Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:32:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 278 279 280 281 282 283 284 [285] 286 287 288 289 290 291 292 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254535 alkalommal)
0 Felhasználó és 94 vendég van a témában
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #14200 Dátum: 2021.07.06 kedd, 15:16:14 »

szia. Terhelésen magasabbnak kellene lennie,20-30ra is felmegy. Talán kilukadhatott a gumicsove a nyom.kül.erzekelonek.
Ellenőrizd a tuzfalon.
Azt nem írta, hogy terhelésen volt, csak azt, hogy 2350rpm-en. Lehetett üresben. Akkor is fel kell ennyire mennie?
Naplózva
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #14201 Dátum: 2021.07.06 kedd, 16:30:55 »

Azt nem írta, hogy terhelésen volt, csak azt, hogy 2350rpm-en. Lehetett üresben. Akkor is fel kell ennyire mennie?
Megterheltem pályán az imént. Alapjáraton 4.2kPa. Trehelve ,tempomat 130nál 7-8. padlógáznál elmegy 17-21 ig is.
Hibakód nincs. REendesen szedi a lábát. Nem veszek észre rajt semmi mást

Ennyinek kell lennie ezen értékeknek?

Bár e link szerint kapásból a mérőeccsssség csere.
Szakadást nem látom a slagon.

https://forscan.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=1653
« Utoljára szerkesztve: 2021.07.06 kedd, 16:49:38 írta zsolank » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14202 Dátum: 2021.07.06 kedd, 18:23:03 »

Azt nem írta, hogy terhelésen volt, csak azt, hogy 2350rpm-en. Lehetett üresben. Akkor is fel kell ennyire mennie?
üresben is felmegy.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #14203 Dátum: 2021.07.06 kedd, 18:29:42 »

szia. Terhelésen magasabbnak kellene lennie,20-30ra is felmegy. Talán kilukadhatott a gumicsove a nyom.kül.erzekelonek.
Ellenőrizd a tuzfalon.
Hát nem tudom. Angol fórumon ugyanez a szitu ahogy olvastam. Lehet rendelnem kellene egy nyomáskülönbség mérőt.
Hella az jónak tűnik nem?
Vagy hogy a francba diagnosztizáljam a hibát?
Ennyi a tönet. 200km ként regen. befejezi. nyomás 4.2kPa. fordulaton 6-20ig.
Hibakód semmi

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14204 Dátum: 2021.07.06 kedd, 18:36:30 »

Hát nem tudom. Angol fórumon ugyanez a szitu ahogy olvastam. Lehet rendelnem kellene egy nyomáskülönbség mérőt.
Hella az jónak tűnik nem?
Vagy hogy a francba diagnosztizáljam a hibát?
Ennyi a tönet. 200km ként regen. befejezi. nyomás 4.2kPa. fordulaton 6-20ig.
Hibakód semmi


nekem 0,5  alapjáraton, és 30fölé is  felmegy 3000 felett.Lehet,  hogy a regeneráció nem fut le rendesen.Az  hogy nincs megszkadt reg. a hibák között nem jelent semmit.Én indítanék egy kényszer regenerációt diaggal.Ott kiderülhet,hogy rendben van-e minden.Esetleg ezek  az értékek is megváltoznak...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lapis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #14205 Dátum: 2021.07.08 csütörtök, 23:36:58 »

Szia Alf! Segítenél nekem? P2138 hibakód. Gázpedál , vagy fojtószelep lenne inkább? Köszi válaszod.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14206 Dátum: 2021.07.09 péntek, 10:23:19 »

Szia Alf! Segítenél nekem? P2138 hibakód. Gázpedál , vagy fojtószelep lenne inkább? Köszi válaszod.
elő adatokkal ellenőrizni kell,hogy hol a hiba. De kabelszakadas vagy zárlat is okozhatja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #14207 Dátum: 2021.07.09 péntek, 16:34:23 »

Üdv Urak.
2010 es 2.0 tdci, QXBA. EU4 a vas.

Szombaton mentem egy húzósat pályán, 2k környékén. maj páyláról lejöttem, és fehérvér környékén nekiállt regenerálni.
maj ezután haza idultunk amikor vége volt a napnak. Tegnap pedig ujból regenerált.
Forscan szerint végzett.Ninvcs megszakított regen.
Ellenben alapjárati dpf nyomáskülönbség 3,3kPa. 2350rpmnél pedig 4,6kPa.
ezek megfelelő értékek?
Hibakód nincs, menni megy remndesen. de mint ha túl hamar regenerálna újabban.
Mire szá,mítsak?
Köszi.
Zs

Az alapjárati nyomáskülönbség szerintem egy kicsit magas. Az hogy terhelésen felmegy 20ig az OK. Nekem most valahol  0 és egy között lehet alapjáraton. Szerintem kezd telítődni a DPF. Erre utal hogy 200km-ként megy a regen. (és le is fut , mert nem dob hibát)
Élő adatban nézz végig egy regent. Nézd meg hogy mennyiről indul a DPF Soot és a DPF load és mennyi lesz a regen után, valamint miután lemegy a regen nézd meg hogy ezek az értékek mennyire gyorsan kezdenek növekedni. Regen után 10-15 perc kb. elég adat. (tarts egy országúti tempót, ne városban araszolva dugóban)

Aztán írd meg, hogy mit láttál. Így elsőre nem hiszem, hogy nyomáskülönbség szenzor lenne.
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Lapis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #14208 Dátum: 2021.07.10 szombat, 12:00:19 »

Fojtószelep/pedál helyzetérzékelő/ D/E összetartozás. A forscan teszt ezt írja hibának.
Naplózva
darazsa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Új hozzászólás #14209 Dátum: 2021.07.22 csütörtök, 20:16:47 »

Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, hogy hétfőn a nagy esőben mentünk az autóval és egyszer csak kiírta, hogy engine malfunction és elment az autó ereje. Amikor elállt az eső akkor lehúztam az ablakot és erőteljes vagy kifújást vagy szívás hallottam. Hazaérve kiolvastam a hibatárolót és a pcm modulban a P00BD "légtömeg vagy térfogat A áramkör tartomány/teljesítmény - A levegőáramlás túl magas" üzenetet dobja.
Merre induljak a hiba kereséssel? Előre is köszönöm a válaszokat.
Naplózva

Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14210 Dátum: 2021.07.22 csütörtök, 20:56:00 »

Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, hogy hétfőn a nagy esőben mentünk az autóval és egyszer csak kiírta, hogy engine malfunction és elment az autó ereje. Amikor elállt az eső akkor lehúztam az ablakot és erőteljes vagy kifújást vagy szívás hallottam. Hazaérve kiolvastam a hibatárolót és a pcm modulban a P00BD "légtömeg vagy térfogat A áramkör tartomány/teljesítmény - A levegőáramlás túl magas" üzenetet dobja.
Merre induljak a hiba kereséssel? Előre is köszönöm a válaszokat.
kilukadhatott valamelyik  turbócsöved
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #14211 Dátum: 2021.07.26 hétfő, 12:50:08 »

Sziasztok! Az olajcsere intervallum kijelzése km-re vagy az olaj minőségére( elhasználódás) történik?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #14212 Dátum: 2021.07.26 hétfő, 18:50:38 »

Sziasztok! Az olajcsere intervallum kijelzése km-re vagy az olaj minőségére( elhasználódás) történik?

KM-re. gyárilag 20 ezer km-re van állítva
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #14213 Dátum: 2021.07.28 szerda, 15:58:56 »

Sziasztok! Az olajcsere intervallum kijelzése km-re vagy az olaj minőségére( elhasználódás) történik?
Milyen autó? Az aláírásodban MK3 van. Nekem az MK4 a használat módját is figyelte, volt, hogy 12e után szólított olajcserére.
Naplózva
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #14214 Dátum: 2021.08.01 vasárnap, 18:58:58 »

Bocs, igazad van , valóban az előző autónk van megnevezve,de ez egy 2012-es 2.0 TDCI 140 lóerős kombi. Csak azért kérdeztem, mert az olajcsere után kb. 3000 km megtétele után kérte az olajcserét.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14215 Dátum: 2021.08.01 vasárnap, 20:27:05 »

Bocs, igazad van , valóban az előző autónk van megnevezve,de ez egy 2012-es 2.0 TDCI 140 lóerős kombi. Csak azért kérdeztem, mert az olajcsere után kb. 3000 km megtétele után kérte az olajcserét.
sok a sikertelen regeneráció.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #14216 Dátum: 2021.08.02 hétfő, 17:55:30 »

Bocs, igazad van , valóban az előző autónk van megnevezve,de ez egy 2012-es 2.0 TDCI 140 lóerős kombi. Csak azért kérdeztem, mert az olajcsere után kb. 3000 km megtétele után kérte az olajcserét.
Milyenek a tipikus utak?
Naplózva
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #14217 Dátum: 2021.08.02 hétfő, 19:57:00 »

Horvátországban voltunk, és ott írta ki.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
darazsa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Új hozzászólás #14218 Dátum: 2021.08.15 vasárnap, 12:21:41 »

kilukadhatott valamelyik  turbócsöved
Köszi. Tényleg a turbó cső volt lyukas. Csere után tökéletes. Smiley
Naplózva

Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14219 Dátum: 2021.08.15 vasárnap, 19:47:32 »

Köszi. Tényleg a turbó cső volt lyukas. Csere után tökéletes. Smiley
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #14220 Dátum: 2021.08.16 hétfő, 13:53:31 »

Sziasztok
Nemreg padlogazra eleg "szep" (fekete) fustot kezdett eregetni az auto, eloszor hegyen folefele vettem eszre, de csinalja sima uton is egy eroteljes gyorsitasnal (menni megy csak ugy fustol mint egy vwagen vigyor3). Torbocso lehet? Esetleg porlasztok? 
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14221 Dátum: 2021.08.16 hétfő, 14:11:09 »

Sziasztok
Nemreg padlogazra eleg "szep" (fekete) fustot kezdett eregetni az auto, eloszor hegyen folefele vettem eszre, de csinalja sima uton is egy eroteljes gyorsitasnal (menni megy csak ugy fustol mint egy vwagen vigyor3). Torbocso lehet? Esetleg porlasztok? 
a turbócsövek szemmel diagolhatók.A csúcsok egy következő kör...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #14222 Dátum: 2021.08.16 hétfő, 20:01:59 »

a turbócsövek szemmel diagolhatók.A csúcsok egy következő kör...
Koszi, utananezek a csoveknek.  Csucsoknak nem kene mas tunetuk is legyen (mondjuk remeges, hibakod, korekcios ertekek anomaliaja stb) ?
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14223 Dátum: 2021.08.19 csütörtök, 21:15:02 »

Szisztok!
A dpf telítettségénél a sootload az mit mutat, mire való? mitől más, mint a sima load érték?
Köszönöm, Ferqo
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #14224 Dátum: 2021.08.30 hétfő, 17:37:03 »

Szisztok!
A dpf telítettségénél a sootload az mit mutat, mire való? mitől más, mint a sima load érték?
Köszönöm, Ferqo

Szia,

én ezt tartom a legvalószínűbbnek.

A DPF Load a hamu telítettséget mutatja.
A DPF Soot LD a korom telítettséget mutatja.

A hamu és a korom alapvetően különböző anyagok, de mindkettő felhalmozódik a részecskeszűrőben. Mindkét anyag eltávolítása a részecskeszűrőből teljesen eltérő eljárásokat igényel. A regenerálás a kormot elégeti, a hamut pedig hátrahagyja. ( a hamu a regenerálási folyamatot követően visszamaradó éghetetlen anyag) Mivel nem éghető, ezért azt valamilyen más tisztítási eljárással kell eltávolítani a részecskeszűrőből. (pl. leszedik a DPF-et és átmossák)

üdv.
Isu

Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #14225 Dátum: 2021.08.30 hétfő, 20:25:21 »

Szia,

én ezt tartom a legvalószínűbbnek.

A DPF Load a hamu telítettséget mutatja.
A DPF Soot LD a korom telítettséget mutatja.

A hamu és a korom alapvetően különböző anyagok, de mindkettő felhalmozódik a részecskeszűrőben. Mindkét anyag eltávolítása a részecskeszűrőből teljesen eltérő eljárásokat igényel. A regenerálás a kormot elégeti, a hamut pedig hátrahagyja. ( a hamu a regenerálási folyamatot követően visszamaradó éghetetlen anyag) Mivel nem éghető, ezért azt valamilyen más tisztítási eljárással kell eltávolítani a részecskeszűrőből. (pl. leszedik a DPF-et és átmossák)

üdv.
Isu



Akkor nem csökkenne mindkettő a regeneráció során.

Itt és a telefonomon lévő Fdpf alkalmazás is azt írja, hogy ugyanazt méri csak más módon. DPF LOAD "closed loop" nyomásdifferencia alapján, DPF SOOT "open loop" valami egyéb paraméterek alapján...
« Utoljára szerkesztve: 2021.08.30 hétfő, 20:34:14 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14226 Dátum: 2021.08.30 hétfő, 21:17:04 »

Akkor nem csökkenne mindkettő a regeneráció során.

Itt és a telefonomon lévő Fdpf alkalmazás is azt írja, hogy ugyanazt méri csak más módon. DPF LOAD "closed loop" nyomásdifferencia alapján, DPF SOOT "open loop" valami egyéb paraméterek alapján...
az egyik  mért érték,a másik kalkulált.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14227 Dátum: 2021.08.31 kedd, 18:57:14 »

GSR Tibi is ezt mondta, az egyik egy elvért érték, ami gondolom a bejövő adatok alapján jön ki, a másik a a nyomáskülönbségból számolt/következtetett.
Végül ő azt mondta, hogy az a jó, ha a két érték közel egyformán növekszik, max 20% eltérésig elfogadható, felette vannak a gondok.
Ha jól gondolom, akkor a soot lehet az elvárt, és a sima a mért.
Nálam a regen után a soot lemegy 24-28%ra, a sima 38-40 körül marad, aztán olyan 50-60% körül, kézenfogva előzgetik egymást pár százalékkal, majd 80%-nál/körül (talán amelyik hamarabb eléri) indítja a regenerálást a rendszer.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #14228 Dátum: 2021.09.02 csütörtök, 15:48:17 »

Sziasztok,

ELM327+Forscan kombóval lehet porlasztó korrekciós értékeket nézni 2.0 TDCi-nél?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14229 Dátum: 2021.09.02 csütörtök, 17:34:22 »

Sziasztok,

ELM327+Forscan kombóval lehet porlasztó korrekciós értékeket nézni 2.0 TDCi-nél?
van autó  amelyik közöl ilyen infót,és van,amelyik nem.A forscan tudja ennél a modellnél is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #14230 Dátum: 2021.09.02 csütörtök, 17:39:58 »

van autó  amelyik közöl ilyen infót,és van,amelyik nem.A forscan tudja ennél a modellnél is.

Köszi. worship

És kell hozzá az Extended License vagy elég amit le tudok tölteni?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14231 Dátum: 2021.09.02 csütörtök, 18:00:04 »

Köszi. worship

És kell hozzá az Extended License vagy elég amit le tudok tölteni?
a liszenszt megkapod egy levélváltással 2óra alatt ingyen.Én nem is használom nélküle.Szopó,amikor kell,akkor nincs azonnal...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #14232 Dátum: 2021.09.02 csütörtök, 19:38:22 »

a liszenszt megkapod egy levélváltással 2óra alatt ingyen.Én nem is használom nélküle.Szopó,amikor kell,akkor nincs azonnal...

És kinek kell írni azt a levelet? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14233 Dátum: 2021.09.02 csütörtök, 20:37:38 »

És kinek kell írni azt a levelet? vigyor3
https://forscan.org/support/prepare_trial_el_request.php?lang=en
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #14234 Dátum: 2021.09.02 csütörtök, 20:39:22 »

És kinek kell írni azt a levelet? vigyor3

https://forscan.org/forum/viewtopic.php?f=5&t=18697
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #14235 Dátum: 2021.09.03 péntek, 06:20:42 »

És kinek kell írni azt a levelet? vigyor3

Semmilyen levelet nem kell írni, mert van Licenc generátorijuk

https://forscan.org/support/prepare_trial_el_request.php?lang=en

kitöltöd és azonnal küldheted magadnak emailben a licencet
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14236 Dátum: 2021.09.03 péntek, 06:53:46 »

Semmilyen levelet nem kell írni, mert van Licenc generátorijuk

https://forscan.org/support/prepare_trial_el_request.php?lang=en

kitöltöd és azonnal küldheted magadnak emailben a licencet
usually up to 1-2 hours

És ez így is van. Ha ott ülsz a kocsiban,xar várni rá 2 órát. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #14237 Dátum: 2021.09.03 péntek, 17:30:21 »

usually up to 1-2 hours

És ez így is van. Ha ott ülsz a kocsiban,xar várni rá 2 órát. vigyor3

Míg használtam , soha nem vártam rá még 10 percet se, rögtön megjött az emailbe, de most meg már megvettem az örök licencet igy nem kell már bajlódni vele
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14238 Dátum: 2021.09.03 péntek, 18:05:56 »

Míg használtam , soha nem vártam rá még 10 percet se, rögtön megjött az emailbe, de most meg már megvettem az örök licencet igy nem kell már bajlódni vele
korábban valós idejű kódgenerátor működött,azonnal letölthetted a liszensz kódot.Már nem így van.Majd küldik...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
start1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #14239 Dátum: 2021.09.10 péntek, 13:18:51 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Van egy 2011-es MkIV 2.2 tdci 200 lovas Mondeom 280 ezer km-el.
Az alábbi hiba jelentkezett a motornál már egy jó ideje: Sebességtartás esetén kb. 2100 és 2300 fordulat között ki-ki hagy a motor. Ütemesen berángat, de nem mindig, ha gyorsítok abbahagyja, utána visszaterve a kerdéses fordulatig vagy elkezdi újra, vagy egy ideig megy rendesen. Ez autópályán 6dikban kb. 120 és 140 km/h-nál csinálja. A többi fordulatszámon hibamentes, pl. Megfigyeltem, hogy hidegen nem produkálja a hibát, majdnem egy félórát kell vele menni, hogy kihagyjon.
Felhívtam az egyik Autofortot ott ilyen hibáról nem hallottak, és nem is biztattak azzal, hogy a szervízben ezt a hibajelenséget produkalni tudják, így vélhetően nem tudnák kideríteni az okát, mivel nincs hibakód.
Tippként a porlasztókat mondták.
Felhívtam egy adagoló/porlasztó javítással foglalkozó céget, ott azt mondták, hogy nem tipikus porlasztó hiba jelenség, ezért nem szednék ki a helyemben a motorból.
Kedvelem a kocsit, mert jól megy jó a felszereltsége is Titanium-S, de autópályán zavaró, ha nem tudok 140el menni, hogy ne hegyjon ki.
Laikus vagyok, így műszeres méréseket sem csináltam.
Ha esetleg volt valakinek ilyen hibája és megoldotta, örömmel várnám a javaslatát.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14240 Dátum: 2021.09.10 péntek, 15:48:38 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Van egy 2011-es MkIV 2.2 tdci 200 lovas Mondeom 280 ezer km-el.
Az alábbi hiba jelentkezett a motornál már egy jó ideje: Sebességtartás esetén kb. 2100 és 2300 fordulat között ki-ki hagy a motor. Ütemesen berángat, de nem mindig, ha gyorsítok abbahagyja, utána visszaterve a kerdéses fordulatig vagy elkezdi újra, vagy egy ideig megy rendesen. Ez autópályán 6dikban kb. 120 és 140 km/h-nál csinálja. A többi fordulatszámon hibamentes, pl. Megfigyeltem, hogy hidegen nem produkálja a hibát, majdnem egy félórát kell vele menni, hogy kihagyjon.
Felhívtam az egyik Autofortot ott ilyen hibáról nem hallottak, és nem is biztattak azzal, hogy a szervízben ezt a hibajelenséget produkalni tudják, így vélhetően nem tudnák kideríteni az okát, mivel nincs hibakód.
Tippként a porlasztókat mondták.
Felhívtam egy adagoló/porlasztó javítással foglalkozó céget, ott azt mondták, hogy nem tipikus porlasztó hiba jelenség, ezért nem szednék ki a helyemben a motorból.
Kedvelem a kocsit, mert jól megy jó a felszereltsége is Titanium-S, de autópályán zavaró, ha nem tudok 140el menni, hogy ne hegyjon ki.
Laikus vagyok, így műszeres méréseket sem csináltam.
Ha esetleg volt valakinek ilyen hibája és megoldotta, örömmel várnám a javaslatát.
Van pár otthon elvégezhető dolog. Egy kínai elm327 el és forscannel pár ezresből te is tudod diagolni.
Első körben tisztítani kellene az egr szelepet, esetleg a szívó sort is.Egr működése diagolható.( De szerintem ne zárd le az egr-t,mert hibát generál.)
Aztán átnézni a turbócső gumiszakaszait, nem e kivan likadva valahol.Diag sokat segítene turbó nyomást mérni.
Az üza rendszerrel eddig nem is foglalkoznék, max szűrő csere, ha rég volt, de nem hiszem, hogy az ilyet produkálna.
A motoron ellenőrizni a csúcsok és a szűrő körül nincs-e gázolaj szivárgás.Ha van, megszűntetni.
Majd még kiegészítenek...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
start1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #14241 Dátum: 2021.09.12 vasárnap, 18:21:41 »

Köszönöm a választ!
Megpróbálom a diagot, eddig még nem csináltam.
A szerelő ismerőssel már néztük az egr-t, de a tűzfalnál van, alig látni, hozzáférni meg pláne, ezért nem nyúltunk eddig hozzá. Nem lesz egyszerű kiszedni.
Naplózva
Ateb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Új hozzászólás #14242 Dátum: 2021.09.13 hétfő, 09:22:51 »

Még valami. Olyan jelenséget produkál az autó, hogy kb 2000-es fordulaton, tartva a gázt, elkezd nagyon finoman rángatni. Ha felengedem a gázt abba hagyja, ha gyorsítok akkor is. Azért cseréltem üa. szűrőt, mert a szűrőtől a szivattyúig menő cső bubis volt. Cseréltem szűrő gumigyűrűt, már nem levegős, de ez a fimon rángatás megmaradt. Mi a bré lehet?


Meglett a hiba oka ?
Naplózva
Jostu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #14243 Dátum: 2021.09.24 péntek, 14:48:34 »

Üdv. Mindenkinek!
Nemrégen vettem egy 2009-es évjáratú 1.8tdci 125le mondeot. Szeretném ledugozni az egr szelepet. A kérdésem az volna, hogy ha ledugozom letilt az ecu vagy sem. És ha valaki tudna egy linket hogy honnan tudom megrendelni a falazo szettet akkor kérem ossza meg velem, mert én két fajtát találtam ehhez a motorhoz de, nem egyforma a 2 készlet, így nem tudom melyik volna jo. Köszönöm a segítséget!!
Naplózva
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #14244 Dátum: 2021.09.24 péntek, 14:50:30 »

Üdv. Mindenkinek!
Nemrégen vettem egy 2009-es évjáratú 1.8tdci 125le mondeot. Szeretném ledugozni az egr szelepet. A kérdésem az volna, hogy ha ledugozom letilt az ecu vagy sem. És ha valaki tudna egy linket hogy honnan tudom megrendelni a falazo szettet akkor kérem ossza meg velem, mert én két fajtát találtam ehhez a motorhoz de, nem egyforma a 2 készlet, így nem tudom melyik volna jo. Köszönöm a segítséget!!

úgy tudom, hogy az 1.8-ba szoftveresen is bele kell nyúlni
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Jostu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #14245 Dátum: 2021.09.24 péntek, 18:51:34 »

Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #14246 Dátum: 2021.09.30 csütörtök, 15:34:32 »

Sziasztok!
 Erösitsetek meg ha regen közben nem tartja a 620C fokon hanem lecsökken 500Cfok alá , akkor az vaporizer hiba? Référ egy pucolás .
  Észak Pest megyében vagy Nográdban van valaki aki megtudná csinálni . Szerelöm elhajtana vele . Vagy az is nagy segitség lenne ha valaki kilazitaná az anyáját aknám nincs csak aláfeküdni tudok.
 Köszönöm
Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #14247 Dátum: 2021.10.01 péntek, 12:33:59 »

Sziasztok!
 Erösitsetek meg ha regen közben nem tartja a 620C fokon hanem lecsökken 500Cfok alá , akkor az vaporizer hiba? Référ egy pucolás .
  Észak Pest megyében vagy Nográdban van valaki aki megtudná csinálni . Szerelöm elhajtana vele . Vagy az is nagy segitség lenne ha valaki kilazitaná az anyáját aknám nincs csak aláfeküdni tudok.
 Köszönöm

Sikerólt kiszednem kipucoltam mérem az izzitogyertyát
 wave
Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Lizmel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #14248 Dátum: 2021.10.02 szombat, 22:36:58 »

Sziasztok!

Segítségeteket kérném a következőben: TXBA 120kw Delphi rendszer, 256000km van az autóban. Van egy ezer éves bluetooth-os obd olvasóm, illetve androidra Forscan Lite vásárolt verzió. Tudom nem a leggyorsabb, de pillanatnyilag ez van!
Diagolva: tüzelőanyag nyomás gyanús nekem! Motorféknél a töltőnyomás úgy 50%-al magasabb az előírtnál: 310 bar helyett 450 bar a mért érték!  Jó ideje érzékelem, lejtőn motorfékkel enyhén rángat is az autó gondolom a porlasztók ekkora nyomáson nem zárnak! A másik jelenség hogy pl: lassítás után kettesbe enyhe gázra becsörög a motor egy pillanatra. A többi üzemállapotban teljesen jók az értékek!
Más panasz nincs, húz és indul rendesen. hibakód nulla!

Ötlet?

Válaszotokat előre is köszi.

https://kepkuldes.com/images/5c68d348a48d034a8296ccb42081c1e9.png
« Utoljára szerkesztve: 2021.10.02 szombat, 23:33:58 írta Lizmel » Naplózva
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #14249 Dátum: 2021.10.05 kedd, 17:04:36 »

Sikerólt kiszednem kipucoltam mérem az izzitogyertyát
 wave
Két fénykép egyiken egy tiszta katalizàtor és vaporizer a màsikon szerintem egy erősen tömödött részecske szürő.  250 eKm van benne. https://kepkuldes.com/image/Scr0me
https://kepkuldes.com/image/ScjzKm
Vélemény ? Sajnos nem a legjobb kép mobillal fotóztam.
Még egy kép : https://kepkuldes.com/image/SctwUf nem tudom mi az a réteg a kipufogó belsejében.
« Utoljára szerkesztve: 2021.10.05 kedd, 19:33:56 írta Rlala » Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Oldalak: 1 ... 278 279 280 281 282 283 284 [285] 286 287 288 289 290 291 292 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.