Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:21:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
279
280
281
282
283
284
285
[
286
]
287
288
289
290
291
292
293
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5255417 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14250 Dátum:
2021.10.05 kedd, 21:29:11 »
Idézetet írta: Rlala - 2021.10.05 kedd, 17:04:36
Két fénykép egyiken egy tiszta katalizàtor és vaporizer a màsikon szerintem egy erősen tömödött részecske szürő. 250 eKm van benne.
https://kepkuldes.com/image/Scr0me
https://kepkuldes.com/image/ScjzKm
Vélemény ? Sajnos nem a legjobb kép mobillal fotóztam.
Még egy kép :
https://kepkuldes.com/image/SctwUf
nem tudom mi az a réteg a kipufogó belsejében.
amíg a regeneráció rendesen lefut,addig felesleges ilyenekkel foglalkozni.Úg értem nem mind1,hogyan néz ki belülről, ha helyesen üzemel?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Rlala
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14251 Dátum:
2021.10.06 szerda, 01:36:08 »
Idézetet írta: alf® - 2021.10.05 kedd, 21:29:11
amíg a regeneráció rendesen lefut,addig felesleges ilyenekkel foglalkozni.Úg értem nem mind1,hogyan néz ki belülről, ha helyesen üzemel?
Lefut de ovatos vezetéssel két regen között150-200km van. 54% és 34% alá nem megy , probáltam a statikus regent 29% és 9% megált idötullépés miatt. Többször nem merem lefuttatni...
Jövő héten talán eljutok egy szakihoz aki megnézi a turbót és a csúcsokat egr-t .
Hibát egyik se dob most van pénz és autó nélkül megvagyok tavaszig.
Óvatos vezetéssel regen nélkül is tisztul .
Hozzátartozik előző tulaj 90% ban Budapesten használta.
Úgy érzem ráférne egy takarítás a DPF re és mert a katalizátor tiszta a túlzott korom képződést kizárnám , de biztos ami biztos .
Sőt beszélek a szakival lehet kicseréltetem a részecske szűrőt ha tud valami tutit.
Euro 5 miatt nem iktatnám ki .
Turbó csövek átnézésén túl vagyok , részecske szűrő nyomáskülönbség alapjáraton 0-és 1 között terhelés alatt felmegy 20 fölé .
Naplózva
Mk4 fl tdci 2000cm3
MK3 tdci 130le fl 2014-2020 ig.
MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14252 Dátum:
2021.10.06 szerda, 08:20:38 »
Idézetet írta: Rlala - 2021.10.06 szerda, 01:36:08
Úgy érzem ráférne egy takarítás a DPF re és mert a katalizátor tiszta a túlzott korom képződést kizárnám , de biztos ami biztos .
Sőt beszélek a szakival lehet kicseréltetem a részecske szűrőt ha tud valami tutit.
Euro 5 miatt nem iktatnám ki .
Turbó csövek átnézésén túl vagyok , részecske szűrő nyomáskülönbség alapjáraton 0-és 1 között terhelés alatt felmegy 20 fölé .
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14253 Dátum:
2021.10.06 szerda, 17:01:45 »
Idézetet írta: Rlala - 2021.10.06 szerda, 01:36:08
Lefut de ovatos vezetéssel két regen között150-200km van. 54% és 34% alá nem megy , probáltam a statikus regent 29% és 9% megált idötullépés miatt. Többször nem merem lefuttatni...
Jövő héten talán eljutok egy szakihoz aki megnézi a turbót és a csúcsokat egr-t .
Hibát egyik se dob most van pénz és autó nélkül megvagyok tavaszig.
Óvatos vezetéssel regen nélkül is tisztul .
Hozzátartozik előző tulaj 90% ban Budapesten használta.
Úgy érzem ráférne egy takarítás a DPF re és mert a katalizátor tiszta a túlzott korom képződést kizárnám , de biztos ami biztos .
Sőt beszélek a szakival lehet kicseréltetem a részecske szűrőt ha tud valami tutit.
Euro 5 miatt nem iktatnám ki .
Turbó csövek átnézésén túl vagyok , részecske szűrő nyomáskülönbség alapjáraton 0-és 1 között terhelés alatt felmegy 20 fölé .
Hátha megnyugtat.
Nekem új dpf van benne, új hőm.érzékelők, új egr, új nyom.kul szenzor.
150-200 km -ként regenerál. 27/38% körül szokott megállni a regen után. Egyelőre semmi baja. Kb 2000 km mentem vele eddig. Óbuda-Piliscsév és vissza a napi rutin. Ez kb 60 -70km, a 10 esen közepes sebességű lötyögés. Nem tolom, nem hajtom.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Rlala
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14254 Dátum:
2021.10.06 szerda, 23:31:14 »
Idézetet írta: Ferqo - 2021.10.06 szerda, 17:01:45
Hátha megnyugtat.
Nekem új dpf van benne, új hőm.érzékelők, új egr, új nyom.kul szenzor.
150-200 km -ként regenerál. 27/38% körül szokott megállni a regen után. Egyelőre semmi baja. Kb 2000 km mentem vele eddig. Óbuda-Piliscsév és vissza a napi rutin. Ez kb 60 -70km, a 10 esen közepes sebességű lötyögés. Nem tolom, nem hajtom.
Köszi megnyugtatál , akkor nem értem mi az hogy 600km et elmennek egy regennel? Vagy ezt csak uj korában tudja?
Naplózva
Mk4 fl tdci 2000cm3
MK3 tdci 130le fl 2014-2020 ig.
MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14255 Dátum:
2021.10.07 csütörtök, 04:51:18 »
Idézetet írta: Rlala - 2021.10.06 szerda, 23:31:14
Köszi megnyugtatál , akkor nem értem mi az hogy 600km et elmennek egy regennel? Vagy ezt csak uj korában tudja?
Szerintem igen. Amíg regenerál hiba nélkül, addig nincs baj.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14256 Dátum:
2021.10.07 csütörtök, 19:36:01 »
Idézetet írta: Rlala - 2021.10.06 szerda, 23:31:14
Köszi megnyugtatál , akkor nem értem mi az hogy 600km et elmennek egy regennel? Vagy ezt csak uj korában tudja?
A 2.2-es MK4-em 4-500km-enként regenerált városban is, közel 200e km-rel is.
Az új MK5 pedig 200-250-enként autópályán is.
Van esetleg valamennyi olajfogyasztásod?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14257 Dátum:
2021.10.07 csütörtök, 20:07:16 »
Idézetet írta: Rlala - 2021.10.06 szerda, 23:31:14
Köszi megnyugtatál , akkor nem értem mi az hogy 600km et elmennek egy regennel? Vagy ezt csak uj korában tudja?
Nekem 330.000 van benne.. Az utolsó időkben max. 150 km-ként ment a regen, de sokszor már 100 km-ként. Atmosattam a dpf-et és most ~500-600 km-két megy a regen. Varosozasnal 350-400km-kent.
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
Rlala
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14258 Dátum:
2021.10.08 péntek, 04:36:34 »
Idézetet írta: Sakos - 2021.10.07 csütörtök, 19:36:01
A 2.2-es MK4-em 4-500km-enként regenerált városban is, közel 200e km-rel is.
Az új MK5 pedig 200-250-enként autópályán is.
Van esetleg valamennyi olajfogyasztásod?
.
Szia!
Nem nincs.
Naplózva
Mk4 fl tdci 2000cm3
MK3 tdci 130le fl 2014-2020 ig.
MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14259 Dátum:
2021.10.08 péntek, 07:29:10 »
nekem is 2-300km van két regen között, de ez volt már 140km.
most sokat városozok vele, valószínűleg inkább előbb, mint utóbb nálam is kell majd egy tisztítás
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
rocksarkany
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14260 Dátum:
2021.10.11 hétfő, 13:12:59 »
Sziasztok!
2.2-es 147 kw (200 LE) motorról szeretnék érdeklődni. Nyilván a legtöbbnek van már előélete, futásuk olyan amilyen.
Kíváncsi lennék, hogy ezeknek a motoroknak ilyen 8-10 éves korukra van-e olyan nyűgje, amire vásárlásnál mindenképpen figyelni kell. Amikre gondolok pl.: Audi V6 tdi-nél hidegindításnál ha becsörög a lánc, akkor érdemes elköszönni. Ez a motor is láncos, ha jól tudom. Jellemző a kopott (= megnyúlt) lánc, kopott vezetők és feszítők?
Befecskendezők állapotára csak diagnosztikával lehet következtetni? Nagynyomású rendszer bárminemű ismert, gyakori gondja? Örvénykeltő lapkákkal rendelkezik? Kipufogógáz visszavezető (egr) rendszer?
Sajnos sokmindent nem lehet erről az erőforrásról találni a neten, ami lehet jó meg rossz jel is.
A fentiek csak példák, bármilyen infót szívesen fogadnék.
Egyébként egy jól felszerelt faceliftes MK4 mondeot szeretnék ilyen motorral, lehetőleg automata váltóval, de ezek elég ritkák.
Köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14261 Dátum:
2021.10.11 hétfő, 14:39:22 »
Idézetet írta: rocksarkany - 2021.10.11 hétfő, 13:12:59
Sziasztok!
2.2-es 147 kw (200 LE) motorról szeretnék érdeklődni. Nyilván a legtöbbnek van már előélete, futásuk olyan amilyen.
Kíváncsi lennék, hogy ezeknek a motoroknak ilyen 8-10 éves korukra van-e olyan nyűgje, amire vásárlásnál mindenképpen figyelni kell. Amikre gondolok pl.: Audi V6 tdi-nél hidegindításnál ha becsörög a lánc, akkor érdemes elköszönni. Ez a motor is láncos, ha jól tudom. Jellemző a kopott (= megnyúlt) lánc, kopott vezetők és feszítők?
Befecskendezők állapotára csak diagnosztikával lehet következtetni? Nagynyomású rendszer bárminemű ismert, gyakori gondja? Örvénykeltő lapkákkal rendelkezik? Kipufogógáz visszavezető (egr) rendszer?
Sajnos sokmindent nem lehet erről az erőforrásról találni a neten, ami lehet jó meg rossz jel is.
A fentiek csak példák, bármilyen infót szívesen fogadnék.
Egyébként egy jól felszerelt faceliftes MK4 mondeot szeretnék ilyen motorral, lehetőleg automata váltóval, de ezek elég ritkák.
Köszönöm!
biztos,hogy láncos?
Ezek az autók cégesben (nálunk)450-500 e km minden komolyabb gond nélkül elmentek. Üza rendszer bírja,de semmi sem tart örökké.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
WDM
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14262 Dátum:
2021.10.11 hétfő, 14:49:12 »
Sziasztok!
Rakoncátlankodik a masina. 2.0 tdci 163LE. Beindul, és le is áll.
Utána csak nagyon nehezen indul be, mintha nem kapna elég üzemanyagot. Volt üzemanyagszűrő cserélve, meg nyomásszabályzó is. Valakinek tipp-ötlet? A következő amire gondolok az a tankban lévő szivattyú, mert van olyan eset amikor tele van tankolva, akkor nem nagyon csinálja, de ha felénél kevesebb van benne, akkor már előfordul.
Előre is köszi
«
Utoljára szerkesztve: 2021.10.11 hétfő, 14:54:04 írta WDM
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14263 Dátum:
2021.10.11 hétfő, 15:10:21 »
Idézetet írta: WDM - 2021.10.11 hétfő, 14:49:12
Sziasztok!
Rakoncátlankodik a masina. 2.0 tdci 163LE. Beindul, és le is áll.
Utána csak nagyon nehezen indul be, mintha nem kapna elég üzemanyagot. Volt üzemanyagszűrő cserélve, meg nyomásszabályzó is. Valakinek tipp-ötlet? A következő amire gondolok az a tankban lévő szivattyú, mert van olyan eset amikor tele van tankolva, akkor nem nagyon csinálja, de ha felénél kevesebb van benne, akkor már előfordul.
Előre is köszi
levegős is lehet. Biztos van szivattyú a tankba?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
WDM
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14264 Dátum:
2021.10.11 hétfő, 15:27:29 »
Idézetet írta: alf® - 2021.10.11 hétfő, 15:10:21
levegős is lehet. Biztos van szivattyú a tankba?
Valószínűleg igen levegős. Volt légtelenítve, pár hétig semmi gond nem volta az autóval. 2 napra leraktam, úgy hogy már jelzett hogy tankolni kéne, és a két nap állás után újra elő jött a probléma. Beindult és egyből le is állt. Illetve volt olyan jelenség is, ha nem vízszintesen álltam meg vele és negyed környékén volt, akkor is hozta ezt a hibát de csak akkor ha orral felfele volt.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14265 Dátum:
2021.10.11 hétfő, 15:44:56 »
Idézetet írta: WDM - 2021.10.11 hétfő, 15:27:29
Valószínűleg igen levegős. Volt légtelenítve, pár hétig semmi gond nem volta az autóval. 2 napra leraktam, úgy hogy már jelzett hogy tankolni kéne, és a két nap állás után újra elő jött a probléma. Beindult és egyből le is állt. Illetve volt olyan jelenség is, ha nem vízszintesen álltam meg vele és negyed környékén volt, akkor is hozta ezt a hibát de csak akkor ha orral felfele volt.
az üzemanyagszűrő körül lévő Ó gyűrűkkel lehet baj(ott lett megbontva),érdemes cserélni őket.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rocksarkany
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14266 Dátum:
2021.10.11 hétfő, 17:52:00 »
Idézetet írta: alf® - 2021.10.11 hétfő, 14:39:22
biztos,hogy láncos?
Ezek az autók cégesben (nálunk)450-500 e km minden komolyabb gond nélkül elmentek. Üza rendszer bírja,de semmi sem tart örökké.
Látod... akkor már ez sem biztos. Némi guglizás után láncosnak gondoltam, de aztán ki tudja.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14267 Dátum:
2021.10.11 hétfő, 18:07:34 »
Idézetet írta: rocksarkany - 2021.10.11 hétfő, 17:52:00
Látod... akkor már ez sem biztos. Némi guglizás után láncosnak gondoltam, de aztán ki tudja.
én úgy tudom,hogy az mk4 2.2est tdci 175lóval volt az alap, és a 200lovas moci ugyan az(talán fl-el jött).Az pedig szíjas.
Ha mégsem így van,majd kijavítanak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14268 Dátum:
2021.10.11 hétfő, 19:36:13 »
Idézetet írta: alf® - 2021.10.11 hétfő, 18:07:34
én úgy tudom,hogy az mk4 2.2est tdci 175lóval volt az alap, és a 200lovas moci ugyan az(talán fl-el jött).Az pedig szíjas.
Ha mégsem így van,majd kijavítanak.
Én a 175 lovas MK4 2.2-esemben cseréltettem vezérműszíjat. Lehet, hogy átvágtak?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14269 Dátum:
2021.10.11 hétfő, 20:13:59 »
Idézetet írta: Sakos - 2021.10.11 hétfő, 19:36:13
Én a 175 lovas MK4 2.2-esemben cseréltettem vezérműszíjat. Lehet, hogy átvágtak?
Az első smaxom is ugyan ilyen volt.Abban is szíjat cseréltettem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rocksarkany
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14270 Dátum:
2021.10.12 kedd, 08:18:02 »
Oké, legyen szíjas, továbbléphetünk. Egyéb?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14271 Dátum:
2021.10.12 kedd, 11:40:15 »
Idézetet írta: rocksarkany - 2021.10.12 kedd, 08:18:02
Oké, legyen szíjas, továbbléphetünk. Egyéb?
egyéb... Minden egyéb konkrét autóhoz kapcsolódik. A 2.2es jó választás alapból. A hibákat meg meg kell javítani ha vannak. Örvény lapátok ezekben nincsenek. 2 tömegű lendkerék, üzemanyag rendszer, turbó,egr... Ha xar, meg kell csinálni. Ezek sem csodagépek. De az automata lehet viszont költségesebb. Javítani mindenképp.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rocksarkany
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14272 Dátum:
2021.10.12 kedd, 13:43:12 »
Idézetet írta: alf® - 2021.10.12 kedd, 11:40:15
egyéb... Minden egyéb konkrét autóhoz kapcsolódik. A 2.2es jó választás alapból. A hibákat meg meg kell javítani ha vannak. Örvény lapátok ezekben nincsenek. 2 tömegű lendkerék, üzemanyag rendszer, turbó,egr... Ha xar, meg kell csinálni. Ezek sem csodagépek. De az automata lehet viszont költségesebb. Javítani mindenképp.
Ez eddig jó hír. Vannak ugye olyan motorok, amik eléggé kerülendők ilyen-olyan okokból. Pl. a TSI-k a gyenge vezérlés és a kokszosodás miatt, a 20d BMW-k kigyulladnak meg van egyéb bajuk, az N-es motorkódú BMW-kben szintén biciklilánc van, ráadásul hátul a váltó körül, stb. Ha ennek a motornak nincsenek ilyen ismert nyavajái, akkor sokkal kevesebb a kockázat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14273 Dátum:
2021.10.12 kedd, 14:20:40 »
Idézetet írta: rocksarkany - 2021.10.12 kedd, 13:43:12
Ez eddig jó hír. Vannak ugye olyan motorok, amik eléggé kerülendők ilyen-olyan okokból. Pl. a TSI-k a gyenge vezérlés és a kokszosodás miatt, a 20d BMW-k kigyulladnak meg van egyéb bajuk, az N-es motorkódú BMW-kben szintén biciklilánc van, ráadásul hátul a váltó körül, stb. Ha ennek a motornak nincsenek ilyen ismert nyavajái, akkor sokkal kevesebb a kockázat.
Erről van szó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14274 Dátum:
2021.10.12 kedd, 14:21:59 »
Idézetet írta: rocksarkany - 2021.10.12 kedd, 13:43:12
Ez eddig jó hír. Vannak ugye olyan motorok, amik eléggé kerülendők ilyen-olyan okokból. Pl. a TSI-k a gyenge vezérlés és a kokszosodás miatt, a 20d BMW-k kigyulladnak meg van egyéb bajuk, az N-es motorkódú BMW-kben szintén biciklilánc van, ráadásul hátul a váltó körül, stb. Ha ennek a motornak nincsenek ilyen ismert nyavajái, akkor sokkal kevesebb a kockázat.
Én már váltottam MK5-re, de tudtommal semmi ilyen rémtörténet nincs az MK4 dízelekkel, sőt nagyon megbízhatók. Talán a DPF regeneráció szokott a leggyakoribb téma lenni. Túl sűrű, vagy eldugul az evoporator és ki kell égetni.
Ja meg a turbócső kilyukad időnként, de akár otthon is cserélhető, csak 2 bilincset kell lelazítani.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14275 Dátum:
2021.10.12 kedd, 16:58:34 »
Idézetet írta: rocksarkany - 2021.10.12 kedd, 08:18:02
Oké, legyen szíjas, továbbléphetünk. Egyéb?
Egyéb iránt szíjas és láncos a vezérlés.
A szíjat szokás kb 200 ezernél cserélni gyári adat szerint , a láncra nincs csere periódus
A szíj kívül van , a lánc meg az okos kerekeket hajtja meg
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14276 Dátum:
2021.10.13 szerda, 18:38:03 »
Idézetet írta: rstwingo - 2021.10.12 kedd, 16:58:34
a lánc meg az okos kerekeket hajtja meg
milyen okoskereket?
ezt melyik okos mondta neked?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14277 Dátum:
2021.10.13 szerda, 19:57:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2021.10.13 szerda, 18:38:03
milyen okoskereket?
ezt melyik okos mondta neked?
Nem én találtam ki
https://ketmolnarauto.hu/kozzetetel/vezerlesmodosito-kerek-azaz-okoskerek
de nyugodtan üsd be a keresőbe hogy Ford mondeo MK4 okoskerék és meglátod mennyi helyen igy használják
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14278 Dátum:
2021.10.13 szerda, 23:32:45 »
Idézetet írta: rstwingo - 2021.10.13 szerda, 19:57:28
Nem én találtam ki
https://ketmolnarauto.hu/kozzetetel/vezerlesmodosito-kerek-azaz-okoskerek
de nyugodtan üsd be a keresőbe hogy Ford mondeo MK4 okoskerék és meglátod mennyi helyen igy használják
az megvan, hogy így hívják, és tdci motorban hol van ilyen?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hegipeti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14279 Dátum:
2021.10.16 szombat, 10:41:28 »
Sziasztok!
Az alábbi problémával kapcsolatban szeretnék segítséget kérni:
2010-es MK4-es 2.0 TDCI Mondeom van (120kW).
Amikor kb 10 fok alá lehűl a levegő és egész nap, vagy egész éjjel kint áll, akkor indításkor egyből elindul, de utána le is áll. Minél hidegebb az idő, annál többször kell indítani, mire elindul. Tavasztól őszig viszont egyáltalán nem jelentkezik ez a probléma, illetve a fűtött garázsból történő elinduláskor sem.
Otthagytam szerelőnél, hogy diagnosztikai műszerrel nézzen rá, amikor produkálja a hibát, de a műszer semmi rendellenességet nem mutatott.
Van esetleg valakinek valamilyen ötlete, hogy mi lehet a baj, vagy merre érdemes elindulni?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
Mondeo MK4 kombi 2.0 TDCI (163 LE)
előtte: Mondeo MK3 kombi 1,8 (125 LE)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14280 Dátum:
2021.10.17 vasárnap, 15:21:38 »
Idézetet írta: hegipeti - 2021.10.16 szombat, 10:41:28
Sziasztok!
Az alábbi problémával kapcsolatban szeretnék segítséget kérni:
2010-es MK4-es 2.0 TDCI Mondeom van (120kW).
Amikor kb 10 fok alá lehűl a levegő és egész nap, vagy egész éjjel kint áll, akkor indításkor egyből elindul, de utána le is áll. Minél hidegebb az idő, annál többször kell indítani, mire elindul. Tavasztól őszig viszont egyáltalán nem jelentkezik ez a probléma, illetve a fűtött garázsból történő elinduláskor sem.
Otthagytam szerelőnél, hogy diagnosztikai műszerrel nézzen rá, amikor produkálja a hibát, de a műszer semmi rendellenességet nem mutatott.
Van esetleg valakinek valamilyen ötlete, hogy mi lehet a baj, vagy merre érdemes elindulni?
Előre is köszönöm a válaszokat!
valamelyik érzékelő hibája haldoklása okozhatja.nehéz ezt a hibát felderíteni.Tesztelni lehet őket,de nem szeretnek ilyennel foglalkozni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Jostu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14281 Dátum:
2021.10.17 vasárnap, 19:53:18 »
Sziasztok!
Vettem kb. 2 hónapja egy 2009 évjáratu mondeot 1,8tdci 125 le motorral. Az autóval az a probléma, hogy reggelente mikor először indítom az autót, egy fémes kopogó hang hallatszik, kuplung benyomásakor megszűnik a hang, továbbá magától is megszűnik néhány perc elteltével. A másik jelenség, hogy álló helyzetben alapjáratról elkezdem emelni a fordulatot, szó szerint a motor ki akar esni a helyéről, 1500-2000 fordulat tájékán remeg az egész kasztni 2500 fordulat körül megszűnik a remegés. Elvittem egy szerelőhöz, azt mondta hogy motortartó bak, de megvizsgálta őket és azok rendben vannak. Utána kettőstömegű hibát mondott. Természetesen felhívtam az eladót akitől vettem az autót, ő azt mondta, hogy tavaly cseréltek benne kettőstömegüt. kb 20.000km van benne.
Ennyi km alatt tönkre mehet egy kettőstömegű lendkerék? Más jelenség nincs leállitáskor nem hallok kopogó hangot, alapjaraton nem remeg az autó, szép egyenletesen jár a motor hidegen melegen. Nem volt eddig kettőstömegűvel szerelt autóm, igy nincs tapasztalatom mik a legfőbb jelei a lendkerék meghibásodásának. Ha valakinek estleg van ötlete, hogy mi lehet a gond, gondok.. Kérem segitsen!!
Köszönöm előre is a segítséget!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14282 Dátum:
2021.10.17 vasárnap, 20:25:09 »
Idézetet írta: Jostu - 2021.10.17 vasárnap, 19:53:18
Sziasztok!
Vettem kb. 2 hónapja egy 2009 évjáratu mondeot 1,8tdci 125 le motorral. Az autóval az a probléma, hogy
reggelente mikor először indítom az autót, egy fémes kopogó hang hallatszik, kuplung benyomásakor megszűnik a hang,
továbbá magától is megszűnik néhány perc elteltével. A másik jelenség, hogy álló helyzetben alapjáratról elkezdem emelni a fordulatot, szó szerint a motor ki akar esni a helyéről, 1500-2000 fordulat tájékán remeg az egész kasztni 2500 fordulat körül megszűnik a remegés. Elvittem egy szerelőhöz, azt mondta hogy motortartó bak, de megvizsgálta őket és azok rendben vannak. Utána kettőstömegű hibát mondott. Természetesen felhívtam az eladót akitől vettem az autót, ő azt mondta, hogy tavaly cseréltek benne kettőstömegüt. kb 20.000km van benne.
Ennyi km alatt tönkre mehet egy kettőstömegű lendkerék? Más jelenség nincs leállitáskor nem hallok kopogó hangot, alapjaraton nem remeg az autó, szép egyenletesen jár a motor hidegen melegen. Nem volt eddig kettőstömegűvel szerelt autóm, igy nincs tapasztalatom mik a legfőbb jelei a lendkerék meghibásodásának. Ha valakinek estleg van ötlete, hogy mi lehet a gond, gondok.. Kérem segitsen!!
Köszönöm előre is a segítséget!!
tudja bizonyítani az eladó a cserét,vagy csak bemondta?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Jostu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14283 Dátum:
2021.10.18 hétfő, 07:01:40 »
Egy számlát mutatott, és elvileg ő meg egy szerelő haverja cserélték ki. Azt mondta hogy nyugodtan szedjem ki és azonositsam a számla alapján, hogy az a lendkerék van benne. De hát ez azért nem így működik szerintem. Nem kis munka kiszedni. Meg hát ha ő háznál cserélte ki akkor arra garancia alapból nincs. Jó volna tudni hogy ezek a hibajelensegek a lendkerék miatt vannak-e, mert akkor vmi lóvét muszáj lesz tőle behajtanom.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14284 Dátum:
2021.10.18 hétfő, 10:42:06 »
Idézetet írta: Jostu - 2021.10.18 hétfő, 07:01:40
Egy számlát mutatott, és elvileg ő meg egy szerelő haverja cserélték ki. Azt mondta hogy nyugodtan szedjem ki és azonositsam a számla alapján, hogy az a lendkerék van benne. De hát ez azért nem így működik szerintem. Nem kis munka kiszedni. Meg hát ha ő háznál cserélte ki akkor arra garancia alapból nincs. Jó volna tudni hogy ezek a hibajelensegek a lendkerék miatt vannak-e, mert akkor vmi lóvét muszáj lesz tőle behajtanom.
ez látatlanból nem fog kiderülni.De esélyes.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hegipeti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14285 Dátum:
2021.10.19 kedd, 11:06:10 »
Idézetet írta: alf® - 2021.10.17 vasárnap, 15:21:38
valamelyik érzékelő hibája haldoklása okozhatja.nehéz ezt a hibát felderíteni.Tesztelni lehet őket,de nem szeretnek ilyennel foglalkozni.
Hát sejtettem, hogy nem lesz egyszerű. Mindenesetre nagyon köszönöm.
Naplózva
Mondeo MK4 kombi 2.0 TDCI (163 LE)
előtte: Mondeo MK3 kombi 1,8 (125 LE)
gyulus1972
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14286 Dátum:
2021.10.19 kedd, 15:56:27 »
Sziasztok.
Van egy 2013 - as mondom. A következő problémával küzdök. Egyik délután az autó nem indult el csak kattogott. Be bikáztuk el vittem egy szerelőhöz először azt mondta akksi. Fél éve vettem bele gyári akksit. Utána jött hogy generátor. Elvileg az is jó. Ki mérték az autót. Most ott tartunk hogy a rádió miután le állítom a kocsit szívja le az akkumulátort. Ha ki kapcsolom manuálisan le állítás előtt akkor másnap reggel tökéletesen indul. Volt valakinek hasonló probléma esetleg? Mi lehet a megoldás? Előre is köszi a választ.
Naplózva
Mondeo MKIV. 2013 2.0 163le titanium s.
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14287 Dátum:
2021.10.19 kedd, 19:01:58 »
Idézetet írta: gyulus1972 - 2021.10.19 kedd, 15:56:27
Sziasztok.
Van egy 2013 - as mondom. A következő problémával küzdök. Egyik délután az autó nem indult el csak kattogott. Be bikáztuk el vittem egy szerelőhöz először azt mondta akksi. Fél éve vettem bele gyári akksit. Utána jött hogy generátor. Elvileg az is jó. Ki mérték az autót. Most ott tartunk hogy a rádió miután le állítom a kocsit szívja le az akkumulátort. Ha ki kapcsolom manuálisan le állítás előtt akkor másnap reggel tökéletesen indul. Volt valakinek hasonló probléma esetleg? Mi lehet a megoldás? Előre is köszi a választ.
kis navi van bent? Blaupunkt FX?
Az szokott ilyent csinálni...
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
ludmannakos
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14288 Dátum:
2021.10.21 csütörtök, 08:21:59 »
Sziasztok!
Egy különös hibajelenség ügyében fordulnék hozzátok.
Adott a 2010 2.0Tdci Mondeom UFBA motorkódú
Beindítás és 100 méter megtétele után elindítja a DPF regenerlálás folyamatát, más a motorhang.. begyullad a DPF fáklya stb.
Ki lett cserélve a Fáklya, a DPF szűrő és a nyomáskülönbség érzékelő is és a hiba mindmáig fennál. El let végezve a manuális regenerálás Bosch programon keresztül.
De csak nem oldotta meg a problémát. Minden új és mégsem ált helyre a rendszer.
Találkoztatok már valami hasonló hibával? Esetleg tudnátok javasolni valami megoldást a benzin és gyufa
kombó helyett?
Nagyon köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14289 Dátum:
2021.10.21 csütörtök, 08:23:23 »
Idézetet írta: ludmannakos - 2021.10.21 csütörtök, 08:21:59
Sziasztok!
Egy különös hibajelenség ügyében fordulnék hozzátok.
Adott a 2010 2.0Tdci Mondeom UFBA motorkódú
Beindítás és 100 méter megtétele után elindítja a DPF regenerlálás folyamatát, más a motorhang.. begyullad a DPF fáklya stb.
Ki lett cserélve a Fáklya, a DPF szűrő és a nyomáskülönbség érzékelő is és a hiba mindmáig fennál. El let végezve a manuális regenerálás Bosch programon keresztül.
De csak nem oldotta meg a problémát. Minden új és mégsem ált helyre a rendszer.
Találkoztatok már valami hasonló hibával? Esetleg tudnátok javasolni valami megoldást a benzin és gyufa
kombó helyett?
Nagyon köszönöm!
telítődött a dpf.illetve az üza rendszer, és vagy a turbó hibája okozhat többlet kormot.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ludmannakos
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14290 Dátum:
2021.10.21 csütörtök, 08:31:21 »
Idézetet írta: alf® - 2021.10.21 csütörtök, 08:23:23
telítődött a dpf.illetve az üza rendszer, és vagy a turbó hibája okozhat többlet kormot.
Teljesen új a DPF szűrő.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14291 Dátum:
2021.10.21 csütörtök, 10:56:24 »
Idézetet írta: ludmannakos - 2021.10.21 csütörtök, 08:31:21
Teljesen új a DPF szűrő.
új----eldugult.Nincs összefüggés.Az új is eldugul,ha tódul a korom--a mondat második fele.
Üzarendszer,turbórendszer,egr szelep.Ezek okozhatják a többlet kormot hiba esetén,amitől az új dpf is eldugul.
Illetve lehet az autón egy csipptuning is(akár dpf vagy egr kiiktatással).Érdemes eredeti sw-re visszaállítani, vagy ellenőrizni ezt is.(PowerFord,vagy szervíz)
És persze a kényszer regeneráció előtti dpf értékeket összehasonlítani a reg utáni értékekkel.Beszédes lehet.
Megkellene próbálni egy forscan progival a kényszer regenerációt, mert a Bosch kevésbé típus specifikus program,inkább általános. Értem ezt a diagnosztikára is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14292 Dátum:
2021.10.21 csütörtök, 12:09:49 »
Idézetet írta: ludmannakos - 2021.10.21 csütörtök, 08:31:21
Teljesen új a DPF szűrő.
Gyári v utángyártott?
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
ludmannakos
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14293 Dátum:
2021.10.21 csütörtök, 17:40:46 »
Idézetet írta: Ferqo - 2021.10.21 csütörtök, 12:09:49
Gyári v utángyártott?
Utángyártott az új DPF szűrő.
Naplózva
ludmannakos
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14294 Dátum:
2021.10.21 csütörtök, 17:42:51 »
Idézetet írta: alf® - 2021.10.21 csütörtök, 10:56:24
új----eldugult.Nincs összefüggés.Az új is eldugul,ha tódul a korom--a mondat második fele.
Üzarendszer,turbórendszer,egr szelep.Ezek okozhatják a többlet kormot hiba esetén,amitől az új dpf is eldugul.
Illetve lehet az autón egy csipptuning is(akár dpf vagy egr kiiktatással).Érdemes eredeti sw-re visszaállítani, vagy ellenőrizni ezt is.(PowerFord,vagy szervíz)
És persze a kényszer regeneráció előtti dpf értékeket összehasonlítani a reg utáni értékekkel.Beszédes lehet.
Megkellene próbálni egy forscan progival a kényszer regenerációt, mert a Bosch kevésbé típus specifikus program,inkább általános. Értem ezt a diagnosztikára is.
Első tulaja vagyok, nincs rajta semmilyen sw módosítás. Az tisztasor, hogy az új is eldugulhat. De felszerelés után 100 méter megtételével?? Kicsit irreálisnak tartom.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14295 Dátum:
2021.10.21 csütörtök, 19:46:19 »
Idézetet írta: ludmannakos - 2021.10.21 csütörtök, 17:42:51
Első tulaja vagyok, nincs rajta semmilyen sw módosítás. Az tisztasor, hogy az új is eldugulhat. De felszerelés után 100 méter megtételével?? Kicsit irreálisnak tartom.
Na, szűkül a kör. Mi a hiba, és a hiba jelenség?
A hibakód?
A fáklya izzítógyertya működik? Értem,hogy cserélték,de kap 12v ot?
Rossz izzítógyertya elviszi a biztit. Ha nem cserélték vagy ellenőrizték,az új fáklya sem működik...
«
Utoljára szerkesztve: 2021.10.21 csütörtök, 20:05:07 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14296 Dátum:
2021.10.21 csütörtök, 20:36:28 »
Idézetet írta: ludmannakos - 2021.10.21 csütörtök, 17:40:46
Utángyártott az új DPF szűrő.
ESS motor szerint nem jók az ugy. szűrők, nincs velük jó tapasztalat, végül az ő javaslatukra én a gyárit tettem bele.
Ennek fényében akár a szűrő alapból is lehet rossz.
Diag értékek mit mutatnak? Regen előtt, után. Nyomáskülönbség? A regen alatt mit mutatnak a hőmérők? első, középső, hátsó? A hátsó eléri a 600 fokot?, mert akkor működik a "fáklya"
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14297 Dátum:
2021.10.22 péntek, 06:17:05 »
Valamint vadi új szűrőn nem illik kényszer regent sem végezni.
A Hoványban ezt mondták. Miután összerakták, utamra engedtek, hogy majd menet közben fog kiderülni, h működik-e minden.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14298 Dátum:
2021.10.22 péntek, 17:22:48 »
Idézetet írta: ludmannakos - 2021.10.21 csütörtök, 08:21:59
Sziasztok!
Egy különös hibajelenség ügyében fordulnék hozzátok.
Adott a 2010 2.0Tdci Mondeom UFBA motorkódú
Beindítás és 100 méter megtétele után elindítja a DPF regenerlálás folyamatát, más a motorhang.. begyullad a DPF fáklya stb.
Ki lett cserélve a Fáklya, a DPF szűrő és a nyomáskülönbség érzékelő is és a hiba mindmáig fennál. El let végezve a manuális regenerálás Bosch programon keresztül.
De csak nem oldotta meg a problémát. Minden új és mégsem ált helyre a rendszer.
Találkoztatok már valami hasonló hibával? Esetleg tudnátok javasolni valami megoldást a benzin és gyufa
kombó helyett?
Nagyon köszönöm!
nem ártana leadaptálni az új alkatrészeket sem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ludmannakos
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14299 Dátum:
2021.10.24 vasárnap, 14:11:13 »
Idézetet írta: alf® - 2021.10.21 csütörtök, 19:46:19
Na, szűkül a kör. Mi a hiba, és a hiba jelenség?
A hibakód?
A fáklya izzítógyertya működik? Értem,hogy cserélték,de kap 12v ot?
Rossz izzítógyertya elviszi a biztit. Ha nem cserélték vagy ellenőrizték,az új fáklya sem működik...
Hibakód nincs, ez a legérdekesebb. Az új fáklya működik. izzít és a gázolajat is meggyújtja. Nyomáskülönbség alapjáraton 0 milibar terhelve 0-15 között.
A hiba továbbra is fentáll. Beindítás és 50 - 100 méter megtétele után elindul a regenerációs folyamat. Beindul a hűtő ventilátor, megváltozik a motor hang és a fáklya begyullad. Minden esetben ezt így csinálja.
Naplózva
Oldalak:
1
...
279
280
281
282
283
284
285
[
286
]
287
288
289
290
291
292
293
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ