Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:44:56
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
58
59
60
61
62
63
64
[
65
]
66
67
68
69
70
71
72
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254866 alkalommal)
0 Felhasználó és 102 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3200 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 22:30:29 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.01.27 hétfő, 22:04:18
Hogy is van ez akkor?
Nyitom a vasat, beülök, gyújtás, izzít vagy 4-5 sec (ilyenkor), után pöcc és indul.
Akkor most mennyit is izzított?
Ha kinyitom az ajtót és utána csak fél órával indítok, akkor izzít?
Miket tud ez a mai elektronika....
Azért van annak időkorlátja. (nem tudom pontosan mennyi) Nem izzít a végtelenségig, ha véletlen nyitva hagyod az ajtót.
Inkább a mai Ford elektronika....off-okban(pl vw) ez már jó néhány éve működik.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
SWB transit
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3201 Dátum:
2014.01.28 kedd, 00:07:34 »
Idézetet írta: papione - 2014.01.27 hétfő, 19:59:33
Az asszony Focus-ába majd egy teljes napig cseréltem a négyet, WD40-es beáztatás, negyed fordulat kifelé, majd vissza, majd előre több mint egy negyed, és vissza, és így tovább.......
Fontos: semmi erőltetés!!!
Az erőltetésen kívül az is fontos, hogy meleg!!! motornál kell szerelni, mert ilyenkor az aluminium hengerfej hőtágulása nagyobb mint az izzítógyertyáé, így nagyobb az esély. Nekem sikerült egyszer beletörnöm, volt para rendesen, persze a szerelő mondta hengerfej le stb. gondolkoztam egy kicsit elszaladtam a bótba vettem egy 6mm-es inox menetfúrót+ nagy szakítószilárdságú 6-os menetes szárat belevágtam az izzítógyertya hüvelyébe a 6-os menetet, beletekertem a menetes szárat, malyd egy hüvely és anya segítségével( két nap áztatás után) szép lassan kihúztam a hüvelyt. a szerelők nem hitték el, pedig sikerült, mert vesztenivalóm úgysem volt. Remélem neked erre nem kerül sor és tényleg ahogy a többiek is írták nem szabad hagyni ha ***, mert a korom rakodik mint a guano.
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3202 Dátum:
2014.01.29 szerda, 09:17:49 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.01.27 hétfő, 17:11:16
Ma reggel nekem is csak másodikra indult be és 5-10 másodpercet kellett köszörülni, mert erősen dadogott. Viszont utána azonnal kisimult a járása. Mintha dugulása lett volna.
nekem is, sztem izzítógyertya csere lesz....
Naplózva
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3203 Dátum:
2014.01.29 szerda, 17:03:56 »
Sziasztok!
Tudom, tudom, tudom, hogy ez nem Focus Forum!!!
De azért megkérdeznélek benneteket...... hátha találkoztatok e problémával.
Az asszony (Focus 2006 1.6 tdci) autójába mindig olajos a fém turbócső, gondoltam, hogy gumicső csatlakozásánál folydogál, nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, de most már igen, mert repedésről, gyári hibáról olvastam.
Kérdésem az lenne, hogy rézzel megforrasztható vagy inkább hegesztéssel (ív, láng) javítsam???
Valami ötlet a javításra, vagy cseréljem, meddig bírja a javított, mi a tapasztalatotok?
Üdv.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3204 Dátum:
2014.01.29 szerda, 19:58:03 »
Idézetet írta: papione - 2014.01.29 szerda, 17:03:56
Sziasztok!
Tudom, tudom, tudom, hogy ez nem Focus Forum!!!
De azért megkérdeznélek benneteket...... hátha találkoztatok e problémával.
Az asszony (Focus 2006 1.6 tdci) autójába mindig olajos a fém turbócső, gondoltam, hogy gumicső csatlakozásánál folydogál, nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, de most már igen, mert repedésről, gyári hibáról olvastam.
Kérdésem az lenne, hogy rézzel megforrasztható vagy inkább hegesztéssel (ív, láng) javítsam???
Valami ötlet a javításra, vagy cseréljem, meddig bírja a javított, mi a tapasztalatotok?
Üdv.
az szerintem saválló.ha megáll rajta a réz,akkor forrasztható,bár ahhoz már rendesen szúróláng kell,akor meg már érdemesebb ipari ezüsttel kemény forrasztani vagy simán lánggal beheggeszteni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3205 Dátum:
2014.01.29 szerda, 20:48:31 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.29 szerda, 19:58:03
az szerintem saválló.ha megáll rajta a réz,akkor forrasztható,bár ahhoz már rendesen szúróláng kell,akor meg már érdemesebb ipari ezüsttel kemény forrasztani vagy simán lánggal beheggeszteni.
Ha saválló, akkor csak keményforasztani lehet, ezüst kell hozzá (mint írtad). Awival műkszik, lánggal ne próbálkozz!
Szvsz: cseredarab. Csak nem olyan drága, mint nekem a váltóalkatrészek...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3206 Dátum:
2014.01.29 szerda, 21:08:36 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.01.29 szerda, 20:48:31
Ha saválló, akkor csak keményforasztani lehet, ezüst kell hozzá (mint írtad). Awival műkszik, lánggal ne próbálkozz!
Szvsz: cseredarab. Csak nem olyan drága, mint nekem a váltóalkatrészek...
Kívülről festett fekete cső, attól még lehet saválló?
Holnap megnézem mágnessel.
Az ár 40eFt. meggondolandó
Üdv.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3207 Dátum:
2014.01.29 szerda, 21:10:39 »
Idézetet írta: papione - 2014.01.29 szerda, 21:08:36
Kívülről festett fekete cső, attól még lehet saválló?
Holnap megnézem mágnessel.
Az ár 40eFt. meggondolandó
Üdv.
a savállót is fogja a mágnes,csak lényegesen gyengébben.Ha vas,akkor egyértelmű a hegesztés.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3208 Dátum:
2014.01.29 szerda, 21:11:40 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.29 szerda, 21:10:39
a savállót is fogja a mágnes,csak lényegesen gyengébben.Ha vas,akkor egyértelmű a hegesztés.
láng vagy ív?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3209 Dátum:
2014.01.29 szerda, 21:13:03 »
Idézetet írta: papione - 2014.01.29 szerda, 21:11:40
láng vagy ív?
awival nincs salak.....de lánggal is meglehet forrasztani ipari ezüsttel azt is.sőt szinte mindent....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3210 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 20:49:15 »
Idézetet írta: papione - 2014.01.29 szerda, 17:03:56
Sziasztok!
Tudom, tudom, tudom, hogy ez nem Focus Forum!!!
De azért megkérdeznélek benneteket...... hátha találkoztatok e problémával.
Az asszony (Focus 2006 1.6 tdci) autójába mindig olajos a fém turbócső, gondoltam, hogy gumicső csatlakozásánál folydogál, nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, de most már igen, mert repedésről, gyári hibáról olvastam.
Kérdésem az lenne, hogy rézzel megforrasztható vagy inkább hegesztéssel (ív, láng) javítsam???
Valami ötlet a javításra, vagy cseréljem, meddig bírja a javított, mi a tapasztalatotok?
Üdv.
Cseréld! Típushiba, az új alktrész módosított már! Rossz helyen van a felfogatási pont, és a rezonanciától elreped, azaz ha javítod, újra rossz lesz!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3211 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 20:52:31 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.29 szerda, 21:10:39
a savállót is fogja a mágnes,csak lényegesen gyengébben.Ha vas,akkor egyértelmű a hegesztés.
Te, az attól függ, hogy ausztenites vagy ferrites az acél...
A saválló általában ausztenites. Ergo nem fogja a mágnes. de van ferrites verzió is az 1.4521
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3212 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 20:53:25 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.01.30 csütörtök, 20:52:31
Te, az attól függ, hogy ausztenites vagy ferrites az acél...
A saválló általában ausztenites. Ergo nem fogja a mágnes. de van ferrites verzió is az 1.4521
Jól vagy?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3213 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 20:53:37 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.29 szerda, 21:13:03
awival nincs salak.....de lánggal is meglehet forrasztani ipari ezüsttel azt is.sőt szinte mindent....
Azért a normál szénacélt ne próbált meg...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3214 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 20:54:50 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.30 csütörtök, 20:53:25
Jól vagy?
Elfogyott a söröm... ez a kettő a legrosszabb... holnap megyek feléd pótlásért...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3215 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 20:55:30 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.01.30 csütörtök, 20:54:50
Elfogyott a söröm... ez a kettő a legrosszabb... holnap megyek feléd pótlásért...
Mikor jössz?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3216 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 21:06:06 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.30 csütörtök, 20:55:30
Mikor jössz?
Vmikor 10 és 14 között...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3217 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 21:06:41 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.01.30 csütörtök, 20:52:31
Te, az attól függ, hogy ausztenites vagy ferrites az acél...
A saválló általában ausztenites. Ergo nem fogja a mágnes. de van ferrites verzió is az 1.4521
én kérek elnézést.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3218 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 21:08:11 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.01.30 csütörtök, 21:06:06
Vmikor 10 és 14 között...
Húúúú, most jut eszembe, hogy este tali, na akkor csak epresshake lesz sör helyett...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3219 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 21:09:23 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.01.30 csütörtök, 21:08:11
Húúúú, most jut eszembe, hogy este tali, na akkor csak epresshake lesz sör helyett...
jovohet pénteken.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3220 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 21:11:10 »
Ja, bocsi, tudtam, hogy vmi nem stimmel, mert a farsang után lesz a tali...
Akkor mégis lesz holnap este
.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3221 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 21:18:56 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.01.30 csütörtök, 21:06:06
Vmikor 10 és 14 között...
Akkor nem találkozhatunk...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3222 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 22:05:03 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.30 csütörtök, 21:18:56
Akkor nem találkozhatunk...
Majd a jövőhéten...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3223 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 22:36:42 »
Hol lesz a tali?
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3224 Dátum:
2014.01.31 péntek, 00:14:52 »
Idézetet írta: Candle - 2014.01.30 csütörtök, 22:36:42
Hol lesz a tali?
nálatok. főzzél valami rendes kaját mert a BT morci lesz...
szólj ha mehetünk...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3225 Dátum:
2014.01.31 péntek, 09:42:45 »
Idézetet írta: Candle - 2014.01.30 csütörtök, 22:36:42
Hol lesz a tali?
http://mondeo.hu/index.php?topic=92.0
Részvétel kötelező!!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3226 Dátum:
2014.01.31 péntek, 14:58:10 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.01.31 péntek, 00:14:52
nálatok. főzzél valami rendes kaját mert a BT morci lesz...
szólj ha mehetünk...
Kertben tálalom. Viszont a kutyám vs te című meccset fix 1-esre veszem.
Naplózva
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3227 Dátum:
2014.02.01 szombat, 13:45:17 »
Szoval, gondoltam felveszem videora es igy talan hang alapjan konnyebb lesz rajonni a kattogo zaj problemajara!
http://www.youtube.com/watch?v=w2sYcaxrw8w&feature=youtu.be
Varom otleteket, velemenyeket!
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3228 Dátum:
2014.02.01 szombat, 14:21:47 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2014.02.01 szombat, 13:45:17
Szoval, gondoltam felveszem videora es igy talan hang alapjan konnyebb lesz rajonni a kattogo zaj problemajara!
http://www.youtube.com/watch?v=w2sYcaxrw8w&feature=youtu.be
Varom otleteket, velemenyeket!
Valamilyen kutya lehet!!!
Viccet félretéve, olyan fémes zörgő hangja van. A klímánál nem lehet vmi alkatrész kilazulva, ami zöröghet mikor felnyomod a klímát???
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3229 Dátum:
2014.02.01 szombat, 14:33:07 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2014.02.01 szombat, 14:21:47
Valamilyen kutya lehet!!!
Viccet félretéve, olyan fémes zörgő hangja van. A klímánál nem lehet vmi alkatrész kilazulva, ami zöröghet mikor felnyomod a klímát???
Kutyam epp razenditett
Nem tudom, de majd megnezem! Koszonom infot! Amugy amikor beinditom autot akkor lehet hallani a zajt, csak nem olyan intenziven es hangosan, es kb 1-2 percig! De ha felnyomom futest akkor rogton hallani. De csak futesnel, ha hideget fuj akkor semmi zaj!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.01 szombat, 14:37:44 írta Ohyeah
»
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3230 Dátum:
2014.02.01 szombat, 15:40:08 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2014.02.01 szombat, 14:33:07
Kutyam epp razenditett
Nem tudom, de majd megnezem! Koszonom infot! Amugy amikor beinditom autot akkor lehet hallani a zajt, csak nem olyan intenziven es hangosan, es kb 1-2 percig! De ha felnyomom futest akkor rogton hallani. De csak futesnel, ha hideget fuj akkor semmi zaj!
Szerintem ez nem más, mint a hosszbordás szíj automata feszítője!!!
Amikor bekapcsolod a digitklimát, akkor az alaphelyzet az hogy az klímakompresszor automatikusan bekapcsol!!!
Ha a külső hőmérséklet nem indokolja a hűtési funkciót, akkor az AC legyen OFF-ba feleslegesen ne terheld, ne működtesd a klímakompresszort!!!
Valószínűleg a folyamatosan terhelve volt a szíjfeszítő télen is!
Csináld még egyszer végig a folyamatot, mint a kutyás filmedben
, csak kapcsold ki az AC-t. Így lehet, hogy tavaszig kibírja!!!
Természetesen lehet más baja is!!!
Egy kollégámnak ugyanez volt a baja, nála folyamatosan ment a kompresszor télen, nyáron és kikönyökölt a feszítő!!!
Üdv.
Naplózva
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3231 Dátum:
2014.02.01 szombat, 16:00:47 »
Idézetet írta: papione - 2014.02.01 szombat, 15:40:08
Szerintem ez nem más, mint a hosszbordás szíj automata feszítője!!!
Amikor bekapcsolod a digitklimát, akkor az alaphelyzet az hogy az klímakompresszor automatikusan bekapcsol!!!
Ha a külső hőmérséklet nem indokolja a hűtési funkciót, akkor az AC legyen OFF-ba feleslegesen ne terheld, ne működtesd a klímakompresszort!!!
Valószínűleg a folyamatosan terhelve volt a szíjfeszítő télen is!
Csináld még egyszer végig a folyamatot, mint a kutyás filmedben
, csak kapcsold ki az AC-t. Így lehet, hogy tavaszig kibírja!!!
Természetesen lehet más baja is!!!
Egy kollégámnak ugyanez volt a baja, nála folyamatosan ment a kompresszor télen, nyáron és kikönyökölt a feszítő!!!
Üdv.
Koszonom valaszod.
Eddig mindig ugy nyomattam futest, hogy AC-Off modban volt, klimat csak nyaron hasznalom. A videon is ki van kapcsolva AC.
Kollegad vegul mit csinalt e problemaval? Hosszbordás szíj automata feszítő csere?
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3232 Dátum:
2014.02.01 szombat, 16:05:43 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2014.02.01 szombat, 13:45:17
Szoval, gondoltam felveszem videora es igy talan hang alapjan konnyebb lesz rajonni a kattogo zaj problemajara!
http://www.youtube.com/watch?v=w2sYcaxrw8w&feature=youtu.be
Varom otleteket, velemenyeket!
Ez a generátor lesz! És szól rendesen!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3233 Dátum:
2014.02.01 szombat, 16:14:53 »
Idézetet írta: papione - 2014.02.01 szombat, 15:40:08
Szerintem ez nem más, mint a hosszbordás szíj automata feszítője!!!
Amikor bekapcsolod a digitklimát, akkor az alaphelyzet az hogy az klímakompresszor automatikusan bekapcsol!!!
Ha a külső hőmérséklet nem indokolja a hűtési funkciót, akkor az AC legyen OFF-ba feleslegesen ne terheld, ne működtesd a klímakompresszort!!!
Valószínűleg a folyamatosan terhelve volt a szíjfeszítő télen is!
Csináld még egyszer végig a folyamatot, mint a kutyás filmedben
, csak kapcsold ki az AC-t. Így lehet, hogy tavaszig kibírja!!!
Természetesen lehet más baja is!!!
Egy kollégámnak ugyanez volt a baja, nála folyamatosan ment a kompresszor télen, nyáron és kikönyökölt a feszítő!!!
Üdv.
Szia.
Valòszinű vmelyik szìjfeszitő lesz. Legegyszerűbb ha leveteted a szijat, ugy kiderul. Lehet hogy csak csapagyas az egyik vezető görgő.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3234 Dátum:
2014.02.01 szombat, 16:23:54 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2014.02.01 szombat, 16:00:47
Koszonom valaszod.
Eddig mindig ugy nyomattam futest, hogy AC-Off modban volt, klimat csak nyaron hasznalom. A videon is ki van kapcsolva AC.
Kollegad vegul mit csinalt e problemaval? Hosszbordás szíj automata feszítő csere?
Valami gyanús, mivel én akárhányszor kikapcsolom teljesen a digitklímát, bekapcsoláskor mindig bekapcsolja a kompresszort, neked viszont tényleg ott az OFF
Ha nem a kompr. terheléséből adódik, akkor valami villamos terhelés biztosan ott van a szíjrendszeren, azért rángatja, csörgeti a feszítőt!!!
Azért én megnézném még, hogy kikapcsolt AC-val forg e a komp. középső része.
Korábbi üzenetedben írtad, hogy 1-2 perc után megszűnik a zavaró hang, ez biztosan terhelés megszűnésének az eredménye!!!
Igen, a kollégámnak feszítő és szíj csere volt a megoldás.
Naplózva
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3235 Dátum:
2014.02.01 szombat, 16:26:41 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.01 szombat, 16:05:43
Ez a generátor lesz! És szól rendesen!
Az is lehet amit Tomi ír, ezt kipróbálhatod úgy is, hogy digklíma nélkül add rá a világítást!
Naplózva
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3236 Dátum:
2014.02.01 szombat, 17:18:38 »
Idézetet írta: papione - 2014.02.01 szombat, 16:23:54
Valami gyanús, mivel én akárhányszor kikapcsolom teljesen a digitklímát, bekapcsoláskor mindig bekapcsolja a kompresszort, neked viszont tényleg ott az OFF
Ha nem a kompr. terheléséből adódik, akkor valami villamos terhelés biztosan ott van a szíjrendszeren, azért rángatja, csörgeti a feszítőt!!!
Azért én megnézném még, hogy kikapcsolt AC-val forg e a komp. középső része.
Korábbi üzenetedben írtad, hogy 1-2 perc után megszűnik a zavaró hang, ez biztosan terhelés megszűnésének az eredménye!!!
Igen, a kollégámnak feszítő és szíj csere volt a megoldás.
Auto inditasa utan is lehet hallani kb 1-2 percig, de akkor meg futes nincs bekapcsolva. Ugyhogy nem tudom milyen osszefuggesben van a ket dolog egymassal. Videon is legeloszor azt mutatom, hogy gyujtas utan is lehet hallani, igaz nem olyan hangosan, mint amikor bekapcsolom a futest. Kesdek tanacstalan lenni
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3237 Dátum:
2014.02.01 szombat, 17:21:12 »
Idézetet írta: papione - 2014.02.01 szombat, 16:26:41
Az is lehet amit Tomi ír, ezt kipróbálhatod úgy is, hogy digklíma nélkül add rá a világítást!
Mindjart kiprobalom.
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3238 Dátum:
2014.02.01 szombat, 17:31:44 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2014.02.01 szombat, 17:18:38
Ezt így az interneten és telefonos videót nézve/hallgatva ne haragudj, de lehetetlen eldönteni.....érdemben.
Találgatni lehet, de ahhoz még a videó sem kell.
A távgyógyítás
ritkán
segít autós problémákban.
Tanácstalan vagy?
Azt tanácsolom (talán a legjobb tanács), hogy keress fel egy szervizt, ahol közvetlenül saját füllel és szemmel a szakember megvizsgálhatja a zaj forrásának okát.
Lehet le kell hozzá venni majd az ékszíjat is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3239 Dátum:
2014.02.01 szombat, 17:34:41 »
Idézetet írta: GSR - 2014.02.01 szombat, 17:31:44
Ezt így az interneten és telefonos videót nézve/hallgatva ne haragudj, de lehetetlen eldönteni.....érdemben.
Találgatni lehet, de ahhoz még a videó sem kell.
A távgyógyítás
ritkán
segít autós problémákban.
Tanácstalan vagy?
Azt tanácsolom (talán a legjobb tanács), hogy keress fel egy szervizt, ahol közvetlenül saját füllel és szemmel a szakember megvizsgálhatja a zaj forrásának okát.
Lehet le kell hozzá venni majd az ékszíjat is.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3240 Dátum:
2014.02.01 szombat, 17:36:03 »
Le kell venni a szíjat (otthon is lehet) s úgy meghallgatni.
Én egyébként még termosztát(ház)ra gyanakodnék.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3241 Dátum:
2014.02.01 szombat, 17:39:21 »
Kiprobaltam...es azt hiszem ez lesz a gond! Amint raadtam vilagitast elkezdte a csattogast!
Na most, mi lehet generatorral? Lehet e javitani? Vagy a szabadonfutoval van gond? Nem nagyon ertek hozza, sajnos
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.01 szombat, 17:41:15 írta Ohyeah
»
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3242 Dátum:
2014.02.01 szombat, 17:46:16 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2014.02.01 szombat, 17:39:21
Kiprobaltam...es azt hiszem ez lesz a gond! Amint raadtam vilagitast elkezdte a csattogast!
Na most, mi lehet generatorral? Lehet e javitani? Vagy a szabadonfutoval van gond? Nem nagyon ertek hozza, sajnos
Akkor az biztos, hogy a generátor körül van a gond, ez lehet maga a generátor, illetve az azt meghajtó szíj körül bármi. Én a klímát teljesen kizárnám.
Szerintem ehhez már tényleg szervíz kell!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3243 Dátum:
2014.02.01 szombat, 17:46:45 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2014.02.01 szombat, 17:39:21
Kiprobaltam...es azt hiszem ez lesz a gond! Amint raadtam vilagitast elkezdte a csattogast!
Na most, mi lehet generatorral? Lehet e javitani? Vagy a szabadonfutoval van gond? Nem nagyon ertek hozza, sajnos
Mutasd meg szerelőnek, vagy vedd le az észíjat és tekerd meg a szíjrendszer elemeit, érezni fogod melyik a hibás!
Naplózva
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3244 Dátum:
2014.02.01 szombat, 17:50:17 »
Nagyon szepen koszonom a segitseget mindenkinek!
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3245 Dátum:
2014.02.01 szombat, 17:50:50 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.01 szombat, 17:46:16
Akkor az biztos, hogy a generátor körül van a gond, ez lehet maga a generátor, illetve az azt meghajtó szíj körül bármi. Én a klímát teljesen kizárnám.
Szerintem ehhez már tényleg szervíz kell!
csapj bele
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3246 Dátum:
2014.02.01 szombat, 17:52:30 »
Idézetet írta: papione - 2014.02.01 szombat, 17:50:50
csapj bele
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3247 Dátum:
2014.02.01 szombat, 17:54:34 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.01 szombat, 17:52:30
ha ezekből választanom kell, akkor
Naplózva
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3248 Dátum:
2014.02.01 szombat, 18:01:24 »
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Stephen
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3249 Dátum:
2014.02.01 szombat, 23:54:12 »
Sziasztok!
Két hete járok egy TDCi Mondeo kombival, ami az 8 szelepes 1,6-os Octavia-hoz képest pozitív váltás.
Az autó német import, ellenőrzött előélettel és hihető km-el. ( Megvannak a német szerviz számlák, beszéltem a szervizzell telefonon...)
Az autó garanciális és volt 1-2 dolog, ami nem működött, ezért bevittem a Budaörsi úti szakszervizbe.
Motorfék üzemben van egy ütemes mormogó hang, ami nagyon zavar.
A munkafelvevő elmondása szerint egy takaró lemez elgörbült, ami motorféknél hozzá ér a motorhoz. Visszagörbítették, szerintük minden OK.
Sajnos a hang nem szűnt meg. Hidegen kevésbé hallom, de melegen, lejtőn lefelé (pl.: az Egér útról az M7-re történő lekanyarodásko) nagyon zavaró.
A gumikra is gyanakodtak, de azóta lecseréltem őket és az új têli gumi sem oldotta meg.
Pénteken voltam Kecskeméten és kicsit meghajtottam haza felé. 160 környékén, szintén elkezdett morogni, de lehet, hogy csak a menetszéltől rezonált valami.
Ha valakinek van ttapasztalata, vagy tippje ossza meg velem.
Esetleg valaki meg tudná hallgatni Érd - Dél-Pest környékén, azt meghálálnám.
Előre is köszönöm!
Stephen
Naplózva
Oldalak:
1
...
58
59
60
61
62
63
64
[
65
]
66
67
68
69
70
71
72
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ