Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:06:59
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
25
26
27
28
29
30
31
[
32
]
33
34
35
36
37
38
39
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263600 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1550 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 22:21:41 »
[/quote] grat az 1,8 tdci-hez. nem tudom hogy csinálsz városban 4,9-et de nagy Spíííler vagy. nekem jó ha 6,8...
nekem is kuplungos, de elmegy ez... nyáron csere. (azaz másfél évet mentem ilyen kuplunggal = kb. 60e km)
Naplózva
medvegyev
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1551 Dátum:
2013.03.12 kedd, 14:21:37 »
Remélem nem ver át nagyon a computer mert ma már csak 4.8.
Bevittem abba a szervizbe, ahol csináltak rajta mindent, kinyomtatták nekem a teljes Gépkocsi történetet. Ha már ott voltam rákérdeztem a kuplungkinyomásos zörejre. Rögtön elkérték a kulcsot, megnézték. Kuplungtárcsát mondták mint "hibaforrás" (rugók kicsit kilágyultak) csodálkoztam, hogy van rugó a kettőstömegű lendkerekes autó kuplungjában, de megerősítették, hogy ebben van, viszont azt is mondták, hogy nem kell foglalkozni ezzel, amíg el nem kopik a tárcsa.
Lenne még egy kis apróság, a vezető oldali ülés deréktámasza eltört, ami nem is zavarna igazán, viszont van egy fém darab, ami kiáll a hátulján, az előző tulaj már mondta, hogy egyszer cserélték az ülést pont emiatt, van erre valami házi gyógymód?
Köszi előre is.
Naplózva
Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
Sved1K
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1552 Dátum:
2013.03.12 kedd, 14:43:07 »
Idézetet írta: medvegyev - 2013.03.12 kedd, 14:21:37
Remélem nem ver át nagyon a computer mert ma már csak 4.8.
Bevittem abba a szervizbe, ahol csináltak rajta mindent, kinyomtatták nekem a teljes Gépkocsi történetet. Ha már ott voltam rákérdeztem a kuplungkinyomásos zörejre. Rögtön elkérték a kulcsot, megnézték. Kuplungtárcsát mondták mint "hibaforrás" (rugók kicsit kilágyultak) csodálkoztam, hogy van rugó a kettőstömegű lendkerekes autó kuplungjában, de megerősítették, hogy ebben van, viszont azt is mondták, hogy nem kell foglalkozni ezzel, amíg el nem kopik a tárcsa.
Lenne még egy kis apróság, a vezető oldali ülés deréktámasza eltört, ami nem is zavarna igazán, viszont van egy fém darab, ami kiáll a hátulján, az előző tulaj már mondta, hogy egyszer cserélték az ülést pont emiatt, van erre valami házi gyógymód?
Köszi előre is.
varosban 4.8 nagyon alacsony. Nekem out-on ennyi.
Naplózva
medvegyev
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1553 Dátum:
2013.03.12 kedd, 15:49:35 »
Idézetet írta: medvegyev - 2013.03.12 kedd, 14:21:37
Lenne még egy kis apróság, a vezető oldali ülés deréktámasza eltört, ami nem is zavarna igazán, viszont van egy fém darab, ami kiáll a hátulján, az előző tulaj már mondta, hogy egyszer cserélték az ülést pont emiatt, van erre valami házi gyógymód?
Akkor meg is válaszolom magamnak, meg azoknak akiket még érint az ügy:
http://www.talkford.com/topic/186226-driver-seat-lumbar-support/
Naplózva
Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1554 Dátum:
2013.03.12 kedd, 16:41:01 »
Idézetet írta: medvegyev - 2013.03.12 kedd, 14:21:37
Remélem nem ver át nagyon a computer mert ma már csak 4.8.
Bevittem abba a szervizbe, ahol csináltak rajta mindent, kinyomtatták nekem a teljes Gépkocsi történetet. Ha már ott voltam rákérdeztem a kuplungkinyomásos zörejre. Rögtön elkérték a kulcsot, megnézték. Kuplungtárcsát mondták mint "hibaforrás" (rugók kicsit kilágyultak) csodálkoztam, hogy van rugó a kettőstömegű lendkerekes autó kuplungjában, de megerősítették, hogy ebben van, viszont azt is mondták, hogy nem kell foglalkozni ezzel, amíg el nem kopik a tárcsa.
Lenne még egy kis apróság, a vezető oldali ülés deréktámasza eltört, ami nem is zavarna igazán, viszont van egy fém darab, ami kiáll a hátulján, az előző tulaj már mondta, hogy egyszer cserélték az ülést pont emiatt, van erre valami házi gyógymód?
Köszi előre is.
Én is gratulálok a kocsihoz, és ezzel egy új taggal bővült az 1.8-ok tábora, több visszajelzés jön legalább innen is.
A 4.8-as fogyasztás biztos nem annyi, rosszul számolhat a computered, m kizárt. De ettől még nagyon jó fogyasztása van az 1.8-nak, szal amiatt nem kell aggódnod.
Ez az ülés dolog nálam is meg van, de én nem foglalkoztam vele. Viszont ez a házi módszer érdekel.
Nincs meg magyarul is az a leírás amit belinkeltél, m nincs kedvem a szótáramat böngészni!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1555 Dátum:
2013.03.12 kedd, 17:29:42 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.03.12 kedd, 16:41:01
Én is gratulálok a kocsihoz, és ezzel egy új taggal bővült az 1.8-ok tábora, több visszajelzés jön legalább innen is.
A 4.8-as fogyasztás biztos nem annyi, rosszul számolhat a computered, m kizárt. De ettől még nagyon jó fogyasztása van az 1.8-nak, szal amiatt nem kell aggódnod.
Ez az ülés dolog nálam is meg van, de én nem foglalkoztam vele. Viszont ez a házi módszer érdekel.
Nincs meg magyarul is az a leírás amit belinkeltél, m nincs kedvem a szótáramat böngészni!!!
A weblapfordító érdekesen teszi a dolgát, de már a szöveg miatt érdemes végignézni!
http://www.webforditas.hu/weblap-fordito.php
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
medvegyev
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1556 Dátum:
2013.03.12 kedd, 17:30:26 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.03.12 kedd, 16:41:01
Én is gratulálok a kocsihoz, és ezzel egy új taggal bővült az 1.8-ok tábora, több visszajelzés jön legalább innen is.
A 4.8-as fogyasztás biztos nem annyi, rosszul számolhat a computered, m kizárt. De ettől még nagyon jó fogyasztása van az 1.8-nak, szal amiatt nem kell aggódnod.
Ez az ülés dolog nálam is meg van, de én nem foglalkoztam vele. Viszont ez a házi módszer érdekel.
Nincs meg magyarul is az a leírás amit belinkeltél, m nincs kedvem a szótáramat böngészni!!!
Koszi!
Eddig 560 km-t mentem, van meg 760 a computer szerint, atlag 28km/h. Hany literes a tankja? 70-et lattam. Ha eleri a 0-at a szamlalo tenyleg megall, vagy van meg benne aranytartalek?
Szekre visszaterve, a kepek eleg beszedesek, de ha vegigcsinalom, lehet keszitek egy magyar doksit, hogy fentmaradjak az utokornak
Naplózva
Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1557 Dátum:
2013.03.12 kedd, 19:28:18 »
Idézetet írta: medvegyev - 2013.03.12 kedd, 17:30:26
Koszi!
Eddig 560 km-t mentem, van meg 760 a computer szerint, atlag 28km/h. Hany literes a tankja? 70-et lattam. Ha eleri a 0-at a szamlalo tenyleg megall, vagy van meg benne aranytartalek?
Szekre visszaterve, a kepek eleg beszedesek, de ha vegigcsinalom, lehet keszitek egy magyar doksit, hogy fentmaradjak az utokornak
Igen 70 literes a tankja.
Én úgy 1000 és 1100 km között szoktam vele elmenni teli tankkal. Főként város, de van benne országúti is. Mikor nyáron mentünk nyaralni Tokajba, akkor majdnem 1200km-t tudtam megtenni egy tankkal!
Ha eléri a nullát nem áll meg, elkezd újból kalibrálni, h még mennyit lehet vele menni.
Szal arra ne nagyon adj, inkább a mutatóra, ha az teljesen eléri a piros csíkot, vagyis a nullát, akkor sztem még kb. 10km-t bírhat. Az MKIII-as Mondeonk kb. 10-20 km-t tudott megtenni ekkor még, édesapám letesztelte!
Sztem ez sem tud kevesebbet!
Ha megcsinálod az ülést, akkor tényleg csinálhatnál egy magyar dokumentációt róla!!! köszi
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1558 Dátum:
2013.03.12 kedd, 20:40:30 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.03.12 kedd, 19:28:18
Igen 70 literes a tankja.
Én úgy 1000 és 1100 km között szoktam vele elmenni teli tankkal. Főként város, de van benne országúti is. Mikor nyáron mentünk nyaralni Tokajba, akkor majdnem 1200km-t tudtam megtenni egy tankkal!
Ha eléri a nullát nem áll meg, elkezd újból kalibrálni, h még mennyit lehet vele menni.
Szal arra ne nagyon adj, inkább a mutatóra, ha az teljesen eléri a piros csíkot, vagyis a nullát, akkor sztem még kb. 10km-t bírhat. Az MKIII-as Mondeonk kb. 10-20 km-t tudott megtenni ekkor még, édesapám letesztelte!
Sztem ez sem tud kevesebbet!
Ha megcsinálod az ülést, akkor tényleg csinálhatnál egy magyar dokumentációt róla!!! köszi
nulla jelzésnél még kb 30km van benne, de ne húzzátok túl. én ennyit már mentem vele.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1559 Dátum:
2013.03.12 kedd, 20:49:20 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.03.12 kedd, 20:40:30
nulla jelzésnél még kb 30km van benne, de ne húzzátok túl. én ennyit már mentem vele.
Akkor kössz, már ezt is tudjuk!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1560 Dátum:
2013.03.12 kedd, 21:02:42 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.03.12 kedd, 20:49:20
Akkor kössz, már ezt is tudjuk!!
ja, és nálam 75 literes a tank,
már tankoltam bele 72,3 litert
Naplózva
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1561 Dátum:
2013.03.12 kedd, 21:05:30 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.03.12 kedd, 21:02:42
ja, és nálam 75 literes a tank,
már tankoltam bele 72,3 litert
Az OMH - t küld a kútra, ahol tankoltál!
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1562 Dátum:
2013.03.12 kedd, 21:24:47 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.03.12 kedd, 21:02:42
ja, és nálam 75 literes a tank,
már tankoltam bele 72,3 litert
75l
?
Én a könyvét is néztem és abban is az volt írva. Sztem a kombi nem különb, szal neked is annyinak kell lenni!!
Vagy tényleg többet számláztak Neked!!!
Vagy Te már a csomagtartóba s töltöttél!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1563 Dátum:
2013.03.13 szerda, 07:02:24 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.03.12 kedd, 21:24:47
75l
?
Én a könyvét is néztem és abban is az volt írva. Sztem a kombi nem különb, szal neked is annyinak kell lenni!!
Vagy tényleg többet számláztak Neked!!!
Vagy Te már a csomagtartóba s töltöttél!!
nem 75ös,csak a csövet is feltoltotte....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
medvegyev
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1564 Dátum:
2013.03.13 szerda, 12:56:38 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.03.12 kedd, 19:28:18
Ha megcsinálod az ülést, akkor tényleg csinálhatnál egy magyar dokumentációt róla!!! köszi
Nem csináltam még meg, de lefordítotam, elküldtem az
info@mondeo.hu
-ra, hogy rakják ki a FAQ-ba
Üdv.:
medvegyev
Naplózva
Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1565 Dátum:
2013.03.13 szerda, 13:10:49 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.03.12 kedd, 21:24:47
75l
?
Én a könyvét is néztem és abban is az volt írva. Sztem a kombi nem különb, szal neked is annyinak kell lenni!!
Vagy tényleg többet számláztak Neked!!!
Vagy Te már a csomagtartóba s töltöttél!!
Idézetet írta: alf - 2013.03.13 szerda, 07:02:24
nem 75ös,csak a csövet is feltoltotte....
Idézetet írta: papione - 2013.03.12 kedd, 21:05:30
Az OMH - t küld a kútra, ahol tankoltál!
Én úgy értelmezem, h 75literes a tank, és tankolt már bele 72litert. vagy nem?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1566 Dátum:
2013.03.13 szerda, 14:34:10 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.13 szerda, 13:10:49
Én úgy értelmezem, h 75literes a tank, és tankolt már bele 72litert. vagy nem?
Nyilván irónia. Ha 72,5 litert tankol valaki, akkor joggal gondolja, hogy csak a tank lehet 75 literes, és nem a kút csapta be.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1567 Dátum:
2013.03.13 szerda, 17:23:18 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.03.13 szerda, 14:34:10
Nyilván irónia. Ha 72,5 litert tankol valaki, akkor joggal gondolja, hogy csak a tank lehet 75 literes, és nem a kút csapta be.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1568 Dátum:
2013.03.13 szerda, 17:23:58 »
Idézetet írta: medvegyev - 2013.03.13 szerda, 12:56:38
Nem csináltam még meg, de lefordítotam, elküldtem az
info@mondeo.hu
-ra, hogy rakják ki a FAQ-ba
Üdv.:
medvegyev
Oksa, köszi!
Akkor remélem mihamarabb kiteszik!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
tomeed
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1569 Dátum:
2013.03.13 szerda, 18:30:43 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.03.12 kedd, 21:02:42
ja, és nálam 75 literes a tank,
már tankoltam bele 72,3 litert
Akkor neked valami csoda járgányt sikerült belgáktól vagy honnan leakasztani
De egyszerűbb és hihetőbb magyarázat, hogy lopják a gázolajat a kúton ahol tankoltál.
Nincs ezzel gond, adtál ajándékba egy ezrest, na bumm.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1570 Dátum:
2013.03.13 szerda, 21:22:38 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.03.13 szerda, 18:30:43
Akkor neked valami csoda járgányt sikerült belgáktól vagy honnan leakasztani
De egyszerűbb és hihetőbb magyarázat, hogy lopják a gázolajat a kúton ahol tankoltál.
Nincs ezzel gond, adtál ajándékba egy ezrest, na bumm.
Ugyan ez Magyarország!!!!
Itt ilyen nincs!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1571 Dátum:
2013.03.13 szerda, 22:00:38 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.03.13 szerda, 21:22:38
Ugyan ez Magyarország!!!!
Itt ilyen nincs!!!
A tűréshatár olyan mint a statisztika, mindent elbír!
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1572 Dátum:
2013.03.14 csütörtök, 00:57:53 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.03.13 szerda, 17:23:18
na ja. érdekes. lehet tényleg telenyomtam a csövet...
megnéztem etisben, 70 liter. fax tudja mi lehetett. 2 liter belefér a csőbe?múlkor néztem, kb 70-80cm hosszúnak láttam, kb 3-4cm keresztmetszettel. mindegy.
ma nyomtam egy "engine malfunction" témát. van egy *** bekötőút, és kanyarba kell kistartolni. na forgott is szépen -el a kerék- esp villogott vadul, aztán kiakadt és kidobta a kulcsot, meg az ESP lámpa is világított. piros lámpánál restart, és azóta minden oké. kicsit feszült voltam...na
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1573 Dátum:
2013.03.14 csütörtök, 07:03:40 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.03.14 csütörtök, 00:57:53
na ja. érdekes. lehet tényleg telenyomtam a csövet...
megnéztem etisben, 70 liter. fax tudja mi lehetett. 2 liter belefér a csőbe?múlkor néztem, kb 70-80cm hosszúnak láttam, kb 3-4cm keresztmetszettel. mindegy.
ma nyomtam egy "engine malfunction" témát. van egy *** bekötőút, és kanyarba kell kistartolni. na forgott is szépen -el a kerék- esp villogott vadul, aztán kiakadt és kidobta a kulcsot, meg az ESP lámpa is világított. piros lámpánál restart, és azóta minden oké. kicsit feszült voltam...na
én már 2x tankoltam 72 litert.belefér,es még mindig volt hátra 30 km.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mbdeb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 426
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1574 Dátum:
2013.03.14 csütörtök, 07:54:59 »
Idézetet írta: medvegyev - 2013.03.13 szerda, 12:56:38
Nem csináltam még meg, de lefordítotam, elküldtem az
info@mondeo.hu
-ra, hogy rakják ki a FAQ-ba
Üdv.:
medvegyev
Küldd nekem, hamarabb kinn lesz. e-mail címem a profilomban.
Naplózva
Olcsó minőségi tárhely honlapodnak
->
www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
mikee841
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1575 Dátum:
2013.03.16 szombat, 00:03:30 »
Sziasztok.
Relative uj vagyok az oldalatokon. Kicsit atbongesztem a topicot es csak azt szeretnem megkerdezni hogy EGR okozhat ilyeneket?
1. uresben gazadasnal 1300-1500 fordulatnal rangatas...remeg az egesz auto
2. motor lekapcsolasnal mintha megrazkodna a motor (meg valami femes hang is tarsul hozza - nem a kettostomegu mert az mar cserelve volt)
1.8 TDCi 2008-as pariparol van szo.
Elore is koszi
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1576 Dátum:
2013.03.16 szombat, 00:29:22 »
Idézetet írta: mikee841 - 2013.03.16 szombat, 00:03:30
Sziasztok.
Relative uj vagyok az oldalatokon. Kicsit atbongesztem a topicot es csak azt szeretnem megkerdezni hogy EGR okozhat ilyeneket?
1. uresben gazadasnal 1300-1500 fordulatnal rangatas...remeg az egesz auto
2. motor lekapcsolasnal mintha megrazkodna a motor (meg valami femes hang is tarsul hozza - nem a kettostomegu mert az mar cserelve volt)
1.8 TDCi 2008-as pariparol van szo.
Elore is koszi
1. nem szereti az alacsony fordulatot, ill. jobb minőségű gázolajnál nem csinál ilyet, illetve csak 4. 5. 6. fokozatban rángat, lejjebb nem.
2. pedig ez tipikus KT LK hang.
Naplózva
mikee841
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1577 Dátum:
2013.03.16 szombat, 07:04:47 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.03.16 szombat, 00:29:22
1. nem szereti az alacsony fordulatot, ill. jobb minőségű gázolajnál nem csinál ilyet, illetve csak 4. 5. 6. fokozatban rángat, lejjebb nem.
2. pedig ez tipikus KT LK hang.
Nekem is a KT LK mondtak elso korben, aztan lass csodat, nem az volt...
( Erdekesseg hogy ha kinyomott kuplunggal fullasztom le akkor minden ok.
Mar sebvaltoproblemaval is riogattak.
Ami a rangatast illeti, nekem inkabb hodeg motornal 1,2 ben erezheto inkabb - de ez elenyeszo, inkabb az zavar, hogy uresben gazfroccsnel remeg az egesz kocsi. Remelm nem a porlasztok mert akkor nagyon melyen a zsebembe kellene nyulnom es azt nem szeretnem. Egyeb otlet esetleg?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1578 Dátum:
2013.03.16 szombat, 08:15:16 »
Idézetet írta: mikee841 - 2013.03.16 szombat, 07:04:47
Nekem is a KT LK mondtak elso korben, aztan lass csodat, nem az volt...
( Erdekesseg hogy ha kinyomott kuplunggal fullasztom le akkor minden ok.
pedig ott lesz a baj. nem véletlen van csöndben ha benyomod a kuplungot. és üresben is azért remeg mert kuka a lendkerék. gondolom ha benyomod a kuplungot annál a fordulatnál akkor nem remeg. 1.8-asok valamiért szeretnek lendkerék problémások lenni.. mennyi km-el ezelőtt volt cserélve? miért mondod h nem az volt, mikor még mindig rossz?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
mikee841
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1579 Dátum:
2013.03.16 szombat, 08:44:44 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.16 szombat, 08:15:16
pedig ott lesz a baj. nem véletlen van csöndben ha benyomod a kuplungot. és üresben is azért remeg mert kuka a lendkerék. gondolom ha benyomod a kuplungot annál a fordulatnál akkor nem remeg. 1.8-asok valamiért szeretnek lendkerék problémások lenni.. mennyi km-el ezelőtt volt cserélve? miért mondod h nem az volt, mikor még mindig rossz?
Mult even tavasszal csereltettem ki es 10 ezer kilometer utan lettem erre figyelmes, azt hittem a csere utan eltunik ez a "problema". Ezert visszavittem es azt montak, hogy elofordulhat, hogy hibas volt a lenkerek ezert vettem egy ujat azzal hogy a masikat visszakuldjuk hogy gariban teritsek vissza a penzt. Ez augusztusan volt, decemberre!!! meg is kaptam a valaszt hogy a lendkerek okes, minen a hatarerteken belul van, igy most van egy folos ledkerekem a pinceben, szoval szerintem ez nem lehet a problema. De most mar igazan nem tudom akkor mi csinalhatja. Kicsit mar olyan erzesem van mintha szelmalomharcot vivnek....
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1580 Dátum:
2013.03.16 szombat, 09:18:02 »
Idézetet írta: mikee841 - 2013.03.16 szombat, 08:44:44
Mult even tavasszal csereltettem ki es 10 ezer kilometer utan lettem erre figyelmes, azt hittem a csere utan eltunik ez a "problema". Ezert visszavittem es azt montak, hogy elofordulhat, hogy hibas volt a lenkerek ezert vettem egy ujat azzal hogy a masikat visszakuldjuk hogy gariban teritsek vissza a penzt. Ez augusztusan volt, decemberre!!! meg is kaptam a valaszt hogy a lendkerek okes, minen a hatarerteken belul van, igy most van egy folos ledkerekem a pinceben, szoval szerintem ez nem lehet a problema. De most mar igazan nem tudom akkor mi csinalhatja. Kicsit mar olyan erzesem van mintha szelmalomharcot vivnek....
komplett cseréltetek mindent? kuplung tárcsa-szerkezet-kinyomó-lendkerék?
Alulra írj ki a kocsidról pár adatot, mint mindenki, h könnyeb legyen segíteni. De most az fontosabb lenne merre laksz. Profilodban a fórum profil információba tudod ezeket megcsinálni.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.16 szombat, 09:19:47 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1581 Dátum:
2013.03.16 szombat, 09:44:00 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.16 szombat, 09:18:02
komplett cseréltetek mindent? kuplung tárcsa-szerkezet-kinyomó-lendkerék?
Alulra írj ki a kocsidról pár adatot, mint mindenki, h könnyeb legyen segíteni. De most az fontosabb lenne merre laksz. Profilodban a fórum profil információba tudod ezeket megcsinálni.
Én is pont ezt akartam kérdezni, hogy a kuplung szerkezet is cserélve lett e vele, mert általában ezeket együtt ajánlják.
Ha *** a kinyomó villád, v mi a rosebb a neve, akkor az szintén okozhat hasonló tüneteket.
Bár ha könnyen teszed az autód váltóját egyik sebességből a másikba, akkor sztem azzal sincs gond.
De amiket leírtál az tényleg lendkerék gyanús, de így h cserélve volt....
Nekem 162ezer km-nél jár az autó óra szerint, de még nem volt lendkerék cserélve. Leállításkor ha nem nyomom be a kuplungot nekem is megremeg minden, hol kicsit, hol jobban. De az autó még nem ráz úgy, ahogy Te leírtad.
Tényleg írd le az adataidat, h pl. merre felé laksz, hátha egy jó szerelőt ismerünk arra.
Hány kilométer van az autódban???
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1582 Dátum:
2013.03.16 szombat, 09:47:26 »
Idézetet írta: mikee841 - 2013.03.16 szombat, 00:03:30
Sziasztok.
Relative uj vagyok az oldalatokon. Kicsit atbongesztem a topicot es csak azt szeretnem megkerdezni hogy EGR okozhat ilyeneket?
1. uresben gazadasnal 1300-1500 fordulatnal rangatas...remeg az egesz auto
2. motor lekapcsolasnal mintha megrazkodna a motor (meg valami femes hang is tarsul hozza - nem a kettostomegu mert az mar cserelve volt)
1.8 TDCi 2008-as pariparol van szo.
Elore is koszi
Bocs, az első kérdésedre nem is válaszoltam...
EGR sztem nem okozhat ilyen tüneteket, max teljesítmény csökkenést, erővesztést, de az sem kifejezetten csak EGR miatt lehet.
Egyébként elég jó ezeknek az autóknak az öntisztító mechanikája, nekem 160ezernél nézték az EGR-et, de nem nagyon volt koszos.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
mikee841
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1583 Dátum:
2013.03.16 szombat, 14:25:09 »
Na szoval a profilomban eszkozoltem nehany valtozast, remelem lathato minden. Szlovakiabol vagyok de Gyor es kornyeke nekem nagyon megfelel. Akar utazni is hajlando vagyok csak hogy egy igazan hozzaerto ember kezebe adjam a kis automat. Tenyleg jo lenne ha tudnatok segiteni talalni egy olyan szerelot akinek nem kell konyorogni hogy vessen egy pillantast a kocsira.
A valaszaim pedig:
1. Igen minden cserelve volt (atszamitva kb 300 rugo ugyhogy nagyon orultem)
2. Ami a sebessegvaltast illeti az siman megy, bar a kettest kicsit kemenyebben veszi de ez mar csak inkabb szorszalhasogatas. Bar valtaskor is erzek nemi rezonanciat a pedalon, nem tudom ez normalis-e.
3. Ora szerint 122 ezer, bar nem akarom elhinni
. 2 eve vettem 2,5 evesen, ora szerint 60ezer km-el. De amikor csereltek a lendkereket sajnos mar nem az eredetit vettek ki belole
Most igazabol azon filozom hogy megtartsam-e, ehhez kellene egy szaki velemenye. Anno nem egy penztemetot akartam venni hanem egy jo kis kocsit.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1584 Dátum:
2013.03.16 szombat, 17:47:17 »
Idézetet írta: mikee841 - 2013.03.16 szombat, 14:25:09
Na szoval a profilomban eszkozoltem nehany valtozast, remelem lathato minden. Szlovakiabol vagyok de Gyor es kornyeke nekem nagyon megfelel. Akar utazni is hajlando vagyok csak hogy egy igazan hozzaerto ember kezebe adjam a kis automat. Tenyleg jo lenne ha tudnatok segiteni talalni egy olyan szerelot akinek nem kell konyorogni hogy vessen egy pillantast a kocsira.
A valaszaim pedig:
1. Igen minden cserelve volt (atszamitva kb 300 rugo ugyhogy nagyon orultem)
2. Ami a sebessegvaltast illeti az siman megy, bar a kettest kicsit kemenyebben veszi de ez mar csak inkabb szorszalhasogatas. Bar valtaskor is erzek nemi rezonanciat a pedalon, nem tudom ez normalis-e.
3. Ora szerint 122 ezer, bar nem akarom elhinni
. 2 eve vettem 2,5 evesen, ora szerint 60ezer km-el. De amikor csereltek a lendkereket sajnos mar nem az eredetit vettek ki belole
Most igazabol azon filozom hogy megtartsam-e, ehhez kellene egy szaki velemenye. Anno nem egy penztemetot akartam venni hanem egy jo kis kocsit.
szerelővel kapcsolatban írj a régios topicon belül a nyugat dunántúli mondeosoknak, biztos tudnak győr környékén szerelőt ajánlani. (Fórum és lentebb ott lesz:Régiók)
érdekes ez az egész, én most nem tudok erre semmi használhatót mondani.
A remegés/rázkódás benyomott kuplungnál is van állóhelyben?
A fölös lendkereket tedd fel a keres-kínálba, előbb utóbb kelleni fog valakinek.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.16 szombat, 17:57:27 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1585 Dátum:
2013.03.16 szombat, 17:54:45 »
Idézetet írta: mikee841 - 2013.03.16 szombat, 14:25:09
Na szoval a profilomban eszkozoltem nehany valtozast, remelem lathato minden. Szlovakiabol vagyok de Gyor es kornyeke nekem nagyon megfelel. Akar utazni is hajlando vagyok csak hogy egy igazan hozzaerto ember kezebe adjam a kis automat. Tenyleg jo lenne ha tudnatok segiteni talalni egy olyan szerelot akinek nem kell konyorogni hogy vessen egy pillantast a kocsira.
A valaszaim pedig:
1. Igen minden cserelve volt (atszamitva kb 300 rugo ugyhogy nagyon orultem)
2. Ami a sebessegvaltast illeti az siman megy, bar a kettest kicsit kemenyebben veszi de ez mar csak inkabb szorszalhasogatas. Bar valtaskor is erzek nemi rezonanciat a pedalon, nem tudom ez normalis-e.
3. Ora szerint 122 ezer, bar nem akarom elhinni
. 2 eve vettem 2,5 evesen, ora szerint 60ezer km-el. De amikor csereltek a lendkereket sajnos mar nem az eredetit vettek ki belole
Most igazabol azon filozom hogy megtartsam-e, ehhez kellene egy szaki velemenye. Anno nem egy penztemetot akartam venni hanem egy jo kis kocsit.
Ez a pedál rezonancia is lendkerék és kuplung szerkezet gyanús....
NAgyon érdekes... az is, h már előtted is volt cserélve a lendkerék, meg még TE is cserélted. Sztem akkor ezt az autót agyon vágták párszor, biztos nem egy normális sofőrje volt, hanem aki széthajtotta.
Mondom nekem még semmi iylen csere nem volt és sztem így 160ezernél sem érzem még szükségességét.
Én Győrben nem tudok Neked mondani, talán a régiós topicban tudnak majd a fiúk, vagy ha Győrből Pestre felugrasz Vikhez, akkor az lenne a legjobb megoldás. De majd kiderül tud vki ajánlani egy jó szerelőt Győr környékén.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1586 Dátum:
2013.03.16 szombat, 19:40:43 »
Idézetet írta: mikee841 - 2013.03.16 szombat, 14:25:09
Na szoval a profilomban eszkozoltem nehany valtozast, remelem lathato minden. Szlovakiabol vagyok de Gyor es kornyeke nekem nagyon megfelel. Akar utazni is hajlando vagyok csak hogy egy igazan hozzaerto ember kezebe adjam a kis automat. Tenyleg jo lenne ha tudnatok segiteni talalni egy olyan szerelot akinek nem kell konyorogni hogy vessen egy pillantast a kocsira.
A valaszaim pedig:
1. Igen minden cserelve volt (atszamitva kb 300 rugo ugyhogy nagyon orultem)
2. Ami a sebessegvaltast illeti az siman megy, bar a kettest kicsit kemenyebben veszi de ez mar csak inkabb szorszalhasogatas. Bar valtaskor is erzek nemi rezonanciat a pedalon, nem tudom ez normalis-e.
3. Ora szerint 122 ezer, bar nem akarom elhinni
. 2 eve vettem 2,5 evesen, ora szerint 60ezer km-el. De amikor csereltek a lendkereket sajnos mar nem az eredetit vettek ki belole
Most igazabol azon filozom hogy megtartsam-e, ehhez kellene egy szaki velemenye. Anno nem egy penztemetot akartam venni hanem egy jo kis kocsit.
Ment a p.ü. a szerelővel kapcsolatban!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
mikee841
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1587 Dátum:
2013.03.17 vasárnap, 20:19:00 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.03.16 szombat, 19:40:43
Ment a p.ü. a szerelővel kapcsolatban!!!
Nagyon szepen koszi, megprobalom majd felkeresni a kozeljovoben aztan majd megirom hogy mi volt.
Koszi a segitokeszsegeteket, ertekelem!
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1588 Dátum:
2013.03.17 vasárnap, 20:51:51 »
Idézetet írta: mikee841 - 2013.03.17 vasárnap, 20:19:00
Nagyon szepen koszi, megprobalom majd felkeresni a kozeljovoben aztan majd megirom hogy mi volt.
Koszi a segitokeszsegeteket, ertekelem!
Nincs mit!!
És írj, majd hogy mi volt!!!
Egyébként ma reggel hideg motornál nekem is ugyanezek a tünetek előjöttek. üresben 1500 körül rángás, meg vmi zaj mikor nem nyomtam neki a gázt, hanem elengedtem, szintén álló helyzetben és üresben.
Aztán mentem egy kört és többet ma már nem is jelentkezett. Sztem csak hideg indítás utána hülyeség v nála.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1589 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 10:36:13 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.03.17 vasárnap, 20:51:51
Nincs mit!!
És írj, majd hogy mi volt!!!
Egyébként ma reggel hideg motornál nekem is ugyanezek a tünetek előjöttek. üresben 1500 körül rángás, meg vmi zaj mikor nem nyomtam neki a gázt, hanem elengedtem, szintén álló helyzetben és üresben.
Aztán mentem egy kört és többet ma már nem is jelentkezett. Sztem csak hideg indítás utána hülyeség v nála.
nekem indításkor van egy kis félrekalimpálás, meg csattogás, meg kis füstpamacs. szerintem izzítógyertya
kéne már cserélni. valaki mondana rá árat? meg hogy melyiket NE vegyek?
köszi
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1590 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 12:20:15 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.03.18 hétfő, 10:36:13
nekem indításkor van egy kis félrekalimpálás, meg csattogás, meg kis füstpamacs. szerintem izzítógyertya
kéne már cserélni. valaki mondana rá árat? meg hogy melyiket NE vegyek?
köszi
Az nekem is volt ebben a hidegben.
De amint kijön a jó idő semmi. Sztem most már ne cserélj, ráérsz majd a köv. tél előtt, v alatt.
AMúgy ilyen 2-3ezer Ft darabja neki.
Azt, h milyet ne vegyél nem tudom. Sztem nincs itt akkora jelentősége!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1591 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 15:05:41 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.03.18 hétfő, 12:20:15
Az nekem is volt ebben a hidegben.
De amint kijön a jó idő semmi. Sztem most már ne cserélj, ráérsz majd a köv. tél előtt, v alatt.
AMúgy ilyen 2-3ezer Ft darabja neki.
Azt, h milyet ne vegyél nem tudom. Sztem nincs itt akkora jelentősége!
értem, de nyáron nem izzít rá, vagy mi? ha most is szarul izzít...
180-as szervíznél vezérlés és kuplung, akkor lehet ez is bejátszik.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1592 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 15:12:48 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.03.18 hétfő, 15:05:41
értem, de nyáron nem izzít rá, vagy mi? ha most is szarul izzít...
180-as szervíznél vezérlés és kuplung, akkor lehet ez is bejátszik.
Én úgy hallottam, hogy főként télen, a hidegben izzít nehezen, ha már csere érett. Nyáron a melegben nem okoz neki gondot az izzítás.
HA igen akkor már nagyon szhar ls akkor tényleg csere!!!
Sztem nézd meg majd, ha felmelegszik a levegő jobban, akkor is nehezebb dolga lesz az izzítás v. sem.
Addig meg nagy gondot nem fog okozni.... sztem!! De persze garanciát nem vállalok!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Szabo0624
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1593 Dátum:
2013.03.19 kedd, 20:45:43 »
Sziasztok!
Mennyire megbízhatóak az 1.8 TDCI motorok, illetve 130-140 ezer km-el mennyire ajánlatos megvenni őket? Van használtauton néhány 1.8 TDCI Magyarországi "garantált" km-el, amiket nézegetek, de nem tudom, hogy ennyi km után mik azok a hibák amik előjöhetnek! Pl. porlasztócsúcs, kettős tömegű lendkerék! Úgy gondolom ezek 130 ezer km után várható, hogy valamikor cseréle szorulnak, na meg persze a turbó
.
A fogyasztása mennyi ezeknek az autóknak,ha finoman vannak használva, konkrétan az 1.8-asé érdekelne és főképpen a városi fogyasztás, mivel java részt ott használnám. A városra a kisvárosit értem, nem a budapesti "ácsorgósat"
. Köszönöm.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1594 Dátum:
2013.03.19 kedd, 21:46:55 »
Idézetet írta: Szabo0624 - 2013.03.19 kedd, 20:45:43
Sziasztok!
Mennyire megbízhatóak az 1.8 TDCI motorok, illetve 130-140 ezer km-el mennyire ajánlatos megvenni őket? Van használtauton néhány 1.8 TDCI Magyarországi "garantált" km-el, amiket nézegetek, de nem tudom, hogy ennyi km után mik azok a hibák amik előjöhetnek! Pl. porlasztócsúcs, kettős tömegű lendkerék! Úgy gondolom ezek 130 ezer km után várható, hogy valamikor cseréle szorulnak, na meg persze a turbó
.
A fogyasztása mennyi ezeknek az autóknak,ha finoman vannak használva, konkrétan az 1.8-asé érdekelne és főképpen a városi fogyasztás, mivel java részt ott használnám. A városra a kisvárosit értem, nem a budapesti "ácsorgósat"
. Köszönöm.
Szia!
Nekem tavaly július óta van egy 1.8 TDCI-m. Az enyém 2008-as az évjáratú, és 150ezer km-vel vettem.
Eddig egy gondom volt vele, az is 2 havonta visszatért, talán most februárban sikerült végre Vik által megszüntetni.
A gondja egy szakszerűtlen gázolajszűrő csere után jött ki, h emiatt v. alapból lett volna gondja már nem fogom megtudni....
A lényeg, h a légtömegmérőm szarakodott.
Ezt az egy dolgot leszámítva és lekopogom semmi más baja nem volt!!!
Anno átnéztek rajt mindent miután megvettem... fasza a porlasztó, a nagynyomásúm és motorikusan sem találtak semmi kivetni valót benne.
Turbóm is volt vizsgálgatva, azon sem látni semmi hibát!
A kettős tömegű lendkerék a mumusa "elvileg" ezeknek az autóknak, de ez eddig még hál égnek senkinél nem bizonyított (mármint fórumtagok között)!!!
Én talán most 162ezer km-nél hallom kicsit, de elenyésző, sztem 200ezret bírnia kell legalább.... aztán a többit meglátjuk!!! A kuplungszerkezet is nagyon egybe van.
PErsze mindez füg attól, h hogyan használják, és az előző tulaj is mennyire gondozta.
Az enyém egy leaseplan-os céges kocsi volt, állítólag ennek a cégnek jók a használt flotta kocsiaik. Így érdemes ilyet keresned majd!
Akkor van egy tagunk Arabic, neki is 1.8-asa van, Ő belgiumból hozatta, nagyon jó állapotban és az ővé sem rakoncátlankodott (lekopogom)!!
Beszéltem már egy olyan fórumozóval is, akinek chip tuningolt 1.8-asa van, 160ezer km-nél jár és eddig semmi gondja nem volt, ami komoly költség lenne. SZal még a chip-lést is bírják!
A fogyasztása az 1.8-oké a legjobb, az enyém 125lovas van ennél kisebb is, de abban sztem ne gondolkodj! Országúton 5.9l-et eszik, autópályán 140-es tempóval 5.8-at v. kicsit kevesebbet szokott enni. Városban változó, hol 6.7l, de ha vigyázok volt már 6.4l is. Vegyesben 6.2l körül, bár én inkább fed.comp.-es adatokat mondok Neked, m nem számoltam utána eddig még! Mindig elfelejtem!!
Összességében sztem nem rossz ez a típus sem, és koránt sem biztos, h egy nagyobb motorúval kevesebb gondod lenne!! De lehet én is 2.0-est vennék most, ha vennék. Csak azért mert az jobban bírja ezt az autót, az 1.8-as motor néha kevés neki, az meg ugye azzal jár hogy nagyobb terhelést kapnak bizonyos, drága alkatrészek, amik lehet h gyorsabban megadják magukat!
De ez is csak találgatás, m még senki nem tudta alátámasztani, hál égnek nagyjából mindenkinek eddig jól muzsikál a kocsi, motor nagyságtól függetlenül!!!
Sok sikert a kocsi választáshoz!!!
Ha lenne még kérdésed nyugodtan írj!!
üdv:
Balázs
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1595 Dátum:
2013.03.19 kedd, 22:03:42 »
mindenben egyetértek.
még egy apró "gyári hiba" a termosztátház szereti megenni a tömítést úgy 5-6 évenként (szeriintem ez korrekt, nem perpetum mobile ez...) ez mindennel együtt nekem kb 45e ft volt (alkatrészt magam vettem)
a mondik nem szeretik a fekvőrendőrt, ha nem 10-el hanem 18-al mész át rajta, akkor lekoppan az eleje.
nekem a fogyasztás autópályán 150-160 körül 6,8, városban 7. (gyorsan megyek és hangos zenével) német üzemanyaggal egy literrel kevesebb.
125LE elég mindenre ami kell, kiforrott motor, tartós darabokkal. olcsóbban javítható mint a 2,0-ások, ellenben nem megy úgy, de sztem nem észrevehető, a különbség sztem a 2,2 -es 175 és 200 LE körl van. átlag használatra, sietésre tökéletes.
nekem még az ajtózsanér kopott ki kicsit ezért félállásban nem áll meg olyan határozottam hanem kinyílik, ez festékveszélyes... cseréje márkaszervízben 45e körül van.
ha *** lenne már eladtam volna, de aki benne ült az csak dícséri és kapaszkodik
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1596 Dátum:
2013.03.19 kedd, 22:10:03 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.03.19 kedd, 22:03:42
mindenben egyetértek.
még egy apró "gyári hiba" a termosztátház szereti megenni a tömítést úgy 5-6 évenként (szeriintem ez korrekt, nem perpetum mobile ez...) ez mindennel együtt nekem kb 45e ft volt (alkatrészt magam vettem)
a mondik nem szeretik a fekvőrendőrt, ha nem 10-el hanem 18-al mész át rajta, akkor lekoppan az eleje.
nekem a fogyasztás autópályán 150-160 körül 6,8, városban 7. (gyorsan megyek és hangos zenével) német üzemanyaggal egy literrel kevesebb.
125LE elég mindenre ami kell, kiforrott motor, tartós darabokkal. olcsóbban javítható mint a 2,0-ások, ellenben nem megy úgy, de sztem nem észrevehető, a különbség sztem a 2,2 -es 175 és 200 LE körl van. átlag használatra, sietésre tökéletes.
nekem még az ajtózsanér kopott ki kicsit ezért félállásban nem áll meg olyan határozottam hanem kinyílik, ez festékveszélyes... cseréje márkaszervízben 45e körül van.
ha *** lenne már eladtam volna, de aki benne ült az csak dícséri és kapaszkodik
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
iwan
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1597 Dátum:
2013.03.20 szerda, 11:06:17 »
hali,
2.0 140ló tdci, 180Ekmmel.
hány km-ként érdemes az olajat cserélni? kivárjam a 20E km-t, vagy azért illil már korábban.
üdw,iwan
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1598 Dátum:
2013.03.20 szerda, 11:14:27 »
Idézetet írta: iwan - 2013.03.20 szerda, 11:06:17
hali,
2.0 140ló tdci, 180Ekmmel.
hány km-ként érdemes az olajat cserélni? kivárjam a 20E km-t, vagy azért illil már korábban.
üdw,iwan
jó a 20. nem hiszem hogy kéne 10ezrenként cserélni. nekem az opelom 30e volt, ott jól jött ki a 15ös olajcsere, de nekem ez 2-3 havonta olajcserét jelentene...
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1599 Dátum:
2013.03.20 szerda, 18:06:26 »
Idézetet írta: iwan - 2013.03.20 szerda, 11:06:17
hali,
2.0 140ló tdci, 180Ekmmel.
hány km-ként érdemes az olajat cserélni? kivárjam a 20E km-t, vagy azért illil már korábban.
üdw,iwan
Általában elegendő a 20 ezres csere, kivéve extrém igénybevétel!
Én mindig ősszel, tél elején csináltatom, hogy a hideg időre friss olaj legyen a gépbe.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
Oldalak:
1
...
25
26
27
28
29
30
31
[
32
]
33
34
35
36
37
38
39
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ