Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:10:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
7
8
9
10
11
12
13
[
14
]
15
16
17
18
19
20
21
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263478 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
ST220_Gab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #650 Dátum:
2012.01.25 szerda, 15:45:31 »
Idézetet írta: wyctor - 2012.01.25 szerda, 06:29:43
Mi az az ok felirat a megtehető km felett? Nekem ilyet nem ír
kormányvezérlés OK gombja, fed.comp adatok ugráltatására
hosszú nyominál meg reseteli az értékeket
más conzerv?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #651 Dátum:
2012.01.25 szerda, 16:11:55 »
Idézetet írta: Trekxc - 2012.01.25 szerda, 08:19:43
5,73 teljesen jó
Mondom jobb láb könnyít és nincs probléma
Hát arra én is kíváncsi leszek, hogy mit csinálsz a prémiummal
Én csak azt használok, de sztm max az autónak jó, fogyinak nem hiszem
Akkor a Te fogyid azért ilyen jó.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #652 Dátum:
2012.01.25 szerda, 16:13:01 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2012.01.25 szerda, 15:45:31
kormányvezérlés OK gombja, fed.comp adatok ugráltatására
hosszú nyominál meg reseteli az értékeket
más conzerv?
részben igaz, mert pl a hátralévő km-t nem tudod így resetelni. Tehát nem lehet egy hosszú gombnyomással a tankból az összes üzemanyagot eltüntetni...
Egyébként nekem sem tudta régen, de egy műszeregység cserével/fw-frissítéssel anno megjelent ez a funkció.
Kényelmes, mert nem kell lent a menübe turkálni.
Asszem 1007-es firmware-től van ez. (2010 augban kaptam)
A kocsi 906-osal jött ki a gyárból 2008 őszén.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
ST220_Gab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #653 Dátum:
2012.01.25 szerda, 17:54:06 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.01.25 szerda, 16:13:01
részben igaz, mert pl a hátralévő km-t nem tudod így resetelni. Tehát nem lehet egy hosszú gombnyomással a tankból az összes üzemanyagot eltüntetni...
de "szép" is lenne azt is resetelni, de úgy hogy tényleg el is tűnjön a tankból
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #654 Dátum:
2012.01.25 szerda, 20:17:03 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.01.24 kedd, 22:25:51
ha a motor bírja, akkor az én felhasználási módomat (90%ban konstans sebességgel haladás, a maradékban sem istrángtépetés) tekintve bátran elkövethető ez a beavatkozás, ugye?
szerintem igen.De már mondtam,hogy Zsoel az mk4es-ről rendelkezeik csippel kapcsolatos tapasztalatokkal.
Elég jelentős fogyicsökkenésről beszélt!A teljesítmény meg sosem elég......bár a konstans haladáshoz elég 50le-is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #655 Dátum:
2012.01.25 szerda, 20:32:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.24 kedd, 23:33:45
igen, ő
http://www.boxter.hu/szolgaltatasok_teljesitmenymeres.php
ez ott lenne nem is messze, de asszem őket linkelte már Bunyek is
de pesten is akad jónéhány cég, csak magasabb tarifával
Igen linkeltem de pont azért hogy véletlenül se....mi épitettük nekik a mérőrendszert de akkor még nem ott voltak ahol most, de jó magyar szokás szerinte nem fizettek igy 1 év után felszedtük és elhoztuk a cumót, ezután állitólag ők irtak egy programot amivel mérnek....na az olyan is.
Nem szoktam ide járni MK4 részbe mert nem nem komálom a csigazabálókat....
Anyámnak nem köszönnék ha francia autót venne....
na jó elég a viccből.
Teljesitménymérő pad: szal ne erőltessétek nagyon csak ha van fölös pénzetek. 1: egy valós pontos ténylegesen arra az autóra beállitott paraméterekkel mérő pad beállitása több óra és nem 10.000ft / 2: egy utcai autó padon mérése tök fölös arra a 30Le-re, meg mérik kiirja, kinyomtatja,örülsz...és? kimész a közútra azt lenyom egy buzuki...remek. ezek a padok nincsenek kalibrálva,belenyúlkálnak, és azt iratnak ki amit akarnak.
Mikor jön tárgyalni valaki az első kérdése hogy lehet vele játszani?
Azt gondolom mindenki tudja hogy ami a forgalmiban van LE adat az főtengelyen mért gyári adat és nem a kerekeken leadott, az igen csak kevesebb. Tehát egy 130Le mondeo kerekeken leadott teljesitménye kb 90LE veszteségekkel.
A chiptől nem tud elromlani az autó....ha gond van az azonnal látszik!!! Ahogy Trexc irja egy autó volt porlasztós,de köze nincs a chiphez, de ezt magyarázd meg a tulajnak, ugyse tudod. Zsoelnek volt hibalámpája aszem de ha jól olvastam a nappali fény hülyitette meg az autót? az szép.
Mindenki hisz valamiben,vannak nagyon nagy agyvelők akik mindent megmagyaráznak.....Egy biztos nem kötelező semmi és Ford-ot csak nagyon kevesen tudnak jól megirni....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #656 Dátum:
2012.01.25 szerda, 20:40:35 »
Ja annyi hogy MKIV-nél turbón is van/kell állitani mert igen telerakja a részecskeszűrőt, a többi ugyanaz,karakterisztika,nyomaték,előtöltés,befecskendezés,reakcióidő,stb,stb...
Egr-t,DPF-et is kilehet iratni persze ha kell...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #657 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 14:28:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.01.25 szerda, 20:32:12
Igen linkeltem de pont azért hogy véletlenül se
....mi épitettük nekik a mérőrendszert de akkor még nem ott voltak ahol most, de jó magyar szokás szerinte nem fizettek igy 1 év után felszedtük és elhoztuk a cumót, ezután állitólag ők irtak egy programot amivel mérnek....na az olyan is.
Nem szoktam ide járni MK4 részbe mert nem nem komálom a csigazabálókat....
Anyámnak nem köszönnék ha francia autót venne....
na jó elég a viccből.
.
.
.
akkor jól emlékeztem, csak a miértre nem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #658 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 21:39:06 »
Idézetet írta: wyctor - 2012.01.25 szerda, 06:29:43
Mi az az ok felirat a megtehető km felett? Nekem ilyet nem ír
A rádio és a külső lejátszó főfunkcióknál a kormány jobb oldalán lévő Ok gombal lehet ugrálni a trip comp adatai között (5mp nyomvatartás után resteli is)
Naplózva
luli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #659 Dátum:
2012.02.04 szombat, 11:26:29 »
Sziasztok
Eddig egy 2008-as 2.0 TDCI titániummal jártam, most egy idei hasonlóval. Az a tapasztalatom 5 ezer km után, hogy a régebbi jobban húzott. Eddig a friss motorra és a több elektronikára fogtam, de ennyi km után már kezdem azt hinni, hogy tényleg van különbség. Vagy ez az ára annak, hogy egyre zöldebbek a kibocsájtások? Elvileg mindkettő a 140 LE/340Nm, de én akkor is érzem, hogy 1800 felett nem indulunk ügy. Tudtok valamit a motor karakterisztikákről?
Egyébkén rendben van a gép, tele elektronikával. Csak ügy nevezzük: a transzformer.
köszi és óvatosan a hóban!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #660 Dátum:
2012.02.04 szombat, 17:42:47 »
Idézetet írta: luli - 2012.02.04 szombat, 11:26:29
Sziasztok
Eddig egy 2008-as 2.0 TDCI titániummal jártam, most egy idei hasonlóval. Az a tapasztalatom 5 ezer km után, hogy a régebbi jobban húzott. Eddig a friss motorra és a több elektronikára fogtam, de ennyi km után már kezdem azt hinni, hogy tényleg van különbség. Vagy ez az ára annak, hogy egyre zöldebbek a kibocsájtások? Elvileg mindkettő a 140 LE/340Nm, de én akkor is érzem, hogy 1800 felett nem indulunk ügy. Tudtok valamit a motor karakterisztikákről?
Egyébkén rendben van a gép, tele elektronikával. Csak ügy nevezzük: a transzformer.
köszi és óvatosan a hóban!
Biztosan, csak így tudta teljesíteni az eu5-öt, hogy azokon a fordulatszámokon, ahol használod az autót (ez dízelnél 1700-2800 körül van) gyengébb a motor. Ezek a csoda számok 140-175-200le ez mind ettől jóval magasabb fordulaton vannak (3700-4000) de itt igazából senki sem használja a dízelt.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
luli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #661 Dátum:
2012.02.04 szombat, 18:17:26 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.04 szombat, 17:42:47
Biztosan, csak így tudta teljesíteni az eu5-öt, hogy azokon a fordulatszámokon, ahol használod az autót (ez dízelnél 1700-2800 körül van) gyengébb a motor. Ezek a csoda számok 140-175-200le ez mind ettől jóval magasabb fordulaton vannak (3700-4000) de itt igazából senki sem használja a dízelt.
Szia Ervin
Esetleg van nyomaték görbéd? Jó lenne látni, mit írnak, vagy összehasonlítani az előző verzióval.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #662 Dátum:
2012.02.04 szombat, 18:24:00 »
Idézetet írta: luli - 2012.02.04 szombat, 18:17:26
Szia Ervin
Esetleg van nyomaték görbéd? Jó lenne látni, mit írnak, vagy összehasonlítani az előző verzióval.
Az nincs, de szerintem lesz akinek van és felrakja ide elemzésre, egyébként ha gyengébbnek érzed, az vszleg azért van mert gyengébb is...persze 4000-nél tudja a 140le-t de igazából az senkit sem érdekel, ezért jó tényleg összehasonlításnak a nyomatékgörbe.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #663 Dátum:
2012.02.04 szombat, 19:58:26 »
Idézetet írta: luli - 2012.02.04 szombat, 11:26:29
Sziasztok
Eddig egy 2008-as 2.0 TDCI titániummal jártam, most egy idei hasonlóval. Az a tapasztalatom 5 ezer km után, hogy a régebbi jobban húzott. Eddig a friss motorra és a több elektronikára fogtam, de ennyi km után már kezdem azt hinni, hogy tényleg van különbség. Vagy ez az ára annak, hogy egyre zöldebbek a kibocsájtások? Elvileg mindkettő a 140 LE/340Nm, de én akkor is érzem, hogy 1800 felett nem indulunk ügy. Tudtok valamit a motor karakterisztikákről?
Egyébkén rendben van a gép, tele elektronikával. Csak ügy nevezzük: a transzformer.
köszi és óvatosan a hóban!
Erre azt mondja a ford hogy most már Euro5 + jóval komfortosabb. Ha meg haladni is akarnál felkínálnak két további teljesítményszintet
Ezzel kell együtt élni, én is megbarátkoztam vele hogy engem az asszony a III-as 2.2-essel 45 lóerővel kevesebbel piroslámpától indulva orhosszal ott hagy, igaz utána olyan 50-60 tól úgy taposom bele az aszfaltba mint egy 1,6 szívóbenzinest
Más a motor karakterisztika. Én pl kifejezett jónak tartom hogy a nyomaték maximum nálam 115 és 180 között van. Ez pont autópályára ideális ahol én elsősorban használom.
Naplózva
luli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #664 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 18:55:33 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.04 szombat, 19:58:26
Erre azt mondja a ford hogy most már Euro5 + jóval komfortosabb. Ha meg haladni is akarnál felkínálnak két további teljesítményszintet
Ezzel kell együtt élni, én is megbarátkoztam vele hogy engem az asszony a III-as 2.2-essel 45 lóerővel kevesebbel piroslámpától indulva orhosszal ott hagy, igaz utána olyan 50-60 tól úgy taposom bele az aszfaltba mint egy 1,6 szívóbenzinest
Más a motor karakterisztika. Én pl kifejezett jónak tartom hogy a nyomaték maximum nálam 115 és 180 között van. Ez pont autópályára ideális ahol én elsősorban használom.
Akkor tényleg jó lenne látni a két motor görbéjét, hogy beigazolódjon, amit érzünk. Városban feltétlenül érzem, hogy másodikban egy gázadásra nem villan fel a kipörgésgátló, de én pályán se érzem azt a dinamikát. Néha már ott tartok, hogy érdekelne a turbónyomás...
Szóval van valakinek nyomaték görbéje a 2008-és a legújabb 2.0 TDCI 140LE motorokhoz?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #665 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 10:36:17 »
Ha szeretnetek gorbeket látni, akkor kuldjetek át olyan alvazszamokat, aminek kíváncsiak vagytok a gorbeire. Elvileg 2011 közepéig vannak adataim. Még a gorbeken kívül egy rakat info.
baloghtomi mondd meg pls, hogy kirakhatom-e ide az etises infokat csak úgy...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #666 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 13:49:13 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.02.06 hétfő, 10:36:17
Ha szeretnetek gorbeket látni, akkor kuldjetek át olyan alvazszamokat, aminek kíváncsiak vagytok a gorbeire. Elvileg 2011 közepéig vannak adataim. Még a gorbeken kívül egy rakat info.
baloghtomi mondd meg pls, hogy kirakhatom-e ide az etises infokat csak úgy...
mk3-ra is tudsz mondani??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #667 Dátum:
2012.02.07 kedd, 01:10:12 »
Urak,
egy kis türelmet kérek mindenkitől, mert volt egy komolyabb rendszerleállásom, s most restartolt jó pár dolog.
Infóim 2010.02.22ig vannak, most updatelek mára, ami nem kevés idő és adat... egyébként nem csak mk4, meg mondeo, hanem a teljes ford eu repertoár...
Egyébként ha vki szeretne maga is megküzdeni az infókkal, akkor regisztráljon az ebben a hsz-ban
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg625437#msg625437
említett oldalon, onnan le tudja szedni az etist, ha nem akar szívni 3 napot az elindításával, akkor írjon privit, majd updateljen kb 1-2 nap...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #668 Dátum:
2012.02.07 kedd, 01:12:55 »
Ja s amikor már működik a progi, akkor gyakorlatilag minden részletes infót meg lehet találni az autónkról alvázszám alapján:
leírások, robbantott ábrák stb, még vannak tréningek is, meg videók, stb. stb.
Iszonyat szívás feltenni, de megéri!
Én innen tudom most már, hogy nyitáskor a vízhűtéses egr-em nyivákol, ami normális.
A PCV rendszerre is rágyöttem, hogy hogyan néz ki, működik, stb.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
luli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #669 Dátum:
2012.02.10 péntek, 20:57:10 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.02.07 kedd, 01:12:55
Ja s amikor már működik a progi, akkor gyakorlatilag minden részletes infót meg lehet találni az autónkról alvázszám alapján:
leírások, robbantott ábrák stb, még vannak tréningek is, meg videók, stb. stb.
Iszonyat szívás feltenni, de megéri!
Én innen tudom most már, hogy nyitáskor a vízhűtéses egr-em nyivákol, ami normális.
A PCV rendszerre is rágyöttem, hogy hogyan néz ki, működik, stb.
Szia SzJani
A progi feltevése tényleg szívás, de még nem adtam fel. Addig is tudsz valamit lehalászni erre:WFOGXXGBBG8B22886
köszönöm!
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #670 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 22:24:22 »
Idézetet írta: luli - 2012.02.10 péntek, 20:57:10
Szia SzJani
A progi feltevése tényleg szívás, de még nem adtam fel. Addig is tudsz valamit lehalászni erre:WFOGXXGBBG8B22886
köszönöm!
Szia,
érdekes, mert itt sem
http://www.etis.ford.com
látom, hogy az autód pl milyen motorral van.
Ha esetleg megadod, s kérsz konkrét dolgot, meg tudom keresni.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
luli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #671 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 21:24:33 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.02.12 vasárnap, 22:24:22
Szia,
érdekes, mert itt sem
http://www.etis.ford.com
látom, hogy az autód pl milyen motorral van.
Ha esetleg megadod, s kérsz konkrét dolgot, meg tudom keresni.
Szia
Nem tudom, mit lehet kérdezni? Tudsz adni pár tippet? Esetleg egy akkori 2,0 TDCI 140LE nyomatékgörbe? Vagy mi van még?
Naplózva
ordogi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #672 Dátum:
2012.02.17 péntek, 08:11:58 »
Sziasztok!
Használ valaki közületek motormelegítőt. Ha igen, akkor milyen típusút? Milyet érdemes venni? Tudtok tanácsot adni? A Calixról esetleg van valami tapasztalata valakinek?
Előre is köszönöm!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #673 Dátum:
2012.02.17 péntek, 09:04:33 »
Idézetet írta: ordogi - 2012.02.17 péntek, 08:11:58
Sziasztok!
Használ valaki közületek motormelegítőt. Ha igen, akkor milyen típusút? Milyet érdemes venni? Tudtok tanácsot adni? A Calixról esetleg van valami tapasztalata valakinek?
Előre is köszönöm!
Nekem garázs a motormelegítő. Éjszaka otthoni, nappal meg a Bazilika alatt.
Egyébiránt dízliknél alapként kellene adni valami komolyabb előmelegítő rendszert.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #674 Dátum:
2012.02.17 péntek, 09:13:41 »
Idézetet írta: luli - 2012.02.16 csütörtök, 21:24:33
Szia
Nem tudom, mit lehet kérdezni? Tudsz adni pár tippet? Esetleg egy akkori 2,0 TDCI 140LE nyomatékgörbe? Vagy mi van még?
Nekem van pár doksim, a 2007-ben megjelenő összes motor görbéjével.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #675 Dátum:
2012.02.17 péntek, 09:16:47 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.02.17 péntek, 09:04:33
Nekem garázs a motormelegítő. Éjszaka otthoni, nappal meg a Bazilika alatt.
Egyébiránt dízliknél alapként kellene adni valami komolyabb előmelegítő rendszert.
Már minden világos, sokat jársz gyónni
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
fecso71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 124
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #676 Dátum:
2012.02.25 szombat, 08:09:41 »
Sziasztok!
Többen is írtak már a vezérlés cseréjéről. A gyár 200.000 km/5 évben adja meg a vezérlés+vízpumpa cserét. A netes hozzászólásokban viszont sokan már 110-130 ezer környékén lecseréltetik. Mi az általános tapasztalat, korábbi csere vagy a gyári a mérvadó? Mi a helyzet a hoszbordás szíj cseréjével. Tudom állapotát pl. repedezettséget nézni, autópálya vagy városi haszálat, stb. stb. Gondolom ettől függetlenül van 1 optimális km, amikor már érdemes cserélni. Várnám a véleményeiteket.
Naplózva
2019 Mondeo Hybrid Vignale
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #677 Dátum:
2012.02.25 szombat, 15:13:56 »
Idézetet írta: fecso71 - 2012.02.25 szombat, 08:09:41
Sziasztok!
Többen is írtak már a vezérlés cseréjéről. A gyár 200.000 km/5 évben adja meg a vezérlés+vízpumpa cserét. A netes hozzászólásokban viszont sokan már 110-130 ezer környékén lecseréltetik. Mi az általános tapasztalat, korábbi csere vagy a gyári a mérvadó? Mi a helyzet a hoszbordás szíj cseréjével. Tudom állapotát pl. repedezettséget nézni, autópálya vagy városi haszálat, stb. stb. Gondolom ettől függetlenül van 1 optimális km, amikor már érdemes cserélni. Várnám a véleményeiteket.
Szia!
Ha hosszú távon megszeretnéd tartani, akkor érdemes mielőbb 120-150ezer km körül lecserélni. Egyszer úgy is meg kell venned, s legalább akkor biztonságban autózol. Egyébként viszonylag jó áron kapható hozzá vezérlés szett+vízpumpa is. Hosszbordás szíjon meg nem szabad spórolni.
Én 140ezer-nél cseréltettem rajt ezeket, a vízpumpán már látszott egy minimális folyás... a görgőkön is volt már minimális kottyanás. Egyébként nem is értem, miért gondolták "Fordék", hogy 200ezer km-ig kihúzható....
Ami érdekes, hogy ez a motor elég gyakori más típusokban is (peugeot), s ugyanezen szettnek van ahol 120ezer km-nél ajánlják a cseréjét.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
fecso71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 124
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #678 Dátum:
2012.02.25 szombat, 16:16:57 »
Idézetet írta: mondeofan - 2012.02.25 szombat, 15:13:56
Szia!
Ha hosszú távon megszeretnéd tartani, akkor érdemes mielőbb 120-150ezer km körül lecserélni. Egyszer úgy is meg kell venned, s legalább akkor biztonságban autózol. Egyébként viszonylag jó áron kapható hozzá vezérlés szett+vízpumpa is. Hosszbordás szíjon meg nem szabad spórolni.
Én 140ezer-nél cseréltettem rajt ezeket, a vízpumpán már látszott egy minimális folyás... a görgőkön is volt már minimális kottyanás. Egyébként nem is értem, miért gondolták "Fordék", hogy 200ezer km-ig kihúzható....
Ami érdekes, hogy ez a motor elég gyakori más típusokban is (peugeot), s ugyanezen szettnek van ahol 120ezer km-nél ajánlják a cseréjét.
Köszönöm a tájékoztatást!!! Most 110 van benne, akkor ősz környékére betervezem a cseréjét.
Naplózva
2019 Mondeo Hybrid Vignale
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #679 Dátum:
2012.02.25 szombat, 16:20:27 »
Idézetet írta: fecso71 - 2012.02.25 szombat, 16:16:57
Köszönöm a tájékoztatást!!! Most 110 van benne, akkor ősz környékére betervezem a cseréjét.
Csak érdekesség: cimbim 200 ezernél 4 évesen cserélte a gépén. Bátor a srác.
Én 160 ezernél tervezem.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
ordogi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #680 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 09:29:10 »
Idézetet írta: Trekxc - 2012.02.25 szombat, 16:20:27
Csak érdekesség: cimbim 200 ezernél 4 évesen cserélte a gépén. Bátor a srác.
Én 160 ezernél tervezem.
Nekem most volt a 160ekm-es szervíz. Maximálisan megbízom a azokban, akik ezt bonyolították. Én is mondogattam, hogy csináljuk meg. De ők határozottan mondták, hogy mi a búbánatért! Semmi értelme. Egy ilyen autónak jól kalibrált szervízciklusa van rátartással. Nem érdemes az üzemeltetést azzal drágítani, hogy idő előtt cserélgetünk alkatrészeket. Abban maradtunk, hogy 180nál megcsináljuk, de ő erre is azt mondja, hogy felesleges...
ordogi
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #681 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 09:44:11 »
Idézetet írta: fecso71 - 2012.02.25 szombat, 08:09:41
Sziasztok!
Többen is írtak már a vezérlés cseréjéről. A gyár 200.000 km/5 évben adja meg a vezérlés+vízpumpa cserét.
Nem 200e km/10 év???
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fecso71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 124
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #682 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 09:47:10 »
Idézetet írta: ordogi - 2012.02.27 hétfő, 09:29:10
Nekem most volt a 160ekm-es szervíz. Maximálisan megbízom a azokban, akik ezt bonyolították. Én is mondogattam, hogy csináljuk meg. De ők határozottan mondták, hogy mi a búbánatért! Semmi értelme. Egy ilyen autónak jól kalibrált szervízciklusa van rátartással. Nem érdemes az üzemeltetést azzal drágítani, hogy idő előtt cserélgetünk alkatrészeket. Abban maradtunk, hogy 180nál megcsináljuk, de ő erre is azt mondja, hogy felesleges...
ordogi
Amennyit jelenleg autózok a 200 ezret talán 5-7 év múlva érném el. A gyár 5. évben ajánlja a cserét, ezért nem tudom, hogy mit tegyek, mivel októberben lesz 5 éves az autóm, viszont a kilóméter alapján még bőven ráérek.
Naplózva
2019 Mondeo Hybrid Vignale
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #683 Dátum:
2012.02.27 hétfő, 10:43:05 »
Idézetet írta: fecso71 - 2012.02.27 hétfő, 09:47:10
Amennyit jelenleg autózok a 200 ezret talán 5-7 év múlva érném el. A gyár 5. évben ajánlja a cserét, ezért nem tudom, hogy mit tegyek, mivel októberben lesz 5 éves az autóm, viszont a kilóméter alapján még bőven ráérek.
Tominak igaza van 200e km vagy 10 év nem 5!!!
Amennyiben Ordogi mester szervizét választod, akkor ősszel neked sem cserélik az tuti
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mzsmzs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #684 Dátum:
2012.03.18 vasárnap, 09:19:06 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, úgy néz ki újra a Mondeo csapat tagja leszek
Érdemes motor alapján szelektálni? Mármint 1,8 2,0 vagy 2,2, ha a szempont a megbízhatóság?
Köszönöm,
MZs
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #685 Dátum:
2012.03.18 vasárnap, 09:35:36 »
Idézetet írta: mzsmzs - 2012.03.18 vasárnap, 09:19:06
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, úgy néz ki újra a Mondeo csapat tagja leszek
Érdemes motor alapján szelektálni? Mármint 1,8 2,0 vagy 2,2, ha a szempont a megbízhatóság?
Köszönöm,
MZs
A menetteljesítmény mennyire számít? Szerintem 2.0 normál használatra bőven elég, és jól bevált. Egyébként ez peugeot motor.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
semseyp
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #686 Dátum:
2012.03.18 vasárnap, 18:46:44 »
Ha sokat kell parton felfelé menned, illetve parton felfelé elindulnod, akkor az 1.8 TDCI-t nem javaslom, 1600-as fordulatig nem nagyon van benne erő! Nekem is ilyen van, és volt már hogy mélygarázsból elég nehézkesen jöttem fel vele...
Amúgy elég jól lehet vele közlekedni (ha már megindult, és megvan a megfelelő fordulat).
Az 5,2-6,5 literes fogyásztásával meg vagyok elégedve.
Naplózva
Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
NyulasM
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #687 Dátum:
2012.03.19 hétfő, 22:32:24 »
Változó geometriás turbók elektronikájának javítása, garanciával!
(Ford, Bmw,Mercedes, Stb...)
Munka idő: ha reggel oda adják , még aznap kész
árat a helyszínen, mérés után tudok mondani, állapot függő!
Fél, illetve egy év garancia!
Tel:0670-389-6888, 0670-615-5666
Naplózva
mzsmzs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #688 Dátum:
2012.03.19 hétfő, 22:43:49 »
Köszönöm! Számít a menetteljesítmény is, de nem vagyok egy versenyző típus
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #689 Dátum:
2012.03.19 hétfő, 22:44:41 »
Idézetet írta: mzsmzs - 2012.03.19 hétfő, 22:43:49
Köszönöm! Számít a menetteljesítmény is, de nem vagyok egy versenyző típus
akkor a 2.0 teljesen jó neked, ha számít, hogy menjen is, ha kell, akkor meg 2.2 vagy 2.5T
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
semseyp
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #690 Dátum:
2012.03.22 csütörtök, 20:26:55 »
Na kellett nekem dícsérnem az 1.8 TDCI-met...
Ma mentem vele régi 3-ason Miskolcról Gyöngyösre, nem siettem, 90-100-as tempóban autóztam, mígnem 60 km megtétele után rántott egyet. Na mondom mi fene, nem nagyon foglalkoztam vele. Majd egyszer csak elkezdett sűrűbben rángatni, hibaüzenet persze semmi. Elértem vele Gyöngyösre, tiszta ideg voltam, na mondom, majd hazafelé hátha meggyógyul... Hát nem! Odáig fajult a dolog, hogy hazafelé egy körforgalomhoz közelítve, teljesen berángatott, össze-vissza, majd a műszerfal is a pofámba tolta, hogy Engine failure, majd elauld, majd megint bevillant, közben rángatott, 2-esben alig ment, szinte nem is reagált a gázadásra... Megálltam, felhívtam az autószerelő barátomat, mondtam neki, hogy mi van. Erre ő azt mondta, hogy szerinte az EGR szivat, nézzem meg, hogy 3000-es fordulat felett is csinálja-e. Nehezen elindultam rángatózva, aztán adtam neki pörgettem, mint állat 140-170-es tempóval, meg is szorongattam egy mocist hátulról, a kanyarokban meg csak villogot az ESP (itt jegyzem meg szerintem elég durván beleavatkozik, tehetné finomabban is). Mire Miskolcra értem a szervízbe, addigra teljesen meggyógyult, bár a diagműszer hozott egy hibát P0200: befecskendezés vezérlési hiba. Azt mondta a szerelő, hogy az szerinte egy régebbi hiba, az nem okozna ilyet. Szerinte az EGR annyira elkoszolódott, hogy az csinálta ezt, és mivel meghajtottam, így kitisztult, azért szűnt meg a hibajelenség. Szerinte túl kíméletesen vezetem és ezért teljesen elkoszolódik.
Szerintetek, mi a fax lehet vele, teljesen elkeseredtem... Most jelenleg jól műxik.
Naplózva
Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #691 Dátum:
2012.03.22 csütörtök, 20:55:42 »
Idézetet írta: semseyp - 2012.03.22 csütörtök, 20:26:55
Na kellett nekem dícsérnem az 1.8 TDCI-met...
Ma mentem vele régi 3-ason Miskolcról Gyöngyösre, nem siettem, 90-100-as tempóban autóztam, mígnem 60 km megtétele után rántott egyet. Na mondom mi fene, nem nagyon foglalkoztam vele. Majd egyszer csak elkezdett sűrűbben rángatni, hibaüzenet persze semmi. Elértem vele Gyöngyösre, tiszta ideg voltam, na mondom, majd hazafelé hátha meggyógyul... Hát nem! Odáig fajult a dolog, hogy hazafelé egy körforgalomhoz közelítve, teljesen berángatott, össze-vissza, majd a műszerfal is a pofámba tolta, hogy Engine failure, majd elauld, majd megint bevillant, közben rángatott, 2-esben alig ment, szinte nem is reagált a gázadásra... Megálltam, felhívtam az autószerelő barátomat, mondtam neki, hogy mi van. Erre ő azt mondta, hogy szerinte az EGR szivat, nézzem meg, hogy 3000-es fordulat felett is csinálja-e. Nehezen elindultam rángatózva, aztán adtam neki pörgettem, mint állat 140-170-es tempóval, meg is szorongattam egy mocist hátulról, a kanyarokban meg csak villogot az ESP (itt jegyzem meg szerintem elég durván beleavatkozik, tehetné finomabban is). Mire Miskolcra értem a szervízbe, addigra teljesen meggyógyult, bár a diagműszer hozott egy hibát P0200: befecskendezés vezérlési hiba. Azt mondta a szerelő, hogy az szerinte egy régebbi hiba, az nem okozna ilyet. Szerinte az EGR annyira elkoszolódott, hogy az csinálta ezt, és mivel meghajtottam, így kitisztult, azért szűnt meg a hibajelenség. Szerinte túl kíméletesen vezetem és ezért teljesen elkoszolódik.
Szerintetek, mi a fax lehet vele, teljesen elkeseredtem... Most jelenleg jól műxik.
Én egy off fiat ducatoval jártam hasonló képpen, az is egr hiba volt, pont ilyen jelenséggel, mint amit leírtál. Ezért gyanús, hogy neked is ez lesz, bár ott nem segített a pörgetés, csak okádta a füstöt. A tiéd nem füstölt?
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
semseyp
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #692 Dátum:
2012.03.22 csütörtök, 21:09:10 »
Nem, füst az most nem volt.
Naplózva
Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
lejszlo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #693 Dátum:
2012.03.22 csütörtök, 21:57:33 »
Idézetet írta: semseyp - 2012.03.22 csütörtök, 21:09:10
Nem, füst az most nem volt.
Szia
Ez a srác ír az EGR-ről, szervizes, ha gondolod (nem ismerem):
http://totalcar.hu/magazin/technika/2011/10/04/mit_teszel_ha_illan_a_turbonyomas/
Gondolom ha koszosm akkor a meghajtással kicsit tisztulhat, nem értek hozzá...
Laci
Naplózva
lejszlo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #694 Dátum:
2012.03.22 csütörtök, 21:59:52 »
Sziasztok
Lenne egy nagy kérdésem. A 2.0 TDCI motoroknál a gázolajszűrő utáni átlátszó csőben mennyire normális, hogy légbuborékok mászkálnak? Alapjáraton csak 1-2 darab indul meg néhány pici, néhány egész nagy, tiltásig elpörgetve pedig mintha forrna a gázolaj, annyira buborékos, szerintem több benne a levegő, mint a gázolaj...
Szóval ez megengedett, vagy ott egy gondolatnyi levegőnek sem lenne szabad leledzenie?
Köszi
Laci
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #695 Dátum:
2012.03.22 csütörtök, 22:04:59 »
Idézetet írta: lejszlo - 2012.03.22 csütörtök, 21:59:52
Sziasztok
Lenne egy nagy kérdésem. A 2.0 TDCI motoroknál a gázolajszűrő utáni átlátszó csőben mennyire normális, hogy légbuborékok mászkálnak? Alapjáraton csak 1-2 darab indul meg néhány pici, néhány egész nagy, tiltásig elpörgetve pedig mintha forrna a gázolaj, annyira buborékos, szerintem több benne a levegő, mint a gázolaj...
Szóval ez megengedett, vagy ott egy gondolatnyi levegőnek sem lenne szabad leledzenie?
Köszi
Laci
a levegőnek a csövön kívül kell lennie!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
semseyp
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #696 Dátum:
2012.03.23 péntek, 07:57:56 »
Igaz az, ha az EGR-t leveszem tisztítási célzattal, akkor a visszarakás után újra kell szinkronizáltatni az ECU-val, amit csak a szervíz tud megcsinálni?
Naplózva
Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #697 Dátum:
2012.03.23 péntek, 09:13:43 »
Idézetet írta: semseyp - 2012.03.23 péntek, 07:57:56
Igaz az, ha az EGR-t leveszem tisztítási célzattal, akkor a visszarakás után újra kell szinkronizáltatni az ECU-val, amit csak a szervíz tud megcsinálni?
Ez nem igaz nem kell szinkronizáltatni.
Ha rám hallgatsz tisztítás után dugóztatod vagy nem is rakod rá a csatit így minden esetbe zárva lesz.
Persze vegyél majd a második esetre egy diag műszert amivel a hibakódot kitörlöd. Vizsga előtt meg visszateszed a csatit kód kitöröl és jóság van. EGR az nem jó semmire
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #698 Dátum:
2012.03.23 péntek, 09:14:55 »
Idézetet írta: semseyp - 2012.03.22 csütörtök, 21:09:10
Nem, füst az most nem volt.
Amennyiben nem dpf-es füstülnie kellett volna az tuti leragadt egr szelepnél.
Lehet nem az volt a gond!?
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
semseyp
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #699 Dátum:
2012.03.23 péntek, 09:22:09 »
Idézetet írta: Trekxc - 2012.03.23 péntek, 09:14:55
Amennyiben nem dpf-es füstülnie kellett volna az tuti leragadt egr szelepnél.
Lehet nem az volt a gond!?
Nem DPF (szerencsére). Egyszer már volt ilyen, akkor is szépen lassan gyorsítottam, egyszercsk megtorpant egy 3-4 mp-re, nagy fehér füst mögöttem, aztán kilőtt! Azóta nem volt semmi tegnapig.
Igen, ezen az EGR kiiktatásos dolgon rajta vagyok. Olvastam, hogy van ahol az ECU-ból teljesen ki tudják írni ezt a funkciót, mint pl a DPF reg. ciklust is DPF mentes DPF-es autóknál.
Naplózva
Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
Oldalak:
1
...
7
8
9
10
11
12
13
[
14
]
15
16
17
18
19
20
21
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ