Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:36:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 218 219 220 221 222 223 224 [225] 226 227 228 229 230 231 232 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254646 alkalommal)
0 Felhasználó és 92 vendég van a témában
Jay83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #11200 Dátum: 2017.06.16 péntek, 18:45:42 »

Hali! Nem tudom valaki találkozott e mk4 nél olyan problémával, hogy a tanksapka ajtó nem nyílik... Miért lehet, illetve valahogy ki lehet e nyitni? Köszi a válaszokat!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11201 Dátum: 2017.06.16 péntek, 20:55:47 »

Hali! Nem tudom valaki találkozott e mk4 nél olyan problémával, hogy a tanksapka ajtó nem nyílik... Miért lehet, illetve valahogy ki lehet e nyitni? Köszi a válaszokat!

http://mondeo.hu/index.php?topic=30.msg1112648#msg1112648
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jani68
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #11202 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 18:44:40 »

Sziasztok.
Kinek milyen tapasztalatai vannak egy felújított porlasztóval kapcsolatban?
Lehet-e a piezo kristályt javítani?
Ha csak egy lesz javítva nem zavarja be a többi porlasztót?
Naplózva
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #11203 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 23:09:24 »

Sziasztok

Lehet hülyeséget kérdezek, de nekem feltűnő h az autóm alapvetően  nem füstől, max padlógáznál, de hátramenetnél mint a traktor
Ez így normális?
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.20 kedd, 07:25:18 írta BRoland » Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #11204 Dátum: 2017.06.24 szombat, 16:55:26 »

Sziasztok.
Eddig a napig elégedett Fl 2.2-es tulaj voltam. A mai napon előjött egy gond. Hiába nyomom neki, 2ezres fordulattól kezd el húzni,és a diaglámpa is viláágít.. Olvastam, hogy esetleg a lapátok lehetnek leragadva. Hogyaan férek hozzá az állítójához?
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11205 Dátum: 2017.06.24 szombat, 17:06:09 »

Sziasztok.
Eddig a napig elégedett Fl 2.2-es tulaj voltam. A mai napon előjött egy gond. Hiába nyomom neki, 2ezres fordulattól kezd el húzni,és a diaglámpa is viláágít.. Olvastam, hogy esetleg a lapátok lehetnek leragadva. Hogyaan férek hozzá az állítójához?

Nem szaladj előre! Főleg látatlanban....
Első körben hibatároló kiolvasás. Az segít elindulni a hibakeresésben.
Turbócsöveket ellenőrizd ezt teheted meg még a kiolvasás előtt. (2000 alatt egyébként sem húz még annyira.)

« Utoljára szerkesztve: 2017.06.24 szombat, 17:08:47 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Rebel 35
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #11206 Dátum: 2017.06.24 szombat, 17:31:39 »

Sziasztok!
Boldog  tulajdonosa lettem egy Ford Mondeo  2.0 tdci-nek titanium felszereltséggel,  és  200e kilométerrel az órájában


Hm, a vége lemaradt valamiért..
Szóval, az első oldaltól kezdve végig olvastam a fórumot,  így egy csomó kérdést megsporóltam
De egy maradt,  mégpedig az egr szelep dugózása.. Csak hozzáértővel lehet vagy otthon is neki lehet állni??
Kell valamit hegeszteni is vagy kupakos csavaros megoldás is létezik rá??
Közben találtam egy tök jó kis videót a dpf szűrőkről , talán hasznos lehet egyeseknek..
https://youtu.be/gvb4i5W2lFg
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.24 szombat, 17:52:52 írta Rebel 35 » Naplózva

2.0 tdci Mondeo kombi Titanium 2013
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #11207 Dátum: 2017.06.24 szombat, 17:34:11 »

Nem szaladj előre! Főleg látatlanban....
Első körben hibatároló kiolvasás. Az segít elindulni a hibakeresésben.
Turbócsöveket ellenőrizd ezt teheted meg még a kiolvasás előtt. (2000 alatt egyébként sem húz még annyira.)



1500nél szokott megjönni. Onnantól szzokott rendesen megindulni.
Teljesen száraz, semmi sem olajos.
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11208 Dátum: 2017.06.24 szombat, 17:56:31 »

1500nél szokott megjönni. Onnantól szzokott rendesen megindulni.
Teljesen száraz, semmi sem olajos.
Oké, nem olajos. Nem is lyukas, laza?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11209 Dátum: 2017.06.24 szombat, 17:58:09 »

Sziasztok!
Boldog  tulajdonosa lettem egy Ford Mondeo  2.0 tdci-nek titanium felszereltséggel,  és  200e kilométerrel az órájában


Hm, a vége lemaradt valamiért..
Szóval, az első oldaltól kezdve végig olvastam a fórumot,  így egy csomó kérdést megsporóltam
De egy maradt,  mégpedig az egr szelep dugózása.. Csak hozzáértővel lehet vagy otthon is neki lehet állni??
Kell valamit hegeszteni is vagy kupakos csavaros megoldás is létezik rá??
Közben találtam egy tök jó kis videót a dpf szűrőkről , talán hasznos lehet egyeseknek..
https://youtu.be/gvb4i5W2lFg

Nem volt teljesen alapos a végig olvasásod, mert ezt a videót nem olyan rég én is ideraktam....  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #11210 Dátum: 2017.06.24 szombat, 17:58:54 »

Oké, nem olajos. Nem is lyukas, laza?
Sajnos semmi.
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11211 Dátum: 2017.06.24 szombat, 18:00:35 »

Sajnos semmi.


Mindenhol végig tudtad nézni? Biztos minden csatlakozást? Töltőlevegő visszahűtő?  Nem sziszeg vagy nincs furcsa hangja? (Mondjuk a dízel mellett figyelni kell  vigyor3 )
Akkor marad első lépésnek a hibatároló kiolvasás....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #11212 Dátum: 2017.06.24 szombat, 18:08:51 »

Mindenhol végig tudtad nézni? Biztos minden csatlakozást? Töltőlevegő visszahűtő?  Nem sziszeg vagy nincs furcsa hangja? (Mondjuk a dízel mellett figyelni kell  vigyor3 )
Akkor marad első lépésnek a hibatároló kiolvasás....
Nem sziszeg, nem szuszog semmi. Most tegnap még a laptopom is szarrá ment,  amin a diagnosztikai programon van,úgy hogy most halmozottan hátrányos helyzetű vagyok.
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Rebel 35
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #11213 Dátum: 2017.06.24 szombat, 18:22:19 »

Nem volt teljesen alapos a végig olvasásod, mert ezt a videót nem olyan rég én is ideraktam....  wave
Basszus, akkor bocsi, pedig próbáltam figyelni Smiley
Naplózva

2.0 tdci Mondeo kombi Titanium 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11214 Dátum: 2017.06.24 szombat, 18:46:32 »

Basszus, akkor bocsi, pedig próbáltam figyelni Smiley

 Wink

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Peak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #11215 Dátum: 2017.06.24 szombat, 20:45:50 »

Sziasztok!
Boldog  tulajdonosa lettem egy Ford Mondeo  2.0 tdci-nek titanium felszereltséggel,  és  200e kilométerrel az órájában


Hm, a vége lemaradt valamiért..
Szóval, az első oldaltól kezdve végig olvastam a fórumot,  így egy csomó kérdést megsporóltam
De egy maradt,  mégpedig az egr szelep dugózása.. Csak hozzáértővel lehet vagy otthon is neki lehet állni??
Kell valamit hegeszteni is vagy kupakos csavaros megoldás is létezik rá??
Közben találtam egy tök jó kis videót a dpf szűrőkről , talán hasznos lehet egyeseknek..
https://youtu.be/gvb4i5W2lFg

Mesélj, milyet sikerült?
Meg van még a hirdetés?
Én is most akarok egyet venni.
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi Titanium+ 163LE (2014/9)
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #11216 Dátum: 2017.06.25 vasárnap, 08:55:10 »

Mindenhol végig tudtad nézni? Biztos minden csatlakozást? Töltőlevegő visszahűtő?  Nem sziszeg vagy nincs furcsa hangja? (Mondjuk a dízel mellett figyelni kell  vigyor3 )
Akkor marad első lépésnek a hibatároló kiolvasás....
Hibakód: p0102 légtömegmérő a megamacs szerint. Ez az egy hiba van benne.
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.25 vasárnap, 08:58:23 írta beikes » Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Rebel 35
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #11217 Dátum: 2017.06.25 vasárnap, 09:40:36 »

Mesélj, milyet sikerült?
Meg van még a hirdetés?
Én is most akarok egyet venni.

Én németből hozattam egy jól felszereltet, az itthoniaktól eléggé paráztam. .
Naplózva

2.0 tdci Mondeo kombi Titanium 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11218 Dátum: 2017.06.25 vasárnap, 11:42:48 »

Én németből hozattam egy jól felszereltet, az itthoniaktól eléggé paráztam. .
pedig egy eredetileg itthon forgalombahelyezett sokkal biztosabb vétel tud lenni, mint egy kintről hozott. igaz az drágább is, mint a kintről ledobáltak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11219 Dátum: 2017.06.25 vasárnap, 11:54:59 »

pedig egy eredetileg itthon forgalombahelyezett sokkal biztosabb vétel tud lenni, mint egy kintről hozott. igaz az drágább is, mint a kintről ledobáltak

Nem feltétlenül drágább.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Rebel 35
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #11220 Dátum: 2017.06.25 vasárnap, 12:40:48 »

pedig egy eredetileg itthon forgalombahelyezett sokkal biztosabb vétel tud lenni, mint egy kintről hozott. igaz az drágább is, mint a kintről ledobáltak

Mitől biztosabb?? Szarabb utakon járt,  valjuk be a szervíz is más itthon mint kint,  ráadásul mindenki tekeri az órát ha teheti.. Itthon kevesebb a jó vétel szerintem..
Az enyémen például kicserélték a tárcsákat betéttel gyárira eladás elött.. vezérmű szijat cseréltek vizpumpával .. hibátlan az autó.. Itthon ez nem jellemző.
Naplózva

2.0 tdci Mondeo kombi Titanium 2013
Denny05
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #11221 Dátum: 2017.06.25 vasárnap, 15:45:56 »

Hibakód: p0102 légtömegmérő a megamacs szerint. Ez az egy hiba van benne.
quote
Szia. Nekem egy hete volt ilyen, csak pont h 2000től többet nem is pörgött. Légtömegmérőt dobott nekem is. Vettem egyet és nem az volt. Turbócső kirepedt.
Naplózva
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #11222 Dátum: 2017.06.25 vasárnap, 16:04:22 »

quote
Szia. Nekem egy hete volt ilyen, csak pont h 2000től többet nem is pörgött. Légtömegmérőt dobott nekem is. Vettem egyet és nem az volt. Turbócső kirepedt.
Csináltunk egy tesztet menet közben ezt már kts-sel és menet közben a beszívott levegő tömeg egy egy pillanatra nullára esett.
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11223 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 18:24:39 »

Hibakód: p0102 légtömegmérő a megamacs szerint. Ez az egy hiba van benne.

Törölhető?
Ha igen, egyből visszaírja indítás után?
Ha nem törölhető, akkor ugyanez a hiba (hozzájön még a IAT) lesz ha lehúzod a csatlakozót?

Szkóppal kellene vizsgálni a MAF jelét, mert a diag műszereknek alacsony a mintavételezése.

Plauzibilis a MAF értéke? Hiba esetén egy fix helyettesítő értéket használhat a vezérlő, akár ezt is láthatod nagyjából fixen az adatlistában.  (Már ez inkább a VAG-ra jellemző, de ki tudja mit faragtak a 2.2 vezérlőjén a gyártóék.)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11224 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 18:26:10 »

Csináltunk egy tesztet menet közben ezt már kts-sel és menet közben a beszívott levegő tömeg egy egy pillanatra nullára esett.

Akkor generálja a hibaüzenetet.
Így azt gondolom törölhető, amikor éppen nincs szakadás.


MAF csere lesz ebből......eddig úgy néz ki. Persze a vezetékeket is ellenőrizni kell.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #11225 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 23:13:25 »

Törölhető?
Ha igen, egyből visszaírja indítás után?
Ha nem törölhető, akkor ugyanez a hiba (hozzájön még a IAT) lesz ha lehúzod a csatlakozót?

Szkóppal kellene vizsgálni a MAF jelét, mert a diag műszereknek alacsony a mintavételezése.

Plauzibilis a MAF értéke? Hiba esetén egy fix helyettesítő értéket használhat a vezérlő, akár ezt is láthatod nagyjából fixen az adatlistában.  (Már ez inkább a VAG-ra jellemző, de ki tudja mit faragtak a 2.2 vezérlőjén a gyártóék.)
Töirölhető a hiba, csak utána ujra visszaírja. Jel túl alacsony. Rendeltem most hozzá egy légmennyiségmérőt,de valami azt súgja, ennyivel nem úszom meg.
Kell azt tanítani csere után?
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11226 Dátum: 2017.06.27 kedd, 07:17:05 »

Töirölhető a hiba, csak utána ujra visszaírja. Jel túl alacsony. Rendeltem most hozzá egy légmennyiségmérőt,de valami azt súgja, ennyivel nem úszom meg.
Kell azt tanítani csere után?
Ha törölhető, akkor nincs állandó elektromos hiba. Működés közben kerül ki a tartományból az érték. Levegőszűrő gondolom nincs eltömődve, turbó működik....

Ha a vezérlőben felkínálja az illesztést/adaptálást, akkor igen. De többnyire nem, mert gyújtáson álló motornál nincs légáram ezért azt az értéket veszi fel 0-nak.
A légtömegmérő pedig kalibrálva van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #11227 Dátum: 2017.06.27 kedd, 13:41:51 »

Töirölhető a hiba, csak utána ujra visszaírja. Jel túl alacsony. Rendeltem most hozzá egy légmennyiségmérőt,de valami azt súgja, ennyivel nem úszom meg.
Kell azt tanítani csere után?

Kicseréltem a maf szenzort. A jelenség u.a. Vezetékn külső sérülés nem látszik. Tud valaki a Dunántúlon, vagy Budapesten valakit, akihez érdemes elvinni és nemcsak alkatrészt cserélget?
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11228 Dátum: 2017.06.27 kedd, 17:18:33 »

Üdv!



A kép jobb oldalán lévő fémszínű alkatrész (talán vákuumszivattyú?) tömitése hajlamos az elhasználódásra? Annak az alján mindig találok egy kis friss olajsarat. Az alól jöhet vagy van ott más aminek a tömitése szállhatott el!? Az alsó képen van alatta egy luk a blokkon, ami nem tom mi.

Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11229 Dátum: 2017.06.27 kedd, 19:10:17 »

Üdv!


A kép jobb oldalán lévő fémszínű alkatrész (talán vákuumszivattyú?) tömitése hajlamos az elhasználódásra? Annak az alján mindig találok egy kis friss olajsarat. Az alól jöhet vagy van ott más aminek a tömitése szállhatott el!? Az alsó képen van alatta egy luk a blokkon, ami nem tom mi.
termosztátház van oda felcsavarozva, ha jól tévedek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11230 Dátum: 2017.06.27 kedd, 19:14:06 »

Kicseréltem a maf szenzort. A jelenség u.a. Vezetékn külső sérülés nem látszik. Tud valaki a Dunántúlon, vagy Budapesten valakit, akihez érdemes elvinni és nemcsak alkatrészt cserélget?

Milyen márkájú MAF került bele?
Most is eldobja a légtömeg értéket?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11231 Dátum: 2017.06.27 kedd, 19:15:56 »

termosztátház van oda felcsavarozva, ha jól tévedek

A kérdés arra irányult, hogy a vákuumszivattyú alól szivároghat-e olaj.  vigyor3
Amire a válasz ugye: Igen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11232 Dátum: 2017.06.27 kedd, 19:23:58 »

A kérdés arra irányult, hogy a vákuumszivattyú alól szivároghat-e olaj.  vigyor3
Amire a válasz ugye: Igen.
minden illesztés engedhet idővel. én a lyuk oldalán lévő lyukra próbáltam volna reagálni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11233 Dátum: 2017.06.27 kedd, 20:01:50 »

Üdv!

[img width=800 height=541]http://gtvmotors.lt/images/gallery/803/5_max.jpg[/im

A kép jobb oldalán lévő fémszínű alkatrész (talán vákuumszivattyú?) tömitése hajlamos az elhasználódásra? Annak az alján mindig találok egy kis friss olajsarat. Az alól jöhet vagy van ott más aminek a tömitése szállhatott el!? Az alsó képen van alatta egy luk a blokkon, ami nem tom mi.

[img width=800 height=541]http://gtvmotors.lt/images/gallery/803/2_max.jpg[/im
a raklapon nem hajlamos elhasznalodasra.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11234 Dátum: 2017.06.27 kedd, 22:27:23 »

A kérdés arra irányult, hogy a vákuumszivattyú alól szivároghat-e olaj.  vigyor3
Amire a válasz ugye: Igen.

Igen, az lett volna a kérdés. Köszönöm. Akkor ebből kiindulva annak a tömitését lehet-e házilag cserélni vagy érdemesebb szakira bizni!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #11235 Dátum: 2017.06.27 kedd, 22:47:06 »

Milyen márkájú MAF került bele?
Most is eldobja a légtömeg értéket?
Gyári
Igen

Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11236 Dátum: 2017.06.27 kedd, 22:56:51 »

Gyári
Igen



Abban a pillanatban hogyan működik a motor? Van valami egyértelmű reakciója a motornak a hiányzó légtömeg adatra?
Ki kellene mérni a vezetékeket az ECU-ig és ott a csatlakozót megszúrni majd szkóp. Kiderülne, hogy a MAF dobja el a jelet (ezt most igazából kizártad) vagy eljut a vezérlőig. Csatlakozó kontakt hiba, végső esetben ECU belső hiba/szakadás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #11237 Dátum: 2017.06.27 kedd, 23:31:14 »

Abban a pillanatban hogyan működik a motor? Van valami egyértelmű reakciója a motornak a hiányzó légtömeg adatra?
Ki kellene mérni a vezetékeket az ECU-ig és ott a csatlakozót megszúrni majd szkóp. Kiderülne, hogy a MAF dobja el a jelet (ezt most igazából kizártad) vagy eljut a vezérlőig. Csatlakozó kontakt hiba, végső esetben ECU belső hiba/szakadás.
Egyszerü szivodizelkent viselkedik. Nem húz.

Az általad javasolt munkák elvégzéséhez keresek valakit a Dunántúlon, vagy a fővárosban. Nem alkatrészcserélőre van szükségem.
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11238 Dátum: 2017.06.27 kedd, 23:32:33 »

Egyszerü szivodizelkent viselkedik. Nem húz.

Az általad javasolt munkák elvégzéséhez keresek valakit a Dunántúlon, vagy a fővárosban. Nem alkatrészcserélőre van szükségem.

Már korábban is kérdeztem, turbó forog...működik?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #11239 Dátum: 2017.06.27 kedd, 23:37:45 »

Már korábban is kérdeztem, turbó forog...működik?
Igen, működik.
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11240 Dátum: 2017.06.27 kedd, 23:43:44 »

Igen, működik.


Elektromos a szabályzása?
Diaggal működtetve működik a VGT?
Ha vákuumos, akkor van a labdán vákuum? Mozog?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #11241 Dátum: 2017.06.28 szerda, 07:55:24 »

Elektromos a szabályzása?
Diaggal működtetve működik a VGT?
Ha vákuumos, akkor van a labdán vákuum? Mozog?
Minden működik, mnden érték megfelel jó. Mindig ugyan azt a hibát írja vissza. Lêgtömegmwérő tul alacsony jel.

Menet kozben egy pilanattra nullara esik a beszivott levegő mennyisége es onnantól kezdve nem húz. Aztáán kis idő múlva ismét jó. Még talán azt is mondanám, hogy ciklikusan csinálja. Ez lehet azonban attól is, hogy bizonyos idő eltelt3ével visszaáll szervizüzemből normalra, ha a hiba az alatt az idő alatt nem áll fennt. Ezért gndolok arra, hogy valahol, valami szakadt, de néha megis érintkezik. A kábelen azonban nincs sérülés.
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #11242 Dátum: 2017.06.28 szerda, 08:51:14 »

A tegnapi MIL lámpa kigyulladását követően este az alább kódokat találtam:
Szerintetek? DPF kuka? wow1
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.28 szerda, 08:55:54 írta zsapeti » Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11243 Dátum: 2017.06.28 szerda, 09:00:23 »

Minden működik, mnden érték megfelel jó. Mindig ugyan azt a hibát írja vissza. Lêgtömegmwérő tul alacsony jel.

Menet kozben egy pilanattra nullara esik a beszivott levegő mennyisége es onnantól kezdve nem húz. Aztáán kis idő múlva ismét jó. Még talán azt is mondanám, hogy ciklikusan csinálja. Ez lehet azonban attól is, hogy bizonyos idő eltelt3ével visszaáll szervizüzemből normalra, ha a hiba az alatt az idő alatt nem áll fennt. Ezért gndolok arra, hogy valahol, valami szakadt, de néha megis érintkezik. A kábelen azonban nincs sérülés.

Nem csak az a kábel lehet sérült -belül- amelyiken kívül is látszik. Valamint a MAF-nál pár centimétert látsz ebből. A többi a kábelkötegben van, amit szerintem nem néztél/tudtál még fizikailag sem ellenőrizni. Lehet az ECU csatlakozóban is kontakt hiba az érintkezőnél, de lehet ECU-n belül is. De az a legutolsó lépés, amikor már minden 100%-osan ki van zárva, ellenőrizve.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11244 Dátum: 2017.06.28 szerda, 10:24:52 »

Nem csak az a kábel lehet sérült -belül- amelyiken kívül is látszik. Valamint a MAF-nál pár centimétert látsz ebből. A többi a kábelkötegben van, amit szerintem nem néztél/tudtál még fizikailag sem ellenőrizni. Lehet az ECU csatlakozóban is kontakt hiba az érintkezőnél, de lehet ECU-n belül is. De az a legutolsó lépés, amikor már minden 100%-osan ki van zárva, ellenőrizve.



http://totalcar.hu/magazin/technika/2013/01/05/komputercsere_300_ezerert_azt_ne/

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11245 Dátum: 2017.06.28 szerda, 10:56:22 »


Miért raktad nekem ide válaszként ezt?

Már nagyon régóta javítják a motorvezérlőket....is.  De ehhez ki kell zárni minden egyéb hibalehetőséget, de ezeket már írtam korábban is.
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.28 szerda, 11:00:18 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11246 Dátum: 2017.06.28 szerda, 11:16:43 »

Miért raktad nekem ide válaszként ezt?

Már nagyon régóta javítják a motorvezérlőket....is.  De ehhez ki kell zárni minden egyéb hibalehetőséget, de ezeket már írtam korábban is.

Megerősítésképpen.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #11247 Dátum: 2017.06.28 szerda, 11:24:24 »

Nem csak az a kábel lehet sérült -belül- amelyiken kívül is látszik. Valamint a MAF-nál pár centimétert látsz ebből. A többi a kábelkötegben van, amit szerintem nem néztél/tudtál még fizikailag sem ellenőrizni. Lehet az ECU csatlakozóban is kontakt hiba az érintkezőnél, de lehet ECU-n belül is. De az a legutolsó lépés, amikor már minden 100%-osan ki van zárva, ellenőrizve.
 

Így van. Csak  külső sérüléseket tudok rajt keresni.
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #11248 Dátum: 2017.06.28 szerda, 11:52:11 »

A tegnapi MIL lámpa kigyulladását követően este az alább kódokat találtam:
Szerintetek? DPF kuka? wow1
https://kephost.com/images/2017/06/28/20170627GalaxyMIL.jpg
Még annyi, hogy tegnap gyorsan egy stat regent elindítottam, Forscan szerint lefutott, de semmi nem történt szerintem abban a pár percben. Végig alapjáraton ketyegett. Gondolom azért, mert a regen alapfeltétele a hibakódmentes állapot. Csak akkor azt nem értem miért nem reklamált az indításnál Huh?
Az jó opció lehet, ha törlöm a hibakódot, rakok bele Pro-Tec DPF cleanert (jókat lehet olvasni róla) és próbálkozok egy stat regen indításával?
Amit még sikerült kiolvasni tegnap, hogy 128 km-t mentem el vele az utolsó sikeres regen óta és a kiolvasás pillanatában már 14km-et mentem el ezzel a hibakóddal. Nekem ez gyanúsan gyorsan bekövetkezett a regen után. Ebből lehet bármire következtetni?

Már úton vannak a LED-ek a regen visszajelzéshez. Szerintem annál jobban, mint ahogy vigyázok rá nem lehet normál használat mellett vigyázni.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11249 Dátum: 2017.06.28 szerda, 12:24:16 »

Megerősítésképpen.

Most mondjam azt, hogy nincs rá szükség?  Roll Eyes
A kábelköteg, érintkezési hibák egyre többször fordulnak elő. A nagy meleg, rezonancia elősegíti.
Utoljára e Q7 motorkábelkötegben találtam csúnya dolgokat....még jó, hogy nem gyulladt ki. Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 218 219 220 221 222 223 224 [225] 226 227 228 229 230 231 232 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.