Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:32:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
11
12
13
14
15
16
17
[
18
]
19
20
21
22
23
24
25
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254559 alkalommal)
0 Felhasználó és 96 vendég van a témában
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #850 Dátum:
2012.08.28 kedd, 15:43:37 »
Idézetet írta: CsZoli - 2012.08.28 kedd, 11:12:02
Lehet nem jó a hőérzetem, de szerintem nem 20 fokos levegőt tolt be, hanem sokkal hidegebbet. De lehet nekem nem is működik tökéletesen, mert ugye egybeépített a "rádióval", az meg kicsit kényeskedik néha. Persze lehet itt sincs összefüggés.
Nem értek a lovakhoz, csak szeretek beleszólni a dolgokba, így utólag is, meg előre is elnézést kérek, ha netán téves infókat adok. Csak a jó szándék vezérel.
azért érzed hidegebbnek, mert a levegő nagyobb sebességgel áramlott.
Naplózva
radish
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #851 Dátum:
2012.08.28 kedd, 20:28:14 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.28 kedd, 11:00:38
Ilyenkor a klímakompresszor nem dolgozik...
Na, akkor egy kis cáfolat:
Túl azon, hogy jelenleg nem jó külső hő jeladóm, esténként, egész napos klímahasználatot követően a szélvédő belső-alsó felén, az esti indulást követően páralecsapódás keletkezik. (Ez nem újdonság, mindegyik klímás autón így van ez.)
Most (is), hogy több este kint 16 fok volt, észrevehető volt a különbség a be-, vagy kikapcsolt klíma alatti páraeltávolítás időtartam között.
Azaz, a kompresszor ilyenkor is bekapcsol. Viszont ami fontos, hogy a hűtőközeg (talán RC206) milyen hőmérsékletű alaphelyzeteben. Nem mindegy ugyanis, hogy kb. 85, vagy pl. 16 fokos gázt kell porlasztania a kompresszornak. (Az első szám azért magas, mert a kondenzáció kivezetésénél, max terhelésnél kb. ennyi.)
Nos, ez a szám minél magasabb, a kompresszor is annyival többet dolgozik, azaz jobban érezhető a működése. Tapasztalatból és más típusnál tudom, hogy automata és manuális használatban is a kompresszor +4(6) fok alatt tiltva van, ekkor már ugyanis nincs biztosítva a megfelelő hőcserélés folyamata, azaz nem biztos, hogy "elolvad" a kondenzátoron képződött jégréteg, amit ugyebár alaphelyzetben "tócsaként" ismerünk a kocsi alatt.
Más:
A külső jeladóm a múltkori mosás óta fals értéket mutat. Viszont mér! Azaz nem állandó értéket, hanem a ténylegeshez képest kb. +17 fokkal többet mutat. Lehet ezt kalibrálni, vagy a csere garantáltan megoldja a problémát?
Köszönöm.
Naplózva
CsZoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #852 Dátum:
2012.08.29 szerda, 09:23:10 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.08.28 kedd, 15:43:37
azért érzed hidegebbnek, mert a levegő nagyobb sebességgel áramlott.
Na azt viszont azért érzem, hogy hogy hogyan áramlik a levegő a kocsiba!
Gyakorlatilag ekkor nem ment a befúvás szinte semmilyen mértékben, max a ventilátor 2-es fokozatához hasonlóan. Az meg nem hurrikán. És HIDEG volt!
Ettől függetlenül valószínűleg nincs hozzá köze, mármint az eredeti problémához. Olyan ez is mint a tempomat dolog sokaknál, hol jó, hol nem, és csak a tervező (vagy az sem) tudja mi is befolyásolja a dolgokat.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #853 Dátum:
2012.08.29 szerda, 11:47:39 »
Idézetet írta: radish - 2012.08.28 kedd, 20:28:14
Na, akkor egy kis cáfolat:
Most (is), hogy több este kint 16 fok volt, észrevehető volt a különbség a be-, vagy kikapcsolt klíma alatti páraeltávolítás időtartam között.
Azaz, a kompresszor ilyenkor is bekapcsol. Viszont ami fontos, hogy a hűtőközeg (talán RC206) milyen hőmérsékletű alaphelyzeteben.
Abszolúte nem erről beszélek...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #854 Dátum:
2012.08.29 szerda, 14:12:01 »
Idézetet írta: radish - 2012.08.28 kedd, 20:28:14
Na, akkor egy kis cáfolat:
Akkor szerinted mi a fenének van benne klimakuplung? Nem lehet hogy nálad be van ragadva? Egyszerűen megnézheted : motor beindit valakii ki be kapcsolgatja a klimát te meg hallgatod, hogy kapcsol-e a klimakuplung
Naplózva
radish
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #855 Dátum:
2012.08.29 szerda, 15:22:45 »
Idézetet írta: stealt - 2012.08.29 szerda, 14:12:01
Akkor szerinted mi a fenének van benne klimakuplung? Nem lehet hogy nálad be van ragadva? Egyszerűen megnézheted : motor beindit valakii ki be kapcsolgatja a klimát te meg hallgatod, hogy kapcsol-e a klimakuplung
Ha már fenézünk, akkor legyen.
Nem azt állítom, hogy folyamatosan megy, az a természetes, hogy ki- bekapcsol a hőmérséklettől illetve terheléstől függően. De azért olyat állítani, hogy ilyenkor egyáltalán nem kapcsol be....
Naplózva
radish
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #856 Dátum:
2012.08.29 szerda, 15:23:34 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.29 szerda, 11:47:39
Abszolúte nem erről beszélek...
Ok, akkor félreértettem. Bocsánat érte.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #857 Dátum:
2012.08.29 szerda, 15:34:07 »
Idézetet írta: radish - 2012.08.29 szerda, 15:22:45
Nem azt állítom, hogy folyamatosan megy, az a természetes, hogy ki- bekapcsol a hőmérséklettől illetve terheléstől függően. De azért olyat állítani, hogy ilyenkor egyáltalán nem kapcsol be....
Ugyan nem ismerem hótt pontosan a 4-es klímarendszerét, nem lehet teljesen más, mint az enyém.
Ha kikapcsolom az AC gombbal, csak akkor kapcsol be, ha megnyomom a szélvédő párátlanító gombot. De ilyet sosem teszek, így nyilvánvaló, hogy a klímakompresszor nem kapcsol be.
Ebben az esetben a leghidegebb levegő, amit be tud fújni, az a kinti. Szerintem a 4-esnél is így műxik...
Ha be van kapcsolva az AC, akkor ha kell hűt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
radish
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #858 Dátum:
2012.08.29 szerda, 15:42:29 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.29 szerda, 15:34:07
Ugyan nem ismerem hótt pontosan a 4-es klímarendszerét, nem lehet teljesen más, mint az enyém.
Ha kikapcsolom az AC gombbal, csak akkor kapcsol be, ha megnyomom a szélvédő párátlanító gombot. De ilyet sosem teszek, így nyilvánvaló, hogy a klímakompresszor nem kapcsol be.
Ebben az esetben a leghidegebb levegő, amit be tud fújni, az a kinti. Szerintem a 4-esnél is így műxik...
Ha be van kapcsolva az AC, akkor ha kell hűt.
Ez természetesen ha ki van kapcsolva, akkor nem megy. De ha be van kapcsolva, akkor +4 fok alatt néha akkor is hűtött levegőt tol be, azaz nem csak a külsőt.
Naplózva
CsZoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #859 Dátum:
2012.08.29 szerda, 15:44:59 »
Idézetet írta: radish - 2012.08.29 szerda, 15:42:29
Ez természetesen ha ki van kapcsolva, akkor nem megy. De ha be van kapcsolva, akkor +4 fok
alatt
néha akkor is hűtött levegőt tol be, azaz nem csak a külsőt.
Azaz fölött. De pontosan erre gondoltam én is az előzőekben.
Naplózva
radish
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #860 Dátum:
2012.08.29 szerda, 15:47:01 »
Idézetet írta: CsZoli - 2012.08.29 szerda, 15:44:59
Azaz fölött. De pontosan erre gondoltam én is az előzőekben.
Igen úgy gondoltam. A lényeg, hogy így kitisztult a kép és lehet, hogy valóban Én értettem félre az egészet.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #861 Dátum:
2012.08.29 szerda, 16:09:04 »
Akkor azt mondjátok meg, hogy télen a mínuszokban a belehelt ablakokról, hogyan nyomja le a párát ha bekapcsolom?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
CsZoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #862 Dátum:
2012.08.29 szerda, 16:21:39 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.08.29 szerda, 16:09:04
Akkor azt mondjátok meg, hogy télen a mínuszokban a belehelt ablakokról, hogyan nyomja le a párát ha bekapcsolom?
Kiegészítő fűtés?
Nem tudom, de ha volt régebbi autód (klíma nélküli) abban nem úgy volt, hogy melegben indulás után párásított, hidegben meg nem? Én így emlékszem vissza.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #863 Dátum:
2012.08.29 szerda, 16:24:19 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.08.29 szerda, 16:09:04
Akkor azt mondjátok meg, hogy télen a mínuszokban a belehelt ablakokról, hogyan nyomja le a párát ha bekapcsolom?
Hideg motornál? Mert melegnél nyilvánvaló, hogy a meleg levegő leviszi.
A klíma +4 alatt nem nagyon tud működni, mindenféle befagyásos dolgok miatt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #864 Dátum:
2012.08.29 szerda, 16:28:04 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.29 szerda, 16:24:19
Hideg motornál? Mert melegnél nyilvánvaló, hogy a meleg levegő leviszi.
A klíma +4 alatt nem nagyon tud működni, mindenféle befagyásos dolgok miatt.
Hideg motornál. Beülök pl. sípálya mellett, esik a hó, és a ruhánkról a pára telenyomja az ablakokat...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #865 Dátum:
2012.08.29 szerda, 16:39:55 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.08.29 szerda, 16:28:04
Hideg motornál. Beülök pl. sípálya mellett, esik a hó, és a ruhánkról a pára telenyomja az ablakokat...
A 4-esben van elektromos fűtés (levegőt fűt, nem a radiátort).
Így.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Cirmos
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #866 Dátum:
2012.09.11 kedd, 20:31:16 »
Nem tudja valaki, hogy 2,0 TDCi motornál (143 LE) leállás utáni zúgásnak(pár másodperc) mi az oka?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #867 Dátum:
2012.09.11 kedd, 20:36:42 »
Idézetet írta: Cirmos - 2012.09.11 kedd, 20:31:16
Nem tudja valaki, hogy 2,0 TDCi motornál (143 LE) leállás utáni zúgásnak(pár másodperc) mi az oka?
EGR szelep tisztitás...
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #868 Dátum:
2012.09.12 szerda, 08:37:48 »
Idézetet írta: Cirmos - 2012.09.11 kedd, 20:31:16
Nem tudja valaki, hogy 2,0 TDCi motornál (143 LE) leállás utáni zúgásnak(pár másodperc) mi az oka?
Nekem a vákuumos mágnesszelepnek (leállító csappantyú) volt hangja, miután leállítás után elengedte a vákuumot.
Csere után megszűnt.
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #869 Dátum:
2012.09.12 szerda, 09:38:41 »
Idézetet írta: wyctor - 2012.09.11 kedd, 20:36:42
EGR szelep tisztitás...
Amikor nincs bezárva az autó, akkor folyamatosan jön egy halk sípoló hang a motortérből. Az is ez?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #870 Dátum:
2012.09.12 szerda, 09:45:12 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.09.12 szerda, 09:38:41
Amikor nincs bezárva az autó, akkor folyamatosan jön egy halk sípoló hang a motortérből. Az is ez?
Leállítás után ha bezárod akkor is fog jönni egy darabig.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #871 Dátum:
2012.09.12 szerda, 11:25:51 »
Valakinek volt már Engine malfunction üzenete vészüzemmóddal? (leállítás után eltűnt)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #872 Dátum:
2012.09.12 szerda, 11:29:06 »
Idézetet írta: stealt - 2012.09.12 szerda, 11:25:51
Valakinek volt már Engine malfunction üzenete vészüzemmóddal? (leállítás után eltűnt)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #873 Dátum:
2012.09.12 szerda, 11:37:45 »
Idézetet írta: alf - 2012.09.12 szerda, 11:29:06
Ma hajnalban csinálta miután végig tötymörögtem a balaton északi partján 50-nel meg 70-nel után megküldtem a pályán. Amikor hajtottam le akkor kb 1,5 km után dobta ezt a csodát. Sokat nem zavart menetközben motor leállít ujraindít és el is tünt a massage-ből. Utána amikor rámentem a másik pályára akkor megküldtem megint és nem jött elő. Egyelőre feltételezem, hogy valami átmeneti üzemanyag nyomás humor lehetett. Mostanában úgy adódott hogy nem a szokásos kutnál tankoltam egy párszor és szerintem ez össze fog dobni egy go szűrő cserét.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #874 Dátum:
2012.09.12 szerda, 12:07:36 »
Idézetet írta: stealt - 2012.09.12 szerda, 11:25:51
Valakinek volt már Engine malfunction üzenete vészüzemmóddal? (leállítás után eltűnt)
Túl lassan tötymörögtél
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #875 Dátum:
2012.09.12 szerda, 12:47:33 »
Idézetet írta: wyctor - 2012.09.12 szerda, 12:07:36
Túl lassan tötymörögtél
Valószínű mert ilyet még nem élt meg nálam a kocsi hogy végig 50-nel meg 70-el tötyögtem. Csak rám tőrt a nosztilgia. Végig olyan települések mellett jöttem el mint amikor katona voltam. (Csak most azért más körülményke között utaztam mint anno.) Az tégy hogy nagyon hangulatos volt de a kocsi lehet hogy undorító joyride-nak tartotta és legszívesebben a cipőmre ürítette volna a fáradt olaját.
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #876 Dátum:
2012.09.12 szerda, 19:59:16 »
Idézetet írta: stealt - 2012.09.12 szerda, 11:25:51
Valakinek volt már Engine malfunction üzenete vészüzemmóddal? (leállítás után eltűnt)
Elkezdett utálni a kocsid!
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #877 Dátum:
2012.09.12 szerda, 20:00:19 »
Idézetet írta: wyctor - 2012.09.11 kedd, 20:36:42
EGR szelep tisztitás...
Ez biztos?
nekem is csinálja néha.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #878 Dátum:
2012.09.12 szerda, 20:06:34 »
Idézetet írta: stealt - 2012.09.12 szerda, 11:25:51
Valakinek volt már Engine malfunction üzenete vészüzemmóddal? (leállítás után eltűnt)
Párszor énnis tötymörögtem már az északi parton, sőt, a déli parton is. Utána akadt olyan is, hogy meghajtottam. Szinte mindig másik kútnál tankolok, 130e van az autóban, és még sose volt ilyen üzentem, vagy vészüzemmód... Kopp- kopp- kopp
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #879 Dátum:
2012.09.12 szerda, 20:07:12 »
Idézetet írta: zsoel - 2012.09.12 szerda, 20:00:19
Ez biztos?
nekem is csinálja néha.
Értsd: valami bizbasz tisztítja, és annak van hangja.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #880 Dátum:
2012.09.12 szerda, 20:09:04 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.09.12 szerda, 20:07:12
Értsd: valami bizbasz tisztítja, és annak van hangja.
kici sá'ga ferdeszemű wc keféfel a kezében a s.zart kapargatja a szeleptányérról.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #881 Dátum:
2012.09.12 szerda, 20:51:21 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.09.12 szerda, 20:06:34
Párszor énnis tötymörögtem már az északi parton, sőt, a déli parton is. Utána akadt olyan is, hogy meghajtottam. Szinte mindig másik kútnál tankolok, 130e van az autóban, és még sose volt ilyen üzentem, vagy vészüzemmód... Kopp- kopp- kopp
Akkor biztos csak az volt a gond hogy a sokkal több lónak összeakadhatott a lába.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #882 Dátum:
2012.09.12 szerda, 20:52:10 »
Idézetet írta: alf - 2012.09.12 szerda, 20:09:04
kici sá'ga ferdeszemű wc keféfel a kezében a s.zart kapargatja a szeleptányérról.....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #883 Dátum:
2012.09.12 szerda, 21:02:07 »
Idézetet írta: stealt - 2012.09.12 szerda, 20:51:21
Akkor biztos csak az volt a gond hogy a sokkal több lónak összeakadhatott a lába.
Szerintem meg más lehetett a gond. Mondjuk túl lassan mentél (ótópályán kéccá kilométert 120-szal), és nem tudta kikormolni magát.
Szimplán ennyi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #884 Dátum:
2012.09.12 szerda, 21:06:13 »
Idézetet írta: Angel - 2012.09.12 szerda, 21:02:07
Szerintem meg más lehetett a gond. Mondjuk túl lassan mentél (ótópályán kéccá kilométert 120-szal), és nem tudta kikormolni magát.
Szimplán ennyi.
Én kettőszáz kilómétert autopályán 120-al?
Maradjunk annyiban hogy nem életszerű
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #885 Dátum:
2012.09.12 szerda, 21:24:37 »
Fejlemény: Lenyomtam azóta párszáz km-et volt benne rohadt dúgótól kezdve rendesen és hosszan tiport autopályan át minden és semmi hiba nincs csak szorgalmas talpalás. Semmi híre se bűze az Engine malfunctionnak. Nem lehet hogy a ECU a windows valamelyik verzióját kapta ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #886 Dátum:
2012.09.12 szerda, 21:27:58 »
Idézetet írta: stealt - 2012.09.12 szerda, 21:06:13
Én kettőszáz kilómétert autopályán 120-al?
Maradjunk annyiban hogy nem életszerű
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #887 Dátum:
2012.09.12 szerda, 21:31:52 »
Idézetet írta: zsoel - 2012.09.12 szerda, 20:00:19
Ez biztos?
nekem is csinálja néha.
Gyerekek!
Én mi a halál f*száért irogatok ide még néha éjjel is, amikor Ti meg nem magoljátok be rendesen!?
1x már leírtam, hogy mi ez az egr bhuziság.
Jön vmi friss tulaj, s csak azt mondja majd, hogy humbugolunk itt a témákban...
Tessék visszaolvasni.
Hány percenként, max hányszor mik történnek.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #888 Dátum:
2012.09.12 szerda, 21:32:23 »
Idézetet írta: stealt - 2012.09.12 szerda, 21:24:37
Fejlemény: Lenyomtam azóta párszáz km-et volt benne rohadt dúgótól kezdve rendesen és hosszan tiport autopályan át minden és semmi hiba nincs csak szorgalmas talpalás. Semmi híre se bűze az Engine malfunctionnak. Nem lehet hogy a ECU a windows valamelyik verzióját kapta ?
Tedd a Conversedet szerviz módba, hogy látsz-e vmi hibakódot.
meg én rendes Ford műszerrel ránéznék, hogy nincs-e nyoma ennek a dolognak.
Még most amíg friss az élmény...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #889 Dátum:
2012.09.12 szerda, 21:36:16 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.09.12 szerda, 21:31:52
Gyerekek!
Én mi a halál f*száért irogatok ide még néha éjjel is, amikor Ti meg nem magoljátok be rendesen!?
1x már leírtam, hogy mi ez az egr bhuziság.
Jön vmi friss tulaj, s csak azt mondja majd, hogy humbugolunk itt a témákban...
Tessék visszaolvasni.
Hány percenként, max hányszor mik történnek.
Én meg hányszor írjam le, hogy melyik ködlámpában milyen izzó van?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #890 Dátum:
2012.09.12 szerda, 22:21:18 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.09.12 szerda, 21:32:23
Tedd a Conversedet szerviz módba, hogy látsz-e vmi hibakódot.
meg én rendes Ford műszerrel ránéznék, hogy nincs-e nyoma ennek a dolognak.
Még most amíg friss az élmény...
c15100 - Lost Comms with the Restraints Control Module
Sokat nem aggaszt mert ezért van a garancia. Ha valami elő akar ugrani akkor azt addig tegye amíg garis.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #891 Dátum:
2012.09.12 szerda, 22:52:14 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.09.12 szerda, 21:36:16
Én meg hányszor írjam le, hogy melyik ködlámpában milyen izzó van?
Hát, drágatestvérem, ha nem utánad hívott volna fel a márkaszerviz, hogy az alvázszámom alapján H11 kell bele, akkor nem lettem volna hitetlen gyaur kutya...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #892 Dátum:
2012.09.12 szerda, 22:52:52 »
Idézetet írta: stealt - 2012.09.12 szerda, 22:21:18
c15100 - Lost Comms with the Restraints Control Module
Sokat nem aggaszt mert ezért van a garancia. Ha valami elő akar ugrani akkor azt addig tegye amíg garis.
Annyira mentél barátom, hogy elhagytad a biteket...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #893 Dátum:
2012.09.12 szerda, 23:06:11 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.09.12 szerda, 22:52:52
Annyira mentél barátom, hogy elhagytad a biteket...
Pedig Lepsénynél még megvolt....
Naplózva
_mb_
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #894 Dátum:
2012.09.14 péntek, 11:44:21 »
Sziasztok!
új vagyok és kérdezném, EGR szelep tisztítást valaki vállal - persze anyagiakért - Ford Mondeo MK4 Tur. Automata. 2008.01 évjáratnál..most léptem be a 92000 kilométerbe..vagy nem kell még?
Köszönöm...ha rossz helyre írtam sorry..majd szokom a környezetet
üdv Mindenkinek
Naplózva
_mb_
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #895 Dátum:
2012.09.14 péntek, 14:05:07 »
Idézetet írta: CsZoli - 2012.09.14 péntek, 11:48:02
Szia!
Üdv a fórumon!
Én vállalok - persze anyagiakért.
De fölösleges pénzkidobás lenne, mert elméletileg az autó automatikusan, önmagától végzi a szükséges időközönként.
Üdv!
Király...de ez mit jelent , sebesség vagy fordulatszám tartomány tartása folyamatosan és akkor majd elkezdi "csinálni" önmaga? mi ez a tartomány ? ha nem vagyok tolakodó kérdésemmel...
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #896 Dátum:
2012.09.14 péntek, 15:20:49 »
ÁLJ, ÁLLJ, ÁLLJ ! ! !
Gyerekek!
Olvassatok már vissza légy szíves mielőtt kérdeztek/válaszoltok vmit!
Keveritek a szezont a fazonnal!
Az újakat kérem, hogy olvassanak vissza mielőtt kérdeznek.
A nem annyira újakat is kérem, hogy olvassanak vissza mielőtt válszolnak, illetve olvassák el a kérdést is!
Köszi.
(kérem a hibás válasz korrigálását)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
CsZoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #897 Dátum:
2012.09.14 péntek, 16:08:14 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.09.14 péntek, 15:20:49
ÁLJ, ÁLLJ, ÁLLJ ! ! !
Gyerekek!
Olvassatok már vissza légy szíves mielőtt kérdeztek/válaszoltok vmit!
Keveritek a szezont a fazonnal!
Az újakat kérem, hogy olvassanak vissza mielőtt kérdeznek.
A nem annyira újakat is kérem, hogy olvassanak vissza mielőtt válszolnak, illetve olvassák el a kérdést is!
Köszi.
(kérem a hibás válasz korrigálását)
Igazad van,
, nyilvánosan megkövezem magam!
Lehet kicsit összekevertem a szezont a fazonnal?
Ezúton kérek elnézést _mb_ márkatárstól is a félrevezetésért, nem szándékos volt, csak az elmúlt időben elég sokat olvastam itt a fórumon és összekeveredtek a dolgok.
(Ja töröld légyszives a rossz hozzászólásom te is!
)
Legközelebb inkább ez lesz lesz:
Ettől függetlenül nem sok mindent találtam visszamenőleg, bár nincs is több órám ekkora anyagot átolvasni. Szóval lehet neked unalmas a sok egyforma kérdés, de szerintem meg pont azért van a fórum. (És ha már itt tartunk van azért töltelékanyag a topicokban rendesen (tőlem is)
.
Azért köszönöm a figyelmeztetést, legközelebb körültekintőbb leszek.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #898 Dátum:
2012.09.14 péntek, 16:10:52 »
Idézetet írta: CsZoli - 2012.09.14 péntek, 16:08:14
Igazad van,
, nyilvánosan megkövezem magam!
Lehet kicsit összekevertem a szezont a fazonnal?
Ezúton kérek elnézést _mb_ márkatárstól is a félrevezetésért, nem szándékos volt, csak az elmúlt időben elég sokat olvastam itt a fórumon és összekeveredtek a dolgok.
(Ja töröld légyszives a rossz hozzászólásom te is!
)
Legközelebb inkább ez lesz lesz:
Ettől függetlenül nem sok mindent találtam visszamenőleg, bár nincs is több órám ekkora anyagot átolvasni. Szóval lehet neked unalmas a sok egyforma kérdés, de szerintem meg pont azért van a fórum. (És ha már itt tartunk van azért töltelékanyag a topicokban rendesen (tőlem is)
.
Azért köszönöm a figyelmeztetést, legközelebb körültekintőbb leszek.
Amúgy a legtöbb esetben tényleg azt mondják, hogy nem kell tisztítani, vidd ki az autópályára, menj le balcsi délnyugati csücskéig, fürödj egyet, aztán vissza.
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #899 Dátum:
2012.09.14 péntek, 20:37:12 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.09.14 péntek, 15:20:49
ÁLJ, ÁLLJ, ÁLLJ ! ! !
Gyerekek!
Olvassatok már vissza légy szíves mielőtt kérdeztek/válaszoltok vmit!
Keveritek a szezont a fazonnal!
Az újakat kérem, hogy olvassanak vissza mielőtt kérdeznek.
A nem annyira újakat is kérem, hogy olvassanak vissza mielőtt válszolnak, illetve olvassák el a kérdést is!
Köszi.
(kérem a hibás válasz korrigálását)
Most akkor mi van?
Ha leállításkor hallom azt a kis zúgást, akkor az EGR szelep tisztul magától?
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
Oldalak:
1
...
11
12
13
14
15
16
17
[
18
]
19
20
21
22
23
24
25
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ