Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:15:12
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
9
10
11
12
13
14
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5258702 alkalommal)
0 Felhasználó és 264 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #300 Dátum:
2011.06.02 csütörtök, 11:14:59 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.06.02 csütörtök, 11:14:00
Én meg tőled, hogy hová is kell bedugni az ilyen cuccokat, mert még azt sem tudtam annó
Az ilyen Hoffer Misis témákkal légyszi legalább az off topicot terheljétek...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #301 Dátum:
2011.06.02 csütörtök, 11:30:40 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.06.02 csütörtök, 11:14:59
Az ilyen Hoffer Misis témákkal légyszi legalább az off topicot terheljétek...
(nem esett le először kijez'...)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #302 Dátum:
2011.06.06 hétfő, 08:52:08 »
Idézetet írta: mondeofan - 2011.05.23 hétfő, 13:43:38
Délután visszaírok ezügyben. Pont ma megyek szervízbe.
Üdv.: Peti
Meglett a rángatás oka?
Nekem is rángat a galaxy picit 1500 körül nagypapás gázzal. Engem bosszant nagyon.
Már minden szenzort kivettem megpucoltam....nincs változás
Forza, T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #303 Dátum:
2011.06.06 hétfő, 09:47:59 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.06.06 hétfő, 08:52:08
Meglett a rángatás oka?
Nekem is rángat a galaxy picit 1500 körül nagypapás gázzal. Engem bosszant nagyon.
Már minden szenzort kivettem megpucoltam....nincs változás
Forza, T.
ÜDv!
Pü. ment.
Érdekes hogy csak itt a fórumon 3-nál ugyanez a hiba....
Egy újabb gondolat, bár ugye semmi hibakód nincs, szóval csak találgatás ismét....nem lehet hogy az elektromos EGR szelep (5 vezetékes) visszacsatolása mutat fals értéket az ECU-nak, és az üzemanyag nyomás ill. levegő nyomás változtatással korrigálja, ami végül rángatást okoz...?
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #304 Dátum:
2011.06.06 hétfő, 10:00:12 »
Idézetet írta: mondeofan - 2011.06.06 hétfő, 09:47:59
ÜDv!
Pü. ment.
Érdekes hogy csak itt a fórumon 3-nál ugyanez a hiba....
Egy újabb gondolat, bár ugye semmi hibakód nincs, szóval csak találgatás ismét....nem lehet hogy az elektromos EGR szelep (5 vezetékes) visszacsatolása mutat fals értéket az ECU-nak, és az üzemanyag nyomás ill. levegő nyomás változtatással korrigálja, ami végül rángatást okoz...?
Nekem az egr-el is rángatott. Most, hogy ki van iktatva szintén berángat..
Amit én még megcsinálok az a go szűrő csere lesz még meg megpróbálom nem nagypapásan kezelni a gázpedált 1500-nál
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #305 Dátum:
2011.06.06 hétfő, 11:29:10 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.06.06 hétfő, 10:00:12
Nekem az egr-el is rángatott. Most, hogy ki van iktatva szintén berángat..
Amit én még megcsinálok az a go szűrő csere lesz még meg megpróbálom nem nagypapásan kezelni a gázpedált 1500-nál
1500-nál egy torpanás nekem is van. És inkább hideg motornál... (szagszervíz ezért szerintem mindig hülyének néz)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #306 Dátum:
2011.06.06 hétfő, 11:36:09 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.06.06 hétfő, 11:29:10
1500-nál egy torpanás nekem is van. És inkább hideg motornál... (szagszervíz ezért szerintem mindig hülyének néz)
Néha nekem is torpan ott.
Mindenkinek torpan.
Olvassátok át a külföldi fórumokat is.
Van akinek sw-upgrade megoldotta.
Állítólag típushiba...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #307 Dátum:
2011.06.06 hétfő, 13:16:50 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.06.06 hétfő, 11:36:09
Néha nekem is torpan ott.
Mindenkinek torpan.
Olvassátok át a külföldi fórumokat is.
Van akinek sw-upgrade megoldotta.
Állítólag típushiba...
Az én esetem nem egy pici megtorpanás, hanem van az a helyzet...(1400-1500 fordulat környéke, 4-ben), ahol "lüktet", "szaggat"... amíg ki nem gyorsítok vagy fékezek.. addig folyamatosan csinálja..akár több km-en keresztül is. (sw-t már frissítettek rajt)
Az összes turbócsövet átnéztem, mindenhol teljesen száraz...szivárgásnak nyoma sincs...
A legérdekesebb az hogy nem mindig csinálja. EGR szelep tisztítás..motortében való "bogarászás", vákuum csövek megtapogatása..csatlakozók stb...után jó lett... Majd eltelt 100 km újra előjött... nem lehet hogy a turbót működtető mágnesszelep szorul? (berágódott). a levegőben levő pára miatt gondolom....kis fordulaton nincs elég vákum hogy mozgassa. (a vákuum "nyomás" egyenletes, vagy fordulatszámfüggő? )
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #308 Dátum:
2011.06.07 kedd, 11:34:53 »
Idézet egy másik fórumról:
a jelenség:
1500 fordulat környékén olyan érzésem volt mintha kihagyna a gyújtás de csak nagyon enyhe gázpedál állásnál mikor finoman vezettem. Füst nem, fogyasztás ok minde rendben és mégis csinálta. Az autó 2005.07 320d 6gang kézi M, szervízkönyv és az összes szervízszámla megvan 85500km, szóval patent. Novemberben vettem a kocsit csak nem volt idõm egy szervízre, most egy kicsit jobban ráértem és elvittem a Schneiderhez pécsre egy teljes diagnosztikára (MODIC) kiváncsi voltam hogy kiír -e porlasztót vagy ilyesmit. Teljesen hibátlan a gép kivéve egyet: fordszám jeladó nincs jel alacsony fordulaton azt mondták azért rángat...... kb.20000HUF a jeladó(13 62 7 794 646) csere és láss csodát minden zsír. Szal egy a lényeg a MODIC az nem hazudik és nem árt kerül amibe kerül 15000HUF
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #309 Dátum:
2011.06.07 kedd, 16:02:31 »
Sziasztok!
Tisztán emlékszem hogy mikor vezérlést cseréltünk, a főtengely jeladó (szöghelyzet jeladó is talán egyben), a főtengely ékszíjtárcsa mögött elhelyezkedő jelkerékből és jeladóból áll.
Azonban "HDI" specifikum, hogy egy ék rögzíti, pozicionálja a főtengelyhez ezt a mágneses jelkereket, aminek viszonylag nagy 2-3 fok játéka van... A szerelő úgy rakta össze, hogy a motor járásakor ne tudjun jobban elfordulni, tehát az éket a horony egyik felére ütköztette fel..majd így fel a szíjtárcsa..és a csavar meghúz.
Vajon ez a néhány fok nem szólhat bele a befecskendezésbe? (ezáltal a rángatásba? )
Ha más szöghelyzet pozíció nincs a vezérlésbe...akkor szerintem sokat számít...
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #310 Dátum:
2011.06.07 kedd, 16:15:29 »
Idézetet írta: mondeofan - 2011.06.07 kedd, 16:02:31
Sziasztok!
Tisztán emlékszem hogy mikor vezérlést cseréltünk, a főtengely jeladó (szöghelyzet jeladó is talán egyben), a főtengely ékszíjtárcsa mögött elhelyezkedő jelkerékből és jeladóból áll.
Azonban "HDI" specifikum, hogy egy ék rögzíti, pozicionálja a főtengelyhez ezt a mágneses jelkereket, aminek viszonylag nagy 2-3 fok játéka van... A szerelő úgy rakta össze, hogy a motor járásakor ne tudjun jobban elfordulni, tehát az éket a horony egyik felére ütköztette fel..majd így fel a szíjtárcsa..és a csavar meghúz.
Vajon ez a néhány fok nem szólhat bele a befecskendezésbe? (ezáltal a rángatásba? )
Ha más szöghelyzet pozíció nincs a vezérlésbe...akkor szerintem sokat számít...
Vannak itt olyan rángatós autók is amelyeknél nem volt vezérlés cserélve sztm!
Azért tetszik, hogy sokat rágódsz a témán és megosztod velünk , köszi
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #311 Dátum:
2011.06.07 kedd, 16:42:47 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.06.07 kedd, 16:15:29
Vannak itt olyan rángatós autók is amelyeknél nem volt vezérlés cserélve sztm!
Azért tetszik, hogy sokat rágódsz a témán és megosztod velünk , köszi
Attól hogy nem volt vezérlés cserélve maga a jelkerék elmozdulhat... (bár kisebb rá az esély valóban).
Csak érdekesség képen, mikor 2.2 dci renault-mon vezérlést cseréltünk, ott mutatta a szerelő hogy a szívó és kipufogó vezérműtengely fogaskerekei pozicionálhatók 4-5 fokot 3 db 6-os csavar rögzíti a tengelyhez... és 80-100ezer km-en ez el is mászik 2-3 fokot, és máris megváltozik a vezérlés... Nekem is vissza kellett állítani, lásd csodát az autó fickósabb lett..jobban ment... dinamikusabb lett az egész motor.
Másik Renault szervizben is említettem ezt a dolgot, ők azt mondták, hogy sosem nyúltak még azokhoz a csavarokhoz, csak fel az új szíj..feszítő, görgő...aztán kész....
Szóval van különbség!
Kiváncsi lennék hogy mit ír le a gyári FORD műszaki leírás hogy ezt a mágneses jeladó kereket hogy kell pozicionálni...
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #312 Dátum:
2011.07.04 hétfő, 20:32:19 »
Mondeofan:
A múltkor írtad ezt a MAP Sensoros mókát, Én azt megcsináltam, megmozgattam, nekem azóta nem rántgat....:-)
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #313 Dátum:
2011.07.08 péntek, 17:36:50 »
sziasztok!
van valakinek tapasztalata az utángyártott üzemanyag szűrőkkel kapcsolatban?
eddig én is gyárit tettem bele és olvastam a hozzászólásokat arról, hogy a gyári g.o. szűrő sűrűbb, biztonságosabb.
annak a véleményére lennék kiváncsi aki használt, használ utángyártott go szűrőt. nem akarok garasoskodni de a gyári
szűrő több mint 3-szor annyiba kerül, kb 7.000,- Ft-tal drágább!
szóval nem szeretnék sem felelőtlen lenni, sem feleslegesen kiadni ennyi pénzt.
ha van tapasztalat (nem legenda) akkor köszönettel venném!
köszi!
Naplózva
Fekete bálna
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #314 Dátum:
2011.07.08 péntek, 17:47:06 »
Idézetet írta: zzoli - 2011.07.08 péntek, 17:36:50
sziasztok!
van valakinek tapasztalata az utángyártott üzemanyag szűrőkkel kapcsolatban?
eddig én is gyárit tettem bele és olvastam a hozzászólásokat arról, hogy a gyári g.o. szűrő sűrűbb, biztonságosabb.
annak a véleményére lennék kiváncsi aki használt, használ utángyártott go szűrőt. nem akarok garasoskodni de a gyári
szűrő több mint 3-szor annyiba kerül, kb 7.000,- Ft-tal drágább!
szóval nem szeretnék sem felelőtlen lenni, sem feleslegesen kiadni ennyi pénzt.
ha van tapasztalat (nem legenda) akkor köszönettel venném!
köszi!
Pü ment
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #315 Dátum:
2011.07.08 péntek, 17:57:07 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.07.08 péntek, 17:47:06
Pü ment
válasz ment
Naplózva
Fekete bálna
Herman
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #316 Dátum:
2011.07.09 szombat, 22:29:28 »
Helló,
2008as 2.0tdci mondeo kombi vásárlás előtt állok.
115LE vagy 140LE verzió a jobb?
1.8tdci?
Köszi
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #317 Dátum:
2011.07.09 szombat, 22:43:55 »
Idézetet írta: Herman - 2011.07.09 szombat, 22:29:28
Helló,
2008as 2.0tdci mondeo kombi vásárlás előtt állok.
115LE vagy 140LE verzió a jobb?
1.8tdci?
Köszi
Mire használnád? Sok pálya , egyértelmű 140 pacis
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Herman
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #318 Dátum:
2011.07.09 szombat, 22:46:39 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.07.09 szombat, 22:43:55
Mire használnád? Sok pálya , egyértelmű 140 pacis
Lenne benne sok pálya, évi 30-40e km.
Mi a kettő között a különbség? Töltőnyomással játszanak?
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #319 Dátum:
2011.07.10 vasárnap, 08:36:54 »
Idézetet írta: Herman - 2011.07.09 szombat, 22:29:28
Helló,
2008as 2.0tdci mondeo kombi vásárlás előtt állok.
115LE vagy 140LE verzió a jobb?
1.8tdci?
Köszi
A nagyobb LE mindig jobb.
Olyan, mint az informatikus, mikor azt mondja, hogy a sz.gépben a memória sosem elég.
Menetteljesítményben érezhető különbség van.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #320 Dátum:
2011.07.10 vasárnap, 10:04:18 »
Idézetet írta: Herman - 2011.07.09 szombat, 22:29:28
Helló,
2008as 2.0tdci mondeo kombi vásárlás előtt állok.
115LE vagy 140LE verzió a jobb?
1.8tdci?
Köszi
a legjobb állapotú, legkevesebbett futottat válaszd!
azt amelyiknél legbiztosabb és leellenőrizhető a futásteljesítmény!
használtautót, állapot szerint vesz az okos ember!
egyébként igaz, hogy jó a nagyobb és erősebb motor.
nekem 1,8 tdci-m van a 125LE-s fajtából és teljesen elégedett vagyok vele!
ami viszont nagyon fontos szempont, ha van lehetőséged választani az a 6 sebességes váltó! ez sok pálya esetén különösen fontos (min : -0,5 l/100km)
de mégegyszer, szerintem a legjobb álapotú, lenyomozható előéletű autó ,vagyis a legbiztonságosabb vétel mellett dönts!
gondot ne vegyél magadnak akámilyen "szépen csillog" is!
Naplózva
Fekete bálna
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #321 Dátum:
2011.07.10 vasárnap, 14:16:22 »
Idézetet írta: zzoli - 2011.07.08 péntek, 17:36:50
sziasztok!
van valakinek tapasztalata az utángyártott üzemanyag szűrőkkel kapcsolatban?
eddig én is gyárit tettem bele és olvastam a hozzászólásokat arról, hogy a gyári g.o. szűrő sűrűbb, biztonságosabb.
annak a véleményére lennék kiváncsi aki használt, használ utángyártott go szűrőt. nem akarok garasoskodni de a gyári
szűrő több mint 3-szor annyiba kerül, kb 7.000,- Ft-tal drágább!
szóval nem szeretnék sem felelőtlen lenni, sem feleslegesen kiadni ennyi pénzt.
ha van tapasztalat (nem legenda) akkor köszönettel venném!
köszi!
Én nem kockáztatnám az üztemanyagszűrő témát.
De ha tudtok olcsóbban, mint a Ford gyári, akkor privát jöhet!
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #322 Dátum:
2011.07.10 vasárnap, 14:18:31 »
Idézetet írta: Herman - 2011.07.09 szombat, 22:29:28
Helló,
2008as 2.0tdci mondeo kombi vásárlás előtt állok.
115LE vagy 140LE verzió a jobb?
1.8tdci?
Köszi
Sztem mindkettő jó.
2.0-s az lehet 140, v. 130 lovas (automata).
Az 1.8-as csak 5 sebességes.
A mondeo nehéz autó, nekem lassan a 2.2 is kevés bele...
Olvasgass népítéleteket is.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #323 Dátum:
2011.07.10 vasárnap, 16:37:18 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.07.10 vasárnap, 14:18:31
A mondeo nehéz autó, nekem lassan a 2.2 is kevés bele...
lehet aton könnyedén okosítani 200le-ra
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Herman
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #324 Dátum:
2011.07.10 vasárnap, 17:18:01 »
Idézetet írta: zzoli - 2011.07.10 vasárnap, 10:04:18
a legjobb állapotú, legkevesebbett futottat válaszd!
azt amelyiknél legbiztosabb és leellenőrizhető a futásteljesítmény!
használtautót, állapot szerint vesz az okos ember!
egyébként igaz, hogy jó a nagyobb és erősebb motor.
nekem 1,8 tdci-m van a 125LE-s fajtából és teljesen elégedett vagyok vele!
ami viszont nagyon fontos szempont, ha van lehetőséged választani az a 6 sebességes váltó! ez sok pálya esetén különösen fontos (min : -0,5 l/100km)
de mégegyszer, szerintem a legjobb álapotú, lenyomozható előéletű autó ,vagyis a legbiztonságosabb vétel mellett dönts!
gondot ne vegyél magadnak akámilyen "szépen csillog" is!
Köszi a választ. Ahogy nézem nagyon sok a kintről behozott mondeo,amivel nem is lenne gond,mert kint jobban karbantartják mint itthon.Bár aztán sosem lehet tudni.
1.8-ra valaki azt mondta ne vegyek, ford motor, nem megbízható.
2.0tdci asszem PSA mint az 1.6.
Ekkora masinában viszont kellene parkradar, nehogy asszony lezúzza nekem valahol. :-)
Naplózva
Herman
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #325 Dátum:
2011.07.10 vasárnap, 17:20:08 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.07.10 vasárnap, 14:18:31
Sztem mindkettő jó.
2.0-s az lehet 140, v. 130 lovas (automata).
Az 1.8-as csak 5 sebességes.
A mondeo nehéz autó, nekem lassan a 2.2 is kevés bele...
Olvasgass népítéleteket is.
Pálya miatt 6gang kellene.
:-)
Ha 1.8 tdci csak 5, akkor kiesett...
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #326 Dátum:
2011.07.10 vasárnap, 17:21:05 »
Idézetet írta: Herman - 2011.07.10 vasárnap, 17:18:01
Köszi a választ. Ahogy nézem nagyon sok a kintről behozott mondeo,amivel nem is lenne gond,mert kint jobban karbantartják mint itthon.Bár aztán sosem lehet tudni.
1.8-ra valaki azt mondta ne vegyek, ford motor, nem megbízható.
2.0tdci asszem PSA mint az 1.6.
Ekkora masinában viszont kellene parkradar, nehogy asszony lezúzza nekem valahol. :-)
Kintről behozottba, szinte mindegyikbe van radar.
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #327 Dátum:
2011.07.10 vasárnap, 17:53:16 »
Idézetet írta: Herman - 2011.07.10 vasárnap, 17:18:01
Ekkora masinában viszont kellene parkradar, nehogy asszony lezúzza nekem valahol. :-)
parkoló radar, vagy tolató kamera utólagos beépítése nem nagy gond, ez nem lehet szempont az autóvásárlásnál!
sokkal fontosabb dolgokra kellene odafigyelni, de ezt már leírtam!
kintről behozott autónál gyakorlatilag lutri az egész, azon meg ugye nem az egyszerű lottózó szokott meggazdagodni...
kinti autót max. saját behozatallal vennék! amit itt a hiénák eléd raknak ott a km-óra állást nyugodtan szorozd meg néggyel és ha még úgy is megéri akkor vedd meg!
Naplózva
Fekete bálna
aprosz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #328 Dátum:
2011.07.12 kedd, 20:31:46 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.07.10 vasárnap, 14:18:31
Sztem mindkettő jó.
2.0-s az lehet 140, v. 130 lovas (automata).
Az 1.8-as csak 5 sebességes.
A mondeo nehéz autó, nekem lassan a 2.2 is kevés bele...
Olvasgass népítéleteket is.
Ez így, ebben a formában nem igaz, mert az enyém 1.8-as és 6 sebességes.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #329 Dátum:
2011.07.12 kedd, 22:05:41 »
Idézetet írta: aprosz - 2011.07.12 kedd, 20:31:46
Ez így, ebben a formában nem igaz, mert az enyém 1.8-as és 6 sebességes.
6 sebességes 1.8 TDCi MK4?
Mi a motorkódod?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #330 Dátum:
2011.07.12 kedd, 22:16:49 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.06.06 hétfő, 11:36:09
Néha nekem is torpan ott.
Mindenkinek torpan.
Olvassátok át a külföldi fórumokat is.
Van akinek sw-upgrade megoldotta.
Állítólag típushiba...
Hmmmmmm....
Hát, korrigálnom kell.
mondeofan kolléga bekérdezett egy rendeset: miszerint a vákuumdobos problémámnál volt-e a kis fordulaton jelentkező rángatásom.
Mondtam neki, hogy volt, meg elvileg van is.
DE!
Megnéztem, s most nincs!
Na most lehet, hogy vagy ez a vákuumdob csere oldotta meg a problémát, vagy volt azóta néhány motorvezérlő frissítés, s az...
Nem tudom mi lehetett a megoldás, a kettő közül vmelyik, vagy mindegyik...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
aprosz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #331 Dátum:
2011.07.13 szerda, 07:44:38 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.07.12 kedd, 22:05:41
6 sebességes 1.8 TDCi MK4?
Mi a motorkódod?
QYBA - 1.8-as 125 LE-s ( pillanatnyilag), 6 sebességes Trend 2007-es évvégi, 100e km-rel.
Ha minden igaz ma kap egy szoftfrissítést (optimalizálást) 25-30 LE-t mondtak +ba, 40 NM-rel együtt.
Majd beszámolok róla, hogy milyen lett.
Alacsony fordulaton érzem gyengének (mindig vissza kell váltani), de 1600-tól mint akit seggbe rúgtak bármely sebességi fokozatban.
Egy MK3 2004-es 2.0 TDCi Ghia-ból ültem át ebbe, ott körforgalomnál nem kellettt visszaváltani, simán mentem 4.-5.-ben.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.13 szerda, 07:57:44 írta aprosz
»
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #332 Dátum:
2011.07.13 szerda, 11:01:09 »
Idézetet írta: aprosz - 2011.07.13 szerda, 07:44:38
Ha minden igaz ma kap egy szoftfrissítést (optimalizálást) 25-30 LE-t mondtak +ba, 40 NM-rel együtt.
Egy MK3 2004-es 2.0 TDCi Ghia-ból ültem át ebbe, ott körforgalomnál nem kellettt visszaváltani, simán mentem 4.-5.-ben.
Hát arra én is kíváncsi leszek. +25-30 LE nem lenne rossz egy sw frissítéssel. Na majd írd meg a tapasztalataidat, pls!
Nekem MK3 2,2 általában 3-ban vitte a körforgalmat. Igaz körforgalomtól is függ
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #333 Dátum:
2011.07.13 szerda, 13:28:33 »
Idézetet írta: aprosz - 2011.07.13 szerda, 07:44:38
QYBA - 1.8-as 125 LE-s ( pillanatnyilag), 6 sebességes Trend 2007-es évvégi, 100e km-rel.
Ha minden igaz ma kap egy szoftfrissítést (optimalizálást) 25-30 LE-t mondtak +ba, 40 NM-rel együtt.
Majd beszámolok róla, hogy milyen lett.
Alacsony fordulaton érzem gyengének (mindig vissza kell váltani), de 1600-tól mint akit ***be rúgtak bármely sebességi fokozatban.
Egy MK3 2004-es 2.0 TDCi Ghia-ból ültem át ebbe, ott körforgalomnál nem kellettt visszaváltani, simán mentem 4.-5.-ben.
Ezt a szoftverfrissítést a Fordnál csinálják? Illetve ez gyári Frissítés? Olyan erős lesz így, mint a 2 ezres? Én majd hétfőn viszem a Fordhoz a vasat, hoyg van-e frissítés, úgy mindenre, ha van, csinálják meg...:-)
Amúgy azért csak 1500-tól indul el a kocsi, mivel ott kezd el tölteni a Turbo szerintem....:-)
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #334 Dátum:
2011.07.13 szerda, 13:45:02 »
Idézetet írta: szisan86 - 2011.07.13 szerda, 13:28:33
Ezt a szoftverfrissítést a Fordnál csinálják? Illetve ez gyári Frissítés? Olyan erős lesz így, mint a 2 ezres? Én majd hétfőn viszem a Fordhoz a vasat, hoyg van-e frissítés, úgy mindenre, ha van, csinálják meg...:-)
Amúgy azért csak 1500-tól indul el a kocsi, mivel ott kezd el tölteni a Turbo szerintem....:-)
Ha mindenre megcsinálják a frissítést becsületesen, akkor az autóval hétfőre már ne tervezz programot. No nem csak azért mert egy frissítés alatt behal az autó, hanem azért is mert minden modulra van külön sw, amiből nem kevés van.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #335 Dátum:
2011.07.13 szerda, 13:49:09 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.07.13 szerda, 13:45:02
Ha mindenre megcsinálják a frissítést becsületesen, akkor az autóval hétfőre már ne tervezz programot. No nem csak azért mert egy frissítés alatt behal az autó, hanem azért is mert minden modulra van külön sw, amiből nem kevés van.
Akkor csak motorjára kérjek? Convers+ra ne? mi van akkor, ha már nem garis a kocsi, beviszem hozzájuk úgy, hogy jó, és elrontják, akkor ki kell cseréljék mondjuk a műszerfalat, mert ők rontották el? Vagy, hogy van ez ilyenkor? Mire érdemes kérni frissítést egy 2007-es kocsin, ha még a gyári SW-k vannak rajta?
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #336 Dátum:
2011.07.13 szerda, 13:56:52 »
Idézetet írta: szisan86 - 2011.07.13 szerda, 13:49:09
Akkor csak motorjára kérjek? Convers+ra ne? mi van akkor, ha már nem garis a kocsi, beviszem hozzájuk úgy, hogy jó, és elrontják, akkor ki kell cseréljék mondjuk a műszerfalat, mert ők rontották el? Vagy, hogy van ez ilyenkor? Mire érdemes kérni frissítést egy 2007-es kocsin, ha még a gyári SW-k vannak rajta?
Motorra nyugodtan.
És ne izgulj mert a nagysebességű can-bushoz nem férnek hozzá, csak a másodlagost programozgatják. Max nem fog működni semmi az autón, de menni azért fog.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #337 Dátum:
2011.07.13 szerda, 14:17:15 »
Idézetet írta: szisan86 - 2011.07.13 szerda, 13:28:33
Ezt a szoftverfrissítést a Fordnál csinálják? Illetve ez gyári Frissítés? Olyan erős lesz így, mint a 2 ezres?
125+25=150LE. Erősebb lesz
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #338 Dátum:
2011.07.13 szerda, 16:24:46 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.07.13 szerda, 14:17:15
125+25=150LE. Erősebb lesz
Megnézem kíváncsiságból a nyomatékát és az én MK4-es katalógusomban a 125 lovas 1,8TDCI is ugyan úgy 320/340Nm nyomatékot tud, mint a 2.0TDCI.
Rádásul alacsonyabb fordulatszámon 2000vs1800! Érdekes, ha nem elírás
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #339 Dátum:
2011.07.13 szerda, 20:12:13 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.07.13 szerda, 13:56:52
Motorra nyugodtan.
És ne izgulj mert a nagysebességű can-bushoz nem férnek hozzá, csak a másodlagost programozgatják. Max nem fog működni semmi az autón, de menni azért fog.
Köszi....De tényleg, mit érdemes frissíteni? Gondolom, ha felfrissítenék a Convers-emet, akkor pl lenne pillanatnyi fogyasztás mérőm is, nem?
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
aprosz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #340 Dátum:
2011.07.13 szerda, 20:52:57 »
Idézetet írta: szisan86 - 2011.07.13 szerda, 13:28:33
Ezt a szoftverfrissítést a Fordnál csinálják? Illetve ez gyári Frissítés? Olyan erős lesz így, mint a 2 ezres? Én majd hétfőn viszem a Fordhoz a vasat, hoyg van-e frissítés, úgy mindenre, ha van, csinálják meg...:-)
Amúgy azért csak 1500-tól indul el a kocsi, mivel ott kezd el tölteni a Turbo szerintem....:-)
Nem, nem a fordnál csinálják. Szoftver átírás lesz, de sajnos csak holnap vagy holnap után.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.14 csütörtök, 06:59:33 írta aprosz
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #341 Dátum:
2011.07.13 szerda, 21:19:43 »
Idézetet írta: aprosz - 2011.07.13 szerda, 20:52:57
Nem, nem a fordnál csinálják. Szofver átírás lesz, de sajnos csak holnap vagy holnap után.
csipptuning.Kb reális lesz az emelés....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #342 Dátum:
2011.07.13 szerda, 21:58:29 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.13 szerda, 21:19:43
csipptuning.Kb reális lesz az emelés....
Igen, így van tiszta víz a pohárban.
aprosz kollégának nem a klasszikus gyári motorvezérlő kód frissítése lesz, hanem chiptuningot kap a motorja. Ezt szokták "motorvezérlő optimalizálás"nak is csúfolni.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #343 Dátum:
2011.07.13 szerda, 22:07:41 »
Idézetet írta: aprosz - 2011.07.13 szerda, 07:44:38
QYBA - 1.8-as 125 LE-s ( pillanatnyilag), 6 sebességes Trend 2007-es évvégi, 100e km-rel.
...
wow
nem is tudtam, hogy ebből létezett 6 sebességes.
Most megnéztem, s látom, hogy nem csak az 5 sebességes váltóval (MTX75D1), hanem 6 sebességessel is gyártották (MMT6W3).
ugyanez a váltó van még a
klba1 2.0 TDCi 85kw
qxba1 2.0 TDCi 103kw
azba1 2.0 TDCi 96kw
típusokban is.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #344 Dátum:
2011.07.13 szerda, 22:21:00 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.13 szerda, 21:19:43
csipptuning.Kb reális lesz az emelés....
25le reális, de a 40nm szerintem kevés...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #345 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 11:39:16 »
Idézetet írta: aprosz - 2011.07.13 szerda, 20:52:57
Nem, nem a fordnál csinálják. Szoftver átírás lesz, de sajnos csak holnap vagy holnap után.
Mennyi pénz lesz ez? :-)
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
aprosz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #346 Dátum:
2011.07.15 péntek, 05:57:25 »
Idézetet írta: szisan86 - 2011.07.14 csütörtök, 11:39:16
Mennyi pénz lesz ez? :-)
50 ezer, és készen van. Első benyomás, hogy alacsonyabb fordulaton érezhetően jobban húz, illetve jobban birja a körforgalmat magasabb sebváltófokozatban. A töltőnyomás nem lett variálva, csak a befecskendezési idő és mennyiség. Nagyon közvetlen és barátságos a srác (Schumacher)
Merem ajánlani mindenkinek. Egyéppként Szombathelyi illetőségű.
5 km-es próbaút volt. A nagyobb próba majd vasárnap (1600 Km)
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.15 péntek, 13:57:37 írta aprosz
»
Naplózva
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #347 Dátum:
2011.07.15 péntek, 14:50:16 »
Idézetet írta: aprosz - 2011.07.15 péntek, 05:57:25
... Nagyon közvetlen és barátságos a srác (Schumacher) ...
50 eFt már sok embert tett barátságossá!
remélhatőleg azért hasznodra válik a befektetés!
Naplózva
Fekete bálna
aprosz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #348 Dátum:
2011.07.15 péntek, 15:13:42 »
Idézetet írta: zzoli - 2011.07.15 péntek, 14:50:16
50 eFt már sok embert tett barátságossá!
remélhatőleg azért hasznodra válik a befektetés!
Igazad van, de a kocsi is jobban megy.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #349 Dátum:
2011.07.15 péntek, 18:51:48 »
Idézetet írta: zzoli - 2011.07.15 péntek, 14:50:16
50 eFt már sok embert tett barátságossá!
remélhatőleg azért hasznodra válik a befektetés!
Ennyiért tudja eladni a munkáját!Pesten 90-től a csillagos égig megy a csipptuning.Bunyek embere 45ért dolgozik.Hibátlanul.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
9
10
11
12
13
14
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ