Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:51:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5256580 alkalommal)
0 Felhasználó és 232 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #300 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 11:14:59 »

Én meg tőled, hogy hová is kell bedugni az ilyen cuccokat, mert még azt sem tudtam annó  hehe

Az ilyen Hoffer Misis témákkal légyszi legalább az off topicot terheljétek...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #301 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 11:30:40 »

Az ilyen Hoffer Misis témákkal légyszi legalább az off topicot terheljétek...  hehe

 vigyor3
(nem esett le először kijez'...)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #302 Dátum: 2011.06.06 hétfő, 08:52:08 »

Délután visszaírok ezügyben. Pont ma megyek szervízbe.

Üdv.: Peti
Meglett a rángatás oka?  wave
Nekem is rángat a galaxy picit 1500 körül nagypapás gázzal. Engem bosszant nagyon.
Már minden szenzort kivettem megpucoltam....nincs változás  szomoru1
Forza, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #303 Dátum: 2011.06.06 hétfő, 09:47:59 »

Meglett a rángatás oka?  wave
Nekem is rángat a galaxy picit 1500 körül nagypapás gázzal. Engem bosszant nagyon.
Már minden szenzort kivettem megpucoltam....nincs változás  szomoru1
Forza, T.

ÜDv!

Pü. ment.

Érdekes hogy csak itt a fórumon 3-nál ugyanez a hiba....
Egy újabb gondolat, bár ugye semmi hibakód nincs, szóval csak találgatás ismét....nem lehet hogy az elektromos EGR szelep (5 vezetékes) visszacsatolása mutat fals értéket az ECU-nak, és az üzemanyag nyomás ill. levegő nyomás változtatással korrigálja, ami végül rángatást okoz...?






Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #304 Dátum: 2011.06.06 hétfő, 10:00:12 »

ÜDv!

Pü. ment.

Érdekes hogy csak itt a fórumon 3-nál ugyanez a hiba....
Egy újabb gondolat, bár ugye semmi hibakód nincs, szóval csak találgatás ismét....nem lehet hogy az elektromos EGR szelep (5 vezetékes) visszacsatolása mutat fals értéket az ECU-nak, és az üzemanyag nyomás ill. levegő nyomás változtatással korrigálja, ami végül rángatást okoz...?

Nekem az egr-el is rángatott. Most, hogy ki van iktatva szintén berángat..
Amit én még megcsinálok az a go szűrő csere lesz még meg megpróbálom nem nagypapásan kezelni a gázpedált 1500-nál  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #305 Dátum: 2011.06.06 hétfő, 11:29:10 »

Nekem az egr-el is rángatott. Most, hogy ki van iktatva szintén berángat..
Amit én még megcsinálok az a go szűrő csere lesz még meg megpróbálom nem nagypapásan kezelni a gázpedált 1500-nál  eljen

1500-nál egy torpanás nekem is van. És inkább hideg motornál... (szagszervíz ezért szerintem mindig hülyének néz)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #306 Dátum: 2011.06.06 hétfő, 11:36:09 »

1500-nál egy torpanás nekem is van. És inkább hideg motornál... (szagszervíz ezért szerintem mindig hülyének néz)

Néha nekem is torpan ott.
Mindenkinek torpan.
Olvassátok át a külföldi fórumokat is.
Van akinek sw-upgrade megoldotta.
Állítólag típushiba...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #307 Dátum: 2011.06.06 hétfő, 13:16:50 »

Néha nekem is torpan ott.
Mindenkinek torpan.
Olvassátok át a külföldi fórumokat is.
Van akinek sw-upgrade megoldotta.
Állítólag típushiba...


Az én esetem nem egy pici megtorpanás, hanem van az a helyzet...(1400-1500 fordulat környéke, 4-ben), ahol "lüktet", "szaggat"... amíg ki nem gyorsítok vagy fékezek.. addig folyamatosan csinálja..akár több km-en keresztül is. (sw-t már frissítettek rajt)
Az összes turbócsövet átnéztem, mindenhol teljesen száraz...szivárgásnak nyoma sincs...
A legérdekesebb az hogy nem mindig csinálja. EGR szelep tisztítás..motortében való "bogarászás", vákuum csövek megtapogatása..csatlakozók stb...után jó lett... Majd eltelt 100 km újra előjött... nem lehet hogy a turbót működtető mágnesszelep szorul? (berágódott). a levegőben levő pára miatt gondolom....kis fordulaton nincs elég vákum hogy mozgassa. (a vákuum "nyomás" egyenletes, vagy fordulatszámfüggő? )
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #308 Dátum: 2011.06.07 kedd, 11:34:53 »

Idézet egy másik fórumról:

a jelenség:
1500 fordulat környékén olyan érzésem volt mintha kihagyna a gyújtás de csak nagyon enyhe gázpedál állásnál mikor finoman vezettem. Füst nem, fogyasztás ok minde rendben és mégis csinálta. Az autó 2005.07 320d 6gang kézi M, szervízkönyv és az összes szervízszámla megvan 85500km, szóval patent. Novemberben vettem a kocsit csak nem volt idõm egy szervízre, most egy kicsit jobban ráértem és elvittem a Schneiderhez pécsre egy teljes diagnosztikára (MODIC) kiváncsi voltam hogy kiír -e porlasztót vagy ilyesmit. Teljesen hibátlan a gép kivéve egyet: fordszám jeladó nincs jel alacsony fordulaton azt mondták azért rángat...... kb.20000HUF a jeladó(13 62 7 794 646) csere és láss csodát minden zsír. Szal egy a lényeg a MODIC az nem hazudik és nem árt kerül amibe kerül 15000HUF
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #309 Dátum: 2011.06.07 kedd, 16:02:31 »

Sziasztok!

Tisztán emlékszem hogy mikor vezérlést cseréltünk, a főtengely jeladó (szöghelyzet jeladó is talán egyben), a főtengely ékszíjtárcsa mögött elhelyezkedő jelkerékből és jeladóból áll.

Azonban "HDI" specifikum, hogy egy ék rögzíti, pozicionálja a főtengelyhez ezt a mágneses jelkereket, aminek viszonylag nagy 2-3 fok játéka van... A szerelő úgy rakta össze, hogy a motor járásakor ne tudjun jobban elfordulni, tehát az éket a horony egyik felére ütköztette fel..majd így fel a szíjtárcsa..és a csavar meghúz.

Vajon ez a néhány fok nem szólhat bele a befecskendezésbe? (ezáltal a rángatásba? )

Ha más szöghelyzet pozíció nincs a vezérlésbe...akkor szerintem sokat számít...
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #310 Dátum: 2011.06.07 kedd, 16:15:29 »

Sziasztok!

Tisztán emlékszem hogy mikor vezérlést cseréltünk, a főtengely jeladó (szöghelyzet jeladó is talán egyben), a főtengely ékszíjtárcsa mögött elhelyezkedő jelkerékből és jeladóból áll.
Azonban "HDI" specifikum, hogy egy ék rögzíti, pozicionálja a főtengelyhez ezt a mágneses jelkereket, aminek viszonylag nagy 2-3 fok játéka van... A szerelő úgy rakta össze, hogy a motor járásakor ne tudjun jobban elfordulni, tehát az éket a horony egyik felére ütköztette fel..majd így fel a szíjtárcsa..és a csavar meghúz.
Vajon ez a néhány fok nem szólhat bele a befecskendezésbe? (ezáltal a rángatásba? )
Ha más szöghelyzet pozíció nincs a vezérlésbe...akkor szerintem sokat számít...
Vannak itt olyan rángatós autók is amelyeknél nem volt vezérlés cserélve sztm!
Azért tetszik, hogy sokat rágódsz a témán és megosztod velünk , köszi eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #311 Dátum: 2011.06.07 kedd, 16:42:47 »

Vannak itt olyan rángatós autók is amelyeknél nem volt vezérlés cserélve sztm!
Azért tetszik, hogy sokat rágódsz a témán és megosztod velünk , köszi eljen

Attól hogy nem volt vezérlés cserélve maga a jelkerék elmozdulhat... (bár kisebb rá az esély valóban).

Csak érdekesség képen, mikor 2.2 dci renault-mon vezérlést cseréltünk, ott mutatta a szerelő hogy a szívó és kipufogó vezérműtengely fogaskerekei pozicionálhatók 4-5 fokot 3 db 6-os csavar rögzíti a tengelyhez... és 80-100ezer km-en ez el is mászik 2-3 fokot, és máris megváltozik a vezérlés... Nekem is vissza kellett állítani, lásd csodát az autó fickósabb lett..jobban ment... dinamikusabb lett az egész motor.

Másik Renault szervizben is említettem ezt a dolgot, ők azt mondták, hogy sosem nyúltak még azokhoz a csavarokhoz, csak fel az új szíj..feszítő, görgő...aztán kész....

Szóval van különbség!

Kiváncsi lennék hogy mit ír le a gyári FORD műszaki leírás hogy ezt a mágneses jeladó kereket hogy kell pozicionálni...

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #312 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 20:32:19 »

Mondeofan:


A múltkor írtad ezt a MAP Sensoros mókát, Én azt megcsináltam, megmozgattam, nekem azóta nem rántgat....:-)
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #313 Dátum: 2011.07.08 péntek, 17:36:50 »

sziasztok!
van valakinek tapasztalata az utángyártott üzemanyag szűrőkkel kapcsolatban?
eddig én is gyárit tettem bele és olvastam a hozzászólásokat arról, hogy a gyári g.o. szűrő sűrűbb, biztonságosabb.
annak a véleményére lennék kiváncsi aki használt, használ utángyártott go szűrőt. nem akarok garasoskodni de a gyári
szűrő több mint 3-szor annyiba kerül, kb 7.000,- Ft-tal drágább!
szóval nem szeretnék sem felelőtlen lenni, sem feleslegesen kiadni ennyi pénzt.
ha van tapasztalat (nem legenda) akkor köszönettel venném!
köszi! worship



Naplózva

Fekete bálna
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #314 Dátum: 2011.07.08 péntek, 17:47:06 »

sziasztok!
van valakinek tapasztalata az utángyártott üzemanyag szűrőkkel kapcsolatban?
eddig én is gyárit tettem bele és olvastam a hozzászólásokat arról, hogy a gyári g.o. szűrő sűrűbb, biztonságosabb.
annak a véleményére lennék kiváncsi aki használt, használ utángyártott go szűrőt. nem akarok garasoskodni de a gyári
szűrő több mint 3-szor annyiba kerül, kb 7.000,- Ft-tal drágább!
szóval nem szeretnék sem felelőtlen lenni, sem feleslegesen kiadni ennyi pénzt.
ha van tapasztalat (nem legenda) akkor köszönettel venném!
köszi! worship





Pü ment
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #315 Dátum: 2011.07.08 péntek, 17:57:07 »

Pü ment
válasz ment
Naplózva

Fekete bálna
Herman
Vendég
« Új hozzászólás #316 Dátum: 2011.07.09 szombat, 22:29:28 »

Helló,

2008as 2.0tdci mondeo kombi vásárlás előtt állok.
115LE vagy 140LE verzió a jobb?
1.8tdci?
Köszi
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #317 Dátum: 2011.07.09 szombat, 22:43:55 »

Helló,

2008as 2.0tdci mondeo kombi vásárlás előtt állok.
115LE vagy 140LE verzió a jobb?
1.8tdci?
Köszi
Mire használnád? Sok pálya , egyértelmű 140 pacis
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Herman
Vendég
« Új hozzászólás #318 Dátum: 2011.07.09 szombat, 22:46:39 »

Mire használnád? Sok pálya , egyértelmű 140 pacis
Lenne benne sok pálya, évi 30-40e km.
Mi a kettő között a különbség? Töltőnyomással játszanak?
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #319 Dátum: 2011.07.10 vasárnap, 08:36:54 »

Helló,

2008as 2.0tdci mondeo kombi vásárlás előtt állok.
115LE vagy 140LE verzió a jobb?
1.8tdci?
Köszi

A nagyobb LE mindig jobb.
Olyan, mint az informatikus, mikor azt mondja, hogy a sz.gépben a memória sosem elég.
Menetteljesítményben érezhető különbség van.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #320 Dátum: 2011.07.10 vasárnap, 10:04:18 »

Helló,

2008as 2.0tdci mondeo kombi vásárlás előtt állok.
115LE vagy 140LE verzió a jobb?
1.8tdci?
Köszi
a legjobb állapotú, legkevesebbett futottat válaszd!
azt amelyiknél legbiztosabb és leellenőrizhető a futásteljesítmény!  eljen
használtautót, állapot szerint vesz az okos ember! hehe
egyébként igaz, hogy jó a nagyobb és erősebb motor.
nekem 1,8 tdci-m van a 125LE-s fajtából és teljesen elégedett vagyok vele!
ami viszont nagyon fontos szempont, ha van lehetőséged választani az a 6 sebességes váltó! ez sok pálya esetén különösen fontos (min :  -0,5 l/100km)
de mégegyszer, szerintem a legjobb álapotú, lenyomozható előéletű autó ,vagyis a legbiztonságosabb vétel mellett dönts!
gondot ne vegyél magadnak akámilyen "szépen csillog" is! wave
Naplózva

Fekete bálna
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #321 Dátum: 2011.07.10 vasárnap, 14:16:22 »

sziasztok!
van valakinek tapasztalata az utángyártott üzemanyag szűrőkkel kapcsolatban?
eddig én is gyárit tettem bele és olvastam a hozzászólásokat arról, hogy a gyári g.o. szűrő sűrűbb, biztonságosabb.
annak a véleményére lennék kiváncsi aki használt, használ utángyártott go szűrőt. nem akarok garasoskodni de a gyári
szűrő több mint 3-szor annyiba kerül, kb 7.000,- Ft-tal drágább!
szóval nem szeretnék sem felelőtlen lenni, sem feleslegesen kiadni ennyi pénzt.
ha van tapasztalat (nem legenda) akkor köszönettel venném!
köszi! worship

Én nem kockáztatnám az üztemanyagszűrő témát.
De ha tudtok olcsóbban, mint a Ford gyári, akkor privát jöhet!  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #322 Dátum: 2011.07.10 vasárnap, 14:18:31 »

Helló,

2008as 2.0tdci mondeo kombi vásárlás előtt állok.
115LE vagy 140LE verzió a jobb?
1.8tdci?
Köszi

Sztem mindkettő jó.
2.0-s az lehet 140, v. 130 lovas (automata).
Az 1.8-as csak 5 sebességes.
A mondeo nehéz autó, nekem lassan a 2.2 is kevés bele...  vigyor3
Olvasgass népítéleteket is. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #323 Dátum: 2011.07.10 vasárnap, 16:37:18 »


A mondeo nehéz autó, nekem lassan a 2.2 is kevés bele...  vigyor3

lehet aton könnyedén okosítani 200le-ra nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Herman
Vendég
« Új hozzászólás #324 Dátum: 2011.07.10 vasárnap, 17:18:01 »

a legjobb állapotú, legkevesebbett futottat válaszd!
azt amelyiknél legbiztosabb és leellenőrizhető a futásteljesítmény!  eljen
használtautót, állapot szerint vesz az okos ember! hehe
egyébként igaz, hogy jó a nagyobb és erősebb motor.
nekem 1,8 tdci-m van a 125LE-s fajtából és teljesen elégedett vagyok vele!
ami viszont nagyon fontos szempont, ha van lehetőséged választani az a 6 sebességes váltó! ez sok pálya esetén különösen fontos (min :  -0,5 l/100km)
de mégegyszer, szerintem a legjobb álapotú, lenyomozható előéletű autó ,vagyis a legbiztonságosabb vétel mellett dönts!
gondot ne vegyél magadnak akámilyen "szépen csillog" is! wave
Köszi a választ. Ahogy nézem nagyon sok a kintről behozott mondeo,amivel nem is lenne gond,mert kint jobban karbantartják mint itthon.Bár aztán sosem lehet tudni.
1.8-ra valaki azt mondta ne vegyek, ford motor, nem megbízható.
2.0tdci asszem PSA mint az 1.6.

Ekkora masinában viszont kellene parkradar, nehogy asszony lezúzza nekem valahol. :-)
Naplózva
Herman
Vendég
« Új hozzászólás #325 Dátum: 2011.07.10 vasárnap, 17:20:08 »

Sztem mindkettő jó.
2.0-s az lehet 140, v. 130 lovas (automata).
Az 1.8-as csak 5 sebességes.
A mondeo nehéz autó, nekem lassan a 2.2 is kevés bele...  vigyor3
Olvasgass népítéleteket is. Wink

Pálya miatt 6gang kellene.
:-)
Ha 1.8 tdci csak 5, akkor kiesett...
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #326 Dátum: 2011.07.10 vasárnap, 17:21:05 »

Köszi a választ. Ahogy nézem nagyon sok a kintről behozott mondeo,amivel nem is lenne gond,mert kint jobban karbantartják mint itthon.Bár aztán sosem lehet tudni.
1.8-ra valaki azt mondta ne vegyek, ford motor, nem megbízható.
2.0tdci asszem PSA mint az 1.6.

Ekkora masinában viszont kellene parkradar, nehogy asszony lezúzza nekem valahol. :-)
Kintről behozottba, szinte mindegyikbe van radar.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #327 Dátum: 2011.07.10 vasárnap, 17:53:16 »

Ekkora masinában viszont kellene parkradar, nehogy asszony lezúzza nekem valahol. :-)
parkoló radar, vagy tolató kamera utólagos beépítése nem nagy gond, ez nem lehet szempont az autóvásárlásnál!
sokkal fontosabb dolgokra kellene odafigyelni, de ezt már leírtam! eljen
kintről behozott autónál gyakorlatilag lutri az egész, azon meg ugye nem az egyszerű lottózó szokott meggazdagodni... hehe
kinti autót max. saját behozatallal vennék! amit itt a hiénák eléd raknak ott a km-óra állást nyugodtan szorozd meg néggyel és ha még úgy is megéri akkor vedd meg!  wow1
Naplózva

Fekete bálna
aprosz
Vendég
« Új hozzászólás #328 Dátum: 2011.07.12 kedd, 20:31:46 »

Sztem mindkettő jó.
2.0-s az lehet 140, v. 130 lovas (automata).
Az 1.8-as csak 5 sebességes.
A mondeo nehéz autó, nekem lassan a 2.2 is kevés bele...  vigyor3
Olvasgass népítéleteket is. Wink


Ez így, ebben a formában nem igaz, mert az enyém 1.8-as és 6 sebességes.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #329 Dátum: 2011.07.12 kedd, 22:05:41 »

Ez így, ebben a formában nem igaz, mert az enyém 1.8-as és 6 sebességes.

6 sebességes 1.8 TDCi MK4?
Mi a motorkódod?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #330 Dátum: 2011.07.12 kedd, 22:16:49 »

Néha nekem is torpan ott.
Mindenkinek torpan.
Olvassátok át a külföldi fórumokat is.
Van akinek sw-upgrade megoldotta.
Állítólag típushiba...


Hmmmmmm....  fejvakaras

Hát, korrigálnom kell.
mondeofan kolléga bekérdezett egy rendeset: miszerint a vákuumdobos problémámnál volt-e a kis fordulaton jelentkező rángatásom.
Mondtam neki, hogy volt, meg elvileg van is.
DE!
Megnéztem, s most nincs!
Na most lehet, hogy vagy ez a vákuumdob csere oldotta meg a problémát, vagy volt azóta néhány motorvezérlő frissítés, s az...
Nem tudom mi lehetett a megoldás, a kettő közül vmelyik, vagy mindegyik...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
aprosz
Vendég
« Új hozzászólás #331 Dátum: 2011.07.13 szerda, 07:44:38 »

6 sebességes 1.8 TDCi MK4?
Mi a motorkódod?


QYBA - 1.8-as 125 LE-s ( pillanatnyilag), 6 sebességes Trend 2007-es évvégi, 100e km-rel.

Ha minden igaz ma kap egy szoftfrissítést (optimalizálást) 25-30 LE-t mondtak +ba, 40 NM-rel együtt.
Majd beszámolok róla, hogy milyen lett.
Alacsony fordulaton érzem gyengének (mindig vissza kell váltani), de 1600-tól mint akit seggbe rúgtak bármely sebességi fokozatban.
Egy MK3 2004-es 2.0 TDCi Ghia-ból ültem át ebbe,  ott körforgalomnál nem kellettt visszaváltani, simán mentem 4.-5.-ben.
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.13 szerda, 07:57:44 írta aprosz » Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #332 Dátum: 2011.07.13 szerda, 11:01:09 »

Ha minden igaz ma kap egy szoftfrissítést (optimalizálást) 25-30 LE-t mondtak +ba, 40 NM-rel együtt.
Egy MK3 2004-es 2.0 TDCi Ghia-ból ültem át ebbe,  ott körforgalomnál nem kellettt visszaváltani, simán mentem 4.-5.-ben.
Hát arra én is kíváncsi leszek. +25-30 LE nem lenne rossz egy sw frissítéssel. Na majd írd meg a tapasztalataidat, pls!
Nekem MK3 2,2 általában 3-ban vitte a körforgalmat. Igaz körforgalomtól is függ hehe
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #333 Dátum: 2011.07.13 szerda, 13:28:33 »

QYBA - 1.8-as 125 LE-s ( pillanatnyilag), 6 sebességes Trend 2007-es évvégi, 100e km-rel.

Ha minden igaz ma kap egy szoftfrissítést (optimalizálást) 25-30 LE-t mondtak +ba, 40 NM-rel együtt.
Majd beszámolok róla, hogy milyen lett.
Alacsony fordulaton érzem gyengének (mindig vissza kell váltani), de 1600-tól mint akit ***be rúgtak bármely sebességi fokozatban.
Egy MK3 2004-es 2.0 TDCi Ghia-ból ültem át ebbe,  ott körforgalomnál nem kellettt visszaváltani, simán mentem 4.-5.-ben.

Ezt a szoftverfrissítést a Fordnál csinálják? Illetve ez gyári Frissítés? Olyan erős lesz így, mint a 2 ezres? Én majd hétfőn viszem a Fordhoz a vasat, hoyg van-e frissítés, úgy mindenre, ha van, csinálják meg...:-)
Amúgy azért csak 1500-tól indul el a kocsi, mivel ott kezd el tölteni a Turbo szerintem....:-)
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #334 Dátum: 2011.07.13 szerda, 13:45:02 »

Ezt a szoftverfrissítést a Fordnál csinálják? Illetve ez gyári Frissítés? Olyan erős lesz így, mint a 2 ezres? Én majd hétfőn viszem a Fordhoz a vasat, hoyg van-e frissítés, úgy mindenre, ha van, csinálják meg...:-)
Amúgy azért csak 1500-tól indul el a kocsi, mivel ott kezd el tölteni a Turbo szerintem....:-)

Ha mindenre megcsinálják a frissítést becsületesen, akkor az autóval hétfőre már ne tervezz programot. No nem csak azért mert egy frissítés alatt behal az autó, hanem azért is mert minden modulra van külön sw, amiből nem kevés van.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #335 Dátum: 2011.07.13 szerda, 13:49:09 »

Ha mindenre megcsinálják a frissítést becsületesen, akkor az autóval hétfőre már ne tervezz programot. No nem csak azért mert egy frissítés alatt behal az autó, hanem azért is mert minden modulra van külön sw, amiből nem kevés van.

Akkor csak motorjára kérjek? Convers+ra ne? mi van akkor, ha már nem garis a kocsi, beviszem hozzájuk úgy, hogy jó, és elrontják, akkor ki kell cseréljék mondjuk a műszerfalat, mert ők rontották el? Vagy, hogy van ez ilyenkor? Mire érdemes kérni frissítést egy 2007-es kocsin, ha még a gyári SW-k vannak rajta?
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #336 Dátum: 2011.07.13 szerda, 13:56:52 »

Akkor csak motorjára kérjek? Convers+ra ne? mi van akkor, ha már nem garis a kocsi, beviszem hozzájuk úgy, hogy jó, és elrontják, akkor ki kell cseréljék mondjuk a műszerfalat, mert ők rontották el? Vagy, hogy van ez ilyenkor? Mire érdemes kérni frissítést egy 2007-es kocsin, ha még a gyári SW-k vannak rajta?

Motorra nyugodtan.

És ne izgulj mert a nagysebességű can-bushoz nem férnek hozzá, csak a másodlagost programozgatják. Max nem fog működni semmi az autón, de menni azért fog.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #337 Dátum: 2011.07.13 szerda, 14:17:15 »

Ezt a szoftverfrissítést a Fordnál csinálják? Illetve ez gyári Frissítés? Olyan erős lesz így, mint a 2 ezres?
125+25=150LE. Erősebb lesz   wow1 hehe
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #338 Dátum: 2011.07.13 szerda, 16:24:46 »

125+25=150LE. Erősebb lesz   wow1 hehe
Megnézem kíváncsiságból a nyomatékát és az én MK4-es katalógusomban a 125 lovas 1,8TDCI is ugyan úgy 320/340Nm nyomatékot tud, mint a 2.0TDCI.
Rádásul alacsonyabb fordulatszámon 2000vs1800! Érdekes, ha nem elírás  help
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #339 Dátum: 2011.07.13 szerda, 20:12:13 »

Motorra nyugodtan.

És ne izgulj mert a nagysebességű can-bushoz nem férnek hozzá, csak a másodlagost programozgatják. Max nem fog működni semmi az autón, de menni azért fog.  vigyor3

Köszi....De tényleg, mit érdemes frissíteni? Gondolom, ha felfrissítenék a Convers-emet, akkor pl lenne pillanatnyi fogyasztás mérőm is, nem?
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
aprosz
Vendég
« Új hozzászólás #340 Dátum: 2011.07.13 szerda, 20:52:57 »

Ezt a szoftverfrissítést a Fordnál csinálják? Illetve ez gyári Frissítés? Olyan erős lesz így, mint a 2 ezres? Én majd hétfőn viszem a Fordhoz a vasat, hoyg van-e frissítés, úgy mindenre, ha van, csinálják meg...:-)
Amúgy azért csak 1500-tól indul el a kocsi, mivel ott kezd el tölteni a Turbo szerintem....:-)
Nem, nem a fordnál csinálják. Szoftver átírás lesz, de sajnos csak holnap vagy holnap után.
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.14 csütörtök, 06:59:33 írta aprosz » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #341 Dátum: 2011.07.13 szerda, 21:19:43 »

Nem, nem a fordnál csinálják. Szofver átírás lesz, de sajnos csak holnap vagy holnap után.
csipptuning.Kb reális lesz az emelés....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #342 Dátum: 2011.07.13 szerda, 21:58:29 »

csipptuning.Kb reális lesz az emelés....

Igen, így van tiszta víz a pohárban.

aprosz kollégának nem a klasszikus gyári motorvezérlő kód frissítése lesz, hanem chiptuningot kap a motorja. Ezt szokták "motorvezérlő optimalizálás"nak is csúfolni.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #343 Dátum: 2011.07.13 szerda, 22:07:41 »

QYBA - 1.8-as 125 LE-s ( pillanatnyilag), 6 sebességes Trend 2007-es évvégi, 100e km-rel.

...

wow  wow1

nem is tudtam, hogy ebből létezett 6 sebességes.  wave
Most megnéztem, s látom, hogy nem csak az 5 sebességes váltóval (MTX75D1), hanem 6 sebességessel is gyártották (MMT6W3).

ugyanez a váltó van még a
klba1 2.0 TDCi 85kw
qxba1 2.0 TDCi 103kw
azba1 2.0 TDCi 96kw
típusokban is.
 smile
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #344 Dátum: 2011.07.13 szerda, 22:21:00 »

csipptuning.Kb reális lesz az emelés....
25le reális, de a 40nm szerintem kevés...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #345 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 11:39:16 »

Nem, nem a fordnál csinálják. Szoftver átírás lesz, de sajnos csak holnap vagy holnap után.

Mennyi pénz lesz ez? :-)
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
aprosz
Vendég
« Új hozzászólás #346 Dátum: 2011.07.15 péntek, 05:57:25 »

Mennyi pénz lesz ez? :-)

50 ezer, és készen van. Első benyomás, hogy alacsonyabb fordulaton érezhetően jobban húz, illetve jobban birja a körforgalmat magasabb sebváltófokozatban. A töltőnyomás nem lett variálva, csak a befecskendezési idő és mennyiség. Nagyon közvetlen és barátságos a srác (Schumacher)
Merem ajánlani mindenkinek. Egyéppként Szombathelyi illetőségű.
5 km-es próbaút volt. A nagyobb próba majd vasárnap (1600 Km)
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.15 péntek, 13:57:37 írta aprosz » Naplózva
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #347 Dátum: 2011.07.15 péntek, 14:50:16 »

...  Nagyon közvetlen és barátságos a srác (Schumacher) ...


50 eFt már sok embert tett barátságossá!  hehe

remélhatőleg azért hasznodra válik a befektetés! eljen
Naplózva

Fekete bálna
aprosz
Vendég
« Új hozzászólás #348 Dátum: 2011.07.15 péntek, 15:13:42 »

50 eFt már sok embert tett barátságossá!  hehe

remélhatőleg azért hasznodra válik a befektetés! eljen
Igazad van, de a kocsi is jobban megy. taps
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #349 Dátum: 2011.07.15 péntek, 18:51:48 »

50 eFt már sok embert tett barátságossá!  hehe

remélhatőleg azért hasznodra válik a befektetés! eljen
Ennyiért tudja eladni a munkáját!Pesten 90-től a csillagos égig megy a csipptuning.Bunyek embere 45ért dolgozik.Hibátlanul.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.