Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:15:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
213
214
215
216
217
218
219
[
220
]
221
222
223
224
225
226
227
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5258746 alkalommal)
0 Felhasználó és 265 vendég van a témában
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10950 Dátum:
2017.04.11 kedd, 19:19:16 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.11 kedd, 19:12:38
Az 5ös lábra már kapcsol,és a biztosítéktól kap +12V-ot,és onnan már az izzítókra megy a fesz.Éppen ezért kötöttem a relé működtetésére.ott nincs teljesítmény.
Ez oké, de pl ha inditásnál izzít, azt miért nem jelzi ilyen módon bekötve a led? Akkor is van teljesitmény, nem!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10951 Dátum:
2017.04.11 kedd, 19:22:35 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.04.11 kedd, 19:19:16
Ez oké, de pl ha inditásnál izzít, azt miért nem jelzi ilyen módon bekötve a led? Akkor is van teljesitmény, nem!?
nekem jelzi.
1. izzít gyujtásra 20másodpercet
2.izzít indulás után 3-5percet attól függően milyen hideg van kint-vagy épp mennyire hideg a motor.
3.izzít a regenerációk során végig-ekkor a pillanatnyi is igazolja a regenerációt.
Szóval nem izzít csak akkor,amikor üzemmeleg a motor indítás után.Degyujtásra akkor is.
Blackmondeónak azért csak regalatt világít a led,mert az ő autója fl utáni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10952 Dátum:
2017.04.11 kedd, 19:28:52 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.11 kedd, 19:22:35
Blackmondeónak azért csak regalatt világít a led,mert az ő autója fl utáni.
hozzáteszem.
Az a relé neki csak a dpf ben lévő gyertyát kapcsolja,és elképzelhető,hogy a hengerben lévő izzítása neki már külön modullal működik.
Ezért jelzi neki csak a regenerációt a kiépített ledje.
Míg a fl előtt az a relé a hengerben lévőket kapcsolja,és ugye azért látni minden működését az izzítóknak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10953 Dátum:
2017.04.11 kedd, 19:31:48 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.11 kedd, 19:28:52
hozzáteszem.
Az a relé neki csak a dpf ben lévő gyertyát kapcsolja,és elképzelhető,hogy a hengerben lévő izzítása neki már külön modullal működik.
Ezért jelzi neki csak a regenerációt a kiépített ledje.
Míg a fl előtt az a relé a hengerben lévőket kapcsolja,és ugye azért látni minden működését az izzítóknak.
Na akkor az elején kimaradt a kérdésemre a válasz, miszerint ez a bekötés müködik-e fl elöttinél is!?
De mint most kiderült, nem. Akkor marad a Te bekötési módod.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10954 Dátum:
2017.04.11 kedd, 19:41:02 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.04.11 kedd, 19:31:48
Na akkor az elején kimaradt a kérdésemre a válasz, miszerint ez a bekötés müködik-e fl elöttinél is!?
De mint most kiderült, nem. Akkor marad a Te bekötési módod.
grrr....
nemmaradtkisemmi.
A cikk fl előtti autóról íródott.
A relének tök mind1, hogy az 1-2 re kötöd a ledet vagy az 5re és testre.
Minden bekötés működik fl előtt és után is.
Fl előtt minden izzítást jelez a led.
Fl után csak a regenerációt jelzi a led,mert a "hagyományos" gyertyákat modul vezérli.(az még nem tiszta,hogy minden fl utániban így van-e,a modul)
Ha még mindig kevés az infó,akkor a te fl előtti autódon minden izzítási folyamatot jelezni fog,nem csak a regenerációt.
Bárhová kötheted a ledet.Akár az 1-2re ahogyan én,akár az 5re-és testre.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10955 Dátum:
2017.04.11 kedd, 20:05:40 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.11 kedd, 19:41:02
grrr....
nemmaradtkisemmi.
A cikk fl előtti autóról íródott.
A relének tök mind1, hogy az 1-2 re kötöd a ledet vagy az 5re és testre.
Minden bekötés működik fl előtt és után is.
Fl előtt minden izzítást jelez a led.
Fl után csak a regenerációt jelzi a led,mert a "hagyományos" gyertyákat modul vezérli.(az még nem tiszta,hogy minden fl utániban így van-e,a modul)
Ha még mindig kevés az infó,akkor a te fl előtti autódon minden izzítási folyamatot jelezni fog,nem csak a regenerációt.
Bárhová kötheted a ledet.Akár az 1-2re ahogyan én,akár az 5re-és testre.
Arra utalt az első kérdésem, hogy Fl elöttinél is müködik-e oly módon a dolog, hogy csakis a regent jelzi.
Nem a bekötésre értettem, az tiszta volt, hogy beköthető fl-be is meg elöttibe is.
A lényeg, hogy már tiszta minden. Köszönöm!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10956 Dátum:
2017.04.11 kedd, 20:24:30 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.04.11 kedd, 20:05:40
Arra utalt az első kérdésem, hogy Fl elöttinél is müködik-e oly módon a dolog, hogy csakis a regent jelzi.
Nem a bekötésre értettem, az tiszta volt, hogy beköthető fl-be is meg elöttibe is.
A lényeg, hogy már tiszta minden. Köszönöm!
értem.nem.minden izzítási folyamatot jelezni fog.ellenben a pillanatnyi fogyi csak a regeneráció alatt emelkedik (pl alapjáraton-is).
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10957 Dátum:
2017.04.11 kedd, 20:35:06 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.11 kedd, 20:24:30
értem.nem.minden izzítási folyamatot jelezni fog.ellenben a pillanatnyi fogyi csak a regeneráció alatt emelkedik (pl alapjáraton-is).
Igen, ezidáig azt figyeltem, illetve sikerült a hallásomnak ráállnia a morgósabb motorhangra, igy szinte mindig észlelem a regent, csak biztositásképp szeretném bekötni a ledet.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
DDL
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10958 Dátum:
2017.04.11 kedd, 20:46:20 »
Idézetet írta: steve78 - 2017.04.10 hétfő, 20:19:59
Szerintem Neked csak egy van.
Kösz. Akkor nem keresem tovább. Kezdtem agyideget kapni...
Üdv: DDL
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10959 Dátum:
2017.04.11 kedd, 20:56:16 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.04.11 kedd, 20:35:06
Igen, ezidáig azt figyeltem, illetve sikerült a hallásomnak ráállnia a morgósabb motorhangra, igy szinte mindig észlelem a regent, csak biztositásképp szeretném bekötni a ledet.
Hi,
A regen közbeni hangra / teljesítményre / olyankor az autó viselkedésére már én is teljesen rááltam.
A passzív regenben én sem "hiszek" nem is tudom egyáltalán van e olyan
vagy egyáltalán hogy mérhető. ? Van, hogy menet közben indít aktív regent, olyankor szerintem nagyon hasznos a led. Főleg a kényszeres "regenfigyelőfüggőknek" (mint én
) már régebben rá akartam menni a témára.
Az előzőekben a relé működését szépen kitárgyaltátok, szerintem így teljesen világos lesz mindenkinek. Alf cikke a fl előtti autókra fókuszált én elsősorban azért mentem rá erre a vezetékelésre (fliftes vasak) :
https://www.youtube.com/watch?v=QrikEUrIVSM
elég egyértelmű
- a biztit ennél a módnál, viszont senki ne felejtse!!!
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10960 Dátum:
2017.04.12 szerda, 08:14:48 »
Egy tapasztalat, nevezzük passzív regennek. (?) Kisebb emelkedőn, nem eröltetve haladva a kipufogó gáz hőmérséklet jelentősen megmelkedik. A telefonom csatlakoztava volt a gépre. Ez esetemben, ha most jól emlékszem kb. 450 C fokra. A jelzett Dpf százalékok lassabban emelkednek km te vetít ve. Ebből azt gondolom, hogy őntisztító folyamat zajlik. Lehet, hogy még nagyobb terhelés mellett, de nem nagyon hajtott állapotban, a "tisztulási" folyamat gyorsabbá tud válni, mint a korom termelés mennyisége. Az ideális állapot inkább pályás üzemben lehet, itt ott, amott.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.12 szerda, 08:18:12 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10961 Dátum:
2017.04.12 szerda, 11:30:17 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.04.12 szerda, 08:14:48
Egy tapasztalat, nevezzük passzív regennek. (?) Kisebb emelkedőn, nem eröltetve haladva a kipufogó gáz hőmérséklet jelentősen megmelkedik. A telefonom csatlakoztava volt a gépre. Ez esetemben, ha most jól emlékszem kb. 450 C fokra. A jelzett Dpf százalékok lassabban emelkednek km te vetít ve. Ebből azt gondolom, hogy őntisztító folyamat zajlik. Lehet, hogy még nagyobb terhelés mellett, de nem nagyon hajtott állapotban, a "tisztulási" folyamat gyorsabbá tud válni, mint a korom termelés mennyisége. Az ideális állapot inkább pályás üzemben lehet, itt ott, amott.
hát ebből nem sokat értettem
vajon a passzív regennél is kapcsolja a rendszer a lenti befecskendező izzítógyertyáját
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10962 Dátum:
2017.04.12 szerda, 11:47:51 »
Elég ha én értem.
A regenerációs tisztító folyamat a motor normál üzeméből keletkező kipufogógáz megemelkedett hőmérséklet hatására zajlik. Semmit nem kapcsol + hozzá. Ezért passzív.
Na most olvasd el megint az előzőt.
Remélem így érthető.
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2017.04.12 szerda, 11:30:17
hát ebből nem sokat értettem
vajon a passzív regennél is kapcsolja a rendszer a lenti befecskendező izzítógyertyáját
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10963 Dátum:
2017.04.12 szerda, 13:50:42 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.04.12 szerda, 11:47:51
Elég ha én értem.
A regenerációs tisztító folyamat a motor normál üzeméből keletkező kipufogógáz megemelkedett hőmérséklet hatására zajlik. Semmit nem kapcsol + hozzá. Ezért passzív.
Na most olvasd el megint az előzőt.
Remélem így érthető.
ez tiszta.
a kérdés annyi lett volna, hogy ez menet közben vajon hogy észlelhető / mérhető
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10964 Dátum:
2017.04.12 szerda, 13:54:37 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2017.04.12 szerda, 13:50:42
ez tiszta.
a kérdés annyi lett volna, hogy ez menet közben vajon hogy észlelhető / mérhető
Igazából sehogy. A passziv regen nem egy csinált folyamat. Passziv regen annyit tesze, hogy elér egy kellő hőmérsékletet a kipuf/dpf ahhoz, hogy tisztuljon. Ez kb annyi, mint amikor azt mondtuk, hogy egy autópályás menettel kikormoljuk a diesel kipuffját.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10965 Dátum:
2017.04.12 szerda, 14:00:58 »
Beépíthető egy hőmérséklet mérő, és akkor hátha úgy alakul.
Mondjuk kiismered, hogy hány fokon tisztul már. De ez változik is szerintem, és ritka lehet. Macerás.
Vagy OBD, telefon, Forscan, figyel.
. Ez imacera, de kevésbé. Úgy is lesz aktív régen előbb utóbb. Arra még ott a LED.
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2017.04.12 szerda, 13:50:42
ez tiszta.
a kérdés annyi lett volna, hogy ez menet közben vajon hogy észlelhető / mérhető
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.12 szerda, 14:04:43 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
UPeti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10966 Dátum:
2017.04.15 szombat, 20:49:26 »
Sziasztok,
olyan problémám van a kocsimmal,hogy üresben ha elkezdem lassan felpörgetni a motort, 1500-1600-as fordulatnál elkezd remegni az egész kocsi (se alatta se felette nem remeg). A motor berázza,igaz nem durván remeg de jól érezhető.
Tudja valaki, hogy miért csinálhatja ezt? Menet közben amúgy nem veszek észre rajta semmit.
2010-es 2.0 TDCi 182ezer van benne.
Köszönöm előre is a választ.
Naplózva
Mk4 Mondeo Titanium 2010 2.0 TDCI
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10967 Dátum:
2017.04.15 szombat, 21:16:32 »
Idézetet írta: UPeti - 2017.04.15 szombat, 20:49:26
Sziasztok,
olyan problémám van a kocsimmal,hogy üresben ha elkezdem lassan felpörgetni a motort, 1500-1600-as fordulatnál elkezd remegni az egész kocsi (se alatta se felette nem remeg). A motor berázza,igaz nem durván remeg de jól érezhető.
Tudja valaki, hogy miért csinálhatja ezt? Menet közben amúgy nem veszek észre rajta semmit.
2010-es 2.0 TDCi 182ezer van benne.
Köszönöm előre is a választ.
Ne pörgesd fel üresben.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10968 Dátum:
2017.04.16 vasárnap, 04:08:55 »
Idézetet írta: UPeti - 2017.04.15 szombat, 20:49:26
Sziasztok,
olyan problémám van a kocsimmal,hogy üresben ha elkezdem lassan felpörgetni a motort, 1500-1600-as fordulatnál elkezd remegni az egész kocsi (se alatta se felette nem remeg). A motor berázza,igaz nem durván remeg de jól érezhető.
Tudja valaki, hogy miért csinálhatja ezt? Menet közben amúgy nem veszek észre rajta semmit.
2010-es 2.0 TDCi 182ezer van benne.
Köszönöm előre is a választ.
....Akkor maradj bent a műszaki vizsgán,és ott nézd meg meddig pörgetik...és mennyiszer...sajnos
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10969 Dátum:
2017.04.16 vasárnap, 10:51:17 »
Idézetet írta: UPeti - 2017.04.15 szombat, 20:49:26
Sziasztok,
olyan problémám van a kocsimmal,hogy üresben ha elkezdem lassan felpörgetni a motort, 1500-1600-as fordulatnál elkezd remegni az egész kocsi (se alatta se felette nem remeg). A motor berázza,igaz nem durván remeg de jól érezhető.
Tudja valaki, hogy miért csinálhatja ezt? Menet közben amúgy nem veszek észre rajta semmit.
2010-es 2.0 TDCi 182ezer van benne.
Köszönöm előre is a választ.
Szia!
Lehet mechanikus kiegyensúlyozottlánság (pl lendkerék), vagy akár járási egyenletlenség is. (pl.: befecskendezők eltérő értékei)
Terhelés alatt persze az autó tömege, lendülete ezt a minimális egyenletlenséget "kisimítja".
Szerintem ne foglalkozz vele, elég lesz akkor ha alapjáraton vagy menet közben is kijön...
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
UPeti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10970 Dátum:
2017.04.16 vasárnap, 21:13:18 »
Idézetet írta: mondeofan - 2017.04.16 vasárnap, 10:51:17
Szia!
Lehet mechanikus kiegyensúlyozottlánság (pl lendkerék), vagy akár járási egyenletlenség is. (pl.: befecskendezők eltérő értékei)
Terhelés alatt persze az autó tömege, lendülete ezt a minimális egyenletlenséget "kisimítja".
Szerintem ne foglalkozz vele, elég lesz akkor ha alapjáraton vagy menet közben is kijön...
Értem. Akkor majd lassan lendkerék csere vagy befecskendező csere van kilátásban..
Naplózva
Mk4 Mondeo Titanium 2010 2.0 TDCI
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10971 Dátum:
2017.04.17 hétfő, 08:30:47 »
Sziasztok!
Boldog nyulat!
FL utáni mondiban, ahol modulos az izzítás, ott van visszajelzés hibakóddal vagy forscannel ha egy gyertya elmegy, vagy csak akkor ha mind a 4?
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10972 Dátum:
2017.04.17 hétfő, 11:29:02 »
Idézetet írta: Toto00 - 2017.04.17 hétfő, 08:30:47
Sziasztok!
Boldog nyulat!
FL utáni mondiban, ahol modulos az izzítás, ott van visszajelzés hibakóddal vagy forscannel ha egy gyertya elmegy, vagy csak akkor ha mind a 4?
úg ytudom,hogy ha mind a 4 tönkremegy ,csak akkor,és akkor vészüzem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nagydog
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10973 Dátum:
2017.04.17 hétfő, 12:17:24 »
Sziasztok.Lenne egy problémám,az olajat lecseréltem tavaly decemberben a rendszer lenullázva fék és gázpedállal.Most meg azt írja a rendszer hogy cseréljem ki az olajat k.b.10 000 km után.Mivel holnap indulunk vissza németországba (1150 km) merjem e megtenni ezt az utat,ill.miért írja az olajcserét?
Naplózva
Ford Mondeo 2,2 Tdci Titanium S 175 LE 2008 Frozen White
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10974 Dátum:
2017.04.17 hétfő, 12:45:35 »
Idézetet írta: nagydog - 2017.04.17 hétfő, 12:17:24
Sziasztok.Lenne egy problémám,az olajat lecseréltem tavaly decemberben a rendszer lenullázva fék és gázpedállal.Most meg azt írja a rendszer hogy cseréljem ki az olajat k.b.10 000 km után.Mivel holnap indulunk vissza németországba (1150 km) merjem e megtenni ezt az utat,ill.miért írja az olajcserét?
Megszakított regenerációk miatt írja.
Ellenőrizd az olajszintet. Ha nem extrém magas, akkor szerintem mehetsz. Nem valami kiforrott ez a rendszer, nem az olaj valódi állapotát nézi.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
nagydog
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10975 Dátum:
2017.04.17 hétfő, 12:53:27 »
Köszönöm a választ,azért ha visszaérek,a biztonság kedvéért lecserélem.
Naplózva
Ford Mondeo 2,2 Tdci Titanium S 175 LE 2008 Frozen White
Mentatea
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10976 Dátum:
2017.04.18 kedd, 12:09:04 »
Idézetet írta: ReFi - 2017.03.06 hétfő, 00:13:43
en azokat a lamellakat meg a budos eletben nem lattam csukott allapotban.
van info a vezerlesi elverol?
Voltam szervizben, mert amúgy is esedékes volt, és nem szeretnék a nyárba belemenni úgy, hogy a hűtés nem tökéletes.
Kiderült, hogy az a motor, ami nyitja a lamellákat, elromlott, cseréje javasolt. A gyári ára 46.000Ft, viszont szerencsémre a hajtásláncra még garancia van, és annak keretében úgy néz ki, cserélik.
Naplózva
Mondeo Turnier Mk4 FL 2012/06 2.0TDCI 163LE
Mondeo Turnier Mk5 FL 2021/11 Hybrid
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10977 Dátum:
2017.04.19 szerda, 15:47:52 »
Sziasztok!
Régi tag vagyok, benzines MK3 kombimat szeretném lecserélni.
A kiszemelt áldozat:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-mondeo-turnier-2-0-tdci-titanium-navi-xenon-mem-m%C3%BCnchen/242010574.html?action=parkItem
mindenféle vélemény tanács érdekelne, mire kell figyelnem a vásárláskor. Az autó leinformált km-valós, sérülésmentes. Kint élak Münchenbe láttam az autót.....
Köszönöm
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10978 Dátum:
2017.04.19 szerda, 15:52:34 »
Idézetet írta: szeszka - 2017.04.19 szerda, 15:47:52
Sziasztok!
Régi tag vagyok, benzines MK3 kombimat szeretném lecserélni.
A kiszemelt áldozat:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-mondeo-turnier-2-0-tdci-titanium-navi-xenon-mem-m%C3%BCnchen/242010574.html?action=parkItem
mindenféle vélemény tanács érdekelne, mire kell figyelnem a vásárláskor. Az autó leinformált km-valós, sérülésmentes. Kint élak Münchenbe láttam az autót.....
Köszönöm
5 éves,német, 92e km. nem török kereskedő árulja?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10979 Dátum:
2017.04.19 szerda, 16:00:37 »
Ez igaz, viszont ismerem a tulajdonost aki bevitte lecserélni az autóját.......
A km-ert hagyjuk az 100000%, láttam a számlákat a vizsgapapírt...mindenen rögzitve van a km....
2016.06-hóban volt 82.000. szervízen....beszéltem a szervízzel is ami benne van a könyvébe.
Idézetet írta: alf® - 2017.04.19 szerda, 15:52:34
5 éves,német, 92e km. nem török kereskedő árulja?
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10980 Dátum:
2017.04.19 szerda, 16:23:32 »
Idézetet írta: szeszka - 2017.04.19 szerda, 16:00:37
Ez igaz, viszont ismerem a tulajdonost aki bevitte lecserélni az autóját.......
A km-ert hagyjuk az 100000%, láttam a számlákat a vizsgapapírt...mindenen rögzitve van a km....
2016.06-hóban volt 82.000. szervízen....beszéltem a szervízzel is ami benne van a könyvébe.
rendben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10981 Dátum:
2017.04.19 szerda, 16:31:32 »
Idézetet írta: szeszka - 2017.04.19 szerda, 16:00:37
Ez igaz, viszont ismerem a tulajdonost aki bevitte lecserélni az autóját.......
A km-ert hagyjuk az 100000%, láttam a számlákat a vizsgapapírt...mindenen rögzitve van a km....
2016.06-hóban volt 82.000. szervízen....beszéltem a szervízzel is ami benne van a könyvébe.
olyan papírt gyártanak neked amilyet csak szeretnél. kint az ilyen autókban 1-1,5 éves korára megvan ez a futásteljesítmény
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10982 Dátum:
2017.04.19 szerda, 17:18:41 »
Köszönöm a válaszokat, csak teszteltem a forumot, mert régen jártam itt, sokat segítettetek.
6 éve dolgozom Münchenbe Autókereskedésben mint értékesítö! Nem pont olyan válaszokra gondoltam, hogy megkérdöjelezzük a km-et hanem valami hasznos tanácsra, de ha csak ez sikeredett belöle beérem ezzel is!
Tisztába vagyok vele, hogy miket lehet itt kint "okoskodni" egy autóval......
Egyet tisztázzunk azért le, ha itt kint találsz egy km-buherált autót amit kereskedö értékesített abból dutyi van! A baj a kinti vásárlásnál az, ha külfödiként veszed meg, mert akkor odaadnak bármit, nem kell garanciát vagy szavatosságot vállalni rá, de ha belföldesként veszed, 1 év múlva is visszaviheted mindenféle f****sággal és vissza kell venni.......
Legyen szép napotok.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.19 szerda, 16:31:32
olyan papírt gyártanak neked amilyet csak szeretnél. kint az ilyen autókban 1-1,5 éves korára megvan ez a futásteljesítmény
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10983 Dátum:
2017.04.19 szerda, 19:01:31 »
Idézetet írta: szeszka - 2017.04.19 szerda, 17:18:41
Köszönöm a válaszokat, csak teszteltem a forumot, mert régen jártam itt, sokat segítettetek.
6 éve dolgozom Münchenbe Autókereskedésben mint értékesítö! Nem pont olyan válaszokra gondoltam, hogy megkérdöjelezzük a km-et hanem valami hasznos tanácsra, de ha csak ez sikeredett belöle beérem ezzel is!
Tisztába vagyok vele, hogy miket lehet itt kint "okoskodni" egy autóval......
Egyet tisztázzunk azért le, ha itt kint találsz egy km-buherált autót amit kereskedö értékesített abból dutyi van! A baj a kinti vásárlásnál az, ha külfödiként veszed meg, mert akkor odaadnak bármit, nem kell garanciát vagy szavatosságot vállalni rá, de ha belföldesként veszed, 1 év múlva is visszaviheted mindenféle f****sággal és vissza kell venni.......
Legyen szép napotok.
ja, azt nem mondtad, hogy kintre lesz az autó. ha nem exportos akkor lehet még normális autót találni.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10984 Dátum:
2017.04.20 csütörtök, 09:31:34 »
Üdv! Olyan kérdésem volna, hogy alapesetben a cooler, illetve turbócsövekben lehet olaj!? Minap alánéztünk futómü miatt és a cooler egy oldalánál (szemben állva a bal oldalon) lent a lökös alja olajos volt erősen és friss olaj.
A kocsi olajcsere (8000kmel ezelött) ota nem fogyasztott olajat, időközönként nézem amugy is. És még padlógázon se tudok kicsikarni se kékes füstöt, se fekete kormot a kipuffból. A cső nem szuszog, de még alaposan nem néztem át, hogy lukas-e!? Teljesitményesést nem tapasztaltam.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10985 Dátum:
2017.04.20 csütörtök, 09:59:52 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.04.20 csütörtök, 09:31:34
Üdv! Olyan kérdésem volna, hogy alapesetben a cooler, illetve turbócsövekben lehet olaj!? Minap alánéztünk futómü miatt és a cooler egy oldalánál (szemben állva a bal oldalon) lent a lökös alja olajos volt erősen és friss olaj.
A kocsi olajcsere (8000kmel ezelött) ota nem fogyasztott olajat, időközönként nézem amugy is. És még padlógázon se tudok kicsikarni se kékes füstöt, se fekete kormot a kipuffból. A cső nem szuszog, de még alaposan nem néztem át, hogy lukas-e!? Teljesitményesést nem tapasztaltam.
igen, normális. az nem, hogy kikerül belőle, szóval ott vagy a csövezés vagy a cooler ereszt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10986 Dátum:
2017.04.20 csütörtök, 10:21:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.20 csütörtök, 09:59:52
igen, normális. az nem, hogy kikerül belőle, szóval ott vagy a csövezés vagy a cooler ereszt
Köszönöm!
Akkor gyorsba lemosom azt a részt és nézem utána, hogy honnan szivárog ki.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10987 Dátum:
2017.04.20 csütörtök, 10:36:41 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.04.20 csütörtök, 09:31:34
Üdv! Olyan kérdésem volna, hogy alapesetben a cooler, illetve turbócsövekben lehet olaj!? Minap alánéztünk futómü miatt és a cooler egy oldalánál (szemben állva a bal oldalon) lent a lökös alja olajos volt erősen és friss olaj.
A kocsi olajcsere (8000kmel ezelött) ota nem fogyasztott olajat, időközönként nézem amugy is. És még padlógázon se tudok kicsikarni se kékes füstöt, se fekete kormot a kipuffból. A cső nem szuszog, de még alaposan nem néztem át, hogy lukas-e!? Teljesitményesést nem tapasztaltam.
Az ott nem egy műanyag cső csatlakozás a cooler bakelit részére?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10988 Dátum:
2017.04.20 csütörtök, 10:59:16 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.04.20 csütörtök, 10:36:41
Az ott nem egy műanyag cső csatlakozás a cooler bakelit részére?
bakelit?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10989 Dátum:
2017.04.20 csütörtök, 11:09:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.20 csütörtök, 10:59:16
bakelit?
A cooler sarka valami fhos anyagból van...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10990 Dátum:
2017.04.20 csütörtök, 11:29:52 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.04.20 csütörtök, 10:36:41
Az ott nem egy műanyag cső csatlakozás a cooler bakelit részére?
Ez jó kérdés. Nem tudtam rendesen belesni a lökös alá, igy még nem tudom mi van ott.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10991 Dátum:
2017.04.20 csütörtök, 11:35:26 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.04.20 csütörtök, 11:29:52
Ez jó kérdés. Nem tudtam rendesen belesni a lökös alá, igy még nem tudom mi van ott.
A jobb első lámpa alatti rész?
Mert ha igen, akkor nekem már csövet is cseréltek, de a megoldást az jelentette, hogy cső leszed és mindent meg kell tisztítani teljesen zsírtalanra, és utána vissza és bilincs meghúz.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10992 Dátum:
2017.04.20 csütörtök, 11:47:23 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.04.20 csütörtök, 11:35:26
A jobb első lámpa alatti rész?
Mert ha igen, akkor nekem már csövet is cseréltek, de a megoldást az jelentette, hogy cső leszed és mindent meg kell tisztítani teljesen zsírtalanra, és utána vissza és bilincs meghúz.
Anyós oldali része a coolernek. Első körben én is tisztitani akarom majd, aztán megnézni, hogy honnan is jön az olaj. Ha nálam is az illesztés, akkor mindenképpen megteszem, amit irtál.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10993 Dátum:
2017.04.20 csütörtök, 12:15:57 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.04.20 csütörtök, 11:09:12
A cooler sarka valami fhos anyagból van...
szálerősített műanyag
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10994 Dátum:
2017.04.20 csütörtök, 12:16:53 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.04.20 csütörtök, 11:47:23
Anyós oldali része a coolernek. Első körben én is tisztitani akarom majd, aztán megnézni, hogy honnan is jön az olaj. Ha nálam is az illesztés, akkor mindenképpen megteszem, amit irtál.
simán előfordulhat, hogy csak a rezgéstől lelauzlt a bilincs. érdemes a gyárit, szélesebb, erősebbre cserélni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10995 Dátum:
2017.04.20 csütörtök, 12:24:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.20 csütörtök, 12:16:53
simán előfordulhat, hogy csak a rezgéstől lelauzlt a bilincs. érdemes a gyárit, szélesebb, erősebbre cserélni
Mikor bilincses dolgot szerelgetek, akkor mindig le szoktam cserélni ujra, most is ez lesz akkor.
Amugy hozzá lehet férni ahhoz a csatlakozáshoz a lökös levétele nélkül!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10996 Dátum:
2017.04.20 csütörtök, 13:02:32 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.04.20 csütörtök, 12:24:49
Mikor bilincses dolgot szerelgetek, akkor mindig le szoktam cserélni ujra, most is ez lesz akkor.
Amugy hozzá lehet férni ahhoz a csatlakozáshoz a lökös levétele nélkül!?
hozzá, de fel kell emelni az autót, és az alsó burkolatot le kell szedni.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10997 Dátum:
2017.04.20 csütörtök, 13:12:02 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.04.20 csütörtök, 13:02:32
hozzá, de fel kell emelni az autót, és az alsó burkolatot le kell szedni.
Nincs rajta az alsó burkolat. Már igy vettem. Igy legalább könnyebb a dolog.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10998 Dátum:
2017.04.20 csütörtök, 14:07:33 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.04.20 csütörtök, 12:24:49
Mikor bilincses dolgot szerelgetek, akkor mindig le szoktam cserélni ujra, most is ez lesz akkor.
Amugy hozzá lehet férni ahhoz a csatlakozáshoz a lökös levétele nélkül!?
ha normálisan van rajta a bilincs, akkor hozzá. nekem volt olyan, hogy csak homlokfal lebontása után lehetett hozzáférni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10999 Dátum:
2017.04.21 péntek, 14:42:26 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.04.20 csütörtök, 13:12:02
Nincs rajta az alsó burkolat. Már igy vettem. Igy legalább könnyebb a dolog.
Nos, rajta van az alsó burkolat.
Egy kérdés: jól tudom, hogy két részből áll az alsóburkolat? Egy keskeny, ami a lökös aljához van rögzitve és egy nagy a motor alatt? És ha igen, akkor kivehető a lökös alatti külön?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Oldalak:
1
...
213
214
215
216
217
218
219
[
220
]
221
222
223
224
225
226
227
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ