Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:05:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 241 242 243 244 245 246 247 [248] 249 250 251 252 253 254 255 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5253871 alkalommal)
0 Felhasználó és 61 vendég van a témában
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #12350 Dátum: 2017.12.08 péntek, 16:09:54 »

Gödön vannak, www.essmotor.hu

 
Már két alkalommal azt is észrevettem hogy ha megyek vele pár 100m-t (elugrok a suliba hazafelé a Gyerkőcért) és ha ott indítom újra akkor nehezen, csak másodikra indul. Hétvégén ki fogom próbálni, hogy beindítom, járatom kb 1-2 percet és diaggal nézve próbálom indítani. Csak az lenne nagy segítség ha kapnék tippeket, hogy melyek azok a paraméterek, amiket mindenképp érdemes nézni.
Ma már beszélni fogok megint a szerelőmmel aki a DPF kiiktatást is csinálta, és ha nem jutok előrébb a hétvégén akkor megy vissza hozzá a kocsi.

BTW ez a Zoli kicsoda pontosan és hol tevékenykedik. Én Esztergom környékén lennék.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12351 Dátum: 2017.12.09 szombat, 11:29:18 »

Hétvégén nézni fogom ezt a kb 1 perc járatás utáni nem indulást, diaggal is.
Nekem ugye a csúcsok be lettek mérve padon és elméletileg jók is voltak az eredmények az egy "alig" pirostól eltekintve.

Jövő héten megy vissza szerelőhöz, ha ott se jutok egyről a kettőre akkor nem tudom hogyan tovább. Elmennék én Gödre is, hisz igazán még messze sincs, csak nehéz lesz ugye kopp hideg motorral odaérni, hogy produkálja is a tüneteket szomoru1

45-ért lehet szerezni bemért csúcsot ebbe is, sőt ha tudnám hogy 100% hogy az a baj akkor lehet nem is sz@roznék használttal. De amíg csak találgatás szintjéig jutnak a szerelők, addig nem szívesen szponzorálom a találgatásokat.

Csináltam két mérést FORSCannel, ha esetleg megtennétek hogy ránéztek worship

Szombat 1 ind --> csont hideg motorral indítás, okádta a füstöt, majd egyszer csak megszűnt a füst (a hülye fejemmel nem néztem meg ekkor hol járt a diag időben falbav ). A füst megszűnése után szépen egyenletesen járt, semmi füst

https://drive.google.com/open?id=1U3JVhokcGQKtcmIZqg6XywG-sgLmfgO6


Szombat 2 ind --> Elsőre be sem indult. Másodikra kapta el. Semmi füst, járt szépen a motor

https://drive.google.com/open?id=1T6kvhj8pFW9uJecd1MUg8YIh7YHdSEBU

Előre is köszönök minden tippet, észrevételt, stb...
 worship

Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #12352 Dátum: 2017.12.09 szombat, 14:57:48 »


Egy elméleti kérdés.

Tdci-nél, ha jól gondolom, akkor a gázolajszűrő (vagyis hátul a tank) és a nagynyomású között váákum van, nem? Merthogy a pumpa szívja fel a gázolajat. Namost, ha ráadjuk a nyomást a rendszerre hátulról ( mondjuk a szűrőház után) előre a nagynyomású irányába, akkor azt tartania kell, nem?
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #12353 Dátum: 2017.12.09 szombat, 15:33:48 »

Egy elméleti kérdés.

Tdci-nél, ha jól gondolom, akkor a gázolajszűrő (vagyis hátul a tank) és a nagynyomású között váákum van, nem? Merthogy a pumpa szívja fel a gázolajat. Namost, ha ráadjuk a nyomást a rendszerre hátulról ( mondjuk a szűrőház után) előre a nagynyomású irányába, akkor azt tartania kell, nem?
A go folyásiránya ez esetbe megegyezik, viszont nem mindegy, hogy a folyadékoszlopot szívod vagy nyomod. Alapesetben a vákuumvezetékek nagyon kevés túlnyomást viselnek el. És a válasz: ha zárt rendszerről beszélünk és nincs benne olyan tömítő/csatlakozó elem, ami a nem bírja az általad ráadott nyomást, akkor a rendszer tartja a túlnyomást. Elméletileg.     
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #12354 Dátum: 2017.12.09 szombat, 18:00:09 »


Köszi László!

Akkor a nagy nyomás már csak és kizárólag a nagynyomású után van. De gondolom az (maga a pumpa) is pld. le tud levegősödni, nem?

Hallottam egyébként (nem tudom mennyire helytálló), h az MK4-nél a nagynyomású nem belülről hanem kívülről (tengelynél) kopik el... ezt azzal jelzi, hogy olajfolyás van rajta. Csak akkor azt nem értem, h amikor fémrészecskék lesznek a rendszerben (márpedig ezt már olvastuk itt egy Cartársnál), akkor az mitől van? a belső vagy a tengelyes rész kopásánál? Mert az inkább belülről kéne jőjjön. Én ezért adalékolom a gázolajat, hogy  a szükséges kenés meglegyen...Aztán lehet, h hiába Smiley



A go folyásiránya ez esetbe megegyezik, viszont nem mindegy, hogy a folyadékoszlopot szívod vagy nyomod. Alapesetben a vákuumvezetékek nagyon kevés túlnyomást viselnek el. És a válasz: ha zárt rendszerről beszélünk és nincs benne olyan tömítő/csatlakozó elem, ami a nem bírja az általad ráadott nyomást, akkor a rendszer tartja a túlnyomást. Elméletileg.     
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Sik Zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #12355 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 18:50:51 »

Istenem megszabadúltam tőle,az  életem legszarabb autója volt mk4 140le magyarországi 160000 km futott igazoltan,végig márka szervizben szervizelt egy tulajos soha többê nem veszek fordot, eladtam félév alatt buktam rajta 600.000ft, előtte toyotám volt abba csak beleültem és mentem vele, az olajcseréken kivűl semmi,ez a 2010-es mk4 me
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #12356 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 19:00:17 »

A torpanásos probléma miatt? Végül megoldódott és úgy adtad el? Mi volt végül a gondja?


Istenem megszabadúltam tőle,az  életem legszarabb autója volt mk4 140le magyarországi 160000 km futott igazoltan,végig márka szervizben szervizelt egy tulajos soha többê nem veszek fordot, eladtam félév alatt buktam rajta 600.000ft, előtte toyotám volt abba csak beleültem és mentem vele, az olajcseréken kivűl semmi,ez a 2010-es mk4 me

Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12357 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 19:07:11 »

Istenem megszabadúltam tőle,az  életem legszarabb autója volt mk4 140le magyarországi 160000 km futott igazoltan,végig márka szervizben szervizelt egy tulajos soha többê nem veszek fordot, eladtam félév alatt buktam rajta 600.000ft, előtte toyotám volt abba csak beleültem és mentem vele, az olajcseréken kivűl semmi,ez a 2010-es mk4 me

taps
ez egy remek , építő jellegű és segítőszándékú hozzászólás volt. A hozzáértés csak úgy sugárzik a gyűlölettel párhuzamosan. Tongue
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #12358 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 19:09:13 »

taps
ez egy remek , építő jellegű és segítőszándékú hozzászólás volt. A hozzáértés csak úgy sugárzik a gyűlölettel párhuzamosan. Tongue
hat ja, nemi altanositassal koritve. minden ford ***, minden toyota jo.
Naplózva

blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #12359 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 21:48:48 »

Istenem megszabadúltam tőle,az  életem legszarabb autója volt mk4 140le magyarországi 160000 km futott igazoltan,végig márka szervizben szervizelt egy tulajos soha többê nem veszek fordot, eladtam félév alatt buktam rajta 600.000ft, előtte toyotám volt abba csak beleültem és mentem vele, az olajcseréken kivűl semmi,ez a 2010-es mk4 me

Őszintén kívánunk neked egy rendes toyotát! Egy feltételen: úgy szeressed és ápoljad és ugyanolyan előélete legyen, mint a pokolba kívánt mk4-ednek és többet se fizess érte! 
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.11 hétfő, 21:52:45 írta blau4kombi » Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #12360 Dátum: 2017.12.12 kedd, 07:03:56 »

Őszintén kívánunk neked egy rendes toyotát! Egy feltételen: úgy szeressed és ápoljad és ugyanolyan előélete legyen, mint a pokolba kívánt mk4-ednek és többet se fizess érte! 

...hogy fog neki örülni valaki,aki megveszi a leigazolható,magyar verdát ezen hibákkal Cheesy
Naplózva
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #12361 Dátum: 2017.12.12 kedd, 07:07:17 »

hát én nem tudom. enyém nem magyar verda,de részint leigazolható,autópályás német gép.
költeni költöttem rá 3 év alatt. komplett fék,komplett lengéscsillapító,egr,KT+kuplung,2szett gumi. asszem' ennyi. nekem nem sok autóm volt.sőt.első dízel. ennek ellenére én azt mondom ez egy jó gép.
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #12362 Dátum: 2017.12.12 kedd, 09:59:09 »

Hátul mi volt az oka a gátló cserének? Elől én is kicseréltem de a hátulja egész egyben van. Elől is igazábol a jobb oldali toronycsapágy ment gallyra...de mint kiderült már lógott a gátló szára. Csere után nagyon megváltozott az autó, előnyére. Bocsánat, tudom, Tdci topic, de itt van értelme reagálni.

hát én nem tudom. enyém nem magyar verda,de részint leigazolható,autópályás német gép.
költeni költöttem rá 3 év alatt. komplett fék,komplett lengéscsillapító,egr,KT+kuplung,2szett gumi. asszem' ennyi. nekem nem sok autóm volt.sőt.első dízel. ennek ellenére én azt mondom ez egy jó gép.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #12363 Dátum: 2017.12.12 kedd, 15:17:53 »

Istenem megszabadúltam tőle,az  életem legszarabb autója volt mk4 140le magyarországi 160000 km futott igazoltan,végig márka szervizben szervizelt egy tulajos soha többê nem veszek fordot, eladtam félév alatt buktam rajta 600.000ft, előtte toyotám volt abba csak beleültem és mentem vele, az olajcseréken kivűl semmi,ez a 2010-es mk4 me


Gondolom, az előző tulaj hasonló igényességgel törődött vele, mint a helyesírásod, és te mint balfék megvetted, és az egész márka egy sz@r szerinted. Pancseeer...


...őőő akarom mondani, hasznos hozzászólás. Mint az enyém most Cheesy

Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.12 kedd, 15:29:58 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #12364 Dátum: 2017.12.12 kedd, 20:38:44 »

Hátul mi volt az oka a gátló cserének? Elől én is kicseréltem de a hátulja egész egyben van. Elől is igazábol a jobb oldali toronycsapágy ment gallyra...de mint kiderült már lógott a gátló szára. Csere után nagyon megváltozott az autó, előnyére. Bocsánat, tudom, Tdci topic, de itt van értelme reagálni.

Egyik ha jól rémlik döglött volt. és az azon oldali gumi ütköző is.
Naplózva
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #12365 Dátum: 2017.12.13 szerda, 20:31:32 »

Sziasztok!
FORScan-ben a "Reset the DPF learned values" mit csinál pontosan? le tudom fordítani én is, csak érdekel h mikor alkalmazzák? Static regen után? netán cserekor?
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12366 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 16:05:21 »

Csináltam két mérést FORSCannel, ha esetleg megtennétek hogy ránéztek worship

Szombat 1 ind --> csont hideg motorral indítás, okádta a füstöt, majd egyszer csak megszűnt a füst (a hülye fejemmel nem néztem meg ekkor hol járt a diag időben falbav ). A füst megszűnése után szépen egyenletesen járt, semmi füst

https://drive.google.com/open?id=1U3JVhokcGQKtcmIZqg6XywG-sgLmfgO6


Szombat 2 ind --> Elsőre be sem indult. Másodikra kapta el. Semmi füst, járt szépen a motor

https://drive.google.com/open?id=1T6kvhj8pFW9uJecd1MUg8YIh7YHdSEBU

Előre is köszönök minden tippet, észrevételt, stb...
 worship



Az autóm továbbra is random füstöl. Úgy volt hogy ma megy szerelőhöz a kocsi, de elértette a dátumot és már csak jövőre tudja megnézni falbav
Kizárandó a szűrőház levegősödését tudnátok abban segíteni, hogy ki bonthat 4-es mondit? Amit találtam mind régi bejegyzések. Szeretnék egy másikat belepróbálni szűrőcserével együtt, hátha...

 worship
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12367 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 16:32:56 »

Az autóm továbbra is random füstöl. Úgy volt hogy ma megy szerelőhöz a kocsi, de elértette a dátumot és már csak jövőre tudja megnézni falbav
Kizárandó a szűrőház levegősödését tudnátok abban segíteni, hogy ki bonthat 4-es mondit? Amit találtam mind régi bejegyzések. Szeretnék egy másikat belepróbálni szűrőcserével együtt, hátha...

 worship
mk2     http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3388
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12368 Dátum: 2017.12.19 kedd, 07:22:56 »

mk2     http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3388
eljen worship
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12369 Dátum: 2017.12.19 kedd, 09:17:49 »

Az autóm továbbra is random füstöl. Úgy volt hogy ma megy szerelőhöz a kocsi, de elértette a dátumot és már csak jövőre tudja megnézni falbav
Kizárandó a szűrőház levegősödését tudnátok abban segíteni, hogy ki bonthat 4-es mondit? Amit találtam mind régi bejegyzések. Szeretnék egy másikat belepróbálni szűrőcserével együtt, hátha...

 worship

Milyen szűrőd van? Elöl a motortérben? Nekem van egy egy ház majdnem új szűrővel. Amikor a fojtószelepház miatt füstölve indult az autó, azt hittem ott a gond, de semmi baja nem volt.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12370 Dátum: 2017.12.19 kedd, 11:20:03 »

Milyen szűrőd van? Elöl a motortérben? Nekem van egy egy ház majdnem új szűrővel. Amikor a fojtószelepház miatt füstölve indult az autó, azt hittem ott a gond, de semmi baja nem volt.
Igen, ami elől van a generátor felett.
Beszéltem mk2-vel, lesz nekik, de már csak jan 15.-e után
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12371 Dátum: 2017.12.19 kedd, 12:03:42 »

Igen, ami elől van a generátor felett.
Beszéltem mk2-vel, lesz nekik, de már csak jan 15.-e után
Merre felé laksz?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12372 Dátum: 2017.12.19 kedd, 12:11:46 »

Merre felé laksz?
PÜ ment
 worship
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12373 Dátum: 2017.12.19 kedd, 12:14:06 »

PÜ ment
 worship
nagyot hibáztál, ha elárultad neki... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12374 Dátum: 2017.12.22 péntek, 12:59:56 »

Az autóm továbbra is random füstöl. Úgy volt hogy ma megy szerelőhöz a kocsi, de elértette a dátumot és már csak jövőre tudja megnézni falbav
Kizárandó a szűrőház levegősödését tudnátok abban segíteni, hogy ki bonthat 4-es mondit? Amit találtam mind régi bejegyzések. Szeretnék egy másikat belepróbálni szűrőcserével együtt, hátha...

 worship

Tegnap kicseréltem a GO szűrőt. A buborékok full eltűntetek! Viszont a tünetek nem változtak.
Random füstöl hidegindításnál. Amikor első kopp hideg indítást csinálom akkor pöcc-röff, aztán egyből hallani a hangján hogy rendben van és nem füstöl, vagy épp traktorosabban jár és füstöl is. 1-2 perces hidegindítás utáni járatás után leállítva csak nagyon nehezen indul be. Van hogy 3-4X kell próbálkozni.
Melegen is észreveszem, hogy mintha nem pöcc-röff lenne, de melegen nem tűnik olyan problémásnak.
Említettétek ezt a leállító szelepet. Ezt valahogy meg tudom nézni, ki tudom mérni? egyéb más tipp/ötlet, amit most itthon meg tudok nézni?
A DPF-es dologgal kapcsolatban csak annyit tudok, hogy elméletileg az profin ki lett iktatva. Ha addig nem oldódik meg a hiba, akkor arra is rá lesz nézve januárban. Tehát feltételezve, hogy az nem zavar be mi lehet még más ami ilyen tüneteket okoz?
 worship
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12375 Dátum: 2017.12.22 péntek, 13:29:48 »

Tegnap kicseréltem a GO szűrőt. A buborékok full eltűntetek! Viszont a tünetek nem változtak.
Random füstöl hidegindításnál. Amikor első kopp hideg indítást csinálom akkor pöcc-röff, aztán egyből hallani a hangján hogy rendben van és nem füstöl, vagy épp traktorosabban jár és füstöl is. 1-2 perces hidegindítás utáni járatás után leállítva csak nagyon nehezen indul be. Van hogy 3-4X kell próbálkozni.
Melegen is észreveszem, hogy mintha nem pöcc-röff lenne, de melegen nem tűnik olyan problémásnak.
Említettétek ezt a leállító szelepet. Ezt valahogy meg tudom nézni, ki tudom mérni? egyéb más tipp/ötlet, amit most itthon meg tudok nézni?
A DPF-es dologgal kapcsolatban csak annyit tudok, hogy elméletileg az profin ki lett iktatva. Ha addig nem oldódik meg a hiba, akkor arra is rá lesz nézve januárban. Tehát feltételezve, hogy az nem zavar be mi lehet még más ami ilyen tüneteket okoz?
 worship
A leálltó csappantyú a szívósorban van, kb ott, a hol a töltőlevegő cső rácsatlakozik.
A múltkori méréseidet nem tudtam jól megnyitni, mert PID-ek helyett "error" jelent meg.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Les0130
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


« Új hozzászólás #12376 Dátum: 2017.12.30 szombat, 21:04:31 »

Sziasztok,
Hazafelé M0án Engine malfunction hibát kaptam, az erő el is ment rögtön, megy de nem húz. 2.0 163LE. Azonnal szervíz vagy mehetek így vele pár napot? 130 ezer van a kocsiban. Tippje valakinek, mi a fene van?
Köszi
Naplózva

S-max 2.0 Ecoblue Business Plus 2019
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12377 Dátum: 2017.12.30 szombat, 21:08:28 »

Sziasztok,
Hazafelé M0án Engine malfunction hibát kaptam, az erő el is ment rögtön, megy de nem húz. 2.0 163LE. Azonnal szervíz vagy mehetek így vele pár napot? 130 ezer van a kocsiban. Tippje valakinek, mi a fene van?
Köszi
kilukadhatott egy turbócső,legjobb esetben.hibakódolvasás kellene,hogy merre tovább.
de bármi más is okozhatja látatlanban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Les0130
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


« Új hozzászólás #12378 Dátum: 2017.12.30 szombat, 21:17:31 »

kilukadhatott egy turbócső,legjobb esetben.hibakódolvasás kellene,hogy merre tovább.
de bármi más is okozhatja látatlanban.


Fasza, holnap mennem kellene a kocsival...tehetem vagy felejtős? (Mondjuk a szervizbe is mennék vele)
Kállayhoz szoktam járni, ők is gondolom ki tudják olvasni ugye?
Naplózva

S-max 2.0 Ecoblue Business Plus 2019
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12379 Dátum: 2017.12.30 szombat, 23:52:26 »

Fasza, holnap mennem kellene a kocsival...tehetem vagy felejtős? (Mondjuk a szervizbe is mennék vele)
Kállayhoz szoktam járni, ők is gondolom ki tudják olvasni ugye?
azóta próbáltad újra beindítani? állandósult a hiba?

Kállay Dunakeszi?
Ha holnap délelőtt kiugrasz délpestre,tudok neked hibakódot olvasni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Les0130
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


« Új hozzászólás #12380 Dátum: 2017.12.31 vasárnap, 09:40:53 »

azóta próbáltad újra beindítani? állandósult a hiba?

Kállay Dunakeszi?
Ha holnap délelőtt kiugrasz délpestre,tudok neked hibakódot olvasni.
Igen, oda szoktam járni. Próbáltam. Hiba maradt. Nem nagyon tudok ugrálgatni sajnos, a családot fuvarozom...délpesten merre amúgy? És köszi hogy felajánlottad
Naplózva

S-max 2.0 Ecoblue Business Plus 2019
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12381 Dátum: 2017.12.31 vasárnap, 10:18:09 »

Igen, oda szoktam járni. Próbáltam. Hiba maradt. Nem nagyon tudok ugrálgatni sajnos, a családot fuvarozom...délpesten merre amúgy? És köszi hogy felajánlottad
csepel alatt.ne menj így sokat az autóval... wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Les0130
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


« Új hozzászólás #12382 Dátum: 2017.12.31 vasárnap, 10:26:05 »

csepel alatt.ne menj így sokat az autóval... wave
Na...hamar járt a szám...mert tegnap amikor megjöttem, még dobta. Most reggel viszont hibamentes, nincs hibaüzenet, megy, mint golyó...szóval nem állandósult...
Naplózva

S-max 2.0 Ecoblue Business Plus 2019
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12383 Dátum: 2017.12.31 vasárnap, 12:02:21 »

Na...hamar járt a szám...mert tegnap amikor megjöttem, még dobta. Most reggel viszont hibamentes, nincs hibaüzenet, megy, mint golyó...szóval nem állandósult...
fél siker.hibakódolvasásra még vidd el mindenképpen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Les0130
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


« Új hozzászólás #12384 Dátum: 2017.12.31 vasárnap, 12:53:13 »

fél siker.hibakódolvasásra még vidd el mindenképpen.
Januárban amúgy is mentem volna olajcserére...azt is meg fogom lépni... még1x köszi a felajánlott segítséget
Naplózva

S-max 2.0 Ecoblue Business Plus 2019
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #12385 Dátum: 2017.12.31 vasárnap, 21:42:28 »

Csináltam két mérést FORSCannel, ha esetleg megtennétek hogy ránéztek worship

Szombat 1 ind --> csont hideg motorral indítás, okádta a füstöt, majd egyszer csak megszűnt a füst (a hülye fejemmel nem néztem meg ekkor hol járt a diag időben falbav ). A füst megszűnése után szépen egyenletesen járt, semmi füst

https://drive.google.com/open?id=1U3JVhokcGQKtcmIZqg6XywG-sgLmfgO6


Szombat 2 ind --> Elsőre be sem indult. Másodikra kapta el. Semmi füst, járt szépen a motor

https://drive.google.com/open?id=1T6kvhj8pFW9uJecd1MUg8YIh7YHdSEBU

Előre is köszönök minden tippet, észrevételt, stb...
 worship



Egy munkatársamnak volt hasonló füstölés gondja egy MK3-on a két ünnep között. A befecskendezőnél cserélt egy alkatrészt. Résolajmennyiség-méréssel (valahogy kipoharazta) a hibás befecskendezőt:



Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.31 vasárnap, 21:51:24 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
trnokikoma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #12386 Dátum: 2018.01.02 kedd, 17:46:12 »

Sziasztok
van egy p0380 hibakódom, izzitógyertya, vezérlőáramkör, nics szimptóma,érvényes . tegnap este még tökéletesen indult, reggel meg kehesen pedig 5 fok voltés van egy p1632 hibakódom, intelligens generátor, kimeneti áramkör, nincs üzenet, függö.  cseréltünk generátort mert világitott a töltésjelző és már hónapok óta világit továbbra is és kiután kitöröljük a kódot 5 perc múlva ujra előjön, töltés viszont multméterrel van
Naplózva

Mondeo mk4 2008, 140LE, automata, 289.000km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12387 Dátum: 2018.01.02 kedd, 18:20:10 »

Sziasztok
van egy p0380 hibakódom, izzitógyertya, vezérlőáramkör, nics szimptóma,érvényes . tegnap este még tökéletesen indult, reggel meg kehesen pedig 5 fok voltés van egy p1632 hibakódom, intelligens generátor, kimeneti áramkör, nincs üzenet, függö.  cseréltünk generátort mert világitott a töltésjelző és már hónapok óta világit továbbra is és kiután kitöröljük a kódot 5 perc múlva ujra előjön, töltés viszont multméterrel van
a generátor nem passzol a vezérléshez,és vagy hibás a PCM.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #12388 Dátum: 2018.01.03 szerda, 08:53:47 »

Sziasztok
Meg tudná nekem mondani valaki hogy a turbó és a levegő cső találkozásánál lévő tömítés számát vagy mivel lehetne helyesíteni mert egy kicsit kiveri az olajat most vagy a turbó vagy kartelgáz.
https://www.kephost.com/image/EDob
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.14 vasárnap, 19:28:04 írta virag » Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
zoli86
Vendég
« Új hozzászólás #12389 Dátum: 2018.01.04 csütörtök, 07:44:10 »

Sziasztok!

Nemrég lettem egy 2009-es 2.0tdci (140LE) XQBA motorkódú Mondeo tulajdonosa. Két problémám lenne a kocsival, és szeretnék érdeklődni, hogy mi lehet szerintetek a gond.

Az egyik az hogy a motorhűtőfolyadék hőfoka 69-73°C között ingadozik mutató és digitálisan kiolvasott érték alapján is, függetlenül attól hogy lassabban vagy gyorsabban megyek az autóval vagy hogy be van-e kapcsolva a fűtés vagy sem. Én ezt kevésnek találom. Az eddigi autóimon mindig stabilan 90°-on állt a mutató.
Lehetséges, hogy a termosztát már nem funkcionál elégségesen? Illetve hol kellene állni a mutatónak? Nekem a megjelölt sávban ingázik.

A másik problémám, hogy alapjáratok, de csak ott, kis vibrációt érzek az autóban, tehát finoman rázkódik a teljes kaszni függetlenül attól, hogy a kuplung fel van-e engedve vagy ki van-e nyomva. Nincs semmi zörej, csörgés, tehát rossz kettőstömegűre én nem gondolok, illetve volt már tapasztalatom rossz kettőstömegűvel az nem ilyen jelenséget produkált. Olvastam külföldi fórumokon hogy ennél a típusnál a motor nyomatékhatároló bakok, illetve a motor rezgéscsillapító bak gyorsan el tud fáradni. Az tud ilyen jelenséget csinálni? Van/volt valakinek ilyen tapasztalata?

Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12390 Dátum: 2018.01.04 csütörtök, 13:14:04 »

A leálltó csappantyú a szívósorban van, kb ott, a hol a töltőlevegő cső rácsatlakozik.
A múltkori méréseidet nem tudtam jól megnyitni, mert PID-ek helyett "error" jelent meg.

Nem tudom mit ronthattam el, nekem megnyitotta.
Van valami amire lementéskor, feltöltéskor figyelni kell?
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #12391 Dátum: 2018.01.04 csütörtök, 13:15:16 »

Egy munkatársamnak volt hasonló füstölés gondja egy MK3-on a két ünnep között. A befecskendezőnél cserélt egy alkatrészt. Résolajmennyiség-méréssel (valahogy kipoharazta) a hibás befecskendezőt:

Bonca
Ebben már olyan csúcs van amit nem lehet így szétszedni, legalábbis mezei ember nem tudja ha jól tudom.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
fitti2
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #12392 Dátum: 2018.01.04 csütörtök, 17:06:09 »

Sziasztok!

Nemrég lettem egy 2009-es 2.0tdci (140LE) XQBA motorkódú Mondeo tulajdonosa. Két problémám lenne a kocsival, és szeretnék érdeklődni, hogy mi lehet szerintetek a gond.

Az egyik az hogy a motorhűtőfolyadék hőfoka 69-73°C között ingadozik mutató és digitálisan kiolvasott érték alapján is, függetlenül attól hogy lassabban vagy gyorsabban megyek az autóval vagy hogy be van-e kapcsolva a fűtés vagy sem. Én ezt kevésnek találom. Az eddigi autóimon mindig stabilan 90°-on állt a mutató.
Lehetséges, hogy a termosztát már nem funkcionál elégségesen? Illetve hol kellene állni a mutatónak? Nekem a megjelölt sávban ingázik.

A másik problémám, hogy alapjáratok, de csak ott, kis vibrációt érzek az autóban, tehát finoman rázkódik a teljes kaszni függetlenül attól, hogy a kuplung fel van-e engedve vagy ki van-e nyomva. Nincs semmi zörej, csörgés, tehát rossz kettőstömegűre én nem gondolok, illetve volt már tapasztalatom rossz kettőstömegűvel az nem ilyen jelenséget produkált. Olvastam külföldi fórumokon hogy ennél a típusnál a motor nyomatékhatároló bakok, illetve a motor rezgéscsillapító bak gyorsan el tud fáradni. Az tud ilyen jelenséget csinálni? Van/volt valakinek ilyen tapasztalata?

Előre is köszönöm a segítséget!


Nekem a közepétől egy kicsit vissza bal irányba áll és meg sem mozdul ha oda felért 2.0TDCI 2008
Naplózva
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #12393 Dátum: 2018.01.05 péntek, 18:12:06 »

Üdv!
100.000 km-es szerviznél az olajon és a szűrőkön kívül kell-e valamit még cserélni? (2.0 diesel)
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #12394 Dátum: 2018.01.05 péntek, 20:06:26 »

Üdv!
100.000 km-es szerviznél az olajon és a szűrőkön kívül kell-e valamit még cserélni? (2.0 diesel)

Az Etis regebben tudott szerviztervet generalni, ha jol emlekszem abban fel volt sorolva minden. Nezd meg, remelem meg mukodik.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #12395 Dátum: 2018.01.05 péntek, 20:55:43 »

Az Etis regebben tudott szerviztervet generalni, ha jol emlekszem abban fel volt sorolva minden. Nezd meg, remelem meg mukodik.

Megvolt, még működik. Köszönöm!
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12396 Dátum: 2018.01.07 vasárnap, 17:15:11 »

Sziasztok!

Nemrég lettem egy 2009-es 2.0tdci (140LE) XQBA motorkódú Mondeo tulajdonosa. Két problémám lenne a kocsival, és szeretnék érdeklődni, hogy mi lehet szerintetek a gond.

Az egyik az hogy a motorhűtőfolyadék hőfoka 69-73°C között ingadozik mutató és digitálisan kiolvasott érték alapján is, függetlenül attól hogy lassabban vagy gyorsabban megyek az autóval vagy hogy be van-e kapcsolva a fűtés vagy sem. Én ezt kevésnek találom. Az eddigi autóimon mindig stabilan 90°-on állt a mutató.
Lehetséges, hogy a termosztát már nem funkcionál elégségesen? Illetve hol kellene állni a mutatónak? Nekem a megjelölt sávban ingázik.

A másik problémám, hogy alapjáratok, de csak ott, kis vibrációt érzek az autóban, tehát finoman rázkódik a teljes kaszni függetlenül attól, hogy a kuplung fel van-e engedve vagy ki van-e nyomva. Nincs semmi zörej, csörgés, tehát rossz kettőstömegűre én nem gondolok, illetve volt már tapasztalatom rossz kettőstömegűvel az nem ilyen jelenséget produkált. Olvastam külföldi fórumokon hogy ennél a típusnál a motor nyomatékhatároló bakok, illetve a motor rezgéscsillapító bak gyorsan el tud fáradni. Az tud ilyen jelenséget csinálni? Van/volt valakinek ilyen tapasztalata?

Előre is köszönöm a segítséget!


A vízhőfok ingadozás egyértelműen termosztát hiba. (nekem is pont ez a jelenség volt, csere után, gyorsabban melegszik és áll mint a cövek)

A második az lehet motortartó bak, bár szerintem nem jellemző mondeonál, régóta olvasok fórumot, de igazából nem is hallottam még, hogy cserélték.

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12397 Dátum: 2018.01.07 vasárnap, 17:49:42 »

A vízhőfok ingadozás egyértelműen termosztát hiba. (nekem is pont ez a jelenség volt, csere után, gyorsabban melegszik és áll mint a cövek)

A második az lehet motortartó bak, bár szerintem nem jellemző mondeonál, régóta olvasok fórumot, de igazából nem is hallottam még, hogy cserélték.



Angol smax fórumon sokan cserélik azt a kivülről alumínium pogácsát. Volt aki egymás mellé tette a régit és az újat. Az új jo 15-20 mm-el magasabb volt.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12398 Dátum: 2018.01.07 vasárnap, 18:28:43 »

Angol smax fórumon sokan cserélik azt a kivülről alumínium pogácsát. Volt aki egymás mellé tette a régit és az újat. Az új jo 15-20 mm-el magasabb volt.


milyen pogácsát? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #12399 Dátum: 2018.01.07 vasárnap, 19:10:21 »

Tragédia. Négy és fél év, 110e km és felhívta a figyelmemet olajcserekor a szerelő hogy fingik leállításkor az autóm. Ezt a vacak szerkezetet.... Ez az első "hibája".  smile
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Oldalak: 1 ... 241 242 243 244 245 246 247 [248] 249 250 251 252 253 254 255 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.