Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:57:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263551 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #1700 Dátum: 2013.03.30 szombat, 16:09:18 »

Nem hiszem,hogy lenne benne izzító is. Szerintem csak befecskendező van, amit már előtted is linkeltek.

Viszont mit dobott megint a gugli. FORD TBS info:

11/9/10 Engine malfunction warning lamp illuminated on the instrument cluster; Diagnostic Trouble Code (DTC) P269F present

63/2010 Should a customer express concern about the engine malfunction warning lamp illuminated on the instrument cluster, the probable cause is a blown fuse due to fuel vaporizer component internal short circuit caused by a fuel vaporizer overheating. The overheating is a result of a lack of fuel in the fuel vaporizer fuel line ahead of first Diesel Particulate Filter (DPF) regeneration.

Furthermore Diagnostic Trouble Code (DTC) P269F - Exhaust Aftertreatment Glow Plug Circuit/Open - is stored in the Powertrain Control Module (PCM).

To rectify this concern, a new fuel vaporizer system should be installed in reference to the instructions detailed in this bulletin.




Tehát van egy ismert hiba: P269F plusz befecskendező biztosíték kimegy, lámpa világít. Az ok: a befecskendező túlmelegedés miatt tönkremegy. A túlmelegedés oka az elégtelen üzemanyag ellátás.
Javítás: befecskendező szelep csere.
Az "elég alacsony ellenállás" is arra utal, hogy tönkrement, közel zárlatos.
Érzésem szerint a TBS leírás tökéletesen passzol Gerike problémájára, így én javasolnám a szelep mielőbbi cseréjét 60-ért.
A cserével együtt én mondjuk megnézném azt is, hogy miért nem kapott üzemanyagot.


Csak tudnám, hogy ezt az infót miért nem olvassák az okos szervizesek és miért akarnak DPF-et cseréltetni.

pedig egyszeru: a nagyobb margin remenyeben javasoljak a DPF cseret, tudvan, hogy ez elegge komplex indok egy "mezei" kuncsaft szamara.. falbav
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1701 Dátum: 2013.03.30 szombat, 16:14:53 »

Igen, így nézett ki az, amit kiszereltek. A szervizben azt gondolják, hogy az amire a piros megy, az az izzítógyertya, a fekete kábel pedig földelés. Próbálták, hogy ezt az egészet befogták satuba, és kicsavarni belőle azt a gyertyát, viszont meg se mozdult, max tört volna, így ezt abbahagyták.(Az eredeti terv az volt, hogy kiveszik a gyertyát, rákötik egy akksi töltőre, és akkor kiderül, hogy izzít-e). A gyári "előírás" szerint az egészet cserélni kell, nincs külön csak gyertya. Ezt egyébként nagyon könnyű kiszerelni az autóból. A probléma az, hogy nincs nekik ilyen készleten, mivel elmondásuk szerint nem szokott ezzel gond lenni, és csak 3 munkanap alatt érne ide. Nyilvánvalóan a legegyszerűbb megoldás az lenne, hogy szerezni egy ilyet, és azzal kipróbálni a dolgot.

szekr: Jah és még annyi, hogy amikor le lett húzva az üzemanyagcső, akkor onnan egy darabig csöpögött a gázolaj, tehát feltételezem, hogy kap üzemanyagot ez a szelep
már szinte biztos vagyok benne,hogy az egy normál mezei izzítógyertya!!!Veled meg megakarják vetetni a dpf-et.Meg a szelep is 60ért óriási túlzás.Hiszen abban szerintem nem tud semmi tönkre menni a 6e ft-os izzítógyertyán kívül.
Megkellene próbálni valamiféle számot leolvasni arról a gyertyáról.... Roll Eyes

Dezsavű.Az mk3 nál sem lehetett külön gyertyát kapni az elektromos kiegfűtésbe.Mégis később kiderült,hogy lehet hozzá venni,csak nem a szervíztől kell kérni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1702 Dátum: 2013.03.30 szombat, 16:16:45 »

pedig egyszeru: a nagyobb margin remenyeben javasoljak a DPF cseret, tudvan, hogy ez elegge komplex indok egy "mezei" kuncsaft szamara.. falbav
igen.Ez áll fenn szerintem is!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1703 Dátum: 2013.03.30 szombat, 16:17:48 »

A föld az alkatrész fém háza lesz. A piros az izzító, a fekete meg valami nyomás érzékelő lehet, hogy van-e üzemanyag.
Jó lenne látni a csatlakozót, hogy hány pólusú.
igen,a csatiból sokminden kiderülhetne...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1704 Dátum: 2013.03.30 szombat, 16:46:48 »

igen,a csatiból sokminden kiderülhetne...
Csak ki kéne venni azt a szelepet, és megnézni, hogy izzít-e,és mennyi az áramfelvétele. Nem tudom milyen lehet a szerkezeti felépítése, de mi van, ha csak eldugult?
Lehet meg kéne nyomatni egy kis levegővel.
Az mindenesetre egyértelműnek tűnik, hogy az ezen alkatrész körül van a probléma, és a javasolt DPF csere, nyilvánvaló lehúzás.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1705 Dátum: 2013.03.30 szombat, 16:52:48 »

Csak ki kéne venni azt a szelepet, és megnézni, hogy izzít-e,és mennyi az áramfelvétele. Nem tudom milyen lehet a szerkezeti felépítése, de mi van, ha csak eldugult?
Lehet meg kéne nyomatni egy kis levegővel.
Az mindenesetre egyértelműnek tűnik, hogy az ezen alkatrész körül van a probléma, és a javasolt DPF csere, nyilvánvaló lehúzás.
a baj,hogy az autója szerintem a szervízben van.Nehéz lesz onnan megszabadulnia.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gerike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



« Új hozzászólás #1706 Dátum: 2013.03.30 szombat, 17:21:37 »

A föld az alkatrész fém háza lesz. A piros az izzító, a fekete meg valami nyomás érzékelő lehet, hogy van-e üzemanyag.
Jó lenne látni a csatlakozót, hogy hány pólusú.
A csatlakozó nekem nagyon úgy rémlik, hogy két pólusú.

A legegyszerűbb az lenne tényleg, ha azt a melegítőt/gyertyát lehetne külön cserélni. A szervizes srác ahogy írtam, próbálta befogni satuba az egészet, és azt kitekerni, de meg se moccant neki. Utána mondta, hogy meg kéne próbálni kicsit melegíteni.. közbe viszont jött a "főnök", aki mondta neki, hogy nehogy azt szétpróbálja szedni, mert nem szétszedhető, nehogy eltörje, csak egybe cserélhető, így ez a móka abbamaradt. Pedig azt gondolom, hogy nem viccből alakították ki ott azt úgy, hogy megfogható legyen kulccsal..
Naplózva

2010. MKIV 2.0 TDCi Trend Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1707 Dátum: 2013.03.30 szombat, 18:32:46 »

A csatlakozó nekem nagyon úgy rémlik, hogy két pólusú.

A legegyszerűbb az lenne tényleg, ha azt a melegítőt/gyertyát lehetne külön cserélni. A szervizes srác ahogy írtam, próbálta befogni satuba az egészet, és azt kitekerni, de meg se moccant neki. Utána mondta, hogy meg kéne próbálni kicsit melegíteni.. közbe viszont jött a "főnök", aki mondta neki, hogy nehogy azt szétpróbálja szedni, mert nem szétszedhető, nehogy eltörje, csak egybe cserélhető, így ez a móka abbamaradt. Pedig azt gondolom, hogy nem viccből alakították ki ott azt úgy, hogy megfogható legyen kulccsal..
nyilván.szerintem meg nem véletlen,hogy a főnök szólt,hogy ne szedje szét.....különben oda a haszon.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #1708 Dátum: 2013.03.30 szombat, 20:13:31 »

A csatlakozó nekem nagyon úgy rémlik, hogy két pólusú.

A legegyszerűbb az lenne tényleg, ha azt a melegítőt/gyertyát lehetne külön cserélni. A szervizes srác ahogy írtam, próbálta befogni satuba az egészet, és azt kitekerni, de meg se moccant neki. Utána mondta, hogy meg kéne próbálni kicsit melegíteni.. közbe viszont jött a "főnök", aki mondta neki, hogy nehogy azt szétpróbálja szedni, mert nem szétszedhető, nehogy eltörje, csak egybe cserélhető, így ez a móka abbamaradt. Pedig azt gondolom, hogy nem viccből alakították ki ott azt úgy, hogy megfogható legyen kulccsal..
Ha az alkatrész ígyis-úgyis sz@r, akkor miért ne lehetne megpróbálni szétszedni ? Ezt nem értem ? Ha kiderül, hogy kijön az a fránya izzítógyertya és csak az rossz, akkor kevesebb a költség, ha meg nem, de szétszedéstől tönkremegy akkor csere, amire már egyéblént is elszánta magát. Tehát bukni nem bukik a történeten, legfeljebb nyer, mert úgy tűnik ezt a cuccot mindenképpen ki akarják cserélni.
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1709 Dátum: 2013.03.30 szombat, 20:37:48 »

Ha az alkatrész ígyis-úgyis sz@r, akkor miért ne lehetne megpróbálni szétszedni ? Ezt nem értem ? Ha kiderül, hogy kijön az a fránya izzítógyertya és csak az rossz, akkor kevesebb a költség, ha meg nem, de szétszedéstől tönkremegy akkor csere, amire már egyéblént is elszánta magát. Tehát bukni nem bukik a történeten, legfeljebb nyer, mert úgy tűnik ezt a cuccot mindenképpen ki akarják cserélni.
Azt hiszem az izzítógyertya működését szétszedés nélkül is könnyen lehet ellenőrizni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mikee841
Vendég
« Új hozzászólás #1710 Dátum: 2013.03.30 szombat, 21:01:31 »

Nincs mit!!
És írj, majd hogy mi volt!!!

Egyébként ma reggel hideg motornál nekem is ugyanezek a tünetek előjöttek. üresben 1500 körül rángás, meg vmi zaj mikor nem nyomtam neki a gázt, hanem elengedtem, szintén álló helyzetben és üresben.
Aztán mentem egy kört és többet ma már nem is jelentkezett. Sztem csak hideg indítás utána hülyeség v nála.

Sziasztok.
Ma sikerult idot szakitanom es atmentem Gyorbe a srachoz akit javasoltatok. Sajnos neki is fejtorest okoztam a "bajommal". O is a lendkereket okolja es mondott egy erdekesseget amit megosztok veletek ha esetleg valaki nem tudna. Az 1.8 TDCi 6sebesseges modell annyira haklis a csere lendkerekre, hogy csak azt szabad beletenni (marka) ami akkor volt benne, amikor kigurult a gyarbol. Egy-ket milimeter elteres az egyes gyartok darabjai kozott okozhat hasonlo tuneteket. Szoval most abban egyeztunk meg, hogy a kocsival nyugodtan jarhatok, nem kell nagyon rastresszelni (foleg ugy, hogy van meg egy csere lendkerekem "raktaron"). A feladatom pedig az hogy egy markakereskedesben kerdezzek utana, hogy pontosan milyen lendekrek volt a kocsiban gyarilag es akkor osszehasonlitjuk azzal amit az osszel kivettunk belole (hisz ugyanazt a hibat okozta amit a mostani is). Ha nem lesz pontos egyezes a szeriaszamok kozott, akkor talan meg van a hiba, de ha minden stimmel akkor jon a ketsegbeeses. Kulonben tenyleg azt javasolta hogy batran jarjak a kocsival - bar megerti hogy zavar ez a dolog es egyetert azzal hogy egy ilyen autonak nem lenne szabad ilyeneket csinalnia. Egyenlore ennyi, majd irok a fejlemenyekrol.
Es meg egyszer koszi az infot a szerelorol - tenyleg nagyon korrekt ember.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #1711 Dátum: 2013.03.30 szombat, 21:15:14 »

Sziasztok.
Ma sikerult idot szakitanom es atmentem Gyorbe a srachoz akit javasoltatok. Sajnos neki is fejtorest okoztam a "bajommal". O is a lendkereket okolja es mondott egy erdekesseget amit megosztok veletek ha esetleg valaki nem tudna. Az 1.8 TDCi 6sebesseges modell annyira haklis a csere lendkerekre, hogy csak azt szabad beletenni (marka) ami akkor volt benne, amikor kigurult a gyarbol. Egy-ket milimeter elteres az egyes gyartok darabjai kozott okozhat hasonlo tuneteket. Szoval most abban egyeztunk meg, hogy a kocsival nyugodtan jarhatok, nem kell nagyon rastresszelni (foleg ugy, hogy van meg egy csere lendkerekem "raktaron"). A feladatom pedig az hogy egy markakereskedesben kerdezzek utana, hogy pontosan milyen lendekrek volt a kocsiban gyarilag es akkor osszehasonlitjuk azzal amit az osszel kivettunk belole (hisz ugyanazt a hibat okozta amit a mostani is). Ha nem lesz pontos egyezes a szeriaszamok kozott, akkor talan meg van a hiba, de ha minden stimmel akkor jon a ketsegbeeses. Kulonben tenyleg azt javasolta hogy batran jarjak a kocsival - bar megerti hogy zavar ez a dolog es egyetert azzal hogy egy ilyen autonak nem lenne szabad ilyeneket csinalnia. Egyenlore ennyi, majd irok a fejlemenyekrol.
Es meg egyszer koszi az infot a szerelorol - tenyleg nagyon korrekt ember.
tehát ezeket zavarni kell,;nem is tudtam,majd veszek 1 ijet 30 ev mulva.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Gerike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



« Új hozzászólás #1712 Dátum: 2013.04.02 kedd, 15:13:13 »

Nos, ma reggel folytatódott a móka a szervizben Smiley Kiszedték a szelepet, megpróbálták a gyertyás kicsavarni, melegítették meg minden, egy nagyon kicsit talán megindult, majd eltört a feje, tehát tényleg nem kicsavarható  Cool

Külön köszönöm Sakos-nak a TBS infókat, talán a szerviz nevében is, ugyanis most így ők is rátaláltak ennek a Magyar változatára, így ez alapján el tudtak indulni, méregetni a kábeleket, hogy hol, minek kell lenni. (Egyébként ez vicc, hogy nekem kell megmondani a szerviznek, hogy mit kell csinálni ilyen esetben...) Az új szelep így meg lett rendelve, holnap, holnap után megérkezik, akkor beteszik, aztán reméljük a legjobbakat Smiley Addig most pihen a Mondi.. Smiley

A TBS-es szervizleírás szerint egyébként ha a szelep csatlakozóján nem megadott 2 betűvel kezdődik a sorszám (ami elvileg 2010. 9. hótól van), akkor mindenképp cserélni kell (az autón pedig 2010.06.04-én gyártott csati volt). (ez is érdekes, hogy tudnak a hibáról, és mégsem visszahívásos a dolog... )
Naplózva

2010. MKIV 2.0 TDCi Trend Kombi
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1713 Dátum: 2013.04.02 kedd, 17:20:40 »

(Egyébként ez vicc, hogy nekem kell megmondani a szerviznek, hogy mit kell csinálni ilyen esetben...)
Hehe, számlázz nekik szaktanácsadásért 8000+ ÁFa / óra-t.

Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #1714 Dátum: 2013.04.02 kedd, 17:59:14 »

Hehe, számlázz nekik szaktanácsadásért 8000+ ÁFa / óra-t.



Minimum!

Ez a fórum is lehetne az önképző kör egyik eleme!  eplus2
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
fnzfrd
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


« Új hozzászólás #1715 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:26:15 »

hali!

már annyi mindent olvastam:
igaz az, hogy 2.0 diesel alacsony fordulaton (1500-) enyhe gyorsításnál egy kicsit "rángat"?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Titanium ?? LE 5 ajtó
Kázy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39



E-mail
« Új hozzászólás #1716 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:34:55 »

hali!

már annyi mindent olvastam:
igaz az, hogy 2.0 diesel alacsony fordulaton (1500-) enyhe gyorsításnál egy kicsit "rángat"?

Én még nem tapasztaltam ilyet. És remélem nem is fogok.
Naplózva

2009. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1717 Dátum: 2013.04.02 kedd, 21:06:55 »

Sziasztok.
Ma sikerult idot szakitanom es atmentem Gyorbe a srachoz akit javasoltatok. Sajnos neki is fejtorest okoztam a "bajommal". O is a lendkereket okolja es mondott egy erdekesseget amit megosztok veletek ha esetleg valaki nem tudna. Az 1.8 TDCi 6sebesseges modell annyira haklis a csere lendkerekre, hogy csak azt szabad beletenni (marka) ami akkor volt benne, amikor kigurult a gyarbol. Egy-ket milimeter elteres az egyes gyartok darabjai kozott okozhat hasonlo tuneteket. Szoval most abban egyeztunk meg, hogy a kocsival nyugodtan jarhatok, nem kell nagyon rastresszelni (foleg ugy, hogy van meg egy csere lendkerekem "raktaron"). A feladatom pedig az hogy egy markakereskedesben kerdezzek utana, hogy pontosan milyen lendekrek volt a kocsiban gyarilag es akkor osszehasonlitjuk azzal amit az osszel kivettunk belole (hisz ugyanazt a hibat okozta amit a mostani is). Ha nem lesz pontos egyezes a szeriaszamok kozott, akkor talan meg van a hiba, de ha minden stimmel akkor jon a ketsegbeeses. Kulonben tenyleg azt javasolta hogy batran jarjak a kocsival - bar megerti hogy zavar ez a dolog es egyetert azzal hogy egy ilyen autonak nem lenne szabad ilyeneket csinalnia. Egyenlore ennyi, majd irok a fejlemenyekrol.
Es meg egyszer koszi az infot a szerelorol - tenyleg nagyon korrekt ember.
Jól van akkor!!! Örülök, h tudott segíteni, a köszönet meg a győri fórumos kollégákat illeti meg, m ők adták meg nekem a számát! Wink

Remélem igaza lesz és ennyivel megúszod.
Akkor hajrá és jelentkezz, ha van vmi fejlemény, m nagyon kíváncsi vagyok rá!!!

Sok sikert!!! Wink
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #1718 Dátum: 2013.04.02 kedd, 21:14:43 »

hali!

már annyi mindent olvastam:
igaz az, hogy 2.0 diesel alacsony fordulaton (1500-) enyhe gyorsításnál egy kicsit "rángat"?
Még eddig nekem sem volt ilyen, remélem nem is lesz!!!
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1719 Dátum: 2013.04.02 kedd, 21:21:31 »

Még eddig nekem sem volt ilyen, remélem nem is lesz!!!

Hiszen jók a 2.0-ek, azokkal semmi baj nem lehet!!!  vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Kázy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39



E-mail
« Új hozzászólás #1720 Dátum: 2013.04.02 kedd, 22:14:58 »

Hiszen jók a 2.0-ek, azokkal semmi baj nem lehet!!!  vigyor3

Remélem is!  wave
Naplózva

2009. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium
medvegyev
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #1721 Dátum: 2013.04.03 szerda, 11:03:38 »

Sziasztok.
Ma sikerult idot szakitanom es atmentem Gyorbe a srachoz akit javasoltatok. Sajnos neki is fejtorest okoztam a "bajommal". O is a lendkereket okolja es mondott egy erdekesseget amit megosztok veletek ha esetleg valaki nem tudna. Az 1.8 TDCi 6sebesseges modell annyira haklis a csere lendkerekre, hogy csak azt szabad beletenni (marka) ami akkor volt benne, amikor kigurult a gyarbol. Egy-ket milimeter elteres az egyes gyartok darabjai kozott okozhat hasonlo tuneteket. Szoval most abban egyeztunk meg, hogy a kocsival nyugodtan jarhatok, nem kell nagyon rastresszelni (foleg ugy, hogy van meg egy csere lendkerekem "raktaron"). A feladatom pedig az hogy egy markakereskedesben kerdezzek utana, hogy pontosan milyen lendekrek volt a kocsiban gyarilag es akkor osszehasonlitjuk azzal amit az osszel kivettunk belole (hisz ugyanazt a hibat okozta amit a mostani is). Ha nem lesz pontos egyezes a szeriaszamok kozott, akkor talan meg van a hiba, de ha minden stimmel akkor jon a ketsegbeeses. Kulonben tenyleg azt javasolta hogy batran jarjak a kocsival - bar megerti hogy zavar ez a dolog es egyetert azzal hogy egy ilyen autonak nem lenne szabad ilyeneket csinalnia. Egyenlore ennyi, majd irok a fejlemenyekrol.
Es meg egyszer koszi az infot a szerelorol - tenyleg nagyon korrekt ember.

Na akkor erre meg én írok egy másik érdekes dolgot. Az én mondeom saját céges volt, az első 50-60ekm-en elfogyasztot 3 lendkereket, ha jól emlékszem mind sachs volt, majd a szervíz megunta a cserélgetést és rakot bele egy LUK-ot. Most 150ekm-nél járok és még jó. A márkák sorrendjére lehet nem emlékszem jól, de pont nem az a jó, amivel kiadták. (Persze ez lehet, hogy csak az enyémre igaz.)

Naplózva

Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
IDeniell
Vendég
« Új hozzászólás #1722 Dátum: 2013.04.03 szerda, 14:36:26 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy nektek mit fogyaszt a gép? Nekem 1.8 tdci-m van, és pályán tempomattal olyan 4.7 körül mozog, városban inkább 6- 6.5 liter az átlag..
Télen így nagy hidegben feljebb ment, van hogy 7-re 7.2-re is felkúszik, de ez talán csökkenni fog.

Dani
Naplózva
enginedriver
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



« Új hozzászólás #1723 Dátum: 2013.04.03 szerda, 14:51:15 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy nektek mit fogyaszt a gép? Nekem 1.8 tdci-m van, és pályán tempomattal olyan 4.7 körül mozog, városban inkább 6- 6.5 liter az átlag..
Télen így nagy hidegben feljebb ment, van hogy 7-re 7.2-re is felkúszik, de ez talán csökkenni fog.

Dani
www.spritmonitor.de
Itt egész jól össze lehet hasonlítani a fogyikat.
Naplózva

Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Turnier Business
Deep Impact Blue

Gerike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



« Új hozzászólás #1724 Dátum: 2013.04.03 szerda, 17:04:29 »

Sziasztok! Megoldódott a probléma! Smiley Megérkezett ma az a szelep, kicserélték, és máris képes volt az autó is regenerálni. A regeneráció kb. 50 percig tartott, addig a gép 2800-as fordulaton járatta a motort. Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget, és az infókat. Ha nincs a fórum, illetve a segítőkész tagok, akkor a szerviz simán részecskeszűrőt is cseréltet... (amit amúgy nyilván nem vettem volna meg 420 000-ért).  worship worship
Naplózva

2010. MKIV 2.0 TDCi Trend Kombi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1725 Dátum: 2013.04.03 szerda, 18:22:43 »

Na akkor erre meg én írok egy másik érdekes dolgot. Az én mondeom saját céges volt, az első 50-60ekm-en elfogyasztot 3 lendkereket, ha jól emlékszem mind sachs volt, majd a szervíz megunta a cserélgetést és rakot bele egy LUK-ot. Most 150ekm-nél járok és még jó. A márkák sorrendjére lehet nem emlékszem jól, de pont nem az a jó, amivel kiadták. (Persze ez lehet, hogy csak az enyémre igaz.)
Mindig vannak hétfői autók. Nameg állítólag (legalább is vw-éknál) már a gyártáskor tudják, hová megy az autó.  A ny-eu-i piacra szántakat jobban ellenőrzik, ott szigorúbb az átvevő szeme. A balkániak meg örüljenek, hogy egyáltalán oda is szállít a cég...  Angry
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1726 Dátum: 2013.04.03 szerda, 18:27:44 »

Sziasztok! Megoldódott a probléma! Smiley Megérkezett ma az a szelep, kicserélték, és máris képes volt az autó is regenerálni. A regeneráció kb. 50 percig tartott, addig a gép 2800-as fordulaton járatta a motort. Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget, és az infókat. Ha nincs a fórum, illetve a segítőkész tagok, akkor a szerviz simán részecskeszűrőt is cseréltet... (amit amúgy nyilván nem vettem volna meg 420 000-ért).  worship worship
eljen
akkor ez "csak" 60 pénz volt?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1727 Dátum: 2013.04.03 szerda, 18:44:20 »

Mindig vannak hétfői autók. Nameg állítólag (legalább is vw-éknál) már a gyártáskor tudják, hová megy az autó.  A ny-eu-i piacra szántakat jobban ellenőrzik, ott szigorúbb az átvevő szeme. A balkániak meg örüljenek, hogy egyáltalán oda is szállít a cég...  Angry
Hosszú hétfő lehetett az. Ha megnézed Gerike írta, hogy egy teljes széria szeleőre a Ford cserét ír elő. No persze nem visszahívásban, hanem az ügyfél költségére.

Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1728 Dátum: 2013.04.03 szerda, 18:47:16 »

Sziasztok! Megoldódott a probléma! Smiley Megérkezett ma az a szelep, kicserélték, és máris képes volt az autó is regenerálni. A regeneráció kb. 50 percig tartott, addig a gép 2800-as fordulaton járatta a motort. Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget, és az infókat. Ha nincs a fórum, illetve a segítőkész tagok, akkor a szerviz simán részecskeszűrőt is cseréltet... (amit amúgy nyilván nem vettem volna meg 420 000-ért).  worship worship

Mivel az autóra még él a szavatosság, és a TBS szerint ez egy ismert hiba (adott sorozatú szelepet cserélni kell), és nyilvánvalóan már az autó megvásárlásakor fennállt, ezért megkeresném a Ford Magyarországot, hogy szavatosság keretében ugyan legyenek szívesek a javítás teljes költségét postafordultával megtéríteni.

Nem hülyéskedek, neked ez a pénz visszajár. Meg kell fogalmazni egy kellően komoly és hivatalos levelet, és faxon vagy postán ajánlva elküldeni (az email komolytalan). Prüszkölni fognak, de fizetni. Én már csináltam ilyet, működik. Természetesen a márkaszervizből számla kell.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1729 Dátum: 2013.04.03 szerda, 18:52:16 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy nektek mit fogyaszt a gép? Nekem 1.8 tdci-m van, és pályán tempomattal olyan 4.7 körül mozog, városban inkább 6- 6.5 liter az átlag..
Télen így nagy hidegben feljebb ment, van hogy 7-re 7.2-re is felkúszik, de ez talán csökkenni fog.

Dani
Szia!

Üdv a clubban!  Wink

Nekem is ilyen gépem van, autópályán tempomat és 140-150-es tempó mellett 5.7-5.8-at eszik komputer szerint, de az állítólag mindig csal, hol sokat, hol keveset. Ki kell számolni az a biztos, de én még lusta voltam a mai napig rá!!!  falbav
Városban meg 6 és 7 liter között eszik, de ez is komputer szerint.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1730 Dátum: 2013.04.03 szerda, 18:56:37 »

Hosszú hétfő lehetett az. Ha megnézed Gerike írta, hogy egy teljes széria szeleőre a Ford cserét ír elő. No persze nem visszahívásban, hanem az ügyfél költségére.
Ezt nekik:  mf3 (ilyen csúnyát ritkán írok)..
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1731 Dátum: 2013.04.03 szerda, 18:57:53 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy nektek mit fogyaszt a gép? Nekem 1.8 tdci-m van, és pályán tempomattal olyan 4.7 körül mozog, városban inkább 6- 6.5 liter az átlag..
Télen így nagy hidegben feljebb ment, van hogy 7-re 7.2-re is felkúszik, de ez talán csökkenni fog.

Dani
Nekem jellemzően városi forgalomban nyáron 6.3, télen 6.7 volt a komputer szerinti átlagfogyasztás. A többi nem "hiteles" infó "rövidtávú" mérések komputer szerint.
országút 105 tempomat klíma: 4-4.5
autópálya 150 tempomat klíma: 5.6
De mint mondtam ezek nem hiteles. Most cseréltem vissza nyári gummára és a téligumis átlagfogyi a mostani télre 6.7 -volt.
Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
Gerike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



« Új hozzászólás #1732 Dátum: 2013.04.03 szerda, 19:45:42 »

alf:Így van, az alkatrész költsége volt, plusz ugye a szerelés. Illetve ugye pénteken is volt már egy kb. 20e-s számla az aznapi "munkákról" (2 óra+diagnosztika), melynek eredménye az lett, hogy részecskeszűrőt kell cserélni...

Sakos:Én is pont erre gondoltam, hogy felveszem velük a kapcsolatot, hátha... A dolgot szerintem 2 dolog nehezítheti: az autó németországi, így nem tudom, hogy a Magyar Ford hogy viszonyul hozzá, illetve az alkatrész a Cromax-ból lett beszerezve (mivel ők 1 napon belül ide tudták hozni, míg a Ford-nak ez 3 munkanap lett volna, az autó pedig kellett), de természetesen ugyan úgy gyári Ford. Számla természetesen mindenről van.
Naplózva

2010. MKIV 2.0 TDCi Trend Kombi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1733 Dátum: 2013.04.03 szerda, 20:33:26 »


Sakos:Én is pont erre gondoltam, hogy felveszem velük a kapcsolatot, hátha... A dolgot szerintem 2 dolog nehezítheti: az autó németországi, így nem tudom, hogy a Magyar Ford hogy viszonyul hozzá, illetve az alkatrész a Cromax-ból lett beszerezve (mivel ők 1 napon belül ide tudták hozni, míg a Ford-nak ez 3 munkanap lett volna, az autó pedig kellett), de természetesen ugyan úgy gyári Ford. Számla természetesen mindenről van.

Sajnos így bukó. A német eredet miatt a magyar Ford el fog hajtani. Nem ők adták el, nem nekik kell a szavatosságot vállalniuk.
Ezek után legfeljebb kérdést küldhetsz nekik, hogy mit tanácsolnak, kihez forduljál. Talán a németországi Ford képviseletnek írhatnál. Németül persze.

A pénteki 20 ezret meg szerintem fordítva számlázta a szerviz. Nekik kéne fizetniük. Vagy legalább számla helyett sűrűn bocsánatot kérni a félrediagnosztizálásért. De hát ez abszurdisztán. Mondjuk én csapkodnám egy kicsit az asztalt miatta.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #1734 Dátum: 2013.04.03 szerda, 20:35:31 »

Nekem jellemzően városi forgalomban nyáron 6.3, télen 6.7 volt a komputer szerinti átlagfogyasztás. A többi nem "hiteles" infó "rövidtávú" mérések komputer szerint.
országút 105 tempomat klíma: 4-4.5
autópálya 150 tempomat klíma: 5.6
De mint mondtam ezek nem hiteles. Most cseréltem vissza nyári gummára és a téligumis átlagfogyi a mostani télre 6.7 -volt.


Próbálgattam a fogyimérőt én is, és akkor mutatja a leghitelesebb képet, ha tele tank után, indulás előtt, még álló helyzetben lenullázod.
Ha jól rémlik, ilyenkor 99,9 literről indul visszafelé, és a végére / x kilométer megtétele után/ aránylag pontos értéket mutat.

Persze csináltam már olyat is, hogy tankolás után rögtön elindultam hosszú útra, és csak városon kívül, 100-nál nulláztam a fogyimérőt.
Na, ilyenkor túl szép lett a végeredmény!  eljen
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1735 Dátum: 2013.04.03 szerda, 20:37:59 »

Mindig vannak hétfői autók. Nameg állítólag (legalább is vw-éknál) már a gyártáskor tudják, hová megy az autó.  A ny-eu-i piacra szántakat jobban ellenőrzik, ott szigorúbb az átvevő szeme. A balkániak meg örüljenek, hogy egyáltalán oda is szállít a cég...  Angry
Az jól hangzik de még egyszer se tapasztaltam egyik kocsim átvételekor sem. Szerinted ha itt Magyarországon kifizet valaki egy valag pénzt egy új kocsiért az nem hajtja el a fenébe a dealert a búsba, ha minőségi hibát észlelne? Még itt is vannak a vásárlónak jogai.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1736 Dátum: 2013.04.03 szerda, 20:53:23 »

Az jól hangzik de még egyszer se tapasztaltam egyik kocsim átvételekor sem. Szerinted ha itt Magyarországon kifizet valaki egy valag pénzt egy új kocsiért az nem hajtja el a fenébe a dealert a búsba, ha minőségi hibát észlelne? Még itt is vannak a vásárlónak jogai.
Persze, jogai vannak és érvényesíteni is tudja őket? Amúgy meg eddig sosem futotta új autóra...  Sad
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1737 Dátum: 2013.04.03 szerda, 21:01:48 »

Persze, jogai vannak és érvényesíteni is tudja őket? Amúgy meg eddig sosem futotta új autóra...  Sad
Eddig sose szállítottak xart, nem is vettem volna át.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1738 Dátum: 2013.04.03 szerda, 21:13:03 »

Eddig sose szállítottak xart, nem is vettem volna át.
Ez (lenne) a normál állapot!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1739 Dátum: 2013.04.03 szerda, 21:30:56 »

Próbálgattam a fogyimérőt én is, és akkor mutatja a leghitelesebb képet, ha tele tank után, indulás előtt, még álló helyzetben lenullázod.
Hát mér mikor szokta az ember nem akkor? Én mindíg úgy csinálom és mindíg tele tankolok.
Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1740 Dátum: 2013.04.03 szerda, 21:36:04 »

hali!

már annyi mindent olvastam:
igaz az, hogy 2.0 diesel alacsony fordulaton (1500-) enyhe gyorsításnál egy kicsit "rángat"?

Sok mondinál játszik. pl 2.2-eseknél is.
Én amióta ledugóztam az EGR-t, nem vettem észre.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1741 Dátum: 2013.04.03 szerda, 21:39:16 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy nektek mit fogyaszt a gép? Nekem 1.8 tdci-m van, és pályán tempomattal olyan 4.7 körül mozog, városban inkább 6- 6.5 liter az átlag..
Télen így nagy hidegben feljebb ment, van hogy 7-re 7.2-re is felkúszik, de ez talán csökkenni fog.

Dani

Nekem a 2.2-essel a város régen olyan 8-8.5 volt.
Most főleg pályán jár a gép, illetve 10-20% város/vegyes.
A fogyim a hosszútávú mérések alapján úgy számolható, hogy a km/h sebességet el kell osztani 20-szal. Ez igaz 80-200km/h-s sebességig 6.-ban. Wink
(pl 120-6l, 130-6.5l)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1742 Dátum: 2013.04.03 szerda, 21:42:29 »

Sajnos így bukó. A német eredet miatt a magyar Ford el fog hajtani. Nem ők adták el, nem nekik kell a szavatosságot vállalniuk.
Ezek után legfeljebb kérdést küldhetsz nekik, hogy mit tanácsolnak, kihez forduljál. Talán a németországi Ford képviseletnek írhatnál. Németül persze.

A pénteki 20 ezret meg szerintem fordítva számlázta a szerviz. Nekik kéne fizetniük. Vagy legalább számla helyett sűrűn bocsánatot kérni a félrediagnosztizálásért. De hát ez abszurdisztán. Mondjuk én csapkodnám egy kicsit az asztalt miatta.


Ja vszínűleg ez lesz.
Én - bár más témában - de jártam 1x úgy, hogy a gyökér magyar kereskedővel nem jutottam dűlőre, írtam amcsiba, s onnan küldtek déháellel cserecuccot 5 napon belül szó nélkül. Uezzel a céggel később eljátszottam uezt, úgy, hogy még a számla sem volt meg a vásárlásról, küldtek egy kódot, hogy írjam fel egy papírra, a papírt tegyem a rossz eszköz mellé, hogy látszódjon annak a szériaszáma, fotózzam le, küldjem el. Megtettem, küldték a cserét...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Gerike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



« Új hozzászólás #1743 Dátum: 2013.04.03 szerda, 21:54:50 »

Ja vszínűleg ez lesz.
Én - bár más témában - de jártam 1x úgy, hogy a gyökér magyar kereskedővel nem jutottam dűlőre, írtam amcsiba, s onnan küldtek déháellel cserecuccot 5 napon belül szó nélkül. Uezzel a céggel később eljátszottam uezt, úgy, hogy még a számla sem volt meg a vásárlásról, küldtek egy kódot, hogy írjam fel egy papírra, a papírt tegyem a rossz eszköz mellé, hogy látszódjon annak a szériaszáma, fotózzam le, küldjem el. Megtettem, küldték a cserét...
Megkérdezem holnap a magyarokat, hogy mi a helyzet, és titkon bízom benne, hogy esetleg segítőkészek lesznek, és megpróbálják elintézni a németekkel (bár őszintén nem sok esélyt látok rá,de hátha.. Smiley ). Ha ez nem járható, akkor esetleg még németeknél próbálkozni, bár szerencsére anyagilag még viszonylag emberi keretek közt orvosolva lett a hiba, legalábbis az eredeti, kb. fél milliós ajánlathoz képest mindenképp  Smiley
Naplózva

2010. MKIV 2.0 TDCi Trend Kombi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1744 Dátum: 2013.04.03 szerda, 22:29:42 »

Megkérdezem holnap a magyarokat, hogy mi a helyzet, és titkon bízom benne, hogy esetleg segítőkészek lesznek, és megpróbálják elintézni a németekkel (bár őszintén nem sok esélyt látok rá,de hátha.. Smiley ). Ha ez nem járható, akkor esetleg még németeknél próbálkozni, bár szerencsére anyagilag még viszonylag emberi keretek közt orvosolva lett a hiba, legalábbis az eredeti, kb. fél milliós ajánlathoz képest mindenképp  Smiley

A szerviz hápogni fog, a Ford-Közép-Kelet-Európa Kft-hez irányít majd. Ők nem válaszolnak majd egy ideig, később odaböfögnek vmit.
Ha nagyon nekik mész, talán az 1/3-át állják a dolognak (Én anno így jártam velük.)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1745 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 09:58:27 »

A szerviz hápogni fog, a Ford-Közép-Kelet-Európa Kft-hez irányít majd. Ők nem válaszolnak majd egy ideig, később odaböfögnek vmit.
Ha nagyon nekik mész, talán az 1/3-át állják a dolognak (Én anno így jártam velük.)


Nemrég a navi DVD miatt írtam a Ford KKE kft-nek. Hát elég gyökerek.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
enginedriver
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



« Új hozzászólás #1746 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 11:08:42 »

hali!

már annyi mindent olvastam:
igaz az, hogy 2.0 diesel alacsony fordulaton (1500-) enyhe gyorsításnál egy kicsit "rángat"?
Nekem csak egyet ránt 1500 környékén... máshol ezt turbólyuknak hívják.  hehe
Naplózva

Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Turnier Business
Deep Impact Blue

IDeniell
Vendég
« Új hozzászólás #1747 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 11:32:40 »

Sziasztok

1.8 tdci mk4 mondeom van. Azt vettem észre hogy 5. fokozatban ha gyorsítok olyan 80/85-től 100 km/h-ig akkor elég durván rángat a kocsi. Ha ugyan ezt mondjuk 4.-ben teszem akkor egyenletesen, simán gyorsul az autó.
Előfordult már nektek ilyen ? Esetleg van valakinek ötlete, hogy mi lehet ez?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1748 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 11:33:26 »

Sziasztok

1.8 tdci mk4 mondeom van. Azt vettem észre hogy 5. fokozatban ha gyorsítok olyan 80/85-től 100 km/h-ig akkor elég durván rángat a kocsi. Ha ugyan ezt mondjuk 4.-ben teszem akkor egyenletesen, simán gyorsul az autó.
Előfordult már nektek ilyen ? Esetleg van valakinek ötlete, hogy mi lehet ez?
Berezonál, vagy rángat?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
IDeniell
Vendég
« Új hozzászólás #1749 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 11:49:49 »

Berezonál, vagy rángat?

Berezonál, és ha elértem a 100-at akkor mintha semmi sem történt volna, egy pillanat alatt elmúlik.... és más fokozatban nem jelentkezik a dolog... érdekes
Naplózva
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.