Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:23:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
278
279
280
281
282
283
284
[
285
]
286
287
288
289
290
291
292
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5255423 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14200 Dátum:
2021.07.06 kedd, 15:16:14 »
Idézetet írta: alf® - 2021.07.06 kedd, 10:27:16
szia. Terhelésen magasabbnak kellene lennie,20-30ra is felmegy. Talán kilukadhatott a gumicsove a nyom.kül.erzekelonek.
Ellenőrizd a tuzfalon.
Azt nem írta, hogy terhelésen volt, csak azt, hogy 2350rpm-en. Lehetett üresben. Akkor is fel kell ennyire mennie?
Naplózva
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14201 Dátum:
2021.07.06 kedd, 16:30:55 »
Idézetet írta: Carmaged - 2021.07.06 kedd, 15:16:14
Azt nem írta, hogy terhelésen volt, csak azt, hogy 2350rpm-en. Lehetett üresben. Akkor is fel kell ennyire mennie?
Megterheltem pályán az imént. Alapjáraton 4.2kPa. Trehelve ,tempomat 130nál 7-8. padlógáznál elmegy 17-21 ig is.
Hibakód nincs. REendesen szedi a lábát. Nem veszek észre rajt semmi mást
Ennyinek kell lennie ezen értékeknek?
Bár e link szerint kapásból a mérőeccsssség csere.
Szakadást nem látom a slagon.
https://forscan.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=1653
«
Utoljára szerkesztve: 2021.07.06 kedd, 16:49:38 írta zsolank
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14202 Dátum:
2021.07.06 kedd, 18:23:03 »
Idézetet írta: Carmaged - 2021.07.06 kedd, 15:16:14
Azt nem írta, hogy terhelésen volt, csak azt, hogy 2350rpm-en. Lehetett üresben. Akkor is fel kell ennyire mennie?
üresben is felmegy.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14203 Dátum:
2021.07.06 kedd, 18:29:42 »
Idézetet írta: alf® - 2021.07.06 kedd, 10:27:16
szia. Terhelésen magasabbnak kellene lennie,20-30ra is felmegy. Talán kilukadhatott a gumicsove a nyom.kül.erzekelonek.
Ellenőrizd a tuzfalon.
Hát nem tudom. Angol fórumon ugyanez a szitu ahogy olvastam. Lehet rendelnem kellene egy nyomáskülönbség mérőt.
Hella az jónak tűnik nem?
Vagy hogy a francba diagnosztizáljam a hibát?
Ennyi a tönet. 200km ként regen. befejezi. nyomás 4.2kPa. fordulaton 6-20ig.
Hibakód semmi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14204 Dátum:
2021.07.06 kedd, 18:36:30 »
Idézetet írta: zsolank - 2021.07.06 kedd, 18:29:42
Hát nem tudom. Angol fórumon ugyanez a szitu ahogy olvastam. Lehet rendelnem kellene egy nyomáskülönbség mérőt.
Hella az jónak tűnik nem?
Vagy hogy a francba diagnosztizáljam a hibát?
Ennyi a tönet. 200km ként regen. befejezi. nyomás 4.2kPa. fordulaton 6-20ig.
Hibakód semmi
nekem 0,5 alapjáraton, és 30fölé is felmegy 3000 felett.Lehet, hogy a regeneráció nem fut le rendesen.Az hogy nincs megszkadt reg. a hibák között nem jelent semmit.Én indítanék egy kényszer regenerációt diaggal.Ott kiderülhet,hogy rendben van-e minden.Esetleg ezek az értékek is megváltoznak...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lapis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14205 Dátum:
2021.07.08 csütörtök, 23:36:58 »
Szia Alf! Segítenél nekem? P2138 hibakód. Gázpedál , vagy fojtószelep lenne inkább? Köszi válaszod.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14206 Dátum:
2021.07.09 péntek, 10:23:19 »
Idézetet írta: Lapis - 2021.07.08 csütörtök, 23:36:58
Szia Alf! Segítenél nekem? P2138 hibakód. Gázpedál , vagy fojtószelep lenne inkább? Köszi válaszod.
elő adatokkal ellenőrizni kell,hogy hol a hiba. De kabelszakadas vagy zárlat is okozhatja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14207 Dátum:
2021.07.09 péntek, 16:34:23 »
Idézetet írta: zsolank - 2021.07.06 kedd, 10:18:02
Üdv Urak.
2010 es 2.0 tdci, QXBA. EU4 a vas.
Szombaton mentem egy húzósat pályán, 2k környékén. maj páyláról lejöttem, és fehérvér környékén nekiállt regenerálni.
maj ezután haza idultunk amikor vége volt a napnak. Tegnap pedig ujból regenerált.
Forscan szerint végzett.Ninvcs megszakított regen.
Ellenben alapjárati dpf nyomáskülönbség 3,3kPa. 2350rpmnél pedig 4,6kPa.
ezek megfelelő értékek?
Hibakód nincs, menni megy remndesen. de mint ha túl hamar regenerálna újabban.
Mire szá,mítsak?
Köszi.
Zs
Az alapjárati nyomáskülönbség szerintem egy kicsit magas. Az hogy terhelésen felmegy 20ig az OK. Nekem most valahol 0 és egy között lehet alapjáraton. Szerintem kezd telítődni a DPF. Erre utal hogy 200km-ként megy a regen. (és le is fut , mert nem dob hibát)
Élő adatban nézz végig egy regent. Nézd meg hogy mennyiről indul a DPF Soot és a DPF load és mennyi lesz a regen után, valamint miután lemegy a regen nézd meg hogy ezek az értékek mennyire gyorsan kezdenek növekedni. Regen után 10-15 perc kb. elég adat. (tarts egy országúti tempót, ne városban araszolva dugóban)
Aztán írd meg, hogy mit láttál. Így elsőre nem hiszem, hogy nyomáskülönbség szenzor lenne.
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
Lapis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14208 Dátum:
2021.07.10 szombat, 12:00:19 »
Fojtószelep/pedál helyzetérzékelő/ D/E összetartozás. A forscan teszt ezt írja hibának.
Naplózva
darazsa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14209 Dátum:
2021.07.22 csütörtök, 20:16:47 »
Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, hogy hétfőn a nagy esőben mentünk az autóval és egyszer csak kiírta, hogy engine malfunction és elment az autó ereje. Amikor elállt az eső akkor lehúztam az ablakot és erőteljes vagy kifújást vagy szívás hallottam. Hazaérve kiolvastam a hibatárolót és a pcm modulban a P00BD "légtömeg vagy térfogat A áramkör tartomány/teljesítmény - A levegőáramlás túl magas" üzenetet dobja.
Merre induljak a hiba kereséssel? Előre is köszönöm a válaszokat.
Naplózva
Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14210 Dátum:
2021.07.22 csütörtök, 20:56:00 »
Idézetet írta: darazsa - 2021.07.22 csütörtök, 20:16:47
Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, hogy hétfőn a nagy esőben mentünk az autóval és egyszer csak kiírta, hogy engine malfunction és elment az autó ereje. Amikor elállt az eső akkor lehúztam az ablakot és erőteljes vagy kifújást vagy szívás hallottam. Hazaérve kiolvastam a hibatárolót és a pcm modulban a P00BD "légtömeg vagy térfogat A áramkör tartomány/teljesítmény - A levegőáramlás túl magas" üzenetet dobja.
Merre induljak a hiba kereséssel? Előre is köszönöm a válaszokat.
kilukadhatott valamelyik turbócsöved
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14211 Dátum:
2021.07.26 hétfő, 12:50:08 »
Sziasztok! Az olajcsere intervallum kijelzése km-re vagy az olaj minőségére( elhasználódás) történik?
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14212 Dátum:
2021.07.26 hétfő, 18:50:38 »
Idézetet írta: pamacs - 2021.07.26 hétfő, 12:50:08
Sziasztok! Az olajcsere intervallum kijelzése km-re vagy az olaj minőségére( elhasználódás) történik?
KM-re. gyárilag 20 ezer km-re van állítva
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14213 Dátum:
2021.07.28 szerda, 15:58:56 »
Idézetet írta: pamacs - 2021.07.26 hétfő, 12:50:08
Sziasztok! Az olajcsere intervallum kijelzése km-re vagy az olaj minőségére( elhasználódás) történik?
Milyen autó? Az aláírásodban MK3 van. Nekem az MK4 a használat módját is figyelte, volt, hogy 12e után szólított olajcserére.
Naplózva
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14214 Dátum:
2021.08.01 vasárnap, 18:58:58 »
Bocs, igazad van , valóban az előző autónk van megnevezve,de ez egy 2012-es 2.0 TDCI 140 lóerős kombi. Csak azért kérdeztem, mert az olajcsere után kb. 3000 km megtétele után kérte az olajcserét.
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14215 Dátum:
2021.08.01 vasárnap, 20:27:05 »
Idézetet írta: pamacs - 2021.08.01 vasárnap, 18:58:58
Bocs, igazad van , valóban az előző autónk van megnevezve,de ez egy 2012-es 2.0 TDCI 140 lóerős kombi. Csak azért kérdeztem, mert az olajcsere után kb. 3000 km megtétele után kérte az olajcserét.
sok a sikertelen regeneráció.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14216 Dátum:
2021.08.02 hétfő, 17:55:30 »
Idézetet írta: pamacs - 2021.08.01 vasárnap, 18:58:58
Bocs, igazad van , valóban az előző autónk van megnevezve,de ez egy 2012-es 2.0 TDCI 140 lóerős kombi. Csak azért kérdeztem, mert az olajcsere után kb. 3000 km megtétele után kérte az olajcserét.
Milyenek a tipikus utak?
Naplózva
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14217 Dátum:
2021.08.02 hétfő, 19:57:00 »
Horvátországban voltunk, és ott írta ki.
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
darazsa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14218 Dátum:
2021.08.15 vasárnap, 12:21:41 »
Idézetet írta: alf® - 2021.07.22 csütörtök, 20:56:00
kilukadhatott valamelyik turbócsöved
Köszi. Tényleg a turbó cső volt lyukas. Csere után tökéletes.
Naplózva
Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14219 Dátum:
2021.08.15 vasárnap, 19:47:32 »
Idézetet írta: darazsa - 2021.08.15 vasárnap, 12:21:41
Köszi. Tényleg a turbó cső volt lyukas. Csere után tökéletes.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14220 Dátum:
2021.08.16 hétfő, 13:53:31 »
Sziasztok
Nemreg padlogazra eleg "szep" (fekete) fustot kezdett eregetni az auto, eloszor hegyen folefele vettem eszre, de csinalja sima uton is egy eroteljes gyorsitasnal (menni megy csak ugy fustol mint egy vwagen
). Torbocso lehet? Esetleg porlasztok?
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14221 Dátum:
2021.08.16 hétfő, 14:11:09 »
Idézetet írta: toby_as - 2021.08.16 hétfő, 13:53:31
Sziasztok
Nemreg padlogazra eleg "szep" (fekete) fustot kezdett eregetni az auto, eloszor hegyen folefele vettem eszre, de csinalja sima uton is egy eroteljes gyorsitasnal (menni megy csak ugy fustol mint egy vwagen
). Torbocso lehet? Esetleg porlasztok?
a turbócsövek szemmel diagolhatók.A csúcsok egy következő kör...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14222 Dátum:
2021.08.16 hétfő, 20:01:59 »
Idézetet írta: alf® - 2021.08.16 hétfő, 14:11:09
a turbócsövek szemmel diagolhatók.A csúcsok egy következő kör...
Koszi, utananezek a csoveknek. Csucsoknak nem kene mas tunetuk is legyen (mondjuk remeges, hibakod, korekcios ertekek anomaliaja stb) ?
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14223 Dátum:
2021.08.19 csütörtök, 21:15:02 »
Szisztok!
A dpf telítettségénél a sootload az mit mutat, mire való? mitől más, mint a sima load érték?
Köszönöm, Ferqo
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14224 Dátum:
2021.08.30 hétfő, 17:37:03 »
Idézetet írta: Ferqo - 2021.08.19 csütörtök, 21:15:02
Szisztok!
A dpf telítettségénél a sootload az mit mutat, mire való? mitől más, mint a sima load érték?
Köszönöm, Ferqo
Szia,
én ezt tartom a legvalószínűbbnek.
A DPF Load a hamu telítettséget mutatja.
A DPF Soot LD a korom telítettséget mutatja.
A hamu és a korom alapvetően különböző anyagok, de mindkettő felhalmozódik a részecskeszűrőben. Mindkét anyag eltávolítása a részecskeszűrőből teljesen eltérő eljárásokat igényel. A regenerálás a kormot elégeti, a hamut pedig hátrahagyja. ( a hamu a regenerálási folyamatot követően visszamaradó éghetetlen anyag) Mivel nem éghető, ezért azt valamilyen más tisztítási eljárással kell eltávolítani a részecskeszűrőből. (pl. leszedik a DPF-et és átmossák)
üdv.
Isu
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14225 Dátum:
2021.08.30 hétfő, 20:25:21 »
Idézetet írta: Isu - 2021.08.30 hétfő, 17:37:03
Szia,
én ezt tartom a legvalószínűbbnek.
A DPF Load a hamu telítettséget mutatja.
A DPF Soot LD a korom telítettséget mutatja.
A hamu és a korom alapvetően különböző anyagok, de mindkettő felhalmozódik a részecskeszűrőben. Mindkét anyag eltávolítása a részecskeszűrőből teljesen eltérő eljárásokat igényel. A regenerálás a kormot elégeti, a hamut pedig hátrahagyja. ( a hamu a regenerálási folyamatot követően visszamaradó éghetetlen anyag) Mivel nem éghető, ezért azt valamilyen más tisztítási eljárással kell eltávolítani a részecskeszűrőből. (pl. leszedik a DPF-et és átmossák)
üdv.
Isu
Akkor nem csökkenne mindkettő a regeneráció során.
Itt
és a telefonomon lévő Fdpf alkalmazás is azt írja, hogy ugyanazt méri csak más módon. DPF LOAD "closed loop" nyomásdifferencia alapján, DPF SOOT "open loop" valami egyéb paraméterek alapján...
«
Utoljára szerkesztve: 2021.08.30 hétfő, 20:34:14 írta Sakos
»
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14226 Dátum:
2021.08.30 hétfő, 21:17:04 »
Idézetet írta: Sakos - 2021.08.30 hétfő, 20:25:21
Akkor nem csökkenne mindkettő a regeneráció során.
Itt
és a telefonomon lévő Fdpf alkalmazás is azt írja, hogy ugyanazt méri csak más módon. DPF LOAD "closed loop" nyomásdifferencia alapján, DPF SOOT "open loop" valami egyéb paraméterek alapján...
az egyik mért érték,a másik kalkulált.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14227 Dátum:
2021.08.31 kedd, 18:57:14 »
GSR Tibi is ezt mondta, az egyik egy elvért érték, ami gondolom a bejövő adatok alapján jön ki, a másik a a nyomáskülönbségból számolt/következtetett.
Végül ő azt mondta, hogy az a jó, ha a két érték közel egyformán növekszik, max 20% eltérésig elfogadható, felette vannak a gondok.
Ha jól gondolom, akkor a soot lehet az elvárt, és a sima a mért.
Nálam a regen után a soot lemegy 24-28%ra, a sima 38-40 körül marad, aztán olyan 50-60% körül, kézenfogva előzgetik egymást pár százalékkal, majd 80%-nál/körül (talán amelyik hamarabb eléri) indítja a regenerálást a rendszer.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14228 Dátum:
2021.09.02 csütörtök, 15:48:17 »
Sziasztok,
ELM327+Forscan kombóval lehet porlasztó korrekciós értékeket nézni 2.0 TDCi-nél?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14229 Dátum:
2021.09.02 csütörtök, 17:34:22 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2021.09.02 csütörtök, 15:48:17
Sziasztok,
ELM327+Forscan kombóval lehet porlasztó korrekciós értékeket nézni 2.0 TDCi-nél?
van autó amelyik közöl ilyen infót,és van,amelyik nem.A forscan tudja ennél a modellnél is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14230 Dátum:
2021.09.02 csütörtök, 17:39:58 »
Idézetet írta: alf® - 2021.09.02 csütörtök, 17:34:22
van autó amelyik közöl ilyen infót,és van,amelyik nem.A forscan tudja ennél a modellnél is.
Köszi.
És kell hozzá az Extended License vagy elég amit le tudok tölteni?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14231 Dátum:
2021.09.02 csütörtök, 18:00:04 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2021.09.02 csütörtök, 17:39:58
Köszi.
És kell hozzá az Extended License vagy elég amit le tudok tölteni?
a liszenszt megkapod egy levélváltással 2óra alatt ingyen.Én nem is használom nélküle.Szopó,amikor kell,akkor nincs azonnal...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14232 Dátum:
2021.09.02 csütörtök, 19:38:22 »
Idézetet írta: alf® - 2021.09.02 csütörtök, 18:00:04
a liszenszt megkapod egy levélváltással 2óra alatt ingyen.Én nem is használom nélküle.Szopó,amikor kell,akkor nincs azonnal...
És kinek kell írni azt a levelet?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14233 Dátum:
2021.09.02 csütörtök, 20:37:38 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2021.09.02 csütörtök, 19:38:22
És kinek kell írni azt a levelet?
https://forscan.org/support/prepare_trial_el_request.php?lang=en
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14234 Dátum:
2021.09.02 csütörtök, 20:39:22 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2021.09.02 csütörtök, 19:38:22
És kinek kell írni azt a levelet?
https://forscan.org/forum/viewtopic.php?f=5&t=18697
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14235 Dátum:
2021.09.03 péntek, 06:20:42 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2021.09.02 csütörtök, 19:38:22
És kinek kell írni azt a levelet?
Semmilyen levelet nem kell írni, mert van Licenc generátorijuk
https://forscan.org/support/prepare_trial_el_request.php?lang=en
kitöltöd és azonnal küldheted magadnak emailben a licencet
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14236 Dátum:
2021.09.03 péntek, 06:53:46 »
Idézetet írta: rstwingo - 2021.09.03 péntek, 06:20:42
Semmilyen levelet nem kell írni, mert van Licenc generátorijuk
https://forscan.org/support/prepare_trial_el_request.php?lang=en
kitöltöd és azonnal küldheted magadnak emailben a licencet
usually up to 1-2 hours
És ez így is van. Ha ott ülsz a kocsiban,xar várni rá 2 órát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14237 Dátum:
2021.09.03 péntek, 17:30:21 »
Idézetet írta: alf® - 2021.09.03 péntek, 06:53:46
usually up to 1-2 hours
És ez így is van. Ha ott ülsz a kocsiban,xar várni rá 2 órát.
Míg használtam , soha nem vártam rá még 10 percet se, rögtön megjött az emailbe, de most meg már megvettem az örök licencet igy nem kell már bajlódni vele
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14238 Dátum:
2021.09.03 péntek, 18:05:56 »
Idézetet írta: rstwingo - 2021.09.03 péntek, 17:30:21
Míg használtam , soha nem vártam rá még 10 percet se, rögtön megjött az emailbe, de most meg már megvettem az örök licencet igy nem kell már bajlódni vele
korábban valós idejű kódgenerátor működött,azonnal letölthetted a liszensz kódot.Már nem így van.Majd küldik...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
start1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14239 Dátum:
2021.09.10 péntek, 13:18:51 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Van egy 2011-es MkIV 2.2 tdci 200 lovas Mondeom 280 ezer km-el.
Az alábbi hiba jelentkezett a motornál már egy jó ideje: Sebességtartás esetén kb. 2100 és 2300 fordulat között ki-ki hagy a motor. Ütemesen berángat, de nem mindig, ha gyorsítok abbahagyja, utána visszaterve a kerdéses fordulatig vagy elkezdi újra, vagy egy ideig megy rendesen. Ez autópályán 6dikban kb. 120 és 140 km/h-nál csinálja. A többi fordulatszámon hibamentes, pl. Megfigyeltem, hogy hidegen nem produkálja a hibát, majdnem egy félórát kell vele menni, hogy kihagyjon.
Felhívtam az egyik Autofortot ott ilyen hibáról nem hallottak, és nem is biztattak azzal, hogy a szervízben ezt a hibajelenséget produkalni tudják, így vélhetően nem tudnák kideríteni az okát, mivel nincs hibakód.
Tippként a porlasztókat mondták.
Felhívtam egy adagoló/porlasztó javítással foglalkozó céget, ott azt mondták, hogy nem tipikus porlasztó hiba jelenség, ezért nem szednék ki a helyemben a motorból.
Kedvelem a kocsit, mert jól megy jó a felszereltsége is Titanium-S, de autópályán zavaró, ha nem tudok 140el menni, hogy ne hegyjon ki.
Laikus vagyok, így műszeres méréseket sem csináltam.
Ha esetleg volt valakinek ilyen hibája és megoldotta, örömmel várnám a javaslatát.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14240 Dátum:
2021.09.10 péntek, 15:48:38 »
Idézetet írta: start1 - 2021.09.10 péntek, 13:18:51
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Van egy 2011-es MkIV 2.2 tdci 200 lovas Mondeom 280 ezer km-el.
Az alábbi hiba jelentkezett a motornál már egy jó ideje: Sebességtartás esetén kb. 2100 és 2300 fordulat között ki-ki hagy a motor. Ütemesen berángat, de nem mindig, ha gyorsítok abbahagyja, utána visszaterve a kerdéses fordulatig vagy elkezdi újra, vagy egy ideig megy rendesen. Ez autópályán 6dikban kb. 120 és 140 km/h-nál csinálja. A többi fordulatszámon hibamentes, pl. Megfigyeltem, hogy hidegen nem produkálja a hibát, majdnem egy félórát kell vele menni, hogy kihagyjon.
Felhívtam az egyik Autofortot ott ilyen hibáról nem hallottak, és nem is biztattak azzal, hogy a szervízben ezt a hibajelenséget produkalni tudják, így vélhetően nem tudnák kideríteni az okát, mivel nincs hibakód.
Tippként a porlasztókat mondták.
Felhívtam egy adagoló/porlasztó javítással foglalkozó céget, ott azt mondták, hogy nem tipikus porlasztó hiba jelenség, ezért nem szednék ki a helyemben a motorból.
Kedvelem a kocsit, mert jól megy jó a felszereltsége is Titanium-S, de autópályán zavaró, ha nem tudok 140el menni, hogy ne hegyjon ki.
Laikus vagyok, így műszeres méréseket sem csináltam.
Ha esetleg volt valakinek ilyen hibája és megoldotta, örömmel várnám a javaslatát.
Van pár otthon elvégezhető dolog. Egy kínai elm327 el és forscannel pár ezresből te is tudod diagolni.
Első körben tisztítani kellene az egr szelepet, esetleg a szívó sort is.Egr működése diagolható.( De szerintem ne zárd le az egr-t,mert hibát generál.)
Aztán átnézni a turbócső gumiszakaszait, nem e kivan likadva valahol.Diag sokat segítene turbó nyomást mérni.
Az üza rendszerrel eddig nem is foglalkoznék, max szűrő csere, ha rég volt, de nem hiszem, hogy az ilyet produkálna.
A motoron ellenőrizni a csúcsok és a szűrő körül nincs-e gázolaj szivárgás.Ha van, megszűntetni.
Majd még kiegészítenek...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
start1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14241 Dátum:
2021.09.12 vasárnap, 18:21:41 »
Köszönöm a választ!
Megpróbálom a diagot, eddig még nem csináltam.
A szerelő ismerőssel már néztük az egr-t, de a tűzfalnál van, alig látni, hozzáférni meg pláne, ezért nem nyúltunk eddig hozzá. Nem lesz egyszerű kiszedni.
Naplózva
Ateb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14242 Dátum:
2021.09.13 hétfő, 09:22:51 »
Idézetet írta: Filewalker - 2020.11.30 hétfő, 21:30:14
Még valami. Olyan jelenséget produkál az autó, hogy kb 2000-es fordulaton, tartva a gázt, elkezd nagyon finoman rángatni. Ha felengedem a gázt abba hagyja, ha gyorsítok akkor is. Azért cseréltem üa. szűrőt, mert a szűrőtől a szivattyúig menő cső bubis volt. Cseréltem szűrő gumigyűrűt, már nem levegős, de ez a fimon rángatás megmaradt. Mi a bré lehet?
Meglett a hiba oka ?
Naplózva
Jostu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14243 Dátum:
2021.09.24 péntek, 14:48:34 »
Üdv. Mindenkinek!
Nemrégen vettem egy 2009-es évjáratú 1.8tdci 125le mondeot. Szeretném ledugozni az egr szelepet. A kérdésem az volna, hogy ha ledugozom letilt az ecu vagy sem. És ha valaki tudna egy linket hogy honnan tudom megrendelni a falazo szettet akkor kérem ossza meg velem, mert én két fajtát találtam ehhez a motorhoz de, nem egyforma a 2 készlet, így nem tudom melyik volna jo. Köszönöm a segítséget!!
Naplózva
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14244 Dátum:
2021.09.24 péntek, 14:50:30 »
Idézetet írta: Jostu - 2021.09.24 péntek, 14:48:34
Üdv. Mindenkinek!
Nemrégen vettem egy 2009-es évjáratú 1.8tdci 125le mondeot. Szeretném ledugozni az egr szelepet. A kérdésem az volna, hogy ha ledugozom letilt az ecu vagy sem. És ha valaki tudna egy linket hogy honnan tudom megrendelni a falazo szettet akkor kérem ossza meg velem, mert én két fajtát találtam ehhez a motorhoz de, nem egyforma a 2 készlet, így nem tudom melyik volna jo. Köszönöm a segítséget!!
úgy tudom, hogy az 1.8-ba szoftveresen is bele kell nyúlni
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Jostu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14245 Dátum:
2021.09.24 péntek, 18:51:34 »
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Rlala
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14246 Dátum:
2021.09.30 csütörtök, 15:34:32 »
Sziasztok!
Erösitsetek meg ha regen közben nem tartja a 620C fokon hanem lecsökken 500Cfok alá , akkor az vaporizer hiba? Référ egy pucolás .
Észak Pest megyében vagy Nográdban van valaki aki megtudná csinálni . Szerelöm elhajtana vele . Vagy az is nagy segitség lenne ha valaki kilazitaná az anyáját aknám nincs csak aláfeküdni tudok.
Köszönöm
Naplózva
Mk4 fl tdci 2000cm3
MK3 tdci 130le fl 2014-2020 ig.
MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Rlala
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14247 Dátum:
2021.10.01 péntek, 12:33:59 »
Idézetet írta: Rlala - 2021.09.30 csütörtök, 15:34:32
Sziasztok!
Erösitsetek meg ha regen közben nem tartja a 620C fokon hanem lecsökken 500Cfok alá , akkor az vaporizer hiba? Référ egy pucolás .
Észak Pest megyében vagy Nográdban van valaki aki megtudná csinálni . Szerelöm elhajtana vele . Vagy az is nagy segitség lenne ha valaki kilazitaná az anyáját aknám nincs csak aláfeküdni tudok.
Köszönöm
Sikerólt kiszednem kipucoltam mérem az izzitogyertyát
Naplózva
Mk4 fl tdci 2000cm3
MK3 tdci 130le fl 2014-2020 ig.
MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Lizmel
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14248 Dátum:
2021.10.02 szombat, 22:36:58 »
Sziasztok!
Segítségeteket kérném a következőben: TXBA 120kw Delphi rendszer, 256000km van az autóban. Van egy ezer éves bluetooth-os obd olvasóm, illetve androidra Forscan Lite vásárolt verzió. Tudom nem a leggyorsabb, de pillanatnyilag ez van!
Diagolva: tüzelőanyag nyomás gyanús nekem! Motorféknél a töltőnyomás úgy 50%-al magasabb az előírtnál: 310 bar helyett 450 bar a mért érték! Jó ideje érzékelem, lejtőn motorfékkel enyhén rángat is az autó gondolom a porlasztók ekkora nyomáson nem zárnak! A másik jelenség hogy pl: lassítás után kettesbe enyhe gázra becsörög a motor egy pillanatra. A többi üzemállapotban teljesen jók az értékek!
Más panasz nincs, húz és indul rendesen. hibakód nulla!
Ötlet?
Válaszotokat előre is köszi.
https://kepkuldes.com/images/5c68d348a48d034a8296ccb42081c1e9.png
«
Utoljára szerkesztve: 2021.10.02 szombat, 23:33:58 írta Lizmel
»
Naplózva
Rlala
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14249 Dátum:
2021.10.05 kedd, 17:04:36 »
Idézetet írta: Rlala - 2021.10.01 péntek, 12:33:59
Sikerólt kiszednem kipucoltam mérem az izzitogyertyát
Két fénykép egyiken egy tiszta katalizàtor és vaporizer a màsikon szerintem egy erősen tömödött részecske szürő. 250 eKm van benne.
https://kepkuldes.com/image/Scr0me
https://kepkuldes.com/image/ScjzKm
Vélemény ? Sajnos nem a legjobb kép mobillal fotóztam.
Még egy kép :
https://kepkuldes.com/image/SctwUf
nem tudom mi az a réteg a kipufogó belsejében.
«
Utoljára szerkesztve: 2021.10.05 kedd, 19:33:56 írta Rlala
»
Naplózva
Mk4 fl tdci 2000cm3
MK3 tdci 130le fl 2014-2020 ig.
MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Oldalak:
1
...
278
279
280
281
282
283
284
[
285
]
286
287
288
289
290
291
292
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ