Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 05:16:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4714746 alkalommal)
0 Felhasználó és 114 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1950 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 18:19:53 »

helloka                                                                                                                                                     Pollenszurot 20 vagy 40 ezerenkent kell cserelni.

Igen.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #1951 Dátum: 2013.06.21 péntek, 14:12:15 »

helloka                                                                                                                                                     Pollenszurot 20 vagy 40 ezerenkent kell cserelni.
ha sok a város akkor 20e. de azért érdemes megnézni hogy néz ki 20e után és utána már nem fogod sajnálni rá a pár ezer forintot, és a kérdés sem merül fel.  worship
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1952 Dátum: 2013.06.21 péntek, 14:53:59 »

helloka                                                                                                                                                     Pollenszurot 20 vagy 40 ezerenkent kell cserelni.
Évente mindenképpen a km-től függetlenül.
Elég az olcsó is SZVSZ. Én nem hiszek a szagszűrősben sem.
Sajnos a Mondeoban egy horror a cseréje.
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.21 péntek, 14:55:31 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
soproni00
Vendég
« Új hozzászólás #1953 Dátum: 2013.06.21 péntek, 15:33:38 »

Ne aggódj nem Te vagy az első aki ezt írja!
Nem kell megijedni tőle, valszeg még egy darabig csinálja, de úgy vettem észre a többieknél, h egy idő után elhagyja!!
A hűtőventilátorhoz nem lövök!
Koszi
hogyne aggodnek kulfoldon vagyok raadasul svajcban, most mar ketszer le is allt.!!!!!!!!!!
De hibauzenet azota sincs
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #1954 Dátum: 2013.06.21 péntek, 16:11:05 »

kicsit pontosabban lehetne
mit kell csinálni a pumpával ill. a féktísztítóval

Mivel Jani kérte, hogy ne csak az általánosba, írjak ezért:

Erre a GO szűrő cserére azért készülj fel lelkileg  vigyor3, mert hamar fellevegősödik, ha először csinálod szinte majdnem biztos, hogy bukta lesz a vége.
Tehát pumpa legyen kéznél, nélküle neki se állj.
Aztán még a motortérben lévő szeleppel is kell baszkurálni, hogy tuti legyen.
Én egyszer beszoptam vele de nagyon azóta inkább szakemberre bízom a melót, *** egy munka nagyon.

A féktisztítós megoldás az a gyilkos verzió, azt inkább hanyagold, de ha szertnéd tudni, hogy mi a teendő leírom szívesen, nem egy nagy móka, csak odavág a technikának egy picit SmileySmiley

Szerény véleményem, hogy ha megvetted a gyári drága GO szűrőt akkor ne  sajnáld rá a pénzt, hogy pár ezerért kicserélje egy autószerelő, nekik pikk-pakk megvan.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #1955 Dátum: 2013.06.22 szombat, 18:46:29 »

Mivel Jani kérte, hogy ne csak az általánosba, írjak ezért:

Erre a GO szűrő cserére azért készülj fel lelkileg  vigyor3, mert hamar fellevegősödik, ha először csinálod szinte majdnem biztos, hogy bukta lesz a vége.
Tehát pumpa legyen kéznél, nélküle neki se állj.
Aztán még a motortérben lévő szeleppel is kell baszkurálni, hogy tuti legyen.
Én egyszer beszoptam vele de nagyon azóta inkább szakemberre bízom a melót, *** egy munka nagyon.

A féktisztítós megoldás az a gyilkos verzió, azt inkább hanyagold, de ha szertnéd tudni, hogy mi a teendő leírom szívesen, nem egy nagy móka, csak odavág a technikának egy picit SmileySmiley

Szerény véleményem, hogy ha megvetted a gyári drága GO szűrőt akkor ne  sajnáld rá a pénzt, hogy pár ezerért kicserélje egy autószerelő, nekik pikk-pakk megvan.

Én eddig 4-5-ször cseréltem magam, semmi baj nem volt. (korábbi hozzászólásomban már leírtam, hogy mire kell figyelni)

Ismerősnek viszont autószerelő cserélte, és féktisztítózta az autót...mert nem töltötte fel tisztességesen a gázolajszűrő házát, s nem tudta felszívni az üzemanyagot...
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
benedekcsaba
Vendég
« Új hozzászólás #1956 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 10:23:23 »

akkor jól van akkor. Wink
Hát tegnap untam rá végképp a nehezen indulásra. Vettem egy akkut. De sajnos továbbra is ugyanaz a gond. Úgy indúl, mint egy rossz szekér.
Az önindítóba való gyári alkatrészeket hol tudnám beszerezni? Elviszem egy maszekhez falbav
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1957 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 12:29:43 »

Nem kell eddig elmenni. Tutti, hogy akksi a probléma. Valamelyik cella zárlatos.
nesze neked..... Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1958 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 12:30:19 »

Hát tegnap untam rá végképp a nehezen indulásra. Vettem egy akkut. De sajnos továbbra is ugyanaz a gond. Úgy indúl, mint egy rossz szekér.
Az önindítóba való gyári alkatrészeket hol tudnám beszerezni? Elviszem egy maszekhez falbav
www.oninditogenerator.hu
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atyo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #1959 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 21:09:57 »

Sziasztok.                                                                                                                                                 Go szurot minden olajcserenel csereltek,vagy kivarjatok a 40 ezres periodust.Nelem a multkori csere utan bakecskezett a kocsi,es most nem is kellene cserelnem,de vacilalok,hogy talan jo lenne megis.A vasco szurot ismeri valaki.   Koszonom.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1960 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 21:18:24 »

Sziasztok.                                                                                                                                                 Go szurot minden olajcserenel csereltek,vagy kivarjatok a 40 ezres periodust.Nelem a multkori csere utan bakecskezett a kocsi,es most nem is kellene cserelnem,de vacilalok,hogy talan jo lenne megis.A vasco szurot ismeri valaki.   Koszonom.
Szia!
Én 15ezrenként cserélek olajat és 30 ezrenként GO szűrőt. Eddig ebből semmi gond nem volt, sem az MKIII-nál, sem a IV-nél.
Ettől ez még nem követendő.  vigyor3

Múltkor volt egy kis szakmai vita ebből, mondván jó hogy minden olajcserénél Go szűrőt is cserélni... megoszlott a társaság, de abban valóban lehet vmi, h túl sűrűen nem érdemes cserélni a szűrőt, m akkor nem tudja kifejteni a hatását, de nagyon sok tízezres km-t sem szabad várni vele. Sztem a 40 ezerenkénti cserével sem lesz gond!

A Vasco-ról hallottam, de most már nem emlékszem rá, hogy melyik kategóriába való... hozzá teszem, nekem eddig csak 3-5 ezer Ft közti szűrőim voltak, de silányságnak nyomát sem tapasztaltam!
Ha gyakran cseréled akkor meg mind1 is sztem.....
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #1961 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 21:55:51 »

Sziasztok.                                                                                                                                                 Go szurot minden olajcserenel csereltek,vagy kivarjatok a 40 ezres periodust.Nelem a multkori csere utan bakecskezett a kocsi,es most nem is kellene cserelnem,de vacilalok,hogy talan jo lenne megis.A vasco szurot ismeri valaki.   Koszonom.

Szia!

http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_iv_turnier_2007_03__22519/szurok_1__uzemanyag_szuro_1__uzemanyag_szuro_1__mind?gyakori=I

Listából nézve, 1540 Ft-os áron...nem a legbiztatóbb. Sajnos nem tudni, hogy a gyártó milyen minőségű anyagból készíti, egyáltalán a szűrőképessége megfelel-e gyár által támasztott elvárásnak. Erre semmi garancia nincs, olyat gyárt, amilyet "akar".
(gondolom tudod, hogy a gyári szűrő 10 felett van).

A listát nézve, én inkább Championt vennék...

Rövid gondolat:
 Autóipari beszállító cég, neves német autógyárakba szállít be gumialapú üzemanyagcsöveket, vezetékeket. Gazdasági döntés miatt megváltoztatta a csövek anyagát, összetételét. (kémiailag más összetételű lett) A gyártók szerintem nem tudnak erről, mert akkor annak lényegesen hosszabb jóváhagyása lett volna...
A magyar cégnél persze a dolgozók egyből észrevették, hogy lágyabb, másképp viselkedik szereléskor, nem jó minőségű még így elsőre sem... de az autókba még pont jó lesz állítólag:) A szűrők gyártásánál is simán eltudok képzelni ilyet... főként ha valaki az olcsóságra törekszik, nem fog jó minőségű alapanyagból gyártani....

Üdv.: Peti

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1962 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 22:02:22 »

Sziasztok.                                                                                                                                                 Go szurot minden olajcserenel csereltek,vagy kivarjatok a 40 ezres periodust.Nelem a multkori csere utan bakecskezett a kocsi,es most nem is kellene cserelnem,de vacilalok,hogy talan jo lenne megis.A vasco szurot ismeri valaki.   Koszonom.

Egyrészt 60E-ként kell cserélni.
Én 40E-ként cseréltem.
Ha normális benzinkúton tankolsz, nem pedig aratás alatt a kombájnból lopod a gázolajat, akkor elég sztem 60E-ként... Wink
Ha 2.2TDCi-d lenne 60E-ként cserélnél (a 2.2be való többször annyiba kerül, mint a többié...)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1963 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 22:04:11 »

Egyrészt 60E-ként kell cserélni.
Én 40E-ként cseréltem.
Ha normális benzinkúton tankolsz, nem pedig aratás alatt a kombájnból lopod a gázolajat, akkor elég sztem 60E-ként... Wink
Ha 2.2TDCi-d lenne 60E-ként cserélnél (a 2.2be való többször annyiba kerül, mint a többié...)

Van még normális benzinkút???  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #1964 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 22:05:14 »

Van még normális benzinkút???  eplus2

Ahol a kombájnosok tankolnak!  hehe
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
benedekcsaba
Vendég
« Új hozzászólás #1965 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 22:48:24 »

Na kicseréltem az indítómotrot. S láss csodát úgy indul, mint új korában. worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1966 Dátum: 2013.07.05 péntek, 18:10:53 »

Na kicseréltem az indítómotrot. S láss csodát úgy indul, mint új korában. worship
eljen Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tibcsi78
Vendég
« Új hozzászólás #1967 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 21:47:43 »

Sziasztok!

Had osszam meg veletek az élményeimet!
2 hete cseréltük le az 1000-es opel corsa c autónkat egy 2010 évjáratú Ford Mondeo Kombi Titanium s 2.0 Tdci 120Kw-os (163Le euro5) "torpedóra". Az a furcsa az autóban, hogy amíg a corsa esetében lakott területen kívülre érve előztek az autók, addig ezzel az autóval azt tapasztalom, hogy nem előznek, hanem egyre kisebb a mögöttem lévő autó a visszapillantó tükörben. Érdekes, hogy a benzinkúton a corsa esetében le se sz..tak, ezzel az autóval, ha beállok, akkor mindjárt érkezik a kútkezelő és törlőkendőt rak a betöltőnyíláshoz, hogy nehogy ráfolyjon a gázolaj az autóra. Huh? Feel the difference!!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1968 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 21:48:50 »

Sziasztok!

Had osszam meg veletek az élményeimet!
2 hete cseréltük le az 1000-es opel corsa c autónkat egy 2010 évjáratú Ford Mondeo Kombi Titanium s 2.0 Tdci 120Kw-os (163Le euro5) "torpedóra". Az a furcsa az autóban, hogy amíg a corsa esetében lakott területen kívülre érve előztek az autók, addig ezzel az autóval azt tapasztalom, hogy nem előznek, hanem egyre kisebb a mögöttem lévő autó a visszapillantó tükörben. Érdekes, hogy a benzinkúton a corsa esetében le se sz..tak, ezzel az autóval, ha beállok, akkor mindjárt érkezik a kútkezelő és törlőkendőt rak a betöltőnyíláshoz, hogy nehogy ráfolyjon a gázolaj az autóra. Huh? Feel the difference!!!
NNNnna....akkor már megérte..... eplus2

Üdv a táborban! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #1969 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 21:50:17 »

Sziasztok!

Had osszam meg veletek az élményeimet!
2 hete cseréltük le az 1000-es opel corsa c autónkat egy 2010 évjáratú Ford Mondeo Kombi Titanium s 2.0 Tdci 120Kw-os (163Le euro5) "torpedóra". Az a furcsa az autóban, hogy amíg a corsa esetében lakott területen kívülre érve előztek az autók, addig ezzel az autóval azt tapasztalom, hogy nem előznek, hanem egyre kisebb a mögöttem lévő autó a visszapillantó tükörben. Érdekes, hogy a benzinkúton a corsa esetében le se sz..tak, ezzel az autóval, ha beállok, akkor mindjárt érkezik a kútkezelő és törlőkendőt rak a betöltőnyíláshoz, hogy nehogy ráfolyjon a gázolaj az autóra. Huh? Feel the difference!!!

Látod, ez a nagyság előnye!  eljen
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Ltomi78
Vendég
« Új hozzászólás #1970 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 19:36:39 »

Sziasztok
Most kerdeztem a szerelomet hogy miért van hogy a kocsi 1 es ben es 2 esben is majdnem 3 mp szünet et tart mielőtt elkezd pörögni a motor hiába padlozom le. Ez normális egy dizelnel? Azt mondta kerjek szoftver frissítés t a fordnal. ..olyan mintha a gáz vezérlés késne.
Egy sima indulasnal padló gaz mellett 1 esben is gondolkodik az aurot es alig kezd gyorsulni..de a fordulat sem megy föl azran hirtelen megindul.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #1971 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 20:54:13 »

Sziasztok
Most kerdeztem a szerelomet hogy miért van hogy a kocsi 1 es ben es 2 esben is majdnem 3 mp szünet et tart mielőtt elkezd pörögni a motor hiába padlozom le. Ez normális egy dizelnel? Azt mondta kerjek szoftver frissítés t a fordnal. ..olyan mintha a gáz vezérlés késne.
Egy sima indulasnal padló gaz mellett 1 esben is gondolkodik az aurot es alig kezd gyorsulni..de a fordulat sem megy föl azran hirtelen megindul.
Mert 1.8 a szegénykém...  Cheesy
Benzinszűrő??
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #1972 Dátum: 2013.07.16 kedd, 09:09:23 »

Sziasztok
Most kerdeztem a szerelomet hogy miért van hogy a kocsi 1 es ben es 2 esben is majdnem 3 mp szünet et tart mielőtt elkezd pörögni a motor hiába padlozom le. Ez normális egy dizelnel? Azt mondta kerjek szoftver frissítés t a fordnal. ..olyan mintha a gáz vezérlés késne.
Egy sima indulasnal padló gaz mellett 1 esben is gondolkodik az aurot es alig kezd gyorsulni..de a fordulat sem megy föl azran hirtelen megindul.

Nem normális.
Olyan, mintha dugulása lenne valahol.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1973 Dátum: 2013.07.16 kedd, 09:29:07 »


Benzinszűrő??

Dízelben?  eplus2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1974 Dátum: 2013.07.16 kedd, 10:10:14 »

Dízelben?  eplus2

Most mé? Van benne egy benzinszűrő, meg egy go szűrő. Fő a biztonság. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ltomi78
Vendég
« Új hozzászólás #1975 Dátum: 2013.07.16 kedd, 10:45:30 »

Nem normális.
Olyan, mintha dugulása lenne valahol.

Állapotfelmérésnél teljes IDS (vagy mi) diagnosztika készült. Ott csak annyit vettek észre hogy 2 porlasztó nem a megszokott tartományban működött de nem tudták hogy ez hiba vagy sem csak hogy nem a megszokott képet mutatja a diagnosztikán.
Pénteken megint visszamegyek a petrányihoz, ha dugulás van az mitől lehet szűrő? azt nem kellett volna látni a diagnosztikán?
Emelkedőn is nehezen indul el, ahogy eléri 2300 körüli fordulatot ott kezd el csak húzni, de sok a szünet amig beindul.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1976 Dátum: 2013.07.16 kedd, 13:34:28 »

Állapotfelmérésnél teljes IDS (vagy mi) diagnosztika készült. Ott csak annyit vettek észre hogy 2 porlasztó nem a megszokott tartományban működött de nem tudták hogy ez hiba vagy sem csak hogy nem a megszokott képet mutatja a diagnosztikán.
Pénteken megint visszamegyek a petrányihoz, ha dugulás van az mitől lehet szűrő? azt nem kellett volna látni a diagnosztikán?
Emelkedőn is nehezen indul el, ahogy eléri 2300 körüli fordulatot ott kezd el csak húzni, de sok a szünet amig beindul.
...beleprogramoztak legutóbb egy hibakódot... vigyor3

lehet,hogy kidurrant egy turbcsöved....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fnzfrd
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


« Új hozzászólás #1977 Dátum: 2013.07.16 kedd, 13:52:20 »

sziasztok!

egy kicsit régen voltam már az oldalon, mert elég sok dolgom-bajom volt. most próbálom elolvasni a sok hozzászólást, amiket azóta írtatok. közben összegyűlt több kérdésem is, de nem tudtam még megkérdezni.

most megpróbálom:
olyat tapasztaltam, hogyha gyorsítok (főleg 3. fokozattól érezhető) akkor hullámozva gyorsít vagyis nem egyenletesen. ez mitől lehet?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Titanium ?? LE 5 ajtó
Ltomi78
Vendég
« Új hozzászólás #1978 Dátum: 2013.07.16 kedd, 13:59:47 »

...beleprogramoztak legutóbb egy hibakódot... vigyor3

lehet,hogy kidurrant egy turbcsöved....

Nem a hibakódot a saját szerelőm is megnézte smile azt most tuti nincs.
A turbócsőnek nem lenne valami sipitó hangja, meg akkor a turbó sem húzna. De én már nem tudom. Nincs viszonyítási alapom előtte egy mk3 1.8 benzinesem volt, soha nem volt motorikus problémám és benzinesként 1-2es ben is szépen reagált gyorsan. help

Pénteken megyek budaörsre legalább mondják meg hogy normális ez, hamár az üllőin nem mentek vele egy kört az állapotfelmérés során gun....mivel a 11-ben lakom nem fogok egy próbakör miatt kimenni az üllőire hiába van kedvezményem azt el is vesztem a 28 km-es túrával
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.16 kedd, 14:01:38 írta Ltomi78 » Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #1979 Dátum: 2013.07.16 kedd, 15:51:15 »

sziasztok!

egy kicsit régen voltam már az oldalon, mert elég sok dolgom-bajom volt. most próbálom elolvasni a sok hozzászólást, amiket azóta írtatok. közben összegyűlt több kérdésem is, de nem tudtam még megkérdezni.

most megpróbálom:
olyat tapasztaltam, hogyha gyorsítok (főleg 3. fokozattól érezhető) akkor hullámozva gyorsít vagyis nem egyenletesen. ez mitől lehet?


Szia!

Ez a jelenség nekem is megvolt... viszont nagyobb fordulaton 3000 felett már elhagyta... Cseréltem turbó szabályzó szelepet, EGR pucolás, s végül a turbó geometria tisztítás oldotta meg a problémát... Javaslok olyan helyet ahol a turbó szervizelés a fő profil, mivel kell hozzá rutin is, szétszedni, normálisan kipucolni, majd összerakni. (egy rossz összerakás után hamar tönkremehet...) Átlag autószerelők inkább csak cserélni szokták (szétszedni kevésbé)

Remélem segítettem!

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1980 Dátum: 2013.07.16 kedd, 16:39:08 »

Sziasztok
Most kerdeztem a szerelomet hogy miért van hogy a kocsi 1 es ben es 2 esben is majdnem 3 mp szünet et tart mielőtt elkezd pörögni a motor hiába padlozom le. Ez normális egy dizelnel? Azt mondta kerjek szoftver frissítés t a fordnal. ..olyan mintha a gáz vezérlés késne.
Egy sima indulasnal padló gaz mellett 1 esben is gondolkodik az aurot es alig kezd gyorsulni..de a fordulat sem megy föl azran hirtelen megindul.
Nekem anno a légtömegmérőm volt bekoszosodva úgy, h megzavarta a jeladóját és ezért téves adatokat küldött, ami miatt az autó leszabályozta magát. Nah ettől nekem is gondolkodott mindig mikor lepadlóztam.
Csak én nálam maga az 1.-ben történő indulás is nehézkes volt, annyira erőtlen lett az autó... nálad azért nem ez van, ahogy olvasom.

De biztos, h nem normális, m nekem megy rendesen most!
Ettől függetlenül hiába nyomod padlóig nem fogja az aszfaltot feltépni.
Ha érezném, h miként megy a kocsid, akkor jobban megtudnám mondani, h normál v sem. Ha Zalaegerszegen v. környékén jársz szívesen megnézem Neked!  vigyor3

Sok sikert!!!  wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1981 Dátum: 2013.07.16 kedd, 17:09:13 »

Nem a hibakódot a saját szerelőm is megnézte smile azt most tuti nincs.
A turbócsőnek nem lenne valami sipitó hangja, meg akkor a turbó sem húzna. De én már nem tudom. Nincs viszonyítási alapom előtte egy mk3 1.8 benzinesem volt, soha nem volt motorikus problémám és benzinesként 1-2es ben is szépen reagált gyorsan. help

Pénteken megyek budaörsre legalább mondják meg hogy normális ez, hamár az üllőin nem mentek vele egy kört az állapotfelmérés során gun....mivel a 11-ben lakom nem fogok egy próbakör miatt kimenni az üllőire hiába van kedvezményem azt el is vesztem a 28 km-es túrával
Azért egy benzineshez képest eléggé másként reagál a dízel, és bizony van késlekedés ha alacsony fordulatról húzatod.
Az üllői úti petrányinál nézték meg az én autómat is. Kb. azt vették észre rajta amit én mondtam nekik. Ráadásul ott dolgozó ismerős ajánlott be és így is egy rémálom volt amit műveltek. Oda kár is lenne visszamenni.
Ha 11. kerületi vagy inkább menj el az Ivanicsékhoz egy próbakörre. A próbamester egy normális srác, és ilyenért nem hiszem, hogy kérnének egy fillért is. Max adsz egy ezrest, ha nagyon alapos.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
fnzfrd
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


« Új hozzászólás #1982 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 19:35:32 »

Szia!

Ez a jelenség nekem is megvolt... viszont nagyobb fordulaton 3000 felett már elhagyta... Cseréltem turbó szabályzó szelepet, EGR pucolás, s végül a turbó geometria tisztítás oldotta meg a problémát... Javaslok olyan helyet ahol a turbó szervizelés a fő profil, mivel kell hozzá rutin is, szétszedni, normálisan kipucolni, majd összerakni. (egy rossz összerakás után hamar tönkremehet...) Átlag autószerelők inkább csak cserélni szokták (szétszedni kevésbé)

Remélem segítettem!

Üdv.: Peti
köszi, megpróbálok keresni valakit.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Titanium ?? LE 5 ajtó
cs.danger
Vendég
« Új hozzászólás #1983 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 11:03:34 »

Sziasztok elmondom gyorsan mi történt az autóval és mi lett rajta cserélve és utána hátha tudtok segíteni!
Az autópályán egyszer csak megadta magát a kocsi hiába nyomtam a gázt semmi, lehúzódtam a leállósávba és le is fulladt a kocsit egyszer próbáltam újraindítani, de semmi akkor hagytam nem erőltettem  tovább én a vezérműszíjra gyanakodtam. A gyanakvásom helyes volt teljesen eldarálódott rajta a fog cserére szorult és a hozzá tartozó minden alkatrész himbákat is kellett rajta cserélen dugattyúkat kellet rajta össze csiszolni. eközben mondta a szerelő, hogy a turbó is az utolsókat rúgja lett rajta egy turbó csere is. Már azt hittük több minden nem kell hozzá venni ekkor mondta szerelő, hogy valami gumi nem tudom mi ami az alapjáratot szabályozza is elszállt.. ez is cserére szorult. A csere előtt már beindult a motor csak az alapjárata volt ***, legalább is ezt magyarázta a szerelő. Itt kezdődött a baj!!! Most nem indul be kocsi. Csak fékfolyadékot spriccelnek be akkor elkapja egy picit. A hibakód olvasásnál semmilyen hibát nem ír ki még a Fordból is eljött egy csávó fordos hibakódolvasóval és azzal is semmilyen hibát nem jelzett ki! Nem lehet hogy van benne valami letiltó sz.r és az nem engedi elindítani a kocsit?? Olyan mint amikor karambol éri a kocsit és nem engedi elindítani. Nem tudom mi lehet a baj ha valaki tudja kérem segítsen!!
Köszi    
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.21 vasárnap, 11:10:45 írta cs.danger » Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1984 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 11:33:50 »

Sziasztok elmondom gyorsan mi történt az autóval és mi lett rajta cserélve és utána hátha tudtok segíteni!
Az autópályán egyszer csak megadta magát a kocsi hiába nyomtam a gázt semmi, lehúzódtam a leállósávba és le is fulladt a kocsit egyszer próbáltam újraindítani, de semmi akkor hagytam nem erőltettem  tovább én a vezérműszíjra gyanakodtam. A gyanakvásom helyes volt teljesen eldarálódott rajta a fog cserére szorult és a hozzá tartozó minden alkatrész himbákat is kellett rajta cserélen dugattyúkat kellet rajta össze csiszolni. eközben mondta a szerelő, hogy a turbó is az utolsókat rúgja lett rajta egy turbó csere is. Már azt hittük több minden nem kell hozzá venni ekkor mondta szerelő, hogy valami gumi nem tudom mi ami az alapjáratot szabályozza is elszállt.. ez is cserére szorult. A csere előtt már beindult a motor csak az alapjárata volt ***, legalább is ezt magyarázta a szerelő. Itt kezdődött a baj!!! Most nem indul be kocsi. Csak fékfolyadékot spriccelnek be akkor elkapja egy picit. A hibakód olvasásnál semmilyen hibát nem ír ki még a Fordból is eljött egy csávó fordos hibakódolvasóval és azzal is semmilyen hibát nem jelzett ki! Nem lehet hogy van benne valami letiltó sz.r és az nem engedi elindítani a kocsit?? Olyan mint amikor karambol éri a kocsit és nem engedi elindítani. Nem tudom mi lehet a baj ha valaki tudja kérem segítsen!!
Köszi    

Azt azért írd le, hogy milyen az autód ( milyen motor, Le, évjárat stb. Hasonlóan, mint ahogy sokunknál látod). Tedd be az aláírásodba is, mert úgy könnyebben és gyorsabban kapsz segítséget.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1985 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 12:16:53 »

Sziasztok elmondom gyorsan mi történt az autóval és mi lett rajta cserélve és utána hátha tudtok segíteni!
Az autópályán egyszer csak megadta magát a kocsi hiába nyomtam a gázt semmi, lehúzódtam a leállósávba és le is fulladt a kocsit egyszer próbáltam újraindítani, de semmi akkor hagytam nem erőltettem  tovább én a vezérműszíjra gyanakodtam. A gyanakvásom helyes volt teljesen eldarálódott rajta a fog cserére szorult és a hozzá tartozó minden alkatrész himbákat is kellett rajta cserélen dugattyúkat kellet rajta össze csiszolni. eközben mondta a szerelő, hogy a turbó is az utolsókat rúgja lett rajta egy turbó csere is. Már azt hittük több minden nem kell hozzá venni ekkor mondta szerelő, hogy valami gumi nem tudom mi ami az alapjáratot szabályozza is elszállt.. ez is cserére szorult. A csere előtt már beindult a motor csak az alapjárata volt ***, legalább is ezt magyarázta a szerelő. Itt kezdődött a baj!!! Most nem indul be kocsi. Csak fékfolyadékot spriccelnek be akkor elkapja egy picit. A hibakód olvasásnál semmilyen hibát nem ír ki még a Fordból is eljött egy csávó fordos hibakódolvasóval és azzal is semmilyen hibát nem jelzett ki! Nem lehet hogy van benne valami letiltó sz.r és az nem engedi elindítani a kocsit?? Olyan mint amikor karambol éri a kocsit és nem engedi elindítani. Nem tudom mi lehet a baj ha valaki tudja kérem segítsen!!
Köszi    

Írd már le milyen kocsid van.
Mennyi km-rel vetted, honnan, stb
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
cs.danger
Vendég
« Új hozzászólás #1986 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 13:14:18 »

Írd már le milyen kocsid van.
Mennyi km-rel vetted, honnan, stb

2008-as 2.0 tdci Mk4 120000 km-el vettük Székesfehérváron a NagyésNagy Kft-nél. A kocsi Németországból lett behozva. A hibára nem tudsz valami megoldást??
Esetleg vigyük el Ford márkaszarvízbe ahol rákötik egy komolyabb hibakód olvasóra?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1987 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 13:34:41 »

2008-as 2.0 tdci Mk4 120000 km-el vettük Székesfehérváron a NagyésNagy Kft-nél. A kocsi Németországból lett behozva. A hibára nem tudsz valami megoldást??
Esetleg vigyük el Ford márkaszarvízbe ahol rákötik egy komolyabb hibakód olvasóra?

A probléma leírása alapján lehagytál egy nullát a kilóméter végéről... szomoru1

És nem fékolajtól, hanem féktisztító spraytől indul be. De attól még a 4éve halott öreganyám is köhögne párat még most is. Mellesleg nagyon nem tesz jót a motornak...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1988 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 13:37:31 »

2008-as 2.0 tdci Mk4 120000 km-el vettük Székesfehérváron a NagyésNagy Kft-nél. A kocsi Németországból lett behozva. A hibára nem tudsz valami megoldást??
Esetleg vigyük el Ford márkaszarvízbe ahol rákötik egy komolyabb hibakód olvasóra?

Mindenesetre mielőbb hozd el onnan a kocsit, ahol fékfolyadék bespriceléssel majomkodnak...
Vitesd el egy márkaszervizbe, mert egyre jobban el lesz csak cseszve ez a motor...
(biztosan sejted, de elmondom: a kocsidban bőven 300E felett lehetett a km mikor vetted: nekem 160E-nél cseréltek vezérlést, s a kiszedett szíjon nem látszódott még gyakorlatilag semmi. Aki Fehérvár környékén vesz autót, az mindig vezérlés cserével kell, hogy kezdjen. Kintről az évi 70-90E-es futásteljesítményű autókat érdemes behozni a neppereknek. Így utólag most nem okoskodom tovább...)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
cs.danger
Vendég
« Új hozzászólás #1989 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 13:58:15 »

Mindenesetre mielőbb hozd el onnan a kocsit, ahol fékfolyadék bespriceléssel majomkodnak...
Vitesd el egy márkaszervizbe, mert egyre jobban el lesz csak cseszve ez a motor...
(biztosan sejted, de elmondom: a kocsidban bőven 300E felett lehetett a km mikor vetted: nekem 160E-nél cseréltek vezérlést, s a kiszedett szíjon nem látszódott még gyakorlatilag semmi. Aki Fehérvár környékén vesz autót, az mindig vezérlés cserével kell, hogy kezdjen. Kintről az évi 70-90E-es futásteljesítményű autókat érdemes behozni a neppereknek. Így utólag most nem okoskodom tovább...)
A fékfolyadék csak elírás volt azért nekem megvan a véleményem a márkaszervizekről is mert annál nagyobb bénákat nem igazán találtam persze ez márkaszervizektől függ na mindegy. A problémám akkor is megoldatlan maradt... Ha esetleg valaki tud valami használható információt azt megköszönném. 
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1990 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 14:06:00 »

A fékfolyadék csak elírás volt azért nekem megvan a véleményem a márkaszervizekről is mert annál nagyobb bénákat nem igazán találtam persze ez márkaszervizektől függ na mindegy. A problémám akkor is megoldatlan maradt... Ha esetleg valaki tud valami használható információt azt megköszönném.  

A problémád csak így oldódik meg.
Volt egy vezérmű átugrásod, a motorod gallyra ment. Belevertek a dugók a szelepekbe, stb. Ezek tények.
Ha nagyon tönkrement minden, akkor még hengerfejet is kellene síkoltatnod, stb.
Ezt nem tudom, hogy hogyan tudja egy olyan szerelő megvizsgálni, aki egy modern CR motort könnyen éghető gázok befúvogatásával próbál beindítani. Azzal még egy robikapa is beindul.
Ha szerencséd van, a fúvogatástól nem hajoltak el még a hajtókarok, stb.
Vidd el márkaszervizbe, ahol értenek hozzá.
(A fenti manőver javítása kb 7-800E Ft. A turbó plusz 2-300E. Ezt most már ne akard megúszni, mert sosem lesz rendes autód.)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1991 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 14:08:35 »

A fékfolyadék csak elírás volt azért nekem megvan a véleményem a márkaszervizekről is mert annál nagyobb bénákat nem igazán találtam persze ez márkaszervizektől függ na mindegy. A problémám akkor is megoldatlan maradt... Ha esetleg valaki tud valami használható információt azt megköszönném. 

A vízpumpádat kicserélte a szerelőd?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #1992 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 15:32:05 »

Sziasztok elmondom gyorsan mi történt az autóval és mi lett rajta cserélve és utána hátha tudtok segíteni!
Az autópályán egyszer csak megadta magát a kocsi hiába nyomtam a gázt semmi, lehúzódtam a leállósávba és le is fulladt a kocsit egyszer próbáltam újraindítani, de semmi akkor hagytam nem erőltettem  tovább én a vezérműszíjra gyanakodtam. A gyanakvásom helyes volt teljesen eldarálódott rajta a fog cserére szorult és a hozzá tartozó minden alkatrész himbákat is kellett rajta cserélen dugattyúkat kellet rajta össze csiszolni. eközben mondta a szerelő, hogy a turbó is az utolsókat rúgja lett rajta egy turbó csere is. Már azt hittük több minden nem kell hozzá venni ekkor mondta szerelő, hogy valami gumi nem tudom mi ami az alapjáratot szabályozza is elszállt.. ez is cserére szorult. A csere előtt már beindult a motor csak az alapjárata volt ***, legalább is ezt magyarázta a szerelő. Itt kezdődött a baj!!! Most nem indul be kocsi. Csak fékfolyadékot spriccelnek be akkor elkapja egy picit. A hibakód olvasásnál semmilyen hibát nem ír ki még a Fordból is eljött egy csávó fordos hibakódolvasóval és azzal is semmilyen hibát nem jelzett ki! Nem lehet hogy van benne valami letiltó sz.r és az nem engedi elindítani a kocsit?? Olyan mint amikor karambol éri a kocsit és nem engedi elindítani. Nem tudom mi lehet a baj ha valaki tudja kérem segítsen!!
Köszi    
Ha fehérváron vetted, akkor gondolom fehérvár környéki vagy. Szerelőt tudok Neked mondani Budapesten a Lurdy-val szemben van az Autofort nevű Ford márkaszervíz. Vidd be oda és keresd Viktort a szerelőt. Ha vki Ő majd megtalálja a hibát és biztos kezekben tudhatod az autódat is.

Az elején nekem is volt hasonló gondom, igaz nekem ment alapjáraton az autó, csak amint a gázpedálra léptem lefulladt. Aztán volt mikor nekem is csak fékspray-vel indult. Nekem a légtömegmérő jeladóm halt be, emiatt nem ment az autó. Azt persze nem tudom, hogy nálad az megsérülhetett-e, de ha spray-vel fújogattatok lehet kapott az is, mert ez a spray vonzza a szemetet.
Jah és készülj fel rá, hogy az önindítódat is szétcseszkurálták ezzel!!!

Sok sikert!!!
Ha Viktor száma kell, akkor írj és megadom privátban!
 wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
cs.danger
Vendég
« Új hozzászólás #1993 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 18:29:14 »

A vízpumpádat kicserélte a szerelőd?

Igen vízpumpát cseréltek rajta!
Naplózva
cs.danger
Vendég
« Új hozzászólás #1994 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 13:38:34 »

A probléma úgy látszik megoldódik szép lassan. A nagynyomású gázolaj pumpa adta meg magát és miután az beállt ledarálódott a szíj is. Most éppen pumpál egy kis üzemanyagot csak mondjuk annyit amennyi egy fűnyírónak éppen elég lenne. Szóval kérdésem valaki nem tud esetleg jó áron egy új nagynyomású pumpát??
Mk4 Euro IV -es 2008 2.0 tdci motorhoz valót??
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1995 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 13:45:07 »

A probléma úgy látszik megoldódik szép lassan. A nagynyomású gázolaj pumpa adta meg magát és miután az beállt ledarálódott a szíj is. Most éppen pumpál egy kis üzemanyagot csak mondjuk annyit amennyi egy fűnyírónak éppen elég lenne. Szóval kérdésem valaki nem tud esetleg jó áron egy új nagynyomású pumpát??
Mk4 Euro IV -es 2008 2.0 tdci motorhoz valót??

Újíttasd fel szerintem. Bontottan elég ritka még és nem is olcsó szerintem. http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=tevekenyseg
Naplózva
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #1996 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 20:23:02 »

Sziasztok elmondom gyorsan mi történt az autóval és mi lett rajta cserélve és utána hátha tudtok segíteni!
Az autópályán egyszer csak megadta magát a kocsi hiába nyomtam a gázt semmi, lehúzódtam a leállósávba és le is fulladt a kocsit egyszer próbáltam újraindítani, de semmi akkor hagytam nem erőltettem  tovább én a vezérműszíjra gyanakodtam. A gyanakvásom helyes volt teljesen eldarálódott rajta a fog cserére szorult és a hozzá tartozó minden alkatrész himbákat is kellett rajta cserélen dugattyúkat kellet rajta össze csiszolni. eközben mondta a szerelő, hogy a turbó is az utolsókat rúgja lett rajta egy turbó csere is. Már azt hittük több minden nem kell hozzá venni ekkor mondta szerelő, hogy valami gumi nem tudom mi ami az alapjáratot szabályozza is elszállt.. ez is cserére szorult. A csere előtt már beindult a motor csak az alapjárata volt ***, legalább is ezt magyarázta a szerelő. Itt kezdődött a baj!!! Most nem indul be kocsi. Csak fékfolyadékot spriccelnek be akkor elkapja egy picit. A hibakód olvasásnál semmilyen hibát nem ír ki még a Fordból is eljött egy csávó fordos hibakódolvasóval és azzal is semmilyen hibát nem jelzett ki! Nem lehet hogy van benne valami letiltó sz.r és az nem engedi elindítani a kocsit?? Olyan mint amikor karambol éri a kocsit és nem engedi elindítani. Nem tudom mi lehet a baj ha valaki tudja kérem segítsen!!
Köszi   
Szia.

2012.január első hetében én is náluk vattem egy 2008-as mondeo kombit,ami két nap alatt hengerfejes lett.
Ez csak akkor derült ki mikor másnap olajcserére vittem és tiszta olajos volt a tágulási tartály.
Rögtön hívtam a srácot aki nem hitte el a dolgot.Visszavittem az ő szerelőjéhez de ő sem tudott konkrétumot mondani.
A pont csak akkor került a hengerfej kérdés végére, mikor az autót nagykanizsán a szerelőm szétszedte.
Újból hívtam a srácot,de most már a konkrét tényekkel.Azt mondta hogy hoz egy bontott hengerfejet.
Erre én mondtam neki hogy nekem erre az autóra már ilyen formában nincs szükségem,sem új és sem bontott hengerfejjel és az autót vegye vissza ,vagy számolja bele egy másikba.
Végül is visszavette az autót, és elhoztam egy másikat.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #1997 Dátum: 2013.07.23 kedd, 08:37:49 »

Én is néztem ennél a kereskedőnél autót. Van Győrben is egy telephelyük, de akkor jól választottam, hogy nem náluk választottam... Én egy másik szfvári kereskedőnél vettem az autót, igaz Anya választotta, de eddig "jól beválasztotta"...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #1998 Dátum: 2013.07.23 kedd, 11:05:49 »

Azt az eget miket írtok itt. Ennyire szét hullott autókat lehet kapni?
Ez nagyon durva és egyben elszomorít,hogy mekkora hulladék autókat gyárt a Ford.
Lehet végig gondolom én ezt az MK5-öt Smiley

Nekem lassan kettőstömegű csere lesz porondon, de az ehhez képest semmi, nem tétel Smiley
Naplózva
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #1999 Dátum: 2013.07.23 kedd, 14:18:16 »

Azt az eget miket írtok itt. Ennyire szét hullott autókat lehet kapni?
Ez nagyon durva és egyben elszomorít,hogy mekkora hulladék autókat gyárt a Ford.
Lehet végig gondolom én ezt az MK5-öt Smiley

Nekem lassan kettőstömegű csere lesz porondon, de az ehhez képest semmi, nem tétel Smiley
Nem rosszabbak a fordok a többi más autónál,csak mikor a motor tényleges futásteljesítménye sokszorosa az óra szerintinek, akkor ez benne van a pakéiban.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.