Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:49:59
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
34
35
36
37
38
39
40
[
41
]
42
43
44
45
46
47
48
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5256430 alkalommal)
0 Felhasználó és 207 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2000 Dátum:
2013.07.23 kedd, 14:22:43 »
Idézetet írta: balazs1011 - 2013.07.23 kedd, 14:18:16
Nem rosszabbak a fordok a többi más autónál,csak mikor a motor tényleges futásteljesítménye sokszorosa az óra szerintinek, akkor ez benne van a pakéiban.
Meg valószínű, hogy az az autó azért került behozásra mert hibásan hugyért-xarért jutott hozzá a nepper...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
CsoGe
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2001 Dátum:
2013.07.23 kedd, 21:30:03 »
Sziasztok!
Fel teszem itt is a kérdésemet, hátha jön innen válasz...:
4 hete ellopták a 2008-as 2000-es tdci mondimat... falbav
A sokkon nagyjából már túl vagyok és lassan előre tekintek és ha a biztosító fizet szeretnék venni egy másik Mondeot, ami már a 2011-es frissített széria lesz.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy látom azt, hogy itt a 2000-es Tdci-k közül van 116, 143, és 163 lovas változat.
Azt el tudnátok nekem mondani, hogy honnan jön ez a különbség?
A turbojuk más, és mondjuk a 116 lovas tényleg gyengusz, vagy az elektronikája más és esetleg egy chippel, be lehet állítani a nagyobb értékekre?
Összefoglalóan az lenne a kérdésem, hogy nézzem nagyon a teljesítményt, vagy igazából tök mind1, mert mindegyik ugyanazt tudja, max le van butítva?
Előre is köszi a válaszokat!
Üdv.
CsoGe
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2002 Dátum:
2013.07.23 kedd, 21:48:52 »
Idézetet írta: CsoGe - 2013.07.23 kedd, 21:30:03
Sziasztok!
Fel teszem itt is a kérdésemet, hátha jön innen válasz...:
4 hete ellopták a 2008-as 2000-es tdci mondimat... falbav
A sokkon nagyjából már túl vagyok és lassan előre tekintek és ha a biztosító fizet szeretnék venni egy másik Mondeot, ami már a 2011-es frissített széria lesz.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy látom azt, hogy itt a 2000-es Tdci-k közül van 116, 143, és 163 lovas változat.
Azt el tudnátok nekem mondani, hogy honnan jön ez a különbség?
A turbojuk más, és mondjuk a 116 lovas tényleg gyengusz, vagy az elektronikája más és esetleg egy chippel, be lehet állítani a nagyobb értékekre?
Összefoglalóan az lenne a kérdésem, hogy nézzem nagyon a teljesítményt, vagy igazából tök mind1, mert mindegyik ugyanazt tudja, max le van butítva?
Előre is köszi a válaszokat!
Üdv.
CsoGe
Hát figy, én a 143 lovast használom, tök mindegy, hogy 2007, vagy 2011, de ha veszek másikat biztos, hogy a legerősebb 2.2-est fogom venni.
Szóval ha van rá keret nézegess erősebbet
Azért egy 200 pacis 2.2-es nem lehet rossz.
Viszont ha maradsz a 2.0-nál próbálj ki egy 143 és egy 163 LE -et aztán majd érezni fogod a különbséget.
Én a 116 lovasról lebeszélnélek.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2003 Dátum:
2013.07.24 szerda, 06:42:26 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.07.23 kedd, 21:48:52
Hát figy, én a 143 lovast használom, tök mindegy, hogy 2007, vagy 2011, de ha veszek másikat biztos, hogy a legerősebb 2.2-est fogom venni.
Szóval ha van rá keret nézegess erősebbet
Azért egy 200 pacis 2.2-es nem lehet rossz.
Viszont ha maradsz a 2.0-nál próbálj ki egy 143 és egy 163 LE -et aztán majd érezni fogod a különbséget.
Én a 116 lovasról lebeszélnélek.
Egyetértek! Bár szvsz 200lovas diesel azért nálunk ölég ritka. És ha emellett döntesz, azért érdeklődd meg előtte a biztosítási tételeket is. De ha az már eur5, akkor annyira nem gáz.
Nekem elég a 143ló.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
CsoGe
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2004 Dátum:
2013.07.24 szerda, 08:10:06 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.07.24 szerda, 06:42:26
Egyetértek! Bár szvsz 200lovas diesel azért nálunk ölég ritka. És ha emellett döntesz, azért érdeklődd meg előtte a biztosítási tételeket is. De ha az már eur5, akkor annyira nem gáz.
Nekem elég a 143ló.
Azt én is vágom, hogy nem szeretnék 116 lovasat. Az előző 140-es volt és nem szeretném lejjebb adni.
Viszont ha a motor ugyanaz, akkor mitől más a teljesítmény? Mert, hogyha csak le van folytva, akkor azt vissza lehet állítani túlhajtás nélkül.
Az Octaviában pl. ugyanaz a motor mint a passatban, csak vissza van véve a teljesítmény és egy egyszerű chippel nem túlhajtod a motort, hanem beállítod normál teljesítményre...
Vajon ez van a Mondeonál is, vagy itt tényleg gyengébb?
Ez lenne a kérdésem...
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2005 Dátum:
2013.07.24 szerda, 08:44:07 »
Idézetet írta: CsoGe - 2013.07.24 szerda, 08:10:06
Azt én is vágom, hogy nem szeretnék 116 lovasat. Az előző 140-es volt és nem szeretném lejjebb adni.
Viszont ha a motor ugyanaz, akkor mitől más a teljesítmény? Mert, hogyha csak le van folytva, akkor azt vissza lehet állítani túlhajtás nélkül.
Az Octaviában pl. ugyanaz a motor mint a passatban, csak vissza van véve a teljesítmény és egy egyszerű chippel nem túlhajtod a motort, hanem beállítod normál teljesítményre...
Vajon ez van a Mondeonál is, vagy itt tényleg gyengébb?
Ez lenne a kérdésem...
Én úgy tudom, hogy a 143-as a facelift előtti, a 163 pedig az utáni motorok (jellemző) teljesítménye. A kettő között pedig lecserélték a befecskendező rendszert és talán a turbót is, de majd az okosok megmondják.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2006 Dátum:
2013.07.24 szerda, 08:50:13 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.07.24 szerda, 08:44:07
Én úgy tudom, hogy a 143-as a facelift előtti, a 163 pedig az utáni motorok (jellemző) teljesítménye. A kettő között pedig lecserélték a befecskendező rendszert és talán a turbót is, de majd az okosok megmondják.
Fl előtt és után is volt 140 ló, ettől függetlenül a befcskendezésen biztos, hogy firssítettek.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2007 Dátum:
2013.07.24 szerda, 11:52:22 »
Nekem hétfőn megy a vas kuplung, vezérlés, tárcsa+betét, olaj és szűrők cserére. 360e lesz a vége. utána megy pár hosszabb eu utat év végéig. decemberig meglesz a 200e-kms szervíz is, eddig hibamentesen. kopp kopp kopp
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2008 Dátum:
2013.07.24 szerda, 12:39:46 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.07.24 szerda, 11:52:22
Nekem hétfőn megy a vas kuplung, vezérlés, tárcsa+betét, olaj és szűrők cserére. 360e lesz a vége. utána megy pár hosszabb eu utat év végéig. decemberig meglesz a 200e-kms szervíz is, eddig hibamentesen. kopp kopp kopp
És a kettőstömegű?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
potyo57
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2009 Dátum:
2013.07.28 vasárnap, 20:25:31 »
Lehetséges a turbó belépési fordulatszámát változtatni ne 1700 -tól induljon hanem magasabbról mondjuk 2200 -től
lehet hülyeség amit kérdezek ha hülyeség indokoljátok is
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2010 Dátum:
2013.07.28 vasárnap, 20:29:42 »
Idézetet írta: potyo57 - 2013.07.28 vasárnap, 20:25:31
Lehetséges a turbó belépési fordulatszámát változtatni ne 1700 -tól induljon hanem magasabbról mondjuk 2200 -től
lehet hülyeség amit kérdezek ha hülyeség indokoljátok is
valamennyivel el lehet állítani a vákumdob csavar hosszát-ez mozgatja a lapátokat a turbóban.de nem lesz jó,mert az optimális beállításon kívül nem üzemel jól az autó.füstöl nem megy,esetleg többet fogyaszt.Ergo nem érdemes hozzányúlni,ha jól megy a verda.kérdezni lehet,sőt kell is,mielőtt nagyobb bajt okozol magadnak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2011 Dátum:
2013.07.28 vasárnap, 20:54:07 »
Idézetet írta: potyo57 - 2013.07.28 vasárnap, 20:25:31
Lehetséges a turbó belépési fordulatszámát változtatni ne 1700 -tól induljon hanem magasabbról mondjuk 2200 -től
lehet hülyeség amit kérdezek ha hülyeség indokoljátok is
Ez mire lenne jó, gyengébb és magasabb fogyasztású motorra vágysz?
Fordítva lenne értelme. Mondjuk én elfogadnám, ha már 1000-től töltene a turbó.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
potyo57
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2012 Dátum:
2013.07.28 vasárnap, 23:54:01 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.07.28 vasárnap, 20:54:07
Ez mire lenne jó, gyengébb és magasabb fogyasztású motorra vágysz?
Fordítva lenne értelme. Mondjuk én elfogadnám, ha már 1000-től töltene a turbó.
ha gyorsan akarok menni akkor az autómata S ben úgy is 2700 és 3000 között vált el ha meg csak tartom a sebességet addig fogyaszt keveset amig a turbó nem tölt PL1700 fordulat 85-90km/h 5l/100km 2000 fordulat 100km/h 7l/100km
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2013 Dátum:
2013.07.29 hétfő, 07:56:17 »
Idézetet írta: potyo57 - 2013.07.28 vasárnap, 23:54:01
ha gyorsan akarok menni akkor az autómata S ben úgy is 2700 és 3000 között vált el ha meg csak tartom a sebességet addig fogyaszt keveset amig a turbó nem tölt PL1700 fordulat 85-90km/h 5l/100km 2000 fordulat 100km/h 7l/100km
Ha ezt is tapasztalod, a következtetés nem helyes. A turbó működése növeli a motor hatásfokát. Nélküle többet fogyasztana. A pillanatnyi fogyasztás kijelzés amúgy sem mérvadó. Még látszólag vízszintes úton, állandó gázpedál állásnál is nagyon-nagyon ingadozhat.
A fogyasztásmérő helyett inkább nézd az utat.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
potyo57
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2014 Dátum:
2013.07.29 hétfő, 21:13:05 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.07.29 hétfő, 07:56:17
Ha ezt is tapasztalod, a következtetés nem helyes. A turbó működése növeli a motor hatásfokát. Nélküle többet fogyasztana. A pillanatnyi fogyasztás kijelzés amúgy sem mérvadó. Még látszólag vízszintes úton, állandó gázpedál állásnál is nagyon-nagyon ingadozhat.
A fogyasztásmérő helyett inkább nézd az utat.
nem a fogyasztás mérőt nézem hanem tankolások után számolom mert nekem egyébként többet mutat az átlagfogyasztás 0.4l mint a valóságos fogyasztás
Naplózva
Ltomi78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2015 Dátum:
2013.07.30 kedd, 10:26:03 »
Sziasztok!
Na végre elértem hogy menjenek egy próbakört a kocsival. Ez a légtömegmérő fel sem merült bennük, sajnos csak most olvastam amit írtál. Még a saját szerelőmnél is rákérdezek.
A fordnál azt mondták hogy ez a 2008-as 1.8 tdci motor ilyen és mások is jöttek már ezzel hogy nagy szünet van 1-es ben indulásnál, és kettesben is hiába padlózom le amíg a turbó nem tölt be 2200 körül nem kezd gyorsulni csak alig érezhetően.
Persze elhangzott hogy próbáljuk meg a szoftver frissítést, hát mondtam hogy én pont ezért jöttem úgyhogy sokkal okosabb nem lettem, csak annyival hogy 2.0tdci -k jobbak ilyen téren de ott is van némi szünet gázadásná 1 -es nél. Szóval a szoftvert javasoltak az segíthet a porlatszón meg lehet a késésen is de ők sem tudják majd meglássuk.
Pluszban megállapították hogy amikor leállítom a motort akkor alig hallhatóan de van valami zörej ami a kettőstömegű lendkerék és kuplungra utal ami 120-140.000 körül cserélendő. Az enyémben elméletileg 115.000 km van (visszaigazoltam az összes korábbi szerviznél ahol járt az autó) bizom benne hogy valós. Mi a tapasztalat mikor kell cserélni km és zaj alapján? Miből lehet még tudni hogy már nagyon cserére szorul csattog váltáskor vagy alapjáraton is? Mert ilyen gondom nincs pöcre indul az autó és simán jár a motor. Váltásnál sem érezk problémát, talán 2 szer éreztem hogy 3 -as ba váltáskor kigyorsításnál rántott egy picit az autó de amióta injektor tisztitó adalékot kaptt azt sem érzem.
Ha nem márkaszervízben csináltatom mennyi kb az alkatrész ára egy ilyen cuccnak (kuplung , lendkerék ) és kb mennyi idő a cseréje?
...mert a saját szerelőmnek van kedvezménye mindenféle alkatrész után. Eddig mindent féláron csináltattam nála márkaszervizhez képest de akkor még mk3-as benzinesem volt.
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.07.16 kedd, 16:39:08
Nekem anno a légtömegmérőm volt bekoszosodva úgy, h megzavarta a jeladóját és ezért téves adatokat küldött, ami miatt az autó leszabályozta magát. Nah ettől nekem is gondolkodott mindig mikor lepadlóztam.
Csak én nálam maga az 1.-ben történő indulás is nehézkes volt, annyira erőtlen lett az autó... nálad azért nem ez van, ahogy olvasom.
De biztos, h nem normális, m nekem megy rendesen most!
Ettől függetlenül hiába nyomod padlóig nem fogja az aszfaltot feltépni.
Ha érezném, h miként megy a kocsid, akkor jobban megtudnám mondani, h normál v sem. Ha Zalaegerszegen v. környékén jársz szívesen megnézem Neked!
Sok sikert!!!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.30 kedd, 10:28:21 írta Ltomi78
»
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2016 Dátum:
2013.07.30 kedd, 10:42:47 »
Idézetet írta: Ltomi78 - 2013.07.30 kedd, 10:26:03
Pluszban megállapították hogy amikor leállítom a motort akkor alig hallhatóan de van valami zörej ami a kettőstömegű lendkerék és kuplungra utal ami 120-140.000 körül cserélendő. Az enyémben elméletileg 115.000 km van (visszaigazoltam az összes korábbi szerviznél ahol járt az autó) bizom benne hogy valós. Mi a tapasztalat mikor kell cserélni km és zaj alapján? Miből lehet még tudni hogy már nagyon cserére szorul csattog váltáskor vagy alapjáraton is? Mert ilyen gondom nincs pöcre indul az autó és simán jár a motor. Váltásnál sem érezk problémát, talán 2 szer éreztem hogy 3 -as ba váltáskor kigyorsításnál rántott egy picit az autó de amióta injektor tisztitó adalékot kaptt azt sem érzem.
Nekem 219 ezer van az autóban, méga gyári lendkerék és kuplunggal megy, igaz még már nem sokáig
Hallani fogod ha lassan de biztosan cserére szorul a cucc.
Nálam ha üresbe van és engedem fel a kuplungot néha néha, na jó, elég gyakran
, már hallani, hogy zakatol.
Autószerelő azt mondta, hogy nyugi, emiatt még ne cseréljek elmegy még sokat.
Mondom oké, de ha széthullik te fizeted a helyre állítást
, azt mondta rendben
Naplózva
Ltomi78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2017 Dátum:
2013.07.30 kedd, 10:51:39 »
Hát jó...akkor én is bezsarolom a szerelőm
viccet félretéve köszönöm az infót....én sem erőltetném még...évente 15.000 km-t megyek max, ez 8 éves átlag alapján számoltam. tehát kb másfél két év mulva érem el 140.000 km-t akkor meg már lehet egyszerűbb az autócsere
Idézetet írta: tomeed - 2013.07.30 kedd, 10:42:47
Nekem 219 ezer van az autóban, méga gyári lendkerék és kuplunggal megy, igaz még már nem sokáig
Hallani fogod ha lassan de biztosan cserére szorul a cucc.
Nálam ha üresbe van és engedem fel a kuplungot néha néha, na jó, elég gyakran
, már hallani, hogy zakatol.
Autószerelő azt mondta, hogy nyugi, emiatt még ne cseréljek elmegy még sokat.
Mondom oké, de ha széthullik te fizeted a helyre állítást
, azt mondta rendben
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2018 Dátum:
2013.07.30 kedd, 11:02:31 »
Bár nem vagyok egy 1.8tdci fan, de azért, hogy normál használat esetén 120ekm után/körül cserélni kéne a 2tömegűt+tsa???
Egy mezei fóka 1.6 benzinesben 150e-160e között kell kuplungtárcsát cserélni. Valami nem gromek! Arabic is 170e körül cseréli.
Nekem a 2.0-nál, majd a 160ekm-es szervíznél rákérdezek... (ősszel)
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2019 Dátum:
2013.07.30 kedd, 12:35:31 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.07.30 kedd, 11:02:31
Bár nem vagyok egy 1.8tdci fan, de azért, hogy normál használat esetén 120ekm után/körül cserélni kéne a 2tömegűt+tsa???
Egy mezei fóka 1.6 benzinesben 150e-160e között kell kuplungtárcsát cserélni. Valami nem gromek! Arabic is 170e körül cseréli.
Nekem a 2.0-nál, majd a 160ekm-es szervíznél rákérdezek... (ősszel)
hy,
pontosabban 185e van benne, most emelték ki reggel a blokkot. 126e-nél már ez is csattogott, aztán 160e körül elcsendesedett... most meg már vezérléssel együtt kiesik ez is. amúgy nem cseréltem volna ki még 40-50e km keresztül. kuplungot benyomni indításkor és leálláskor, pirosnál meg kibaszni üresbe. ennyi a titok, és a világból kimegy. Viszont ha a kinyomó csapágyad meg el, az más tészta... az szopás.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2020 Dátum:
2013.07.30 kedd, 15:22:09 »
Idézetet írta: Ltomi78 - 2013.07.30 kedd, 10:26:03
Sziasztok!
Na végre elértem hogy menjenek egy próbakört a kocsival. Ez a légtömegmérő fel sem merült bennük, sajnos csak most olvastam amit írtál. Még a saját szerelőmnél is rákérdezek.
A fordnál azt mondták hogy ez a 2008-as 1.8 tdci motor ilyen és mások is jöttek már ezzel hogy nagy szünet van 1-es ben indulásnál, és kettesben is hiába padlózom le amíg a turbó nem tölt be 2200 körül nem kezd gyorsulni csak alig érezhetően.
Persze elhangzott hogy próbáljuk meg a szoftver frissítést, hát mondtam hogy én pont ezért jöttem úgyhogy sokkal okosabb nem lettem, csak annyival hogy 2.0tdci -k jobbak ilyen téren de ott is van némi szünet gázadásná 1 -es nél. Szóval a szoftvert javasoltak az segíthet a porlatszón meg lehet a késésen is de ők sem tudják majd meglássuk.
Pluszban megállapították hogy amikor leállítom a motort akkor alig hallhatóan de van valami zörej ami a kettőstömegű lendkerék és kuplungra utal ami 120-140.000 körül cserélendő. Az enyémben elméletileg 115.000 km van (visszaigazoltam az összes korábbi szerviznél ahol járt az autó) bizom benne hogy valós. Mi a tapasztalat mikor kell cserélni km és zaj alapján? Miből lehet még tudni hogy már nagyon cserére szorul csattog váltáskor vagy alapjáraton is? Mert ilyen gondom nincs pöcre indul az autó és simán jár a motor. Váltásnál sem érezk problémát, talán 2 szer éreztem hogy 3 -as ba váltáskor kigyorsításnál rántott egy picit az autó de amióta injektor tisztitó adalékot kaptt azt sem érzem.
Ha nem márkaszervízben csináltatom mennyi kb az alkatrész ára egy ilyen cuccnak (kuplung , lendkerék ) és kb mennyi idő a cseréje?
...mert a saját szerelőmnek van kedvezménye mindenféle alkatrész után. Eddig mindent féláron csináltattam nála márkaszervizhez képest de akkor még mk3-as benzinesem volt.
SZia!
A szoftver frissítéssel vigyázz! Nálam is a balfék márkaszervizesek azzal orvosolták a hasonló gondom. Kettő havonta újból előjött mindig a baj. Szal a szoftver frissítés csak eltünteti a hiba kiírását, ami miatt mondjuk leszabályoz a kocsi, de a valós hiba ettől még megmarad és amint dobja a hiba jelet újból letilt a kocsid!
Aztán fél év után fogtam magam és elvittem pestre VIkhez, aki rájött, hogy a légtömegmérőm be van pókhálósodva annyira, h az megzavart mindent. Azóta (5 hónapja) semmi!!! Kopp-kopp!!
Kuplung és lendkerék csere.... nekem 170ezer lesz bent lassan. Ha nem nyomom be a kuplungot leállításnál ronda hangot ad nekem is, amúgy meg nem vészes. A váltásoknál semmit nem veszek észre, úgyh én addig nyúzom míg nem érzem, hogy nehezebben veszi be, mondjuk az egyest.
A régi MKIII-nál úgy lehet észrevenni 300ezernél azt hogy cserére érett, hogy egyre többször csak nehezen tudtam egyesbe tenni az autót, és volt, hogy a hármas is kicsit akadt. Ennyi. De még ezzel is sokat ment!
Szal ezzel nem kell kapkodni, ha nem muszáj!
De ez csak az én véleményem!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Ltomi78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2021 Dátum:
2013.07.30 kedd, 16:02:40 »
Köszönöm a sok választ és infót.
Egyébként hol van ez a légtömegmérő (valahol a légszűrő után? vagy turbóban) és mennyibe kerül a cseréje, bár főleg mint alkatrészár érdekel, meg ha bonyolult cserélni akkor az is
Egyébként nem tudom hogy ez leszabályozás -e amit én késésnek érezek de akár az is lehet. Mindenesetre hibakódom nem volt ezzel kapcsolataban.
Mindenképp beszélek a saját szerelőmmel erről, de azért az is érdekelne hogy Vik-et hol érem el, mert már olvastam itt a fórumon hogy ő nagy megfejtő de mégis merre van elérhetőséget privátban irnátok?
KÖSZÖNÖM
Naplózva
Ltomi78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2022 Dátum:
2013.07.30 kedd, 16:11:51 »
Ahogy nézem ehhez a légtömegmérőhöz hozzá lehet férni a motortérben akár nekem is. Érdemes venni egy ilyet mondjuk Unix-tól vagy Cromaxtól és betenni, vagy elég a tisztítóspray-el befújni?
vagy ez így naiv lenne
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2023 Dátum:
2013.07.30 kedd, 18:07:24 »
Idézetet írta: Ltomi78 - 2013.07.30 kedd, 16:11:51
Ahogy nézem ehhez a légtömegmérőhöz hozzá lehet férni a motortérben akár nekem is. Érdemes venni egy ilyet mondjuk Unix-tól vagy Cromaxtól és betenni, vagy elég a tisztítóspray-el befújni?
vagy ez így naiv lenne
tisztítsd meg!nem fogsz venni kb 60ért......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ltomi78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2024 Dátum:
2013.07.30 kedd, 18:17:50 »
Idézetet írta: alf - 2013.07.30 kedd, 18:07:24
tisztítsd meg!nem fogsz venni kb 60ért......
Ja az lesz...hazafele epp utba esett es vettem egy crc sprayt hozza.. max tiszta lesz
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2025 Dátum:
2013.07.30 kedd, 19:20:24 »
Idézetet írta: Ltomi78 - 2013.07.30 kedd, 16:11:51
Ahogy nézem ehhez a légtömegmérőhöz hozzá lehet férni a motortérben akár nekem is. Érdemes venni egy ilyet mondjuk Unix-tól vagy Cromaxtól és betenni, vagy elég a tisztítóspray-el befújni?
vagy ez így naiv lenne
Igen könnyen hozzáférsz.
Hát nem tudom, én nem érzek magamban annyit, hogy buzernyáljak ilyen dolgokat,de ez nem azt jelenti, h nem is szabad!!
Vigyázz, h ne vmi zsíros és később por gyűjtő spray-vel fújd be, mert utána még jobban gyűjti majd a szemetet.
Vik pesten a Lurdy-val szemben az Autofort-nál dolgozik, privátban megírom a számát!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Ltomi78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2026 Dátum:
2013.07.30 kedd, 19:36:40 »
Idézetet írta: alf - 2013.07.30 kedd, 18:07:24
tisztítsd meg!nem fogsz venni kb 60ért......
Ja az lesz...hazafele epp utba esett es vettem egy crc sprayt hozza.. max tiszta lesz
Koszi vik infokat !
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2027 Dátum:
2013.07.30 kedd, 19:42:09 »
Idézetet írta: Ltomi78 - 2013.07.30 kedd, 19:36:40
Ja az lesz...hazafele epp utba esett es vettem egy crc sprayt hozza.. max tiszta lesz
Koszi vik infokat !
Szívesen!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
CsoGe
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2028 Dátum:
2013.08.05 hétfő, 19:19:45 »
Sziasztok!
Már feltettem ezt a kérdést, de sajnos nem lettem okosabb...
Szeretnék venni egy 2011-es diesel Trendet. (A régi Titaniumot sajna ellopták...)
A motorja 2000-es, viszont a teljesítménye csak 85kW.
Érdeklődnék, hogy mitől gyengébb ez a szintén 2000-es 103kW-hoz képest?
Le van a motor tiltva, vagy valamit máshogy szereltek?
Szerintetek érdemes-e egy chippel felhúzni 103 kW környékére?
Előre is köszi!
Üdv.
CsoGe
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2029 Dátum:
2013.08.05 hétfő, 19:26:05 »
Idézetet írta: CsoGe - 2013.08.05 hétfő, 19:19:45
Sziasztok!
Már feltettem ezt a kérdést, de sajnos nem lettem okosabb...
Szeretnék venni egy 2011-es diesel Trendet. (A régi Titaniumot sajna ellopták...)
A motorja 2000-es, viszont a teljesítménye csak 85kW.
Érdeklődnék, hogy mitől gyengébb ez a szintén 2000-es 103kW-hoz képest?
Le van a motor tiltva, vagy valamit máshogy szereltek?
Szerintetek érdemes-e egy chippel felhúzni 103 kW környékére?
Előre is köszi!
Üdv.
CsoGe
érdemes....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
CsoGe
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2030 Dátum:
2013.08.07 szerda, 08:14:23 »
Idézetet írta: alf - 2013.08.05 hétfő, 19:26:05
érdemes....
Engem igazából az érdekelne, hogy miből jön a különbség?
Csak vissza van folytva a motor, vagy valamit máshogy csináltak?
Üdv.
CsoGe
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2031 Dátum:
2013.08.07 szerda, 08:17:11 »
Idézetet írta: CsoGe - 2013.08.07 szerda, 08:14:23
Engem igazából az érdekelne, hogy miből jön a különbség?
Csak vissza van folytva a motor, vagy valamit máshogy csináltak?
Üdv.
CsoGe
is-is.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2032 Dátum:
2013.08.07 szerda, 10:02:54 »
Idézetet írta: CsoGe - 2013.08.07 szerda, 08:14:23
Engem igazából az érdekelne, hogy miből jön a különbség?
Csak vissza van folytva a motor, vagy valamit máshogy csináltak?
Üdv.
CsoGe
a blokk ua.
a befecskendező rendszer más,meg a csúcsok.meg persze az sw.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2033 Dátum:
2013.08.07 szerda, 10:14:19 »
Idézetet írta: alf - 2013.08.07 szerda, 10:02:54
a blokk ua.
a befecskendező rendszer más,meg a csúcsok.meg persze az sw.
(a turbó nem fix geometriás? csak kérdezem, ezt én sem tudom...)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2034 Dátum:
2013.08.07 szerda, 11:50:58 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.08.07 szerda, 10:14:19
(a turbó nem fix geometriás? csak kérdezem, ezt én sem tudom...)
egy elektromos turbó hogyan fix?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
CsoGe
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2035 Dátum:
2013.08.07 szerda, 19:00:43 »
Közben megkérdeztem a Fordosokat is.
Ők is a csúcsot mondták, meg hogy szoftveresen van leszabályozva.
Mondták, hogy a 140 pacit gond nélkül ki lehet szedni belőle, elmehetek akár 200-ig is...
Szóval ez a kérdéskör megoldódott.
Köszi mindent!
Üdv.
CsoGe
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2036 Dátum:
2013.08.07 szerda, 21:13:06 »
Idézetet írta: CsoGe - 2013.08.07 szerda, 19:00:43
Közben megkérdeztem a Fordosokat is.
Ők is a csúcsot mondták, meg hogy szoftveresen van leszabályozva.
Mondták, hogy a 140 pacit gond nélkül ki lehet szedni belőle, elmehetek akár 200-ig is...
Szóval ez a kérdéskör megoldódott.
Köszi mindent!
Üdv.
CsoGe
Persze, a következő 10ekm-en, utána bontó vagy motorgenerál... Bár az árát tekintve ugyanott vagy. Nem értem én ezt az egészet. Van x forintom, veszék érte egy autót, azután ráköltök még, hogy jobb, szebb, titaniumosabb, erősebb legyen. Azután a végén, ha összeadom, rájövök, hogy már az elején vehettem volna egy erősebb, szebb, jobb autót... ráadásul az még gyári is...
Megöregedtem?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2037 Dátum:
2013.08.07 szerda, 21:14:52 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.08.07 szerda, 21:13:06
Persze, a következő 10ekm-en, utána bontó vagy motorgenerál... Bár az árát tekintve ugyanott vagy. Nem értem én ezt az egészet. Van x forintom, veszék érte egy autót, azután ráköltök még, hogy jobb, szebb, titaniumosabb, erősebb legyen. Azután a végén, ha összeadom, rájövök, hogy már az elején vehettem volna egy erősebb, szebb, jobb autót... ráadásul az még gyári is...
Megöregedtem?
yes.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2038 Dátum:
2013.08.07 szerda, 22:29:25 »
Idézetet írta: CsoGe - 2013.08.07 szerda, 19:00:43
Közben megkérdeztem a Fordosokat is.
Ők is a csúcsot mondták, meg hogy szoftveresen van leszabályozva.
Mondták, hogy a 140 pacit gond nélkül ki lehet szedni belőle, elmehetek akár 200-ig is...
Szóval ez a kérdéskör megoldódott.
Köszi mindent!
Üdv.
CsoGe
hy,
lemaradtam, neked meglett az autód?
??
Naplózva
husi1986
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2039 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 07:21:57 »
Nekem szintén ilyen 116 lovas 2.0tdci-m van.Én német chiptuning oldalakon néztem utána,ott a normal chippel ami még nem brutál 173lóerőt meg 360nm-t irtak...szóval sztem ez ugyanaz a motor lebutitva mint a 140lovas. Meg ami bejött 163 lovas még az is ugyanaz...ergo sztem nyugodt szivvel húzhatjuk picit...
Naplózva
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2040 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 19:13:06 »
Urak!
Gondom van! A 2,2-esem néha FÜSTÖL! Kéket. Tudom ez egyenlő az olajjal. De Egy idő után ez van amikor 2 perc, van amikor 4 perc míg abbahagyja. Olajszint rendben van. folyamatosan ellenőrzöm. Üzemanyag fogyasztás is rendben. Furcsa sivító hangot akkor ad, ha elkenem a száját és folyamatosan 3500- felett autózom akkor egy idő után elkezd hangosodni (sztem a turbo) és egyre hangosabb, majd a gázpedálról lelépve csökkentve a fordulatszámot a hang is alábbhagy.
Sejtem, hogy a turbó vagy rossz vagy megfogja adni magát. Kérdésem az, hogy ez a kijelentés helytálló e és találkozott valaki hasonló problémával e?
Válaszaitokat köszönöm!
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2041 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 19:19:35 »
Idézetet írta: krisztian - 2013.08.08 csütörtök, 19:13:06
Urak!
Gondom van! A 2,2-esem néha FÜSTÖL! Kéket. Tudom ez egyenlő az olajjal. De Egy idő után ez van amikor 2 perc, van amikor 4 perc míg abbahagyja. Olajszint rendben van. folyamatosan ellenőrzöm. Üzemanyag fogyasztás is rendben. Furcsa sivító hangot akkor ad, ha elkenem a száját és folyamatosan 3500- felett autózom akkor egy idő után elkezd hangosodni (sztem a turbo) és egyre hangosabb, majd a gázpedálról lelépve csökkentve a fordulatszámot a hang is alábbhagy.
Sejtem, hogy a turbó vagy rossz vagy megfogja adni magát. Kérdésem az, hogy ez a kijelentés helytálló e és találkozott valaki hasonló problémával e?
Válaszaitokat köszönöm!
Szerintem nem kell egyből rosszra gondolnod!
Mennyi km van benne, elvileg???
Hol használod főként? Város, országút v. pálya?
A turbo-t sztem amúgy is lehet hallani egy idő után, ha meg van kicsit hajtva. Mitől nem tudom, de sztem ez nem feltétlen rossz. Ha baj lenne vele, akkor sztem egyfolytában sikítana Neked. Néha én is jobban hallom, máskor nem. Attól függ mikor mennyire vagyok sportos és szadista!!!
A füstölés talán attól is lehet, h inkább városban jársz és nem mész vele hosszabb utakat, ami kikormolná. Velem is megesik, hogy füstösebben indul, általában ha már jó ideje nem vittem el hosszabb útra.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2042 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 19:29:35 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.08.08 csütörtök, 19:19:35
Szerintem nem kell egyből rosszra gondolnod!
Mennyi km van benne, elvileg???
Hol használod főként? Város, országút v. pálya?
A turbo-t sztem amúgy is lehet hallani egy idő után, ha meg van kicsit hajtva. Mitől nem tudom, de sztem ez nem feltétlen rossz. Ha baj lenne vele, akkor sztem egyfolytában sikítana Neked. Néha én is jobban hallom, máskor nem. Attól függ mikor mennyire vagyok sportos és szadista!!!
A füstölés talán attól is lehet, h inkább városban jársz és nem mész vele hosszabb utakat, ami kikormolná. Velem is megesik, hogy füstösebben indul, általában ha már jó ideje nem vittem el hosszabb útra.
Köszönöm a gyors választ!
A kilométer állás az 151000 km, szervizkönyv alapján is ennyi és állapot alapján is. 148ekm vettem lassan 1 hónapja. Füstölni a pályán kezdett el, rögtön félreálltam majd miután hosszas telefonálás(szerelőm) után leállítottam és újraindítottam mintha semmi sem történt volna. Rá egy hétre hazafele jövet ismét csinálta emelkedőn felfelé alacsonyabb fordulatszámnál ez 2000 alattit értem. Majd 2 perc után abbahagyta. Vigyázok rá, Nem nyomom ki a szemét. Főként városban használom extra rövid távokon. ez 2,5-5km jelent. Heti 1 alkalommal 40 kmes táv oda vissza max. Indításnál nem füstölt eddig csak menet közben.
Az előző mondeomnál figyeltem arra hogy mindig járassam a motort, hogy visszahűljön, ha meghajtottam.
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2043 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 19:45:37 »
Idézetet írta: krisztian - 2013.08.08 csütörtök, 19:29:35
Köszönöm a gyors választ!
A kilométer állás az 151000 km, szervizkönyv alapján is ennyi és állapot alapján is. 148ekm vettem lassan 1 hónapja. Füstölni a pályán kezdett el, rögtön félreálltam majd miután hosszas telefonálás(szerelőm) után leállítottam és újraindítottam mintha semmi sem történt volna. Rá egy hétre hazafele jövet ismét csinálta emelkedőn felfelé alacsonyabb fordulatszámnál ez 2000 alattit értem. Majd 2 perc után abbahagyta. Vigyázok rá, Nem nyomom ki a szemét. Főként városban használom extra rövid távokon. ez 2,5-5km jelent. Heti 1 alkalommal 40 kmes táv oda vissza max. Indításnál nem füstölt eddig csak menet közben.
Az előző mondeomnál figyeltem arra hogy mindig járassam a motort, hogy visszahűljön, ha meghajtottam.
Igen arra én is figyelek mindig, főleg ilyenkor nyáron.
Hát nem tudom... 150ezer km-nél nem szabadna megadnia magát, persze mindig vannak kivételek,de remélem az nem Te leszel most!
Bár valóban nem mész hosszú utakat, csak nem értem miért pont a pályán kezdte el. Vmit olvastam erről, hogy égeti vmi az olajat, akkor füstöl így... sztem nem a turbo.
De majd talán az okosabban is írnak!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2044 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 19:50:14 »
Idézetet írta: krisztian - 2013.08.08 csütörtök, 19:29:35
Köszönöm a gyors választ!
A kilométer állás az 151000 km, szervizkönyv alapján is ennyi és állapot alapján is. 148ekm vettem lassan 1 hónapja. Füstölni a pályán kezdett el, rögtön félreálltam majd miután hosszas telefonálás(szerelőm) után leállítottam és újraindítottam mintha semmi sem történt volna. Rá egy hétre hazafele jövet ismét csinálta emelkedőn felfelé alacsonyabb fordulatszámnál ez 2000 alattit értem. Majd 2 perc után abbahagyta. Vigyázok rá, Nem nyomom ki a szemét. Főként városban használom extra rövid távokon. ez 2,5-5km jelent. Heti 1 alkalommal 40 kmes táv oda vissza max. Indításnál nem füstölt eddig csak menet közben.
Az előző mondeomnál figyeltem arra hogy mindig járassam a motort, hogy visszahűljön, ha meghajtottam.
EZt olvasd el, mert a kék füstnél is két lehetőség lehet, hogy mi ég!!!!
http://tadefanklub.atw.hu/fust.pdf
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2045 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 21:19:06 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.08.08 csütörtök, 19:50:14
EZt olvasd el, mert a kék füstnél is két lehetőség lehet, hogy mi ég!!!!
http://tadefanklub.atw.hu/fust.pdf
Köszi! Megnéztem... Hát nem lettem sokkal okosabb, de ez is új információ volt. Köszi!
Akk még várok más hozzászólást, hogy van e ilyen hiba vagy volt e másnak !
És a szerelőmet is hívhatom hogy szereljen... Bár ő azt mondta ne izguljak, ez ilyen... Mondom erre... Kösz..
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2046 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 21:54:55 »
Idézetet írta: krisztian - 2013.08.08 csütörtök, 21:19:06
Köszi! Megnéztem... Hát nem lettem sokkal okosabb, de ez is új információ volt. Köszi!
Akk még várok más hozzászólást, hogy van e ilyen hiba vagy volt e másnak !
És a szerelőmet is hívhatom hogy szereljen... Bár ő azt mondta ne izguljak, ez ilyen... Mondom erre... Kösz..
DPF van benne? Ha van, lehet, hogy az próbálna frissíteni, de nem tudja végigcsinálni, mert leállítod. Aztán lehet, hogy nem. A sűrű városi forgalomtól fel tud telni korommal. Azt égeti ki frissítéskor. Bár az inkább fekete füstöt produkál.
Naplózva
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2047 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 23:12:28 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.08 csütörtök, 21:54:55
DPF van benne? Ha van, lehet, hogy az próbálna frissíteni, de nem tudja végigcsinálni, mert leállítod. Aztán lehet, hogy nem. A sűrű városi forgalomtól fel tud telni korommal. Azt égeti ki frissítéskor. Bár az inkább fekete füstöt produkál.
Szia! Igen van benne DPF! És sztem is fekete füstöt kellene eredményeznie nem pedig kéket... Ez tuti nem egészséges. De ráfogok frissíttetni hátha! Csak nem szeretnék turbót felújítani...
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2048 Dátum:
2013.08.11 vasárnap, 12:55:53 »
Ha már süvít, akkor a turbó tengelye annyira megkopott, hogy a turbó lapátjai a házba "beleérnek", legalábbis nagyon közel... a tengely kopása miatt az olajat is "eszi"....
Nekem 2.0-es van, de pár hónapot jártam "süvítő" vagyis "fütyülős" turbóval..míg rászántam magam a cserére... A levétel után a turbóházon egyértelműen látszott hogy már szépen tükör fényesre "forgácsolta" a lapát, a tengely kézzel érezhetően is lógott...olajat azonban még nem evett. (Vagyis kék füst nem volt).
Mivel megjavulni nem fog, inkább előbb, mint utóbb, de ki kell cseréltetned.
Ha jó áron akarsz gyárit, vagy gyári felújítottat én ajánlom a TurboTec nevű céget (24 hó garanciával) (
http://www.turbo-tec.eu/hu/
)
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2049 Dátum:
2013.08.13 kedd, 14:51:32 »
Idézetet írta: mondeofan - 2013.08.11 vasárnap, 12:55:53
Ha már süvít, akkor a turbó tengelye annyira megkopott, hogy a turbó lapátjai a házba "beleérnek", legalábbis nagyon közel... a tengely kopása miatt az olajat is "eszi"....
Nekem 2.0-es van, de pár hónapot jártam "süvítő" vagyis "fütyülős" turbóval..míg rászántam magam a cserére... A levétel után a turbóházon egyértelműen látszott hogy már szépen tükör fényesre "forgácsolta" a lapát, a tengely kézzel érezhetően is lógott...olajat azonban még nem evett. (Vagyis kék füst nem volt).
Mivel megjavulni nem fog, inkább előbb, mint utóbb, de ki kell cseréltetned.
Ha jó áron akarsz gyárit, vagy gyári felújítottat én ajánlom a TurboTec nevű céget (24 hó garanciával) (
http://www.turbo-tec.eu/hu/
)
Köszi az infót. Utánakérdezek a javításoknak. Írok majd mennyibe lesz.
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Oldalak:
1
...
34
35
36
37
38
39
40
[
41
]
42
43
44
45
46
47
48
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ