Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 02:15:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4710996 alkalommal)
0 Felhasználó és 97 vendég van a témában
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1800 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 22:25:37 »

Ez a morgó hang természetes szülemény!
Elektronikusan tisztul az egyik szelep.
Így van!  eljen
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #1801 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 22:44:01 »

akkor szerinted nem káros???

csak nekem, nekünk, hangosabban teszi???

Többen is írták, hogy hallják ezt a hangot.
Előbb-utóbb meglehet szokni.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1802 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 10:46:18 »


Előre leszögezem, hogy most nincs dpfem.

Szóval garázsban beindítom az autót, és kiálláskor egy kis ugratón kell átmennem. Ilyenkor csak a kuplunggal játszva ugratok át, viszont ahogy terhelést kap a motor dob egy füstpamacsot. Ez normális? Csak hideg motornál csinálja. Az ok, hogy terhelés alatt normális a füstölés...

Vagy be fog xarni az egr?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1803 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 11:35:41 »

Előre leszögezem, hogy most nincs dpfem.

Szóval garázsban beindítom az autót, és kiálláskor egy kis ugratón kell átmennem. Ilyenkor csak a kuplunggal játszva ugratok át, viszont ahogy terhelést kap a motor dob egy füstpamacsot. Ez normális? Csak hideg motornál csinálja. Az ok, hogy terhelés alatt normális a füstölés...

Vagy be fog xarni az egr?

Hideg motornál az egr nem műxik.
Nekem ez normálisnak tűnik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
maxxell3
Vendég
« Új hozzászólás #1804 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 15:04:31 »

Sziasztok !

Új tagként és remélhetőleg Mondeo tulajként szeretnék segítséget kérni.

2.0 Tdci 140 Le vagy 163 Le motorral szerelt Mondeo kombi vásárlása előtt állok. Külföldi hirdetési olalakat nézegetve mindkét változatnál  Euro 4 és Euro 5-ös besorolással is hirdetik ezeket a motorokat. Mi az igazság ? 140/163 Le-s Euro 5-ös ? A reg.adó miatt lenne fontos.
Egyéb hasznos információkat is szívesen fogadok, mire kelle odafigyelni vásárláskor (típushibákra gondolok,amennyiben van ilyen). 2008-2010 évjárat !

Köszönöm!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1805 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 15:19:19 »

Sziasztok !

Új tagként és remélhetőleg Mondeo tulajként szeretnék segítséget kérni.

2.0 Tdci 140 Le vagy 163 Le motorral szerelt Mondeo kombi vásárlása előtt állok. Külföldi hirdetési olalakat nézegetve mindkét változatnál  Euro 4 és Euro 5-ös besorolással is hirdetik ezeket a motorokat. Mi az igazság ? 140/163 Le-s Euro 5-ös ? A reg.adó miatt lenne fontos.
Egyéb hasznos információkat is szívesen fogadok, mire kelle odafigyelni vásárláskor (típushibákra gondolok,amennyiben van ilyen). 2008-2010 évjárat !

Mindkettő lehet 4 és 5 is. Inkább 5-öst vegyél, a dpf/gázolaj az olajban miatt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1806 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 17:06:22 »

Előre leszögezem, hogy most nincs dpfem.

Szóval garázsban beindítom az autót, és kiálláskor egy kis ugratón kell átmennem. Ilyenkor csak a kuplunggal játszva ugratok át, viszont ahogy terhelést kap a motor dob egy füstpamacsot. Ez normális? Csak hideg motornál csinálja. Az ok, hogy terhelés alatt normális a füstölés...

Vagy be fog xarni az egr?
Nekem is szokta ilyenkor ezt csinálni.
Sztem is megnyugodhatsz, mert ez normális!  wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #1807 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 20:57:45 »

Nekem is szokta ilyenkor ezt csinálni.
Sztem is megnyugodhatsz, mert ez normális!  wave

Nem biztos, hogy ez normális.
nekem nem csinál ilyet!
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1808 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 21:01:12 »

Nem biztos, hogy ez normális.
nekem nem csinál ilyet!
mert Te nem ugratsz vele  smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #1809 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 21:06:52 »

mert Te nem ugratsz vele  smile

jaaaaaaaaaaaaaaaa..........

végül is nem ló ez!!!  eplus2
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1810 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 21:26:07 »

Nem biztos, hogy ez normális.
nekem nem csinál ilyet!
Ha nem lenne az majd úgyis kiderül.  eplus2
De sztem ez csak vmi öntisztító dolog nála.

A Tiéd DPF-es???
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1811 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 21:51:47 »

Nekem is szokta ilyenkor ezt csinálni.
Sztem is megnyugodhatsz, mert ez normális!  wave
Az Euro V-söknél már egyáltalán nem az.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1812 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 21:55:19 »

Az Euro V-söknél már egyáltalán nem az.

Mondom nem dpfes. És mégis euro 4.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1813 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 22:33:15 »

Mondom nem dpfes. És mégis euro 4.
Háát nem látják mit írsz látod!!!  eplus2
Sztem nincs gond, ne foglalkozz velük!!!  hehe

amúgy az enyém sem dpf-es. Szal már csak ezért is....
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1814 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 00:07:05 »

Hellósztok! Egyszer már jártam itt, de sajnos nem javul a helyzet.Az lenne a problémám a Mondeommal, hogy mikor hideg a motor kb egy napig vagy pár óráig nincs beindítva akkor pöcc röffre indul de ha már pár km is megyek és leállok akkor nehezen indul tovább kell forgatni de van olyan hogy beindul és kb 500 as fordulaton forog, de akkor sehol semmi nem tudok vele mit csinálni és leállítom. Már próbáltam sok minden pl üzemanyag tisztító Liqui Moly-val,új szűrők, olajcsere másik akksi meg már nézte a szerelőm rá is dugta a gépet is de semmi én láttam valahogy a monitoron a generátorral kapcsolatba egy kiírást de ő azt egyből kinyomta. Azt vágta rá hogy valószínű hogy szivattyú, de valahogy nem arra gondolok mert hozzá teszem semmi baj nem volt vele anno csak egyszer cserélni kellett a lendkereket,kuplungot meg kinyomót és mikor mentem érte akkor kezdődött az egész. Mondeo fedélzeti számítógépén a műszerfalon otthon megnéztem utána és akkor ki volt írva kettő hibakód dtc 9318 (B1318) Battery voltage low (less than 10V) és  9359 (B1359) Ignition run/accessory circuit failure) De akkor az akkumlátornál a testkábelt megtisztítottam és ezek elmúltak. Interneten már annyi mindent találtam hogy mi lehet..pl szoftverfrissítés, meg valami érzékelő amit nem tudom hol keresem. Youtube-on találtam is egy videót ami eléggé hasonlít az én bajomra. http://www.youtube.com/watch?v=RJpMD3eV-_s    hozzáteszem az enyémet nem kell ennyire tekerni hamarabb beindul. Ha tudok valami jó ötletet akkor jó lenne! köszönöm!  szomoru1  falbav

Ez az MK4 topic... a tiéd mk3, nem? Ezt töröld, és írd be a 3-as topicba. Bitte.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kiscsaszi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


Mondejóóm


WWW
« Új hozzászólás #1815 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 00:15:16 »

bocsi rosszra mentem  worship
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi (Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #1816 Dátum: 2013.05.07 kedd, 00:01:31 »

Üdv emberek!
Van valakinek 1.6-os 115lovas dízelje? Mennyire agyhalál? Hogy viszi a nagy bódét?
Itt az UK-ban eléggé nyomják ezt az eco dolgot,kevés rá az adó,katalógus szerint keveset fogyaszt.A valóságban is?
Melyik a legjobb dízel moci a 4es mondihoz? Figyelembe véve,hogy a fejemet se egye le,de akár menjen is...
Az 1.6-al szemezek,de nem tudom megéri-e.
A 2.0 optimális lenne,de arra már nincs adó kedvezmény
A 2.2 meg csúcsszuper,de fogyiban többet mutat mint az előző kettő.
Szóval egy ésszerű racionális döntés kellene.
Naplózva
Gerike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



« Új hozzászólás #1817 Dátum: 2013.05.07 kedd, 08:01:57 »

Mi az igazság ? 140/163 Le-s Euro 5-ös ? A reg.adó miatt lenne fontos.
Egyéb hasznos információkat is szívesen fogadok, mire kelle odafigyelni vásárláskor (típushibákra gondolok,amennyiben van ilyen). 2008-2010 évjárat !
Köszönöm!
Euro V-ös Mondeo-k 2010-ben, vagy azután készültek. 2010-es évjáratban találsz még EU IV-est is, tehát figyelni kell rá! A 163 LE-s változat úgy tudom, hogy mind EU5-ös, mivel 2010-ben kezdte el gyártani a Ford, kb. a modellfrissítés előtt. Olyan hatalmas típushibáról szerintem senki nem tud, igazából azt a már-már közhelyt tudom elmondani, hogy állapotra kell venni, nem Km-re az autót. Az írásodból az jön le, hogy külföldről veszed, Német autóknál évi 40-50 000km-el mindenképp érdemes számolni, tehát ha egy 3 éves autóban 50-60e km. van csak, akkor az már gyanús (persze nyilván lehet szerencséd, de csak óvatosan  Smiley )
Naplózva

2010. MKIV 2.0 TDCi Trend Kombi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1818 Dátum: 2013.05.07 kedd, 08:56:11 »

Üdv emberek!
Van valakinek 1.6-os 115lovas dízelje? Mennyire agyhalál? Hogy viszi a nagy bódét?
Itt az UK-ban eléggé nyomják ezt az eco dolgot,kevés rá az adó,katalógus szerint keveset fogyaszt.A valóságban is?
Melyik a legjobb dízel moci a 4es mondihoz? Figyelembe véve,hogy a fejemet se egye le,de akár menjen is...
Az 1.6-al szemezek,de nem tudom megéri-e.
A 2.0 optimális lenne,de arra már nincs adó kedvezmény
A 2.2 meg csúcsszuper,de fogyiban többet mutat mint az előző kettő.
Szóval egy ésszerű racionális döntés kellene.

Focusban volt 115 lovas 1.6 tdci-nk. Jó volt, de szerintem mondeóba kevés...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #1819 Dátum: 2013.05.07 kedd, 09:38:17 »

Üdv emberek!
Van valakinek 1.6-os 115lovas dízelje? Mennyire agyhalál? Hogy viszi a nagy bódét?
Itt az UK-ban eléggé nyomják ezt az eco dolgot,kevés rá az adó,katalógus szerint keveset fogyaszt.A valóságban is?
Melyik a legjobb dízel moci a 4es mondihoz? Figyelembe véve,hogy a fejemet se egye le,de akár menjen is...
Az 1.6-al szemezek,de nem tudom megéri-e.
A 2.0 optimális lenne,de arra már nincs adó kedvezmény
A 2.2 meg csúcsszuper,de fogyiban többet mutat mint az előző kettő.
Szóval egy ésszerű racionális döntés kellene.

Ahogy látom 2.2 MK3ból ülnél át.
Nehogy megvedd az 1.6ot, mert nagy csalódás lesz.
Az is fogyaszt annyit, mint a rohadás, mert ki kell nyomni a belét,hogy menjen, főleg úgy,hogy a 2.2-höz szoktál hozzá. A katalógus adatok semmit nem érnek, marketing az egész.
Lehet vele 5 literrel közlekedni,de akkor 90nél többel nem mész  hehe. Ezt is lehet cáfolni, hogy az én autóm párpedi 4 litert fogyaszt százon, stb, de ez csak verseny.
Nálam a simson fogyaszott és a babetta 3-4 litert.

Fogyasztás alapján autót venni, hát nem tudom, éves szintre lebontva nem egy hatalmas többlet költség.
Én 1.3as Swiftből ültem át, de az is fogyasztott ennyit, ráadásul mivel azoknak az utazósebessége kb 110, ha már 140es pálya tempót megyek vele simán benyelte a 9-10 litert, ami szerintem iszonyat durva egy ilyen kicsi autóhoz.

Vegyél 2.0-át, vagy 2.2 -őt, én ha váltok biztos, hogy 2.2-re váltok,
Persze ha nagyon jó az adózás akkor ellehet gondolkodni rajta, de nem hiszem, hogy döntő szempont lenne.
Próbálj ki egy 1.6ot, majd ülj át egy 2.0-ba, vagy egy 2.2-be, szerintem meg is lesz a döntés Smiley

Nagy csoda márpedig nincs, ugyanazt a kasznit egy gyengusz motorocska csak kínlódással cipeli, ez tény.
Persze vezetési stílus is közre játszik.

Még annyi, ez saját vélemény és tapasztalat, hogy nem azért kell erős autó, hogy versenyezzen vele az ember fia, mert a Mondeo nem arra van, ez nem az a kategória, kategóriájában lehet erősködni, de én csak röhögök mikor ezekkel az autókkal látom,hogy tolják le a sort a pályán.
Viszont legyen benne erő ha éppen előzni kell és szűkösebb a hely, na erre egy 1.6 annyira nem nagyon képes. Ott elfog fogyni az erő. A 2.0-a is viszonylag hamar leforog és a váltóhoz kell nyúlni néha néha előzés közben.
Még megboldogult fiatal koromban fogadtam meg, hogy ha lesz családi autó akkor normális kereteken belül "erős" lesz, és még viszonylag pénztárca barát is.
Motorozásnál jött ez  az elhatározás, mert ott is ez van, kis lökettérfogat, gyenge cucc, és ott az előzés intézménye nagyon nem mindegy.
Egy gyenge cuccnál lehet imádkozni, hogy beférjek, vagy csak csavar az ember a gázkaron még egyet és annyi is a móka.
Nekem 1.9 dízel (119 LE) tapasztalatom van, más márkától, 2007es, új autó volt, de a halálba kívántam azt a lomha gyenge sz@rt.
1esbe nyomaték gyenge volt, figyelni kellett az elindulásra, leforgott, mint egy 400as "sportmotor", nem ment, de cserébe 500 ezerrel olcsóbb volt mint a nagytestvér 2.0-ás dízel.


« Utoljára szerkesztve: 2013.05.07 kedd, 09:51:33 írta tomeed » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1820 Dátum: 2013.05.07 kedd, 09:44:06 »

Én 1.3as Swiftből ültem át,

Mindig éreztem, hogy valami nem stimmel veled, most rájöttem, hogy mi...  hehe eplus2

(Csak viccöltem. Bár egy mamusz vagy, hogy sose jössz el minire.  vigyor3)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #1821 Dátum: 2013.05.07 kedd, 09:52:48 »

Mindig éreztem, hogy valami nem stimmel veled, most rájöttem, hogy mi...  hehe eplus2

(Csak viccöltem. Bár egy mamusz vagy, hogy sose jössz el minire.  vigyor3)

Nevetni fox, de most gondolkodom rajta,hogy újra veszek egyet, csak melóba járni és nem sajnálni, csak tolni bele a napi 100 km-t.
Occsó oszt jó Smiley

Fogadjunk, hogy most te sem voltál!?  eplus2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1822 Dátum: 2013.05.07 kedd, 09:54:40 »

Nevetni fox, de most gondolkodom rajta,hogy újra veszek egyet, csak melóba járni és nem sajnálni, csak tolni bele a napi 100 km-t.
Occsó oszt jó Smiley

Fogadjunk, hogy most te sem voltál!?  eplus2

De voltam.  taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #1823 Dátum: 2013.05.07 kedd, 10:34:55 »

Ahogy látom 2.2 MK3ból ülnél át.
Nehogy megvedd az 1.6ot, mert nagy csalódás lesz.
Az is fogyaszt annyit, mint a rohadás, mert ki kell nyomni a belét,hogy menjen, főleg úgy,hogy a 2.2-höz szoktál hozzá. A katalógus adatok semmit nem érnek, marketing az egész.
Lehet vele 5 literrel közlekedni,de akkor 90nél többel nem mész  hehe. Ezt is lehet cáfolni, hogy az én autóm párpedi 4 litert fogyaszt százon, stb, de ez csak verseny.
Nálam a simson fogyaszott és a babetta 3-4 litert.

Fogyasztás alapján autót venni, hát nem tudom, éves szintre lebontva nem egy hatalmas többlet költség.
Én 1.3as Swiftből ültem át, de az is fogyasztott ennyit, ráadásul mivel azoknak az utazósebessége kb 110, ha már 140es pálya tempót megyek vele simán benyelte a 9-10 litert, ami szerintem iszonyat durva egy ilyen kicsi autóhoz.

Vegyél 2.0-át, vagy 2.2 -őt, én ha váltok biztos, hogy 2.2-re váltok,
Persze ha nagyon jó az adózás akkor ellehet gondolkodni rajta, de nem hiszem, hogy döntő szempont lenne.
Próbálj ki egy 1.6ot, majd ülj át egy 2.0-ba, vagy egy 2.2-be, szerintem meg is lesz a döntés Smiley

Nagy csoda márpedig nincs, ugyanazt a kasznit egy gyengusz motorocska csak kínlódással cipeli, ez tény.
Persze vezetési stílus is közre játszik.

Még annyi, ez saját vélemény és tapasztalat, hogy nem azért kell erős autó, hogy versenyezzen vele az ember fia, mert a Mondeo nem arra van, ez nem az a kategória, kategóriájában lehet erősködni, de én csak röhögök mikor ezekkel az autókkal látom,hogy tolják le a sort a pályán.
Viszont legyen benne erő ha éppen előzni kell és szűkösebb a hely, na erre egy 1.6 annyira nem nagyon képes. Ott elfog fogyni az erő. A 2.0-a is viszonylag hamar leforog és a váltóhoz kell nyúlni néha néha előzés közben.
Még megboldogult fiatal koromban fogadtam meg, hogy ha lesz családi autó akkor normális kereteken belül "erős" lesz, és még viszonylag pénztárca barát is.
Motorozásnál jött ez  az elhatározás, mert ott is ez van, kis lökettérfogat, gyenge cucc, és ott az előzés intézménye nagyon nem mindegy.
Egy gyenge cuccnál lehet imádkozni, hogy beférjek, vagy csak csavar az ember a gázkaron még egyet és annyi is a móka.
Nekem 1.9 dízel (119 LE) tapasztalatom van, más márkától, 2007es, új autó volt, de a halálba kívántam azt a lomha gyenge sz@rt.
1esbe nyomaték gyenge volt, figyelni kellett az elindulásra, leforgott, mint egy 400as "sportmotor", nem ment, de cserébe 500 ezerrel olcsóbb volt mint a nagytestvér 2.0-ás dízel.

Kimerítő válasz,én is így gondolom.
A katalógus adatok sokszor tényleg hülyeséget írnak,de éppen ezzel a mondeo/motor párossal csináltak fogyi rekordot,volt is erről cikk.
Ami meg az előzést illeti ezzel az autóval nem fordul elő a kérdés,hogy beférek-e mert bele se fognék az előzésbe.
Nyílván 2.2 után nagy csalódás lenne,de moderálnám magam nagypapi vezetési stílusra.
Naplózva
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #1824 Dátum: 2013.05.07 kedd, 14:43:29 »

Kimerítő válasz,én is így gondolom.
A katalógus adatok sokszor tényleg hülyeséget írnak,de éppen ezzel a mondeo/motor párossal csináltak fogyi rekordot,volt is erről cikk.
Ami meg az előzést illeti ezzel az autóval nem fordul elő a kérdés,hogy beférek-e mert bele se fognék az előzésbe.
Nyílván 2.2 után nagy csalódás lenne,de moderálnám magam nagypapi vezetési stílusra.

Megválaszolom magam Smiley
Megtesztvezettem az 1.6-os eco modellt.
Azt kell mondjam,hogy nem olyan vészes a szitu,de tény hogy a 2.2-es motorhoz szokott seggem,megérezte,hogy amikor rálépek a gázra akkor vagy nem történik semmi,vagy vissza kell váltogatni és pörgetni,ami nem éppen fekszik a motornak illetve a fogyasztásnak.
A korábbi átlag fogyi 6,5 volt a kocsiban,tehát a prospektus adatokkal sehol nem találkozni.
Elég rövid ideig volt szerencsém vezetni és így azt nem tudtam eldönteni,hogy a későbbi valós életben mennyire zavarna az a tény,hogy az autó nem megy,és hozzá tudnék-e szokni.
Mert jelen esetben az a 6,5 liter több mint amit a 2,2-es motorom produkál(t).
Esetleg akinek van 2.0 vagy 2.2.-es 4es mondija megírhatná a használhatóságot és a fogyasztás alakulását valós életben.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1825 Dátum: 2013.05.07 kedd, 15:47:28 »

Megválaszolom magam Smiley
Megtesztvezettem az 1.6-os eco modellt.
Azt kell mondjam,hogy nem olyan vészes a szitu,de tény hogy a 2.2-es motorhoz szokott seggem,megérezte,hogy amikor rálépek a gázra akkor vagy nem történik semmi,vagy vissza kell váltogatni és pörgetni,ami nem éppen fekszik a motornak illetve a fogyasztásnak.
A korábbi átlag fogyi 6,5 volt a kocsiban,tehát a prospektus adatokkal sehol nem találkozni.
Elég rövid ideig volt szerencsém vezetni és így azt nem tudtam eldönteni,hogy a későbbi valós életben mennyire zavarna az a tény,hogy az autó nem megy,és hozzá tudnék-e szokni.
Mert jelen esetben az a 6,5 liter több mint amit a 2,2-es motorom produkál(t).
Esetleg akinek van 2.0 vagy 2.2.-es 4es mondija megírhatná a használhatóságot és a fogyasztás alakulását valós életben.
A 4-es ugyanakkora motorral kb. 5-6 decivel többet fog fogyasztani, mint a 3-as.
Hiteles fogyasztás adatok újra és újra: www.spritmonitor.de

Én 2.0MK3-ról váltottam 2.2MK4-re és az plusz egy liter.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #1826 Dátum: 2013.05.07 kedd, 21:19:48 »

A 4-es ugyanakkora motorral kb. 5-6 decivel többet fog fogyasztani, mint a 3-as.
Hiteles fogyasztás adatok újra és újra: www.spritmonitor.de

Én 2.0MK3-ról váltottam 2.2MK4-re és az plusz egy liter.

Köszi a linket,ezt nem ismertem.
Elmentem 1 másik kereskedésbe tesztvezetni egy 2.0-ás mondit.
Odafele úton betartva a sebességhatárokat  nyes autópályán 2 rossz injektorokkal 4,5L kis városi közlekedéssel 5,5L volt a fogyim.
Ennek tudatában a 1.6-os mondi ötletét elvetettem,mert úgy tűnik nem tűnik gazdaságosnak,hiába jobb a katalógus adat.
A 2.0 határozottan jobban megy az 1.6-hoz képest,de minő meglepő a 2.2eshez képest nem Cheesy
Nemhiába a 2.2 az 2.2
A napokban még meglátogatok pár kereskedést és ha jön valami jó ajánlat,azt nem fogom vissza utasítani.
Viszont most nézem a 2.0ásból 2 verzió van a 140 és a 163 lovas.Én a 140 lovas verzióval mentem.
A 163 lovas lehet olyan mint a mostani 155 lovas 2.2 dízel.
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.07 kedd, 22:05:24 írta oritomi » Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #1827 Dátum: 2013.05.08 szerda, 13:59:38 »

Köszi a linket,ezt nem ismertem.
Elmentem 1 másik kereskedésbe tesztvezetni egy 2.0-ás mondit.
Odafele úton betartva a sebességhatárokat  nyes autópályán 2 rossz injektorokkal 4,5L kis városi közlekedéssel 5,5L volt a fogyim.
Ennek tudatában a 1.6-os mondi ötletét elvetettem,mert úgy tűnik nem tűnik gazdaságosnak,hiába jobb a katalógus adat.
A 2.0 határozottan jobban megy az 1.6-hoz képest,de minő meglepő a 2.2eshez képest nem Cheesy
Nemhiába a 2.2 az 2.2
A napokban még meglátogatok pár kereskedést és ha jön valami jó ajánlat,azt nem fogom vissza utasítani.
Viszont most nézem a 2.0ásból 2 verzió van a 140 és a 163 lovas.Én a 140 lovas verzióval mentem.
A 163 lovas lehet olyan mint a mostani 155 lovas 2.2 dízel.
nekem 1,8 tdci van 125 lóval,
egyesben ez is kevéske, de nem sokat megyek egyesben...
fogyasztás 7 körül van, de én körúton is 80-al megyek, soroksárin meg 130. (ha van hely)
szerintem a dinamika elég, mozog a kasztni, aki ült már mellettem nem mondta hogy ez lomha lenne. ez a downsize szindróma nem rossz, de az autókat ezekkel a kis motorokkal szerintem max.3-400e km-re gyártják. ha félúton eladod, akkor nem lehet baj, egyébként meg szenvedjen vele az aki akar. fogyasztásban max 5-6dl lesz a különbség. megéri? nem hiszem. (nekem nem érné meg)

ha a pénz vezérel, akkor meg ne mondeot vegyél, hanem fókát. nem sokkal kisebb, és abba elég az 1,6 tdci.
szvsz
Naplózva
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #1828 Dátum: 2013.05.08 szerda, 15:22:21 »

nekem 1,8 tdci van 125 lóval,
egyesben ez is kevéske, de nem sokat megyek egyesben...
fogyasztás 7 körül van, de én körúton is 80-al megyek, soroksárin meg 130. (ha van hely)
szerintem a dinamika elég, mozog a kasztni, aki ült már mellettem nem mondta hogy ez lomha lenne. ez a downsize szindróma nem rossz, de az autókat ezekkel a kis motorokkal szerintem max.3-400e km-re gyártják. ha félúton eladod, akkor nem lehet baj, egyébként meg szenvedjen vele az aki akar. fogyasztásban max 5-6dl lesz a különbség. megéri? nem hiszem. (nekem nem érné meg)

ha a pénz vezérel, akkor meg ne mondeot vegyél, hanem fókát. nem sokkal kisebb, és abba elég az 1,6 tdci.
szvsz

Mostmár a pénz nem vezérel Cheesy
Sikerült tesztvezetnem a 2,2es mondit,és nem ájultam el.Mondjuk nem durvulhattam,mert mellettem ült a kereskedő.Így is az első komolyabb gáznál besüllyedt az ülésbe.
Jelen állás szerint úgy néz ki,hogy 2.2-es lesz,ha sikerül megalkudnom a kereskedővel.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #1829 Dátum: 2013.05.08 szerda, 16:26:25 »

Mostmár a pénz nem vezérel Cheesy
Sikerült tesztvezetnem a 2,2es mondit,és nem ájultam el.Mondjuk nem durvulhattam,mert mellettem ült a kereskedő.Így is az első komolyabb gáznál besüllyedt az ülésbe.
Jelen állás szerint úgy néz ki,hogy 2.2-es lesz,ha sikerül megalkudnom a kereskedővel.
és eladó lesz esetleg? haver mk3-at fog keresni hamarosan...
Naplózva
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #1830 Dátum: 2013.05.08 szerda, 17:13:01 »

és eladó lesz esetleg? haver mk3-at fog keresni hamarosan...

Van éppen.Ha a haverodat nem zavarja,hogy jobb oldalon van a kormány és éppen Angliában jár,akkor boltolhatunk Cheesy
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #1831 Dátum: 2013.05.08 szerda, 21:22:33 »

ha a pénz vezérel, akkor meg ne mondeot vegyél, hanem fókát. nem sokkal kisebb, és abba elég az 1,6 tdci.
szvsz
Nana kedveském! 3 fókát hajtottam, és bizony a mondeo az egyértelműen nagyobb kaszni! Vagyis szvsz kisebb. A sokkal-kevesebbel meg?? Szerintem sokkal...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
maxxell3
Vendég
« Új hozzászólás #1832 Dátum: 2013.05.09 csütörtök, 11:04:26 »

Euro V-ös Mondeo-k 2010-ben, vagy azután készültek. 2010-es évjáratban találsz még EU IV-est is, tehát figyelni kell rá! A 163 LE-s változat úgy tudom, hogy mind EU5-ös, mivel 2010-ben kezdte el gyártani a Ford, kb. a modellfrissítés előtt. Olyan hatalmas típushibáról szerintem senki nem tud, igazából azt a már-már közhelyt tudom elmondani, hogy állapotra kell venni, nem Km-re az autót. Az írásodból az jön le, hogy külföldről veszed, Német autóknál évi 40-50 000km-el mindenképp érdemes számolni, tehát ha egy 3 éves autóban 50-60e km. van csak, akkor az már gyanús (persze nyilván lehet szerencséd, de csak óvatosan  Smiley )

Köszönöm az információkat !
A kép továbbra sem tiszta, mert elég sok 2008-as autót hirdetnek Euro V besorolással ! Ezek szerint a hirdetésben csak elírhatták ?
Pl:
 http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=231669026&cd=635027031390000000&asrc=st|as
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=228754530&cd=634978128270000000&asrc=st|as
Naplózva
Gerike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



« Új hozzászólás #1833 Dátum: 2013.05.09 csütörtök, 12:23:19 »

Köszönöm az információkat !
A kép továbbra sem tiszta, mert elég sok 2008-as autót hirdetnek Euro V besorolással ! Ezek szerint a hirdetésben csak elírhatták ?
Pl:
 http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=231669026&cd=635027031390000000&asrc=st|as
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=228754530&cd=634978128270000000&asrc=st|as
Ezek egészen biztos, hogy elírások, mivel magát az Euro V normát 2009 szeptemberében vezették be, így egy 2008-as autó egészen biztos, hogy nem lehet EU V-ös Smiley Szerintem 2010 tavaszától, nyarától érdemes keresni, ott jó eséllyel találsz ténylegesen is EU V-ös Mondeot.
Naplózva

2010. MKIV 2.0 TDCi Trend Kombi
Jago1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #1834 Dátum: 2013.05.21 kedd, 16:23:03 »

Üdv mindenkinek !!!

Nemrég mondeo tulaj lettem 
2010, 2,0l 115 le motorkód tyba.
Letudná valaki írni a szervízelését.
Olajcsere,gázolajszürő csere, vezérléscsere stb..
A szervízköny németül van nem tudom kibogarászni.

köszi
Naplózva

VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le  6,2l/100km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1835 Dátum: 2013.05.21 kedd, 16:38:13 »

Üdv mindenkinek !!!

Nemrég mondeo tulaj lettem 
2010, 2,0l 115 le motorkód tyba.
Letudná valaki írni a szervízelését.
Olajcsere,gázolajszürő csere, vezérléscsere stb..
A szervízköny németül van nem tudom kibogarászni.

köszi

olaj-szűrő 20ekm
Vezérlés 180e km
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #1836 Dátum: 2013.05.22 szerda, 06:35:44 »

Üdv mindenkinek !!!

Nemrég mondeo tulaj lettem 
2010, 2,0l 115 le motorkód tyba.
Letudná valaki írni a szervízelését.
Olajcsere,gázolajszürő csere, vezérléscsere stb..
A szervízköny németül van nem tudom kibogarászni.

köszi

ford.etis.com szervizterv generalasa és még az autód felszereltségéről is képet kapsz.
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
Jago1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #1837 Dátum: 2013.05.22 szerda, 07:26:15 »

ford.etis.com szervizterv generalasa és még az autód felszereltségéről is képet kapsz.

köszi megkeresem
Naplózva

VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le  6,2l/100km
medvegyev
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #1838 Dátum: 2013.05.24 péntek, 21:08:37 »

Please HELP!

Engine Malfunction + ESP

Nemrég egy erősebb kigyorsítás után kiírta a fenti hibát és maximálta a fordulatszámot kb. 1500-on. Az autó leállítása után, minden visszaáll normálisra, azóta kétszer csinálta amikor erősebben gyorsítottam és magasabb fordulatszámot értem el. Nem nagyon tetszik a dolog. Hibakód csak két ősrégi van, de ezek régi örökségek, új nem keletkezett.

Az elöző pilóta nem tapasztalta a problémát.

Kérek távgyógyítást, rémhírmentes ötleteket! Vagy hogy, hová vigyem gazdaságosba.

Köszi.
Naplózva

Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1839 Dátum: 2013.05.24 péntek, 21:33:06 »

Please HELP!

Engine Malfunction + ESP

Nemrég egy erősebb kigyorsítás után kiírta a fenti hibát és maximálta a fordulatszámot kb. 1500-on. Az autó leállítása után, minden visszaáll normálisra, azóta kétszer csinálta amikor erősebben gyorsítottam és magasabb fordulatszámot értem el. Nem nagyon tetszik a dolog. Hibakód csak két ősrégi van, de ezek régi örökségek, új nem keletkezett.

Az elöző pilóta nem tapasztalta a problémát.

Kérek távgyógyítást, rémhírmentes ötleteket! Vagy hogy, hová vigyem gazdaságosba.

Köszi.
Nekem ez akkor jött elő amikor csúsztatott kuplunggal pörgetem a motort, azaz nagy fordulaton éppen csak megy az auto.

Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1840 Dátum: 2013.05.24 péntek, 21:37:47 »

Nekem ez akkor jött elő amikor csúsztatott kuplunggal pörgetem a motort, azaz nagy fordulaton éppen csak megy az auto.


Nekem meg csak villogni szokott az ESP jele a monitoron, de szöveget nem szokott kiírni. De ezt is csak télen a jégen v a hóban szoktam összehozni, ha gizdulok!  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1841 Dátum: 2013.05.24 péntek, 21:41:28 »

Nekem meg csak villogni szokott az ESP jele a monitoron, de szöveget nem szokott kiírni. De ezt is csak télen a jégen v a hóban szoktam összehozni, ha gizdulok!  eplus2
Az engine mal function az a check engine visszajelző nem?
Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1842 Dátum: 2013.05.24 péntek, 22:18:29 »

Please HELP!

Engine Malfunction + ESP

Nemrég egy erősebb kigyorsítás után kiírta a fenti hibát és maximálta a fordulatszámot kb. 1500-on. Az autó leállítása után, minden visszaáll normálisra, azóta kétszer csinálta amikor erősebben gyorsítottam és magasabb fordulatszámot értem el. Nem nagyon tetszik a dolog. Hibakód csak két ősrégi van, de ezek régi örökségek, új nem keletkezett.

Az elöző pilóta nem tapasztalta a problémát.

Kérek távgyógyítást, rémhírmentes ötleteket! Vagy hogy, hová vigyem gazdaságosba.

Köszi.

Sztem elrepedt egy turbócsöved.
(nézd meg, hogy ami jön az IC-től a szívósorra, az rendben van-e)

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
medvegyev
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #1843 Dátum: 2013.05.24 péntek, 23:25:46 »

Sztem elrepedt egy turbócsöved.
(nézd meg, hogy ami jön az IC-től a szívósorra, az rendben van-e)


Köszi Jani!

Neked mindig szokott lenni egy robbantott ábrád, kisegítenél engem is? Első dizel, első turbós autóm....
Naplózva

Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #1844 Dátum: 2013.05.24 péntek, 23:31:49 »

Köszi Jani!

Neked mindig szokott lenni egy robbantott ábrád, kisegítenél engem is? Első dizel, első turbós autóm....
egyszer nekem is sikerült ilyet indulnom, újraindítás után csend és azóta is csend

reméljük csak valamelyik jeladód lassult be a 8G-től amivel indulni akartál...
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1845 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 17:40:06 »

Az engine mal function az a check engine visszajelző nem?

Úgy látom ezt már nem tudjuk meg!  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1846 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 19:59:56 »

Az engine mal function az a check engine visszajelző nem?


Nem.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1847 Dátum: 2013.05.28 kedd, 14:49:23 »

Egy régi téma újra.

EGR dugózás...

Érdemes, nem?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1848 Dátum: 2013.05.28 kedd, 15:42:05 »

Egy régi téma újra.

EGR dugózás...

Érdemes, nem?
én a Jani mintájára megtettem.kumma szutykos volt a szívósor......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1849 Dátum: 2013.05.28 kedd, 15:47:13 »

én a Jani mintájára megtettem.kumma szutykos volt a szívósor......

És hibakód?

A dugó mérete megegyezik az mk3-aséval?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.