Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:47:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254931 alkalommal)
0 Felhasználó és 100 vendég van a témában
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2500 Dátum: 2013.12.13 péntek, 20:19:12 »

Sziasztok. Első mk4 1.8 tdci mondeóm ,eddig más tipusaim voltak. 1 éve hajtom nagyon tetszik.elvileg 97e km volt benne most 115e szervizkönyv stb leinformáltam de szerintem nem valós.kérdéssel fordulnék a hozzáértőkhöz erőltetett elindulásnál pl emelkedőn ha áll vagy ha behúzott kéziféknél indulok erős súrlódó nyekergő hangot ad.Huh??? leálitásnál fémes klattyogás mintha a kettőstömegű rugói ki lennének. Már egy ideje olvasgatom a fórumokat jobb gondolatokat találok itt mint a márka szevízben.Vicc amit csinálnak mindent ki akarnak cserélni de minek?Huh?
előre is köszi a választ
Szia!

Nekem is 1.8-am van, már lassan 1.5 éve. 150ezer km-vel vettem (óra szerint), most 178ezer van benne. Az erőteljes indulásnál hallottakra én még nem lettem figyelmes, de nem biztos, hogy vmi rosszra kell gondolnod. Megmondom őszintén hallat ez az autó néha fura hangokat (időjárás, hőmérséklet függő és a sok rövid ideig használat is befolyásolja, stb...) ,de ettől még sztem motorikusan kifogástalan és a hangoktól, melyek néha kijönnek belőle nem kell megijedni.  Wink
Amit leállításnál hallasz lehet kettős tömegű (valószínű, h minden "hozzáértő" ezzel kezdené), de lehet más zöttyenés is a motortérben.
Én továbbra is azt vallom, h amíg a váltó kifogástalanul becsúszik minden sebességi fokozatba, a kuplung pedig nem csúszik, addig nem kell félni a kettős tömegűtől sem!!
Ne cseréltess sztem semmit, amíg nem érzel teljesítménybeli hibákat, vagy technikai nehézségeket a kocsin!!
 
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2501 Dátum: 2013.12.13 péntek, 20:35:15 »

Sziasztok. Első mk4 1.8 tdci mondeóm ,eddig más tipusaim voltak. 1 éve hajtom nagyon tetszik.elvileg 97e km volt benne most 115e szervizkönyv stb leinformáltam de szerintem nem valós.kérdéssel fordulnék a hozzáértőkhöz erőltetett elindulásnál pl emelkedőn ha áll vagy ha behúzott kéziféknél indulok erős súrlódó nyekergő hangot ad.Huh??? leálitásnál fémes klattyogás mintha a kettőstömegű rugói ki lennének. Már egy ideje olvasgatom a fórumokat jobb gondolatokat találok itt mint a márka szevízben.Vicc amit csinálnak mindent ki akarnak cserélni de minek?Huh?
előre is köszi a választ

eléggé kettős tömegűnek tűnik, de szerintem nézesd meg olyannal, aki nagyon ért hozzá. Vagy esetleg minitalin valamelyik hozzzáértő meg tudja halgatni.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #2502 Dátum: 2013.12.13 péntek, 20:53:23 »

eléggé kettős tömegűnek tűnik, de szerintem nézesd meg olyannal, aki nagyon ért hozzá. Vagy esetleg minitalin valamelyik hozzzáértő meg tudja halgatni.
sztem is az, add ide egy körre és az autó eleje nélkül de pontos diaggal adom vissza...  eplus2
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2503 Dátum: 2013.12.13 péntek, 21:02:51 »

sztem is az, add ide egy körre és az autó eleje nélkül de pontos diaggal adom vissza...  eplus2

tényleg, milyen állapotban van a bálnád?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2504 Dátum: 2013.12.14 szombat, 20:21:00 »

Láttam, ahogy egy 2.2 tdci Rangerban goszűrőt cseréltek. Összerakás után gyújtásra rakod, és hallod ahogy nyomja a got és szépen leglégteleníti magát. eljen

Hát 2013-ig kellett várni, hogy ezt bevezesse a Ford. levele
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2505 Dátum: 2013.12.14 szombat, 20:46:04 »

Láttam, ahogy egy 2.2 tdci Rangerban goszűrőt cseréltek. Összerakás után gyújtásra rakod, és hallod ahogy nyomja a got és szépen leglégteleníti magát. eljen

Hát 2013-ig kellett várni, hogy ezt bevezesse a Ford. levele

A mondeókban nincs üzemanyagpumpa. Így nem is lehet megoldani.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2506 Dátum: 2013.12.14 szombat, 20:47:03 »

A mondeókban nincs üzemanyagpumpa. Így nem is lehet megoldani.

Hát dehogynem, rakni kellene bele!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2507 Dátum: 2013.12.14 szombat, 21:59:41 »

Hát dehogynem, rakni kellene bele!
Wink  eljen
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #2508 Dátum: 2013.12.14 szombat, 23:11:51 »

tényleg, milyen állapotban van a bálnád?
hát ezt mst nem fejteném ki.  rinya
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2509 Dátum: 2013.12.14 szombat, 23:41:49 »

Hát dehogynem, rakni kellene bele!

A szűrőcsere erejéig...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2510 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 12:15:59 »

hát ezt mst nem fejteném ki.  rinya
Nah, mert mi történt vele??  wow1
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2511 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 12:34:11 »

A szűrőcsere erejéig...

Nem csak, mondjuk kifogy a go...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2512 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 14:37:31 »

Nem csak, mondjuk kifogy a go...

Teljesen nem tud kifogyni, amikor leállítja a motort, még van benne go. Legalábbis a legtöbb járműnél így van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #2513 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 20:14:54 »

Teljesen nem tud kifogyni, amikor leállítja a motort, még van benne go. Legalábbis a legtöbb járműnél így van.

126-os MB-nél volt egy kézi go pumpa.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #2514 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 08:49:38 »

Nah, mert mi történt vele??  wow1
semmi, még nem látom az alagút végét. még nem indult el a szerelés.
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #2515 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 19:43:42 »

Sziasztok .Simán megoldható a kézipumpa beszerelése , leválasztod a gyári műagyag szívócsövet kicseréled gates gumi csőre közbe iktatod a kézi pumpát.Abban gyárilag van visszacsapó szelep igy a visszafolyás kizárva.Nálam működik rendesen- üdv.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #2516 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 20:16:09 »

Sziasztok .Simán megoldható a kézipumpa beszerelése , leválasztod a gyári műagyag szívócsövet kicseréled gates gumi csőre közbe iktatod a kézi pumpát.Abban gyárilag van visszacsapó szelep igy a visszafolyás kizárva.Nálam működik rendesen- üdv.

Szia!

Kérünk képeket, adatokat....mit honnan-mennyiért:)

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #2517 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 20:23:03 »

De ha nem akarsz vesződni az üzemanyag cső cserével , úgy is lehet ahogy a szervizekben légtelenítenek .Szűrőház tetején van egy műanyag  légtelenítő csavar ráteszel egy vékony áttetsző üzemanyag csövet(pl robogó vagy szimóét) a szervízben motorral szívatják de a kézi pumpa ugyan olyan jó csak munkásabb.addig szívatod egy edénybe még az áttetsző üzi cső bubi mentes nem lesz.
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #2518 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 20:32:11 »

Gates üzemanyag csőnek méter kb 1000 ft kézi pumpát bontóban vettem 3000 ért .Mivel a gyári kézi pumpa a teljesen biztonságos hőáló mivel gyárilag a motor mellet van.Nem bízok az utángyártott ratyi gumi pumpákban anyagban is jobbak.1 éve használom gond nélkül.Ha kell holnap tehetek képet is .üdv
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2519 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 22:16:20 »

Nem csak, mondjuk kifogy a go...
Életszerű.... ebben a kontinensnyi országban alig vannak benzinkutak a végtelen csupasz horizontba vesző országutak mentén....
Már megbocsáss de ez a kifogy az üzemanyag ez még nőknél se szokott előfordulni max a töketleneknél.  vigyor3
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2520 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 22:35:22 »

Életszerű.... ebben a kontinensnyi országban alig vannak benzinkutak a végtelen csupasz horizontba vesző országutak mentén....
Már megbocsáss de ez a kifogy az üzemanyag ez még nőknél se szokott előfordulni max a töketleneknél.  vigyor3

"ez a kifogy az üzemanyag ez még nőknél se szokott előfordulni max a töketleneknél"

Az összes nő töketlen volt, akivel én eddig találkoztam.  vigyor3
Neked biztos más irányú tapasztalataid is vannak, azért említed meg külön.  eplus2   Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2521 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 22:51:29 »

"ez a kifogy az üzemanyag ez még nőknél se szokott előfordulni max a töketleneknél"

Az összes nő töketlen volt, akivel én eddig találkoztam.  vigyor3
Neked biztos más irányú tapasztalataid is vannak, azért említed meg külön.  eplus2   Wink
Ez a buzulás már beteges ezen a forumon.....  gunyos1 Két ffi kollégám után kellett eddig vinnem üzemanyagot mert ők csontra kitankoltak az egyik az M1-en a másik a 6-oson kb a Savoya park mellett. Ezt tették céges autóval benne céges tankolókártyával. Na nálam ez számít töketlenségnek.  Undecided
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2522 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 22:53:36 »

Ez a buzulás már beteges ezen a forumon.....  gunyos1 Két ffi kollégám után kellett eddig vinnem üzemanyagot mert ők csontra kitankoltak az egyik az M1-en a másik a 6-oson kb a Savoya park mellett. Ezt tették céges autóval benne céges tankolókártyával. Na nálam ez számít töketlenségnek.  Undecided

Jólvan....jólvan......... lazíts!  wave
Mondjuk szerintem szimplán lusták, hülyék....a szóba került kollégáid.   taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #2523 Dátum: 2013.12.18 szerda, 18:02:26 »

Sziasztok. Szerintem mindenki figyel hogy ne az úton foggyon ki a nafta sajna egyszer majdnem benyaltam én is külföldön, azt hittem sűrűbben van kút hát éppen be bírtam gurulni azóta jobban figyelek.Bárkivel megeshet,de viszont ha valakiben van némi mersz vagy szerelési tapasztalat kár kiadni olajcserére  egy halom pénzt és mondjuk az üzemanyag rendszer levegős lesz szűrő csere után az szopi ha nem tudsz légteleníteni
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #2524 Dátum: 2013.12.18 szerda, 18:11:29 »

Mk4 1.8 tdci mondim nagyon lassan melegszik üzemi hőfokra .Cseréltem termosztátot nem változott semmi ez normális ennél a tipusnál ? mivel nemrég óta van nálam nincs sok ismeretem a tipusról.előre is köszi
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2525 Dátum: 2013.12.18 szerda, 18:17:24 »

Sziasztok. Szerintem mindenki figyel hogy ne az úton foggyon ki a nafta sajna egyszer majdnem benyaltam én is külföldön, azt hittem sűrűbben van kút hát éppen be bírtam gurulni azóta jobban figyelek.Bárkivel megeshet,de viszont ha valakiben van némi mersz vagy szerelési tapasztalat kár kiadni olajcserére  egy halom pénzt és mondjuk az üzemanyag rendszer levegős lesz szűrő csere után az szopi ha nem tudsz légteleníteni
Ha valakiben van szerelési tapasztalat akkor annak nem lesz levegős a rendszere utána. Ehhez elég ha a szűrő rendesen feltöltődik gázolajjal, de azt meglehet oldani egy egyszerű pipettaval akár egy műanyag orvosi fecskendővel is , ehhez nem kell külön rendszert kókányolni utólag a kocsiba . De amúgy meg felőlem mindenki annyi meg olyan vackot rak a kocsijába amennyit csak akar.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2526 Dátum: 2013.12.18 szerda, 18:20:22 »

Mk4 1.8 tdci mondim nagyon lassan melegszik üzemi hőfokra .Cseréltem termosztátot nem változott semmi ez normális ennél a tipusnál ? mivel nemrég óta van nálam nincs sok ismeretem a tipusról.előre is köszi
Nagy hidegben 10 de inkább 15km alatt szokott egy átlag TDCi bemelegedni ha nincs előmelegítés, vagy állítható lamella.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2527 Dátum: 2013.12.18 szerda, 19:01:15 »

1 hülye Q: volt már veletek olyan, hogy indítás után nagyon kupuff gáz szag van azt autóban? Csak hidegen az első indításkor kb. 1 percig?
Mi b...-tak el már megint a szervízben?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2528 Dátum: 2013.12.18 szerda, 19:40:37 »

1 hülye Q: volt már veletek olyan, hogy indítás után nagyon kupuff gáz szag van azt autóban? Csak hidegen az első indításkor kb. 1 percig?
Mi b...-tak el már megint a szervízben?
Nagyon ritkán és nagyon hidegben igen!
Sztem fizika az egész!  vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2529 Dátum: 2013.12.18 szerda, 19:44:41 »

Nagyon ritkán és nagyon hidegben igen!
Sztem fizika az egész!  vigyor3
Jó, jó, de eddig nem volt és sajnos nem ritkán, mert minden reggel és még hideg sincs... rinya   falbav már megint mehetek a szervizbe....
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2530 Dátum: 2013.12.18 szerda, 20:23:28 »

Nagy hidegben 10 de inkább 15km alatt szokott egy átlag TDCi bemelegedni ha nincs előmelegítés, vagy állítható lamella.
Nekem sokkal gyorsabban melegszik, mint a régi 3-as. Azzal meg sem kíséreltem a fűtést, így is alig mozdult meg a mutató, mire beértem a munkahelyemre (13km). A mostanin nem piszkálom a fűtést, dolgozik a venti, szívja a meleget a motorról, mégis középen áll a mutató mire bent vagyok.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #2531 Dátum: 2013.12.18 szerda, 20:48:20 »

Nekem sokkal gyorsabban melegszik, mint a régi 3-as. Azzal meg sem kíséreltem a fűtést, így is alig mozdult meg a mutató, mire beértem a munkahelyemre (13km). A mostanin nem piszkálom a fűtést, dolgozik a venti, szívja a meleget a motorról, mégis középen áll a mutató mire bent vagyok.
nekem most lemérve a guglin mindig takiattiéknál melegszik be... a canada hotel előtt... néha picit hamarabb...
5,5-6 km, de 3. km után már jön a meleg.

amikor m5 felé kezdtem reggel (500m), 1,5-2km után már üzemi hőfok volt 100-120 között 6. fokozatban
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2532 Dátum: 2013.12.18 szerda, 20:52:12 »

Nekem sokkal gyorsabban melegszik, mint a régi 3-as. Azzal meg sem kíséreltem a fűtést, így is alig mozdult meg a mutató, mire beértem a munkahelyemre (13km). A mostanin nem piszkálom a fűtést, dolgozik a venti, szívja a meleget a motorról, mégis középen áll a mutató mire bent vagyok.
Nem hiszem mert a III-as 2.2-es olyan 8-9 km után már be szokott melegedni.  A mostani IV-esbe csak azért tudok zakó nélkül egyből beülni mert van benne kiegészítő villamos fűtés meg klimatizált ülés, de ha nem lenne szabályozható lamella akkor kb ugyanannyi idő alatt melegedne be ez is.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2533 Dátum: 2013.12.18 szerda, 20:55:43 »

nekem most lemérve a guglin mindig takiattiéknál melegszik be... a canada hotel előtt... néha picit hamarabb...
5,5-6 km, de 3. km után már jön a meleg.

amikor m5 felé kezdtem reggel (500m), 1,5-2km után már üzemi hőfok volt 100-120 között 6. fokozatban
Nem mindegy milyen terheléssel melegíted. Próbáld ki egyszer pl simán állandó 90-el. Ne lepődj meg ha még 15km után se lesz meleg.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #2534 Dátum: 2013.12.18 szerda, 20:59:02 »

Nem mindegy milyen terheléssel melegíted. Próbáld ki egyszer pl simán állandó 90-el. Ne lepődj meg ha még 15km után se lesz meleg.
az m5 úton még csipás szemmel is felváltok 2000-2300 között, amikor meg reggel megyünk befele, akkor is max 2200 a fordszám. 1300 alatt rángat hidegen, így 1500-2200 között megy reggel. ez összesen 2 megállás, (piros lámpa) egyébként egyenletes menet...
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2535 Dátum: 2013.12.18 szerda, 21:56:53 »

Nekem sokkal gyorsabban melegszik, mint a régi 3-as. Azzal meg sem kíséreltem a fűtést, így is alig mozdult meg a mutató, mire beértem a munkahelyemre (13km). A mostanin nem piszkálom a fűtést, dolgozik a venti, szívja a meleget a motorról, mégis középen áll a mutató mire bent vagyok.
Osztom, nekem is. Bár a 3-ra sem volt panaszom. De ez 7-8 perc állás után nyomja a meleget míg én az oldal ablakokról kaparom a jeget!  vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
frenki
Vendég
« Új hozzászólás #2536 Dátum: 2013.12.18 szerda, 22:38:03 »

Nagy hidegben 10 de inkább 15km alatt szokott egy átlag TDCi bemelegedni ha nincs előmelegítés, vagy állítható lamella.
Én most rakom bele a kiegészítő fűtést, mert 15-18km után is csak épp hogy melegszik, mármint a motor. Meleget fújja be, de az üzemi hőfok az nincs, csak ha hosszú útra megyek. Majd rakok fel képeket a megoldásról, mert itt alig találtam neki helyet. A reléknek, az izzítóknak..
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #2537 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 19:31:11 »

Sziasztok .reggelente járatom kb 7peret 8km munkahelyem 70 fok max ráadom a fűtést lemegy 60 ra ráadásul most cseréltem termosztátot (gates ) termosztát de azt vettem észre hogy a termosztát házból jövő cső meleg egész végig a hűtő langyos Huh?? rossz lehet a termosztát??? nem szabadna átengednie szerintem ,Néztem kissebb hőfoknál már langyos a cső de viszont a visszatérő meg hideg.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2538 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 19:50:00 »

Sziasztok .reggelente járatom kb 7peret 8km munkahelyem 70 fok max ráadom a fűtést lemegy 60 ra ráadásul most cseréltem termosztátot (gates ) termosztát de azt vettem észre hogy a termosztát házból jövő cső meleg egész végig a hűtő langyos Huh?? rossz lehet a termosztát??? nem szabadna átengednie szerintem ,Néztem kissebb hőfoknál már langyos a cső de viszont a visszatérő meg hideg.
ez így nem jó.biztos jól van benn a termosztát légtelenítője?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #2539 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 19:50:57 »

szia stealt. vigyázz az izzítokra mert kinyírja a generátort mk3 nál volt izzítógyertyás vízmelegítő de sok volt a generátor dioda híd probléma meg ráadásul az aksit sem kíméli.defa vízmelegítőt néztem ami a fagydugó helyére szerelhető.Mindenféleképp kérdezd ki egy villamosság szerelő véleményét
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #2540 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 19:54:23 »

Bocsi de elirtam frenki -nek szolt
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #2541 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 19:58:00 »

Nekem nics a termosztáton légtelenítő furat de baroi lassan melegszik alapjáraton felmegy fordulaton visszahül.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2542 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 20:00:58 »

Nekem nics a termosztáton légtelenítő furat de baroi lassan melegszik alapjáraton felmegy fordulaton visszahül.

lehett.ettől még az a termo nem működik jól.vagy hamar nyit,vagy vissza sem zár tökéletesen.

a régit nem főzted ki?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
frenki
Vendég
« Új hozzászólás #2543 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 20:36:44 »

szia stealt. vigyázz az izzítokra mert kinyírja a generátort mk3 nál volt izzítógyertyás vízmelegítő de sok volt a generátor dioda híd probléma meg ráadásul az aksit sem kíméli.defa vízmelegítőt néztem ami a fagydugó helyére szerelhető.Mindenféleképp kérdezd ki egy villamosság szerelő véleményét
Elvileg nem szabadna a generátornak megadnia magát. 150A es a generátor, birnia kellene még azt a 36 Ampert, főleg ha nem megy a szélvédőfűtés. Legfeljebb csak két gyertyát használok majd, de ez majd a vallatásnál eldől.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #2544 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 22:59:04 »

...a régit nem főzted ki?

Levesnek?   Wink

Egyébként ezt a szakszót nem ismerem. Felhomályosítasz?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2545 Dátum: 2013.12.20 péntek, 00:33:31 »

Elvileg nem szabadna a generátornak megadnia magát. 150A es a generátor, birnia kellene még azt a 36 Ampert, főleg ha nem megy a szélvédőfűtés. Legfeljebb csak két gyertyát használok majd, de ez majd a vallatásnál eldől.

nem raknék bele izzítógyertyát a körbe. Amúgy az állóhelyzeti fűtéseknél szokott lenni egy pici szivattyú, ami keringteti a vizet.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2546 Dátum: 2013.12.20 péntek, 06:42:46 »

Levesnek?   Wink

Egyébként ezt a szakszót nem ismerem. Felhomályosítasz?
Kőlevesnek,mint Babinéni.... eplus2

A régit amit úgy gondolod,hogy nem jó,lelehet ellenőrizni elég korrekten,ha kifőzöd egy lábosban.
Felrakod a vizet melegedni..... vigyor3
Fogsz egy digitális hőmérőt,ami szondás,és miután beledobtad a főköri termót a fazékba,csekkolod a történteket.
90fok felett kell elindulnia a nyitásnak,95nél már teljesen nyitottnak kell lennie.És ami ennél is fontosabb-bár pont ugyan annyira,hogy visszahűtésnél 90foknál le is zárjon teljesen.Ezek jól látszanak.

Később fűszerezed,kolbászt teszel bele,és melegen tálalod... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2547 Dátum: 2013.12.20 péntek, 12:21:22 »

Kőlevesnek,mint Babinéni.... eplus2

A régit amit úgy gondolod,hogy nem jó,lelehet ellenőrizni elég korrekten,ha kifőzöd egy lábosban.
Felrakod a vizet melegedni..... vigyor3
Fogsz egy digitális hőmérőt,ami szondás,és miután beledobtad a főköri termót a fazékba,csekkolod a történteket.
90fok felett kell elindulnia a nyitásnak,95nél már teljesen nyitottnak kell lennie.És ami ennél is fontosabb-bár pont ugyan annyira,hogy visszahűtésnél 90foknál le is zárjon teljesen.Ezek jól látszanak.

Később fűszerezed,kolbászt teszel bele,és melegen tálalod... hehe

 nyes
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2548 Dátum: 2013.12.20 péntek, 18:09:56 »


Később fűszerezed,kolbászt teszel bele,és melegen tálalod... hehe
A "később fűszerezed" még elmegy...
Na, de itt ilyen leírni:
"kolbászt teszel bele,és melegen tálalod... " ...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2549 Dátum: 2013.12.20 péntek, 18:11:26 »

A "később fűszerezed" még elmegy...
Na, de itt ilyen leírni:
"kolbászt teszel bele,és melegen tálalod... " ...
mé'? A Balogh szereti! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.