Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 05:15:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 192 193 194 195 196 197 198 [199] 200 201 202 203 204 205 206 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4714730 alkalommal)
0 Felhasználó és 109 vendég van a témában
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9900 Dátum: 2016.12.08 csütörtök, 14:57:42 »

Lefalazás?

2 éve le van falazva és még is meghibásodott.  Szóval a lefalazás csak arra jó, hogy a motor friss levegőt szívjon az egr-t nem kíméli, mert a gázok oda jutnak a lefalazás az egr mögött van.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
pityu12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #9901 Dátum: 2016.12.08 csütörtök, 16:41:59 »

óha.
Erre nincs valami megoldás, hogy az egész rendszert kiszedetni vagy ha nincs funkciója kiprogramoztatni és hagyni hagy koszolódjon az idők végezetéig?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9902 Dátum: 2016.12.08 csütörtök, 16:45:20 »

óha.
Erre nincs valami megoldás, hogy az egész rendszert kiszedetni vagy ha nincs funkciója kiprogramoztatni és hagyni hagy koszolódjon az idők végezetéig?

De utána is kérdezek ki tudják-e programozni, mert elvileg ki lehet.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9903 Dátum: 2016.12.08 csütörtök, 20:44:40 »

Miért is?

A leginkább ezért:

"Mit jelent a kenőanyag viszkozitási osztálya? pl.: 5W-40
Az első szám az olaj hidegoldali viszkozitását, folyóképességét jellemzi. Minél alacsonyabb ez a szám, az olaj folyóképessége annál jobb alacsony hőmérsékleten. (hidegindításnál) Általánosságban elmondható a motorolajokról, hogy a 15-ös vagy magasabb jelzésű olajok ásványi alapú készítmények, a 10-es jelzésüek jellemzően részszintetikus technológián alapulnak, 5-ös vagy alacsonyabb hidegoldali viszkozitással pedig általában a szintetikus olajok készülnek.

Ettől azonban egyes termékek esetében lehetnek eltérések, az 5W-40 viszkozitási osztályban például fellelhető számos részszintetikus termék is.

A kötőjel utáni szám (40) egy viszonyszám, amely a motorolaj magas hőmérsékleten mutatott viszkozitására utal. Minél nagyobb ez a szám, annál kevésbé hígul fel az olaj üzemi hőmérsékleten. Az a motorolaj, amelynek viszkozitása üzemi hőmérsékleten túlságosan lecsökken, nem tudja megfelelően ellátni feladatát a motorban. A túlságosan magas melegoldali viszkozitással rendelkező kenőanyag viszont nehezíti a motor működését, ezért magasabb fogyasztást eredményez és a menetteljesítményt is ronthatja"

Vagyis, bár nehéz megtalálni a megfelelő olajat, azonban sokan azt mondják, hogy ezen az éghajlati övön, a magyar átlag felhasználók (évente egyszer cserélnek olajat), leginkább a 5w40-es olaj felel meg.





Ne kérdezz ilyeneket, fogadd el...  vigyor3

(Kotta demenciában szenved...  eplus2)

Nem tudok mostanában bentről fórumozni, szóval várni kell mire jövök a tényekkel Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9904 Dátum: 2016.12.08 csütörtök, 21:56:27 »

De utána is kérdezek ki tudják-e programozni, mert elvileg ki lehet.

Ez majd erdekel engem is.
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #9905 Dátum: 2016.12.08 csütörtök, 22:01:40 »

Ha nem haragszol, összefoglalom az indoklásodat: "sokan azt mondják"


Az éghajlati övvel kapcsolatban pedig annyit tennék hozzá, hogy a motor üzemmelegen egy adott hőfokon üzemel, amire tervezték, és amihez az olajat is meghatározták. Vannak olyanak akik azt mondják, hogy a motorolaj is a motor egyik alkatrésze, és ugyanúgy méretezve van. A gyári előírástól pedig más alkatrész esetében sem jó ómen eltérni.

Itt van egy műszakilag kissé megalapozottabb érvelés:
http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-1-4-viszkozitas-0w-5w-10w-kenes-lubrikacio-suruseg.html
http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-oil-viszkozitas-mazda-0w-5w-10w.html

Eszerint ha el is térsz az éghajlat miatt, akkor azt a hidegoldalon tedd nulla irányba.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9906 Dátum: 2016.12.08 csütörtök, 22:57:03 »

Ha nem haragszol, összefoglalom az indoklásodat: "sokan azt mondják"


Az éghajlati övvel kapcsolatban pedig annyit tennék hozzá, hogy a motor üzemmelegen egy adott hőfokon üzemel, amire tervezték, és amihez az olajat is meghatározták. Vannak olyanak akik azt mondják, hogy a motorolaj is a motor egyik alkatrésze, és ugyanúgy méretezve van. A gyári előírástól pedig más alkatrész esetében sem jó ómen eltérni.

Itt van egy műszakilag kissé megalapozottabb érvelés:
http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-1-4-viszkozitas-0w-5w-10w-kenes-lubrikacio-suruseg.html
http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-oil-viszkozitas-mazda-0w-5w-10w.html

Eszerint ha el is térsz az éghajlat miatt, akkor azt a hidegoldalon tedd nulla irányba.


Részben értek egyet. Igen a hidegoldali irányban célszerű eltérni, hogy a hidegindítás ne okozzon gondot, ugyanakkor a cikkben több probléma is van (nem szedem össze mindet):

Pl:
"Ezekben az erőforrásokban a hűtővíz az év minden szakában 100C fokos hőmérsékleten van tartva, bemelegedett állapotban. Ebből kifolyólag a motorolaj hőmérséklete is 100C fok körül alakul. Ez alapján viszonylag egyszerű a legmegfelelőbb viszkozitású motorolaj kiválasztása."

Ez több dolog miatt is nem így van. Tudjuk, hogy főleg a dizi motorok igen egyszerűen visszahűlnek téli időjárásban, ennek megfelelően a hűtővíz nem éri el a 100C fokot, hanem akár több mint 20%-al az alatt is lehet.
A motorolaj hőmérséklete egyáltalán nem egyenlő a víz hőmérsékletével, hanem annál magasabb hőmérsékleten dolgozik.
Az ellenpélda, hogy nyáron, 40fokos melegben, a városban araszolva, vagy emelkedős, szerpentines úton folyamatosan dolgoztatva a járgányt, pedig a jelzett 100C fölé megy a víz hőmérséklete és nyilván az olaj is magasabb hőmérsékleten dolgozik. Biztos sokan hallottátok már (főleg benzinesnél), hogy nyáron a 40 fokokban becsörög a szelep. Érdekes módon az eggyel magasabb viszkozitású olajnál nincs ilyen gond.
 

Aztán tulajdonképpen itt vissza is igazolja amit írtam:
"5w-40-est használhatjuk. Normál verseny helyzetekre is ezt az olajat ajánlják. Forró klímájú térségekben verseny jellegű használat esetén viszont 10w-60-as viszkozítást javasol a gyár."

Ebben is látszik, hogy a hideg "terhelés"-re minél alacsonyabb kezdőszámút válasszunk (ezért is írtam, hogy ha lehetne 0w40-et választanék), de mivel a viszkozitás a hőmérséklet függvényében drasztikusan csökken, ezért melegebb éghajlaton már egyel magasabb viszkozitást válasszunk. Az itthoni lassan sztenderd 40 fokok engem erre motiválnak.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #9907 Dátum: 2016.12.09 péntek, 07:39:54 »

Részben értek egyet. Igen a hidegoldali irányban célszerű eltérni, hogy a hidegindítás ne okozzon gondot, ugyanakkor a cikkben több probléma is van (nem szedem össze mindet):

Pl:
"Ezekben az erőforrásokban a hűtővíz az év minden szakában 100C fokos hőmérsékleten van tartva, bemelegedett állapotban. Ebből kifolyólag a motorolaj hőmérséklete is 100C fok körül alakul. Ez alapján viszonylag egyszerű a legmegfelelőbb viszkozitású motorolaj kiválasztása."

Ez több dolog miatt is nem így van. Tudjuk, hogy főleg a dizi motorok igen egyszerűen visszahűlnek téli időjárásban, ennek megfelelően a hűtővíz nem éri el a 100C fokot, hanem akár több mint 20%-al az alatt is lehet.
A motorolaj hőmérséklete egyáltalán nem egyenlő a víz hőmérsékletével, hanem annál magasabb hőmérsékleten dolgozik.
Az ellenpélda, hogy nyáron, 40fokos melegben, a városban araszolva, vagy emelkedős, szerpentines úton folyamatosan dolgoztatva a járgányt, pedig a jelzett 100C fölé megy a víz hőmérséklete és nyilván az olaj is magasabb hőmérsékleten dolgozik. Biztos sokan hallottátok már (főleg benzinesnél), hogy nyáron a 40 fokokban becsörög a szelep. Érdekes módon az eggyel magasabb viszkozitású olajnál nincs ilyen gond.
 

Aztán tulajdonképpen itt vissza is igazolja amit írtam:
"5w-40-est használhatjuk. Normál verseny helyzetekre is ezt az olajat ajánlják. Forró klímájú térségekben verseny jellegű használat esetén viszont 10w-60-as viszkozítást javasol a gyár."

Ebben is látszik, hogy a hideg "terhelés"-re minél alacsonyabb kezdőszámút válasszunk (ezért is írtam, hogy ha lehetne 0w40-et választanék), de mivel a viszkozitás a hőmérséklet függvényében drasztikusan csökken, ezért melegebb éghajlaton már egyel magasabb viszkozitást válasszunk. Az itthoni lassan sztenderd 40 fokok engem erre motiválnak.
A Golf 2 gti-ben volt fedélzeti computer Cheesy/ húú de nevetségesen hangzik, főleg, hogy csak 3-4 infót adott/ nyáron 130 fokos volt az olaj.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #9908 Dátum: 2016.12.09 péntek, 13:27:26 »

Részben értek egyet. Igen a hidegoldali irányban célszerű eltérni, hogy a hidegindítás ne okozzon gondot, ugyanakkor a cikkben több probléma is van (nem szedem össze mindet):

Pl:
"Ezekben az erőforrásokban a hűtővíz az év minden szakában 100C fokos hőmérsékleten van tartva, bemelegedett állapotban. Ebből kifolyólag a motorolaj hőmérséklete is 100C fok körül alakul. Ez alapján viszonylag egyszerű a legmegfelelőbb viszkozitású motorolaj kiválasztása."

Ez több dolog miatt is nem így van. Tudjuk, hogy főleg a dizi motorok igen egyszerűen visszahűlnek téli időjárásban, ennek megfelelően a hűtővíz nem éri el a 100C fokot, hanem akár több mint 20%-al az alatt is lehet.
A motorolaj hőmérséklete egyáltalán nem egyenlő a víz hőmérsékletével, hanem annál magasabb hőmérsékleten dolgozik.
Az ellenpélda, hogy nyáron, 40fokos melegben, a városban araszolva, vagy emelkedős, szerpentines úton folyamatosan dolgoztatva a járgányt, pedig a jelzett 100C fölé megy a víz hőmérséklete és nyilván az olaj is magasabb hőmérsékleten dolgozik. Biztos sokan hallottátok már (főleg benzinesnél), hogy nyáron a 40 fokokban becsörög a szelep. Érdekes módon az eggyel magasabb viszkozitású olajnál nincs ilyen gond.
 

Aztán tulajdonképpen itt vissza is igazolja amit írtam:
"5w-40-est használhatjuk. Normál verseny helyzetekre is ezt az olajat ajánlják. Forró klímájú térségekben verseny jellegű használat esetén viszont 10w-60-as viszkozítást javasol a gyár."

Ebben is látszik, hogy a hideg "terhelés"-re minél alacsonyabb kezdőszámút válasszunk (ezért is írtam, hogy ha lehetne 0w40-et választanék), de mivel a viszkozitás a hőmérséklet függvényében drasztikusan csökken, ezért melegebb éghajlaton már egyel magasabb viszkozitást válasszunk. Az itthoni lassan sztenderd 40 fokok engem erre motiválnak.
Na, ez már egy szép, okos érvelés volt, de egyáltalán nem győzött meg.  Wink
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9909 Dátum: 2016.12.09 péntek, 14:50:10 »

Az MK4 TDCI-re mennyire jellemző az MK3 TDCI motoron tapasztalható porlasztó probléma?
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9910 Dátum: 2016.12.09 péntek, 15:16:48 »

Az MK4 TDCI-re mennyire jellemző az MK3 TDCI motoron tapasztalható porlasztó probléma?

Itt nem jellemző egyáltalán ez teljesen más motor.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9911 Dátum: 2016.12.09 péntek, 18:05:50 »

Úgy néz ki megvan a hiba az 1000-1500 fordulat közötti csattogás hangra. Valszeg az EGR szelep okozta most ugye ki lett takarítva és nincs a hang, de továbbra is hibát jelez találtam bontott egr-t jövőhétre meg lesz remélem megoldja a hiba kódot.

Bár nem ilyen volt a hang, de hasonló: https://www.youtube.com/watch?v=bl20p-aaM2c
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #9912 Dátum: 2016.12.09 péntek, 18:16:26 »

Na, ez már egy szép, okos érvelés volt, de egyáltalán nem győzött meg.  Wink
Vagy nem érted, hogy mit írtam, vagy a szavam zéró a számodra és akkor úgysem tudlak és nem is akarlak meggyőzni.
Másoknak viszont lehet, hogy értékelhető info.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #9913 Dátum: 2016.12.09 péntek, 19:55:58 »

Frissítettem a vezérléscsere leírását. Ha van ezzel kapcsolatban kérdés, kibővítem.
2 literes TDCi, QXBA motor.
http://www.fileconvoy.com/dfl.php?id=g446b231b3c4281d89999116725cdedd218ea8896e

Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.09 péntek, 20:01:16 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9914 Dátum: 2016.12.09 péntek, 20:11:43 »

Frissítettem a vezérléscsere leírását. Ha van ezzel kapcsolatban kérdés, kibővítem.
2 literes TDCi, QXBA motor.
http://www.fileconvoy.com/dfl.php?id=g446b231b3c4281d89999116725cdedd218ea8896e

Bonca

Jó lett FAQ-ba be kell rakatni.  eljen
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #9915 Dátum: 2016.12.09 péntek, 20:32:32 »

Vagy nem érted, hogy mit írtam, vagy a szavam zéró a számodra és akkor úgysem tudlak és nem is akarlak meggyőzni.
Másoknak viszont lehet, hogy értékelhető info.
Kezdjük ott, hogy Kottának válaszoltam és nem neked.
Másrészt elismertem az érvelését, de ettől én még maradni fogok a gyári ajánlásnál, mert abban mégis jobban bízom.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9916 Dátum: 2016.12.09 péntek, 20:51:58 »

Na, ez már egy szép, okos érvelés volt, de egyáltalán nem győzött meg.  Wink

 worship

Másrészt elismertem az érvelését, de ettől én még maradni fogok a gyári ajánlásnál, mert abban mégis jobban bízom.

 worship  Wink
Valahol az kell, hogy az ember jól és biztonságban érezze magát  Wink
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #9917 Dátum: 2016.12.10 szombat, 06:56:01 »

Kezdjük ott, hogy Kottának válaszoltam és nem neked.
Másrészt elismertem az érvelését, de ettől én még maradni fogok a gyári ajánlásnál, mert abban mégis jobban bízom.
Igaz.  falbav Bocs. Vakegér vagyok. Egyébként megerősíteni akartam azt a tényt, hogy az olaj sokkal melegebb mint a hűtőfolyadék. Mindezek mellett én is gyári olajat használok.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9918 Dátum: 2016.12.10 szombat, 17:01:20 »

Igaz.  falbav Bocs. Vakegér vagyok. Egyébként megerősíteni akartam azt a tényt, hogy az olaj sokkal melegebb mint a hűtőfolyadék. Mindezek mellett én is gyári olajat használok.

olyan nincs, mert a ford nem gyárt olajat Cheesy Cheesy  eplus2 eplus2 eplus2
Nem akartam én sem megtéríteni senkit, csak megosztottam az én álláspontomat a dologgal kapcsolatban  Wink
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #9919 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 04:21:23 »

Üdv! Cseréltünk termosztátot mert nem nagyon volt fűtés, most van, de! Normális, hogy nincs 88-90 fokon a víz? Legalább is mutató szerint. Kell kb 15 km hogy a mutató elinduljon a 60 fokról! Normális vagy mit kellene megnézni? 1.8 tdci
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9920 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 07:34:37 »

olyan nincs, mert a ford nem gyárt olajat Cheesy Cheesy  eplus2 eplus2 eplus2
Nem akartam én sem megtéríteni senkit, csak megosztottam az én álláspontomat a dologgal kapcsolatban  Wink

Az autógyártók az autó gyártása és összeszerelése során rengeteg alkatrészt felhasználnak, amit nem saját maguk gyártanak ill. állítanak elő hozzá.
Viszont ezeket az alkatrészeket a gyártón keresztül, gyári csomagolásban GYÁRI alkatrészként meg lehet venni. Akkor azok nem gyári alkatrészek?
De.

A Ford által forgalmazott alkatrészeket nevezzük eredeti gyári alkatrésznek, mert azok megfeleltek a Ford szigorú minőségi előírásainak.
A Ford szakemberei ezeket az alkatrészeket letesztelték, ezért forgalmazzák és tudnak garanciát vállalni azok minőségére.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9921 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 08:40:29 »

Az autógyártók az autó gyártása és összeszerelése során rengeteg alkatrészt felhasználnak, amit nem saját maguk gyártanak ill. állítanak elő hozzá.
Viszont ezeket az alkatrészeket a gyártón keresztül, gyári csomagolásban GYÁRI alkatrészként meg lehet venni. Akkor azok nem gyári alkatrészek?
De.

A Ford által forgalmazott alkatrészeket nevezzük eredeti gyári alkatrésznek, mert azok megfeleltek a Ford szigorú minőségi előírásainak.
A Ford szakemberei ezeket az alkatrészeket letesztelték, ezért forgalmazzák és tudnak garanciát vállalni azok minőségére.

Ford szigorú minőségi előírásainak megfelelő....

 taps taps

Az abban merül ki, hogy nagyon-nagyon olcsó és ne legyen annyira xar, vagy ha xar, akkor cserélje gariba...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9922 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 20:38:09 »

Az autógyártók az autó gyártása és összeszerelése során rengeteg alkatrészt felhasználnak, amit nem saját maguk gyártanak ill. állítanak elő hozzá.
Viszont ezeket az alkatrészeket a gyártón keresztül, gyári csomagolásban GYÁRI alkatrészként meg lehet venni. Akkor azok nem gyári alkatrészek?
De.

A Ford által forgalmazott alkatrészeket nevezzük eredeti gyári alkatrésznek, mert azok megfeleltek a Ford szigorú minőségi előírásainak.
A Ford szakemberei ezeket az alkatrészeket letesztelték, ezért forgalmazzák és tudnak garanciát vállalni azok minőségére.

És akkor van még a gyárival megegyező, ugyan abból a gyárból, csak nem ford dobozban szerelt alkatrész és van még a jobb minőségű alkatrész. Ettől még az olaj nem lesz gyári és pláne nem lesz ford Cheesy és azt meg senki ne mondja, hogy a ford olajok nagyon nagy mértékben különböznek az ugyan azzal a SAE és egyébb szabványleírással ellátott olajoktól, mert nyilván semmiben sem különbözik Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Plebi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #9923 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 21:18:35 »

Ezekben a hidegebb időkben lettem arra figyelmes, hogy hosszabb utakon, olyan 100 km-es táv, stabil 90-es tempónál a vízhőfok mérő nem akar függőbe állni (2. osztás), hanem lemegy az első osztás alá, de városba érve, felmegy a hőfok. Fűtésem van rendesen. Termosztát gondon lehet, vagy ennyire visszahűlhet a kocsi 90-nél? Anyu Renault thaliájával mentem a napokba, (1,4 16V) az stabilan beáll üzemi hőfokra, nem hűl vissza, oké benzines, de jóval hamarabb és nagyobb fűtést is ad.  
Naplózva

2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9924 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 21:24:32 »

Ezekben a hidegebb időkben lettem arra figyelmes, hogy hosszabb utakon, olyan 100 km-es táv, stabil 90-es tempónál a vízhőfok mérő nem akar függőbe állni (2. osztás), hanem lemegy az első osztás alá, de városba érve, felmegy a hőfok. Fűtésem van rendesen. Termosztát gondon lehet, vagy ennyire visszahűlhet a kocsi 90-nél? Anyu Renault thaliájával mentem a napokba, (1,4 16V) az stabilan beáll üzemi hőfokra, nem hűl vissza, oké benzines, de jóval hamarabb és nagyobb fűtést is ad.  
termosztát gond lehet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #9925 Dátum: 2016.12.13 kedd, 16:26:59 »

Sziasztok,

Hidegben elég sokat kell indítózni amig beindul a motor, és amikor elindul akkor feltunoen "traktoros" hangja van, ill kb 20 masodpercig ugral az alapjarat egy nagyon kicsit. Utana megszunik az ugralas de a hangja nem szebb. Létezik hogy izzitogyertya probléma? Az akksi az februari gyari zsiruj Ford.

Köszi
Üdv
Breaker
Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9926 Dátum: 2016.12.13 kedd, 16:37:31 »

Sziasztok,

Hidegben elég sokat kell indítózni amig beindul a motor, és amikor elindul akkor feltunoen "traktoros" hangja van, ill kb 20 masodpercig ugral az alapjarat egy nagyon kicsit. Utana megszunik az ugralas de a hangja nem szebb. Létezik hogy izzitogyertya probléma? Az akksi az februari gyari zsiruj Ford.

Köszi
Üdv
Breaker
igen,csekkolni kell,meg a levegősödést kizárni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9927 Dátum: 2016.12.13 kedd, 20:14:39 »

De utána is kérdezek ki tudják-e programozni, mert elvileg ki lehet.
Szia! Valami ujsag ? Cserelted egrt? Meg tudtal valamit, hogy ki lehet e programozni?
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #9928 Dátum: 2016.12.13 kedd, 21:25:26 »

Sziasztok,

Hidegben elég sokat kell indítózni amig beindul a motor, és amikor elindul akkor feltunoen "traktoros" hangja van, ill kb 20 masodpercig ugral az alapjarat egy nagyon kicsit. Utana megszunik az ugralas de a hangja nem szebb. Létezik hogy izzitogyertya probléma? Az akksi az februari gyari zsiruj Ford.

Köszi
Üdv
Breaker
Elég valószínű, hogy izzító. Nekem is nagyon szépen kisimította hidegen a motor járását a gyertyák cseréje. 3 ki volt égve.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9929 Dátum: 2016.12.16 péntek, 13:45:46 »

Szia! Valami ujsag ? Cserelted egrt? Meg tudtal valamit, hogy ki lehet e programozni?

Igen sajnos nem az az EGR szeleppel van baj, mert egy zsír újjal is kipróbáltam ugyanúgy jön a motorhiba, valahol máshol lesz a gond, de fogalmunk sincs, hogy merre induljunk el keresni. Sad

Programozást még nem kérdeztem.


Esetleg valakinek valami ötlet, hogy mit lehet tenni? P1335 hibakód.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #9930 Dátum: 2016.12.16 péntek, 13:48:52 »

Igen sajnos nem az az EGR szeleppel van baj, mert egy zsír újjal is kipróbáltam ugyanúgy jön a motorhiba, valahol máshol lesz a gond, de fogalmunk sincs, hogy merre induljunk el keresni. Sad

Programozást még nem kérdeztem.


Esetleg valakinek valami ötlet, hogy mit lehet tenni? P1335 hibakód.

Hát pl a vezetékeit?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9931 Dátum: 2016.12.16 péntek, 13:53:02 »

Hát pl a vezetékeit?

Az ok ki tudom mérni, de azt nem tudom, hogy milyen értékeket kell mutatnia egyáltalán.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #9932 Dátum: 2016.12.16 péntek, 14:02:15 »

Az ok ki tudom mérni, de azt nem tudom, hogy milyen értékeket kell mutatnia egyáltalán.
ezt nézted? http://www.autocodes.com/p1335_ford.html
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #9933 Dátum: 2016.12.16 péntek, 14:03:52 »

Az ok ki tudom mérni, de azt nem tudom, hogy milyen értékeket kell mutatnia egyáltalán.

Kezdetnek mondjuk, hogy szakadt-e valami, nem testel-e le valaki.
Milyen PID-ek vannak Forscanben EGR-hez?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9934 Dátum: 2016.12.16 péntek, 14:39:08 »


Néztem, ez simán kicseréli egy újra és jó, én hiába próbáltam új szeleppel dobja a hibát.

Ezek a pidek vannak:

Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #9935 Dátum: 2016.12.17 szombat, 19:21:53 »

Néztem, ez simán kicseréli egy újra és jó, én hiába próbáltam új szeleppel dobja a hibát.

Ezek a pidek vannak:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/73364584/egr.jpg

Esetleg lehetne próbálni végig mozgatni a vezetékeit, csatlakozót, korbácsot amerre megy, hátha mondjuk le-le esik a jel, mert valahol sérült a vezeték.
Hibakód törlés után mennyi idő míg visszajön?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9936 Dátum: 2016.12.18 vasárnap, 11:30:00 »

Esetleg lehetne próbálni végig mozgatni a vezetékeit, csatlakozót, korbácsot amerre megy, hátha mondjuk le-le esik a jel, mert valahol sérült a vezeték.
Hibakód törlés után mennyi idő míg visszajön?

Már meg volt változatlan. Amúgy úgy kezdődött az egész, hogy laptoppal már kb 2 hónapja kiolvastam ezt a hibát a műszerfalon meg pár hete kezdte el kiírni.

Lett rá megoldás kiprogramoztattam a P1335-ös DTC-t az előbb raktam fel az autóra a programot a műszerfalon ne jelezze azt ennyi. Laptoppal kiolvasható csak a műszerfal nem jelzi hibaként.
Amúgy hallani hogy működik maga az EGR ráteszem a gyújtást állandóan zárva tartja valamiért, de így már le se tojom mit csinál vele...
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
pityu12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #9937 Dátum: 2016.12.19 hétfő, 15:59:40 »

Olyan kérdésem lenne, hogy, 2.0tdci qxba motoromnál a reggeli első indításnál könnyen beindul az autó majd szépen jár is akármeddig, viszont ha adok pár gázfröccsöt vagy emelek a fordulaton majd visszaejtem akkor van h lefullad v nagyon leesik az alapjárat de nem fullad le hanem még épp elkapja és jár tovább.
Ha megyek pár 100m -t utánna már nem jelentkezik a hiba amíg újra ki nem hűl a motor.

Mi lehet szerintetek?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9938 Dátum: 2016.12.19 hétfő, 16:42:16 »

Olyan kérdésem lenne, hogy, 2.0tdci qxba motoromnál a reggeli első indításnál könnyen beindul az autó majd szépen jár is akármeddig, viszont ha adok pár gázfröccsöt vagy emelek a fordulaton majd visszaejtem akkor van h lefullad v nagyon leesik az alapjárat de nem fullad le hanem még épp elkapja és jár tovább.
Ha megyek pár 100m -t utánna már nem jelentkezik a hiba amíg újra ki nem hűl a motor.

Mi lehet szerintetek?
levegősödés?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
pityu12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #9939 Dátum: 2016.12.19 hétfő, 16:58:59 »

de csak hideg motornál?  wow1
meg elvileg légteleníti magát nem?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9940 Dátum: 2016.12.19 hétfő, 17:26:47 »

de csak hideg motornál?  wow1
meg elvileg légteleníti magát nem?
gondolom hosszú állás után van ez a jelenség. azután meg általában hideg a motor

nem légteleníti magát
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #9941 Dátum: 2016.12.21 szerda, 08:13:17 »

Bejöttek a hidegek és vele megint a gondok.
A jelenség ugyan az mint tavaly. Hideg motornál van hogy ad-hoc jelleggel fehér füsttel indul. Tegnap is melóból indulva fehér füsttel indult. Aztán elindultam egyből szép óvatosan, és ahogy váltottam volna kettesbe, a kuplung kinyomásával és gáz felengedésével egyben le is állt a motor. Gurulás közben egyből indítóztam és gond nélkül indult is. Ma reggel -4°C-ban gond és füst nélkül indult.
Már van BT-os és madzagos ELM-em is, viszont tudásom az nem nagyon hozzá vigyor3 Tudnátok segíteni tanácsokkal mi lehet a baj, mit érdemes és hogy nézni diaggal? Az izzítók kimérésével még tartozok magamnak… De lehet olyan hogy egyszer van izzítás egyszer meg nincs? Lehet a relé haldoklik amikor vacakol meg füstöl?
Vettem most Kleen Flo-t is bele, jövő heti tankolásnál kapja először, kíváncsi leszek...

Előre is  worship

Ez a jelenség továbbra is fennáll, ha bárki bármilyen supportot tud nyújtani azt nagyon  worship

Egy nagyon alap kérdés vigyor3
Kimértem a gyertyákat, csipogni csipognak, de ennél tovább már nem terjed a tudományom, pedig multiméterem van vigyor3 Próbáltam ellenállást mérni, de nem nagyon jártam sikerrel
Szóval az alap kérdés annyi lenne, hogy az izzítók ebben a motorban az előre néző látszólag könnyen hozzáférhető 4 kis kiálló valami akarnak lenni? Próbáltam lekövetni a vezetékeket, de nem igazán ment. Ha azok, akkor mindenképp cserélném őket mert ártani biztos nem ártana...

+ hozzájött a héten két olyan jelenség, ami eddig nem volt. Először azt hittem hogy csak elbénáztam a váltást, mert rántott egyet a motor váltásnál és valami piros is (Vélhetően olajnyomás) felvillant egy pillanatra. Ez volt kb hétfőn. Tegnap munkába érve leállítottam és bőgött a venti mint a barom. Mondom fasza, ezt ezt elcsesztem szomoru1
Ma megint munkába jövet egy kényelmes 5-ből 6-ba váltásnál rántás, piros lámpa villanás és ment tovább. A sulihoz érve direkt először meghallgattam és hát ment a venti megint, így le se állítottam, hagytam ketyegni míg intéztem a dolgomat, aztán hogy biztos tuti legyen a regen, mentem még egy 10km-es országutat 2000+-os ford.számot tartva. Melóba érve csend van, regen vélhetően lezajlott és rádugva a diagot semmi hibakód. Lehet hogy ezeknek a befulladásoknak köze lehetett a regenhez, de ha így is van biztos hogy nem normális üzem Huh?

+még egy
Néha leállításnál ránt egy nagyot, néha meg szinte észrevétlenül áll le. A kettőstömegűben ~70km lehet kb

Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9942 Dátum: 2016.12.21 szerda, 09:46:44 »

Ez a jelenség továbbra is fennáll, ha bárki bármilyen supportot tud nyújtani azt nagyon  worship

Egy nagyon alap kérdés vigyor3
Kimértem a gyertyákat, csipogni csipognak, de ennél tovább már nem terjed a tudományom, pedig multiméterem van vigyor3 Próbáltam ellenállást mérni, de nem nagyon jártam sikerrel
Szóval az alap kérdés annyi lenne, hogy az izzítók ebben a motorban az előre néző látszólag könnyen hozzáférhető 4 kis kiálló valami akarnak lenni? Próbáltam lekövetni a vezetékeket, de nem igazán ment. Ha azok, akkor mindenképp cserélném őket mert ártani biztos nem ártana...

+ hozzájött a héten két olyan jelenség, ami eddig nem volt. Először azt hittem hogy csak elbénáztam a váltást, mert rántott egyet a motor váltásnál és valami piros is (Vélhetően olajnyomás) felvillant egy pillanatra. Ez volt kb hétfőn. Tegnap munkába érve leállítottam és bőgött a venti mint a barom. Mondom fasza, ezt ezt elcsesztem szomoru1
Ma megint munkába jövet egy kényelmes 5-ből 6-ba váltásnál rántás, piros lámpa villanás és ment tovább. A sulihoz érve direkt először meghallgattam és hát ment a venti megint, így le se állítottam, hagytam ketyegni míg intéztem a dolgomat, aztán hogy biztos tuti legyen a regen, mentem még egy 10km-es országutat 2000+-os ford.számot tartva. Melóba érve csend van, regen vélhetően lezajlott és rádugva a diagot semmi hibakód. Lehet hogy ezeknek a befulladásoknak köze lehetett a regenhez, de ha így is van biztos hogy nem normális üzem Huh?

+még egy
Néha leállításnál ránt egy nagyot, néha meg szinte észrevétlenül áll le. A kettőstömegűben ~70km lehet kb



+1 regen közben ránthat. Igen ez ilyen.

+2 igen, nekem is csinál ilyet, én sem értem. Ez egyébként valószínű a fojtószelepházzal van összefüggésben, aminek a lapátját vákummal rántja be, azaz elképzelhető, hogy kevés a vákum, vagy azt is egy pierburg szelep szabályozza, érdemes egy cserét megpróbálni. (Nekem a fojtószelep lapátot vezérlő pierburg az olajszűrő alatt/mellett van és valamelyik olajcsere alkalmával simán letörték azt a kis légszűrő bizbaszát, ezért én nekem azt egyébként is cserélni kellett...)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9943 Dátum: 2016.12.21 szerda, 09:48:47 »

Ez a jelenség továbbra is fennáll, ha bárki bármilyen supportot tud nyújtani azt nagyon  worship

Egy nagyon alap kérdés vigyor3
Kimértem a gyertyákat, csipogni csipognak, de ennél tovább már nem terjed a tudományom, pedig multiméterem van vigyor3 Próbáltam ellenállást mérni, de nem nagyon jártam sikerrel
Szóval az alap kérdés annyi lenne, hogy az izzítók ebben a motorban az előre néző látszólag könnyen hozzáférhető 4 kis kiálló valami akarnak lenni? Próbáltam lekövetni a vezetékeket, de nem igazán ment. Ha azok, akkor mindenképp cserélném őket mert ártani biztos nem ártana...

+ hozzájött a héten két olyan jelenség, ami eddig nem volt. Először azt hittem hogy csak elbénáztam a váltást, mert rántott egyet a motor váltásnál és valami piros is (Vélhetően olajnyomás) felvillant egy pillanatra. Ez volt kb hétfőn. Tegnap munkába érve leállítottam és bőgött a venti mint a barom. Mondom fasza, ezt ezt elcsesztem szomoru1
Ma megint munkába jövet egy kényelmes 5-ből 6-ba váltásnál rántás, piros lámpa villanás és ment tovább. A sulihoz érve direkt először meghallgattam és hát ment a venti megint, így le se állítottam, hagytam ketyegni míg intéztem a dolgomat, aztán hogy biztos tuti legyen a regen, mentem még egy 10km-es országutat 2000+-os ford.számot tartva. Melóba érve csend van, regen vélhetően lezajlott és rádugva a diagot semmi hibakód. Lehet hogy ezeknek a befulladásoknak köze lehetett a regenhez, de ha így is van biztos hogy nem normális üzem Huh?

+még egy
Néha leállításnál ránt egy nagyot, néha meg szinte észrevétlenül áll le. A kettőstömegűben ~70km lehet kb



Most látom, hogy 2006-os a galaxy. Szóval az a pierburg neked is xar helyen van, nézz rá, másrészt meg biztos, hogy van dpf-ed?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #9944 Dátum: 2016.12.21 szerda, 09:57:00 »

Most látom, hogy 2006-os a galaxy. Szóval az a pierburg neked is xar helyen van, nézz rá, másrészt meg biztos, hogy van dpf-ed?
A fingósat, ami a jobb oldalán van a blokknak (szemből nézve) azt 1-2 hónapja cseréltem.
Biztos hogy van, német autóként született...
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9945 Dátum: 2016.12.21 szerda, 10:00:17 »

A fingósat, ami a jobb oldalán van a blokknak (szemből nézve) azt 1-2 hónapja cseréltem.
Biztos hogy van, német autóként született...

Van ebből még egy, az is fhingat, vagy anélkül is lehet rossz. A másikat az olajszűrőkörnyékén keresd, ahogy elöl benézel középen lefelé... Nekem egyébként ez a fojtószelepház is rossz volt, szorult a lapát, amitől dadogva indult be... (pont 2006 körül elektromos helyzetérzékelő nélküli fojtószelepházak kerültek be, a ház kapja a hideg menetszelet a lapát belül meg a meleg levegőt... szóval hibakód nincs, csak dadogós indulás)

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #9946 Dátum: 2016.12.21 szerda, 10:19:12 »

Ez a jelenség továbbra is fennáll, ha bárki bármilyen supportot tud nyújtani azt nagyon  worship

Egy nagyon alap kérdés vigyor3
Kimértem a gyertyákat, csipogni csipognak, de ennél tovább már nem terjed a tudományom, pedig multiméterem van vigyor3 Próbáltam ellenállást mérni, de nem nagyon jártam sikerrel

Szerintem ebben az autóban is párhuzamosan vannak kötve a gyertyák, így a csipogással max azt tudod ellenőrizni, hogy legalább egy jó a négyből.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #9947 Dátum: 2016.12.21 szerda, 10:26:11 »

Szerintem ebben az autóban is párhuzamosan vannak kötve a gyertyák, így a csipogással max azt tudod ellenőrizni, hogy legalább egy jó a négyből.
Passz, azon a csatin mérten, amin a 4 kivezetés van.
Szemből nézve ha felnyitom a motorháztetőt akkor szembe vannak az izzítók, vagy a tűzfal felé?
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #9948 Dátum: 2016.12.21 szerda, 10:41:27 »

Van ebből még egy, az is fhingat, vagy anélkül is lehet rossz. A másikat az olajszűrőkörnyékén keresd, ahogy elöl benézel középen lefelé... Nekem egyébként ez a fojtószelepház is rossz volt, szorult a lapát, amitől dadogva indult be... (pont 2006 körül elektromos helyzetérzékelő nélküli fojtószelepházak kerültek be, a ház kapja a hideg menetszelet a lapát belül meg a meleg levegőt... szóval hibakód nincs, csak dadogós indulás)


Ok, akkor a másikat is lecserélem, de ezt már sajnos csak jövőre szomoru1
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #9949 Dátum: 2016.12.21 szerda, 15:12:59 »

Passz, azon a csatin mérten, amin a 4 kivezetés van.
Szemből nézve ha felnyitom a motorháztetőt akkor szembe vannak az izzítók, vagy a tűzfal felé?
Azt a csatit szét kell húzni, és akkor tudod mérni külön a gyertyákat.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 192 193 194 195 196 197 198 [199] 200 201 202 203 204 205 206 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.