Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:02:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 224 225 226 227 228 229 230 [231] 232 233 234 235 236 237 238 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263578 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11500 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 19:51:12 »


Vagy indítson egy kényszer regen-t és voálá!  vigyor3

Jogos, akartam is, de a lakótelep közepén nehéz, ha nem akarunk jópár panaszost összeszedni a zaj miatt.  smile
A legközelebbi puszta meg a pálya mellett vsn, akkor már mindegy.  vigyor3
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11501 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 20:55:50 »

Jogos, akartam is, de a lakótelep közepén nehéz, ha nem akarunk jópár panaszost összeszedni a zaj miatt.  smile
A legközelebbi puszta meg a pálya mellett vsn, akkor már mindegy.  vigyor3
nincs zaj-se.nyugodtan csináld meg legközelebb.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11502 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 21:04:54 »

nincs zaj-se.nyugodtan csináld meg legközelebb.


Hát azért kijött a 2. szomszéd tegnap este (17:45 - 18:20), amikor itt regeneráltam egy olajkályhát a kerítés mellett.... 35 perc 2750 f/perc elég zavaró  Embarrassed   
Nem igazán kellemes egy lakó- pihenő övezetben.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11503 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 21:05:51 »


Hát azért kijött a 2. szomszéd tegnap este (17:45 - 18:20), amikor itt regeneráltam egy olajkályhát a kerítés mellett.... 35 perc 2750 f/perc elég zavaró  Embarrassed
adtál volna neki egy sört,máskor is kijönne.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11504 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 21:10:05 »

adtál volna neki egy sört,máskor is kijönne.... vigyor3

Neki?  
Legfeljebb egy lángost! (tenyér lángost)
Ez a fickó meg akarja azt is szabályozni, hogy  a vele szemben lakó kerítése mellé ki és hova állhat, nem állhat......hogy ő kényelmeseb ki tudjon nagy ritkán jönni a kocsijával és ki tudja húzni az utcára az udvarból a lakókocsiját.  levele
Emiatt a fickó asszonya múltkor még kiabált is az én asszonyommal! Amit csak napokkal később mondott el, szerencsére! Addigra már lecsengett a dolog....de frissen biztosan kapott egy fejmosást, hogy legközelebb tudja már kivel kiabálhat!
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.27 csütörtök, 21:13:10 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11505 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 21:12:14 »

Neki? 
Legfeljebb egy lángost! (tenyér lángost)
Ez a fickó meg akarja azt is szabályozni, hogy  a vele szemben lakó kerítése mellé ki és hova állhat, nem állhat......hogy ő kényelmeseb ki tudjon nagy ritkán jönni a kocsijával és ki tudja húzni az utcára az udvarból a lakókocsiját.  levele
jó,akkor meg vigyél még pár tdci-t regenerálni haza.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11506 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 21:20:26 »

jó,akkor meg vigyél még pár tdci-t regenerálni haza.... eplus2

Azt meg csak magam miatt se....   eplus2
Ezt sem kellett volna, mert nem volt igény. Csak tisztítottam egyet, mert volt befecsi gyertya kontakt hiba, amit javítottam és ki akartam próbálni, hogy működik-e probléma nélkül.

Ezzel kapcsolatban egy megjegyzés: A DPF befecskendezős rendszernél a felmelegítési szakasz simán a "motor-tól" jön! (Ez azt jelenti, hogy ugyanúgy meg tudja emelni az olajszintet a félbeszakított regen.
Ezért is ezeknek a motoroknak az olajfeltöltési mennyisége 5.5 liter a korábbi 6 liter helyett.)
Kb. 10 perc után működik csak a külső befecsi és kb 10 percig, utána lekapcsol (tehát aki majmolja a visszajelzőjét, az ennyit lát...DE nem eddig tart a regen. Már előtte is és még utána is.) és még utána kb. 10 perc búgás, majd 5 perc lehűlési szakasz szintén még búgással.

« Utoljára szerkesztve: 2017.07.27 csütörtök, 21:30:30 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #11507 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 21:26:45 »

Kérnék egy pontosabb megfogalmazást! Mi miután jön?
Mi az a búgás?
 beka3
Azt meg csak magam miatt se....   eplus2
Ezt sem kellett volna, mert nem volt igény. Csak tisztítottam egyet, mert volt befecsi gyertya kontakt hiba, amit javítottam és ki akartam próbálni, hogy működik-e probléma nélkül.

Ezzel kapcsolatban egy megjegyzés: A DPF befecskendezős rendszernél a felmelegítési szakasz simán a "motor-tól" jön! Kb. 10 perc után működik csak a külső befecsi és kb 10 percig, utána lekapcsol (tehát aki majmolja a visszajelzőjét, az ennyit lát...DE nem eddig tart a regen. Már előtte is és még utána is.) és még utána kb. 10 perc búgás, majd 5 perc lehűlési szakasz szintén még búgással.


« Utoljára szerkesztve: 2017.07.27 csütörtök, 21:29:21 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11508 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 21:31:28 »

Kérnék egy pontosabb megfogalmazást! Mi miután jön?
Mi az a búgás?
 beka3

Tartsd 2750-en stabilan a fordulatszámot, aztán megtudod. wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #11509 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 21:42:02 »

Nem szokott tartósan olyan fordulaton menni. Kényszer regent nem csinálok és lehetőleg állót sem (egyenlőre). Kb 2200-on a elég hatékony hőmérséklet szempontjából. Felette visszahűt már, alatta meg kevés a kifújás, oxigén. De hozzáteszem, nem értek hozzá, ezt tapasztalom. Amikor kigyullad a regen jelzés, akkor kezd felmenni a hőmérséklet motor üzemhőmérsékletről akár 650  C fokig és amikor elalszik, rögtön elkezd hűlni és visszahűl normál üzemhőmérsékletre.
 beka3
Tartsd 2750-en stabilan a fordulatszámot, aztán megtudod. wave
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11510 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 21:49:22 »

Azt meg csak magam miatt se....   eplus2
Ezt sem kellett volna, mert nem volt igény. Csak tisztítottam egyet, mert volt befecsi gyertya kontakt hiba, amit javítottam és ki akartam próbálni, hogy működik-e probléma nélkül.

Ezzel kapcsolatban egy megjegyzés: A DPF befecskendezős rendszernél a felmelegítési szakasz simán a "motor-tól" jön! (Ez azt jelenti, hogy ugyanúgy meg tudja emelni az olajszintet a félbeszakított regen.
Ezért is ezeknek a motoroknak az olajfeltöltési mennyisége 5.5 liter a korábbi 6 liter helyett.)
Kb. 10 perc után működik csak a külső befecsi és kb 10 percig, utána lekapcsol (tehát aki majmolja a visszajelzőjét, az ennyit lát...DE nem eddig tart a regen. Már előtte is és még utána is.) és még utána kb. 10 perc búgás, majd 5 perc lehűlési szakasz szintén még búgással.


a bratyóé fl-es ezek szerint.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11511 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 21:53:08 »

a bratyóé fl-es ezek szerint.

Csak a motor.  2010.06.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11512 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 21:54:25 »

Csak a motor.  2010.06.

A motor más, de maga az autó lehet csak fl-es. Ekkora marhaságot... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11513 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 21:55:19 »

Csak a motor.  2010.06.
szóval fl-előtti,de már következő motorgenerációval. eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11514 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 21:59:41 »

Nem szokott tartósan olyan fordulaton menni. Kényszer regent nem csinálok és lehetőleg állót sem (egyenlőre). Kb 2200-on a elég hatékony hőmérséklet szempontjából. Felette visszahűt már, alatta meg kevés a kifújás, oxigén. De hozzáteszem, nem értek hozzá, ezt tapasztalom. Amikor kigyullad a regen jelzés, akkor kezd felmenni a hőmérséklet motor üzemhőmérsékletről akár 650  C fokig és amikor elalszik, rögtön elkezd hűlni és visszahűl normál üzemhőmérsékletre.
 beka3

Persze, ha a DPF hőmérőjét nézed.
A kiemelt rész pedig téves. A motor üzemi hőmérséklete 80-95°C, nem innen kezd melegedni a DPF hőmérséklete, a kipufogógáz hőmérsékletéről kezd emelkedni, ami egyébként üzem meleg motornál alapjáraton olyan 160°C körüli.
Én nem erről beszéltem, hanem a regeneráció nem csak ennyiből áll!
Nem hűt vissza 2200 felett....  nyes Gondold csak végig, több égés/mp kevesebb hő?  taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11515 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 22:01:05 »

A motor más, de maga az autó lehet csak fl-es. Ekkora marhaságot... eplus2

De ez a motor a FL-esekben alap, míg a FL előttiekben csak 2010.03 után, ahol a karosszéria még  nem FL-es.  beka3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11516 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 22:02:46 »

De ez a motor a FL-esekben alap, míg a FL előttiekben csak 2010.03 után, ahol a karosszéria még  nem FL-es.  beka3

Nem baj, legalább egy normális autó van a családban.   hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11517 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 22:04:39 »

Nem baj, legalább egy normális autó van a családban.   hehe

Már korábban megbeszéltük, 2 éve megvan..... és azt is leírtam már talán többször is, hogy én választottam és mondtam rá ki az igen-t!  Roll Eyes
Azt is leírtam már korábban, hogy miért. Ilyen háttérrel és műszaki karbantartással, állapottal..... még a büdös dízel is kihagyhatatlan volt.  eplus2
Tegnap fordítottam bele a 295 ezredik km-et.
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.27 csütörtök, 22:07:15 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11518 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 22:07:40 »

Már korábban megbeszéltük, 2 éve megvan..... és azt is leírtam már talán többször is, hogy én választottam és mondtam rá ki az igen-t!  Roll Eyes
Azt is leírtam már korábban, hogy miért. Ilyen háttérrel és műszaki karbantartással, állapottal..... még a büdös dízel is kihagyhatatlan volt.  eplus2
Tegnap fordítottam bele a 295 ezrediket.

Nem baj, legalább van egy normális autó a családban.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11519 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 22:08:29 »

Nem baj, legalább van egy normális autó a családban.  eplus2



Előfordult már veled, hogy ismételted magad?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11520 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 22:11:58 »



Előfordult már veled, hogy ismételted magad?  eplus2

Nem, és ez most sem így történt.
 hehe

Figyelmetlen vagy Pali!

Te Ray, pálik a szád

Nem, nem pál

Pedig Ray Pál

 taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11521 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 22:18:58 »

Nem, és ez most sem így történt.
 hehe

Figyelmetlen vagy Pali!

Te Ray, pálik a szád

Nem, nem pál

Pedig Ray Pál

 taps



Tudom, hogy más volt a szórend. De attól az még ugyanaz kicsit másképp írva.  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #11522 Dátum: 2017.07.28 péntek, 00:13:22 »

Végig a motor kipuf hőmérsékletről beszélünk, annak is van egy üzem-meleg állapota, még ha szór is terheléstől függően, nem is kicsit.
Mert hát így lehet önregeneráció is.
Azt elismerem, hogy mivel nem raktam oda a kimenetet, akár félreérthető.
Szerinted mennyi ilyet sikerül leírnotok nap mint nap itt?
Egyébként a DPF hőmérséklet is  a kinti hőmérsékletről kezd melegedni. eplus2

A visszahűl alatt nem azt kell érteni, hogy megfagy a motor. Na mindegy megint. (azért írtam így, hogy észrevételezd) eplus2
 exploserderage exploserderage exploserderage
Azt nem értem, akkor miért nem azt írod le nekünk, hogy mi a regeneráció, szerinted? Érthetően!
 eplus2
 beka3

Persze, ha a DPF hőmérőjét nézed.
A kiemelt rész pedig téves. A motor üzemi hőmérséklete 80-95°C, nem innen kezd melegedni a DPF hőmérséklete, a kipufogógáz hőmérsékletéről kezd emelkedni, ami egyébként üzem meleg motornál alapjáraton olyan 160°C körüli.
Én nem erről beszéltem, hanem a regeneráció nem csak ennyiből áll!
Nem hűt vissza 2200 felett....  nyes Gondold csak végig, több égés/mp kevesebb hő?  taps

« Utoljára szerkesztve: 2017.07.28 péntek, 00:25:01 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11523 Dátum: 2017.07.28 péntek, 07:15:51 »

Végig a motor kipuf hőmérsékletről beszélünk, annak is van egy üzem-meleg állapota, még ha szór is terheléstől függően, nem is kicsit.
Mert hát így lehet önregeneráció is.
Azt elismerem, hogy mivel nem raktam oda a kimenetet, akár félreérthető.
Szerinted mennyi ilyet sikerül leírnotok nap mint nap itt?
Egyébként a DPF hőmérséklet is  a kinti hőmérsékletről kezd melegedni. eplus2

A visszahűl alatt nem azt kell érteni, hogy megfagy a motor. Na mindegy megint. (azért írtam így, hogy észrevételezd) eplus2
 exploserderage exploserderage exploserderage
Azt nem értem, akkor miért nem azt írod le nekünk, hogy mi a regeneráció, szerinted? Érthetően!
 eplus2
 beka3


Mi a regeneráció?
Azt nagy vonalakban már szinte minden érintett tudja, amennyire egy felhasználónak tudnia kell. Akit jobban érdekel(t) az meg utánanézett, olvasott.
Ami még mindig lehetőség bárki számára, ha komolyabban érdekli.

Ezek után miért kellene leírnom, hogy mi a regeneráció?

Amit elkezdtem megjegyzésként az arra irányult, hogy nem csak az tartozik bele a regenerációba (nem csak addig tart, hanem előtte is már és még utána is), amikor -akinek van- működik a DPF előtti befecskendező izzítógyertyája. Az csak egy szakasza a regenerációnak.

Kezdem érteni, hogy a gyártó miért nem jelzi a regenerációt pl. a műszercsoporton. Mert az agyalni szerető felhasználóktól nem akarja elvenni a szabadidejüket!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #11524 Dátum: 2017.07.28 péntek, 08:25:18 »

De ez a motor a FL-esekben alap, míg a FL előttiekben csak 2010.03 után, ahol a karosszéria még  nem FL-es.  beka3

1. Ez galakszis
2. 2010.12. - ig a 2.2tdci még a 175 lovas volt
3. ezt sem tudtad, bezzeg

Merga vehető? (autó, de nem mondeo...) Eljönnél megnézni, hogy átkúrás-e?

 wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11525 Dátum: 2017.07.28 péntek, 11:47:34 »

1. Ez galakszis
2. 2010.12. - ig a 2.2tdci még a 175 lovas volt
3. ezt sem tudtad, bezzeg

Merga vehető? (autó, de nem mondeo...) Eljönnél megnézni, hogy átkúrás-e?

 wave wave

Te miről beszólsz? fejvakaras nemtudom

1. Mondeo 2.0 tdci gyári 163 LE , erről van/volt szó.   Távoli Galakszisról te álmocc!  wave
2. Hogyan kapcsolódik ide a 2.2 -es motor amikor 2.0 -ról van nagyba szó?  wilting
3. Én minden tudok!  eplus2

Minden vehető, ami eladó!  Sőt az is megvehető, ami nem eladó....csak akkor nagyobb összeget kell mondani.
Ne haragudj, nem akarom megnézni, amikor át- meg- fel- szét- qrnak téged!  Cool
Hívd Kálmán-t, ő biztosan örömmel csatlakozik és még lehet be is száll.....és nem csak az autóba!  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.28 péntek, 12:49:20 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11526 Dátum: 2017.07.28 péntek, 12:06:27 »

a mi nem eladó....

Csak ez az egy szó? És a többi? Mondjuk a ki?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11527 Dátum: 2017.07.28 péntek, 12:10:03 »

Csak ez az egy szó? És a többi? Mondjuk a ki?  eplus2

Ha tudnál folyamatosan olvasni nem lenne különbség a hangzásban.  eplus2
Csak mivel te lassan és tagolva tudsz csak olvasni, így megértem ha időnként értetlenkedsz!  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #11528 Dátum: 2017.07.28 péntek, 12:43:31 »

Te miről beszólsz? fejvakaras nemtudom

1. Mondeo 2.0 tdci gyári 163 LE , erről van/volt szó.   Távoli Galakszisról te álmocc!  wave
2. Hogyan kapcsolódik ide a 2.2 -es motor amikor 2.0 -ról van nagyba szó?  wilting
3. Én minden tudok!  eplus2

Minden vehető, ami eladó!  Sőt az is megvehető, ami nem eladó....csak akkor akkor nagyobb összeget kell mondani.
Ne haragudj, nem akarom megnézni, amikor át- meg- fel- szét- qrnak téged!  Cool
Hívd Kálmán-t, ő biztosan örömmel csatlakozik és még lehet be is száll.....és nem csak az autóba!  hehe

1. NEM
2. NEM
3. NEM

4. Köszi nagyon, hogy erről is lebeszélsz!

Majd ha ismét valamit nem akarok megvenni, hívlak!  vigyor3 vigyor3
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Rebel 35
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #11529 Dátum: 2017.07.28 péntek, 15:32:12 »

Szerintetek ezeknek a modern dízel motornak kell a prémium üzemanyag?
Ma beszéltem egy taxisssal,  2.0 mondeo dizelébe csak prémiumot rakott,  közel 400e nél járt az óra..
És érdekes módon az Auchan smart gázolajára esküdözött..
Az omw maxxmotionre panaszkodott hogy  nem ment tőle a szekér..
Naplózva

2.0 tdci Mondeo kombi Titanium 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11530 Dátum: 2017.07.28 péntek, 16:07:06 »

Szerintetek ezeknek a modern dízel motornak kell a prémium üzemanyag?
Ma beszéltem egy taxisssal,  2.0 mondeo dizelébe csak prémiumot rakott,  közel 400e nél járt az óra..
És érdekes módon az Auchan smart gázolajára esküdözött..
Az omw maxxmotionre panaszkodott hogy  nem ment tőle a szekér..

400e nem annyira kiugró szám
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Rebel 35
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #11531 Dátum: 2017.07.28 péntek, 17:46:46 »

400e nem annyira kiugró szám

Azért tisztességes komoly uzemanyag rendszer hiba nélkül..
Egyébként Te mennyinél jársz motor hiba nélkül ha neked 400e semmi??
Naplózva

2.0 tdci Mondeo kombi Titanium 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11532 Dátum: 2017.07.28 péntek, 18:01:57 »

Azért tisztességes komoly uzemanyag rendszer hiba nélkül..
Egyébként Te mennyinél jársz motor hiba nélkül ha neked 400e semmi??
sajátban 215 alatt van, ez az 1 dolog miatt van meg. ezek a pug motorok nem annyira csúcsbajosok, tudok több km-esről ami még megbontás nélkül fut

a hírhedt mk3 2.0tdci-ből is volt saját, ami 350-nél hibamentes volt, meg tudok olyan 1. gazdásról amiben 380-nál csinálták először a csúcsokat, az autómata váltója akkor még a gyári volt

honnan veszed, hogy a taxi-snak nem volt már nála vagy az előző tulajnál? attól, hogy nem vallotta be még nem jelenti, hogy nem volt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Rebel 35
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #11533 Dátum: 2017.07.28 péntek, 18:16:46 »

sajátban 215 alatt van, ez az 1 dolog miatt van meg. ezek a pug motorok nem annyira csúcsbajosok, tudok több km-esről ami még megbontás nélkül fut

a hírhedt mk3 2.0tdci-ből is volt saját, ami 350-nél hibamentes volt, meg tudok olyan 1. gazdásról amiben 380-nál csinálták először a csúcsokat, az autómata váltója akkor még a gyári volt

honnan veszed, hogy a taxi-snak nem volt már nála vagy az előző tulajnál? attól, hogy nem vallotta be még nem jelenti, hogy nem volt


Nem volt érdeke mert nem akarta eladni   Wink

Az mk3 ba  mit tankoltál? Simát vagy valami prémiumot?
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.28 péntek, 18:20:36 írta Rebel 35 » Naplózva

2.0 tdci Mondeo kombi Titanium 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11534 Dátum: 2017.07.28 péntek, 18:28:07 »

Nem volt érdeke mert nem akarta eladni   Wink

Az mk3 ba  mit tankoltál? Simát vagy valami prémiumot?
normál mol. ugyan arról a fejről tankolják a "kicsit" drágább  6-7-8xxx-es jd-eket, azoknak sincs bajuk, pedig mennek állandóan.

az ország 3/4ed részén ugyan azt kapod, prémiumban elvileg van különbség, azt van amelyik kút helyben adalékolja. olyanról is tudok kútkezelő ismerőstől, hogy "néha véletlen" kimaradt az adalékolás, úgy kicsit jobban alakult az árrésük

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11535 Dátum: 2017.07.28 péntek, 19:54:48 »

Azért tisztességes komoly uzemanyag rendszer hiba nélkül..
Egyébként Te mennyinél jársz motor hiba nélkül ha neked 400e semmi??

"beszéltem egy taxisssal,  2.0 mondeo dizelébe csak prémiumot rakott,  közel 400e nél járt az óra.."

Ebből te hol olvastad ki, hogy hiba nélkül?  fejvakaras


295e+  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11536 Dátum: 2017.07.28 péntek, 19:57:25 »

sajátban 215 alatt van, ez az 1 dolog miatt van meg. ezek a pug motorok nem annyira csúcsbajosok, tudok több km-esről ami még megbontás nélkül fut

a hírhedt mk3 2.0tdci-ből is volt saját, ami 350-nél hibamentes volt, meg tudok olyan 1. gazdásról amiben 380-nál csinálták először a csúcsokat, az autómata váltója akkor még a gyári volt

honnan veszed, hogy a taxi-snak nem volt már nála vagy az előző tulajnál? attól, hogy nem vallotta be még nem jelenti, hogy nem volt


Sehol nem olvasható, hogy  nem volt baj....csak az, hogy mennyi van az órában!  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Rebel 35
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #11537 Dátum: 2017.07.28 péntek, 20:58:46 »

"beszéltem egy taxisssal,  2.0 mondeo dizelébe csak prémiumot rakott,  közel 400e nél járt az óra.."

Ebből te hol olvastad ki, hogy hiba nélkül?  fejvakaras


295e+  wave

 Ott hogy ennél több mondatot váltottunk  nyes
És te mit tankolsz általában?
Naplózva

2.0 tdci Mondeo kombi Titanium 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11538 Dátum: 2017.07.28 péntek, 21:50:18 »

Ott hogy ennél több mondatot váltottunk  nyes
És te mit tankolsz általában?

Pénzváltással is foglalkozó taxis?  Szabad?  eplus2

Én ritkán tankolok gázolajat, már a nevében is benne van, hogy valami nem oké!  eplus2
Általában nem megyek annyit, hogy egy tank kifogyjon, amikor nálam van a büdöske!   nyes  (kivéve nyáron és akkor a "helyi erők" kútjánál (INA) tankolok egyet, mert itthonról teletank Shell V-power)

Amit én tankolok, az a benzin!  Szentendre, Lukoil, 5-ös kútfej.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Rebel 35
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #11539 Dátum: 2017.07.28 péntek, 22:41:10 »

Pénzváltással is foglalkozó taxis?  Szabad?  eplus2

Én ritkán tankolok gázolajat, már a nevében is benne van, hogy valami nem oké!  eplus2
Általában nem megyek annyit, hogy egy tank kifogyjon, amikor nálam van a büdöske!   nyes  (kivéve nyáron és akkor a "helyi erők" kútjánál (INA) tankolok egyet, mert itthonról teletank Shell V-power)

Amit én tankolok, az a benzin!  Szentendre, Lukoil, 5-ös kútfej.  wave

Eddig azt hittem akinek benzines verdája van annak saját kútja van és ingyen tankol  nyes
Naplózva

2.0 tdci Mondeo kombi Titanium 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11540 Dátum: 2017.07.28 péntek, 22:46:29 »

Eddig azt hittem akinek benzines verdája van annak saját kútja van és ingyen tankol  nyes


Igen, sok a benzinkút...... de mind másé!  Cry
De azért nem olyan forró ám a kása.  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #11541 Dátum: 2017.07.28 péntek, 23:47:39 »

Azért tisztességes komoly uzemanyag rendszer hiba nélkül..
Egyébként Te mennyinél jársz motor hiba nélkül ha neked 400e semmi??
A miénkben 328ezer van. Nem tudok róla, hogy hozzányúltak volna, de elvileg sokat pályáztak vele (szinte mindig).  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11542 Dátum: 2017.07.28 péntek, 23:52:32 »

A miénkben 328ezer van. Nem tudok róla, hogy hozzányúltak volna, de elvileg sokat pályáztak vele (szinte mindig).  vigyor3

A legjobb üzemállapot.

A sok rövid táv, hidegindítás, hidegen terhelés...stb. a gyilok rendesen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11543 Dátum: 2017.07.29 szombat, 09:36:09 »

Eddig azt hittem akinek benzines verdája van annak saját kútja van és ingyen tankol  nyes
jól hitted.mind bevásárol egy-egy kútból, és menet közben tankolnak,mert kettő között kifogyna a tank... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11544 Dátum: 2017.07.29 szombat, 09:38:31 »

Pénzváltással is foglalkozó taxis?  Szabad?  eplus2

Én ritkán tankolok gázolajat, már a nevében is benne van, hogy valami nem oké!  eplus2
Általában nem megyek annyit, hogy egy tank kifogyjon, amikor nálam van a büdöske!   nyes  (kivéve nyáron és akkor a "helyi erők" kútjánál (INA) tankolok egyet, mert itthonról teletank Shell V-power)

Amit én tankolok, az a benzin!  Szentendre, Lukoil, 5-ös kútfej.  wave
Ezekszerint az olajossal mész HRO-ba? Ennek vajon mi lehet az oka?Csak nem gazdaságosabb,kényelmesebb,halkabb,és minden egyéb más egy magasabb kategóriában? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11545 Dátum: 2017.07.29 szombat, 09:51:55 »

Ezekszerint az olajossal mész HRO-ba? Ennek vajon mi lehet az oka?Csak nem gazdaságosabb,kényelmesebb,halkabb,és minden egyéb más egy magasabb kategóriában? vigyor3

Üres a csomagtartója (az enyém be van építve) és talán nagyobb is., bár egyforma a kocsik hossza. Meg az enyémre nem tudok kötni assistance-t, mert idős.  Ennyi!  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.30 vasárnap, 19:10:57 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #11546 Dátum: 2017.07.29 szombat, 10:40:44 »

A legjobb üzemállapot.

A sok rövid táv, hidegindítás, hidegen terhelés...stb. a gyilok rendesen.
Világos, ezeket lehet simán 150-re visszatekerni. Belül is olyan, mint az új. vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11547 Dátum: 2017.07.29 szombat, 10:46:46 »

Világos, ezeket lehet simán 150-re visszatekerni. Belül is olyan, mint az új. vigyor3

Pedig ha az emberek tudnák, hogy a sok kilométer néhány év alatt csak előny, nem pedig hátrány....

De pusztán a matek alapján érzik jónak a döntést, amikor egy 10 éves kocsiban csak ~80e km van.
El lehet képzelni, hogy az milyen nyektetést és igénybevételt kapott állandóan pl. a városban, sok rövid táv, hideg üzem, szét kuplungolják, fékezik, sokat parkolnak -szinte álló kerékkel kormányzás-...stb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #11548 Dátum: 2017.07.29 szombat, 10:56:43 »

Pedig ha az emberek tudnák, hogy a sok kilométer néhány év alatt csak előny, nem pedig hátrány....

De pusztán a matek alapján érzik jónak a döntést, amikor egy 10 éves kocsiban csak ~80e km van.
El lehet képzelni, hogy az milyen nyektetést és igénybevételt kapott állandóan pl. a városban, sok rövid táv, hideg üzem, szét kuplungolják, fékezik, sokat parkolnak -szinte álló kerékkel kormányzás-...stb.

Hát igen, körültekintően kell választani, de még akkor sem árt egy kis szerencse.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #11549 Dátum: 2017.07.29 szombat, 11:28:20 »

Jól értem, ti dpf-es autóból láttok füstöt kijönni normál használat közben?
Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
Oldalak: 1 ... 224 225 226 227 228 229 230 [231] 232 233 234 235 236 237 238 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.