Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:02:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 234 235 236 237 238 239 240 [241] 242 243 244 245 246 247 248 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263578 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #12000 Dátum: 2017.09.12 kedd, 12:11:03 »

Ha pedig mégis az az üzemanyag nyomásszabályzó, amelyik a képen egy fehér 1-essel van jelölve, akkor azt hol tudom én megvenni? Sehol se találok olyat, se cromax, se kovács autó, se ebay.  Undecided

Annyit sikerült kideritenem, hogy az egyik alacsony a másik nagynyomású. Nagyon kéne tudnom, hogy melyik-melyik, mert nekem a nagynyomású a bibis és bontóba mennék, de nem akarok rosszat megvenni, mert az egyik 30 a másik 10 bontottan is. Please help!  help
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12001 Dátum: 2017.09.12 kedd, 12:43:06 »

Ha pedig mégis az az üzemanyag nyomásszabályzó, amelyik a képen egy fehér 1-essel van jelölve, akkor azt hol tudom én megvenni? Sehol se találok olyat, se cromax, se kovács autó, se ebay.  Undecided

peugeot alkatrészek között is nézz szét...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #12002 Dátum: 2017.09.12 kedd, 12:45:56 »

peugeot alkatrészek között is nézz szét...

Oké, de melyik-melyik? Melyik a nagynyomású a kettő közül? Én csak a kisebbiket találom meg, ami a képen felül van, de fogalmam sincs, hogy az a kis vagy nagynyomású-e!? 
Illetve a peugeotnál mi a qxba helyett a motorkod?
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.12 kedd, 12:52:00 írta ManiMondeo » Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #12003 Dátum: 2017.09.12 kedd, 15:41:20 »

Oké, de melyik-melyik? Melyik a nagynyomású a kettő közül? Én csak a kisebbiket találom meg, ami a képen felül van, de fogalmam sincs, hogy az a kis vagy nagynyomású-e!? 
Illetve a peugeotnál mi a qxba helyett a motorkod?

Ugy látszik csak ráakadtam, hogy melyik melyik. Ezen a képen (2.0 tdci) a 4es a nagynyomású szabályzó szelep. A 2es a hozamszabályzó, vagyis kisnyomású. Ma mértem üz.a. nyomást. Alapjáraton 280bar körül mozgott meleg motornál, mig padlón felment kereken 1800ig. Ez igy normális vagy 1600 kéne legyen a max?
És ezen szelep hibája okozhat felesleges, többlet üzemanyag bejutást a hengerekbe, amitől akár nagyobb teljesitmény, ugyanakkor több korom is kijöhet!?

Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kzrider
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


kakuk.zoltan@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12004 Dátum: 2017.09.12 kedd, 18:58:57 »

Üdv Mindenkinek!

Facebook csoportban olvastam egy olyat,hogy regen közben bekapcsol a tükörfűtés  wow1 !

Szerintetek ez igaz,vagy csak vicces kedvében volt az illető aki írta?
Naplózva

2009 MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 TDCI (170 LE) morello
Fiat seicento Optimus
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12005 Dátum: 2017.09.12 kedd, 19:09:52 »

Üdv Mindenkinek!

Facebook csoportban olvastam egy olyat,hogy regen közben bekapcsol a tükörfűtés  wow1 !

Szerintetek ez igaz,vagy csak vicces kedvében volt az illető aki írta?

télen.sőt előtte és utána is képes. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #12006 Dátum: 2017.09.13 szerda, 06:45:48 »

Üdv.

Leszedettem az egr szelepet, kipucoltatni. Vissza lett rakva. De a motorjánál a szelep tengelye mellett valahol kiengedi a kipufogógázt,és ezt érezni az utastérben.
Mennyire lehetnek xarok az ilyen meat&doria (unix) hasonló olcsóságok?
Vagy maradjak a delphi nél?
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #12007 Dátum: 2017.09.13 szerda, 07:50:13 »

Mennyi lehet a maximális rail nyomás mérésnél?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
KLaci78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #12008 Dátum: 2017.09.13 szerda, 14:36:15 »

Lehet, hogy DPF csere lesz a vége. Ma ismét regenerált, DPF load 80% - 315km megtétele után,kb 80% autópálya volt - 124km/h sebességnél.
Sajna az Engine Malfunction ismét előjött, P244D - motor vészmód, majd teljesen leállt. DPF előtti hőmérsékleti szenzorom 492°C volt, a DPF utáni 640°C. DPF 34%-ra tisztítódott ki, mikor a motor letiltott.
Regen indulás és a motor letiltás között nem egésze 3perc telt csak el! Tiltás előtt a kocsi be is rángatott, mintha 2 henger nem ment volna..... Ilyen eddig nem volt
 
DPF-et érdemes tisztítatni vagy ruházzak be egy újba? Utángyártott vagy gyárit javasoltok? Mennyibe fog fájni?

MAP 9kPa - Csővezeték abszolút nyomásérzékelő
MAP Abszolút szívócsonk nyomás 99kPa - mindkettő álló helyzetben, járó motorral.
Ezek az értékek normálisak?

P244D mellé bejött egy P242A hibakód is - Kipufogógáz hőmérséklet érzékelő áramkör - hengersor 1 érzékelő 3
Jel hihetőség hiba, Engine Malfunction világít, de a kocsi megy....kicsit mintha erőtlenebb eenne, DPF load: 48%
A hiba ma reggel rögtön indítás után bevillant - ma délben 2.indításnál eltűnt

Egyik helyen azt olvastam, hogy az izzítógyertyákkal lesz / van gond, más helyen pedig szenzornál rövidzárlat, esetleg sok korom a DPF előtt vagy lyukas kipufugó. Találkozott vki ilyen hibakóddal?
Naplózva

FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #12009 Dátum: 2017.09.13 szerda, 15:10:13 »

P244D mellé bejött egy P242A hibakód is - Kipufogógáz hőmérséklet érzékelő áramkör - hengersor 1 érzékelő 3
Jel hihetőség hiba, Engine Malfunction világít, de a kocsi megy....kicsit mintha erőtlenebb eenne, DPF load: 48%
A hiba ma reggel rögtön indítás után bevillant - ma délben 2.indításnál eltűnt

Egyik helyen azt olvastam, hogy az izzítógyertyákkal lesz / van gond, más helyen pedig szenzornál rövidzárlat, esetleg sok korom a DPF előtt vagy lyukas kipufugó. Találkozott vki ilyen hibakóddal?
Ezt olvasd el, hátha segít:
http://mondeo.hu/index.php?topic=21816.0
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12010 Dátum: 2017.09.13 szerda, 16:46:00 »

Mennyi lehet a maximális rail nyomás mérésnél?
1800bar
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #12011 Dátum: 2017.09.13 szerda, 17:04:19 »

1800bar

Köszi, akkor az rendben van.
Forscanben van olyan lehetőség, ami a porlasztók korrekciós értékét mutatja? És ha igen, akkor abból látszódhat, ha valamelyik nem működik megfelelően?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #12012 Dátum: 2017.09.13 szerda, 17:07:24 »

Köszi, akkor az rendben van.
Forscanben van olyan lehetőség, ami a porlasztók korrekciós értékét mutatja? És ha igen, akkor abból látszódhat, ha valamelyik nem működik megfelelően?

Felkértek a BME - n óraadónak vagy tédécéi szervízt nyicc?  eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12013 Dátum: 2017.09.13 szerda, 18:03:39 »

Felkértek a BME - n óraadónak vagy tédécéi szervízt nyicc?  eplus2 eplus2

 taps taps

Igen, ezek a kérdések még az én képességeimet is meghaladják.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12014 Dátum: 2017.09.13 szerda, 18:22:11 »

Köszi, akkor az rendben van.
Forscanben van olyan lehetőség, ami a porlasztók korrekciós értékét mutatja? És ha igen, akkor abból látszódhat, ha valamelyik nem működik megfelelően?
van,de azt nem a progi határozza meg, hanem az autód vezérlői.Ugyanis csak olyan adatokat jelenít meg a forscan,amit közöl vele az autó.
Tehát van mk4 amin lehet a korrekciós érékeket monitorozni, és van,amin nincsenek ilyen pidek.A progi tudja....
Amúgy annyi látszik, ha valamelyik porlasztó kopott,annál kiugróan magas értéket ad neki a vezérlő.
Hozzávetőlegesen 1-2 körül kell lenni abszolut értékben,de a rosszak 6-8 és fölé is mennek.De ekkor már a vészüzem már mindennapos vendég.
Azt is lehet mondani,hogy vészüzemig nem mond újat a progi sem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #12015 Dátum: 2017.09.13 szerda, 20:14:48 »

van,de azt nem a progi határozza meg, hanem az autód vezérlői.Ugyanis csak olyan adatokat jelenít meg a forscan,amit közöl vele az autó.
Tehát van mk4 amin lehet a korrekciós érékeket monitorozni, és van,amin nincsenek ilyen pidek.A progi tudja....
Amúgy annyi látszik, ha valamelyik porlasztó kopott,annál kiugróan magas értéket ad neki a vezérlő.
Hozzávetőlegesen 1-2 körül kell lenni abszolut értékben,de a rosszak 6-8 és fölé is mennek.De ekkor már a vészüzem már mindennapos vendég.
Azt is lehet mondani,hogy vészüzemig nem mond újat a progi sem.

Értem, köszönöm, akkor ráhagyom a szakikra a bemérését inkább.  smile Időpont már van, kiváncsi leszek az eredményre.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Tgazso
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #12016 Dátum: 2017.09.14 csütörtök, 18:51:22 »

Sziasztok! Pár hete kezdett el kerregni, kopogni a motorom a hosszbordás szíj résznél. Szerelő meghallgatta valami sztetoszkópszerű eszközzel és szerinte generátor szabadonfutó. Milyen megbízható márkát javasoltok a cserére? A szíjat, feszítővel milyen km intervallumban javallott cserélni?

Más kérdés szíj vagy lánc van a FORD MONDEO IV Turnier (BA7) 2.0 TDCi 103 KW UFBA motorban? (én eddig láncosnak hittem...) Ha szíj milyen km intervallumban javallott cserélni? Ha szíj mi a megbízható típus?
 
Naplózva

MK4 Turnier TDCi 140 LE, előtte MK3 TDCi Ghia
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #12017 Dátum: 2017.09.14 csütörtök, 19:06:48 »

Sziasztok! Pár hete kezdett el kerregni, kopogni a motorom a hosszbordás szíj résznél. Szerelő meghallgatta valami sztetoszkópszerű eszközzel és szerinte generátor szabadonfutó. Milyen megbízható márkát javasoltok a cserére? A szíjat, feszítővel milyen km intervallumban javallott cserélni?

Más kérdés szíj vagy lánc van a FORD MONDEO IV Turnier (BA7) 2.0 TDCi 103 KW UFBA motorban? (én eddig láncosnak hittem...) Ha szíj milyen km intervallumban javallott cserélni? Ha szíj mi a megbízható típus?
 

Mindkettő szíjhajtás ajánlott csereperiódusa 200.000 km, úgy tudom. Típust majd ajánlanak az okosabbak.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Tgazso
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #12018 Dátum: 2017.09.14 csütörtök, 20:00:12 »

Mindkettő szíjhajtás ajánlott csereperiódusa 200.000 km, úgy tudom. Típust majd ajánlanak az okosabbak.

152 ezer km-nél járok, ennyire előre nem cserelék, van még benne két év. Marad a szabadonfutó csere a generátorban. Köszönöm a választ!
Naplózva

MK4 Turnier TDCi 140 LE, előtte MK3 TDCi Ghia
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12019 Dátum: 2017.09.14 csütörtök, 20:09:48 »

152 ezer km-nél járok, ennyire előre nem cserelék, van még benne két év. Marad a szabadonfutó csere a generátorban. Köszönöm a választ!

Nem valamelyik szíjfeszítő kattog?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #12020 Dátum: 2017.09.14 csütörtök, 20:11:15 »

152 ezer km-nél járok, ennyire előre nem cserelék, van még benne két év. Marad a szabadonfutó csere a generátorban. Köszönöm a választ!

Én nem fogom megvárni a 200ezret, 150-nél csere lesz.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12021 Dátum: 2017.09.14 csütörtök, 20:27:02 »

Én nem fogom megvárni a 200ezret, 150-nél csere lesz.
nyugodtan el lehet menni velük, nem szaggatják. tudok nem 1et, ami 220-30körül lett ledobva a gyári szíj és nem volt egyikkel se gond
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tgazso
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #12022 Dátum: 2017.09.14 csütörtök, 20:44:55 »

Nem valamelyik szíjfeszítő kattog?

Szerelő szerint egyértelműen a generátor szabadonfutó kattog, kerreg. Feszítőt is meghallgatta, de nem mondott rá semmit. 
Naplózva

MK4 Turnier TDCi 140 LE, előtte MK3 TDCi Ghia
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #12023 Dátum: 2017.09.15 péntek, 09:09:10 »

Én nem fogom megvárni a 200ezret, 150-nél csere lesz.

Te döntesz!

- De: én megnéztem 194K km-es szíjat és segédberendezéseket, minden új... Ha tudom, még beletolok 100k kilómétert. Tényleg remek volt minden.
- Az enyém 2.0tdci, ez is tény
- ha csak az apró gyanú is felmerül, hogy tekerentyű, akkor én is cserélném!  eljen
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.15 péntek, 09:11:53 írta Llort Eht » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #12024 Dátum: 2017.09.16 szombat, 18:06:46 »

Sziasztok,

a 2.0TDCi motorok mennyre megbízhatóak? Azt tudom, hogy klasszisokkal jobbak mint az Mk3-ban, de mennyi km-nél lehet számítani valami gondra? (persze tudom, ezt így nem lehet egyértelműen megmondani, de azért már elég sok tapasztalat van velük.)

a 140 és 163lovas változatok között csak szoftveres különbség van?

üdv,
Zoli
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12025 Dátum: 2017.09.16 szombat, 18:10:04 »


a 140 és 163lovas változatok között csak szoftveres különbség van?

üdv,
Zoli
fl utánival igen, fl előttivel nem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #12026 Dátum: 2017.09.16 szombat, 18:18:06 »

fl utánival igen, fl előttivel nem

a fl a 2011-től nappali ledes, ugye? És melyik a jobb, ha csak szoftveres a különbség? (ígyis-úgyis csipsztuning lenne rajta)
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12027 Dátum: 2017.09.16 szombat, 19:37:02 »

a fl a 2011-től nappali ledes, ugye? És melyik a jobb, ha csak szoftveres a különbség? (ígyis-úgyis csipsztuning lenne rajta)
igen fl a ledes, motor kicsivel előtte már belekerült 2010-ben. amelyikből hamarabb találsz ellenőrizhető előéletűt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #12028 Dátum: 2017.09.16 szombat, 19:45:50 »

igen fl a ledes, motor kicsivel előtte már belekerült 2010-ben. amelyikből hamarabb találsz ellenőrizhető előéletűt

Értem. worship

És a megbízhatóságáról mit lehet tudni?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12029 Dátum: 2017.09.16 szombat, 19:46:47 »

Értem. worship

És a megbízhatóságáról mit lehet tudni?

Olvass vissza, megtalálod az esetleges hibákat, meg a kérdés többszöri megtárgyalását is.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #12030 Dátum: 2017.09.16 szombat, 20:24:15 »

Olvass vissza, megtalálod az esetleges hibákat, meg a kérdés többszöri megtárgyalását is.

Próbáltam rákeresni hogy tdci típushibák, de nem igazán adott ki használható infót. Végigolvasni meg nincs időm 240oldalt, ezért kérdeztem, hogy van-e köztudott hibaforrása, amire érdemes figyelni vásárláskor.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
ent128k
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #12031 Dátum: 2017.09.17 vasárnap, 11:41:47 »

Megszakított regenerációk miatt írja.
Ellenőrizd az olajszintet. Ha nem extrém magas, akkor szerintem mehetsz. Nem valami kiforrott ez a rendszer, nem az olaj valódi állapotát nézi.

A Forscan-ben ki lehet olvasni az értéket, hogy a motorolajban mennyi gázolajat tippel a rendszer (a pontos nevére nem emlékszem, talán estimated amount of fuel in engine oil). Valószínűleg számított érték, a pontossága kétséges, de FL előtti motorral, ahol a DPF regenerálása utóbefecskendezésekkel történik, én soha nem húzom el 20e km-ig az olajcserét.
Németországban volt egy balhé, hogy miért kér 10e km-nél olajcserét a rendszer, amikor 20e van írva a szervizkönyvbe. A Ford nem vállalta be annak nyilvános kimondását, hogy tessék sűrűbben olajat cserélni, inkább kiadtak egy szoftverfrissítést, ami ritkábban szól.

Egyébként 12-14e ft körül van egy adag normálisabb olaj, meg mondjuk 3e egy jobb szűrő, én nem ezen fogok spórolni.
Naplózva

2008 S-max 2.0 TDCi 140 LE (QXWA)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12032 Dátum: 2017.09.17 vasárnap, 23:12:22 »

Próbáltam rákeresni hogy tdci típushibák, de nem igazán adott ki használható infót. Végigolvasni meg nincs időm 240oldalt, ezért kérdeztem, hogy van-e köztudott hibaforrása, amire érdemes figyelni vásárláskor.
alap dolgok legyenek rendben, nincs semmi extrém, amire figyelni kéne
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #12033 Dátum: 2017.09.18 hétfő, 10:30:32 »

Sziasztok!

Régi forumtag vagyok, de inkább az mk3-as részlegen.

Van egy mk4- es mondeom is, erröl is elkezdtem olvasgatni itt, majd felbuzdulva megcsináltam a regeneráció visszajelzö ledet. ( Ford Mondeo MK4 2012-es FL utáni 2.0 TDCI 140 lovas- motorvezérlö cserével 163 lovas változat, 68. ezer km- van benne saját az autó elsö perctöl)
Elkezdtem nézegetni a regenerációs folyamatokt, na ekkor jött a meglepetés.

Az autó keveset megy, inkább csak autópálya München - Miskolc és vissza évente 3 alkalom, illetve nyaralás kirándulás, többségében ÖMW, vagy Aral prémium gázolajat tankolok, 10E km-ként olajcsre mnden szürövel ( ford gyári oalaj)!

280-340 km-enként megy a led ( regeneráció ), picit idegesít, mert azt olvastam, hogy 600 km-enként kellee neki.... Semmilyen hiba nincs az autóval, nem füstöl picit sem hírtelen gyorsításnál sem jelentkezik füst... Forscan- semmi hibát nem ít minden ok.

Mi lehet az oka?Huh?Huh??
Ötlet?Huh?

felbuzdulva menet közben monitoroztam a DPF-et forscannel itt lennének a képek:

Reg. indításkor és utána
https://kephost.com/image/BK9a

https://kephost.com/image/BK9p

Ha bárkinek bármi ötlete lenne kérem jelezze felém, hogy ez most normális a km-enkénti lefolyás....

Köszönöm
 
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #12034 Dátum: 2017.09.18 hétfő, 10:42:26 »

Próbáltam rákeresni hogy tdci típushibák, de nem igazán adott ki használható infót. Végigolvasni meg nincs időm 240oldalt, ezért kérdeztem, hogy van-e köztudott hibaforrása, amire érdemes figyelni vásárláskor.
Szerintem sincsenek igazi drágán javítható, erre a motorra jellemző típushibák, csak apróságok:
1. A Pierburg szolenoid szelep(ek) tudnak rendszeresen tönkremenni, ezek gyakorlatilag nulla hozzáértéssel cserélhetők, darabja tizenpárezer Ft, ha rákeresel a Pierburg szóra szerelési útmutatást meg beszerzési forrást is találsz hozzá (nekem fl előtti van, abban 2 ilyen szelep ha, az egyik leállításkor a fojtószelepet zárja (ha már rossz, akkor leállítás után zümmög egy darabig, és nagyot rántva áll le a motor), a másik ugyanilyen a turbó geometriát állítja (ha rossz, akkor a gyorsításkor "hullámzik" - erre keress rá)). Fl utániban ha jól tudom már csak egy ilyen szelep van, de hogy funkció szerint melyiket hagyták meg azt nem tudom.
2. EGR "áteresztés" - valójában ez sem igazi típushiba, minden modern dízel küzd ezzel. Talán az első tünet, ha már nem működik rendesen, hogy erőtlen alacsony fordulaton az autó, ha induláskor ráereszted a kuplungot könnyen lefullad, nem tudsz igazán "kilőni" vele. Ha még nem halt meg teljesen, akkor érdemes kipucoltatni és ledugóztatni, az megint akár otthon is elvégezhető művelet, de szerelőtől függően szintén tizenpárezerből megoldható (csak a dugózás magában pedig bőven 10k alatt.) A dugózás a DPF- nek is "jót tesz" (kevesebb korom megy bele).
3. Turbócső kirepedés - ez is inkább általános dízelhiba, erőtlen az autó gyorsításkor, talán kormol is mert nem ég el rendesen a gázolaj. Fórumtársak tudnak segíteni beszerzési forrásban, ennek a cseréje sem ördöglakat bonyolultságú (bár én még szerencsére nem szorultam rá)

A nagyobb, drágább hibák nem a típusra jellemzők, hanem globálisan minden modern dízelt nyomasztanak: DPF eltömődés, kettőstömegű...
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #12035 Dátum: 2017.09.18 hétfő, 13:01:15 »

Sziasztok!

Régi forumtag vagyok, de inkább az mk3-as részlegen.

Van egy mk4- es mondeom is, erröl is elkezdtem olvasgatni itt, majd felbuzdulva megcsináltam a regeneráció visszajelzö ledet. ( Ford Mondeo MK4 2012-es FL utáni 2.0 TDCI 140 lovas- motorvezérlö cserével 163 lovas változat, 68. ezer km- van benne saját az autó elsö perctöl)
Elkezdtem nézegetni a regenerációs folyamatokt, na ekkor jött a meglepetés.

Az autó keveset megy, inkább csak autópálya München - Miskolc és vissza évente 3 alkalom, illetve nyaralás kirándulás, többségében ÖMW, vagy Aral prémium gázolajat tankolok, 10E km-ként olajcsre mnden szürövel ( ford gyári oalaj)!

280-340 km-enként megy a led ( regeneráció ), picit idegesít, mert azt olvastam, hogy 600 km-enként kellee neki.... Semmilyen hiba nincs az autóval, nem füstöl picit sem hírtelen gyorsításnál sem jelentkezik füst... Forscan- semmi hibát nem ít minden ok.

Mi lehet az oka?Huh?Huh??
Ötlet?Huh?

felbuzdulva menet közben monitoroztam a DPF-et forscannel itt lennének a képek:

Reg. indításkor és utána
https://kephost.com/image/BK9a

https://kephost.com/image/BK9p

Ha bárkinek bármi ötlete lenne kérem jelezze felém, hogy ez most normális a km-enkénti lefolyás....

Köszönöm
 

Az enyém 2013-as, szintén 0 km-el vettem, jelenleg 106e km-nél járok, és a felhasználási mód kb. 100ezer-ig 60% pálya és 40% város, most hogy sulis lett a gyerkőc megfordult, 65% város és kb 35% pálya.
Ja és gyárilag az enyém is 140 lovas (volt kb 4-5 hónapig.  smile).
Nekem is 250-350 km-ként megy le egy regen, bár nem csináltam meg a lámpás megjelenítést, a hangból és a pill. fogyasztási adatból látszik.
Ha ez megnyugtat a autónak semmi baja, 20ezrenként hordom a garancia miatt márkaszervizbe, a közbenső (páratlan 10ezres olajcserék meg Ford szerelő által elvégezve.
Először nekem se tetszett, de mivel semmi hibajelenség, és a szerviz se talált semmit, így nem érdekel.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #12036 Dátum: 2017.09.18 hétfő, 13:04:46 »

Sziasztok!

Régi forumtag vagyok, de inkább az mk3-as részlegen.

Van egy mk4- es mondeom is, erröl is elkezdtem olvasgatni itt, majd felbuzdulva megcsináltam a regeneráció visszajelzö ledet. ( Ford Mondeo MK4 2012-es FL utáni 2.0 TDCI 140 lovas- motorvezérlö cserével 163 lovas változat, 68. ezer km- van benne saját az autó elsö perctöl)
Elkezdtem nézegetni a regenerációs folyamatokt, na ekkor jött a meglepetés.

Az autó keveset megy, inkább csak autópálya München - Miskolc és vissza évente 3 alkalom, illetve nyaralás kirándulás, többségében ÖMW, vagy Aral prémium gázolajat tankolok, 10E km-ként olajcsre mnden szürövel ( ford gyári oalaj)!

280-340 km-enként megy a led ( regeneráció ), picit idegesít, mert azt olvastam, hogy 600 km-enként kellee neki.... Semmilyen hiba nincs az autóval, nem füstöl picit sem hírtelen gyorsításnál sem jelentkezik füst... Forscan- semmi hibát nem ít minden ok.

Mi lehet az oka?Huh?Huh??
Ötlet?Huh?

felbuzdulva menet közben monitoroztam a DPF-et forscannel itt lennének a képek:

Reg. indításkor és utána
https://kephost.com/image/BK9a

https://kephost.com/image/BK9p

Ha bárkinek bármi ötlete lenne kérem jelezze felém, hogy ez most normális a km-enkénti lefolyás....

Köszönöm
 

Tépd ki a ledet, aztán nem gondolkodol majd ilyeneken Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #12037 Dátum: 2017.09.18 hétfő, 16:31:09 »

Sziasztok!

Régi forumtag vagyok, de inkább az mk3-as részlegen.

Van egy mk4- es mondeom is, erröl is elkezdtem olvasgatni itt, majd felbuzdulva megcsináltam a regeneráció visszajelzö ledet. ( Ford Mondeo MK4 2012-es FL utáni 2.0 TDCI 140 lovas- motorvezérlö cserével 163 lovas változat, 68. ezer km- van benne saját az autó elsö perctöl)
Elkezdtem nézegetni a regenerációs folyamatokt, na ekkor jött a meglepetés.

Az autó keveset megy, inkább csak autópálya München - Miskolc és vissza évente 3 alkalom, illetve nyaralás kirándulás, többségében ÖMW, vagy Aral prémium gázolajat tankolok, 10E km-ként olajcsre mnden szürövel ( ford gyári oalaj)!

280-340 km-enként megy a led ( regeneráció ), picit idegesít, mert azt olvastam, hogy 600 km-enként kellee neki.... Semmilyen hiba nincs az autóval, nem füstöl picit sem hírtelen gyorsításnál sem jelentkezik füst... Forscan- semmi hibát nem ít minden ok.

Mi lehet az oka?Huh?Huh??
Ötlet?Huh?

felbuzdulva menet közben monitoroztam a DPF-et forscannel itt lennének a képek:

Reg. indításkor és utána
https://kephost.com/image/BK9a

https://kephost.com/image/BK9p

Ha bárkinek bármi ötlete lenne kérem jelezze felém, hogy ez most normális a km-enkénti lefolyás....

Köszönöm
 

Túl sokat tudsz, tönkre fog tenni...  vigyor3 vigyor3

Én boldogan tudatlan vagyok, hogy hány km-enként regenerál. Baja semmi! Vettem egy turbócsövet csak úgy, mert kivagyok, hogy nincs baja soha...

Gáz vagyok?  Huh?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
gblaskovics
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2



E-mail
« Új hozzászólás #12038 Dátum: 2017.09.18 hétfő, 16:34:59 »

Sajnos igazad van. Nem ettől volt  a rángatás.


Szia megvan mi okozta a rángatást ?
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium 2011 2.2 200 LE
Mondeo MK4 Titanium 2010 2.0 140 LE
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #12039 Dátum: 2017.09.18 hétfő, 16:36:43 »

Tépd ki a ledet, aztán nem gondolkodol majd ilyeneken Cheesy

 eljen eljen  nyes nyes
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
gblaskovics
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2



E-mail
« Új hozzászólás #12040 Dátum: 2017.09.18 hétfő, 16:41:20 »

Lebontottam az összes turbócsövet,kivettem a közteshűtőt,átnéztem mindet,de semmi lyuk,repedés.Mindenhova tettem új bilincseket.
Semmi változás.Jövő héten lehet bejelentkezek Hoványékhoz.Eddig nem nagyon voltam elájulva tőlük.

Szia mi volt a megoldás ?
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium 2011 2.2 200 LE
Mondeo MK4 Titanium 2010 2.0 140 LE
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #12041 Dátum: 2017.09.18 hétfő, 17:07:10 »

Túl sokat tudsz, tönkre fog tenni...  vigyor3 vigyor3

Én boldogan tudatlan vagyok, hogy hány km-enként regenerál. Baja semmi! Vettem egy turbócsövet csak úgy, mert kivagyok, hogy nincs baja soha...

Gáz vagyok?  Huh?
Eléggé, de mind1is! Hófehérke!  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12042 Dátum: 2017.09.18 hétfő, 18:41:54 »

Túl sokat tudsz, tönkre fog tenni...  vigyor3 vigyor3

Én boldogan tudatlan vagyok, hogy hány km-enként regenerál. Baja semmi! Vettem egy turbócsövet csak úgy, mert kivagyok, hogy nincs baja soha...

Gáz vagyok?  Huh?

Inkább valami rendes felnit vegyél...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #12043 Dátum: 2017.09.19 kedd, 08:42:46 »

Inkább valami rendes felnit vegyél...  hehe

Adj 5leteket pls! 18-as Fekete polír kombó legyen, 10 küllős és valami brand.

Figyelek!  coolsmiley
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #12044 Dátum: 2017.09.19 kedd, 09:11:53 »

Adj 5leteket pls! 18-as Fekete polír kombó legyen, 10 küllős és valami brand.

Figyelek!  coolsmiley

Az enyémhez fekete 5 küllős, "valami brand" felnit adtak télinek. Egy kerék helyére felraksz ebből kettőt és megvan a 10 küllő Cheesy A 470-es szélesség pont jó lesz télire Cheesy
Adok mellé Tesco-s polír krémet Cheesy

Cserébe csak egy hibátlan gyári 5Y 18" szettet kérek  wave
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #12045 Dátum: 2017.09.19 kedd, 10:43:00 »

Az enyémhez fekete 5 küllős, "valami brand" felnit adtak télinek. Egy kerék helyére felraksz ebből kettőt és megvan a 10 küllő Cheesy A 470-es szélesség pont jó lesz télire Cheesy
Adok mellé Tesco-s polír krémet Cheesy

Cserébe csak egy hibátlan gyári 5Y 18" szettet kérek  wave

Mézeskalács kerékre vágysz? (a feleségem ledísztárcsázta) 240 - ért adtam el a szettet...  wave wave



Van téli szettem köszesz!

Bassz*s minden van, nem tudok mit csinálni vele! Akartam kormány gömbfejeket cserélni, de nem kérte... Gumik újak... Azt sem... semmit sem... Ma veszek elemet a távirányítókba, bár azt sem kell...
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.19 kedd, 10:45:49 írta Llort Eht » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12046 Dátum: 2017.09.19 kedd, 11:36:48 »

a feleségem ledísztárcsázta


Érdekes ízlése van a feleségednek. Mondjuk ezt a te személyed is alátámasztja...  eplus2 hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #12047 Dátum: 2017.09.19 kedd, 13:29:42 »

Érdekes ízlése van a feleségednek. Mondjuk ezt a te személyed is alátámasztja...  eplus2 hehe

Irigy vagy a magasságomra, mi!?!? Elnyomottnak érzed magad... Tibbi már többször rád sütötte ezt a bélyeget, szenvedsz is a terhe alatt.  eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12048 Dátum: 2017.09.19 kedd, 14:51:55 »

Irigy vagy a magasságomra, mi!?!? Elnyomottnak érzed magad... Tibbi már többször rád sütötte ezt a bélyeget, szenvedsz is a terhe alatt.  eplus2 eplus2

Az hagyján, hogy magasabb vagyok, de még a piton is nagyobb. Ez valóban egy "teher" számomra... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #12049 Dátum: 2017.09.19 kedd, 15:08:40 »

van,de azt nem a progi határozza meg, hanem az autód vezérlői.Ugyanis csak olyan adatokat jelenít meg a forscan,amit közöl vele az autó.
Tehát van mk4 amin lehet a korrekciós érékeket monitorozni, és van,amin nincsenek ilyen pidek.A progi tudja....
Amúgy annyi látszik, ha valamelyik porlasztó kopott,annál kiugróan magas értéket ad neki a vezérlő.
Hozzávetőlegesen 1-2 körül kell lenni abszolut értékben,de a rosszak 6-8 és fölé is mennek.De ekkor már a vészüzem már mindennapos vendég.
Azt is lehet mondani,hogy vészüzemig nem mond újat a progi sem.

Na hát most volt lehetőségem ránézni a porlasztós pidre és olyat találtam, hogy Henger hozzájárulás/kiegyensúlyozás 1,2,3,4. Ezeket betettem és alapjáraton 1.06, 0.97, 1.04 és 0.96 volt +-0,01 az értékük.
Nem tudom, hogy ez az amit emlitettél, hogy jó porlasztónál 1-2 közötti az érték, de ha igen, akkor ezek igy stimmelhetnek!?
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.19 kedd, 15:23:15 írta ManiMondeo » Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Oldalak: 1 ... 234 235 236 237 238 239 240 [241] 242 243 244 245 246 247 248 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.051 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.