Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:41:32
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
224
225
226
227
228
229
230
[
231
]
232
233
234
235
236
237
238
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5255648 alkalommal)
Gejza
és 48 vendég van a témában
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11500 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 19:51:12 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.27 csütörtök, 19:28:07
Vagy indítson egy kényszer regen-t és voálá!
Jogos, akartam is, de a lakótelep közepén nehéz, ha nem akarunk jópár panaszost összeszedni a zaj miatt.
A legközelebbi puszta meg a pálya mellett vsn, akkor már mindegy.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11501 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 20:55:50 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.07.27 csütörtök, 19:51:12
Jogos, akartam is, de a lakótelep közepén nehéz, ha nem akarunk jópár panaszost összeszedni a zaj miatt.
A legközelebbi puszta meg a pálya mellett vsn, akkor már mindegy.
nincs zaj-se.nyugodtan csináld meg legközelebb.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11502 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 21:04:54 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.27 csütörtök, 20:55:50
nincs zaj-se.nyugodtan csináld meg legközelebb.
Hát azért kijött a 2. szomszéd tegnap este (17:45 - 18:20), amikor itt regeneráltam egy olajkályhát a kerítés mellett.... 35 perc 2750 f/perc elég zavaró
Nem igazán kellemes egy lakó- pihenő övezetben.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11503 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 21:05:51 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.27 csütörtök, 21:04:54
Hát azért kijött a 2. szomszéd tegnap este (17:45 - 18:20), amikor itt regeneráltam egy olajkályhát a kerítés mellett.... 35 perc 2750 f/perc elég zavaró
adtál volna neki egy sört,máskor is kijönne....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11504 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 21:10:05 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.27 csütörtök, 21:05:51
adtál volna neki egy sört,máskor is kijönne....
Neki?
Legfeljebb egy lángost! (tenyér lángost)
Ez a fickó meg akarja azt is szabályozni, hogy a vele szemben lakó kerítése mellé ki és hova állhat, nem állhat......hogy ő kényelmeseb ki tudjon nagy ritkán jönni a kocsijával és ki tudja húzni az utcára az udvarból a lakókocsiját.
Emiatt a fickó asszonya múltkor még kiabált is az én asszonyommal! Amit csak napokkal később mondott el, szerencsére! Addigra már lecsengett a dolog....de frissen biztosan kapott egy fejmosást, hogy legközelebb tudja már kivel kiabálhat!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.27 csütörtök, 21:13:10 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11505 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 21:12:14 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.27 csütörtök, 21:10:05
Neki?
Legfeljebb egy lángost! (tenyér lángost)
Ez a fickó meg akarja azt is szabályozni, hogy a vele szemben lakó kerítése mellé ki és hova állhat, nem állhat......hogy ő kényelmeseb ki tudjon nagy ritkán jönni a kocsijával és ki tudja húzni az utcára az udvarból a lakókocsiját.
jó,akkor meg vigyél még pár tdci-t regenerálni haza....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11506 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 21:20:26 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.27 csütörtök, 21:12:14
jó,akkor meg vigyél még pár tdci-t regenerálni haza....
Azt meg csak magam miatt se....
Ezt sem kellett volna, mert nem volt igény. Csak tisztítottam egyet, mert volt befecsi gyertya kontakt hiba, amit javítottam és ki akartam próbálni, hogy működik-e probléma nélkül.
Ezzel kapcsolatban egy megjegyzés: A DPF befecskendezős rendszernél a felmelegítési szakasz simán a "motor-tól" jön! (Ez azt jelenti, hogy ugyanúgy meg tudja emelni az olajszintet a félbeszakított regen.
Ezért is ezeknek a motoroknak az olajfeltöltési mennyisége 5.5 liter a korábbi 6 liter helyett.)
Kb. 10 perc után működik csak a külső befecsi és kb 10 percig, utána lekapcsol (tehát aki majmolja a visszajelzőjét, az ennyit lát...DE nem eddig tart a regen. Már előtte is és még utána is.) és még utána kb. 10 perc búgás, majd 5 perc lehűlési szakasz szintén még búgással.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.27 csütörtök, 21:30:30 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11507 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 21:26:45 »
Kérnék egy pontosabb megfogalmazást! Mi miután jön?
Mi az a búgás?
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.27 csütörtök, 21:20:26
Azt meg csak magam miatt se....
Ezt sem kellett volna, mert nem volt igény. Csak tisztítottam egyet, mert volt befecsi gyertya kontakt hiba, amit javítottam és ki akartam próbálni, hogy működik-e probléma nélkül.
Ezzel kapcsolatban egy megjegyzés: A DPF befecskendezős rendszernél a felmelegítési szakasz simán a "motor-tól" jön! Kb. 10 perc után működik csak a külső befecsi és kb 10 percig, utána lekapcsol (tehát aki majmolja a visszajelzőjét, az ennyit lát...DE nem eddig tart a regen. Már előtte is és még utána is.) és még utána kb. 10 perc búgás, majd 5 perc lehűlési szakasz szintén még búgással.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.27 csütörtök, 21:29:21 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11508 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 21:31:28 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.07.27 csütörtök, 21:26:45
Kérnék egy pontosabb megfogalmazást! Mi miután jön?
Mi az
a búgás
?
Tartsd 2750-en stabilan a fordulatszámot, aztán megtudod.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11509 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 21:42:02 »
Nem szokott tartósan olyan fordulaton menni. Kényszer regent nem csinálok és lehetőleg állót sem (egyenlőre). Kb 2200-on a elég hatékony hőmérséklet szempontjából. Felette visszahűt már, alatta meg kevés a kifújás, oxigén. De hozzáteszem, nem értek hozzá, ezt tapasztalom. Amikor kigyullad a regen jelzés, akkor kezd felmenni a hőmérséklet motor üzemhőmérsékletről akár 650 C fokig és amikor elalszik, rögtön elkezd hűlni és visszahűl normál üzemhőmérsékletre.
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.27 csütörtök, 21:31:28
Tartsd 2750-en stabilan a fordulatszámot, aztán megtudod.
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11510 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 21:49:22 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.27 csütörtök, 21:20:26
Azt meg csak magam miatt se....
Ezt sem kellett volna, mert nem volt igény. Csak tisztítottam egyet, mert volt befecsi gyertya kontakt hiba, amit javítottam és ki akartam próbálni, hogy működik-e probléma nélkül.
Ezzel kapcsolatban egy megjegyzés: A DPF befecskendezős rendszernél a felmelegítési szakasz simán a "motor-tól" jön! (Ez azt jelenti, hogy ugyanúgy meg tudja emelni az olajszintet a félbeszakított regen.
Ezért is ezeknek a motoroknak az olajfeltöltési mennyisége 5.5 liter a korábbi 6 liter helyett.)
Kb. 10 perc után működik csak a külső befecsi és kb 10 percig, utána lekapcsol (tehát aki majmolja a visszajelzőjét, az ennyit lát...DE nem eddig tart a regen. Már előtte is és még utána is.) és még utána kb. 10 perc búgás, majd 5 perc lehűlési szakasz szintén még búgással.
a bratyóé fl-es ezek szerint.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11511 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 21:53:08 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.27 csütörtök, 21:49:22
a bratyóé fl-es ezek szerint.
Csak a motor. 2010.06.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11512 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 21:54:25 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.27 csütörtök, 21:53:08
Csak a motor. 2010.06.
A motor más, de maga az autó lehet csak fl-es. Ekkora marhaságot...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11513 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 21:55:19 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.27 csütörtök, 21:53:08
Csak a motor. 2010.06.
szóval fl-előtti,de már következő motorgenerációval.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11514 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 21:59:41 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.07.27 csütörtök, 21:42:02
Nem szokott tartósan olyan fordulaton menni. Kényszer regent nem csinálok és lehetőleg állót sem (egyenlőre). Kb 2200-on a elég hatékony hőmérséklet szempontjából. Felette visszahűt már, alatta meg kevés a kifújás, oxigén. De hozzáteszem, nem értek hozzá, ezt tapasztalom. Amikor kigyullad a regen jelzés, akkor
kezd felmenni a hőmérséklet motor üzemhőmérsékletről akár 650 C fokig
és amikor elalszik, rögtön elkezd hűlni és visszahűl normál üzemhőmérsékletre.
Persze, ha a DPF hőmérőjét nézed.
A kiemelt rész pedig téves. A motor üzemi hőmérséklete 80-95°C, nem innen kezd melegedni a DPF hőmérséklete, a kipufogógáz hőmérsékletéről kezd emelkedni, ami egyébként üzem meleg motornál alapjáraton olyan 160°C körüli.
Én nem erről beszéltem, hanem a regeneráció nem csak ennyiből áll!
Nem hűt vissza 2200 felett....
Gondold csak végig, több égés/mp kevesebb hő?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11515 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 22:01:05 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.07.27 csütörtök, 21:54:25
A motor más, de maga az autó lehet csak fl-es. Ekkora marhaságot...
De ez a motor a FL-esekben alap, míg a FL előttiekben csak 2010.03 után, ahol a karosszéria még nem FL-es.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11516 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 22:02:46 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.27 csütörtök, 22:01:05
De ez a motor a FL-esekben alap, míg a FL előttiekben csak 2010.03 után, ahol a karosszéria még nem FL-es.
Nem baj, legalább egy normális autó van a családban.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11517 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 22:04:39 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.07.27 csütörtök, 22:02:46
Nem baj, legalább egy normális autó van a családban.
Már korábban megbeszéltük, 2 éve megvan..... és azt is leírtam már talán többször is, hogy én választottam és mondtam rá ki az igen-t!
Azt is leírtam már korábban, hogy miért. Ilyen háttérrel és műszaki karbantartással, állapottal..... még a büdös dízel is kihagyhatatlan volt.
Tegnap fordítottam bele a 295 ezredik km-et.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.27 csütörtök, 22:07:15 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11518 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 22:07:40 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.27 csütörtök, 22:04:39
Már korábban megbeszéltük, 2 éve megvan..... és azt is leírtam már talán többször is, hogy én választottam és mondtam rá ki az igen-t!
Azt is leírtam már korábban, hogy miért. Ilyen háttérrel és műszaki karbantartással, állapottal..... még a büdös dízel is kihagyhatatlan volt.
Tegnap fordítottam bele a 295 ezrediket.
Nem baj, legalább van egy normális autó a családban.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11519 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 22:08:29 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.07.27 csütörtök, 22:07:40
Nem baj, legalább van egy normális autó a családban.
Előfordult már veled, hogy ismételted magad?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11520 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 22:11:58 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.27 csütörtök, 22:08:29
Előfordult már veled, hogy ismételted magad?
Nem, és ez most sem így történt.
Figyelmetlen vagy Pali!
Te Ray, pálik a szád
Nem, nem pál
Pedig Ray Pál
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11521 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 22:18:58 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.07.27 csütörtök, 22:11:58
Nem, és ez most sem így történt.
Figyelmetlen vagy Pali!
Te Ray, pálik a szád
Nem, nem pál
Pedig Ray Pál
Tudom, hogy más volt a szórend. De attól az még ugyanaz kicsit másképp írva.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11522 Dátum:
2017.07.28 péntek, 00:13:22 »
Végig a motor kipuf hőmérsékletről beszélünk, annak is van egy üzem-meleg állapota, még ha szór is terheléstől függően, nem is kicsit.
Mert hát így lehet önregeneráció is.
Azt elismerem, hogy mivel nem raktam oda a kimenetet, akár félreérthető.
Szerinted mennyi ilyet sikerül leírnotok nap mint nap itt?
Egyébként a DPF hőmérséklet is a kinti hőmérsékletről kezd melegedni.
A visszahűl alatt nem azt kell érteni, hogy megfagy a motor. Na mindegy megint. (azért írtam így, hogy észrevételezd)
Azt nem értem, akkor miért nem azt írod le nekünk, hogy mi a regeneráció, szerinted? Érthetően!
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.27 csütörtök, 21:59:41
Persze, ha a DPF hőmérőjét nézed.
A kiemelt rész pedig téves. A motor üzemi hőmérséklete 80-95°C, nem innen kezd melegedni a DPF hőmérséklete, a kipufogógáz hőmérsékletéről kezd emelkedni, ami egyébként üzem meleg motornál alapjáraton olyan 160°C körüli.
Én nem erről beszéltem, hanem a regeneráció nem csak ennyiből áll!
Nem hűt vissza 2200 felett....
Gondold csak végig, több égés/mp kevesebb hő?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.28 péntek, 00:25:01 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11523 Dátum:
2017.07.28 péntek, 07:15:51 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.07.28 péntek, 00:13:22
Végig a motor kipuf hőmérsékletről beszélünk, annak is van egy üzem-meleg állapota, még ha szór is terheléstől függően, nem is kicsit.
Mert hát így lehet önregeneráció is.
Azt elismerem, hogy mivel nem raktam oda a kimenetet, akár félreérthető.
Szerinted mennyi ilyet sikerül leírnotok nap mint nap itt?
Egyébként a DPF hőmérséklet is a kinti hőmérsékletről kezd melegedni.
A visszahűl alatt nem azt kell érteni, hogy megfagy a motor. Na mindegy megint. (azért írtam így, hogy észrevételezd)
Azt nem értem, akkor miért nem azt írod le nekünk, hogy
mi a regeneráció
, szerinted? Érthetően!
Mi a regeneráció?
Azt nagy vonalakban már szinte minden érintett tudja, amennyire egy felhasználónak tudnia kell. Akit jobban érdekel(t) az meg utánanézett, olvasott.
Ami még mindig lehetőség bárki számára, ha komolyabban érdekli.
Ezek után miért kellene leírnom, hogy mi a regeneráció?
Amit elkezdtem megjegyzésként az arra irányult, hogy nem csak az tartozik bele a regenerációba (nem csak addig tart, hanem előtte is már és még utána is), amikor -akinek van- működik a DPF előtti befecskendező izzítógyertyája. Az csak egy szakasza a regenerációnak.
Kezdem érteni, hogy a gyártó miért nem jelzi a regenerációt pl. a műszercsoporton. Mert az agyalni szerető felhasználóktól nem akarja elvenni a szabadidejüket!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11524 Dátum:
2017.07.28 péntek, 08:25:18 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.27 csütörtök, 22:01:05
De ez a motor a FL-esekben alap, míg a FL előttiekben csak 2010.03 után, ahol a karosszéria még nem FL-es.
1. Ez galakszis
2. 2010.12. - ig a 2.2tdci még a 175 lovas volt
3. ezt sem tudtad, bezzeg
Merga vehető? (autó, de nem mondeo...) Eljönnél megnézni, hogy átkúrás-e?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11525 Dátum:
2017.07.28 péntek, 11:47:34 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2017.07.28 péntek, 08:25:18
1. Ez galakszis
2. 2010.12. - ig a 2.2tdci még a 175 lovas volt
3. ezt sem tudtad, bezzeg
Merga vehető? (autó, de nem mondeo...) Eljönnél megnézni, hogy átkúrás-e?
Te miről besz
ó
lsz?
1. Mondeo 2.0 tdci gyári 163 LE , erről van/volt szó. Távoli Galakszisról te álmocc!
2. Hogyan kapcsolódik ide a 2.2 -es motor amikor 2.0 -ról van nagyba szó?
3. Én minden tudok!
Minden vehető, ami eladó! Sőt az is megvehető, ami nem eladó....csak akkor nagyobb összeget kell mondani.
Ne haragudj, nem akarom megnézni, amikor át- meg- fel- szét- qrnak téged!
Hívd Kálmán-t, ő biztosan örömmel csatlakozik és még lehet be is száll.....és nem csak az autóba!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.28 péntek, 12:49:20 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11526 Dátum:
2017.07.28 péntek, 12:06:27 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.28 péntek, 11:47:34
a mi nem eladó....
Csak ez az egy szó? És a többi? Mondjuk a ki?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11527 Dátum:
2017.07.28 péntek, 12:10:03 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.07.28 péntek, 12:06:27
Csak ez az egy szó? És a többi? Mondjuk a ki?
Ha tudnál folyamatosan olvasni nem lenne különbség a hangzásban.
Csak mivel te lassan és tagolva tudsz csak olvasni, így megértem ha időnként értetlenkedsz!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11528 Dátum:
2017.07.28 péntek, 12:43:31 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.28 péntek, 11:47:34
Te miről besz
ó
lsz?
1. Mondeo 2.0 tdci gyári 163 LE , erről van/volt szó. Távoli Galakszisról te álmocc!
2. Hogyan kapcsolódik ide a 2.2 -es motor amikor 2.0 -ról van nagyba szó?
3. Én minden tudok!
Minden vehető, ami eladó! Sőt az is megvehető, ami nem eladó....csak akkor akkor nagyobb összeget kell mondani.
Ne haragudj, nem akarom megnézni, amikor át- meg- fel- szét- qrnak téged!
Hívd Kálmán-t, ő biztosan örömmel csatlakozik és még lehet be is száll.....és nem csak az autóba!
1. NEM
2. NEM
3. NEM
4. Köszi nagyon, hogy erről is lebeszélsz!
Majd ha ismét valamit nem akarok megvenni, hívlak!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Rebel 35
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11529 Dátum:
2017.07.28 péntek, 15:32:12 »
Szerintetek ezeknek a modern dízel motornak kell a prémium üzemanyag?
Ma beszéltem egy taxisssal, 2.0 mondeo dizelébe csak prémiumot rakott, közel 400e nél járt az óra..
És érdekes módon az Auchan smart gázolajára esküdözött..
Az omw maxxmotionre panaszkodott hogy nem ment tőle a szekér..
Naplózva
2.0 tdci Mondeo kombi Titanium 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11530 Dátum:
2017.07.28 péntek, 16:07:06 »
Idézetet írta: Rebel 35 - 2017.07.28 péntek, 15:32:12
Szerintetek ezeknek a modern dízel motornak kell a prémium üzemanyag?
Ma beszéltem egy taxisssal, 2.0 mondeo dizelébe csak prémiumot rakott, közel 400e nél járt az óra..
És érdekes módon az Auchan smart gázolajára esküdözött..
Az omw maxxmotionre panaszkodott hogy nem ment tőle a szekér..
400e nem annyira kiugró szám
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Rebel 35
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11531 Dátum:
2017.07.28 péntek, 17:46:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.07.28 péntek, 16:07:06
400e nem annyira kiugró szám
Azért tisztességes komoly uzemanyag rendszer hiba nélkül..
Egyébként Te mennyinél jársz motor hiba nélkül ha neked 400e semmi??
Naplózva
2.0 tdci Mondeo kombi Titanium 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11532 Dátum:
2017.07.28 péntek, 18:01:57 »
Idézetet írta: Rebel 35 - 2017.07.28 péntek, 17:46:46
Azért tisztességes komoly uzemanyag rendszer hiba nélkül..
Egyébként Te mennyinél jársz motor hiba nélkül ha neked 400e semmi??
sajátban 215 alatt van, ez az 1 dolog miatt van meg. ezek a pug motorok nem annyira csúcsbajosok, tudok több km-esről ami még megbontás nélkül fut
a hírhedt mk3 2.0tdci-ből is volt saját, ami 350-nél hibamentes volt, meg tudok olyan 1. gazdásról amiben 380-nál csinálták először a csúcsokat, az autómata váltója akkor még a gyári volt
honnan veszed, hogy a taxi-snak nem volt már nála vagy az előző tulajnál? attól, hogy nem vallotta be még nem jelenti, hogy nem volt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Rebel 35
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11533 Dátum:
2017.07.28 péntek, 18:16:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.07.28 péntek, 18:01:57
sajátban 215 alatt van, ez az 1 dolog miatt van meg. ezek a pug motorok nem annyira csúcsbajosok, tudok több km-esről ami még megbontás nélkül fut
a hírhedt mk3 2.0tdci-ből is volt saját, ami 350-nél hibamentes volt, meg tudok olyan 1. gazdásról amiben 380-nál csinálták először a csúcsokat, az autómata váltója akkor még a gyári volt
honnan veszed, hogy a taxi-snak nem volt már nála vagy az előző tulajnál? attól, hogy nem vallotta be még nem jelenti, hogy nem volt
Nem volt érdeke mert nem akarta eladni
Az mk3 ba mit tankoltál? Simát vagy valami prémiumot?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.28 péntek, 18:20:36 írta Rebel 35
»
Naplózva
2.0 tdci Mondeo kombi Titanium 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11534 Dátum:
2017.07.28 péntek, 18:28:07 »
Idézetet írta: Rebel 35 - 2017.07.28 péntek, 18:16:46
Nem volt érdeke mert nem akarta eladni
Az mk3 ba mit tankoltál? Simát vagy valami prémiumot?
normál mol. ugyan arról a fejről tankolják a "kicsit" drágább 6-7-8xxx-es jd-eket, azoknak sincs bajuk, pedig mennek állandóan.
az ország 3/4ed részén ugyan azt kapod, prémiumban elvileg van különbség, azt van amelyik kút helyben adalékolja. olyanról is tudok kútkezelő ismerőstől, hogy "néha véletlen" kimaradt az adalékolás, úgy kicsit jobban alakult az árrésük
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11535 Dátum:
2017.07.28 péntek, 19:54:48 »
Idézetet írta: Rebel 35 - 2017.07.28 péntek, 17:46:46
Azért tisztességes komoly uzemanyag rendszer hiba nélkül..
Egyébként Te mennyinél jársz motor hiba nélkül ha neked 400e semmi??
"beszéltem egy taxisssal, 2.0 mondeo dizelébe csak prémiumot rakott, közel 400e nél járt az óra.."
Ebből te hol olvastad ki, hogy hiba nélkül?
295e+
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11536 Dátum:
2017.07.28 péntek, 19:57:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.07.28 péntek, 18:01:57
sajátban 215 alatt van, ez az 1 dolog miatt van meg. ezek a pug motorok nem annyira csúcsbajosok, tudok több km-esről ami még megbontás nélkül fut
a hírhedt mk3 2.0tdci-ből is volt saját, ami 350-nél hibamentes volt, meg tudok olyan 1. gazdásról amiben 380-nál csinálták először a csúcsokat, az autómata váltója akkor még a gyári volt
honnan veszed, hogy a taxi-snak nem volt már nála vagy az előző tulajnál? attól, hogy nem vallotta be még nem jelenti, hogy nem volt
Sehol nem olvasható, hogy nem volt baj....csak az, hogy mennyi van az órában!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Rebel 35
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11537 Dátum:
2017.07.28 péntek, 20:58:46 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.28 péntek, 19:54:48
"beszéltem egy taxisssal, 2.0 mondeo dizelébe csak prémiumot rakott, közel 400e nél járt az óra.."
Ebből te hol olvastad ki, hogy hiba nélkül?
295e+
Ott hogy ennél több mondatot váltottunk
És te mit tankolsz általában?
Naplózva
2.0 tdci Mondeo kombi Titanium 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11538 Dátum:
2017.07.28 péntek, 21:50:18 »
Idézetet írta: Rebel 35 - 2017.07.28 péntek, 20:58:46
Ott hogy ennél több mondatot váltottunk
És te mit tankolsz általában?
Pénzváltással is foglalkozó taxis? Szabad?
Én ritkán tankolok
gáz
olajat, már a nevében is benne van, hogy valami nem oké!
Általában nem megyek annyit, hogy egy tank kifogyjon, amikor nálam van a büdöske!
(kivéve nyáron és akkor a "helyi erők" kútjánál (INA) tankolok egyet, mert itthonról teletank Shell V-power)
Amit én tankolok, az a benzin! Szentendre, Lukoil, 5-ös kútfej.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Rebel 35
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11539 Dátum:
2017.07.28 péntek, 22:41:10 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.28 péntek, 21:50:18
Pénzváltással is foglalkozó taxis? Szabad?
Én ritkán tankolok
gáz
olajat, már a nevében is benne van, hogy valami nem oké!
Általában nem megyek annyit, hogy egy tank kifogyjon, amikor nálam van a büdöske!
(kivéve nyáron és akkor a "helyi erők" kútjánál (INA) tankolok egyet, mert itthonról teletank Shell V-power)
Amit én tankolok, az a benzin! Szentendre, Lukoil, 5-ös kútfej.
Eddig azt hittem akinek benzines verdája van annak saját kútja van és ingyen tankol
Naplózva
2.0 tdci Mondeo kombi Titanium 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11540 Dátum:
2017.07.28 péntek, 22:46:29 »
Idézetet írta: Rebel 35 - 2017.07.28 péntek, 22:41:10
Eddig azt hittem akinek benzines verdája van annak saját kútja van és ingyen tankol
Igen, sok a benzinkút...... de mind másé!
De azért nem olyan forró ám a kása.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11541 Dátum:
2017.07.28 péntek, 23:47:39 »
Idézetet írta: Rebel 35 - 2017.07.28 péntek, 17:46:46
Azért tisztességes komoly uzemanyag rendszer hiba nélkül..
Egyébként Te mennyinél jársz motor hiba nélkül ha neked 400e semmi??
A miénkben 328ezer van. Nem tudok róla, hogy hozzányúltak volna, de elvileg sokat pályáztak vele (szinte mindig).
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11542 Dátum:
2017.07.28 péntek, 23:52:32 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.07.28 péntek, 23:47:39
A miénkben 328ezer van. Nem tudok róla, hogy hozzányúltak volna, de elvileg sokat pályáztak vele (szinte mindig).
A legjobb üzemállapot.
A sok rövid táv, hidegindítás, hidegen terhelés...stb. a gyilok rendesen.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11543 Dátum:
2017.07.29 szombat, 09:36:09 »
Idézetet írta: Rebel 35 - 2017.07.28 péntek, 22:41:10
Eddig azt hittem akinek benzines verdája van annak saját kútja van és ingyen tankol
jól hitted.mind bevásárol egy-egy kútból, és menet közben tankolnak,mert kettő között kifogyna a tank...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11544 Dátum:
2017.07.29 szombat, 09:38:31 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.28 péntek, 21:50:18
Pénzváltással is foglalkozó taxis? Szabad?
Én ritkán tankolok
gáz
olajat, már a nevében is benne van, hogy valami nem oké!
Általában nem megyek annyit, hogy egy tank kifogyjon, amikor nálam van a büdöske!
(kivéve nyáron és akkor a "helyi erők" kútjánál (INA) tankolok egyet, mert itthonról teletank Shell V-power)
Amit én tankolok, az a benzin! Szentendre, Lukoil, 5-ös kútfej.
Ezekszerint az olajossal mész HRO-ba? Ennek vajon mi lehet az oka?Csak nem gazdaságosabb,kényelmesebb,halkabb,és minden egyéb más egy magasabb kategóriában?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11545 Dátum:
2017.07.29 szombat, 09:51:55 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.29 szombat, 09:38:31
Ezekszerint az olajossal mész HRO-ba? Ennek vajon mi lehet az oka?Csak nem gazdaságosabb,kényelmesebb,halkabb,és minden egyéb más egy magasabb kategóriában?
Üres a csomagtartója (az enyém be van építve) és talán nagyobb is., bár egyforma a kocsik hossza. Meg az enyémre nem tudok kötni assistance-t, mert idős. Ennyi!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.30 vasárnap, 19:10:57 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11546 Dátum:
2017.07.29 szombat, 10:40:44 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.28 péntek, 23:52:32
A legjobb üzemállapot.
A sok rövid táv, hidegindítás, hidegen terhelés...stb. a gyilok rendesen.
Világos, ezeket lehet simán 150-re visszatekerni. Belül is olyan, mint az új.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11547 Dátum:
2017.07.29 szombat, 10:46:46 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.07.29 szombat, 10:40:44
Világos, ezeket lehet simán 150-re visszatekerni. Belül is olyan, mint az új.
Pedig ha az emberek tudnák, hogy a sok kilométer néhány év alatt csak előny, nem pedig hátrány....
De pusztán a matek alapján érzik jónak a döntést, amikor egy 10 éves kocsiban csak ~80e km van.
El lehet képzelni, hogy az milyen nyektetést és igénybevételt kapott állandóan pl. a városban, sok rövid táv, hideg üzem, szét kuplungolják, fékezik, sokat parkolnak -szinte álló kerékkel kormányzás-...stb.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11548 Dátum:
2017.07.29 szombat, 10:56:43 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.29 szombat, 10:46:46
Pedig ha az emberek tudnák, hogy a sok kilométer néhány év alatt csak előny, nem pedig hátrány....
De pusztán a matek alapján érzik jónak a döntést, amikor egy 10 éves kocsiban csak ~80e km van.
El lehet képzelni, hogy az milyen nyektetést és igénybevételt kapott állandóan pl. a városban, sok rövid táv, hideg üzem, szét kuplungolják, fékezik, sokat parkolnak -szinte álló kerékkel kormányzás-...stb.
Hát igen, körültekintően kell választani, de még akkor sem árt egy kis szerencse.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
maximális
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11549 Dátum:
2017.07.29 szombat, 11:28:20 »
Jól értem, ti dpf-es autóból láttok füstöt kijönni normál használat közben?
Naplózva
S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
Oldalak:
1
...
224
225
226
227
228
229
230
[
231
]
232
233
234
235
236
237
238
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ