Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:31:35
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
44
45
46
47
48
49
50
[
51
]
52
53
54
55
56
57
58
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254526 alkalommal)
0 Felhasználó és 93 vendég van a témában
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2500 Dátum:
2013.12.13 péntek, 20:19:12 »
Idézetet írta: atego78 - 2013.12.13 péntek, 18:55:05
Sziasztok. Első mk4 1.8 tdci mondeóm ,eddig más tipusaim voltak. 1 éve hajtom nagyon tetszik.elvileg 97e km volt benne most 115e szervizkönyv stb leinformáltam de szerintem nem valós.kérdéssel fordulnék a hozzáértőkhöz erőltetett elindulásnál pl emelkedőn ha áll vagy ha behúzott kéziféknél indulok erős súrlódó nyekergő hangot ad.
?? leálitásnál fémes klattyogás mintha a kettőstömegű rugói ki lennének. Már egy ideje olvasgatom a fórumokat jobb gondolatokat találok itt mint a márka szevízben.Vicc amit csinálnak mindent ki akarnak cserélni de minek?
előre is köszi a választ
Szia!
Nekem is 1.8-am van, már lassan 1.5 éve. 150ezer km-vel vettem (óra szerint), most 178ezer van benne. Az erőteljes indulásnál hallottakra én még nem lettem figyelmes, de nem biztos, hogy vmi rosszra kell gondolnod. Megmondom őszintén hallat ez az autó néha fura hangokat (időjárás, hőmérséklet függő és a sok rövid ideig használat is befolyásolja, stb...) ,de ettől még sztem motorikusan kifogástalan és a hangoktól, melyek néha kijönnek belőle nem kell megijedni.
Amit leállításnál hallasz lehet kettős tömegű (valószínű, h minden "hozzáértő" ezzel kezdené), de lehet más zöttyenés is a motortérben.
Én továbbra is azt vallom, h amíg a váltó kifogástalanul becsúszik minden sebességi fokozatba, a kuplung pedig nem csúszik, addig nem kell félni a kettős tömegűtől sem!!
Ne cseréltess sztem semmit, amíg nem érzel teljesítménybeli hibákat, vagy technikai nehézségeket a kocsin!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2501 Dátum:
2013.12.13 péntek, 20:35:15 »
Idézetet írta: atego78 - 2013.12.13 péntek, 18:55:05
Sziasztok. Első mk4 1.8 tdci mondeóm ,eddig más tipusaim voltak. 1 éve hajtom nagyon tetszik.elvileg 97e km volt benne most 115e szervizkönyv stb leinformáltam de szerintem nem valós.kérdéssel fordulnék a hozzáértőkhöz erőltetett elindulásnál pl emelkedőn ha áll vagy ha behúzott kéziféknél indulok erős súrlódó nyekergő hangot ad.
?? leálitásnál fémes klattyogás mintha a kettőstömegű rugói ki lennének. Már egy ideje olvasgatom a fórumokat jobb gondolatokat találok itt mint a márka szevízben.Vicc amit csinálnak mindent ki akarnak cserélni de minek?
előre is köszi a választ
eléggé kettős tömegűnek tűnik, de szerintem nézesd meg olyannal, aki nagyon ért hozzá. Vagy esetleg minitalin valamelyik hozzzáértő meg tudja halgatni.
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2502 Dátum:
2013.12.13 péntek, 20:53:23 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2013.12.13 péntek, 20:35:15
eléggé kettős tömegűnek tűnik, de szerintem nézesd meg olyannal, aki nagyon ért hozzá. Vagy esetleg minitalin valamelyik hozzzáértő meg tudja halgatni.
sztem is az, add ide egy körre és az autó eleje nélkül de pontos diaggal adom vissza...
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2503 Dátum:
2013.12.13 péntek, 21:02:51 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.12.13 péntek, 20:53:23
sztem is az, add ide egy körre és az autó eleje nélkül de pontos diaggal adom vissza...
tényleg, milyen állapotban van a bálnád?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2504 Dátum:
2013.12.14 szombat, 20:21:00 »
Láttam, ahogy egy 2.2 tdci Rangerban goszűrőt cseréltek. Összerakás után gyújtásra rakod, és hallod ahogy nyomja a got és szépen leglégteleníti magát.
Hát 2013-ig kellett várni, hogy ezt bevezesse a Ford.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2505 Dátum:
2013.12.14 szombat, 20:46:04 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.14 szombat, 20:21:00
Láttam, ahogy egy 2.2 tdci Rangerban goszűrőt cseréltek. Összerakás után gyújtásra rakod, és hallod ahogy nyomja a got és szépen leglégteleníti magát.
Hát 2013-ig kellett várni, hogy ezt bevezesse a Ford.
A mondeókban nincs üzemanyagpumpa. Így nem is lehet megoldani.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2506 Dátum:
2013.12.14 szombat, 20:47:03 »
Idézetet írta: Angel - 2013.12.14 szombat, 20:46:04
A mondeókban nincs üzemanyagpumpa. Így nem is lehet megoldani.
Hát dehogynem, rakni kellene bele!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2507 Dátum:
2013.12.14 szombat, 21:59:41 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.14 szombat, 20:47:03
Hát dehogynem, rakni kellene bele!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2508 Dátum:
2013.12.14 szombat, 23:11:51 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2013.12.13 péntek, 21:02:51
tényleg, milyen állapotban van a bálnád?
hát ezt mst nem fejteném ki.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2509 Dátum:
2013.12.14 szombat, 23:41:49 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.14 szombat, 20:47:03
Hát dehogynem, rakni kellene bele!
A szűrőcsere erejéig...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2510 Dátum:
2013.12.15 vasárnap, 12:15:59 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.12.14 szombat, 23:11:51
hát ezt mst nem fejteném ki.
Nah, mert mi történt vele??
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2511 Dátum:
2013.12.15 vasárnap, 12:34:11 »
Idézetet írta: Angel - 2013.12.14 szombat, 23:41:49
A szűrőcsere erejéig...
Nem csak, mondjuk kifogy a go...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2512 Dátum:
2013.12.15 vasárnap, 14:37:31 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.15 vasárnap, 12:34:11
Nem csak, mondjuk kifogy a go...
Teljesen nem tud kifogyni, amikor leállítja a motort, még van benne go. Legalábbis a legtöbb járműnél így van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2513 Dátum:
2013.12.15 vasárnap, 20:14:54 »
Idézetet írta: Angel - 2013.12.15 vasárnap, 14:37:31
Teljesen nem tud kifogyni, amikor leállítja a motort, még van benne go. Legalábbis a legtöbb járműnél így van.
126-os MB-nél volt egy kézi go pumpa.
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2514 Dátum:
2013.12.16 hétfő, 08:49:38 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.12.15 vasárnap, 12:15:59
Nah, mert mi történt vele??
semmi, még nem látom az alagút végét. még nem indult el a szerelés.
Naplózva
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2515 Dátum:
2013.12.16 hétfő, 19:43:42 »
Sziasztok .Simán megoldható a kézipumpa beszerelése , leválasztod a gyári műagyag szívócsövet kicseréled gates gumi csőre közbe iktatod a kézi pumpát.Abban gyárilag van visszacsapó szelep igy a visszafolyás kizárva.Nálam működik rendesen- üdv.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2516 Dátum:
2013.12.16 hétfő, 20:16:09 »
Idézetet írta: atego78 - 2013.12.16 hétfő, 19:43:42
Sziasztok .Simán megoldható a kézipumpa beszerelése , leválasztod a gyári műagyag szívócsövet kicseréled gates gumi csőre közbe iktatod a kézi pumpát.Abban gyárilag van visszacsapó szelep igy a visszafolyás kizárva.Nálam működik rendesen- üdv.
Szia!
Kérünk képeket, adatokat....mit honnan-mennyiért:)
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2517 Dátum:
2013.12.16 hétfő, 20:23:03 »
De ha nem akarsz vesződni az üzemanyag cső cserével , úgy is lehet ahogy a szervizekben légtelenítenek .Szűrőház tetején van egy műanyag légtelenítő csavar ráteszel egy vékony áttetsző üzemanyag csövet(pl robogó vagy szimóét) a szervízben motorral szívatják de a kézi pumpa ugyan olyan jó csak munkásabb.addig szívatod egy edénybe még az áttetsző üzi cső bubi mentes nem lesz.
Naplózva
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2518 Dátum:
2013.12.16 hétfő, 20:32:11 »
Gates üzemanyag csőnek méter kb 1000 ft kézi pumpát bontóban vettem 3000 ért .Mivel a gyári kézi pumpa a teljesen biztonságos hőáló mivel gyárilag a motor mellet van.Nem bízok az utángyártott ratyi gumi pumpákban anyagban is jobbak.1 éve használom gond nélkül.Ha kell holnap tehetek képet is .üdv
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2519 Dátum:
2013.12.16 hétfő, 22:16:20 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.15 vasárnap, 12:34:11
Nem csak, mondjuk kifogy a go...
Életszerű.... ebben a kontinensnyi országban alig vannak benzinkutak a végtelen csupasz horizontba vesző országutak mentén....
Már megbocsáss de ez a kifogy az üzemanyag ez még nőknél se szokott előfordulni max a töketleneknél.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2520 Dátum:
2013.12.16 hétfő, 22:35:22 »
Idézetet írta: stealt - 2013.12.16 hétfő, 22:16:20
Életszerű.... ebben a kontinensnyi országban alig vannak benzinkutak a végtelen csupasz horizontba vesző országutak mentén....
Már megbocsáss de ez a kifogy az üzemanyag ez még nőknél se szokott előfordulni max a töketleneknél.
"ez a kifogy az üzemanyag ez még nőknél se szokott előfordulni max a töketleneknél"
Az összes nő töketlen volt, akivel én eddig találkoztam.
Neked biztos más irányú tapasztalataid is vannak, azért említed meg külön.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2521 Dátum:
2013.12.16 hétfő, 22:51:29 »
Idézetet írta: GSR - 2013.12.16 hétfő, 22:35:22
"ez a kifogy az üzemanyag ez még nőknél se szokott előfordulni max a töketleneknél"
Az összes nő töketlen volt, akivel én eddig találkoztam.
Neked biztos más irányú tapasztalataid is vannak, azért említed meg külön.
Ez a buzulás már beteges ezen a forumon.....
Két ffi kollégám után kellett eddig vinnem üzemanyagot mert ők csontra kitankoltak az egyik az M1-en a másik a 6-oson kb a Savoya park mellett. Ezt tették céges autóval benne céges tankolókártyával. Na nálam ez számít töketlenségnek.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2522 Dátum:
2013.12.16 hétfő, 22:53:36 »
Idézetet írta: stealt - 2013.12.16 hétfő, 22:51:29
Ez a buzulás már beteges ezen a forumon.....
Két ffi kollégám után kellett eddig vinnem üzemanyagot mert ők csontra kitankoltak az egyik az M1-en a másik a 6-oson kb a Savoya park mellett. Ezt tették céges autóval benne céges tankolókártyával. Na nálam ez számít töketlenségnek.
Jólvan....jólvan......... lazíts!
Mondjuk szerintem szimplán lusták, hülyék....a szóba került kollégáid.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2523 Dátum:
2013.12.18 szerda, 18:02:26 »
Sziasztok. Szerintem mindenki figyel hogy ne az úton foggyon ki a nafta sajna egyszer majdnem benyaltam én is külföldön, azt hittem sűrűbben van kút hát éppen be bírtam gurulni azóta jobban figyelek.Bárkivel megeshet,de viszont ha valakiben van némi mersz vagy szerelési tapasztalat kár kiadni olajcserére egy halom pénzt és mondjuk az üzemanyag rendszer levegős lesz szűrő csere után az szopi ha nem tudsz légteleníteni
Naplózva
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2524 Dátum:
2013.12.18 szerda, 18:11:29 »
Mk4 1.8 tdci mondim nagyon lassan melegszik üzemi hőfokra .Cseréltem termosztátot nem változott semmi ez normális ennél a tipusnál ? mivel nemrég óta van nálam nincs sok ismeretem a tipusról.előre is köszi
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2525 Dátum:
2013.12.18 szerda, 18:17:24 »
Idézetet írta: atego78 - 2013.12.18 szerda, 18:02:26
Sziasztok. Szerintem mindenki figyel hogy ne az úton foggyon ki a nafta sajna egyszer majdnem benyaltam én is külföldön, azt hittem sűrűbben van kút hát éppen be bírtam gurulni azóta jobban figyelek.Bárkivel megeshet,de viszont ha valakiben van némi mersz vagy szerelési tapasztalat kár kiadni olajcserére egy halom pénzt és mondjuk az üzemanyag rendszer levegős lesz szűrő csere után az szopi ha nem tudsz légteleníteni
Ha valakiben van szerelési tapasztalat akkor annak nem lesz levegős a rendszere utána. Ehhez elég ha a szűrő rendesen feltöltődik gázolajjal, de azt meglehet oldani egy egyszerű pipettaval akár egy műanyag orvosi fecskendővel is , ehhez nem kell külön rendszert kókányolni utólag a kocsiba . De amúgy meg felőlem mindenki annyi meg olyan vackot rak a kocsijába amennyit csak akar.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2526 Dátum:
2013.12.18 szerda, 18:20:22 »
Idézetet írta: atego78 - 2013.12.18 szerda, 18:11:29
Mk4 1.8 tdci mondim nagyon lassan melegszik üzemi hőfokra .Cseréltem termosztátot nem változott semmi ez normális ennél a tipusnál ? mivel nemrég óta van nálam nincs sok ismeretem a tipusról.előre is köszi
Nagy hidegben 10 de inkább 15km alatt szokott egy átlag TDCi bemelegedni ha nincs előmelegítés, vagy állítható lamella.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2527 Dátum:
2013.12.18 szerda, 19:01:15 »
1 hülye Q: volt már veletek olyan, hogy indítás után nagyon kupuff gáz szag van azt autóban? Csak hidegen az első indításkor kb. 1 percig?
Mi b...-tak el már megint a szervízben?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2528 Dátum:
2013.12.18 szerda, 19:40:37 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.12.18 szerda, 19:01:15
1 hülye Q: volt már veletek olyan, hogy indítás után nagyon kupuff gáz szag van azt autóban? Csak hidegen az első indításkor kb. 1 percig?
Mi b...-tak el már megint a szervízben?
Nagyon ritkán és nagyon hidegben igen!
Sztem fizika az egész!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2529 Dátum:
2013.12.18 szerda, 19:44:41 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.12.18 szerda, 19:40:37
Nagyon ritkán és nagyon hidegben igen!
Sztem fizika az egész!
Jó, jó, de eddig nem volt és sajnos nem ritkán, mert minden reggel és még hideg sincs...
már megint mehetek a szervizbe....
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2530 Dátum:
2013.12.18 szerda, 20:23:28 »
Idézetet írta: stealt - 2013.12.18 szerda, 18:20:22
Nagy hidegben 10 de inkább 15km alatt szokott egy átlag TDCi bemelegedni ha nincs előmelegítés, vagy állítható lamella.
Nekem sokkal gyorsabban melegszik, mint a régi 3-as. Azzal meg sem kíséreltem a fűtést, így is alig mozdult meg a mutató, mire beértem a munkahelyemre (13km). A mostanin nem piszkálom a fűtést, dolgozik a venti, szívja a meleget a motorról, mégis középen áll a mutató mire bent vagyok.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2531 Dátum:
2013.12.18 szerda, 20:48:20 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.12.18 szerda, 20:23:28
Nekem sokkal gyorsabban melegszik, mint a régi 3-as. Azzal meg sem kíséreltem a fűtést, így is alig mozdult meg a mutató, mire beértem a munkahelyemre (13km). A mostanin nem piszkálom a fűtést, dolgozik a venti, szívja a meleget a motorról, mégis középen áll a mutató mire bent vagyok.
nekem most lemérve a guglin mindig takiattiéknál melegszik be... a canada hotel előtt... néha picit hamarabb...
5,5-6 km, de 3. km után már jön a meleg.
amikor m5 felé kezdtem reggel (500m), 1,5-2km után már üzemi hőfok volt 100-120 között 6. fokozatban
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2532 Dátum:
2013.12.18 szerda, 20:52:12 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.12.18 szerda, 20:23:28
Nekem sokkal gyorsabban melegszik, mint a régi 3-as. Azzal meg sem kíséreltem a fűtést, így is alig mozdult meg a mutató, mire beértem a munkahelyemre (13km). A mostanin nem piszkálom a fűtést, dolgozik a venti, szívja a meleget a motorról, mégis középen áll a mutató mire bent vagyok.
Nem hiszem mert a III-as 2.2-es olyan 8-9 km után már be szokott melegedni. A mostani IV-esbe csak azért tudok zakó nélkül egyből beülni mert van benne kiegészítő villamos fűtés meg klimatizált ülés, de ha nem lenne szabályozható lamella akkor kb ugyanannyi idő alatt melegedne be ez is.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2533 Dátum:
2013.12.18 szerda, 20:55:43 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.12.18 szerda, 20:48:20
nekem most lemérve a guglin mindig takiattiéknál melegszik be... a canada hotel előtt... néha picit hamarabb...
5,5-6 km, de 3. km után már jön a meleg.
amikor m5 felé kezdtem reggel (500m), 1,5-2km után már üzemi hőfok volt 100-120 között 6. fokozatban
Nem mindegy milyen terheléssel melegíted. Próbáld ki egyszer pl simán állandó 90-el. Ne lepődj meg ha még 15km után se lesz meleg.
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2534 Dátum:
2013.12.18 szerda, 20:59:02 »
Idézetet írta: stealt - 2013.12.18 szerda, 20:55:43
Nem mindegy milyen terheléssel melegíted. Próbáld ki egyszer pl simán állandó 90-el. Ne lepődj meg ha még 15km után se lesz meleg.
az m5 úton még csipás szemmel is felváltok 2000-2300 között, amikor meg reggel megyünk befele, akkor is max 2200 a fordszám. 1300 alatt rángat hidegen, így 1500-2200 között megy reggel. ez összesen 2 megállás, (piros lámpa) egyébként egyenletes menet...
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2535 Dátum:
2013.12.18 szerda, 21:56:53 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.12.18 szerda, 20:23:28
Nekem sokkal gyorsabban melegszik, mint a régi 3-as. Azzal meg sem kíséreltem a fűtést, így is alig mozdult meg a mutató, mire beértem a munkahelyemre (13km). A mostanin nem piszkálom a fűtést, dolgozik a venti, szívja a meleget a motorról, mégis középen áll a mutató mire bent vagyok.
Osztom, nekem is. Bár a 3-ra sem volt panaszom. De ez 7-8 perc állás után nyomja a meleget míg én az oldal ablakokról kaparom a jeget!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
frenki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2536 Dátum:
2013.12.18 szerda, 22:38:03 »
Idézetet írta: stealt - 2013.12.18 szerda, 18:20:22
Nagy hidegben 10 de inkább 15km alatt szokott egy átlag TDCi bemelegedni ha nincs előmelegítés, vagy állítható lamella.
Én most rakom bele a kiegészítő fűtést, mert 15-18km után is csak épp hogy melegszik, mármint a motor. Meleget fújja be, de az üzemi hőfok az nincs, csak ha hosszú útra megyek. Majd rakok fel képeket a megoldásról, mert itt alig találtam neki helyet. A reléknek, az izzítóknak..
Naplózva
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2537 Dátum:
2013.12.19 csütörtök, 19:31:11 »
Sziasztok .reggelente járatom kb 7peret 8km munkahelyem 70 fok max ráadom a fűtést lemegy 60 ra ráadásul most cseréltem termosztátot (gates ) termosztát de azt vettem észre hogy a termosztát házból jövő cső meleg egész végig a hűtő langyos
? rossz lehet a termosztát??? nem szabadna átengednie szerintem ,Néztem kissebb hőfoknál már langyos a cső de viszont a visszatérő meg hideg.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2538 Dátum:
2013.12.19 csütörtök, 19:50:00 »
Idézetet írta: atego78 - 2013.12.19 csütörtök, 19:31:11
Sziasztok .reggelente járatom kb 7peret 8km munkahelyem 70 fok max ráadom a fűtést lemegy 60 ra ráadásul most cseréltem termosztátot (gates ) termosztát de azt vettem észre hogy a termosztát házból jövő cső meleg egész végig a hűtő langyos
? rossz lehet a termosztát??? nem szabadna átengednie szerintem ,Néztem kissebb hőfoknál már langyos a cső de viszont a visszatérő meg hideg.
ez így nem jó.biztos jól van benn a termosztát légtelenítője?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2539 Dátum:
2013.12.19 csütörtök, 19:50:57 »
szia stealt. vigyázz az izzítokra mert kinyírja a generátort mk3 nál volt izzítógyertyás vízmelegítő de sok volt a generátor dioda híd probléma meg ráadásul az aksit sem kíméli.defa vízmelegítőt néztem ami a fagydugó helyére szerelhető.Mindenféleképp kérdezd ki egy villamosság szerelő véleményét
Naplózva
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2540 Dátum:
2013.12.19 csütörtök, 19:54:23 »
Bocsi de elirtam frenki -nek szolt
Naplózva
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2541 Dátum:
2013.12.19 csütörtök, 19:58:00 »
Nekem nics a termosztáton légtelenítő furat de baroi lassan melegszik alapjáraton felmegy fordulaton visszahül.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2542 Dátum:
2013.12.19 csütörtök, 20:00:58 »
Idézetet írta: atego78 - 2013.12.19 csütörtök, 19:58:00
Nekem nics a termosztáton légtelenítő furat de baroi lassan melegszik alapjáraton felmegy fordulaton visszahül.
lehett.ettől még az a termo nem működik jól.vagy hamar nyit,vagy vissza sem zár tökéletesen.
a régit nem főzted ki?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
frenki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2543 Dátum:
2013.12.19 csütörtök, 20:36:44 »
Idézetet írta: atego78 - 2013.12.19 csütörtök, 19:50:57
szia stealt. vigyázz az izzítokra mert kinyírja a generátort mk3 nál volt izzítógyertyás vízmelegítő de sok volt a generátor dioda híd probléma meg ráadásul az aksit sem kíméli.defa vízmelegítőt néztem ami a fagydugó helyére szerelhető.Mindenféleképp kérdezd ki egy villamosság szerelő véleményét
Elvileg nem szabadna a generátornak megadnia magát. 150A es a generátor, birnia kellene még azt a 36 Ampert, főleg ha nem megy a szélvédőfűtés. Legfeljebb csak két gyertyát használok majd, de ez majd a vallatásnál eldől.
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2544 Dátum:
2013.12.19 csütörtök, 22:59:04 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.19 csütörtök, 20:00:58
...a régit nem főzted ki?
Levesnek?
Egyébként ezt a szakszót nem ismerem. Felhomályosítasz?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2545 Dátum:
2013.12.20 péntek, 00:33:31 »
Idézetet írta: frenki - 2013.12.19 csütörtök, 20:36:44
Elvileg nem szabadna a generátornak megadnia magát. 150A es a generátor, birnia kellene még azt a 36 Ampert, főleg ha nem megy a szélvédőfűtés. Legfeljebb csak két gyertyát használok majd, de ez majd a vallatásnál eldől.
nem raknék bele izzítógyertyát a körbe. Amúgy az állóhelyzeti fűtéseknél szokott lenni egy pici szivattyú, ami keringteti a vizet.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2546 Dátum:
2013.12.20 péntek, 06:42:46 »
Idézetet írta: Candle - 2013.12.19 csütörtök, 22:59:04
Levesnek?
Egyébként ezt a szakszót nem ismerem. Felhomályosítasz?
Kőlevesnek,mint Babinéni....
A régit amit úgy gondolod,hogy nem jó,lelehet ellenőrizni elég korrekten,ha kifőzöd egy lábosban.
Felrakod a vizet melegedni.....
Fogsz egy digitális hőmérőt,ami szondás,és miután beledobtad a főköri termót a fazékba,csekkolod a történteket.
90fok felett kell elindulnia a nyitásnak,95nél már teljesen nyitottnak kell lennie.És ami ennél is fontosabb-bár pont ugyan annyira,hogy visszahűtésnél 90foknál le is zárjon teljesen.Ezek jól látszanak.
Később fűszerezed,kolbászt teszel bele,és melegen tálalod...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2547 Dátum:
2013.12.20 péntek, 12:21:22 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.20 péntek, 06:42:46
Kőlevesnek,mint Babinéni....
A régit amit úgy gondolod,hogy nem jó,lelehet ellenőrizni elég korrekten,ha kifőzöd egy lábosban.
Felrakod a vizet melegedni.....
Fogsz egy digitális hőmérőt,ami szondás,és miután beledobtad a főköri termót a fazékba,csekkolod a történteket.
90fok felett kell elindulnia a nyitásnak,95nél már teljesen nyitottnak kell lennie.És ami ennél is fontosabb-bár pont ugyan annyira,hogy visszahűtésnél 90foknál le is zárjon teljesen.Ezek jól látszanak.
Később fűszerezed,kolbászt teszel bele,és melegen tálalod...
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2548 Dátum:
2013.12.20 péntek, 18:09:56 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.20 péntek, 06:42:46
Később fűszerezed,kolbászt teszel bele,és melegen tálalod...
A "később fűszerezed" még elmegy...
Na, de itt ilyen leírni:
"kolbászt teszel bele,és melegen tálalod... " ...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2549 Dátum:
2013.12.20 péntek, 18:11:26 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.12.20 péntek, 18:09:56
A "később fűszerezed" még elmegy...
Na, de itt ilyen leírni:
"kolbászt teszel bele,és melegen tálalod... " ...
mé'? A Balogh szereti!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
44
45
46
47
48
49
50
[
51
]
52
53
54
55
56
57
58
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ