Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:28:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254449 alkalommal)
0 Felhasználó és 86 vendég van a témában
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #850 Dátum: 2012.08.28 kedd, 15:43:37 »

Lehet nem jó a hőérzetem, de szerintem nem 20 fokos levegőt tolt be, hanem sokkal hidegebbet. De lehet nekem nem is működik tökéletesen, mert ugye egybeépített a "rádióval", az meg kicsit kényeskedik néha. Persze lehet itt sincs összefüggés.  Roll Eyes Nem értek a lovakhoz, csak szeretek beleszólni a dolgokba, így utólag is, meg előre is elnézést kérek, ha netán téves infókat adok. Csak a jó szándék vezérel.  angel

azért érzed hidegebbnek, mert a levegő nagyobb sebességgel áramlott.
Naplózva
radish
Vendég
« Új hozzászólás #851 Dátum: 2012.08.28 kedd, 20:28:14 »

Ilyenkor a klímakompresszor nem dolgozik...

Na, akkor egy kis cáfolat:

Túl azon, hogy jelenleg nem jó külső hő jeladóm, esténként, egész napos klímahasználatot követően a szélvédő belső-alsó felén, az esti indulást követően páralecsapódás keletkezik. (Ez nem újdonság, mindegyik klímás autón így van ez.)
Most (is), hogy több este kint 16 fok volt, észrevehető volt a különbség a be-, vagy kikapcsolt klíma alatti páraeltávolítás időtartam között.
Azaz, a kompresszor ilyenkor is bekapcsol. Viszont ami fontos, hogy a hűtőközeg (talán RC206) milyen hőmérsékletű alaphelyzeteben. Nem mindegy ugyanis, hogy kb. 85, vagy pl. 16 fokos gázt kell porlasztania a kompresszornak. (Az első szám azért magas, mert a kondenzáció kivezetésénél, max terhelésnél kb. ennyi.)
Nos, ez a szám minél magasabb, a kompresszor is annyival többet dolgozik, azaz jobban érezhető a működése. Tapasztalatból és más típusnál tudom, hogy automata és manuális használatban is a kompresszor +4(6) fok alatt tiltva van, ekkor már ugyanis nincs biztosítva  a megfelelő hőcserélés folyamata, azaz nem biztos, hogy "elolvad" a kondenzátoron képződött jégréteg, amit ugyebár alaphelyzetben "tócsaként" ismerünk a kocsi alatt.


Más:
A külső jeladóm a múltkori mosás óta fals értéket mutat. Viszont mér! Azaz nem állandó értéket, hanem a ténylegeshez képest kb. +17 fokkal többet mutat. Lehet ezt kalibrálni, vagy a csere garantáltan megoldja a problémát?

Köszönöm.
Naplózva
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #852 Dátum: 2012.08.29 szerda, 09:23:10 »

azért érzed hidegebbnek, mert a levegő nagyobb sebességgel áramlott.
Na azt viszont azért érzem, hogy hogy hogyan áramlik a levegő a kocsiba!  smile
Gyakorlatilag ekkor nem ment a befúvás szinte semmilyen mértékben, max a ventilátor 2-es fokozatához hasonlóan. Az meg nem hurrikán. És HIDEG volt!
Ettől függetlenül valószínűleg nincs hozzá köze, mármint az eredeti problémához. Olyan ez is mint a tempomat dolog sokaknál, hol jó, hol nem, és csak a tervező (vagy az sem) tudja mi is befolyásolja a dolgokat.  falbav
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #853 Dátum: 2012.08.29 szerda, 11:47:39 »

Na, akkor egy kis cáfolat:

Most (is), hogy több este kint 16 fok volt, észrevehető volt a különbség a be-, vagy kikapcsolt klíma alatti páraeltávolítás időtartam között.
Azaz, a kompresszor ilyenkor is bekapcsol. Viszont ami fontos, hogy a hűtőközeg (talán RC206) milyen hőmérsékletű alaphelyzeteben.

Abszolúte nem erről beszélek...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #854 Dátum: 2012.08.29 szerda, 14:12:01 »

Na, akkor egy kis cáfolat:

Akkor szerinted mi a fenének van benne klimakuplung? Nem lehet hogy nálad be van ragadva? Egyszerűen megnézheted : motor beindit valakii ki be kapcsolgatja a klimát te meg hallgatod, hogy kapcsol-e a klimakuplung
Naplózva
radish
Vendég
« Új hozzászólás #855 Dátum: 2012.08.29 szerda, 15:22:45 »

Akkor szerinted mi a fenének van benne klimakuplung? Nem lehet hogy nálad be van ragadva? Egyszerűen megnézheted : motor beindit valakii ki be kapcsolgatja a klimát te meg hallgatod, hogy kapcsol-e a klimakuplung

Ha már fenézünk, akkor legyen. Smiley

Nem azt állítom, hogy folyamatosan megy, az a természetes, hogy ki- bekapcsol a hőmérséklettől illetve terheléstől függően. De azért olyat állítani, hogy ilyenkor egyáltalán nem kapcsol be....
 
Naplózva
radish
Vendég
« Új hozzászólás #856 Dátum: 2012.08.29 szerda, 15:23:34 »

Abszolúte nem erről beszélek...

Ok, akkor félreértettem. Bocsánat érte.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #857 Dátum: 2012.08.29 szerda, 15:34:07 »

Nem azt állítom, hogy folyamatosan megy, az a természetes, hogy ki- bekapcsol a hőmérséklettől illetve terheléstől függően. De azért olyat állítani, hogy ilyenkor egyáltalán nem kapcsol be....

Ugyan nem ismerem hótt pontosan a 4-es klímarendszerét, nem lehet teljesen más, mint az enyém.
Ha kikapcsolom az AC gombbal, csak akkor kapcsol be, ha megnyomom a szélvédő párátlanító gombot. De ilyet sosem teszek, így nyilvánvaló, hogy a klímakompresszor nem kapcsol be.
Ebben az esetben a leghidegebb levegő, amit be tud fújni, az a kinti. Szerintem a 4-esnél is így műxik...
Ha be van kapcsolva az AC, akkor ha kell hűt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
radish
Vendég
« Új hozzászólás #858 Dátum: 2012.08.29 szerda, 15:42:29 »

Ugyan nem ismerem hótt pontosan a 4-es klímarendszerét, nem lehet teljesen más, mint az enyém.
Ha kikapcsolom az AC gombbal, csak akkor kapcsol be, ha megnyomom a szélvédő párátlanító gombot. De ilyet sosem teszek, így nyilvánvaló, hogy a klímakompresszor nem kapcsol be.
Ebben az esetben a leghidegebb levegő, amit be tud fújni, az a kinti. Szerintem a 4-esnél is így műxik...
Ha be van kapcsolva az AC, akkor ha kell hűt.

Ez természetesen ha ki van kapcsolva, akkor nem megy. De ha be van kapcsolva, akkor +4 fok alatt néha akkor is hűtött levegőt tol be, azaz nem csak a külsőt.
Naplózva
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #859 Dátum: 2012.08.29 szerda, 15:44:59 »

Ez természetesen ha ki van kapcsolva, akkor nem megy. De ha be van kapcsolva, akkor +4 fok alatt néha akkor is hűtött levegőt tol be, azaz nem csak a külsőt.
Azaz fölött. De pontosan erre gondoltam én is az előzőekben. smile
Naplózva
radish
Vendég
« Új hozzászólás #860 Dátum: 2012.08.29 szerda, 15:47:01 »

Azaz fölött. De pontosan erre gondoltam én is az előzőekben. smile

 worship Igen úgy gondoltam. A lényeg, hogy így kitisztult a kép és lehet, hogy valóban Én értettem félre az egészet.

Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #861 Dátum: 2012.08.29 szerda, 16:09:04 »

Akkor azt mondjátok meg, hogy télen  a mínuszokban a belehelt ablakokról, hogyan nyomja le a párát ha bekapcsolom?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #862 Dátum: 2012.08.29 szerda, 16:21:39 »

Akkor azt mondjátok meg, hogy télen  a mínuszokban a belehelt ablakokról, hogyan nyomja le a párát ha bekapcsolom?
Kiegészítő fűtés?  vigyor3
Nem tudom, de ha volt régebbi autód (klíma nélküli) abban nem úgy volt, hogy melegben indulás után párásított, hidegben meg nem? Én így emlékszem vissza.  Roll Eyes
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #863 Dátum: 2012.08.29 szerda, 16:24:19 »

Akkor azt mondjátok meg, hogy télen  a mínuszokban a belehelt ablakokról, hogyan nyomja le a párát ha bekapcsolom?

Hideg motornál? Mert melegnél nyilvánvaló, hogy a meleg levegő leviszi.
A klíma +4 alatt nem nagyon tud működni, mindenféle befagyásos dolgok miatt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #864 Dátum: 2012.08.29 szerda, 16:28:04 »

Hideg motornál? Mert melegnél nyilvánvaló, hogy a meleg levegő leviszi.
A klíma +4 alatt nem nagyon tud működni, mindenféle befagyásos dolgok miatt.

Hideg motornál. Beülök pl. sípálya mellett, esik a hó, és a ruhánkról a pára telenyomja az ablakokat...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #865 Dátum: 2012.08.29 szerda, 16:39:55 »

Hideg motornál. Beülök pl. sípálya mellett, esik a hó, és a ruhánkról a pára telenyomja az ablakokat...

A 4-esben van elektromos fűtés (levegőt fűt, nem a radiátort).
Így.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Cirmos
Vendég
« Új hozzászólás #866 Dátum: 2012.09.11 kedd, 20:31:16 »

Nem tudja valaki, hogy 2,0 TDCi motornál (143 LE) leállás utáni zúgásnak(pár másodperc) mi az oka?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #867 Dátum: 2012.09.11 kedd, 20:36:42 »

Nem tudja valaki, hogy 2,0 TDCi motornál (143 LE) leállás utáni zúgásnak(pár másodperc) mi az oka?
EGR szelep tisztitás...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #868 Dátum: 2012.09.12 szerda, 08:37:48 »

Nem tudja valaki, hogy 2,0 TDCi motornál (143 LE) leállás utáni zúgásnak(pár másodperc) mi az oka?

Nekem a vákuumos mágnesszelepnek (leállító csappantyú) volt hangja, miután leállítás után elengedte a vákuumot.
Csere után megszűnt.

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #869 Dátum: 2012.09.12 szerda, 09:38:41 »

EGR szelep tisztitás...
Amikor nincs bezárva az autó, akkor folyamatosan jön egy halk sípoló hang a motortérből. Az is ez?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #870 Dátum: 2012.09.12 szerda, 09:45:12 »

Amikor nincs bezárva az autó, akkor folyamatosan jön egy halk sípoló hang a motortérből. Az is ez?

Leállítás után ha bezárod akkor is fog jönni egy darabig. 
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #871 Dátum: 2012.09.12 szerda, 11:25:51 »

Valakinek volt már Engine malfunction üzenete vészüzemmóddal? (leállítás után eltűnt)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #872 Dátum: 2012.09.12 szerda, 11:29:06 »

Valakinek volt már Engine malfunction üzenete vészüzemmóddal? (leállítás után eltűnt)
Huh?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #873 Dátum: 2012.09.12 szerda, 11:37:45 »

Huh?
Ma hajnalban csinálta miután végig tötymörögtem a balaton északi partján 50-nel meg 70-nel után megküldtem a pályán. Amikor hajtottam le akkor kb 1,5 km után dobta ezt a csodát. Sokat nem zavart menetközben motor leállít ujraindít és el is tünt a massage-ből. Utána amikor rámentem  a másik pályára akkor megküldtem megint és nem jött elő. Egyelőre feltételezem, hogy valami átmeneti üzemanyag nyomás humor lehetett. Mostanában úgy adódott hogy nem a szokásos kutnál tankoltam egy párszor és szerintem ez össze fog dobni egy go szűrő cserét.   Undecided
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #874 Dátum: 2012.09.12 szerda, 12:07:36 »

Valakinek volt már Engine malfunction üzenete vészüzemmóddal? (leállítás után eltűnt)
Túl lassan tötymörögtél  nyes
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #875 Dátum: 2012.09.12 szerda, 12:47:33 »

Túl lassan tötymörögtél  nyes
Valószínű mert ilyet még nem élt meg nálam a kocsi hogy végig 50-nel meg 70-el tötyögtem. Csak rám tőrt a nosztilgia. Végig olyan települések mellett jöttem el mint amikor katona voltam. (Csak most azért más körülményke között utaztam mint anno.) Az tégy hogy nagyon hangulatos volt de a kocsi lehet hogy undorító joyride-nak tartotta és legszívesebben a cipőmre ürítette volna a fáradt olaját.  nyes
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #876 Dátum: 2012.09.12 szerda, 19:59:16 »

Valakinek volt már Engine malfunction üzenete vészüzemmóddal? (leállítás után eltűnt)

Elkezdett utálni a kocsid!  eplus2
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #877 Dátum: 2012.09.12 szerda, 20:00:19 »

EGR szelep tisztitás...

Ez biztos?
nekem is csinálja néha.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #878 Dátum: 2012.09.12 szerda, 20:06:34 »

Valakinek volt már Engine malfunction üzenete vészüzemmóddal? (leállítás után eltűnt)
Párszor énnis tötymörögtem már az északi parton, sőt, a déli parton is. Utána akadt olyan is, hogy meghajtottam. Szinte mindig másik kútnál tankolok, 130e van az autóban, és még sose volt ilyen üzentem, vagy vészüzemmód... Kopp- kopp- kopp
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #879 Dátum: 2012.09.12 szerda, 20:07:12 »

Ez biztos?
nekem is csinálja néha.
Értsd: valami bizbasz tisztítja, és annak van hangja.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #880 Dátum: 2012.09.12 szerda, 20:09:04 »

Értsd: valami bizbasz tisztítja, és annak van hangja.
kici sá'ga ferdeszemű wc keféfel a kezében a s.zart kapargatja a szeleptányérról..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #881 Dátum: 2012.09.12 szerda, 20:51:21 »

Párszor énnis tötymörögtem már az északi parton, sőt, a déli parton is. Utána akadt olyan is, hogy meghajtottam. Szinte mindig másik kútnál tankolok, 130e van az autóban, és még sose volt ilyen üzentem, vagy vészüzemmód... Kopp- kopp- kopp
Akkor biztos csak az volt a gond hogy a sokkal több lónak összeakadhatott a lába.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #882 Dátum: 2012.09.12 szerda, 20:52:10 »

kici sá'ga ferdeszemű wc keféfel a kezében a s.zart kapargatja a szeleptányérról..... vigyor3
2funny
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #883 Dátum: 2012.09.12 szerda, 21:02:07 »

Akkor biztos csak az volt a gond hogy a sokkal több lónak összeakadhatott a lába.

Szerintem meg más lehetett a gond. Mondjuk túl lassan mentél (ótópályán kéccá kilométert 120-szal), és nem tudta kikormolni magát.
Szimplán ennyi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #884 Dátum: 2012.09.12 szerda, 21:06:13 »

Szerintem meg más lehetett a gond. Mondjuk túl lassan mentél (ótópályán kéccá kilométert 120-szal), és nem tudta kikormolni magát.
Szimplán ennyi.
Én kettőszáz kilómétert autopályán 120-al?   taperouleaupatisserie Maradjunk annyiban hogy nem életszerű grognon
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #885 Dátum: 2012.09.12 szerda, 21:24:37 »

Fejlemény: Lenyomtam azóta párszáz km-et volt benne rohadt dúgótól kezdve rendesen és hosszan tiport autopályan át minden  és semmi hiba nincs csak szorgalmas talpalás. Semmi híre se bűze az Engine malfunctionnak. Nem lehet hogy a ECU a windows valamelyik verzióját kapta ?   nyes idiot2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #886 Dátum: 2012.09.12 szerda, 21:27:58 »

Én kettőszáz kilómétert autopályán 120-al?   taperouleaupatisserie Maradjunk annyiban hogy nem életszerű grognon
nevetes1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #887 Dátum: 2012.09.12 szerda, 21:31:52 »

Ez biztos?
nekem is csinálja néha.

Gyerekek!

Én mi a halál f*száért irogatok ide még néha éjjel is, amikor Ti meg nem magoljátok be rendesen!?  eplus2   wave
1x már leírtam, hogy mi ez az egr bhuziság.
Jön vmi friss tulaj, s csak azt mondja majd, hogy humbugolunk itt a témákban...
Tessék visszaolvasni.
Hány percenként, max hányszor mik történnek.
Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #888 Dátum: 2012.09.12 szerda, 21:32:23 »

Fejlemény: Lenyomtam azóta párszáz km-et volt benne rohadt dúgótól kezdve rendesen és hosszan tiport autopályan át minden  és semmi hiba nincs csak szorgalmas talpalás. Semmi híre se bűze az Engine malfunctionnak. Nem lehet hogy a ECU a windows valamelyik verzióját kapta ?   nyes idiot2

Tedd a Conversedet szerviz módba, hogy látsz-e vmi hibakódot.
meg én rendes Ford műszerrel ránéznék, hogy nincs-e nyoma ennek a dolognak.
Még most amíg friss az élmény...
Wink

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #889 Dátum: 2012.09.12 szerda, 21:36:16 »

Gyerekek!

Én mi a halál f*száért irogatok ide még néha éjjel is, amikor Ti meg nem magoljátok be rendesen!?  eplus2   wave
1x már leírtam, hogy mi ez az egr bhuziság.
Jön vmi friss tulaj, s csak azt mondja majd, hogy humbugolunk itt a témákban...
Tessék visszaolvasni.
Hány percenként, max hányszor mik történnek.
Wink


Én meg hányszor írjam le, hogy melyik ködlámpában milyen izzó van?  eplus2 wave
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #890 Dátum: 2012.09.12 szerda, 22:21:18 »

Tedd a Conversedet szerviz módba, hogy látsz-e vmi hibakódot.
meg én rendes Ford műszerrel ránéznék, hogy nincs-e nyoma ennek a dolognak.
Még most amíg friss az élmény...
Wink



c15100 - Lost Comms with the Restraints Control Module
Sokat nem aggaszt mert ezért van a  garancia. Ha valami elő akar ugrani akkor azt addig tegye amíg garis.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #891 Dátum: 2012.09.12 szerda, 22:52:14 »

Én meg hányszor írjam le, hogy melyik ködlámpában milyen izzó van?  eplus2 wave

Hát, drágatestvérem, ha nem utánad hívott volna fel a márkaszerviz, hogy az alvázszámom alapján H11 kell bele, akkor nem lettem volna hitetlen gyaur kutya...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #892 Dátum: 2012.09.12 szerda, 22:52:52 »

c15100 - Lost Comms with the Restraints Control Module
Sokat nem aggaszt mert ezért van a  garancia. Ha valami elő akar ugrani akkor azt addig tegye amíg garis.


Annyira mentél barátom, hogy elhagytad a biteket...  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #893 Dátum: 2012.09.12 szerda, 23:06:11 »

Annyira mentél barátom, hogy elhagytad a biteket...  eplus2
Pedig Lepsénynél még megvolt.... eplus2
Naplózva
_mb_
Vendég
« Új hozzászólás #894 Dátum: 2012.09.14 péntek, 11:44:21 »

Sziasztok!

új vagyok és kérdezném, EGR szelep tisztítást valaki vállal  - persze anyagiakért  - Ford Mondeo MK4 Tur. Automata. 2008.01 évjáratnál..most léptem be a 92000 kilométerbe..vagy nem kell még?

Köszönöm...ha rossz helyre írtam sorry..majd szokom a környezetet

üdv Mindenkinek
Naplózva
_mb_
Vendég
« Új hozzászólás #895 Dátum: 2012.09.14 péntek, 14:05:07 »

Szia!
Üdv a fórumon!
Én vállalok - persze anyagiakért.  eplus2
De fölösleges pénzkidobás lenne, mert elméletileg az autó automatikusan, önmagától végzi a szükséges időközönként.

Üdv!

Király...de ez mit jelent , sebesség vagy fordulatszám tartomány tartása folyamatosan és akkor majd elkezdi "csinálni" önmaga? mi ez a tartomány ? ha nem vagyok tolakodó kérdésemmel...

Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #896 Dátum: 2012.09.14 péntek, 15:20:49 »

ÁLJ, ÁLLJ, ÁLLJ ! ! !
Gyerekek!
Olvassatok már vissza légy szíves mielőtt kérdeztek/válaszoltok vmit!
Keveritek a szezont a fazonnal!
Az újakat kérem, hogy olvassanak vissza mielőtt kérdeznek.
A nem annyira újakat is kérem, hogy olvassanak vissza mielőtt válszolnak, illetve olvassák el a kérdést is!
Köszi. Wink

(kérem a hibás válasz korrigálását)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #897 Dátum: 2012.09.14 péntek, 16:08:14 »

ÁLJ, ÁLLJ, ÁLLJ ! ! !
Gyerekek!
Olvassatok már vissza légy szíves mielőtt kérdeztek/válaszoltok vmit!
Keveritek a szezont a fazonnal!
Az újakat kérem, hogy olvassanak vissza mielőtt kérdeznek.
A nem annyira újakat is kérem, hogy olvassanak vissza mielőtt válszolnak, illetve olvassák el a kérdést is!
Köszi. Wink

(kérem a hibás válasz korrigálását)
  worship Igazad van,  For cenzuring , nyilvánosan megkövezem magam!  vigyor3
Lehet kicsit összekevertem a szezont a fazonnal?  Roll Eyes
Ezúton kérek elnézést _mb_ márkatárstól is a félrevezetésért, nem szándékos volt, csak az elmúlt időben elég sokat olvastam itt a fórumon és összekeveredtek a dolgok.  wave (Ja töröld légyszives a rossz hozzászólásom te is!  vigyor3)
Legközelebb inkább ez lesz lesz: kuss
Ettől függetlenül nem sok mindent találtam visszamenőleg, bár nincs is több órám ekkora anyagot átolvasni. Szóval lehet neked unalmas a sok egyforma kérdés, de szerintem meg pont azért van a fórum. (És ha már itt tartunk van azért töltelékanyag a topicokban rendesen (tőlem is)  dumcsi.
Azért köszönöm a figyelmeztetést, legközelebb körültekintőbb leszek.  szomoru1
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #898 Dátum: 2012.09.14 péntek, 16:10:52 »

  worship Igazad van,  For cenzuring , nyilvánosan megkövezem magam!  vigyor3
Lehet kicsit összekevertem a szezont a fazonnal?  Roll Eyes
Ezúton kérek elnézést _mb_ márkatárstól is a félrevezetésért, nem szándékos volt, csak az elmúlt időben elég sokat olvastam itt a fórumon és összekeveredtek a dolgok.  wave (Ja töröld légyszives a rossz hozzászólásom te is!  vigyor3)
Legközelebb inkább ez lesz lesz: kuss
Ettől függetlenül nem sok mindent találtam visszamenőleg, bár nincs is több órám ekkora anyagot átolvasni. Szóval lehet neked unalmas a sok egyforma kérdés, de szerintem meg pont azért van a fórum. (És ha már itt tartunk van azért töltelékanyag a topicokban rendesen (tőlem is)  dumcsi.
Azért köszönöm a figyelmeztetést, legközelebb körültekintőbb leszek.  szomoru1

Amúgy a legtöbb esetben tényleg azt mondják, hogy nem kell tisztítani, vidd ki az autópályára, menj le balcsi délnyugati csücskéig, fürödj egyet, aztán vissza.
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #899 Dátum: 2012.09.14 péntek, 20:37:12 »

ÁLJ, ÁLLJ, ÁLLJ ! ! !
Gyerekek!
Olvassatok már vissza légy szíves mielőtt kérdeztek/válaszoltok vmit!
Keveritek a szezont a fazonnal!
Az újakat kérem, hogy olvassanak vissza mielőtt kérdeznek.
A nem annyira újakat is kérem, hogy olvassanak vissza mielőtt válszolnak, illetve olvassák el a kérdést is!
Köszi. Wink

(kérem a hibás válasz korrigálását)

Most akkor mi van?Huh?

Ha leállításkor hallom azt a kis zúgást, akkor az EGR szelep tisztul magától?  wave
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.036 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.