Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:51:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5255016 alkalommal)
0 Felhasználó és 97 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3200 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 22:30:29 »

Hogy is van ez akkor?
Nyitom a vasat, beülök, gyújtás, izzít vagy 4-5 sec (ilyenkor), után pöcc és indul.
Akkor most mennyit is izzított?
Ha kinyitom az ajtót és utána csak fél órával indítok, akkor izzít?
Miket tud ez a mai elektronika....


Azért van annak időkorlátja. (nem tudom pontosan mennyi) Nem izzít a végtelenségig, ha véletlen nyitva hagyod az ajtót.  vigyor3
Inkább a mai Ford elektronika....off-okban(pl vw) ez már jó néhány éve működik.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
SWB transit
Vendég
« Új hozzászólás #3201 Dátum: 2014.01.28 kedd, 00:07:34 »

eljen eljen eljen

Az asszony Focus-ába majd egy teljes napig cseréltem a négyet, WD40-es beáztatás, negyed fordulat kifelé, majd vissza, majd előre több mint egy negyed, és vissza, és így tovább....... nyes nyes nyes

Fontos: semmi erőltetés!!!

Az erőltetésen kívül az is fontos, hogy meleg!!! motornál kell szerelni, mert ilyenkor az aluminium hengerfej hőtágulása nagyobb mint az izzítógyertyáé, így nagyobb az esély. Nekem sikerült egyszer beletörnöm, volt para rendesen, persze a szerelő mondta hengerfej le stb. gondolkoztam egy kicsit elszaladtam a bótba vettem egy 6mm-es inox menetfúrót+ nagy szakítószilárdságú 6-os menetes szárat belevágtam az izzítógyertya hüvelyébe a 6-os menetet, beletekertem a menetes szárat, malyd egy hüvely és anya segítségével( két nap áztatás után) szép lassan kihúztam a hüvelyt. a szerelők nem hitték el, pedig sikerült, mert vesztenivalóm úgysem volt. Remélem neked erre nem kerül sor és tényleg ahogy a többiek is írták nem szabad hagyni ha ***, mert a korom rakodik mint a guano.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #3202 Dátum: 2014.01.29 szerda, 09:17:49 »

Ma reggel nekem is csak másodikra indult be és 5-10 másodpercet kellett köszörülni, mert erősen dadogott. Viszont utána azonnal kisimult a járása. Mintha dugulása lett volna.
nekem is, sztem izzítógyertya csere lesz....
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #3203 Dátum: 2014.01.29 szerda, 17:03:56 »

Sziasztok!

Tudom, tudom, tudom, hogy ez nem Focus Forum!!!  vigyor3

De azért megkérdeznélek benneteket...... hátha találkoztatok e problémával.

Az asszony (Focus 2006 1.6 tdci) autójába mindig olajos a fém turbócső, gondoltam, hogy gumicső csatlakozásánál folydogál, nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, de most már igen, mert repedésről, gyári hibáról olvastam.

Kérdésem az lenne, hogy rézzel megforrasztható vagy inkább hegesztéssel (ív, láng) javítsam???

Valami ötlet a javításra, vagy cseréljem, meddig bírja a javított, mi a tapasztalatotok?

Üdv.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3204 Dátum: 2014.01.29 szerda, 19:58:03 »

Sziasztok!

Tudom, tudom, tudom, hogy ez nem Focus Forum!!!  vigyor3

De azért megkérdeznélek benneteket...... hátha találkoztatok e problémával.

Az asszony (Focus 2006 1.6 tdci) autójába mindig olajos a fém turbócső, gondoltam, hogy gumicső csatlakozásánál folydogál, nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, de most már igen, mert repedésről, gyári hibáról olvastam.

Kérdésem az lenne, hogy rézzel megforrasztható vagy inkább hegesztéssel (ív, láng) javítsam???

Valami ötlet a javításra, vagy cseréljem, meddig bírja a javított, mi a tapasztalatotok?

Üdv.
az szerintem saválló.ha megáll rajta a réz,akkor forrasztható,bár ahhoz már rendesen szúróláng kell,akor meg már érdemesebb ipari ezüsttel kemény forrasztani vagy simán lánggal beheggeszteni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3205 Dátum: 2014.01.29 szerda, 20:48:31 »

az szerintem saválló.ha megáll rajta a réz,akkor forrasztható,bár ahhoz már rendesen szúróláng kell,akor meg már érdemesebb ipari ezüsttel kemény forrasztani vagy simán lánggal beheggeszteni.
Ha saválló, akkor csak keményforasztani lehet, ezüst kell hozzá (mint írtad). Awival műkszik, lánggal ne próbálkozz!
Szvsz: cseredarab. Csak nem olyan drága, mint nekem a váltóalkatrészek...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
papione
Vendég
« Új hozzászólás #3206 Dátum: 2014.01.29 szerda, 21:08:36 »

Ha saválló, akkor csak keményforasztani lehet, ezüst kell hozzá (mint írtad). Awival műkszik, lánggal ne próbálkozz!
Szvsz: cseredarab. Csak nem olyan drága, mint nekem a váltóalkatrészek...

Kívülről festett fekete cső, attól még lehet saválló?

Holnap megnézem mágnessel.

Az ár 40eFt. meggondolandó vigyor3

Üdv.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3207 Dátum: 2014.01.29 szerda, 21:10:39 »

Kívülről festett fekete cső, attól még lehet saválló?

Holnap megnézem mágnessel.

Az ár 40eFt. meggondolandó vigyor3

Üdv.
a savállót is fogja a mágnes,csak lényegesen gyengébben.Ha vas,akkor egyértelmű a hegesztés.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
papione
Vendég
« Új hozzászólás #3208 Dátum: 2014.01.29 szerda, 21:11:40 »

a savállót is fogja a mágnes,csak lényegesen gyengébben.Ha vas,akkor egyértelmű a hegesztés.

láng vagy ív?

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3209 Dátum: 2014.01.29 szerda, 21:13:03 »

láng vagy ív?


awival nincs salak.....de lánggal is meglehet forrasztani ipari ezüsttel azt is.sőt szinte mindent....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3210 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 20:49:15 »

Sziasztok!

Tudom, tudom, tudom, hogy ez nem Focus Forum!!!  vigyor3

De azért megkérdeznélek benneteket...... hátha találkoztatok e problémával.

Az asszony (Focus 2006 1.6 tdci) autójába mindig olajos a fém turbócső, gondoltam, hogy gumicső csatlakozásánál folydogál, nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, de most már igen, mert repedésről, gyári hibáról olvastam.

Kérdésem az lenne, hogy rézzel megforrasztható vagy inkább hegesztéssel (ív, láng) javítsam???

Valami ötlet a javításra, vagy cseréljem, meddig bírja a javított, mi a tapasztalatotok?

Üdv.

Cseréld! Típushiba, az új alktrész módosított már! Rossz helyen van a felfogatási pont, és a rezonanciától elreped, azaz ha javítod, újra rossz lesz!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3211 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 20:52:31 »

a savállót is fogja a mágnes,csak lényegesen gyengébben.Ha vas,akkor egyértelmű a hegesztés.
Te, az attól függ, hogy ausztenites vagy ferrites az acél...
A saválló általában ausztenites. Ergo nem fogja a mágnes. de van ferrites verzió is az 1.4521
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3212 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 20:53:25 »

Te, az attól függ, hogy ausztenites vagy ferrites az acél...
A saválló általában ausztenites. Ergo nem fogja a mágnes. de van ferrites verzió is az 1.4521

Jól vagy?  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3213 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 20:53:37 »

awival nincs salak.....de lánggal is meglehet forrasztani ipari ezüsttel azt is.sőt szinte mindent....
Azért a normál szénacélt ne próbált meg...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3214 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 20:54:50 »

Jól vagy?  vigyor3
Elfogyott a söröm... ez a kettő a legrosszabb... holnap megyek feléd pótlásért...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3215 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 20:55:30 »

Elfogyott a söröm... ez a kettő a legrosszabb... holnap megyek feléd pótlásért...

Mikor jössz?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3216 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 21:06:06 »

Mikor jössz?
Vmikor 10 és 14 között...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3217 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 21:06:41 »

Te, az attól függ, hogy ausztenites vagy ferrites az acél...
A saválló általában ausztenites. Ergo nem fogja a mágnes. de van ferrites verzió is az 1.4521
én kérek elnézést.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3218 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 21:08:11 »

Vmikor 10 és 14 között...
Húúúú, most jut eszembe, hogy este tali, na akkor csak epresshake lesz sör helyett...  Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3219 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 21:09:23 »

Húúúú, most jut eszembe, hogy este tali, na akkor csak epresshake lesz sör helyett...  Cheesy Cheesy
jovohet pénteken.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3220 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 21:11:10 »

Ja, bocsi, tudtam, hogy vmi nem stimmel, mert a farsang után lesz a tali...
Akkor mégis lesz holnap este pias.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3221 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 21:18:56 »

Vmikor 10 és 14 között...

Akkor nem találkozhatunk... wave
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3222 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 22:05:03 »

Akkor nem találkozhatunk... wave
Majd a jövőhéten... wave
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #3223 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 22:36:42 »

Hol lesz a tali?
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #3224 Dátum: 2014.01.31 péntek, 00:14:52 »

Hol lesz a tali?
nálatok. főzzél valami rendes kaját mert a BT morci lesz...

szólj ha mehetünk... hehe hehe
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3225 Dátum: 2014.01.31 péntek, 09:42:45 »

Hol lesz a tali?

http://mondeo.hu/index.php?topic=92.0

Részvétel kötelező!!  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #3226 Dátum: 2014.01.31 péntek, 14:58:10 »

nálatok. főzzél valami rendes kaját mert a BT morci lesz...

szólj ha mehetünk... hehe hehe

Kertben tálalom. Viszont a kutyám vs te című meccset fix 1-esre veszem.  wave
Naplózva
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #3227 Dátum: 2014.02.01 szombat, 13:45:17 »

Szoval, gondoltam felveszem videora es igy talan hang alapjan konnyebb lesz rajonni a kattogo zaj problemajara!

http://www.youtube.com/watch?v=w2sYcaxrw8w&feature=youtu.be

Varom otleteket, velemenyeket!
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #3228 Dátum: 2014.02.01 szombat, 14:21:47 »

Szoval, gondoltam felveszem videora es igy talan hang alapjan konnyebb lesz rajonni a kattogo zaj problemajara!

http://www.youtube.com/watch?v=w2sYcaxrw8w&feature=youtu.be

Varom otleteket, velemenyeket!
Valamilyen kutya lehet!!!  eplus2 eplus2 eplus2

Viccet félretéve, olyan fémes zörgő hangja van. A klímánál nem lehet vmi alkatrész kilazulva, ami zöröghet mikor felnyomod a klímát???
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #3229 Dátum: 2014.02.01 szombat, 14:33:07 »

Valamilyen kutya lehet!!!  eplus2 eplus2 eplus2

Viccet félretéve, olyan fémes zörgő hangja van. A klímánál nem lehet vmi alkatrész kilazulva, ami zöröghet mikor felnyomod a klímát???

Kutyam epp razenditett  eplus2
Nem tudom, de majd megnezem! Koszonom infot! Amugy amikor beinditom autot akkor lehet hallani a zajt, csak nem olyan intenziven es hangosan, es kb 1-2 percig! De ha felnyomom futest akkor rogton hallani. De csak futesnel, ha hideget fuj akkor semmi zaj!
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.01 szombat, 14:37:44 írta Ohyeah » Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

papione
Vendég
« Új hozzászólás #3230 Dátum: 2014.02.01 szombat, 15:40:08 »

Kutyam epp razenditett  eplus2
Nem tudom, de majd megnezem! Koszonom infot! Amugy amikor beinditom autot akkor lehet hallani a zajt, csak nem olyan intenziven es hangosan, es kb 1-2 percig! De ha felnyomom futest akkor rogton hallani. De csak futesnel, ha hideget fuj akkor semmi zaj!

Szerintem ez nem más, mint a hosszbordás szíj automata feszítője!!!

Amikor bekapcsolod a digitklimát, akkor az alaphelyzet az hogy az klímakompresszor automatikusan bekapcsol!!!

Ha a külső hőmérséklet nem indokolja a hűtési funkciót, akkor az AC legyen OFF-ba feleslegesen ne terheld, ne működtesd a klímakompresszort!!!

Valószínűleg a folyamatosan terhelve volt a szíjfeszítő télen is!

Csináld még egyszer végig a folyamatot, mint a kutyás filmedben  nyes , csak kapcsold ki az AC-t. Így lehet, hogy tavaszig kibírja!!!

Természetesen lehet más baja is!!!

Egy kollégámnak ugyanez volt a baja, nála folyamatosan ment a kompresszor télen, nyáron és kikönyökölt a feszítő!!!

Üdv.
Naplózva
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #3231 Dátum: 2014.02.01 szombat, 16:00:47 »

Szerintem ez nem más, mint a hosszbordás szíj automata feszítője!!!

Amikor bekapcsolod a digitklimát, akkor az alaphelyzet az hogy az klímakompresszor automatikusan bekapcsol!!!

Ha a külső hőmérséklet nem indokolja a hűtési funkciót, akkor az AC legyen OFF-ba feleslegesen ne terheld, ne működtesd a klímakompresszort!!!

Valószínűleg a folyamatosan terhelve volt a szíjfeszítő télen is!

Csináld még egyszer végig a folyamatot, mint a kutyás filmedben  nyes , csak kapcsold ki az AC-t. Így lehet, hogy tavaszig kibírja!!!

Természetesen lehet más baja is!!!

Egy kollégámnak ugyanez volt a baja, nála folyamatosan ment a kompresszor télen, nyáron és kikönyökölt a feszítő!!!

Üdv.

Koszonom valaszod.
Eddig mindig ugy nyomattam futest, hogy AC-Off modban volt, klimat csak nyaron hasznalom. A videon is ki van kapcsolva AC.
Kollegad vegul mit csinalt e problemaval? Hosszbordás szíj automata feszítő csere?
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3232 Dátum: 2014.02.01 szombat, 16:05:43 »

Szoval, gondoltam felveszem videora es igy talan hang alapjan konnyebb lesz rajonni a kattogo zaj problemajara!

http://www.youtube.com/watch?v=w2sYcaxrw8w&feature=youtu.be

Varom otleteket, velemenyeket!

Ez a generátor lesz! És szól rendesen!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3233 Dátum: 2014.02.01 szombat, 16:14:53 »

Szerintem ez nem más, mint a hosszbordás szíj automata feszítője!!!

Amikor bekapcsolod a digitklimát, akkor az alaphelyzet az hogy az klímakompresszor automatikusan bekapcsol!!!

Ha a külső hőmérséklet nem indokolja a hűtési funkciót, akkor az AC legyen OFF-ba feleslegesen ne terheld, ne működtesd a klímakompresszort!!!

Valószínűleg a folyamatosan terhelve volt a szíjfeszítő télen is!

Csináld még egyszer végig a folyamatot, mint a kutyás filmedben  nyes , csak kapcsold ki az AC-t. Így lehet, hogy tavaszig kibírja!!!

Természetesen lehet más baja is!!!

Egy kollégámnak ugyanez volt a baja, nála folyamatosan ment a kompresszor télen, nyáron és kikönyökölt a feszítő!!!

Üdv.
Szia.

Valòszinű vmelyik szìjfeszitő lesz. Legegyszerűbb ha leveteted a szijat, ugy kiderul. Lehet hogy csak csapagyas az egyik vezető görgő.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
papione
Vendég
« Új hozzászólás #3234 Dátum: 2014.02.01 szombat, 16:23:54 »

Koszonom valaszod.
Eddig mindig ugy nyomattam futest, hogy AC-Off modban volt, klimat csak nyaron hasznalom. A videon is ki van kapcsolva AC.
Kollegad vegul mit csinalt e problemaval? Hosszbordás szíj automata feszítő csere?


Valami gyanús, mivel én akárhányszor kikapcsolom teljesen a digitklímát, bekapcsoláskor mindig bekapcsolja a kompresszort, neked viszont tényleg ott az OFF  wow1

Ha nem a kompr. terheléséből adódik, akkor valami villamos terhelés biztosan ott van a szíjrendszeren, azért rángatja, csörgeti a feszítőt!!!

Azért én megnézném még, hogy kikapcsolt AC-val forg e a komp. középső része.

Korábbi üzenetedben írtad, hogy 1-2 perc után megszűnik a zavaró hang, ez biztosan terhelés megszűnésének az eredménye!!!

Igen, a kollégámnak feszítő és szíj csere volt a megoldás.


Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #3235 Dátum: 2014.02.01 szombat, 16:26:41 »

Ez a generátor lesz! És szól rendesen!

Az is lehet amit Tomi ír, ezt kipróbálhatod úgy is, hogy digklíma nélkül add rá a világítást!

Naplózva
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #3236 Dátum: 2014.02.01 szombat, 17:18:38 »

Valami gyanús, mivel én akárhányszor kikapcsolom teljesen a digitklímát, bekapcsoláskor mindig bekapcsolja a kompresszort, neked viszont tényleg ott az OFF  wow1

Ha nem a kompr. terheléséből adódik, akkor valami villamos terhelés biztosan ott van a szíjrendszeren, azért rángatja, csörgeti a feszítőt!!!

Azért én megnézném még, hogy kikapcsolt AC-val forg e a komp. középső része.

Korábbi üzenetedben írtad, hogy 1-2 perc után megszűnik a zavaró hang, ez biztosan terhelés megszűnésének az eredménye!!!

Igen, a kollégámnak feszítő és szíj csere volt a megoldás.


Auto inditasa utan is lehet hallani kb 1-2 percig, de akkor meg futes nincs bekapcsolva. Ugyhogy nem tudom milyen osszefuggesben van a ket dolog egymassal. Videon is legeloszor azt mutatom, hogy gyujtas utan is lehet hallani, igaz nem olyan hangosan, mint amikor bekapcsolom a futest. Kesdek tanacstalan lenni  falbav



Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #3237 Dátum: 2014.02.01 szombat, 17:21:12 »

Az is lehet amit Tomi ír, ezt kipróbálhatod úgy is, hogy digklíma nélkül add rá a világítást!



Mindjart kiprobalom.
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3238 Dátum: 2014.02.01 szombat, 17:31:44 »



Ezt így az interneten és telefonos videót nézve/hallgatva ne haragudj, de lehetetlen eldönteni.....érdemben.
Találgatni lehet, de ahhoz még a videó sem kell.

A távgyógyítás ritkán segít autós problémákban.

Tanácstalan vagy?

Azt tanácsolom (talán a legjobb tanács), hogy keress fel egy szervizt, ahol közvetlenül saját füllel és szemmel a szakember megvizsgálhatja a zaj forrásának okát.
Lehet le kell hozzá venni majd az ékszíjat is.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
papione
Vendég
« Új hozzászólás #3239 Dátum: 2014.02.01 szombat, 17:34:41 »

 eljen
Ezt így az interneten és telefonos videót nézve/hallgatva ne haragudj, de lehetetlen eldönteni.....érdemben.
Találgatni lehet, de ahhoz még a videó sem kell.

A távgyógyítás ritkán segít autós problémákban.

Tanácstalan vagy?

Azt tanácsolom (talán a legjobb tanács), hogy keress fel egy szervizt, ahol közvetlenül saját füllel és szemmel a szakember megvizsgálhatja a zaj forrásának okát.
Lehet le kell hozzá venni majd az ékszíjat is.



 eljen

Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3240 Dátum: 2014.02.01 szombat, 17:36:03 »

Le kell venni a szíjat (otthon is lehet) s úgy meghallgatni.
Én egyébként még termosztát(ház)ra gyanakodnék.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #3241 Dátum: 2014.02.01 szombat, 17:39:21 »

Kiprobaltam...es azt hiszem ez lesz a gond! Amint raadtam vilagitast elkezdte a csattogast!
Na most, mi lehet generatorral? Lehet e javitani? Vagy a szabadonfutoval van gond? Nem nagyon ertek hozza, sajnos
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.01 szombat, 17:41:15 írta Ohyeah » Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3242 Dátum: 2014.02.01 szombat, 17:46:16 »

Kiprobaltam...es azt hiszem ez lesz a gond! Amint raadtam vilagitast elkezdte a csattogast!
Na most, mi lehet generatorral? Lehet e javitani? Vagy a szabadonfutoval van gond? Nem nagyon ertek hozza, sajnos

Akkor az biztos, hogy a generátor körül van a gond, ez lehet maga a generátor, illetve az azt meghajtó szíj körül bármi. Én a klímát teljesen kizárnám.

Szerintem ehhez már tényleg szervíz kell!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
papione
Vendég
« Új hozzászólás #3243 Dátum: 2014.02.01 szombat, 17:46:45 »

Kiprobaltam...es azt hiszem ez lesz a gond! Amint raadtam vilagitast elkezdte a csattogast!
Na most, mi lehet generatorral? Lehet e javitani? Vagy a szabadonfutoval van gond? Nem nagyon ertek hozza, sajnos

Mutasd meg szerelőnek, vagy vedd le az észíjat és tekerd meg a szíjrendszer elemeit, érezni fogod melyik a hibás!



Naplózva
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #3244 Dátum: 2014.02.01 szombat, 17:50:17 »

Nagyon szepen koszonom a segitseget mindenkinek! worship
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

papione
Vendég
« Új hozzászólás #3245 Dátum: 2014.02.01 szombat, 17:50:50 »

Akkor az biztos, hogy a generátor körül van a gond, ez lehet maga a generátor, illetve az azt meghajtó szíj körül bármi. Én a klímát teljesen kizárnám.

Szerintem ehhez már tényleg szervíz kell!

 eljen   csapj bele
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3246 Dátum: 2014.02.01 szombat, 17:52:30 »

eljen   csapj bele
  love11 love11 poigneemain gunyos1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
papione
Vendég
« Új hozzászólás #3247 Dátum: 2014.02.01 szombat, 17:54:34 »

  love11 love11 poigneemain gunyos1


ha ezekből választanom kell, akkor  poigneemain

Naplózva
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #3248 Dátum: 2014.02.01 szombat, 18:01:24 »

 poigneemain
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Stephen
Vendég
« Új hozzászólás #3249 Dátum: 2014.02.01 szombat, 23:54:12 »

Sziasztok!
Két hete járok egy TDCi Mondeo kombival, ami az 8 szelepes 1,6-os Octavia-hoz képest pozitív váltás.  Cool
Az autó német import, ellenőrzött előélettel és hihető km-el. ( Megvannak a német szerviz számlák, beszéltem a szervizzell telefonon...)
Az autó garanciális és volt 1-2 dolog, ami nem működött, ezért bevittem a Budaörsi úti szakszervizbe.

Motorfék üzemben van egy ütemes mormogó hang, ami nagyon zavar.
A munkafelvevő elmondása szerint egy takaró lemez elgörbült, ami motorféknél hozzá ér a motorhoz. Visszagörbítették, szerintük minden OK.
Sajnos a hang nem szűnt meg. Hidegen kevésbé hallom, de melegen, lejtőn lefelé (pl.: az Egér útról az M7-re történő lekanyarodásko) nagyon zavaró.

A gumikra is gyanakodtak, de azóta lecseréltem őket és az új têli gumi sem oldotta meg.

Pénteken voltam Kecskeméten és kicsit meghajtottam haza felé. 160 környékén, szintén elkezdett morogni, de lehet, hogy csak a menetszéltől rezonált valami.   Huh?

Ha valakinek van ttapasztalata, vagy tippje ossza meg velem.  help
Esetleg valaki meg tudná hallgatni Érd - Dél-Pest környékén, azt meghálálnám.  worship

Előre is köszönöm!
Stephen
Naplózva
Oldalak: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.