Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:27:09
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
218
219
220
221
222
223
224
[
225
]
226
227
228
229
230
231
232
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254414 alkalommal)
0 Felhasználó és 81 vendég van a témában
Jay83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11200 Dátum:
2017.06.16 péntek, 18:45:42 »
Hali! Nem tudom valaki találkozott e mk4 nél olyan problémával, hogy a tanksapka ajtó nem nyílik... Miért lehet, illetve valahogy ki lehet e nyitni? Köszi a válaszokat!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11201 Dátum:
2017.06.16 péntek, 20:55:47 »
Idézetet írta: Jay83 - 2017.06.16 péntek, 18:45:42
Hali! Nem tudom valaki találkozott e mk4 nél olyan problémával, hogy a tanksapka ajtó nem nyílik... Miért lehet, illetve valahogy ki lehet e nyitni? Köszi a válaszokat!
http://mondeo.hu/index.php?topic=30.msg1112648#msg1112648
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jani68
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11202 Dátum:
2017.06.18 vasárnap, 18:44:40 »
Sziasztok.
Kinek milyen tapasztalatai vannak egy felújított porlasztóval kapcsolatban?
Lehet-e a piezo kristályt javítani?
Ha csak egy lesz javítva nem zavarja be a többi porlasztót?
Naplózva
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11203 Dátum:
2017.06.19 hétfő, 23:09:24 »
Sziasztok
Lehet hülyeséget kérdezek, de nekem feltűnő h az autóm alapvetően nem füstől, max padlógáznál, de hátramenetnél mint a traktor
Ez így normális?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.06.20 kedd, 07:25:18 írta BRoland
»
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
beikes
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 118
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11204 Dátum:
2017.06.24 szombat, 16:55:26 »
Sziasztok.
Eddig a napig elégedett Fl 2.2-es tulaj voltam. A mai napon előjött egy gond. Hiába nyomom neki, 2ezres fordulattól kezd el húzni,és a diaglámpa is viláágít.. Olvastam, hogy esetleg a lapátok lehetnek leragadva. Hogyaan férek hozzá az állítójához?
Naplózva
MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11205 Dátum:
2017.06.24 szombat, 17:06:09 »
Idézetet írta: beikes - 2017.06.24 szombat, 16:55:26
Sziasztok.
Eddig a napig elégedett Fl 2.2-es tulaj voltam. A mai napon előjött egy gond. Hiába nyomom neki, 2ezres fordulattól kezd el húzni,és a diaglámpa is viláágít.. Olvastam, hogy esetleg a lapátok lehetnek leragadva. Hogyaan férek hozzá az állítójához?
Nem szaladj előre! Főleg látatlanban....
Első körben hibatároló kiolvasás. Az segít elindulni a hibakeresésben.
Turbócsöveket ellenőrizd ezt teheted meg még a kiolvasás előtt. (2000 alatt egyébként sem húz még annyira.)
«
Utoljára szerkesztve: 2017.06.24 szombat, 17:08:47 írta GSR™
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Rebel 35
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11206 Dátum:
2017.06.24 szombat, 17:31:39 »
Sziasztok!
Boldog tulajdonosa lettem egy Ford Mondeo 2.0 tdci-nek titanium felszereltséggel, és 200e kilométerrel az órájában
Hm, a vége lemaradt valamiért..
Szóval, az első oldaltól kezdve végig olvastam a fórumot, így egy csomó kérdést megsporóltam
De egy maradt, mégpedig az egr szelep dugózása.. Csak hozzáértővel lehet vagy otthon is neki lehet állni??
Kell valamit hegeszteni is vagy kupakos csavaros megoldás is létezik rá??
Közben találtam egy tök jó kis videót a dpf szűrőkről , talán hasznos lehet egyeseknek..
https://youtu.be/gvb4i5W2lFg
«
Utoljára szerkesztve: 2017.06.24 szombat, 17:52:52 írta Rebel 35
»
Naplózva
2.0 tdci Mondeo kombi Titanium 2013
beikes
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 118
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11207 Dátum:
2017.06.24 szombat, 17:34:11 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.24 szombat, 17:06:09
Nem szaladj előre! Főleg látatlanban....
Első körben hibatároló kiolvasás. Az segít elindulni a hibakeresésben.
Turbócsöveket ellenőrizd ezt teheted meg még a kiolvasás előtt. (2000 alatt egyébként sem húz még annyira.)
1500nél szokott megjönni. Onnantól szzokott rendesen megindulni.
Teljesen száraz, semmi sem olajos.
Naplózva
MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11208 Dátum:
2017.06.24 szombat, 17:56:31 »
Idézetet írta: beikes - 2017.06.24 szombat, 17:34:11
1500nél szokott megjönni. Onnantól szzokott rendesen megindulni.
Teljesen száraz, semmi sem olajos.
Oké, nem olajos. Nem is lyukas, laza?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11209 Dátum:
2017.06.24 szombat, 17:58:09 »
Idézetet írta: Rebel 35 - 2017.06.24 szombat, 17:31:39
Sziasztok!
Boldog tulajdonosa lettem egy Ford Mondeo 2.0 tdci-nek titanium felszereltséggel, és 200e kilométerrel az órájában
Hm, a vége lemaradt valamiért..
Szóval, az első oldaltól kezdve végig olvastam a fórumot, így egy csomó kérdést megsporóltam
De egy maradt, mégpedig az egr szelep dugózása.. Csak hozzáértővel lehet vagy otthon is neki lehet állni??
Kell valamit hegeszteni is vagy kupakos csavaros megoldás is létezik rá??
Közben találtam egy tök jó kis videót a dpf szűrőkről , talán hasznos lehet egyeseknek..
https://youtu.be/gvb4i5W2lFg
Nem volt teljesen alapos a végig olvasásod, mert ezt a videót nem olyan rég én is ideraktam....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
beikes
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 118
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11210 Dátum:
2017.06.24 szombat, 17:58:54 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.24 szombat, 17:56:31
Oké, nem olajos. Nem is lyukas, laza?
Sajnos semmi.
Naplózva
MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11211 Dátum:
2017.06.24 szombat, 18:00:35 »
Idézetet írta: beikes - 2017.06.24 szombat, 17:58:54
Sajnos semmi.
Mindenhol végig tudtad nézni? Biztos minden csatlakozást? Töltőlevegő visszahűtő? Nem sziszeg vagy nincs furcsa hangja? (Mondjuk a dízel mellett figyelni kell
)
Akkor marad első lépésnek a hibatároló kiolvasás....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
beikes
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 118
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11212 Dátum:
2017.06.24 szombat, 18:08:51 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.24 szombat, 18:00:35
Mindenhol végig tudtad nézni? Biztos minden csatlakozást? Töltőlevegő visszahűtő? Nem sziszeg vagy nincs furcsa hangja? (Mondjuk a dízel mellett figyelni kell
)
Akkor marad első lépésnek a hibatároló kiolvasás....
Nem sziszeg, nem szuszog semmi. Most tegnap még a laptopom is szarrá ment, amin a diagnosztikai programon van,úgy hogy most halmozottan hátrányos helyzetű vagyok.
Naplózva
MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Rebel 35
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11213 Dátum:
2017.06.24 szombat, 18:22:19 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.24 szombat, 17:58:09
Nem volt teljesen alapos a végig olvasásod, mert ezt a videót nem olyan rég én is ideraktam....
Basszus, akkor bocsi, pedig próbáltam figyelni
Naplózva
2.0 tdci Mondeo kombi Titanium 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11214 Dátum:
2017.06.24 szombat, 18:46:32 »
Idézetet írta: Rebel 35 - 2017.06.24 szombat, 18:22:19
Basszus, akkor bocsi, pedig próbáltam figyelni
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Peak
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 43
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11215 Dátum:
2017.06.24 szombat, 20:45:50 »
Idézetet írta: Rebel 35 - 2017.06.24 szombat, 17:31:39
Sziasztok!
Boldog tulajdonosa lettem egy Ford Mondeo 2.0 tdci-nek titanium felszereltséggel, és 200e kilométerrel az órájában
Hm, a vége lemaradt valamiért..
Szóval, az első oldaltól kezdve végig olvastam a fórumot, így egy csomó kérdést megsporóltam
De egy maradt, mégpedig az egr szelep dugózása.. Csak hozzáértővel lehet vagy otthon is neki lehet állni??
Kell valamit hegeszteni is vagy kupakos csavaros megoldás is létezik rá??
Közben találtam egy tök jó kis videót a dpf szűrőkről , talán hasznos lehet egyeseknek..
https://youtu.be/gvb4i5W2lFg
Mesélj, milyet sikerült?
Meg van még a hirdetés?
Én is most akarok egyet venni.
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi Titanium+ 163LE (2014/9)
beikes
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 118
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11216 Dátum:
2017.06.25 vasárnap, 08:55:10 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.24 szombat, 18:00:35
Mindenhol végig tudtad nézni? Biztos minden csatlakozást? Töltőlevegő visszahűtő? Nem sziszeg vagy nincs furcsa hangja? (Mondjuk a dízel mellett figyelni kell
)
Akkor marad első lépésnek a hibatároló kiolvasás....
Hibakód: p0102 légtömegmérő a megamacs szerint. Ez az egy hiba van benne.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.06.25 vasárnap, 08:58:23 írta beikes
»
Naplózva
MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Rebel 35
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11217 Dátum:
2017.06.25 vasárnap, 09:40:36 »
Idézetet írta: Peak - 2017.06.24 szombat, 20:45:50
Mesélj, milyet sikerült?
Meg van még a hirdetés?
Én is most akarok egyet venni.
Én németből hozattam egy jól felszereltet, az itthoniaktól eléggé paráztam. .
Naplózva
2.0 tdci Mondeo kombi Titanium 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11218 Dátum:
2017.06.25 vasárnap, 11:42:48 »
Idézetet írta: Rebel 35 - 2017.06.25 vasárnap, 09:40:36
Én németből hozattam egy jól felszereltet, az itthoniaktól eléggé paráztam. .
pedig egy eredetileg itthon forgalombahelyezett sokkal biztosabb vétel tud lenni, mint egy kintről hozott. igaz az drágább is, mint a kintről ledobáltak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11219 Dátum:
2017.06.25 vasárnap, 11:54:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.25 vasárnap, 11:42:48
pedig egy eredetileg itthon forgalombahelyezett sokkal biztosabb vétel tud lenni, mint egy kintről hozott. igaz az drágább is, mint a kintről ledobáltak
Nem feltétlenül drágább.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Rebel 35
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11220 Dátum:
2017.06.25 vasárnap, 12:40:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.25 vasárnap, 11:42:48
pedig egy eredetileg itthon forgalombahelyezett sokkal biztosabb vétel tud lenni, mint egy kintről hozott. igaz az drágább is, mint a kintről ledobáltak
Mitől biztosabb?? Szarabb utakon járt, valjuk be a szervíz is más itthon mint kint, ráadásul mindenki tekeri az órát ha teheti.. Itthon kevesebb a jó vétel szerintem..
Az enyémen például kicserélték a tárcsákat betéttel gyárira eladás elött.. vezérmű szijat cseréltek vizpumpával .. hibátlan az autó.. Itthon ez nem jellemző.
Naplózva
2.0 tdci Mondeo kombi Titanium 2013
Denny05
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11221 Dátum:
2017.06.25 vasárnap, 15:45:56 »
Idézetet írta: beikes - 2017.06.25 vasárnap, 08:55:10
Hibakód: p0102 légtömegmérő a megamacs szerint. Ez az egy hiba van benne.
quote
Szia. Nekem egy hete volt ilyen, csak pont h 2000től többet nem is pörgött. Légtömegmérőt dobott nekem is. Vettem egyet és nem az volt. Turbócső kirepedt.
Naplózva
beikes
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 118
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11222 Dátum:
2017.06.25 vasárnap, 16:04:22 »
Idézetet írta: Denny05 - 2017.06.25 vasárnap, 15:45:56
quote
Szia. Nekem egy hete volt ilyen, csak pont h 2000től többet nem is pörgött. Légtömegmérőt dobott nekem is. Vettem egyet és nem az volt. Turbócső kirepedt.
Csináltunk egy tesztet menet közben ezt már kts-sel és menet közben a beszívott levegő tömeg egy egy pillanatra nullára esett.
Naplózva
MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11223 Dátum:
2017.06.26 hétfő, 18:24:39 »
Idézetet írta: beikes - 2017.06.25 vasárnap, 08:55:10
Hibakód: p0102 légtömegmérő a megamacs szerint. Ez az egy hiba van benne.
Törölhető?
Ha igen, egyből visszaírja indítás után?
Ha nem törölhető, akkor ugyanez a hiba (hozzájön még a IAT) lesz ha lehúzod a csatlakozót?
Szkóppal kellene vizsgálni a MAF jelét, mert a diag műszereknek alacsony a mintavételezése.
Plauzibilis a MAF értéke? Hiba esetén egy fix helyettesítő értéket használhat a vezérlő, akár ezt is láthatod nagyjából fixen az adatlistában. (Már ez inkább a VAG-ra jellemző, de ki tudja mit faragtak a 2.2 vezérlőjén a gyártóék.)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11224 Dátum:
2017.06.26 hétfő, 18:26:10 »
Idézetet írta: beikes - 2017.06.25 vasárnap, 16:04:22
Csináltunk egy tesztet menet közben ezt már kts-sel és menet közben a beszívott levegő tömeg egy egy pillanatra nullára esett.
Akkor generálja a hibaüzenetet.
Így azt gondolom törölhető, amikor éppen nincs szakadás.
MAF csere lesz ebből......eddig úgy néz ki. Persze a vezetékeket is ellenőrizni kell.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
beikes
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 118
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11225 Dátum:
2017.06.26 hétfő, 23:13:25 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.26 hétfő, 18:24:39
Törölhető?
Ha igen, egyből visszaírja indítás után?
Ha nem törölhető, akkor ugyanez a hiba (hozzájön még a IAT) lesz ha lehúzod a csatlakozót?
Szkóppal kellene vizsgálni a MAF jelét, mert a diag műszereknek alacsony a mintavételezése.
Plauzibilis a MAF értéke? Hiba esetén egy fix helyettesítő értéket használhat a vezérlő, akár ezt is láthatod nagyjából fixen az adatlistában. (Már ez inkább a VAG-ra jellemző, de ki tudja mit faragtak a 2.2 vezérlőjén a gyártóék.)
Töirölhető a hiba, csak utána ujra visszaírja. Jel túl alacsony. Rendeltem most hozzá egy légmennyiségmérőt,de valami azt súgja, ennyivel nem úszom meg.
Kell azt tanítani csere után?
Naplózva
MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11226 Dátum:
2017.06.27 kedd, 07:17:05 »
Idézetet írta: beikes - 2017.06.26 hétfő, 23:13:25
Töirölhető a hiba, csak utána ujra visszaírja. Jel túl alacsony. Rendeltem most hozzá egy légmennyiségmérőt,de valami azt súgja, ennyivel nem úszom meg.
Kell azt tanítani csere után?
Ha törölhető, akkor nincs állandó elektromos hiba. Működés közben kerül ki a tartományból az érték. Levegőszűrő gondolom nincs eltömődve, turbó működik....
Ha a vezérlőben felkínálja az illesztést/adaptálást, akkor igen. De többnyire nem, mert gyújtáson álló motornál nincs légáram ezért azt az értéket veszi fel 0-nak.
A légtömegmérő pedig kalibrálva van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
beikes
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 118
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11227 Dátum:
2017.06.27 kedd, 13:41:51 »
Idézetet írta: beikes - 2017.06.26 hétfő, 23:13:25
Töirölhető a hiba, csak utána ujra visszaírja. Jel túl alacsony. Rendeltem most hozzá egy légmennyiségmérőt,de valami azt súgja, ennyivel nem úszom meg.
Kell azt tanítani csere után?
Kicseréltem a maf szenzort. A jelenség u.a. Vezetékn külső sérülés nem látszik. Tud valaki a Dunántúlon, vagy Budapesten valakit, akihez érdemes elvinni és nemcsak alkatrészt cserélget?
Naplózva
MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11228 Dátum:
2017.06.27 kedd, 17:18:33 »
Üdv!
A kép jobb oldalán lévő fémszínű alkatrész (talán vákuumszivattyú?) tömitése hajlamos az elhasználódásra? Annak az alján mindig találok egy kis friss olajsarat. Az alól jöhet vagy van ott más aminek a tömitése szállhatott el!? Az alsó képen van alatta egy luk a blokkon, ami nem tom mi.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11229 Dátum:
2017.06.27 kedd, 19:10:17 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.06.27 kedd, 17:18:33
Üdv!
A kép jobb oldalán lévő fémszínű alkatrész (talán vákuumszivattyú?) tömitése hajlamos az elhasználódásra? Annak az alján mindig találok egy kis friss olajsarat. Az alól jöhet vagy van ott más aminek a tömitése szállhatott el!? Az alsó képen van alatta egy luk a blokkon, ami nem tom mi.
termosztátház van oda felcsavarozva, ha jól tévedek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11230 Dátum:
2017.06.27 kedd, 19:14:06 »
Idézetet írta: beikes - 2017.06.27 kedd, 13:41:51
Kicseréltem a maf szenzort. A jelenség u.a. Vezetékn külső sérülés nem látszik. Tud valaki a Dunántúlon, vagy Budapesten valakit, akihez érdemes elvinni és nemcsak alkatrészt cserélget?
Milyen márkájú MAF került bele?
Most is eldobja a légtömeg értéket?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11231 Dátum:
2017.06.27 kedd, 19:15:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.27 kedd, 19:10:17
termosztátház van oda felcsavarozva, ha jól tévedek
A kérdés arra irányult, hogy a vákuumszivattyú alól szivároghat-e olaj.
Amire a válasz ugye: Igen.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11232 Dátum:
2017.06.27 kedd, 19:23:58 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.27 kedd, 19:15:56
A kérdés arra irányult, hogy a vákuumszivattyú alól szivároghat-e olaj.
Amire a válasz ugye: Igen.
minden illesztés engedhet idővel. én a lyuk oldalán lévő lyukra próbáltam volna reagálni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11233 Dátum:
2017.06.27 kedd, 20:01:50 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.06.27 kedd, 17:18:33
Üdv!
[img width=800 height=541]http://gtvmotors.lt/images/gallery/803/5_max.jpg[/im
A kép jobb oldalán lévő fémszínű alkatrész (talán vákuumszivattyú?) tömitése hajlamos az elhasználódásra? Annak az alján mindig találok egy kis friss olajsarat. Az alól jöhet vagy van ott más aminek a tömitése szállhatott el!? Az alsó képen van alatta egy luk a blokkon, ami nem tom mi.
[img width=800 height=541]http://gtvmotors.lt/images/gallery/803/2_max.jpg[/im
a raklapon nem hajlamos elhasznalodasra.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11234 Dátum:
2017.06.27 kedd, 22:27:23 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.27 kedd, 19:15:56
A kérdés arra irányult, hogy a vákuumszivattyú alól szivároghat-e olaj.
Amire a válasz ugye: Igen.
Igen, az lett volna a kérdés. Köszönöm. Akkor ebből kiindulva annak a tömitését lehet-e házilag cserélni vagy érdemesebb szakira bizni!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
beikes
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 118
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11235 Dátum:
2017.06.27 kedd, 22:47:06 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.27 kedd, 19:14:06
Milyen márkájú MAF került bele?
Most is eldobja a légtömeg értéket?
Gyári
Igen
Naplózva
MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11236 Dátum:
2017.06.27 kedd, 22:56:51 »
Idézetet írta: beikes - 2017.06.27 kedd, 22:47:06
Gyári
Igen
Abban a pillanatban hogyan működik a motor? Van valami egyértelmű reakciója a motornak a hiányzó légtömeg adatra?
Ki kellene mérni a vezetékeket az ECU-ig és ott a csatlakozót megszúrni majd szkóp. Kiderülne, hogy a MAF dobja el a jelet (ezt most igazából kizártad) vagy eljut a vezérlőig. Csatlakozó kontakt hiba, végső esetben ECU belső hiba/szakadás.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
beikes
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 118
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11237 Dátum:
2017.06.27 kedd, 23:31:14 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.27 kedd, 22:56:51
Abban a pillanatban hogyan működik a motor? Van valami egyértelmű reakciója a motornak a hiányzó légtömeg adatra?
Ki kellene mérni a vezetékeket az ECU-ig és ott a csatlakozót megszúrni majd szkóp. Kiderülne, hogy a MAF dobja el a jelet (ezt most igazából kizártad) vagy eljut a vezérlőig. Csatlakozó kontakt hiba, végső esetben ECU belső hiba/szakadás.
Egyszerü szivodizelkent viselkedik. Nem húz.
Az általad javasolt munkák elvégzéséhez keresek valakit a Dunántúlon, vagy a fővárosban. Nem alkatrészcserélőre van szükségem.
Naplózva
MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11238 Dátum:
2017.06.27 kedd, 23:32:33 »
Idézetet írta: beikes - 2017.06.27 kedd, 23:31:14
Egyszerü szivodizelkent viselkedik. Nem húz.
Az általad javasolt munkák elvégzéséhez keresek valakit a Dunántúlon, vagy a fővárosban. Nem alkatrészcserélőre van szükségem.
Már korábban is kérdeztem, turbó forog...működik?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
beikes
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 118
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11239 Dátum:
2017.06.27 kedd, 23:37:45 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.27 kedd, 23:32:33
Már korábban is kérdeztem, turbó forog...működik?
Igen, működik.
Naplózva
MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11240 Dátum:
2017.06.27 kedd, 23:43:44 »
Idézetet írta: beikes - 2017.06.27 kedd, 23:37:45
Igen, működik.
Elektromos a szabályzása?
Diaggal működtetve működik a VGT?
Ha vákuumos, akkor van a labdán vákuum? Mozog?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
beikes
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 118
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11241 Dátum:
2017.06.28 szerda, 07:55:24 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.27 kedd, 23:43:44
Elektromos a szabályzása?
Diaggal működtetve működik a VGT?
Ha vákuumos, akkor van a labdán vákuum? Mozog?
Minden működik, mnden érték megfelel jó. Mindig ugyan azt a hibát írja vissza. Lêgtömegmwérő tul alacsony jel.
Menet kozben egy pilanattra nullara esik a beszivott levegő mennyisége es onnantól kezdve nem húz. Aztáán kis idő múlva ismét jó. Még talán azt is mondanám, hogy ciklikusan csinálja. Ez lehet azonban attól is, hogy bizonyos idő eltelt3ével visszaáll szervizüzemből normalra, ha a hiba az alatt az idő alatt nem áll fennt. Ezért gndolok arra, hogy valahol, valami szakadt, de néha megis érintkezik. A kábelen azonban nincs sérülés.
Naplózva
MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11242 Dátum:
2017.06.28 szerda, 08:51:14 »
A tegnapi MIL lámpa kigyulladását követően este az alább kódokat találtam:
Szerintetek? DPF kuka?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.06.28 szerda, 08:55:54 írta zsapeti
»
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11243 Dátum:
2017.06.28 szerda, 09:00:23 »
Idézetet írta: beikes - 2017.06.28 szerda, 07:55:24
Minden működik, mnden érték megfelel jó. Mindig ugyan azt a hibát írja vissza. Lêgtömegmwérő tul alacsony jel.
Menet kozben egy pilanattra nullara esik a beszivott levegő mennyisége es onnantól kezdve nem húz. Aztáán kis idő múlva ismét jó. Még talán azt is mondanám, hogy ciklikusan csinálja. Ez lehet azonban attól is, hogy bizonyos idő eltelt3ével visszaáll szervizüzemből normalra, ha a hiba az alatt az idő alatt nem áll fennt. Ezért gndolok arra, hogy valahol, valami szakadt, de néha megis érintkezik. A kábelen azonban nincs sérülés.
Nem csak az a kábel lehet sérült -belül- amelyiken kívül is látszik. Valamint a MAF-nál pár centimétert látsz ebből. A többi a kábelkötegben van, amit szerintem nem néztél/tudtál még fizikailag sem ellenőrizni. Lehet az ECU csatlakozóban is kontakt hiba az érintkezőnél, de lehet ECU-n belül is. De az a legutolsó lépés, amikor már minden 100%-osan ki van zárva, ellenőrizve.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11244 Dátum:
2017.06.28 szerda, 10:24:52 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.28 szerda, 09:00:23
Nem csak az a kábel lehet sérült -belül- amelyiken kívül is látszik. Valamint a MAF-nál pár centimétert látsz ebből. A többi a kábelkötegben van, amit szerintem nem néztél/tudtál még fizikailag sem ellenőrizni. Lehet az ECU csatlakozóban is kontakt hiba az érintkezőnél, de lehet ECU-n belül is. De az a legutolsó lépés, amikor már minden 100%-osan ki van zárva, ellenőrizve.
http://totalcar.hu/magazin/technika/2013/01/05/komputercsere_300_ezerert_azt_ne/
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11245 Dátum:
2017.06.28 szerda, 10:56:22 »
Idézetet írta: Luk-ács Tomi - 2017.06.28 szerda, 10:24:52
http://totalcar.hu/magazin/technika/2013/01/05/komputercsere_300_ezerert_azt_ne/
Miért raktad
nekem
ide válaszként ezt?
Már nagyon régóta javítják a motorvezérlőket....is. De ehhez ki kell zárni minden egyéb hibalehetőséget, de ezeket már írtam korábban is.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.06.28 szerda, 11:00:18 írta GSR™
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11246 Dátum:
2017.06.28 szerda, 11:16:43 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.28 szerda, 10:56:22
Miért raktad
nekem
ide válaszként ezt?
Már nagyon régóta javítják a motorvezérlőket....is. De ehhez ki kell zárni minden egyéb hibalehetőséget, de ezeket már írtam korábban is.
Megerősítésképpen.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
beikes
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 118
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11247 Dátum:
2017.06.28 szerda, 11:24:24 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.28 szerda, 09:00:23
Nem csak az a kábel lehet sérült -belül- amelyiken kívül is látszik. Valamint a MAF-nál pár centimétert látsz ebből. A többi a kábelkötegben van, amit szerintem nem néztél/tudtál még fizikailag sem ellenőrizni. Lehet az ECU csatlakozóban is kontakt hiba az érintkezőnél, de lehet ECU-n belül is. De az a legutolsó lépés, amikor már minden 100%-osan ki van zárva, ellenőrizve.
Így van. Csak külső sérüléseket tudok rajt keresni.
Naplózva
MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11248 Dátum:
2017.06.28 szerda, 11:52:11 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.06.28 szerda, 08:51:14
A tegnapi MIL lámpa kigyulladását követően este az alább kódokat találtam:
Szerintetek? DPF kuka?
https://kephost.com/images/2017/06/28/20170627GalaxyMIL.jpg
Még annyi, hogy tegnap gyorsan egy stat regent elindítottam, Forscan szerint lefutott, de semmi nem történt szerintem abban a pár percben. Végig alapjáraton ketyegett. Gondolom azért, mert a regen alapfeltétele a hibakódmentes állapot. Csak akkor azt nem értem miért nem reklamált az indításnál
Az jó opció lehet, ha törlöm a hibakódot, rakok bele Pro-Tec DPF cleanert (jókat lehet olvasni róla) és próbálkozok egy stat regen indításával?
Amit még sikerült kiolvasni tegnap, hogy 128 km-t mentem el vele az utolsó sikeres regen óta és a kiolvasás pillanatában már 14km-et mentem el ezzel a hibakóddal. Nekem ez gyanúsan gyorsan bekövetkezett a regen után. Ebből lehet bármire következtetni?
Már úton vannak a LED-ek a regen visszajelzéshez. Szerintem annál jobban, mint ahogy vigyázok rá nem lehet normál használat mellett vigyázni.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11249 Dátum:
2017.06.28 szerda, 12:24:16 »
Idézetet írta: Luk-ács Tomi - 2017.06.28 szerda, 11:16:43
Megerősítésképpen.
Most mondjam azt, hogy nincs rá szükség?
A kábelköteg, érintkezési hibák egyre többször fordulnak elő. A nagy meleg, rezonancia elősegíti.
Utoljára e Q7 motorkábelkötegben találtam csúnya dolgokat....még jó, hogy nem gyulladt ki.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
218
219
220
221
222
223
224
[
225
]
226
227
228
229
230
231
232
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ