Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:30:59
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
40
41
42
43
44
45
46
[
47
]
48
49
50
51
52
53
54
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254517 alkalommal)
0 Felhasználó és 95 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2300 Dátum:
2013.11.12 kedd, 16:52:18 »
Idézetet írta: iwan - 2013.11.12 kedd, 13:51:23
ezt kellene értenem?
nemnem.a Baloghnak van a 3ik húzása....semmi köze a témához.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
iwan
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2301 Dátum:
2013.11.12 kedd, 17:00:26 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2013.11.12 kedd, 16:36:45
Próbáld ki, hogy prémium üzemanyagot tankolva hova megy a fogyi. Szerintem csak simán szarabb az üzemanyag, vagy jobban nyomod.
ezt tettem épp, kicsivel lett csak jobb..
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2302 Dátum:
2013.11.12 kedd, 17:06:01 »
Idézetet írta: iwan - 2013.11.12 kedd, 17:00:26
ezt tettem épp, kicsivel lett csak jobb..
Hátte?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2303 Dátum:
2013.11.12 kedd, 17:10:49 »
Idézetet írta: iwan - 2013.11.12 kedd, 17:00:26
ezt tettem épp, kicsivel lett csak jobb..
amit első körben érdemes:
szűrők.
a légszűrő telítettsége okozhat fogyiemelkedést pl.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2304 Dátum:
2013.11.12 kedd, 17:22:18 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.12 kedd, 17:10:49
amit első körben érdemes:
szűrők.
a légszűrő telítettsége okozhat fogyiemelkedést pl.....
....meg hosszabb távon turbinalapát kopást is
Naplózva
Imádom a dízeleket!
umfrider
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2305 Dátum:
2013.11.12 kedd, 18:15:23 »
Sziasztok!
Nem rég lettem MK4 tulaj. Sok minden mellett a legfontosabb kérdéssel kezdem az autóval kapcsolatban.
1.8 TDCI-m van, gondolkozom Chip-elésen, viszont már régóta szemezek tuning - box-al is. Kérdésem, hogy
ez utóbbi mennyire jó? Minap épp
ezt
találtam.
Kaptam is ajánlatot a motorhoz, elvileg 158 lo, 390 Nm -re változna a teljesitmény.
Nekem ez azért volna szimpibb, mint a chip, mert nem igényel semmi komoly belebabrálást az elektronikába, minden marad, mint
a gyári.
Persze hangsúlyozom NEM értek hozzá, ezért is fordulok ide!
Előre is köszönöm! Üdv
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2306 Dátum:
2013.11.12 kedd, 18:35:36 »
Idézetet írta: umfrider - 2013.11.12 kedd, 18:15:23
Sziasztok!
Nem rég lettem MK4 tulaj. Sok minden mellett a legfontosabb kérdéssel kezdem az autóval kapcsolatban.
1.8 TDCI-m van, gondolkozom Chip-elésen, viszont már régóta szemezek tuning - box-al is. Kérdésem, hogy
ez utóbbi mennyire jó? Minap épp
ezt
találtam.
Kaptam is ajánlatot a motorhoz, elvileg 158 lo, 390 Nm -re változna a teljesitmény.
Nekem ez azért volna szimpibb, mint a chip, mert nem igényel semmi komoly belebabrálást az elektronikába, minden marad, mint
a gyári.
Persze hangsúlyozom NEM értek hozzá, ezért is fordulok ide!
Előre is köszönöm! Üdv
a csipptuning többet nyújt,jobban elkészíthető az autóhoz.én használtam mindkettőt már.nem rossz a box sem,de az optimalizálás jobb.
nem tudom mennyi a box,de 45ért megírják a vezérlődet is,és garantált a siker.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2307 Dátum:
2013.11.12 kedd, 18:36:22 »
Idézetet írta: umfrider - 2013.11.12 kedd, 18:15:23
Sziasztok!
Nem rég lettem MK4 tulaj. Sok minden mellett a legfontosabb kérdéssel kezdem az autóval kapcsolatban.
1.8 TDCI-m van, gondolkozom Chip-elésen, viszont már régóta szemezek tuning - box-al is. Kérdésem, hogy
ez utóbbi mennyire jó? Minap épp
ezt
találtam.
Kaptam is ajánlatot a motorhoz, elvileg 158 lo, 390 Nm -re változna a teljesitmény.
Nekem ez azért volna szimpibb, mint a chip, mert nem igényel semmi komoly belebabrálást az elektronikába, minden marad, mint
a gyári.
Persze hangsúlyozom NEM értek hozzá, ezért is fordulok ide!
Előre is köszönöm! Üdv
"minden marad, mint a gyári."
Jah......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2308 Dátum:
2013.11.12 kedd, 18:40:51 »
Idézetet írta: umfrider - 2013.11.12 kedd, 18:15:23
Sziasztok!
Nem rég lettem MK4 tulaj. Sok minden mellett a legfontosabb kérdéssel kezdem az autóval kapcsolatban.
1.8 TDCI-m van, gondolkozom Chip-elésen, viszont már régóta szemezek tuning - box-al is. Kérdésem, hogy
ez utóbbi mennyire jó? Minap épp
ezt
találtam.
Kaptam is ajánlatot a motorhoz, elvileg 158 lo, 390 Nm -re változna a teljesitmény.
Nekem ez azért volna szimpibb, mint a chip, mert nem igényel semmi komoly belebabrálást az elektronikába, minden marad, mint
a gyári.
Persze hangsúlyozom NEM értek hozzá, ezért is fordulok ide!
Előre is köszönöm! Üdv
http://www.autochip.hu/chiptuning-vs-tuningbox
Olvasd át ezt és tudni fogod. A lényeg, hogy a box csak az üzemanyag befecskendezésen babrál nagyrészt.
A chip minden mást is optimalizál. Sztem jobb a chip. ennyi. Én is azt fogok padon méretve optimalizálva.
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2309 Dátum:
2013.11.12 kedd, 18:58:05 »
Idézetet írta: umfrider - 2013.11.12 kedd, 18:15:23
Sziasztok!
Nem rég lettem MK4 tulaj. Sok minden mellett a legfontosabb kérdéssel kezdem az autóval kapcsolatban.
1.8 TDCI-m van, gondolkozom Chip-elésen, viszont már régóta szemezek tuning - box-al is. Kérdésem, hogy
ez utóbbi mennyire jó? Minap épp
ezt
találtam.
Kaptam is ajánlatot a motorhoz, elvileg 158 lo, 390 Nm -re változna a teljesitmény.
Nekem ez azért volna szimpibb, mint a chip, mert nem igényel semmi komoly belebabrálást az elektronikába, minden marad, mint
a gyári.
Persze hangsúlyozom NEM értek hozzá, ezért is fordulok ide!
Előre is köszönöm! Üdv
Szia!
Üdv az 1.8-as club-ban!
Eddig egy fórum tagtól hallottam, hogy az 1.8-as MKIV Mondiját chip tuningolta. Kb. Ő is 150 LE-ra húzatta fel. Azóta már több 10ezer km-t bele tett, de nem tapasztal semmi negatívat miatta!
Úgyh chippelhetsz sztem nyugodtan!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
umfrider
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2310 Dátum:
2013.11.12 kedd, 19:12:32 »
Idézetet írta: krisztian - 2013.11.12 kedd, 18:40:51
http://www.autochip.hu/chiptuning-vs-tuningbox
Olvasd át ezt és tudni fogod. A lényeg, hogy a box csak az üzemanyag befecskendezésen babrál nagyrészt.
A chip minden mást is optimalizál. Sztem jobb a chip. ennyi. Én is azt fogok padon méretve optimalizálva.
Végigolvastam a cikket. Valóban már okosabb vagyok.
Köszönöm a tanácsokat!
Persze ezen felbuzdulva még nem fogom holnap elvinni az autót, megfontolom még egy cseppet a dolgot, de már látom, hogy mi lesz a vége.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2311 Dátum:
2013.11.12 kedd, 19:45:15 »
Idézetet írta: umfrider - 2013.11.12 kedd, 19:12:32
Végigolvastam a cikket. Valóban már okosabb vagyok.
Köszönöm a tanácsokat!
Persze ezen felbuzdulva még nem fogom holnap elvinni az autót, megfontolom még egy cseppet a dolgot, de már látom, hogy mi lesz a vége.
lendkerékre tegyél félre pénzt
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2312 Dátum:
2013.11.12 kedd, 19:50:11 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.12 kedd, 16:52:18
nemnem.a Baloghnak van a 3ik húzása....semmi köze a témához.....
Akkor viszont én sem/nem értem...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2313 Dátum:
2013.11.12 kedd, 19:54:48 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.11.12 kedd, 19:45:15
lendkerékre tegyél félre pénzt
Sztem ha ésszel használja valaki a chippelt autót akkor ugyanúgy kihúzza vele a normál cseréig! nekem volt chippelve a mk3. Nem csúszott sosem. Igaz nem is kentem neki mindig!
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2314 Dátum:
2013.11.12 kedd, 19:57:33 »
Idézetet írta: krisztian - 2013.11.12 kedd, 19:54:48
Sztem ha ésszel használja valaki a chippelt autót akkor ugyanúgy kihúzza vele a normál cseréig! nekem volt chippelve a mk3. Nem csúszott sosem. Igaz nem is kentem neki mindig!
Ha normálisan használja, akkor minek a chip?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2315 Dátum:
2013.11.12 kedd, 20:04:50 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.12 kedd, 19:50:11
Akkor viszont én sem/nem értem...
négy.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2316 Dátum:
2013.11.12 kedd, 20:05:30 »
Idézetet írta: iwan - 2013.11.12 kedd, 13:51:23
ezt kellene értenem?
Nem... (vagy olvass vissza).
A fogyiról: én mindig a napi számláló által megtett km/tankolt lityi mennyiségi mutatot figyelem. Néha előfordul, mintha többet fogyasztana, de a következőnél visszaáll (bár nálam a max.: 10% városi arány játszik...)
Szvsz, ha kb. azonos körülmények között 5 alkalommal is nő a tankolt üzianyag a megtett km-ekhez képest, akkor gond van.
De az sem kizárt, hogy eddig olyan kúton tankoltál, hogy rendesen mért a számláló, az utóbbi időben meg olyan helyen, hogy kicsit sokat csal...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2317 Dátum:
2013.11.12 kedd, 20:49:57 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.12 kedd, 19:57:33
Ha normálisan használja, akkor minek a chip?
lehet kell a több lóerő de szeretne közel azonos fogyasztást betudni !
Vagy csak arra h elmondja az ember hogy ez pl 200ló. Tudod mint amikor a kulcsot pörgetik az ujjukon !
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2318 Dátum:
2013.11.12 kedd, 20:56:48 »
Idézetet írta: krisztian - 2013.11.12 kedd, 20:49:57
lehet kell a több lóerő de szeretne közel azonos fogyasztást betudni !
Vagy csak arra h elmondja az ember hogy ez pl 200ló. Tudod mint amikor a kulcsot pörgetik az ujjukon !
nekem nőtt a LE és csökkent a fogyasztás országúton, de nem változott városban
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.12 kedd, 21:06:25 írta kotta_cs
»
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2319 Dátum:
2013.11.12 kedd, 21:03:55 »
Idézetet írta: krisztian - 2013.11.12 kedd, 19:54:48
Sztem ha ésszel használja valaki a chippelt autót akkor ugyanúgy kihúzza vele a normál cseréig! nekem volt chippelve a mk3. Nem csúszott sosem. Igaz nem is kentem neki mindig!
igen, csak a egynyóc eszi a lendkereket
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2320 Dátum:
2013.11.13 szerda, 07:35:05 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.12 kedd, 20:04:50
négy.....
Öt.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2321 Dátum:
2013.11.13 szerda, 09:07:00 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.13 szerda, 07:35:05
Öt.
a hibáidat számoljuk ám,csak hogy tudd....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2322 Dátum:
2013.11.13 szerda, 10:06:54 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.13 szerda, 09:07:00
a hibáidat számoljuk ám,csak hogy tudd....
és az irodádba is betettünk egyet...szóval, most elég szépen pörög...
Naplózva
iwan
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2323 Dátum:
2013.11.13 szerda, 13:04:37 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.11.12 kedd, 20:05:30
Nem... (vagy olvass vissza).
A fogyiról: én mindig a napi számláló által megtett km/tankolt lityi mennyiségi mutatot figyelem. Néha előfordul, mintha többet fogyasztana, de a következőnél visszaáll (bár nálam a max.: 10% városi arány játszik...)
Szvsz, ha kb. azonos körülmények között 5 alkalommal is nő a tankolt üzianyag a megtett km-ekhez képest, akkor gond van.
De az sem kizárt, hogy eddig olyan kúton tankoltál, hogy rendesen mért a számláló, az utóbbi időben meg olyan helyen, hogy kicsit sokat csal...
"A fogyiról: én mindig a napi számláló által megtett km/tankolt lityi mennyiségi mutatot figyelem" - hogyan lehet máshogy kiszámolni?
mindig ugyanott tankolok, és túl vagyok az 5-ön.
Higgyétek el nekem pls, hogy gond van vele - nem hülye vagyok, csak nem autószerelő - a kérdés az, hogy merre induljak. Eddig egy tipp jött, a légszűrő (amiben amúgy 7000km van a csere óta, de csekkolom:) )
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.13 szerda, 13:06:16 írta iwan
»
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2324 Dátum:
2013.11.13 szerda, 13:46:43 »
Idézetet írta: iwan - 2013.11.13 szerda, 13:04:37
"A fogyiról: én mindig a napi számláló által megtett km/tankolt lityi mennyiségi mutatot figyelem" - hogyan lehet máshogy kiszámolni?
mindig ugyanott tankolok, és túl vagyok az 5-ön.
Higgyétek el nekem pls, hogy gond van vele - nem hülye vagyok, csak nem autószerelő - a kérdés az, hogy merre induljak. Eddig egy tipp jött, a légszűrő (amiben amúgy 7000km van a csere óta, de csekkolom:) )
hy,
nem tudom vigasztal e, de nekem is felment a fogyim az elmúlt másfél 2 hétben. stabil 7-7,2 most inkább 8 körül van, ez persze masszív város...
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2325 Dátum:
2013.11.13 szerda, 14:41:56 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.11.13 szerda, 13:46:43
hy,
nem tudom vigasztal e, de nekem is felment a fogyim az elmúlt másfél 2 hétben. stabil 7-7,2 most inkább 8 körül van, ez persze masszív város...
az eléggé sokat számít
Naplózva
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2326 Dátum:
2013.11.13 szerda, 16:56:04 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.11.13 szerda, 13:46:43
hy,
nem tudom vigasztal e, de nekem is felment a fogyim az elmúlt másfél 2 hétben. stabil 7-7,2 most inkább 8 körül van, ez persze masszív város...
Nekem a fogyim:
1. 7-7,5 csak város
2. 5,5-6 csak országút
3. 6-6,5 csak pálya
Átlagom 6,9. mivel szinte csak városban használom 90%.
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
laikus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2327 Dátum:
2013.11.13 szerda, 17:23:08 »
Sziasztok,
Most tervezem, hogy a kis Focus 1.6 TDCI-t lecseréljem egy Mondeo IV-re a közeljövőben. 2009-2010 évjáratban gondolkodom és ferdehátú vagy kombi jöhet majd szóba.
Nézelődtem már egy kicsit a "hasznaltauto.hu"-n és elég nagy a szórás árban , futásteljesítményben, és elég sok a külföldről behozott (nem tudom azoktól mennyire kell félni).
A kérdésem annyi lenne, hogy TDCI 2.0 ban vagy 2.2-ben gondolkodjak inkább ?
Egyesek azt mondják, hogy a 2.2 megbízhatóbb és kevesebb a baj vele, mert az adagolórendszere más, mások pedig a 2.0-át dícsérték, mivel szerintük az a kiforrottabb és egyébként is a 2.2 nél hamarabb tönkremegy a kettőstömegű lendkerék, a nagyobb igénybevétel miatt.
Előre is köszönöm a véleményeteket és a magyarázatokat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2328 Dátum:
2013.11.13 szerda, 17:29:00 »
Idézetet írta: laikus - 2013.11.13 szerda, 17:23:08
Sziasztok,
Most tervezem, hogy a kis Focus 1.6 TDCI-t lecseréljem egy Mondeo IV-re a közeljövőben. 2009-2010 évjáratban gondolkodom és ferdehátú vagy kombi jöhet majd szóba.
Nézelődtem már egy kicsit a "hasznaltauto.hu"-n és elég nagy a szórás árban , futásteljesítményben, és elég sok a külföldről behozott (nem tudom azoktól mennyire kell félni).
A kérdésem annyi lenne, hogy TDCI 2.0 ban vagy 2.2-ben gondolkodjak inkább ?
Egyesek azt mondják, hogy a 2.2 megbízhatóbb és kevesebb a baj vele, mert az adagolórendszere más, mások pedig a 2.0-át dícsérték, mivel szerintük az a kiforrottabb és egyébként is a 2.2 nél hamarabb tönkremegy a kettőstömegű lendkerék, a nagyobb igénybevétel miatt.
Előre is köszönöm a véleményeteket és a magyarázatokat.
a 2.2esnek saját lendkereke van.nem olyan mint a 2.0nak.sokkal megbízhatóbb.javaslom a 2.2est
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2329 Dátum:
2013.11.13 szerda, 17:30:14 »
Idézetet írta: laikus - 2013.11.13 szerda, 17:23:08
Sziasztok,
Most tervezem, hogy a kis Focus 1.6 TDCI-t lecseréljem egy Mondeo IV-re a közeljövőben. 2009-2010 évjáratban gondolkodom és ferdehátú vagy kombi jöhet majd szóba.
Nézelődtem már egy kicsit a "hasznaltauto.hu"-n és elég nagy a szórás árban , futásteljesítményben, és elég sok a külföldről behozott (nem tudom azoktól mennyire kell félni).
A kérdésem annyi lenne, hogy TDCI 2.0 ban vagy 2.2-ben gondolkodjak inkább ?
Egyesek azt mondják, hogy a 2.2 megbízhatóbb és kevesebb a baj vele, mert az adagolórendszere más, mások pedig a 2.0-át dícsérték, mivel szerintük az a kiforrottabb és egyébként is a 2.2 nél hamarabb tönkremegy a kettőstömegű lendkerék, a nagyobb igénybevétel miatt.
Előre is köszönöm a véleményeteket és a magyarázatokat.
Nos ebben mivel még nekem is új a kocsi aránylag nem vagyok benne, de a 2,2 motor az peugeot motor. Most megbízhatóbb vagy sem nekem pl turbófelújítást tuti kell majd csinálnom. De ezt autója és tulaja válogatja. Ki hogyan használja, én kifogtam h nem teljesen ok volt a kocsi.
Nos a 2,0 az sem rossz csak az 140 lovas (újabb 163), a 2,2 meg 175 (újabb 200). Állítólag kevesebbet eszik jóval. Ezt is szemelőtt tarthatod ha akarod.
vannak kisebb nagyobb gyermekbetegségei pl ülés, xenonlámpa néha cincogó középkonzol, de am teljesen rendben van. Nem csalódtam a kocsiban. Jó választás volt.
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
iwan
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2330 Dátum:
2013.11.13 szerda, 17:42:22 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.11.13 szerda, 13:46:43
hy,
nem tudom vigasztal e, de nekem is felment a fogyim az elmúlt másfél 2 hétben. stabil 7-7,2 most inkább 8 körül van, ez persze masszív város...
szomszéd tehene effekt:)
én ugyanúgy közlekedem.
Valaki említette, hogy egr szelepet kellene cserélni/pucolni... ebben lehet ráció?
Naplózva
umfrider
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2331 Dátum:
2013.11.13 szerda, 18:02:23 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.11.12 kedd, 19:45:15
lendkerékre tegyél félre pénzt
Igen, ez kulonben amugy is esedekes lehet hamarosan. Most van 156e az autoban, neha hallani leallitasnak egy kis zorgest. Arra gondoltam h majdan egyszer, mikor eljo az ideje nem kockaztatom meg a kettostomegut, hanem inkabb hagyomanyosra fogom csereltetni. Ismerostol gyari Fordot 80 - 90 kozt tudok vasarolni, termeszetesen ujat!
Kerses meg, hogy itthon ( Szeged ) ismerek egy fickot, akit 1.9 PD passatokat chippel 35-ert. Tobb ismerosomnek csinalta mar akar 5 eve, akar 3 eve es nincs vele gondjuk. Amit kaptam linket ott 75 korul van a chip. Termeszetesen ez utobbi nagyobb ceg, erre van szakosodva. Mennyire kellene vigyazni az ugymond sufni chippel? Gondolom attol h nem muhely meg lehet jo, de erdemes ovatosnak lenni.
Naplózva
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2332 Dátum:
2013.11.13 szerda, 18:10:05 »
Idézetet írta: iwan - 2013.11.12 kedd, 12:25:51
hali,
kéne tanács srácok. tdci 2L 140ló motor, 2007es mk4ben. Egyszer csak elugrott a fogyasztása, de legalább fél liter pluszba, inkább 1 be...
Van valakinek tippje, merre induljak?
Multkor volt check engine lámpa, de a márkaszervizben azt mondta a srác, küldjem meg rendesen, hogy kikormoljam a dpf-et.
thx,
iwan
Nem tudom mennyire vigasz vagy mi történhetett de az év elején még a hidegekbe nekem is felugrott a fogyim 9 literre-re( nem a megszokott kúton tankoltam,85% város ).Következő tankolás a sheel-nél és visszaállt a téli/városi 6,7-7 l/100 km.Lövésem nincs mi történt.
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2333 Dátum:
2013.11.13 szerda, 20:27:36 »
Idézetet írta: krisztian - 2013.11.13 szerda, 17:30:14
Nos ebben mivel még nekem is új a kocsi aránylag nem vagyok benne, de a 2,2 motor az peugeot motor. Most megbízhatóbb vagy sem nekem pl turbófelújítást tuti kell majd csinálnom. De ezt autója és tulaja válogatja. Ki hogyan használja, én kifogtam h nem teljesen ok volt a kocsi.
Nos a 2,0 az sem rossz csak az 140 lovas (újabb 163), a 2,2 meg 175 (újabb 200). Állítólag kevesebbet eszik jóval. Ezt is szemelőtt tarthatod ha akarod.
vannak kisebb nagyobb gyermekbetegségei pl ülés, xenonlámpa néha cincogó középkonzol, de am teljesen rendben van. Nem csalódtam a kocsiban. Jó választás volt.
nos nem teljesen igaz. A 2.0 és a 2.2 mind peugeot HDI moci. A 2.0-t adját 115LE, 135LE és 145Le (vagy 6 vagy 7-re végződőkkel), attól függ, hogy hova. Mert ugyebár ahol teljesítmény alapú a biztosítás, ott megy a "gyengébb". A 2.2 kb ugyan az a technológia, nem kiforrottabb, de a lendkerék és a jobb teljesítmény miatt jobban megéri. A 2.0 sokkal érzékenyebb a gázolaj minőségére, a 2.2 harapósabb. Mind a kettő jó választás, de én a kettő közül vagy egy 2.2 -est vennék vagy egy dodge charger-t.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2334 Dátum:
2013.11.13 szerda, 20:30:00 »
Idézetet írta: umfrider - 2013.11.13 szerda, 18:02:23
Igen, ez kulonben amugy is esedekes lehet hamarosan. Most van 156e az autoban, neha hallani leallitasnak egy kis zorgest. Arra gondoltam h majdan egyszer, mikor eljo az ideje nem kockaztatom meg a kettostomegut, hanem inkabb hagyomanyosra fogom csereltetni. Ismerostol gyari Fordot 80 - 90 kozt tudok vasarolni, termeszetesen ujat!
Kerses meg, hogy itthon ( Szeged ) ismerek egy fickot, akit 1.9 PD passatokat chippel 35-ert. Tobb ismerosomnek csinalta mar akar 5 eve, akar 3 eve es nincs vele gondjuk. Amit kaptam linket ott 75 korul van a chip. Termeszetesen ez utobbi nagyobb ceg, erre van szakosodva. Mennyire kellene vigyazni az ugymond sufni chippel? Gondolom attol h nem muhely meg lehet jo, de erdemes ovatosnak lenni.
bocs, hogy belevau,
szerintem az nagyon fontos, hogy olyan csippelje, aki ismeri ezt a típust. Nagyon el lehet cseszni. Ez nem csak annyi, hogy két pótmétert tolgatunk. Bunyek tuning mesterének sok-sok tapasztalata volt fordokban én ezért választottam. Szerintem árban is kedvezőbb, még akkor is ha el kell autózni Pécsre
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2335 Dátum:
2013.11.13 szerda, 21:13:53 »
Idézetet írta: umfrider - 2013.11.13 szerda, 18:02:23
Igen, ez kulonben amugy is esedekes lehet hamarosan. Most van 156e az autoban, neha hallani leallitasnak egy kis zorgest. Arra gondoltam h majdan egyszer, mikor eljo az ideje nem kockaztatom meg a kettostomegut, hanem inkabb hagyomanyosra fogom csereltetni. Ismerostol gyari Fordot 80 - 90 kozt tudok vasarolni, termeszetesen ujat!
Kerses meg, hogy itthon ( Szeged ) ismerek egy fickot, akit 1.9 PD passatokat chippel 35-ert. Tobb ismerosomnek csinalta mar akar 5 eve, akar 3 eve es nincs vele gondjuk. Amit kaptam linket ott 75 korul van a chip. Termeszetesen ez utobbi nagyobb ceg, erre van szakosodva. Mennyire kellene vigyazni az ugymond sufni chippel? Gondolom attol h nem muhely meg lehet jo, de erdemes ovatosnak lenni.
ha kicsi zörgés van csak, akkor sok van még hátra. majd ha gázt adsz-elveszed akkor lesz hangja, akkor készülhetsz rá. Én nem vennék fixet. nem véletlen tették azt bele. meg ha most kicseréled, mekkora az esély, h 150.000 múlva is nálad lesz?
Csipp miatt keresd Bunyekot privátban. több embernek is csinálták itt a fórumon, és senki nem mondott negatív dolgot. Sőt!
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2336 Dátum:
2013.11.13 szerda, 21:16:41 »
Idézetet írta: laikus - 2013.11.13 szerda, 17:23:08
Sziasztok,
Most tervezem, hogy a kis Focus 1.6 TDCI-t lecseréljem egy Mondeo IV-re a közeljövőben. 2009-2010 évjáratban gondolkodom és ferdehátú vagy kombi jöhet majd szóba.
Nézelődtem már egy kicsit a "hasznaltauto.hu"-n és elég nagy a szórás árban , futásteljesítményben, és elég sok a külföldről behozott (nem tudom azoktól mennyire kell félni).
A kérdésem annyi lenne, hogy TDCI 2.0 ban vagy 2.2-ben gondolkodjak inkább ?
Egyesek azt mondják, hogy a 2.2 megbízhatóbb és kevesebb a baj vele, mert az adagolórendszere más, mások pedig a 2.0-át dícsérték, mivel szerintük az a kiforrottabb és egyébként is a 2.2 nél hamarabb tönkremegy a kettőstömegű lendkerék, a nagyobb igénybevétel miatt.
Előre is köszönöm a véleményeteket és a magyarázatokat.
Ha a kezedben van a pénz, akkor szólj. Egyik ügyfelem sok mondeot vesz, főleg kombikat.Jól felszereltek szoktak lenni.
Ha lehet 2.2-est vegyél, sokkal jobb! Bár abból jóval kevesebb van
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.13 szerda, 21:59:46 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2337 Dátum:
2013.11.13 szerda, 21:37:49 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.11.13 szerda, 21:13:53
ha kicsi zörgés van csak, akkor sok van még hátra. majd ha gázt adsz-elveszed akkor lesz hangja, akkor készülhetsz rá. Én nem vennék fixet. nem véletlen tették azt bele. meg ha most kicseréled, mekkora az esély, h 150.000 múlva is nálad lesz?
Csipp miatt keresd Bunyekot privátban. több embernek is csinálták itt a fórumon, és senki nem mondott negatív dolgot. Sőt!
Fixet tényleg ne vegyél, arról én sem olvastam jókat. Mármint ha egy autóba bele lehet tenni akkor jó dolog, de a miénkbe ez sajna nem való és állítólag több kárt tud tenni más alkatrészekben, mint amennyi hasznot hozna az élettartalmával. Volt erről egy jó cikk, csak már nem tudom, h hol van.
A zörgéssel meg ne foglalkozz addig, míg semmi negatív hatást nem veszel észre az autódon vezetés közben! Ha tudsz váltani és a kuplung sem csúszik, akkor semmi gond, addig nem érdemes cserélni.
Nekem 176ezer km van a kocsiban óra szerint, de semmi gond! Lekopogom!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2338 Dátum:
2013.11.13 szerda, 22:01:02 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.11.13 szerda, 21:37:49
Fixet tényleg ne vegyél, arról én sem olvastam jókat. Mármint ha egy autóba bele lehet tenni akkor jó dolog, de a miénkbe ez sajna nem való és állítólag több kárt tud tenni más alkatrészekben, mint amennyi hasznot hozna az élettartalmával. Volt erről egy jó cikk, csak már nem tudom, h hol van.
A zörgéssel meg ne foglalkozz addig, míg semmi negatív hatást nem veszel észre az autódon vezetés közben! Ha tudsz váltani és a kuplung sem csúszik, akkor semmi gond, addig nem érdemes cserélni.
Nekem 176ezer km van a kocsiban óra szerint, de semmi gond! Lekopogom!
téves
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2339 Dátum:
2013.11.13 szerda, 22:30:00 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.11.13 szerda, 21:13:53
ha kicsi zörgés van csak, akkor sok van még hátra. majd ha gázt adsz-elveszed akkor lesz hangja, akkor készülhetsz rá. Én nem vennék fixet. nem véletlen tették azt bele. meg ha most kicseréled, mekkora az esély, h 150.000 múlva is nálad lesz?
Csipp miatt keresd Bunyekot privátban. több embernek is csinálták itt a fórumon, és senki nem mondott negatív dolgot. Sőt!
Nekem is Bunyek csippelte és tutin megy azóta is a gépezet.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2340 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 09:28:26 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.11.13 szerda, 21:16:41
Ha lehet 2.2-est vegyél, sokkal jobb! Bár abból jóval kevesebb van
Összességében nem értem, hogy miért sokkal jobb a 2.2-es? (Én most a 175 lovasról beszélek, a 200 lovas blokkot nem ismerem, bár ott a fogyasztás meg szépen elszállt már 8-9 lieterre):
1. Mind a 2.0, mind a 2.2 PSA, viszont a 2.2-es egy sokkal régebbi, elavultabb, nehezebb blokk.
2. Tesztek sorban lefikázták, hogy nagy a turbóluk, a motor nem adja le egyenletesen a teljesítményt.
3. Az lehet, hogy kevesebb problémás 2.2-essel találkoztok, és ez nem annak köszönhető mert jobb, hanem mert nem igazán céges, flottás autó. Nagyobb az esély, hogy apuka, kis cégvezető magának vette és sajátjaként használta.
Szvsz mindkét motor ugyanolyan xar, vagy éppen jó.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2341 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 09:31:14 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.13 szerda, 17:29:00
a 2.2esnek saját lendkereke van.nem olyan mint a 2.0nak.sokkal megbízhatóbb.javaslom a 2.2est
Alf, ekkora hülyeséget hogyan írhatsz? Mi az, hogy saját lendkereke van?
A 2.0 kőcsönkéri'?
Mindegyiknek van lendkereke és ha kell ugyanúgy tönkre is megy.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.14 csütörtök, 09:41:23 írta Balogh Tomi
»
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2342 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 09:34:49 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2013.11.13 szerda, 20:27:36
nos nem teljesen igaz. A 2.0 és a 2.2 mind peugeot HDI moci. A 2.0-t adját 115LE, 135LE és 145Le (vagy 6 vagy 7-re végződőkkel), attól függ, hogy hova. Mert ugyebár ahol teljesítmény alapú a biztosítás, ott megy a "gyengébb". A 2.2 kb ugyan az a technológia, nem kiforrottabb, de a lendkerék és a jobb teljesítmény miatt jobban megéri. A 2.0 sokkal érzékenyebb a gázolaj minőségére, a 2.2 harapósabb. Mind a kettő jó választás, de én a kettő közül vagy egy 2.2 -est vennék vagy egy dodge charger-t.
1. Mind a 2.0, mind a 2.2
PSA
és abból lett HDI, vagy tdci.
2. A 2.0 mondeóben volt 115 le, 130 és 140 le, 137 Kugában és Focusban, 147 pedig Galaxyban és S-maxban. (Hogy miért, azt nem árulom el, de nem a teljesítmény alapú biztosítás miatt
).
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2343 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 09:36:08 »
Nagyon felhigult a pontos szakmai ismeret itten...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2344 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 11:48:32 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.14 csütörtök, 09:31:14
Alf, ekkora hülyeséget hogyan írhatsz? Mi az, hogy saját lendkereke van?
A 2.0 kőcsönkéri'?
Mindegyiknek van lendkereke és ha kell ugyanúgy tönkre is megy.
úgy B+,hogy a 2.2esé nem egyezik a 2.0éval!!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2345 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 11:50:28 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.14 csütörtök, 09:36:08
Nagyon felhigult a pontos szakmai ismeret itten...
fel vazze fel....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2346 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 12:12:06 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.14 csütörtök, 11:50:28
fel vazze fel....
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2347 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 12:12:36 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.14 csütörtök, 11:48:32
úgy B+,hogy a 2.2esé nem egyezik a 2.0éval!!!!
Na de nem ezt írtad...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
laikus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2348 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 13:05:49 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.14 csütörtök, 11:48:32
úgy B+,hogy a 2.2esé nem egyezik a 2.0éval!!!!
Ha jól látom, akkor nincs egységes nézet az ügyben
Tudom hogy mindenegyes autó más és más, de a feltett kérdésemet úgy "általában" értettem, azaz hogy ha megveszek egy Mondeót, akkor hosszútávú szervízelési szempontból a 2.2 vagy a 2.0 TDCI-t éri-e jobban megvenni (2009 vagy 2010 évjáratban gondolkozom)
és hogy ezeknek milyen km állás környékén(100ezer, 150ezer, 200ezer) jönnek elő(vagy jöhetnek elő) nagy valószínűséggel a kiadós javítások, alkatrészcserék.
egyelőre a 2.2-nek volt több szavazata, ha nem is volt elég alaposan megindokolva
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2349 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 13:15:48 »
Idézetet írta: laikus - 2013.11.14 csütörtök, 13:05:49
Ha jól látom, akkor nincs egységes nézet az ügyben
Tudom hogy mindenegyes autó más és más, de a feltett kérdésemet úgy "általában" értettem, azaz hogy ha megveszek egy Mondeót, akkor hosszútávú szervízelési szempontból a 2.2 vagy a 2.0 TDCI-t éri-e jobban megvenni (2009 vagy 2010 évjáratban gondolkozom)
és hogy ezeknek milyen km állás környékén(100ezer, 150ezer, 200ezer) jönnek elő(vagy jöhetnek elő) nagy valószínűséggel a kiadós javítások, alkatrészcserék.
egyelőre a 2.2-nek volt több szavazata, ha nem is volt elég alaposan megindokolva
2.0-ból többet találsz, mert flottás, céges, bérlős, munkahelyi autó, míg 2.2-t inkább a családok vesznek, meg apukák...
Szóval szerintem mindkettő ugyanúgy jó, vagy xar... Csak az egyikből több van, és így több a trükközés, míg a másikból kevesebb, így azt nehéz kifogni.
Mondom én ezt úgy, hogy a 2. psa 2.0 tdci-t hajtom, és faterom most is egy mk4 2.0 tdci-vel koptatja az utat. Ő egy autógyilkos, xarik a bemelegítésre, leállításra, regenerálásra... 260e km van az autójában és se kuplungot, se kettőstömegűt nem kellett még benn eddig cserálni, csak egy dpf szűrőt, mert a szagszervízbe azt mondták, ők meg megcsináltatták. Ennyi.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
40
41
42
43
44
45
46
[
47
]
48
49
50
51
52
53
54
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ