Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:42:09
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
194
195
196
197
198
199
200
[
201
]
202
203
204
205
206
207
208
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254795 alkalommal)
0 Felhasználó és 105 vendég van a témában
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10000 Dátum:
2016.12.30 péntek, 00:34:33 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.12.29 csütörtök, 22:02:18
Városban csalinkázva is észreveszi az ember, kicsit morgósabb, kicsit más a gázreakció. Legalábbis a miénken.
1x tünt fel ugy a 3bol, de addig jo sztem amig fel se tunik
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10001 Dátum:
2016.12.31 szombat, 17:03:03 »
GSR-nek hála
megvolt az első DPF regen (külső fecskendezéses) visszajelzés
(ugyan szélvédőn kívül feltapétázott kis SMD LED még..)
BODOGSÁG!
BOLDOG ÚJ 2017 ÉVET MINDANYITOKNAK!
(ez az év most gyorsan elment, mégis nehezen)
FECSKEBÉKA
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10002 Dátum:
2017.01.01 vasárnap, 20:39:29 »
Sziasztok!
Olyan kérdésem volna, hogy van ugye a motorvezérlőnek egy tanulási képessége. Figyel és tanul, hogy miként vezetek. Ezalapján modosit bizonyos dolgokat. Ezt a funkciót ki lehet kapcsolni valahol? Vagy csak elmen keresztül lehet resetelni?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10003 Dátum:
2017.01.01 vasárnap, 21:08:29 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.01.01 vasárnap, 20:39:29
Sziasztok!
Olyan kérdésem volna, hogy van ugye a motorvezérlőnek egy tanulási képessége. Figyel és tanul, hogy miként vezetek. Ezalapján modosit bizonyos dolgokat. Ezt a funkciót ki lehet kapcsolni valahol? Vagy csak elmen keresztül lehet resetelni?
nem lehet.
Resetelni az akkusarulevétellel is lehet.meg diaggal.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10004 Dátum:
2017.01.03 kedd, 19:55:37 »
Sziasztok! Vezermü szijjat szeretnem lecsereltetni. Conti vagy Skf szett ajänlott? Szett csak 2 görgöt szijjat es vizpumpät tartalmaz? Köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10005 Dátum:
2017.01.03 kedd, 20:40:32 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.01.03 kedd, 19:55:37
Sziasztok! Vezermü szijjat szeretnem lecsereltetni. Conti vagy Skf szett ajänlott? Szett csak 2 görgöt szijjat es vizpumpät tartalmaz? Köszi!
dayco
amerikai gyártó,jó minőség jó áron.Én ezt választottam.
van szett,amiben van pumpa is,és van amiben nincs.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10006 Dátum:
2017.01.03 kedd, 20:59:02 »
Megnezem itt az Ebayn!
Volna meg valami.
Multkor falubol temposan ki gyorsitva kb 120 nal kigyuladt a särga SRS lampa a müszerfalon le esett a motor fordulatszäma es hiäba adtam gazt nem gyorsult.
aztän pär szäz meter utän magähoz tetr azota sem volt semmi hasonlo vele. az ut enyhen nedves vol de nem erzekelhette, hogy csuszik mert anyira azert nem volt vizes!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10007 Dátum:
2017.01.03 kedd, 21:00:09 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.01.03 kedd, 20:59:02
Megnezem itt az Ebayn!
Volna meg valami.
Multkor falubol temposan ki gyorsitva kb 120 nal kigyuladt a särga SRS lampa a müszerfalon le esett a motor fordulatszäma es hiäba adtam gazt nem gyorsult.
aztän pär szäz meter utän magähoz tetr azota sem volt semmi hasonlo vele. az ut enyhen nedves vol de nem erzekelhette, hogy csuszik mert anyira azert nem volt vizes!!
biztosan tárolt hibát.hibakódolvasás javasolt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10008 Dátum:
2017.01.03 kedd, 21:11:06 »
OK. Köszi! Talaltam ford gyäri szijjat szettben az esetleg??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10009 Dátum:
2017.01.03 kedd, 22:02:04 »
Idézetet írta: ve-ga45 - 2017.01.03 kedd, 21:11:06
OK. Köszi! Talaltam ford gyäri szijjat szettben az esetleg??
az is jo
.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nagydog
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10010 Dátum:
2017.01.06 péntek, 11:46:44 »
Sziasztok!
A problémám a következő:az autó későn reagál a gázpedál lenyomására k.b.2 másodperc és lomhán megy(mondeo mk4 2,2 tdci 129 kw gv.é.2008).Diag tiszta a rendszer semmit nem jelez.(alf-nál történt a hibakiolvasás).Végeredmény,próbáljam a szoftvert frissíteni.Csináltam a Szőnyi Ford márkaszervizben időpontot.A szerelő ment egy kört a verdával,és állítólag ez a gázreakció teljesen normális.Ja és a szoftvert nem lehet frissíteni mert nem engedi a rendszer(mindig lefagy a rendszer).Tehát a frissítés nem történt meg.Az lenne a kérdésem:miért nem engedi a rendszer a beavatkozást?
Naplózva
Ford Mondeo 2,2 Tdci Titanium S 175 LE 2008 Frozen White
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10011 Dátum:
2017.01.06 péntek, 12:21:30 »
Idézetet írta: nagydog - 2017.01.06 péntek, 11:46:44
Sziasztok!
A problémám a következő:az autó későn reagál a gázpedál lenyomására k.b.2 másodperc és lomhán megy(mondeo mk4 2,2 tdci 129 kw gv.é.2008).Diag tiszta a rendszer semmit nem jelez.(alf-nál történt a hibakiolvasás).Végeredmény,próbáljam a szoftvert frissíteni.Csináltam a Szőnyi Ford márkaszervizben időpontot.A szerelő ment egy kört a verdával,és állítólag ez a gázreakció teljesen normális.Ja és a szoftvert nem lehet frissíteni mert nem engedi a rendszer(mindig lefagy a rendszer).Tehát a frissítés nem történt meg.Az lenne a kérdésem:miért nem engedi a rendszer a beavatkozást?
Biztos lehetsz benne, hogy egy SW frissítéstől nem fog megváltozni az autó működése. Amúgy keresd meg Powerfordot ő felteszi a legújabb SW-eket.
Ez egy turbós motor, tehát valamekkora késlekedés, turbólyuk teljesen normális. Ha most vetted az autót, és esetleg benzinesből ültél át, akkor talán csak meg kell szoknod.
Ha jársz Pesten, kipróbálhatom az autódat. Az enyémben ugyanilyen motor van.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.06 péntek, 12:24:14 írta Sakos
»
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10012 Dátum:
2017.01.06 péntek, 12:43:25 »
Idézetet írta: nagydog - 2017.01.06 péntek, 11:46:44
Sziasztok!
A problémám a következő:az autó későn reagál a gázpedál lenyomására k.b.2 másodperc és lomhán megy(mondeo mk4 2,2 tdci 129 kw gv.é.2008).Diag tiszta a rendszer semmit nem jelez.(alf-nál történt a hibakiolvasás).Végeredmény,próbáljam a szoftvert frissíteni.Csináltam a Szőnyi Ford márkaszervizben időpontot.A szerelő ment egy kört a verdával,és állítólag ez a gázreakció teljesen normális.Ja és a szoftvert nem lehet frissíteni mert nem engedi a rendszer(mindig lefagy a rendszer).Tehát a frissítés nem történt meg.Az lenne a kérdésem:miért nem engedi a rendszer a beavatkozást?
Melyik rendszer fagyott le? A Ford szerviz és a Ford szerver közötti isdn kapcsolat, amit a lángeszűek ráadásul wifin keresztül szeretnének elérni, vagy ma a firssítés nem fut le a diag cuccal az autódon?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
nagydog
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10013 Dátum:
2017.01.06 péntek, 12:55:02 »
Szakemberektől ezt az infót kaptam hogy ez segítene a problémán.Az autószerelőmnek volt is egy ilyen jellegű problémája,és szoftverfrissítés rendbe hozta a verdát.Egyébként mentem egy ilyen autóval és egy pöccintésre ugrott.Az előző kocsim 407 2Hdi volt,már tíz éve dízeles vagyok.
Naplózva
Ford Mondeo 2,2 Tdci Titanium S 175 LE 2008 Frozen White
nagydog
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10014 Dátum:
2017.01.06 péntek, 12:59:18 »
Idézetet írta: nagydog - 2017.01.06 péntek, 12:55:02
Szakemberektől ezt az infót kaptam hogy ez segítene a problémán.Az autószerelőmnek volt is egy ilyen jellegű problémája,és szoftverfrissítés rendbe hozta a verdát.Egyébként mentem egy ilyen autóval és egy pöccintésre ugrott.Az előző kocsim 407 2Hdi volt,már tíz éve dízeles vagyok.
Nem tudom annyit mondtak hogy nem engedi magát az autó frissíteni.Lefagyott úgy hogy nem reagált semmire az indító gombra sem.
Naplózva
Ford Mondeo 2,2 Tdci Titanium S 175 LE 2008 Frozen White
nagydog
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10015 Dátum:
2017.01.06 péntek, 13:02:00 »
Bocs ezt a Monster Pimpili-nek szántam.
Naplózva
Ford Mondeo 2,2 Tdci Titanium S 175 LE 2008 Frozen White
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10016 Dátum:
2017.01.06 péntek, 13:57:06 »
Noh azert a ma reggeli hidegben nem pöccröff-re indult a verda, 1-2vel tekert többet
Mi lesz itt holnap?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10017 Dátum:
2017.01.06 péntek, 14:08:26 »
Idézetet írta: ReFi - 2017.01.06 péntek, 13:57:06
Noh azert a ma reggeli hidegben nem pöccröff-re indult a verda, 1-2vel tekert többet
Mi lesz itt holnap?
Nem indul be...
Nekem ugyanúgy indult...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10018 Dátum:
2017.01.06 péntek, 14:20:20 »
Idézetet írta: ReFi - 2017.01.06 péntek, 13:57:06
Noh azert a ma reggeli hidegben nem pöccröff-re indult a verda, 1-2vel tekert többet
Mi lesz itt holnap?
holnap valószínűleg felrobbantom
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10019 Dátum:
2017.01.06 péntek, 14:29:50 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.01.06 péntek, 14:08:26
Nem indul be...
Nekem ugyanúgy indult...
Kamuzol, ott voltam, láttam, fotóztam:
De beindult, ez igaz!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10020 Dátum:
2017.01.06 péntek, 17:10:43 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.01.06 péntek, 12:21:30
Biztos lehetsz benne, hogy egy SW frissítéstől nem fog megváltozni az autó működése.
nem így van.Még mk3 nál is oldott meg az sw frissítés ilyen dolgokat,mint a 2000nél megtorpan,meg alapjárati gondok,és gázreakció gyorsítása.
Nekem Vik mutatta,amikor feltette a frissítést,hogy mi mindenen változtattak a korábbihoz képest.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10021 Dátum:
2017.01.06 péntek, 17:13:22 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.01.06 péntek, 12:21:30
Biztos lehetsz benne, hogy egy SW frissítéstől nem fog megváltozni az autó működése. Amúgy keresd meg Powerfordot ő felteszi a legújabb SW-eket.
Ez egy turbós motor, tehát valamekkora késlekedés, turbólyuk teljesen normális. Ha most vetted az autót, és esetleg benzinesből ültél át, akkor talán csak meg kell szoknod.
Ha jársz Pesten, kipróbálhatom az autódat. Az enyémben ugyanilyen motor van.
nem turbólyuk.És azonnal megjön a maxi turbónyomás.Úgy értem,nem abban van a késés.
Amúgy asszem Fecskebéka kínlódott ugyan ezzel.nem tudom,hogy ő már a végére járt-e már...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10022 Dátum:
2017.01.06 péntek, 17:14:59 »
Idézetet írta: ReFi - 2017.01.06 péntek, 13:57:06
Noh azert a ma reggeli hidegben nem pöccröff-re indult a verda, 1-2vel tekert többet
Mi lesz itt holnap?
én megvártam 30 sec-et izzításra,aztán pöcc röff.jó kis kalapálós kopogósan indult.Szinte érezni lehetett az emelt üzanyomást a levegőben...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10023 Dátum:
2017.01.06 péntek, 18:37:58 »
Idézetet írta: alf® - 2017.01.06 péntek, 17:10:43
nem így van.Még mk3 nál is oldott meg az sw frissítés ilyen dolgokat,mint a 2000nél megtorpan,meg alapjárati gondok,és gázreakció gyorsítása.
Nekem Vik mutatta,amikor feltette a frissítést,hogy mi mindenen változtattak a korábbihoz képest.
Apróságokat javíthat, de két másodperces gázreakcióból nem lesz 0,5. És ne feledkezzünk meg a placebo hatásról sem.
Nekem is frissített Powerford SW-t és lófax sem változott.
Nem szeretnék most hülye szóváltásokba belemenni. Elsősorban arra utaltam, hogy a SW nem egy kopó, meghibásodó alkatrész, aminek a cseréje orvosol egyedi problémákat. Ha az autó rossz, akkor azt meg kell javítani. A SW csere csak olyat fog megoldani, ami ismert, dokumentált probléma. Meg kell mondjam én ilyen SW porblémáról MK4 esetén nem tudok.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10024 Dátum:
2017.01.06 péntek, 19:10:49 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.01.06 péntek, 18:37:58
Meg kell mondjam én ilyen SW porblémáról MK4 esetén nem tudok.
mégis jelent meg minden (szinte) modellhez frissítés.Gondolom nem ok nélkül készültek.
Hozzáteszem,hogy egy picit sem csodálkozom,hogy a 2,2es ttdci fl előtti mondit nem lehet frissíteni.
A gyári sw-t nem lehet obd-n keresztül átírni.Nekem is a vezérlőcsipp kivezetésére forrasztottak be egy soros csatlakozást a csipptuningnál.
Mitmondjak.Nem egy rutineljárás.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nagydog
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10025 Dátum:
2017.01.06 péntek, 20:38:41 »
Ha a márkaszervizben nem tudják frissíteni akkor hol,vagy hogyan lehet?Mert új szoft létezik.
Naplózva
Ford Mondeo 2,2 Tdci Titanium S 175 LE 2008 Frozen White
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10026 Dátum:
2017.01.06 péntek, 21:46:29 »
Idézetet írta: alf® - 2017.01.06 péntek, 19:10:49
mégis jelent meg minden (szinte) modellhez frissítés.Gondolom nem ok nélkül készültek.
Apróbb módosításokat.
Idézetet írta: alf® - 2017.01.06 péntek, 19:10:49
Hozzáteszem,hogy egy picit sem csodálkozom,hogy a 2,2es ttdci fl előtti mondit nem lehet frissíteni.
A gyári sw-t nem lehet obd-n keresztül átírni.Nekem is a vezérlőcsipp kivezetésére forrasztottak be egy soros csatlakozást a csipptuningnál.
Mitmondjak.Nem egy rutineljárás.....
De lehet. Mint említettem Powerford az enyémet is frissítette gond nélkül.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10027 Dátum:
2017.01.06 péntek, 22:03:39 »
Idézetet írta: nagydog - 2017.01.06 péntek, 20:38:41
Ha a márkaszervizben nem tudják frissíteni akkor hol,vagy hogyan lehet?Mert új szoft létezik.
powerford ot keresd.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
JOCi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10028 Dátum:
2017.01.06 péntek, 22:43:14 »
Sziasztok!
Nem sokszor szóltam hozzá a dolgokhoz mostanában, de azért szorgalmasan olvasgattam.
Most olyan miatt írok, amiről nem találtam semmit.
Tehát a következő dolog zavar mostanában:
hónapokkal ezelőtt ledugóztuk az EGR-t. Később jelentkezett az a jelenség, hogy pár perces álló helyzet után néha a Mondi elkezdett úgy "füstőlni", hogy az már zavaró volt! Ilyen eset volt 1szer melegben a határon való várakozásnál, dugóban, majd legutoljára tegnap járó motornál várakozás közben. A tegnapi már tényleg gáz volt. Olyan gőzfelhő jött a kipufogón, hogy azt az Omega és Kóborék is megirigyelhették volna fénykorukban. És büdös, mint az állat!
Ez mi miatt lehet? Olyan mintha a regen indulna be. De ez így elég kínos. A ledugózás óta egy kicsit traktorosabb is lett a hangja, a motor járása.
Másnál is így működik? Ez a természetes?
Egyébként ma került bele a 288 ezredik km és még mindig szeretem!
Naplózva
2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10029 Dátum:
2017.01.07 szombat, 00:01:12 »
Idézetet írta: alf® - 2017.01.06 péntek, 17:13:22
nem turbólyuk.És azonnal megjön a maxi turbónyomás.Úgy értem,nem abban van a késés.
Amúgy asszem Fecskebéka kínlódott ugyan ezzel.nem tudom,hogy ő már a végére járt-e már...
nem jártam a végére.... Sajnos senki nem küldött hasonló diagramot, mint amit felraktam. Lehet már nem is nézhető, ha a képfeltöltés volt. Egr-t a nem tudtam bontással pucolni, dugozni sem azonnali vészüzem miatt. Légszabályzó pillangó szelepet takarítottam. Kicsit volt koszos. Léghőmérőt, turbó nyomás szenzort takarítottam meg. Használtam üzemanyagba tisztító adalékot, revitalizálót. A fogyasztás lejjebb ment kicsit. És a gázreakció is kicsit javult. De van késés most is. Valószínűleg közben szoktuk is. Egy hasonló motoros mondeos itt azt írta priviben kérésemre, hogy ő nem tapasztal zavaró késést hasonló körülmények mellet. Sajnos én nem ültem másik hasonló autóban, nem tudom valós, vagy csak vélt probléma-e. A magyar üzemanyag továbbra is rosszabb az európainál. Ez megintcsak bebizonyosodott. Bármit is hazudnak az itteni gyártók. Nagyobb fogyasztás, sűrűbb regen, .... A téma továbbra is érdekel!
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10030 Dátum:
2017.01.07 szombat, 10:20:23 »
Sziasztok Nem annyira mesteri képek de 1 pierburg megvan de a másikat sehol nem találom ami ugyan olyan színű lenne.
http://www.kephost.com/image/vDly
http://www.kephost.com/image/vDlf
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10031 Dátum:
2017.01.07 szombat, 10:56:32 »
Idézetet írta: T0aD - 2017.01.07 szombat, 10:20:23
Sziasztok Nem annyira mesteri képek de 1 pierburg megvan de a másikat sehol nem találom ami ugyan olyan színű lenne.
http://www.kephost.com/image/vDly
http://www.kephost.com/image/vDlf
Úgy tudom faceliftesben csak 1db van.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10032 Dátum:
2017.01.07 szombat, 11:04:10 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.01.07 szombat, 00:01:12
nem jártam a végére.... Sajnos senki nem küldött hasonló diagramot, mint amit felraktam. Lehet már nem is nézhető, ha a képfeltöltés volt. Egr-t a nem tudtam bontással pucolni, dugozni sem azonnali vészüzem miatt. Légszabályzó pillangó szelepet takarítottam. Kicsit volt koszos. Léghőmérőt, turbó nyomás szenzort takarítottam meg. Használtam üzemanyagba tisztító adalékot, revitalizálót. A fogyasztás lejjebb ment kicsit. És a gázreakció is kicsit javult. De van késés most is. Valószínűleg közben szoktuk is. Egy hasonló motoros mondeos itt azt írta priviben kérésemre, hogy ő nem tapasztal zavaró késést hasonló körülmények mellet. Sajnos én nem ültem másik hasonló autóban, nem tudom valós, vagy csak vélt probléma-e. A magyar üzemanyag továbbra is rosszabb az európainál. Ez megintcsak bebizonyosodott. Bármit is hazudnak az itteni gyártók. Nagyobb fogyasztás, sűrűbb regen, .... A téma továbbra is érdekel!
az üza minőségben tévedsz.de nem nagy baj ez.A hit van a tények ellen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10033 Dátum:
2017.01.07 szombat, 11:57:56 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.01.07 szombat, 10:56:32
Úgy tudom faceliftesben csak 1db van.
Akkor ezért láttam egy darabot. De gondolom ez is okozhat gázpedál reakció csökkenést és pici fogyasztás növekedést.
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10034 Dátum:
2017.01.07 szombat, 12:02:00 »
Idézetet írta: T0aD - 2017.01.07 szombat, 11:57:56
Akkor ezért láttam egy darabot. De gondolom ez is okozhat gázpedál reakció csökkenést és pici fogyasztás növekedést.
Saját tapasztalatom erről nincsen, de elvileg hullámzó gyorsulást, nagyobb reakcióidőt okoz a hibája.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10035 Dátum:
2017.01.07 szombat, 12:16:02 »
Idézetet írta: T0aD - 2017.01.07 szombat, 11:57:56
Akkor ezért láttam egy darabot. De gondolom ez is okozhat gázpedál reakció csökkenést és pici fogyasztás növekedést.
Inkább a motor leállítása utáni morgást, "fingó" hangot. Legalábbis a cseréje az én autómban ezt a hibajelenséget szüntette meg.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10036 Dátum:
2017.01.07 szombat, 12:40:06 »
Idézetet írta: steve78 - 2017.01.07 szombat, 12:16:02
Inkább a motor leállítása utáni morgást, "fingó" hangot. Legalábbis a cseréje az én autómban ezt a hibajelenséget szüntette meg.
Nekem megvan ez is az is.
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10037 Dátum:
2017.01.07 szombat, 12:53:58 »
Idézetet írta: T0aD - 2017.01.07 szombat, 12:40:06
Nekem megvan ez is az is.
Akkor az tuti cserés
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10038 Dátum:
2017.01.07 szombat, 12:55:46 »
Idézetet írta: steve78 - 2017.01.07 szombat, 12:16:02
Inkább a motor leállítása utáni morgást, "fingó" hangot. Legalábbis a cseréje az én autómban ezt a hibajelenséget szüntette meg.
A hang megszűnése csak a hiba egyik felismerhető jele, de igazából nem azzal van a gond, hanem, hogy nem szabályozza rendesen a vákummal a turbólapátok geomteriáját...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10039 Dátum:
2017.01.07 szombat, 14:22:09 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.01.07 szombat, 12:55:46
A hang megszűnése csak a hiba egyik felismerhető jele, de igazából nem azzal van a gond, hanem, hogy nem szabályozza rendesen a vákummal a turbólapátok geomteriáját...
Biztosan így van. Én csak a hangokat hallottam, a gázreakcióval és a fogyasztással nem volt gondom.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
abonyisza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10040 Dátum:
2017.01.07 szombat, 15:55:50 »
Sziasztok! Az mennyire gáz ha a magasnyomásún ilyen "olajsár található? Köszi a válaszokat.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.07 szombat, 16:02:59 írta alf®
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10041 Dátum:
2017.01.07 szombat, 16:04:14 »
Idézetet írta: abonyisza - 2017.01.07 szombat, 15:55:50
Sziasztok! Az mennyire gáz ha a magasnyomásún ilyen "olajsár található? Köszi a válaszokat.
[img width=500 height=600]http://www.kephost.com/images/2017/01/07/IMG_20170107_121112.jpg
mosd le,nézd meg honnan szivárog.nem normális.pláne a generátor felett...kérdezd meg Szkreccs Petit....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10042 Dátum:
2017.01.07 szombat, 16:08:17 »
Idézetet írta: alf® - 2017.01.07 szombat, 11:04:10
az üza minőségben tévedsz.de nem nagy baj ez.A hit van a tények ellen.
akkor a műszerek mutatnak hülyeséget
??
meg a km mérőm is...
egyébként meg mindegy, mert csak itthon tudok vásárolni...
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10043 Dátum:
2017.01.07 szombat, 16:11:04 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.01.07 szombat, 16:08:17
akkor a műszerek mutatnak hülyeséget
??
meg a km mérőm is...
egyébként meg mindegy, mert csak itthon tudok vásárolni...
nem.nincs két egyforma út,amikor ugyanazok a körülmények.eső,szél,a lábad, a súly,stb,stb.
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.01.07 szombat, 16:08:17
egyébként meg mindegy, mert csak itthon tudok vásárolni...
erről van szó...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10044 Dátum:
2017.01.07 szombat, 16:16:22 »
Idézetet írta: alf® - 2017.01.07 szombat, 16:11:04
nem.nincs két egyforma út,amikor ugyanazok a körülmények.eső,szél,a lábad, a súly,stb,stb.
erről van szó...
és nincs két egyforma üzemanyag sem !
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
optikal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10045 Dátum:
2017.01.07 szombat, 16:33:05 »
Sziasztok! Most hogy ilyen nagyon hidegek vannak a hűtővíz mutató nem megy be függőlegesbe csak 60 és 80 között mozog 30 km megtétele után is 90-100-as tempónál. Gondolom termosztát. Vagy ez lehet a hideg miatt is? Köszi előre is!
Naplózva
2009 2.0TDCI 140LE Kombi
bozokigabi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10046 Dátum:
2017.01.07 szombat, 17:13:02 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.01.07 szombat, 16:08:17
akkor a műszerek mutatnak hülyeséget
??
meg a km mérőm is...
egyébként meg mindegy, mert csak itthon tudok vásárolni...
Szerény véleményem szerint a külföldi dizli(sógor) semmivel sem jobb fogyasztásban,hangban,dinamikában mint a magyar. Én 130k km-t mentem vegyesen ezzel is azzal is hibahatáron belüli a különbség. A pierburg szelepnél az előfordul,hogy fing nincs csak erőtlenebb lomhább a kocsi?
Naplózva
mk4 kombi Ghia TXBA
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10047 Dátum:
2017.01.07 szombat, 17:33:52 »
Idézetet írta: bozokigabi - 2017.01.07 szombat, 17:13:02
Szerény véleményem szerint a külföldi dizli(sógor) semmivel sem jobb fogyasztásban,hangban,dinamikában mint a magyar. Én 130k km-t mentem vegyesen ezzel is azzal is hibahatáron belüli a különbség. A pierburg szelepnél az előfordul,hogy fing nincs csak erőtlenebb lomhább a kocsi?
Én meg 1600 km és volt különbség. De mint mondtam tök mindegy... Csak akkor meg minek irkáltok róla...
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10048 Dátum:
2017.01.07 szombat, 17:45:37 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.01.07 szombat, 00:01:12
nem jártam a végére.... Sajnos senki nem küldött hasonló diagramot, mint amit felraktam. Lehet már nem is nézhető, ha a képfeltöltés volt. Egr-t a nem tudtam bontással pucolni, dugozni sem azonnali vészüzem miatt. Légszabályzó pillangó szelepet takarítottam. Kicsit volt koszos. Léghőmérőt, turbó nyomás szenzort takarítottam meg. Használtam üzemanyagba tisztító adalékot, revitalizálót. A fogyasztás lejjebb ment kicsit. És a gázreakció is kicsit javult. De van késés most is. Valószínűleg közben szoktuk is. Egy hasonló motoros mondeos itt azt írta priviben kérésemre, hogy ő nem tapasztal zavaró késést hasonló körülmények mellet. Sajnos én nem ültem másik hasonló autóban, nem tudom valós, vagy csak vélt probléma-e. A magyar üzemanyag továbbra is rosszabb az európainál. Ez megintcsak bebizonyosodott. Bármit is hazudnak az itteni gyártók. Nagyobb fogyasztás, sűrűbb regen, .... A téma továbbra is érdekel!
most kint -10, motorhőmérséklet még nem érte el az üzemit (takarónak és PTC nek hála 22C röl 2 km alatt felment melegre), ~67-70C fok. Próbáltam a hirtelen gázt kíváncsiságból, odafigyelve. 3 és 4 sebességekben is. ~1800 állandósult fordulaton.
Meglepődtem, mert a gázreakció most jelentősen jobb, úgy fél másodperc lehet a késés. Mondhatom, hogy az eddigiekhez képes azonnal mozdul az autó, eleinte gyengéden, de hamar lódul.
Időkről nehéz beszélni. Nem diagramoztam. A hideg, kokszos, levegő....
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Breaker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10049 Dátum:
2017.01.07 szombat, 19:21:24 »
Sziasztok,
Gondoltam feltoltom, hogyan indul a szegeny kis mondeom a nagy -24 utan reggel, hát nem rózsás a helyzet mondhatni.
https://www.youtube.com/watch?v=RsURDCSc6JE&feature=youtu.be
Üdv
Breaker
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.07 szombat, 19:30:40 írta Breaker
»
Naplózva
Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
Oldalak:
1
...
194
195
196
197
198
199
200
[
201
]
202
203
204
205
206
207
208
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ