Naplózva
mondeomsv
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9702 Dátum:
2016.11.03 csütörtök, 18:29:01 »
Idézetet írta: alf - 2016.11.02 szerda, 22:40:15
lehetséges.de a gumicsovek is lehetnek lukasak amik ramennek.
Kösz a tippet! Sajnos a csövek nem lyukasak, most ellenőriztem őket.
Naplózva
Krisztián85
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9703 Dátum:
2016.11.03 csütörtök, 23:22:12 »
Sziasztok Fórumtársak,
egy kis segítségért fordulnék hozzátok, miszerint a hűtőfolyadék a korábbiaktól eltérően nehezen melegszik fel üzemi hőmérsékletre. A főköri termosztátot már cseréltem, ami javított a helyzeten, de nem oldotta meg teljes mértékben a problémát.
A kérdésem az lenne, hogy az olajkörit hol találom, mert valószínűleg az sem működik megfelelően.
(autó: 2007.09. mk4 1.8 tdci 92kW, motorkód: qyba)
Előre is köszönöm a segítségetek.
Krisztián (egy lelkes amatőr)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9704 Dátum:
2016.11.04 péntek, 20:11:46 »
Idézetet írta: Krisztián85 - 2016.11.03 csütörtök, 23:22:12
Sziasztok Fórumtársak,
egy kis segítségért fordulnék hozzátok, miszerint a hűtőfolyadék a korábbiaktól eltérően nehezen melegszik fel üzemi hőmérsékletre. A főköri termosztátot már cseréltem, ami javított a helyzeten, de nem oldotta meg teljes mértékben a problémát.
A kérdésem az lenne, hogy az olajkörit hol találom, mert valószínűleg az sem működik megfelelően.
(autó: 2007.09. mk4 1.8 tdci 92kW, motorkód: qyba)
Előre is köszönöm a segítségetek.
Krisztián (egy lelkes amatőr)
mk4 ben 1 van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeomsv
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9705 Dátum:
2016.11.05 szombat, 19:36:36 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.26 kedd, 06:17:31
forscannnel diaggal.
Hali! Meg tudnád mondani, hogy a reg-ek sikeres-sikertelen számát hol tudom megnézni a Forscan programban. Ja, és milyen sűrűen csinálja?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9706 Dátum:
2016.11.05 szombat, 19:46:39 »
Idézetet írta: mondeomsv - 2016.11.05 szombat, 19:36:36
Hali! Meg tudnád mondani, hogy a reg-ek sikeres-sikertelen számát hol tudom megnézni a Forscan programban. Ja, és milyen sűrűen csinálja?
persze,de a fészliftes autód nem hajlandó sajnos ennyire közlékeny lenni.Csak a fészlift előtti ad infót erről.
A pcm modulban kell a megfelelő pideket kiválasztani.
A regenerációt a használat során indítja a megfelelő jelek alapján.Differenciál nyomásérzékelő adatai alapján,és a kipufogó hőmérséklete alapján főként.
Gyakrabban indul reg. ha egr hiba van,vagy turbócsőrendszer hiba van-ha több korom és füst keletkezik a normálnál.Ekkor a hiba forrását kell megszűntetni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeomsv
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9707 Dátum:
2016.11.05 szombat, 20:25:04 »
Idézetet írta: alf - 2016.11.05 szombat, 19:46:39
persze,de a fészliftes autód nem hajlandó sajnos ennyire közlékeny lenni.Csak a fészlift előtti ad infót erről.
A pcm modulban kell a megfelelő pideket kiválasztani.
A regenerációt a használat során indítja a megfelelő jelek alapján.Differenciál nyomásérzékelő adatai alapján,és a kipufogó hőmérséklete alapján főként.
Gyakrabban indul reg. ha egr hiba van,vagy turbócsőrendszer hiba van-ha több korom és füst keletkezik a normálnál.Ekkor a hiba forrását kell megszűntetni.
Ma végeztem az autón Forscan-el indított reg-et. kb.40 perc alatt megvolt. Reg előtt a következő adatok voltak :
DPF_LOAD: 4%
DPF_SOOT_LD: 68% (folyamatosan emelkedett)
DP_DPF: 90km/h tempónál 2KPa . Nagyob gyorsításnál felment 10-12 Kpa-ra.
REG után:
DPF_LOAD:0%
DPF_SOOT_LD:7% (kb.120km megtétele után jelenleg 20%, folyamatosan emelkedik)
DP_DPF: 90km/h tempónál 2KPa (nem változott)
Nem tudom, hogy ezek az értékek normálisak e. Egyébént 2-3 hónapja cseréltettem injectorokat, mert az 1-2 már betanulási értéken kivül esett. Nem hinném, hogy kormólna az autóm. Egyébként az egész érdeklődésem onnan kezdődött a részecskeszűrő iránt, hogy kétszer beíródott a P2453 hiba.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9708 Dátum:
2016.11.05 szombat, 21:35:28 »
Idézetet írta: mondeomsv - 2016.11.05 szombat, 20:25:04
Ma végeztem az autón Forscan-el indított reg-et. kb.40 perc alatt megvolt. Reg előtt a következő adatok voltak :
DPF_LOAD: 4%
DPF_SOOT_LD: 68% (folyamatosan emelkedett)
DP_DPF: 90km/h tempónál 2KPa . Nagyob gyorsításnál felment 10-12 Kpa-ra.
REG után:
DPF_LOAD:0%
DPF_SOOT_LD:7% (kb.120km megtétele után jelenleg 20%, folyamatosan emelkedik)
DP_DPF: 90km/h tempónál 2KPa (nem változott)
Nem tudom, hogy ezek az értékek normálisak e. Egyébént 2-3 hónapja cseréltettem injectorokat, mert az 1-2 már betanulási értéken kivül esett. Nem hinném, hogy kormólna az autóm. Egyébként az egész érdeklődésem onnan kezdődött a részecskeszűrő iránt, hogy kétszer beíródott a P2453 hiba.
az értékek jók.a hiba lehetett kontakt miatt is...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9709 Dátum:
2016.11.07 hétfő, 12:41:43 »
Minek a csatlakozója ez itt a
kép
közepén, a zöld matrica alatt? A hétvégén vettem észre, hogy nem volt a helyére dugva, de hibajelzésem nem volt.
Van itt egy másik
kép
is kicsit távolabbról. 2.2TDCi-175LE A motor elején, középen, egyből a hátő mögött van.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9710 Dátum:
2016.11.07 hétfő, 17:13:03 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.11.07 hétfő, 12:41:43
Minek a csatlakozója ez itt a
kép
közepén, a zöld matrica alatt? A hétvégén vettem észre, hogy nem volt a helyére dugva, de hibajelzésem nem volt.
Van itt egy másik
kép
is kicsit távolabbról. 2.2TDCi-175LE A motor elején, középen, egyből a hátő mögött van.
Olajminőség?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9711 Dátum:
2016.11.07 hétfő, 18:12:17 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.11.07 hétfő, 17:13:03
Olajminőség?
Olajhőfok?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9712 Dátum:
2016.11.07 hétfő, 20:30:23 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.11.07 hétfő, 17:13:03
Olajminőség?
Olyan nincs a Mondeoban.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9713 Dátum:
2016.11.12 szombat, 19:55:03 »
Sziasztok!
Van valami összefoglaló táblázat a szűrőkről, folyadékokról, szíjakról, kopó alkatrészekről, mikor kell cserélni őket? A kiskönyvben nem mindent találtam meg. 2 literes, 140 lóerős motor, motorkód QXBA.
Bonca
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Attila 86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 283
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9714 Dátum:
2016.11.12 szombat, 23:04:51 »
Sziasztok! Néztem egy 1.8 tdci-t! Kérdés van vkinek ilyen motorú kocsija? Olvasni erről a konstrukcióról jót és rosszat is! Köszönöm
Naplózva
2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black! 2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black! 2002 Mk3 2.0 Duratec he
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9715 Dátum:
2016.11.12 szombat, 23:14:16 »
Idézetet írta: Attila 86 - 2016.11.12 szombat, 23:04:51
Sziasztok! Néztem egy 1.8 tdci-t! Kérdés van vkinek ilyen motorú kocsija? Olvasni erről a konstrukcióról jót és rosszat is! Köszönöm
Van 199eKm van éppen benne és nincs semmi gondja. Amit tudni kell róla:
1. alul nem húz, de a turbónyomással meg jön az erő
2. kicsit hangosabb mint a 2.0, de nem zavaró, viszont kevesebbet eszik
3. 200eKm-nél a vezérlés csere nem olcsó, de megint elmegy 200ekm-t.
Nekem nagyon bejön, bár második autó, a nejem jár vele, előtte volt 2.0-s MK4. Én eddig két embertől halottam rosszat, de tényeket eddig még soha. Ami tényt halottam az olyan volt, hogy nem cserélt vezérlést a tulaj és érdekes módon elszakadt a lánc. Talán, ha az emberek karbantartanák, akkor nem lenne ilyen gond.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9716 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 09:14:40 »
Sziasztok!
Turbóm sipoló hangot ad, már rég óta. Megszoktam, de azert megkérdezem, ez normális? Levegőcső miatt nem lehet? Valakinek volt már ilyen gondja?
Erre gondolok>
https://www.youtube.com/watch?v=pyjmncgeEeg
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9717 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 09:30:11 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2016.11.13 vasárnap, 09:14:40
Sziasztok!
Turbóm sipoló hangot ad, már rég óta. Megszoktam, de azert megkérdezem, ez normális? Levegőcső miatt nem lehet? Valakinek volt már ilyen gondja?
Erre gondolok>
https://www.youtube.com/watch?v=pyjmncgeEeg
méress turbónyomást,keress olajos foltot a gumicsöveken.ez már nem a normális kategória.ha a tengely lógása miatt fütyül,akkor lassan véget ér a turbó pályafutása.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Attila 86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 283
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9718 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 09:39:56 »
Értem! Köszönöm szépen! Hát igen ez a vezérlés dolog drága!
Naplózva
2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black! 2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black! 2002 Mk3 2.0 Duratec he
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9719 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 09:46:36 »
Idézetet írta: alf® - 2016.11.13 vasárnap, 09:30:11
méress turbónyomást,keress olajos foltot a gumicsöveken.ez már nem a normális kategória.ha a tengely lógása miatt fütyül,akkor lassan véget ér a turbó pályafutása.
4 éve megvan autó, azóta igy sipol. Nem lehet más, turbócső repedés,kilazult bilincs vagy intercooler. Olvastam angol fórumokon, hogy sűrűn ez szokott a probléma oka lenni. Esetleg ellenőrizzem azokat előtte? Turbóhoz honnan férek hozzá?
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9720 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 10:09:33 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2016.11.13 vasárnap, 09:46:36
4 éve megvan autó, azóta igy sipol. Nem lehet más, turbócső repedés,kilazult bilincs vagy intercooler. Olvastam angol fórumokon, hogy sűrűn ez szokott a probléma oka lenni. Esetleg ellenőrizzem azokat előtte? Turbóhoz honnan férek hozzá?
nem állítottam semmit.minden leellenőrizhető.
nekem a tűzfal felől van a motor mögött...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9721 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 10:18:42 »
Idézetet írta: alf® - 2016.11.13 vasárnap, 10:09:33
nem állítottam semmit.minden leellenőrizhető.
nekem a tűzfal felől van a motor mögött...
Ok
Kösz.
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9722 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 11:34:16 »
Idézetet írta: alf® - 2016.11.13 vasárnap, 10:09:33
nem állítottam semmit.minden leellenőrizhető.
nekem a tűzfal felől van a motor mögött...
Minden mk4 tulajnak ott van...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9723 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 13:26:53 »
Másnak meg ilyen problémája nem volt?
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9724 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 14:15:38 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2016.11.13 vasárnap, 13:26:53
Másnak meg ilyen problémája nem volt?
A videón lévőnek elég durva hangja van...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9725 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 14:21:18 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.11.13 vasárnap, 14:15:38
A videón lévőnek elég durva hangja van...
az a baj, hogy lukas turbócső nem fütyül így.nekem a tengely törés előtt fügyült ennyire,mert lógott a tengely és beleért a lapát a házba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9726 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 14:42:32 »
Idézetet írta: alf® - 2016.11.13 vasárnap, 14:21:18
az a baj, hogy lukas turbócső nem fütyül így.nekem a tengely törés előtt fügyült ennyire,mert lógott a tengely és beleért a lapát a házba.
Jövő héten megyek egy hosszabb utra, idegeskedjek? Ilyen az autóm hangja:
https://www.youtube.com/watch?v=xrfcnfotQpw&feature=youtu.be
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9727 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 15:51:19 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2016.11.13 vasárnap, 14:42:32
Jövő héten megyek egy hosszabb utra, idegeskedjek? Ilyen az autóm hangja:
https://www.youtube.com/watch?v=xrfcnfotQpw&feature=youtu.be
ideges típus vagy? azt írtad 4éve ilyen.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9728 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 15:57:13 »
Idézetet írta: alf® - 2016.11.13 vasárnap, 15:51:19
ideges típus vagy? azt írtad 4éve ilyen.....
igaz, csak eddig azt hittem ez ok, valaki egyszer fórumon azt írta ez így normális.
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9729 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 16:06:10 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2016.11.13 vasárnap, 15:57:13
igaz, csak eddig azt hittem ez ok, valaki egyszer fórumon azt írta ez így normális.
bizonyos szintig van hangja minden turbónak.a videó alapján,amit az vissza ad,már nem normális.szerintem....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9730 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 16:26:41 »
Idézetet írta: alf® - 2016.11.13 vasárnap, 16:06:10
bizonyos szintig van hangja minden turbónak.a videó alapján,amit az vissza ad,már nem normális.szerintem....
Rendben, köszönöm.
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9731 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 16:42:20 »
A képen lévő elálló kis pipa alakú csőképződménynek, vezetékekkel mi a hivatalosa neve?
Sejtésem szerint ez adagolja begyújtva az üzemanyagot a dpf felé regeneráláskor.
Ezen lévő vezetékre csatlakozva megoldható-e vajon a regeneráció folyamatban lététnek visszajelzése az utastérbe?
Melyik biztosító táblában, melyik relé lehet a vezérlése?
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9732 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 17:12:21 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2016.11.13 vasárnap, 16:42:20
A képen lévő elálló kis pipa alakú csőképződménynek, vezetékekkel mi a hivatalosa neve?
Sejtésem szerint ez adagolja begyújtva az üzemanyagot a dpf felé regeneráláskor.
Ezen lévő vezetékre csatlakozva megoldható-e vajon a regeneráció folyamatban lététnek visszajelzése az utastérbe?
Melyik biztosító táblában, melyik relé lehet a vezérlése?
az üzemanyag mágnes szelepéről vedd a jelet-könnyebb megtalálni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9733 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 17:25:40 »
Idézetet írta: alf® - 2016.11.13 vasárnap, 17:12:21
az üzemanyag mágnes szelepéről vedd a jelet-könnyebb megtalálni.
Ezt már megtaláltam (pipát), igaz csak elölről benézve lámpával. De aknából viszonylag jól kezelhető helyen van. Csak aknám nincs.
De érzésem volt, hogy az regen üzemanyag adagolás szelepe nem ezen van. Az egyik vezeték a pipán izzítás, akkor mi a másik?
Na de ez még csak szakmai előkészület.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.13 vasárnap, 17:27:20 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9734 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 18:35:53 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2016.11.13 vasárnap, 14:42:32
Jövő héten megyek egy hosszabb utra, idegeskedjek? Ilyen az autóm hangja:
https://www.youtube.com/watch?v=xrfcnfotQpw&feature=youtu.be
Ez nagyon nem normális. Alapvetően nem lehet észrevenni bent a turbó működését, csak ha leengedett ablakkal megy az ember olyan helyen, ahol visszaverődik a hang. Szerintem neked a lapátok beleérnek a házba és azt hallod. Ha normális helyen javíttatod, akkor kb 60eHuf a teljes felújítás.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9735 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 18:51:59 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.11.13 vasárnap, 18:35:53
Ez nagyon nem normális. Alapvetően nem lehet észrevenni bent a turbó működését, csak ha leengedett ablakkal megy az ember olyan helyen, ahol visszaverődik a hang. Szerintem neked a lapátok beleérnek a házba és azt hallod. Ha normális helyen javíttatod, akkor kb 60eHuf a teljes felújítás.
Köszönöm. Héten megnézetem. 60eHuf nem is olyan sok. Tudsz valakit ajánlani Pesten, normálisat?
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9736 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 19:32:12 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2016.11.13 vasárnap, 18:51:59
Köszönöm. Héten megnézetem. 60eHuf nem is olyan sok. Tudsz valakit ajánlani Pesten, normálisat?
Nekem még sosem kellett felújítani, de amikor a jeep-ben vacakolt a turbó, akkor őket hívtam fel:
https://www.turbo.hu/
Mondjuk tény, hoy még csak 16 éve tolok turbós autókat
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9737 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 20:01:28 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.11.13 vasárnap, 18:35:53
Ez nagyon nem normális. Alapvetően nem lehet észrevenni bent a turbó működését, csak ha leengedett ablakkal megy az ember olyan helyen, ahol visszaverődik a hang. Szerintem neked a lapátok beleérnek a házba és azt hallod. Ha normális helyen javíttatod, akkor kb 60eHuf a teljes felújítás.
annyiból kínai alkatrészből javítanak, nem garrett cuccokból
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9738 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 20:01:43 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2016.11.13 vasárnap, 18:51:59
Köszönöm. Héten megnézetem. 60eHuf nem is olyan sok. Tudsz valakit ajánlani Pesten, normálisat?
flow turbot keresd meg
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9739 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 20:10:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.11.13 vasárnap, 20:01:28
annyiból kínai alkatrészből javítanak, nem garrett cuccokból
a garett cuccok is ugyan onnan jönnek
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9740 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 20:16:54 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.11.13 vasárnap, 20:10:46
a garett cuccok is ugyan onnan jönnek
persze, onnan hát
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9741 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 21:14:35 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2016.11.13 vasárnap, 09:14:40
Sziasztok!
Turbóm sipoló hangot ad, már rég óta. Megszoktam, de azert megkérdezem, ez normális? Levegőcső miatt nem lehet? Valakinek volt már ilyen gondja?
Erre gondolok>
https://www.youtube.com/watch?v=pyjmncgeEeg
Ez tényleg csúnyán szól, nekem is hallani főleg hidegen, de ez nagyon hangos mielőbb nézesd meg, esetleg diaggal a turbo nyomást is, hogy egyáltalán megvan-e amennyi kell.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9742 Dátum:
2016.11.14 hétfő, 10:17:01 »
Idézetet írta: Bonca - 2016.11.12 szombat, 19:55:03
Sziasztok!
Van valami összefoglaló táblázat a szűrőkről, folyadékokról, szíjakról, kopó alkatrészekről, mikor kell cserélni őket? A kiskönyvben nem mindent találtam meg. 2 literes, 140 lóerős motor, motorkód QXBA.
Bonca
Ha valakinek van infója, legyen szíves, egészítse ki.
Vezérműszíj, görgők, vízpumpa: 200.000 km vagy 10 év
Vezérműlánc:
Motorolaj: 20.000 km vagy 1 év
Levegőszűrő: 20.000 km
Gázolajszűrő: 60.000 km
Fékolaj:
Váltóolaj:
Kormányszervóolaj:
Pollenszűrő:
Hűtőfolyadék:
Bonca
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.14 hétfő, 10:33:04 írta Bonca
»
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9743 Dátum:
2016.11.14 hétfő, 10:38:30 »
Idézetet írta: Bonca - 2016.11.14 hétfő, 10:17:01
Ha valakinek van infója, legyen szíves, egészítse ki.
Vezérműszíj, görgők, vízpumpa: 200.000 km vagy 10 év
Vezérműlánc:
Motorolaj: 20.000 km vagy 1 év
Levegőszűrő: 20.000 km
Gázolajszűrő: 60.000 km
Fékolaj:
Váltóolaj:
Kormányszervóolaj:
Pollenszűrő:
Hűtőfolyadék:
Bonca
Mindent érdemes egy kicsit előbb cserélni... Amit leírtál az a gyári előírás.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9744 Dátum:
2016.11.14 hétfő, 10:45:09 »
Idézetet írta: Bonca - 2016.11.14 hétfő, 10:17:01
Ha valakinek van infója, legyen szíves, egészítse ki.
Vezérműszíj, görgők, vízpumpa: 200.000 km vagy 10 év
Vezérműlánc:
Motorolaj: 20.000 km vagy 1 év
Levegőszűrő: 20.000 km
Gázolajszűrő: 60.000 km
Fékolaj:
Váltóolaj:
Kormányszervóolaj:
Pollenszűrő:
Hűtőfolyadék:
Bonca
ugyanennél a motorkódnál én az olajat 10k cserélem.
fékfolyadék emlékem szerint 2,víz 4 év.
pollenszűrő évente 2szer. tél elején és tavasszal cserélem.
levegőszűrőt is.
váltó/szervó olajra szerintem nincs ssere előírva manulis váltónál, de mindkettőt cseréltem vezérlés cserekor.
saját hülyeségem, hogy a map és hőmérő szenzort kipucolom szintén tavaszal és tél elött. elég sok rittyó áll rajt.
Naplózva
nagybala
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9745 Dátum:
2016.11.14 hétfő, 10:51:06 »
Sziasztok!
Nem tudom valakinek van e tippje az alábbi problémámra.
Van egy 2012.10. havi 2.0 TDCI mondeom 163Le változat, 6 sebességes manuális. Két furcsa de nem összefüggő jelensége van az autómnak.
Ha motorfékezek vele, függetlenül attól hogy hanyadikban van akkor ha eléri az 1500-as fordulatot elkezd enyhén rángatni.
A másik jelenség nem állandó ezért is érdekes. Hangja nincs a jelenségnek! Álló helyzetből 1-esben indulva olyan mintha valami elfordulna és ezért nem megy át az erő és eztán hirtelen elindul. mintha egy "tojáson" fordulna el. Hangja nincs de valami mechanikus gondnak tűnik. A kuplungnak semmi hangja de erre tippelek. Viszont furcsa, hogy nem állandó a jelenség. Ja és fontos, hogy nincs hibakód! Köszönöm ha valaki segíteni tud!
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9746 Dátum:
2016.11.14 hétfő, 11:21:30 »
Idézetet írta: nagybala - 2016.11.14 hétfő, 10:51:06
Sziasztok!
Nem tudom valakinek van e tippje az alábbi problémámra.
Van egy 2012.10. havi 2.0 TDCI mondeom 163Le változat, 6 sebességes manuális. Két furcsa de nem összefüggő jelensége van az autómnak.
Ha motorfékezek vele, függetlenül attól hogy hanyadikban van akkor ha eléri az 1500-as fordulatot elkezd enyhén rángatni.
A másik jelenség nem állandó ezért is érdekes. Hangja nincs a jelenségnek! Álló helyzetből 1-esben indulva olyan mintha valami elfordulna és ezért nem megy át az erő és eztán hirtelen elindul. mintha egy "tojáson" fordulna el. Hangja nincs de valami mechanikus gondnak tűnik. A kuplungnak semmi hangja de erre tippelek. Viszont furcsa, hogy nem állandó a jelenség. Ja és fontos, hogy nincs hibakód! Köszönöm ha valaki segíteni tud!
Van olyan topik, hogy új mondeosok... (
-nek: miért nem kötelező minden neousernek ezt elolvasni? Amíg ezt a "tananyagot" nem tudják le, csak readonly módban engedném őket... Persze én nem vagyok
!)
Aztán van olyan funkció is a fórumon, hogy keresés...
Ha egyik sem ismerős, akkor csak 1xüen visszaolvas...
Ha egyik sem tetszik, akkor a második problémára esetleg a pierburg szelep csere a megoldás.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9747 Dátum:
2016.11.14 hétfő, 14:33:56 »
A két vezérműtengelyt összekötő láncot egyáltalán nem kell cserélni?
Bonca
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9748 Dátum:
2016.11.14 hétfő, 18:17:55 »
Idézetet írta: Bonca - 2016.11.14 hétfő, 14:33:56
A két vezérműtengelyt összekötő láncot egyáltalán nem kell cserélni?
Bonca
Nem, amennyiben a megfelelő karbantartást megkapta a motor. (olajcsere)
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9749 Dátum:
2016.11.14 hétfő, 20:19:24 »
Idézetet írta: zsolank - 2016.11.14 hétfő, 10:45:09
ugyanennél a motorkódnál én az olajat 10k cserélem.
fékfolyadék emlékem szerint 2,víz 4 év.
pollenszűrő évente 2szer. tél elején és tavasszal cserélem.
levegőszűrőt is.
váltó/szervó olajra szerintem nincs ssere előírva manulis váltónál, de mindkettőt cseréltem vezérlés cserekor.
saját hülyeségem, hogy a map és hőmérő szenzort kipucolom szintén tavaszal és tél elött. elég sok rittyó áll rajt.
Jaja én mondjuk 15k-t megyek két csere között, fékolajat 3 évente, a hűtőfolyadékot szintén, de jövőre kicserélem vízmentesre és akkor soha többet nem kell cserélnem. Levegőszűrőt minden olajcserekor (ami tavasszal van) és ősszel csak kifújom.
Felesleges a pollenszűrőt ennyiszer cserélni. Télen szinte semmit nem kap a szűrő, az a csere felesleges.
Váltóban is kell olajat cserélni, teljesen mindegy mit ír elő a gyár.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Oldalak:
1
...
188
189
190
191
192
193
194
[
195
]
196
197
198
199
200
201
202
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ