Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 08:54:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4719385 alkalommal)
0 Felhasználó és 90 vendég van a témában
medvegyev
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #2900 Dátum: 2014.01.14 kedd, 18:27:33 »

Sziasztok!

Megvan a gyári üzemanyagszűrő gyártója, most cserélték az enyémet.

MK4 2007 1.8 TDCI

Delphi a gyártó
és elvben ez a típus: HDF929

Felül Ford embléma volt, alul Delphi

Üdv.:
Medve
Naplózva

Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
SWB transit
Vendég
« Új hozzászólás #2901 Dátum: 2014.01.14 kedd, 20:40:06 »

Kedves márkatársak!

Megvásároltam egy igen szép sport transitot 2008-as évjárat 2.2TDCi motorral 140 pacival. Ment is rendesen, de mostanában se szó se beszéd elkezd csörögni, ami gondolom a porlasztócsúcs nem megfelelő működéséből adódik. Ford Szeleczky-hez járok, feltették gépre és semmi hibakód, bár mikor hozzám került egyszer az EGR szelep fennakadt és ezt tárolta is, de ez már rég volt.
Kapásból ezt cxserélnék 110 pénzért, de én nem vagyok meggyőződve ennek szükségességéről. A csörgő hanghoz, hozzzátartozik, hogy ha játszom a gázpedállal akkor javul a helyzet, gondolom az elektronika korrigál, de ez így nem kóser. kérdésem felétek van e valakinek ötlete, vagy hogyan lehetne ezt a hibát a fél autó cseréje nélkül diagnosztizálni. előre is köszi a válaszokat
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2902 Dátum: 2014.01.14 kedd, 20:42:54 »

Kedves márkatársak!

Megvásároltam egy igen szép sport transitot 2008-as évjárat 2.2TDCi motorral 140 pacival. Ment is rendesen, de mostanában se szó se beszéd elkezd csörögni, ami gondolom a porlasztócsúcs nem megfelelő működéséből adódik. Ford Szeleczky-hez járok, feltették gépre és semmi hibakód, bár mikor hozzám került egyszer az EGR szelep fennakadt és ezt tárolta is, de ez már rég volt.
Kapásból ezt cxserélnék 110 pénzért, de én nem vagyok meggyőződve ennek szükségességéről. A csörgő hanghoz, hozzzátartozik, hogy ha játszom a gázpedállal akkor javul a helyzet, gondolom az elektronika korrigál, de ez így nem kóser. kérdésem felétek van e valakinek ötlete, vagy hogyan lehetne ezt a hibát a fél autó cseréje nélkül diagnosztizálni. előre is köszi a válaszokat

Na most ez a 2.2 tdci szerintem nem psa, hanem ford motor... Azaz nem biztos, hogy jó helyre írsz... Azoknál egyébként az egr hoba gyakran előfordul, és annál genyamódon nincs is hibakód. Pcsúcs hibára kellene hibakód.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2903 Dátum: 2014.01.14 kedd, 20:43:21 »

Kedves márkatársak!

Megvásároltam egy igen szép sport transitot 2008-as évjárat 2.2TDCi motorral 140 pacival. Ment is rendesen, de mostanában se szó se beszéd elkezd csörögni, ami gondolom a porlasztócsúcs nem megfelelő működéséből adódik. Ford Szeleczky-hez járok, feltették gépre és semmi hibakód, bár mikor hozzám került egyszer az EGR szelep fennakadt és ezt tárolta is, de ez már rég volt.
Kapásból ezt cxserélnék 110 pénzért, de én nem vagyok meggyőződve ennek szükségességéről. A csörgő hanghoz, hozzzátartozik, hogy ha játszom a gázpedállal akkor javul a helyzet, gondolom az elektronika korrigál, de ez így nem kóser. kérdésem felétek van e valakinek ötlete, vagy hogyan lehetne ezt a hibát a fél autó cseréje nélkül diagnosztizálni. előre is köszi a válaszokat
szelecki az észak pest,vagy észak buda?
mennyi km van benne?A csörgés a segédszíjtól is jöhet.onnan nincs hiba.
óbudán tudok diagban segíteni,az legalább nem kerül pízbe.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2904 Dátum: 2014.01.14 kedd, 20:44:26 »

szelecki az észak pest,vagy észak buda?
mennyi km van benne?A csörgés a segédszíjtól is jöhet.onnan nincs hiba.
óbudán tudok diagban segíteni,az legalább nem kerül pízbe.

Szelecky az FÓT, jó?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2905 Dátum: 2014.01.14 kedd, 20:45:41 »

Szelecky az FÓT, jó?  eplus2
akkó észak pöst .kötsög városi gyerök...... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2906 Dátum: 2014.01.14 kedd, 20:46:45 »

akkó észak pöst .kötsög városi gyerök...... eplus2

FMC ( Fót megaCity)  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SWB transit
Vendég
« Új hozzászólás #2907 Dátum: 2014.01.14 kedd, 20:54:07 »

szelecki az észak pest,vagy észak buda?
mennyi km van benne?A csörgés a segédszíjtól is jöhet.onnan nincs hiba.
óbudán tudok diagban segíteni,az legalább nem kerül pízbe.
az M3-as melletti Szeleczky. a km állás 122000 km ez garantált mert ismerőstől vettem és az autó bemutatóautó volt ő pedig 8500km-el vette meg. a csörgés pedig biztos hogy csúcs, sajnos megismerem,mert elég sokat gyakorlatoztam egy CDi vítóval annó
Naplózva
SWB transit
Vendég
« Új hozzászólás #2908 Dátum: 2014.01.14 kedd, 20:56:29 »

szelecki az észak pest,vagy észak buda?
mennyi km van benne?A csörgés a segédszíjtól is jöhet.onnan nincs hiba.
óbudán tudok diagban segíteni,az legalább nem kerül pízbe.
Egyébként Óbudán hol talállak meg téged?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2909 Dátum: 2014.01.14 kedd, 20:58:16 »

Egyébként Óbudán hol talállak meg téged?
a Bojtár utcában dolgozom.jövőhéten megbeszélhetünk egy alkalmat,odajössz,és belepillantunk.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2910 Dátum: 2014.01.14 kedd, 21:01:22 »

a Bojtár utcában dolgozom.jövőhéten megbeszélhetünk egy alkalmat,odajössz,és belepillantunk.


Kezded?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2911 Dátum: 2014.01.14 kedd, 21:02:12 »

Kezded?  eplus2
sose hagytam abba.... duhos2 Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SWB transit
Vendég
« Új hozzászólás #2912 Dátum: 2014.01.14 kedd, 21:03:07 »

a Bojtár utcában dolgozom.jövőhéten megbeszélhetünk egy alkalmat,odajössz,és belepillantunk.

Köszi előre is, remélem te leszel a fény az alagút végén.
Esetleg a mobil számodat  megadnád, hogy keresni tudjalak?
Naplózva
SWB transit
Vendég
« Új hozzászólás #2913 Dátum: 2014.01.14 kedd, 21:07:04 »

sose hagytam abba.... duhos2 Cheesy
Látom ti profik vagytok, szerintetek is igaz az a városi legenda, hogy a magyar gázolaj nem megfelelő ezekhez a rendszerekhez, mert ha igen akkor mi a tennivaló ilyenkor?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2914 Dátum: 2014.01.14 kedd, 21:12:38 »

Köszi előre is, remélem te leszel a fény az alagút végén.
Esetleg a mobil számodat  megadnád, hogy keresni tudjalak?
irok pü-t.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2915 Dátum: 2014.01.14 kedd, 21:13:38 »

irok pü-t.

Vigyázz Alffal, mert ő igazából juli!  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2916 Dátum: 2014.01.14 kedd, 21:14:33 »

Látom ti profik vagytok, szerintetek is igaz az a városi legenda, hogy a magyar gázolaj nem megfelelő ezekhez a rendszerekhez, mert ha igen akkor mi a tennivaló ilyenkor?
nem.de ha így gondolod,tankolj minden tankhoz 2 dl 2 ütemű szintetikus motorolajat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2917 Dátum: 2014.01.14 kedd, 21:15:19 »

Vigyázz Alffal, mert ő igazából juli!  laugh
jó,majd vigyázok. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2918 Dátum: 2014.01.14 kedd, 21:16:07 »

jó,majd vigyázok. nyes

Magaddal is csinálod?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #2919 Dátum: 2014.01.14 kedd, 21:16:44 »

Vigyázz Alffal, mert ő igazából juli!  laugh
Ö a fény az alagút végén ( de melyik végén ?) eplus2
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2920 Dátum: 2014.01.14 kedd, 21:17:15 »

Ö a fény az alagút végén ( de melyik végén ?) eplus2

  taps taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2921 Dátum: 2014.01.14 kedd, 21:17:29 »

Magaddal is csinálod?  hehe
mert nekem írtad te tök!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2922 Dátum: 2014.01.14 kedd, 21:19:17 »

Ö a fény az alagút végén ( de melyik végén ?) eplus2

Igazából Alf a vonat elején szeret lenni!  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2923 Dátum: 2014.01.14 kedd, 21:20:19 »

Igazából Alf a vonat elején szeret lenni!  hehe
de csak neked,bugyibuci..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2924 Dátum: 2014.01.14 kedd, 21:22:00 »

Igazából Alf a vonat elején szeret lenni!  hehe

Szemből van háttal?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2925 Dátum: 2014.01.14 kedd, 21:22:50 »



Na, megjött a lenézett főbhuzi... laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2926 Dátum: 2014.01.14 kedd, 21:24:07 »


Na, megjött a lenézett főbhuzi... laugh
taps hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #2927 Dátum: 2014.01.14 kedd, 21:24:38 »


Na, megjött a lenézett főbhuzi... laugh
2funny 2funny 2funny 2funny
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
SWB transit
Vendég
« Új hozzászólás #2928 Dátum: 2014.01.14 kedd, 21:31:41 »

taps hehe
a diagnosztika után persze úgy kaptam vissza a verdát hogy a rádióm nem kommunikál a telómmal. Asszem 6006 os széria valaki mondta hogy reseteljem. Ez csak úgy mükszik, hogy akku saru le, vagy van rajta valami gomb erre a célra.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2929 Dátum: 2014.01.14 kedd, 21:33:20 »

a diagnosztika után persze úgy kaptam vissza a verdát hogy a rádióm nem kommunikál a telómmal. Asszem 6006 os széria valaki mondta hogy reseteljem. Ez csak úgy mükszik, hogy akku saru le, vagy van rajta valami gomb erre a célra.

Miért nem tanítod rá újra? Bluetooth?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SWB transit
Vendég
« Új hozzászólás #2930 Dátum: 2014.01.14 kedd, 21:40:38 »

Miért nem tanítod rá újra? Bluetooth?
a teló azt írja ki hogy párosítva, csak éppen mégse jó
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2931 Dátum: 2014.01.14 kedd, 21:44:13 »

a teló azt írja ki hogy párosítva, csak éppen mégse jó

Ez érdekes. Keresd meg a biztijét és húzd ki. Milyen fejegység?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SWB transit
Vendég
« Új hozzászólás #2932 Dátum: 2014.01.14 kedd, 21:46:27 »

Ez érdekes. Keresd meg a biztijét és húzd ki. Milyen fejegység?
Ford 6006 CD de nem a 6 lemezes változat
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2933 Dátum: 2014.01.14 kedd, 21:48:25 »

Ford 6006 CD de nem a 6 lemezes változat

 A fejegység telefon menüjében keresd meg a kapcsolatot és törld onnan a telefonodta, majd ugyanígy töröld a kapcsolatot a telefonból is, és után próbáld újra párosítani. Ha ez sem segít, akkor marad a bizti... Ha az sem, akkor vagy bt modul, vagy a fejegység, vagy mindkettő, vagy egyik sem...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SWB transit
Vendég
« Új hozzászólás #2934 Dátum: 2014.01.14 kedd, 21:53:03 »

A fejegység telefon menüjében keresd meg a kapcsolatot és törld onnan a telefonodta, majd ugyanígy töröld a kapcsolatot a telefonból is, és után próbáld újra párosítani. Ha ez sem segít, akkor marad a bizti... Ha az sem, akkor vagy bt modul, vagy a fejegység, vagy mindkettő, vagy egyik sem...  vigyor3
No akkor előveszem a rádió használati utasítását és eképpen cselekszem remélem jó lesz. egyébként amikor megkérdezi a teló, hogy hozzáférhet-e a fejegység a teló telefonkönyvéhez az mit jelent? lehet a fejegységről is keresni a névjegyek között, netán a kormányon lévő gombok segítségével, mert ez Q..va jó lenne, bár a leírás erről nem tesz említést
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2935 Dátum: 2014.01.14 kedd, 21:59:43 »

No akkor előveszem a rádió használati utasítását és eképpen cselekszem remélem jó lesz. egyébként amikor megkérdezi a teló, hogy hozzáférhet-e a fejegység a teló telefonkönyvéhez az mit jelent? lehet a fejegységről is keresni a névjegyek között, netán a kormányon lévő gombok segítségével, mert ez Q..va jó lenne, bár a leírás erről nem tesz említést

Persze hogy lehet. A modul betölti a hívásnaplót, meg a névjegyzéket minden csatlakozáskor.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SWB transit
Vendég
« Új hozzászólás #2936 Dátum: 2014.01.14 kedd, 22:04:33 »

Persze hogy lehet. A modul betölti a hívásnaplót, meg a névjegyzéket minden csatlakozáskor.
Hú basszus ez jól hangzik csak honnan tudom megszerezni az infót hogy hogyan kell ezt használni, mert a leírásában erről kuss van én magam meg még nem jöttem rá, bár még nem volt időm ráfeküdni a témára.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2937 Dátum: 2014.01.14 kedd, 22:06:30 »

Hú basszus ez jól hangzik csak honnan tudom megszerezni az infót hogy hogyan kell ezt használni, mert a leírásában erről kuss van én magam meg még nem jöttem rá, bár még nem volt időm ráfeküdni a témára.

Elvileg a phone gombot megnyomod és ott tudsz lépkedni ezekben...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SWB transit
Vendég
« Új hozzászólás #2938 Dátum: 2014.01.14 kedd, 22:15:27 »

Elvileg a phone gombot megnyomod és ott tudsz lépkedni ezekben...
Na jó akkor mégse vagyok gyík, mert nyomhatom én azt de nem igazán történik ott semmi érdemleges, de lehet hogy jöövő héten Alf majd rávezet a helyes használatra
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2939 Dátum: 2014.01.14 kedd, 22:59:04 »


Na, megjött a lenézett főbhuzi... laugh

 nyes
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2940 Dátum: 2014.01.14 kedd, 23:00:22 »

Na jó akkor mégse vagyok gyík, mert nyomhatom én azt de nem igazán történik ott semmi érdemleges, de lehet hogy jöövő héten Alf majd rávezet a helyes használatra

jaja, majd jól rávezet, de vitamint és penicilint vigyél  nyes
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #2941 Dátum: 2014.01.15 szerda, 15:21:13 »

Szia!

Legtöbb autóban az EGR szelepet vezérlik ilyen mágnesszeleppel. Nálunk az EGR elektromos. A leállító csappantyúnak és a turbónak van külön-külön egy ilyen szelepje. Valószínű, hogy a leállító csappantyúé jobb állapotú, hiszen lényegesen kevesebbet van használva. (DPF regenerációkor, illetve minden leállításkor) , ellenben a turbó lapátjai meg folyamatosan szabályzás alatt állnak.

Üdv.: Peti



Köszönöm!
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #2942 Dátum: 2014.01.15 szerda, 15:34:29 »

Szuper! Bennem van egy olyan érzés, hogy ha egy mágneses szelep egyszer bexarik, akkor annak annyi. Nekem a hangadás is bexarás kategória. vigyor3

Neked is köszönöm!

Ha egy kis időd engedi, akkor barkácsold már szét a hibás szelepet és fotózd le, érdekelne a belseje, milyen elemek, zárótestek szabályozzák a levegő mennyiségét!

Akkor "megszakértjük", hogy mi is adhatta a hangokat, és indokolt lehet e a csere nekem is!

Az általad is elvégzett tisztogatás óta elég sokat mentem vele, ráadásul városban és még nem hallok semmi morgást)   (kopp-kopp-kopp)

Üdv.



Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #2943 Dátum: 2014.01.15 szerda, 18:59:40 »

Sziasztok. visszatérnék fentiekben írott üzemanyag kérdéshez. Minap jártam kecelen egy igen neves bosch szervízben feltettem a kérdést a savas e a gázolaj vagy sem. Sajos igen és szembesültem azzal mekkora károkat okoz porlasztónál vagy a szivattyúnál. DE EZ SEMMI a legnagyobb probléma hogy bizonyos kutak az előirt kopásgátló adalékot sem teszik bele a gázolajba. Mindjárt kínáltak nekem ilyen adalékot 1500ft ért literjét (autol kopásgátló adalék) inkább ellopják mi meg szívunk nagyot.
 Következőt ajánlották a bosch szervízben STIHL motorolajat keverjek a gázolajba 100 l hez max 3 deci. De ebből is a zöld színűt mivel szelepülés védő és füst mentes (ha oda lépsz neki nem kékel )
nyugottan használható részecske szűrős dízel hez is mert nem ég be.  ellenben más motorolajakkal . Elég minden második teletank-nál beletenni. így kb 6 hónap ig elég 1 liter. NÁLA VOLT egy transporter amit angliába járt bálásruháért 500000 km vot benne ujkora óta sthil olajjal járt injektoroknak magasnyomásúnak semmi baja. akkor ebben lehet valami . Javasolta az ottani szakember Bár maga ellen beszél de hasznájam én is. 
 Teljesen mindegy prémium vagy sem az sem biztos hogy azt kapod amiért fizetsz mármint üzemanyagot
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2944 Dátum: 2014.01.15 szerda, 19:12:22 »

Az a transzporter azért jó, mert hosszú utakat megy. Folyamatosan üzem meleg, olajnyomás szabályzott max.......stb.
Nincs benne sok hidegindítás, rövid út, sok alapjárat és ilyen "káros" hatások.

2007-2010-ig volt egy Hyundai i30 1.6 crdi üzemben a Bp-i és Debreceni repülőtér között transzportnak beállítva. Minden nap 2x oda vissza 3 éven keresztül. Több, mint 900e km volt a kocsiban. Motorja bontatlan, csak kúton tankolt.... semmi trükk. Szinte ki sem hűlt, mindig ment az autó.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #2945 Dátum: 2014.01.15 szerda, 19:32:35 »

Na jó akkor mégse vagyok gyík, mert nyomhatom én azt de nem igazán történik ott semmi érdemleges, de lehet hogy jöövő héten Alf majd rávezet a helyes használatra
Engem már "vezetett" tegnap. A csatlakozás kicsit nehezen idult, de azután rendben voltak a dolgok. A 4 modul összehasonlítása alapján nem volt tekerés az órában, (vissza)állítottunk, törültünk...
Köszi alf  worship worship!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2946 Dátum: 2014.01.15 szerda, 19:33:50 »

Engem már "vezetett" tegnap. A csatlakozás kicsit nehezen idult, de azután rendben voltak a dolgok. A 4 modul összehasonlítása alapján nem volt tekerés az órában, (vissza)állítottunk, törültünk...
Köszi alf  worship worship!

És mi volt a hiba?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2947 Dátum: 2014.01.15 szerda, 19:37:04 »

Engem már "vezetett" tegnap. A csatlakozás kicsit nehezen idult, de azután rendben voltak a dolgok. A 4 modul összehasonlítása alapján nem volt tekerés az órában, (vissza)állítottunk, törültünk...
Köszi alf  worship worship!
nincs mit.

ajtó bezárt a sebesség elérése után?

A GPS meg szinte biztos,hogy alaphelyzetbe áll,mint mikor az akkusarut leveszed.Azt vissza tudtad indítani?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2948 Dátum: 2014.01.15 szerda, 19:40:31 »

És mi volt a hiba?
jobb tükör világítás,és az egyik rendszámtábla világítás.néhány klíma hibakód-valszeg volt,hogy nem ment végállásba a zsalu.

ezen kívül semmi más.néhány dolgot átkapcsoltunk a komfort modulban az elconfiggal.2xes nyitás,meg sebességfüggő zárás.

A csatlakozással meg annyi gond volt,hogy az eszköz nem indult el addig,amíg az inverterbe volt dugva a tötője a laposnak.

hirtelen felindulásból vettem ma egy új akkut a gépembe.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #2949 Dátum: 2014.01.15 szerda, 19:41:26 »

nincs mit.

ajtó bezárt a sebesség elérése után?

A GPS meg szinte biztos,hogy alaphelyzetbe áll,mint mikor az akkusarut leveszed.Azt vissza tudtad indítani?
Az ajtó nem zár, szvsz, ez a ghia ilyet nem tud. Nem, a gps sem jó... Írtam Janinak.
Viszont reggel induláskor nem jön be a kipuff (legalábbis ma reggel nem jött be).
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.