Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:56:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 194 195 196 197 198 199 200 [201] 202 203 204 205 206 207 208 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263698 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #10000 Dátum: 2016.12.30 péntek, 00:34:33 »

Városban csalinkázva is észreveszi az ember, kicsit morgósabb, kicsit más a gázreakció. Legalábbis a miénken.
1x tünt fel ugy a 3bol, de addig jo sztem amig fel se tunik
Naplózva

fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10001 Dátum: 2016.12.31 szombat, 17:03:03 »

GSR-nek hála  worship
megvolt az első DPF regen (külső fecskendezéses) visszajelzés  Wink (ugyan szélvédőn kívül feltapétázott kis SMD LED még..)
BODOGSÁG! Wink

BOLDOG ÚJ 2017 ÉVET MINDANYITOKNAK!
(ez az év most gyorsan elment, mégis nehezen)

 beka3   FECSKEBÉKA


Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #10002 Dátum: 2017.01.01 vasárnap, 20:39:29 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem volna, hogy van ugye a motorvezérlőnek egy tanulási képessége. Figyel és tanul, hogy miként vezetek. Ezalapján modosit bizonyos dolgokat. Ezt a funkciót ki lehet kapcsolni valahol? Vagy csak elmen keresztül lehet resetelni?  wave
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10003 Dátum: 2017.01.01 vasárnap, 21:08:29 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem volna, hogy van ugye a motorvezérlőnek egy tanulási képessége. Figyel és tanul, hogy miként vezetek. Ezalapján modosit bizonyos dolgokat. Ezt a funkciót ki lehet kapcsolni valahol? Vagy csak elmen keresztül lehet resetelni?  wave
nem lehet.
Resetelni az akkusarulevétellel is lehet.meg diaggal.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10004 Dátum: 2017.01.03 kedd, 19:55:37 »

Sziasztok! Vezermü szijjat szeretnem lecsereltetni. Conti vagy Skf szett ajänlott? Szett csak 2 görgöt szijjat es vizpumpät tartalmaz? Köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10005 Dátum: 2017.01.03 kedd, 20:40:32 »

Sziasztok! Vezermü szijjat szeretnem lecsereltetni. Conti vagy Skf szett ajänlott? Szett csak 2 görgöt szijjat es vizpumpät tartalmaz? Köszi!
dayco
amerikai gyártó,jó minőség jó áron.Én ezt választottam.
van szett,amiben van pumpa is,és van amiben nincs.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10006 Dátum: 2017.01.03 kedd, 20:59:02 »

Megnezem itt az Ebayn!

Volna meg valami.

Multkor falubol temposan ki gyorsitva kb 120 nal kigyuladt a särga SRS lampa a müszerfalon le esett a motor fordulatszäma es hiäba adtam gazt nem gyorsult.
aztän pär szäz meter utän magähoz tetr azota sem volt semmi hasonlo vele. az ut enyhen nedves vol de nem erzekelhette, hogy csuszik mert anyira azert nem volt vizes!!  Huh?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10007 Dátum: 2017.01.03 kedd, 21:00:09 »

Megnezem itt az Ebayn!

Volna meg valami.

Multkor falubol temposan ki gyorsitva kb 120 nal kigyuladt a särga SRS lampa a müszerfalon le esett a motor fordulatszäma es hiäba adtam gazt nem gyorsult.
aztän pär szäz meter utän magähoz tetr azota sem volt semmi hasonlo vele. az ut enyhen nedves vol de nem erzekelhette, hogy csuszik mert anyira azert nem volt vizes!!  Huh?
biztosan tárolt hibát.hibakódolvasás javasolt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #10008 Dátum: 2017.01.03 kedd, 21:11:06 »

OK. Köszi! Talaltam ford gyäri szijjat szettben az esetleg??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10009 Dátum: 2017.01.03 kedd, 22:02:04 »

OK. Köszi! Talaltam ford gyäri szijjat szettben az esetleg??
az is jo
.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nagydog
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #10010 Dátum: 2017.01.06 péntek, 11:46:44 »

Sziasztok!                                                     
A problémám a következő:az autó későn reagál a gázpedál lenyomására k.b.2 másodperc és lomhán megy(mondeo mk4 2,2 tdci 129 kw gv.é.2008).Diag tiszta a rendszer semmit nem jelez.(alf-nál történt a hibakiolvasás).Végeredmény,próbáljam a szoftvert frissíteni.Csináltam a Szőnyi Ford márkaszervizben időpontot.A szerelő ment egy kört a verdával,és állítólag ez a gázreakció teljesen normális.Ja és a szoftvert nem lehet frissíteni mert nem engedi a rendszer(mindig lefagy a rendszer).Tehát a frissítés nem történt meg.Az lenne a kérdésem:miért nem engedi a rendszer a beavatkozást?
Naplózva

Ford Mondeo 2,2 Tdci Titanium S 175 LE 2008 Frozen White
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10011 Dátum: 2017.01.06 péntek, 12:21:30 »

Sziasztok!                                                    
A problémám a következő:az autó későn reagál a gázpedál lenyomására k.b.2 másodperc és lomhán megy(mondeo mk4 2,2 tdci 129 kw gv.é.2008).Diag tiszta a rendszer semmit nem jelez.(alf-nál történt a hibakiolvasás).Végeredmény,próbáljam a szoftvert frissíteni.Csináltam a Szőnyi Ford márkaszervizben időpontot.A szerelő ment egy kört a verdával,és állítólag ez a gázreakció teljesen normális.Ja és a szoftvert nem lehet frissíteni mert nem engedi a rendszer(mindig lefagy a rendszer).Tehát a frissítés nem történt meg.Az lenne a kérdésem:miért nem engedi a rendszer a beavatkozást?
Biztos lehetsz benne, hogy egy SW frissítéstől nem fog megváltozni az autó működése. Amúgy keresd meg Powerfordot ő felteszi a legújabb SW-eket.
Ez egy turbós motor, tehát valamekkora késlekedés, turbólyuk teljesen normális. Ha most vetted az autót, és esetleg benzinesből ültél át, akkor talán csak meg kell szoknod.

Ha jársz Pesten, kipróbálhatom az autódat. Az enyémben ugyanilyen motor van.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.06 péntek, 12:24:14 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10012 Dátum: 2017.01.06 péntek, 12:43:25 »

Sziasztok!                                                     
A problémám a következő:az autó későn reagál a gázpedál lenyomására k.b.2 másodperc és lomhán megy(mondeo mk4 2,2 tdci 129 kw gv.é.2008).Diag tiszta a rendszer semmit nem jelez.(alf-nál történt a hibakiolvasás).Végeredmény,próbáljam a szoftvert frissíteni.Csináltam a Szőnyi Ford márkaszervizben időpontot.A szerelő ment egy kört a verdával,és állítólag ez a gázreakció teljesen normális.Ja és a szoftvert nem lehet frissíteni mert nem engedi a rendszer(mindig lefagy a rendszer).Tehát a frissítés nem történt meg.Az lenne a kérdésem:miért nem engedi a rendszer a beavatkozást?

Melyik rendszer fagyott le?  A Ford szerviz és a Ford szerver közötti isdn kapcsolat, amit a lángeszűek ráadásul wifin keresztül szeretnének elérni, vagy ma a firssítés nem fut le a diag cuccal az autódon?   
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
nagydog
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #10013 Dátum: 2017.01.06 péntek, 12:55:02 »

Szakemberektől ezt az infót kaptam hogy ez segítene a problémán.Az autószerelőmnek volt is egy ilyen jellegű problémája,és  szoftverfrissítés rendbe hozta a verdát.Egyébként mentem egy ilyen autóval és egy pöccintésre ugrott.Az előző kocsim 407 2Hdi volt,már tíz éve dízeles vagyok.
Naplózva

Ford Mondeo 2,2 Tdci Titanium S 175 LE 2008 Frozen White
nagydog
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #10014 Dátum: 2017.01.06 péntek, 12:59:18 »

Szakemberektől ezt az infót kaptam hogy ez segítene a problémán.Az autószerelőmnek volt is egy ilyen jellegű problémája,és  szoftverfrissítés rendbe hozta a verdát.Egyébként mentem egy ilyen autóval és egy pöccintésre ugrott.Az előző kocsim 407 2Hdi volt,már tíz éve dízeles vagyok.

Nem tudom annyit mondtak hogy nem engedi magát az autó frissíteni.Lefagyott úgy hogy nem reagált semmire az indító gombra sem.
Naplózva

Ford Mondeo 2,2 Tdci Titanium S 175 LE 2008 Frozen White
nagydog
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #10015 Dátum: 2017.01.06 péntek, 13:02:00 »

Bocs ezt a Monster Pimpili-nek szántam.
Naplózva

Ford Mondeo 2,2 Tdci Titanium S 175 LE 2008 Frozen White
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #10016 Dátum: 2017.01.06 péntek, 13:57:06 »

Noh azert a ma reggeli hidegben nem pöccröff-re indult a verda, 1-2vel tekert többet  smile
Mi lesz itt holnap?
Naplózva

Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10017 Dátum: 2017.01.06 péntek, 14:08:26 »

Noh azert a ma reggeli hidegben nem pöccröff-re indult a verda, 1-2vel tekert többet  smile
Mi lesz itt holnap?

Nem indul be...  vigyor3

Nekem ugyanúgy indult...  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #10018 Dátum: 2017.01.06 péntek, 14:20:20 »

Noh azert a ma reggeli hidegben nem pöccröff-re indult a verda, 1-2vel tekert többet  smile
Mi lesz itt holnap?
holnap valószínűleg felrobbantom  falbav
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #10019 Dátum: 2017.01.06 péntek, 14:29:50 »

Nem indul be...  vigyor3

Nekem ugyanúgy indult...  nyes

Kamuzol, ott voltam, láttam, fotóztam:



De beindult, ez igaz!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10020 Dátum: 2017.01.06 péntek, 17:10:43 »

Biztos lehetsz benne, hogy egy SW frissítéstől nem fog megváltozni az autó működése.

nem így van.Még mk3 nál is oldott meg az sw frissítés ilyen dolgokat,mint a 2000nél megtorpan,meg alapjárati gondok,és gázreakció gyorsítása.
Nekem Vik mutatta,amikor feltette a frissítést,hogy mi mindenen változtattak a korábbihoz képest.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10021 Dátum: 2017.01.06 péntek, 17:13:22 »

Biztos lehetsz benne, hogy egy SW frissítéstől nem fog megváltozni az autó működése. Amúgy keresd meg Powerfordot ő felteszi a legújabb SW-eket.
Ez egy turbós motor, tehát valamekkora késlekedés, turbólyuk teljesen normális. Ha most vetted az autót, és esetleg benzinesből ültél át, akkor talán csak meg kell szoknod.

Ha jársz Pesten, kipróbálhatom az autódat. Az enyémben ugyanilyen motor van.

nem turbólyuk.És azonnal megjön a maxi turbónyomás.Úgy értem,nem abban van a késés.

Amúgy asszem Fecskebéka kínlódott ugyan ezzel.nem tudom,hogy ő már a végére járt-e már...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10022 Dátum: 2017.01.06 péntek, 17:14:59 »

Noh azert a ma reggeli hidegben nem pöccröff-re indult a verda, 1-2vel tekert többet  smile
Mi lesz itt holnap?
én megvártam 30 sec-et izzításra,aztán pöcc röff.jó kis kalapálós kopogósan indult.Szinte érezni lehetett az emelt üzanyomást a levegőben... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10023 Dátum: 2017.01.06 péntek, 18:37:58 »

nem így van.Még mk3 nál is oldott meg az sw frissítés ilyen dolgokat,mint a 2000nél megtorpan,meg alapjárati gondok,és gázreakció gyorsítása.
Nekem Vik mutatta,amikor feltette a frissítést,hogy mi mindenen változtattak a korábbihoz képest.
Apróságokat javíthat, de két másodperces gázreakcióból nem lesz 0,5. És ne feledkezzünk meg a placebo hatásról sem.
Nekem is frissített Powerford SW-t és lófax sem változott.

Nem szeretnék most hülye szóváltásokba belemenni. Elsősorban arra utaltam, hogy a SW nem egy kopó, meghibásodó alkatrész, aminek a cseréje orvosol egyedi problémákat. Ha az autó rossz, akkor azt meg kell javítani. A SW csere csak olyat fog megoldani, ami ismert, dokumentált probléma. Meg kell mondjam én ilyen SW porblémáról MK4 esetén nem tudok.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10024 Dátum: 2017.01.06 péntek, 19:10:49 »

Meg kell mondjam én ilyen SW porblémáról MK4 esetén nem tudok.

mégis jelent meg minden (szinte) modellhez frissítés.Gondolom nem ok nélkül készültek.

Hozzáteszem,hogy egy picit sem csodálkozom,hogy a 2,2es ttdci fl előtti mondit nem lehet frissíteni.
A gyári sw-t nem lehet obd-n keresztül átírni.Nekem is a vezérlőcsipp kivezetésére forrasztottak be egy soros csatlakozást a csipptuningnál.
Mitmondjak.Nem egy rutineljárás..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nagydog
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #10025 Dátum: 2017.01.06 péntek, 20:38:41 »

Ha a márkaszervizben nem tudják frissíteni akkor hol,vagy hogyan lehet?Mert új szoft létezik.
Naplózva

Ford Mondeo 2,2 Tdci Titanium S 175 LE 2008 Frozen White
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10026 Dátum: 2017.01.06 péntek, 21:46:29 »

mégis jelent meg minden (szinte) modellhez frissítés.Gondolom nem ok nélkül készültek.
Apróbb módosításokat.

Hozzáteszem,hogy egy picit sem csodálkozom,hogy a 2,2es ttdci fl előtti mondit nem lehet frissíteni.
A gyári sw-t nem lehet obd-n keresztül átírni.Nekem is a vezérlőcsipp kivezetésére forrasztottak be egy soros csatlakozást a csipptuningnál.
Mitmondjak.Nem egy rutineljárás..... vigyor3
De lehet. Mint említettem Powerford az enyémet is frissítette gond nélkül.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10027 Dátum: 2017.01.06 péntek, 22:03:39 »

Ha a márkaszervizben nem tudják frissíteni akkor hol,vagy hogyan lehet?Mert új szoft létezik.
powerford ot keresd.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #10028 Dátum: 2017.01.06 péntek, 22:43:14 »

Sziasztok!

Nem sokszor szóltam hozzá a dolgokhoz mostanában, de azért szorgalmasan olvasgattam.
Most olyan miatt írok, amiről nem találtam semmit.
Tehát a következő dolog zavar mostanában:
hónapokkal ezelőtt ledugóztuk az EGR-t. Később jelentkezett az a jelenség, hogy pár perces álló helyzet után néha a Mondi elkezdett úgy "füstőlni", hogy az már zavaró volt! Ilyen eset volt 1szer melegben a határon való várakozásnál, dugóban, majd legutoljára tegnap járó motornál várakozás közben. A tegnapi már tényleg gáz volt. Olyan gőzfelhő jött a kipufogón, hogy azt az Omega és Kóborék is megirigyelhették volna fénykorukban. És büdös, mint az állat!
Ez mi miatt lehet? Olyan mintha a regen indulna be. De ez így elég kínos. A ledugózás óta egy kicsit traktorosabb is lett a hangja, a motor járása.
Másnál is így működik? Ez a természetes?
Egyébként ma került bele a 288 ezredik km és még mindig szeretem! Smiley
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10029 Dátum: 2017.01.07 szombat, 00:01:12 »

nem turbólyuk.És azonnal megjön a maxi turbónyomás.Úgy értem,nem abban van a késés.

Amúgy asszem Fecskebéka kínlódott ugyan ezzel.nem tudom,hogy ő már a végére járt-e már...
nem jártam a végére....  Sajnos senki nem küldött  hasonló diagramot,  mint amit felraktam.  Lehet már nem is nézhető, ha a képfeltöltés volt.  Egr-t a nem tudtam bontással pucolni,  dugozni sem azonnali vészüzem miatt.  Légszabályzó pillangó szelepet takarítottam.  Kicsit volt koszos.  Léghőmérőt,  turbó nyomás szenzort takarítottam meg.  Használtam üzemanyagba tisztító adalékot, revitalizálót.  A fogyasztás lejjebb ment kicsit.  És a gázreakció is kicsit javult.  De van késés most is.  Valószínűleg közben szoktuk  is.  Egy hasonló motoros mondeos itt azt írta priviben kérésemre, hogy ő nem tapasztal zavaró késést hasonló körülmények mellet. Sajnos én nem ültem másik hasonló autóban,  nem tudom valós,  vagy csak vélt probléma-e. A magyar üzemanyag továbbra is rosszabb az európainál. Ez megintcsak bebizonyosodott. Bármit is hazudnak az itteni gyártók. Nagyobb fogyasztás, sűrűbb regen, ....  A téma továbbra is érdekel!  worship 
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #10030 Dátum: 2017.01.07 szombat, 10:20:23 »

Sziasztok Nem annyira mesteri képek de 1 pierburg megvan de a másikat sehol nem találom ami ugyan olyan színű lenne.
http://www.kephost.com/image/vDly
http://www.kephost.com/image/vDlf
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #10031 Dátum: 2017.01.07 szombat, 10:56:32 »

Sziasztok Nem annyira mesteri képek de 1 pierburg megvan de a másikat sehol nem találom ami ugyan olyan színű lenne.
http://www.kephost.com/image/vDly
http://www.kephost.com/image/vDlf
Úgy tudom faceliftesben csak 1db van.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10032 Dátum: 2017.01.07 szombat, 11:04:10 »

nem jártam a végére....  Sajnos senki nem küldött  hasonló diagramot,  mint amit felraktam.  Lehet már nem is nézhető, ha a képfeltöltés volt.  Egr-t a nem tudtam bontással pucolni,  dugozni sem azonnali vészüzem miatt.  Légszabályzó pillangó szelepet takarítottam.  Kicsit volt koszos.  Léghőmérőt,  turbó nyomás szenzort takarítottam meg.  Használtam üzemanyagba tisztító adalékot, revitalizálót.  A fogyasztás lejjebb ment kicsit.  És a gázreakció is kicsit javult.  De van késés most is.  Valószínűleg közben szoktuk  is.  Egy hasonló motoros mondeos itt azt írta priviben kérésemre, hogy ő nem tapasztal zavaró késést hasonló körülmények mellet. Sajnos én nem ültem másik hasonló autóban,  nem tudom valós,  vagy csak vélt probléma-e. A magyar üzemanyag továbbra is rosszabb az európainál. Ez megintcsak bebizonyosodott. Bármit is hazudnak az itteni gyártók. Nagyobb fogyasztás, sűrűbb regen, ....  A téma továbbra is érdekel!  worship 
 beka3
az üza minőségben tévedsz.de nem nagy baj ez.A hit van a tények ellen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #10033 Dátum: 2017.01.07 szombat, 11:57:56 »

Úgy tudom faceliftesben csak 1db van.

Akkor ezért láttam egy darabot. De gondolom ez is okozhat gázpedál reakció csökkenést és pici fogyasztás növekedést.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #10034 Dátum: 2017.01.07 szombat, 12:02:00 »

Akkor ezért láttam egy darabot. De gondolom ez is okozhat gázpedál reakció csökkenést és pici fogyasztás növekedést.
Saját tapasztalatom erről nincsen, de elvileg hullámzó gyorsulást, nagyobb reakcióidőt okoz a hibája.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #10035 Dátum: 2017.01.07 szombat, 12:16:02 »

Akkor ezért láttam egy darabot. De gondolom ez is okozhat gázpedál reakció csökkenést és pici fogyasztás növekedést.
Inkább a motor leállítása utáni morgást, "fingó" hangot. Legalábbis a cseréje az én autómban ezt a hibajelenséget szüntette meg.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #10036 Dátum: 2017.01.07 szombat, 12:40:06 »

Inkább a motor leállítása utáni morgást, "fingó" hangot. Legalábbis a cseréje az én autómban ezt a hibajelenséget szüntette meg.

Nekem megvan ez is az is.  Grin
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #10037 Dátum: 2017.01.07 szombat, 12:53:58 »

Nekem megvan ez is az is.  Grin
Akkor az tuti cserés  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10038 Dátum: 2017.01.07 szombat, 12:55:46 »

Inkább a motor leállítása utáni morgást, "fingó" hangot. Legalábbis a cseréje az én autómban ezt a hibajelenséget szüntette meg.

A hang megszűnése csak a hiba egyik felismerhető jele, de igazából nem azzal van a gond, hanem, hogy nem szabályozza rendesen a vákummal a turbólapátok geomteriáját...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #10039 Dátum: 2017.01.07 szombat, 14:22:09 »

A hang megszűnése csak a hiba egyik felismerhető jele, de igazából nem azzal van a gond, hanem, hogy nem szabályozza rendesen a vákummal a turbólapátok geomteriáját...
Biztosan így van. Én csak a hangokat hallottam, a gázreakcióval és a fogyasztással nem volt gondom.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
abonyisza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Új hozzászólás #10040 Dátum: 2017.01.07 szombat, 15:55:50 »

Sziasztok! Az mennyire gáz ha a magasnyomásún ilyen "olajsár található? Köszi a válaszokat. smile
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.07 szombat, 16:02:59 írta alf® » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10041 Dátum: 2017.01.07 szombat, 16:04:14 »

Sziasztok! Az mennyire gáz ha a magasnyomásún ilyen "olajsár található? Köszi a válaszokat. smile
[img width=500 height=600]http://www.kephost.com/images/2017/01/07/IMG_20170107_121112.jpg
mosd le,nézd meg honnan szivárog.nem normális.pláne a generátor felett...kérdezd meg Szkreccs Petit....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10042 Dátum: 2017.01.07 szombat, 16:08:17 »

az üza minőségben tévedsz.de nem nagy baj ez.A hit van a tények ellen.
akkor a műszerek mutatnak hülyeséget Smiley  ??
meg a km mérőm is...
egyébként meg mindegy, mert csak itthon tudok vásárolni...
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10043 Dátum: 2017.01.07 szombat, 16:11:04 »

akkor a műszerek mutatnak hülyeséget Smiley  ??
meg a km mérőm is...
egyébként meg mindegy, mert csak itthon tudok vásárolni...
 beka3
nem.nincs két egyforma út,amikor ugyanazok a körülmények.eső,szél,a lábad, a súly,stb,stb.

egyébként meg mindegy, mert csak itthon tudok vásárolni...
 beka3
erről van szó... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10044 Dátum: 2017.01.07 szombat, 16:16:22 »

nem.nincs két egyforma út,amikor ugyanazok a körülmények.eső,szél,a lábad, a súly,stb,stb.
erről van szó... nyes

és nincs két egyforma üzemanyag sem !  nyes  Wink nyes
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #10045 Dátum: 2017.01.07 szombat, 16:33:05 »

Sziasztok! Most hogy ilyen nagyon hidegek vannak a hűtővíz mutató nem megy be függőlegesbe csak 60 és 80 között mozog 30 km megtétele után is 90-100-as tempónál. Gondolom termosztát. Vagy ez lehet a hideg miatt is? Köszi előre is!
Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
bozokigabi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



E-mail
« Új hozzászólás #10046 Dátum: 2017.01.07 szombat, 17:13:02 »

akkor a műszerek mutatnak hülyeséget Smiley  ??
meg a km mérőm is...
egyébként meg mindegy, mert csak itthon tudok vásárolni...
 beka3
Szerény véleményem szerint a külföldi dizli(sógor) semmivel sem jobb fogyasztásban,hangban,dinamikában mint a magyar. Én 130k km-t mentem vegyesen ezzel is azzal is hibahatáron belüli a különbség. A pierburg szelepnél az előfordul,hogy fing nincs csak erőtlenebb lomhább a kocsi?
Naplózva

mk4 kombi Ghia TXBA
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10047 Dátum: 2017.01.07 szombat, 17:33:52 »

Szerény véleményem szerint a külföldi dizli(sógor) semmivel sem jobb fogyasztásban,hangban,dinamikában mint a magyar. Én 130k km-t mentem vegyesen ezzel is azzal is hibahatáron belüli a különbség. A pierburg szelepnél az előfordul,hogy fing nincs csak erőtlenebb lomhább a kocsi?
Én meg 1600 km és volt különbség. De mint mondtam tök mindegy... Csak akkor meg minek irkáltok róla...  hehe
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10048 Dátum: 2017.01.07 szombat, 17:45:37 »

nem jártam a végére....  Sajnos senki nem küldött  hasonló diagramot,  mint amit felraktam.  Lehet már nem is nézhető, ha a képfeltöltés volt.  Egr-t a nem tudtam bontással pucolni,  dugozni sem azonnali vészüzem miatt.  Légszabályzó pillangó szelepet takarítottam.  Kicsit volt koszos.  Léghőmérőt,  turbó nyomás szenzort takarítottam meg.  Használtam üzemanyagba tisztító adalékot, revitalizálót.  A fogyasztás lejjebb ment kicsit.  És a gázreakció is kicsit javult.  De van késés most is.  Valószínűleg közben szoktuk  is.  Egy hasonló motoros mondeos itt azt írta priviben kérésemre, hogy ő nem tapasztal zavaró késést hasonló körülmények mellet. Sajnos én nem ültem másik hasonló autóban,  nem tudom valós,  vagy csak vélt probléma-e. A magyar üzemanyag továbbra is rosszabb az európainál. Ez megintcsak bebizonyosodott. Bármit is hazudnak az itteni gyártók. Nagyobb fogyasztás, sűrűbb regen, ....  A téma továbbra is érdekel!  worship 
 beka3
most kint -10, motorhőmérséklet még nem érte el az üzemit (takarónak és PTC nek hála 22C röl 2 km alatt felment melegre), ~67-70C fok. Próbáltam a hirtelen gázt kíváncsiságból, odafigyelve. 3 és 4 sebességekben is. ~1800 állandósult fordulaton.
Meglepődtem, mert a gázreakció most jelentősen jobb, úgy fél másodperc lehet a késés. Mondhatom, hogy az eddigiekhez képes azonnal mozdul az autó, eleinte gyengéden, de hamar lódul.  smile
Időkről nehéz beszélni.  Nem diagramoztam. A hideg, kokszos, levegő.... eplus2
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #10049 Dátum: 2017.01.07 szombat, 19:21:24 »

Sziasztok,

Gondoltam feltoltom, hogyan indul a szegeny kis mondeom a nagy -24 utan reggel, hát nem rózsás a helyzet mondhatni.

https://www.youtube.com/watch?v=RsURDCSc6JE&feature=youtu.be


Üdv
Breaker
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.07 szombat, 19:30:40 írta Breaker » Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
Oldalak: 1 ... 194 195 196 197 198 199 200 [201] 202 203 204 205 206 207 208 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.