Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:26:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
64
65
66
67
68
69
70
[
71
]
72
73
74
75
76
77
78
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254389 alkalommal)
0 Felhasználó és 84 vendég van a témában
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3500 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 10:14:57 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.03.02 vasárnap, 10:12:05
Ha jól emlékszem te is azt tapasztaltad amit a fentiekben leírtam...
A régi szelep megvan neked? Ha megrázod nem "lötyög" a belseje?
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3501 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 10:18:00 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.03.02 vasárnap, 10:12:05
Ha jól emlékszem te is azt tapasztaltad amit a fentiekben leírtam...
Igen, nekem nincs dpf, talán a füst is kevesebb. Megvan a régi, majd megnézem...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tibpeter
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3502 Dátum:
2014.03.04 kedd, 10:31:12 »
Jó napot mindenkinek,
kezdő Mondeo tulajként szeretném megkérdezni, hogy a 2.2 TDCi-ben is érdemes 10000km-ként olajat cserélni?
A szervízkönyv alapján eddig 20000 volt a periódus, most 148600km van benne (valós), lecseréljem 150000-nél, vagy már mindegy neki?
A Focus 1.6 TDCi-ben 10000 km-ként cseréltem Castrol 5W-30 A1-et használtam, az jó lehet itt is?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3503 Dátum:
2014.03.04 kedd, 10:31:59 »
Idézetet írta: tibpeter - 2014.03.04 kedd, 10:31:12
Jó napot mindenkinek,
kezdő Mondeo tulajként szeretném megkérdezni, hogy a 2.2 TDCi-ben is érdemes 10000km-ként olajat cserélni?
A szervízkönyv alapján eddig 20000 volt a periódus, most 148600km van benne (valós), lecseréljem 150000-nél, vagy már mindegy neki?
A Focus 1.6 TDCi-ben 10000 km-ként cseréltem Castrol 5W-30 A1-et használtam, az jó lehet itt is?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Évjárat?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tibpeter
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3504 Dátum:
2014.03.04 kedd, 10:36:52 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.04 kedd, 10:31:59
Évjárat?
Bocsesz lemaradt.
2008
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3505 Dátum:
2014.03.04 kedd, 10:43:36 »
Idézetet írta: tibpeter - 2014.03.04 kedd, 10:36:52
Bocsesz lemaradt.
2008
Érdemes cserélni sűrűbben... És az olaj jó ide is, feltéve, ha dpf-s szabványt teljesíti, azaz alacsony hamutartalmú az olaj.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tibpeter
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3506 Dátum:
2014.03.04 kedd, 10:59:52 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.04 kedd, 10:43:36
Érdemes cserélni sűrűbben... És az olaj jó ide is, feltéve, ha dpf-s szabványt teljesíti, azaz alacsony hamutartalmú az olaj.
Elvileg olyan az olaj, de ennek akkor még alaposabban utánanézek.
Köszönöm a segítséget.
Szeretném hosszabb ideig használni a járművet, ezért is fontosak ezek a kérdések.
Naplózva
Nyemó
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3507 Dátum:
2014.03.05 szerda, 17:05:12 »
Sziasztok,
az normális hogy 2000 fordulattól kezd el érezhetően húzni az autó? 2000 ig olyan mintha kicsit lomba lenne.
Naplózva
2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3508 Dátum:
2014.03.05 szerda, 17:24:21 »
Idézetet írta: Nyemó - 2014.03.05 szerda, 17:05:12
Sziasztok,
az normális hogy 2000 fordulattól kezd el érezhetően húzni az autó? 2000 ig olyan mintha kicsit lomba lenne.
Ezt így távolról nehéz megítélni... menni kellene másik 1.8 Tdci-vel, mindegyiken van turbólyuk, de persze kérdés, hogy mi ami még normális...
Én továbbra is azt vallom, hogy a változó turbó geometria állításáért felelős vákuumszelep nagyban befolyásolja a turbó reakcióidejét, feltöltési sebességét, amióta felcseréltem a kettőt, dinamikusabb lett az autó, érezhetően hamarabb megjön a turbónyomás, ezáltal fürgébb lett...
Tomi megnézted, hogy zörög-e a "rossznak vélt" belseje?
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3509 Dátum:
2014.03.05 szerda, 17:49:21 »
Idézetet írta: Nyemó - 2014.03.05 szerda, 17:05:12
Sziasztok,
az normális hogy 2000 fordulattól kezd el érezhetően húzni az autó? 2000 ig olyan mintha kicsit lomba lenne.
Bizonyos esetekben én is 2000-től érzem. De 1-es, 2-es meg talán 3-as fokozatban nekem előtte is húz. Csak mikor már nagyobb sebességben megyek, akkor inkább 2000 v. a felett. DE lehet h nem érezni mindig rendesen ezt. Ha hideg a motor akkor is mintha máskébb húzna.
Sztem normális ez nálad is.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3510 Dátum:
2014.03.05 szerda, 17:50:54 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2014.03.05 szerda, 17:49:21
Bizonyos esetekben én is 2000-től érzem. De 1-es, 2-es meg talán 3-as fokozatban nekem előtte is húz. Csak mikor már nagyobb sebességben megyek, akkor inkább 2000 v. a felett. DE lehet h nem érezni mindig rendesen ezt. Ha hideg a motor akkor is mintha máskébb húzna.
Sztem normális ez nálad is.
Mert egynyóc...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3511 Dátum:
2014.03.05 szerda, 17:55:47 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.05 szerda, 17:50:54
Mert egynyóc...
Itt ez igaz!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3512 Dátum:
2014.03.05 szerda, 18:30:50 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.05 szerda, 17:50:54
Mert egynyóc...
Tomi, necikkezzedmá' azt az egynyócat, jó az... (trabiba)
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3513 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 11:39:29 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.03.05 szerda, 18:30:50
Tomi, necikkezzedmá' azt az egynyócat, jó az... (trabiba)
mindketten
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3514 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 18:35:07 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.03.06 csütörtök, 11:39:29
mindketten
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3515 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 18:44:22 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2014.03.06 csütörtök, 18:35:07
egyébként is csak irigykedtek... szeretnétek ti ilyen szép kék verdát...
Off
egyébként ma a pirosnál megállt mellettem egy 5-ös BMW, a jobb1-ben a csávó teljesen BT arccal nézett rám bután én meg vigyorgok rá. a következő pirosnál lehúzták az ablakot és átkérdeztek tört magyarsággal: Miskolc jó irány? (a bajcsyn befele menet...) mutatom nekik hogy én inkább pont visszafele mennék, és akkor láttam hogy valami ukrán népség volt. Na, gondoltam magamban, vicces lett volna ha átkérdezek előttük hogy "mi van, lerohadt az smaxi?"
On
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3516 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 19:08:39 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.03.06 csütörtök, 18:44:22
egyébként is csak irigykedtek... szeretnétek ti ilyen szép kék verdát...
Off
egyébként ma a pirosnál megállt mellettem egy 5-ös BMW, a jobb1-ben a csávó teljesen BT arccal nézett rám bután én meg vigyorgok rá. a következő pirosnál lehúzták az ablakot és átkérdeztek tört magyarsággal: Miskolc jó irány? (a bajcsyn befele menet...) mutatom nekik hogy én inkább pont visszafele mennék, és akkor láttam hogy valami ukrán népség volt. Na, gondoltam magamban, vicces lett volna ha átkérdezek előttük hogy "mi van, lerohadt az smaxi?"
On
Kéket igen, bár a sötét se rossz, na de a motor....
off: na látod, ők tényleg irígykedtek... vagy tetszettél nekik..
on.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3517 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 19:44:44 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.03.06 csütörtök, 18:44:22
egyébként is csak irigykedtek... szeretnétek ti ilyen szép kék verdát...
Off
egyébként ma a pirosnál megállt mellettem egy 5-ös BMW, a jobb1-ben a csávó teljesen BT arccal nézett rám bután én meg vigyorgok rá. a következő pirosnál lehúzták az ablakot és átkérdeztek tört magyarsággal: Miskolc jó irány? (a bajcsyn befele menet...) mutatom nekik hogy én inkább pont visszafele mennék, és akkor láttam hogy valami ukrán népség volt. Na, gondoltam magamban, vicces lett volna ha átkérdezek előttük hogy "mi van, lerohadt az smaxi?"
On
Vigyázz velem, mert lehet, hogy ukrán haverjaim vannak... Ráadásul krímiek...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3518 Dátum:
2014.03.08 szombat, 22:36:14 »
Sziasztok!
Korábban írtam, úgy két éve először, hogy a motor leállításakor morog valami a motortérben...... ugyanis ekkor vettük az autót!
Akkor még nem volt ilyen felkapott a pierburgos szelep (turbóé ill. EGRé) téma....
Na mindegy a lényeg, hogy akkor visszamentem Fordhoz pár nappal később, hogy morog a gép!
Na most figyeljetek: az értékesítőtől azt kaptam válaszképpen, hogy olcsón kaptad a kocsit.......... ja meg hogy ilyen korú autókban már mindig valami elromlik...... garancia, szavatosság nincs erre, mert nem fődarab (erről, hogy mi a kötelezettségük lentebb írok még!!!)...... mennyek a munkafelvételhez majd megcsinálják......
Természetesen odamentem a munkafelvételre segítsetek mert az értékesítőtök nem érti
, hogy ez rossz volt mikor már vettem..... Megnézték és kiderült, hogy ezt az előző tulaj is jelezte, hogy morog ott valami, tudatták is vele a szelephibát, de Ő nem kérte a cserét, valószínűleg azért mint amiért én sem erőltettem elég sokáig, mert azt az információt kaptam, hogy ennek nincs baja csak morog..... de most már tudom, ez nem így van!!! erről is írok lentebb!!!.....
Amiben hibás voltam, hogy mikor az első év alatt több alkalommal is bementem, hogy csak meg kéne csinálni, és hogy sosem írattam papírt, hogy itt jártam ezzel a problémával, de a végkifejlet szempontjából nem volt jelentősége, mert bizonyított volt a hibajelenség a vásárlás előtt!!! Ezt csak azért írtam le, hogy mindig dokumentáltassátok, hogy bent voltatok a szervizben, mivel sosem lehet tudni.....
Ekkor lépett be az asszony,
mert már megelégelte, hogy szívatnak minket: hivatalosan kezdtük el levelezni a Forddal
Jöttek a válaszok, hogy erről a hibáról tudtunk mikor vettük, meg hogy Ők elmondták a teljes szerviztörténetet, meg hogy kipróbáltuk, lényeg hogy nem cserélik......
Lényeg, ha nem írják le az adásvételiben, hogy milyen hibáival veszem, akkor később már hiába mondják, hogy tudatták velem....
Kérdezem, hogy nekem ismernem kéne minden hangot, hogy az miért van e vagy sem....
Ekkori legjobb ajánlatuk az volt, hogy elengedik a munkadíjat, de a szelepet én fizessem!!! (raktárukban ~34eFt.
)
Képzeljétek a szervizben, egy vezető beosztású, műszaki végzettségű egyén olyat mondott, hogy lehidaltam, azt mondta, hogy megy a kocsi, akkor nem is rossz az a szelep, nála nem létezik köztes állapot, hogy csak kicsit rossz, vagy kicsit jó........ tehát szorul, részben átenged, nem 100%-os. Ez akkor történt mikor még más bevonása nélkül akartuk rendezni a kérdést.
Először a fogyasztóvédelem állt mellénk, mivel itt nem garancia, szavatosság volt már a kérdés, hanem a
hibás teljesítés
!!!
Tehát, a fentebb (első) említett majd erről írok még, ha bizonyítható, hogy a hiba már a vásárlás előtt létezett, vagy ebből eredően más is meghibásodott hibás teljesítésnek számít, ami 2 azaz kettő évig érvényesíthető!!!
A fogyasztóvédelem megküldte nekik ajánlását és figyelmeztetését a formális hibákra is! Ez nem volt eredményre vezető, a Fordnál nekem azt mondták: nem cserélik
Ok. Mentünk a békéltető testülethez, ott meg sem jelentek a Fordtól, mondjuk lesza...k. De attól a testület meghozta az álláspontját, ajánlást fogalmazott meg elmarasztalták őket, de mivel nem kötelezheti őket itt megrekedtünk, vagyis annyit elértünk a második év végere (tavaly december), hogy felét fizetjük ők a másik felét mi.
Ok. Megyünk bíróságra......
Gondolhatjátok, hogy két év alatt, nem az arányokért, ki mennyit áll belőle, ment a buli!
De mit ad az ég, vezetőváltás lett a Fordéknál, Ő már nem akarta bírósággal az évet és ciklusát kezdeni........
Lényeg, hogy ingyen kicserélték gyári feliratos pierburg szelepre!!!
És ami még ennél fontosabb, hogy (és ez a második lentebb írok még dolog) az autó megy mint a golyó, szebben indul, nincs turbó-luk, alacsonyabb fordulatszámnál is "harap mint állat" , nagyon-nagyon jó, tehát van olyan, hogy valami működik de nem 100%-an.
Balogh Tomi cserélt szelepet nem oly rég, és beszámolt a tapasztalatairól, akkor már tudtam, hogy a végsőkig elmegyek, már azért is.....
Mindenkinek javaslom, hogy cseréljen ha morog az a bizonyos szelepecske, mert biztos hogy hibás, kicsit vagy nagyon az majd kiderül csere után!!!
Ja és, mivel a két szelep (2008 2,0 TDCi) teljesen egyforma felcserélhető, akár próbára is!!!
Ui.: Balogh Tomi ez a sztori, neked nemrég ígértem, hogy megírom!!!
Üdv. papione
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3519 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 06:55:25 »
Idézetet írta: papione - 2014.03.08 szombat, 22:36:14
Sziasztok!
Korábban írtam, ...Mindenkinek javaslom, hogy cseréljen ha morog az a bizonyos szelepecske, mert biztos hogy hibás, kicsit vagy nagyon az majd kiderül csere után!!!
Ja és, mivel a két szelep (2008 2,0 TDCi) teljesen egyforma felcserélhető, akár próbára is!!!
Ui.: Balogh Tomi ez a sztori, neked nemrég ígértem, hogy megírom!!!
Üdv. papione
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3520 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 13:19:18 »
Sziasztok!
Én magam is felcseréltem a két szelepet (bár nem morgott), s érezhetően jobb lett... úgy tűnik, hogy ez "kopóalkatrész" és igen is van köztes állapot...
Ahogy Balogh Tomi is írta, nem feltétlen kell a Ford-hoz szaladni, hanem pl.: Nagyautónál is kapható barátságosabb áron. Aki szeret picit barkácsolni érdemes ezt a két szelepet felcserélni, más nem próbára, rosszabb biztos nem lesz.
2 db M6-os anya tartja, amit igazán egy 10-es kicsi Crova kulccsal (hosszított) lehet jól hozzáférni és levenni. Ezen kívül egy elektromos csati és két vákuumcső megy rá. A vákuumcsöveket érdemes megjelölni előtte (én pl papírragasztóval tettem), hogy az "IN" és "OUT" ne hogy felcserélődjön. Könnyebb hozzáférhetőség kedvéért a légszűrőházat is kilehet venni a légszűrőházra csatlakozó cső bilincsének levételével majd a komplett szűrőház kivételével (gumiszilentbe ül bent). Ekkor már nagyon kényelmesen szerelhető...
Jó barkácsolást!
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3521 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 13:49:31 »
Sziasztok!
Olajcserekor mikor alánézek az autónak mindig azt látom, hogy a turbó utáni kb 10 cm-es gumicső kívül olajos... Féktisztítóval utoljára is lepucoltam, majd rá pár hónap múlva ránéztem, s ismét olyan lett. Fordos szerelő azt mondja, hogy mindegyiké ilyen, ezzel nem kell foglalkozni..
https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220214-toltolevego-huto-cso/7521-toltolevego-huto-cso-ford-mondeo-2007-bal-2_0tdci
Maga az egész turbócsövet nem cserélném ki 26ezer Ft-ért, viszont azt a 10 cm-es gumicsövet szerintem nem ártana... (csak hogy külön nem kapható, így maradna valami univerzális, csak a méretét lenne jó tudni)
Egyébként teljesen kitekert kormánynál a kerékdob felől bevilágítva jól látható...
Nálatok is olajos??!
Köszi!
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3522 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 22:03:54 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.03.09 vasárnap, 13:49:31
Sziasztok!
Olajcserekor mikor alánézek az autónak mindig azt látom, hogy a turbó utáni kb 10 cm-es gumicső kívül olajos... Féktisztítóval utoljára is lepucoltam, majd rá pár hónap múlva ránéztem, s ismét olyan lett. Fordos szerelő azt mondja, hogy mindegyiké ilyen, ezzel nem kell foglalkozni..
https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220214-toltolevego-huto-cso/7521-toltolevego-huto-cso-ford-mondeo-2007-bal-2_0tdci
Maga az egész turbócsövet nem cserélném ki 26ezer Ft-ért, viszont azt a 10 cm-es gumicsövet szerintem nem ártana... (csak hogy külön nem kapható, így maradna valami univerzális, csak a méretét lenne jó tudni)
Egyébként teljesen kitekert kormánynál a kerékdob felől bevilágítva jól látható...
Nálatok is olajos??!
Köszi!
Próbáltál a bilincsnél utánahúzni?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3523 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 07:50:49 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.09 vasárnap, 22:03:54
Próbáltál a bilincsnél utánahúzni?
Szia!
Persze, egy picit húztak rajt, de nem akarták hogy elszakadjon. Bár ez engem nem nyugtat meg, hogy a "másé" is ilyen:D (zárt rendszernél nem lehet kívül olajpára sem)
Ha valaki megtenné és fényképezne nekem a sajátját..azt megköszönném. Kitekert kormánynál vakus fényképezővel, vagy telóval jó képet lehet csinálni.
Köszi
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3524 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 15:05:29 »
Idézetet írta: papione - 2014.03.08 szombat, 22:36:14
Sziasztok!
Korábban írtam, úgy két éve először, hogy a motor leállításakor morog valami a motortérben...... ugyanis ekkor vettük az autót!
Akkor még nem volt ilyen felkapott a pierburgos szelep (turbóé ill. EGRé) téma....
mi ennek a szelepnek a pontos neve
az enyém is morog, és most olajcserénél akkor kicseréltetném én is...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3525 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 15:36:16 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.03.10 hétfő, 15:05:29
mi ennek a szelepnek a pontos neve
az enyém is morog, és most olajcserénél akkor kicseréltetném én is...
Mágnes szelep.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3526 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 15:36:53 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.10 hétfő, 15:36:16
Mágnes szelep.
turbónál vagy hol?
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3527 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 18:17:14 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.03.10 hétfő, 15:36:53
turbónál vagy hol?
Szia!
Mi 2.0 Tdci-ről beszéltünk, 1.8-nál nem tudom hogy hol van, s hogy egyáltalán felcserélhető-e, vagy van-e 2 db belőle.
Amiről itt szó volt, az a turbót vezérlő mágnesszelep.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3528 Dátum:
2014.03.11 kedd, 08:54:11 »
Sziasztok!
Egy érdekes cikk a dízelekről, érintve a tdci-ket.
http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/03/11/felek_a_dizeltol/?utm_source=tc_topic&utm_medium=vezeto_cim&utm_campaign=Forum
Naplózva
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3529 Dátum:
2014.03.12 szerda, 09:06:45 »
Urak!
Nem tudom emlékeztek e, de volt olyan gondom, h füstöl
az autó(kékeset). Ugye ez egyenlő az, h olaj. Ami nagyobb gondot jelent
. Az elmúlt 2 hónapban jobb minőségű üzemanyagot tankoltam bele vagy "üzemanyagjavító".. szóval adalékot töltöttem bele, h hátha nem fog füstölni. És így is lett. Semmi füst hosszabb távon se. Bár nem autópályáztam csak 50-100km volt a max szakasz egyben. De mikor múlthéten pályáztam akk már megint füstölt. Itt hozzá kell tennem, h ismét sima üzemanyagot töltöttem bele 60 litert és semmi adalék. Ötlet?
Mert én kizártam a turbót, mert se erő és nyomaték nem lett kevesebb se olaj nem fogy a nívópálca szerint. Talán EGR szelep ***? vagy tele van dzsuvával?
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3530 Dátum:
2014.03.12 szerda, 09:17:05 »
Idézetet írta: krisztian - 2014.03.12 szerda, 09:06:45
Urak!
Nem tudom emlékeztek e, de volt olyan gondom, h füstöl
az autó(kékeset). Ugye ez egyenlő az, h olaj. Ami nagyobb gondot jelent
. Az elmúlt 2 hónapban jobb minőségű üzemanyagot tankoltam bele vagy "üzemanyagjavító".. szóval adalékot töltöttem bele, h hátha nem fog füstölni. És így is lett. Semmi füst hosszabb távon se. Bár nem autópályáztam csak 50-100km volt a max szakasz egyben. De mikor múlthéten pályáztam akk már megint füstölt. Itt hozzá kell tennem, h ismét sima üzemanyagot töltöttem bele 60 litert és semmi adalék. Ötlet?
Mert én kizártam a turbót, mert se erő és nyomaték nem lett kevesebb se olaj nem fogy a nívópálca szerint. Talán EGR szelep ***? vagy tele van dzsuvával?
Folyamatosan van a füst? Amikor nyomod? Amikor beindítot? Nem csak regenerál?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3531 Dátum:
2014.03.12 szerda, 09:27:45 »
Off
Olyat már láttam, h egy autó többet fogyaszt a kúton mértek szerint, mint a fedkomp szerint, de olyat, hogy a fedkomp 7,8-at mutat és a kút szerint 7,5fogyaszt az autó, még nem.
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3532 Dátum:
2014.03.12 szerda, 09:28:47 »
Diagban jártas kollégák!
Diagban meg lehet nézni, h a dpf milyen %-ban van eltömődve, elkoszolódva?
Naplózva
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3533 Dátum:
2014.03.12 szerda, 09:29:24 »
Idézetet írta: Candle - 2014.03.12 szerda, 09:28:47
Diagban jártas kollégák!
Diagban meg lehet nézni, h a dpf milyen %-ban van eltömődve, elkoszolódva?
Ez engem is érdekelne.
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.12 szerda, 09:17:05
Folyamatosan van a füst? Amikor nyomod? Amikor beindítot? Nem csak regenerál?
Nem füstöl folyamatosan. Csak nagyon ritkán. Olyan mintha regenerálna, de akk nem kéket kellene neki, hanem feketét. Tudtommal. De ezt a füstölést úgy képzeljétek el, h van amikor alig vmi van amikor nem látom a mögöttem haladót úgy füstöl. És abbahagyja egy idő után és mintha mise történt volna.
Mondjuk hétvégén pesten a fogarasin álltam a lámpánál és éreztem, hogy egyenetlenebb az alapjárat de a mutatón semmi nem látszott és mikor elindultam akk kezdett el füstölni mint a barom.
Amikor nyomom neki nem füstöl. Amikor beindítom nem füstöl. Az h mikor regenerál azt nemtom.
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3534 Dátum:
2014.03.12 szerda, 10:23:41 »
Idézetet írta: krisztian - 2014.03.12 szerda, 09:29:24
Ez engem is érdekelne.
Nem füstöl folyamatosan. Csak nagyon ritkán. Olyan mintha regenerálna, de akk nem kéket kellene neki, hanem feketét. Tudtommal. De ezt a füstölést úgy képzeljétek el, h van amikor alig vmi van amikor nem látom a mögöttem haladót úgy füstöl. És abbahagyja egy idő után és mintha mise történt volna.
Mondjuk hétvégén pesten a fogarasin álltam a lámpánál és éreztem, hogy egyenetlenebb az alapjárat de a mutatón semmi nem látszott és mikor elindultam akk kezdett el füstölni mint a barom.
Amikor nyomom neki nem füstöl. Amikor beindítom nem füstöl. Az h mikor regenerál azt nemtom.
Ma pont láttam az M3-as beveztőjén egy Mondeót, ami 2-3 olyan kékfüst pamacsot dobott, amilyet még eddig nem láttam...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3535 Dátum:
2014.03.12 szerda, 14:07:53 »
Idézetet írta: Candle - 2014.03.12 szerda, 09:28:47
Diagban jártas kollégák!
Diagban meg lehet nézni, h a dpf milyen %-ban van eltömődve, elkoszolódva?
vannak értékek amiket onnan lehet kiolvasni.hőmérséklet,jeladók.szerintem érdemes.valszeg vannak értékelhető adatok.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3536 Dátum:
2014.03.12 szerda, 14:25:25 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.12 szerda, 14:07:53
vannak értékek amiket onnan lehet kiolvasni.hőmérséklet,jeladók.szerintem érdemes.valszeg vannak értékelhető adatok.
Nekem gyanús, h párezer alatt 1x regenerált. Ezért kérdem.
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3537 Dátum:
2014.03.12 szerda, 14:35:00 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.12 szerda, 10:23:41
Ma pont láttam az M3-as beveztőjén egy Mondeót, ami 2-3 olyan kékfüst pamacsot dobott, amilyet még eddig nem láttam...
Újabb volt vagy régi? Már csak amiatt kérdezem, mert ha jól tudom az újabbak már máshogy regenerálnak, közvetlen a szűrőbe fecskendeznek és ott égetnek. Lehet ez az oka a más színű füstnek. (Amúgy ha más az oka remélem nem én voltam, reggel én is arra járok).
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3538 Dátum:
2014.03.12 szerda, 15:08:35 »
Idézetet írta: Candle - 2014.03.12 szerda, 14:25:25
Nekem gyanús, h párezer alatt 1x regenerált. Ezért kérdem.
Annál gyakrabban csinálja.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3539 Dátum:
2014.03.12 szerda, 20:07:58 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.03.12 szerda, 15:08:35
Annál gyakrabban csinálja.
Neked nem füstöl mikor regenerál? vagy ez megszokott? Világosítsatok már fel ! Köszi. Hogy is van ez?
500-1000 km-ént csinálja füst nélkül ugye?
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3540 Dátum:
2014.03.12 szerda, 22:02:11 »
Idézetet írta: krisztian - 2014.03.12 szerda, 20:07:58
Neked nem füstöl mikor regenerál? vagy ez megszokott? Világosítsatok már fel ! Köszi. Hogy is van ez?
500-1000 km-ént csinálja füst nélkül ugye?
facelift előtti vagy utáni verzió?
Naplózva
Jago1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3541 Dátum:
2014.03.12 szerda, 22:30:41 »
Idézetet írta: krisztian - 2014.03.12 szerda, 20:07:58
Neked nem füstöl mikor regenerál? vagy ez megszokott? Világosítsatok már fel ! Köszi. Hogy is van ez?
500-1000 km-ént csinálja füst nélkül ugye?
Nekem füstöl, pár másodpercig lehet látni a tükörben inkább fehéres-szürke színű
alapjárat megemelkedik,vagy menet közben füstfelhő.
Naplózva
VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le 6,2l/100km
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3542 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 08:10:53 »
Idézetet írta: stealt - 2014.03.12 szerda, 22:02:11
facelift előtti vagy utáni verzió?
Facelift előtti. 08/12 havi gyártás. 09/12/28 havi forgalomba helyezés. Jézuska hozta
Most van benne 164e km.
Idézetet írta: Jago1 - 2014.03.12 szerda, 22:30:41
Nekem füstöl, pár másodpercig lehet látni a tükörben inkább fehéres-szürke színű
alapjárat megemelkedik,vagy menet közben füstfelhő.
Ez a pár másodperc ez mennyit jelent? Mert nekem sokszor elhúzza akár 1 percig is mire teljesen abbamarad. Sokszor úgy kezdi h csak kicsi, alig látni majd nagyon majd végül egyre kevesebb és kész. Mintha regenerálna de gőzöm nincs mikor mit hogyan. Sose volt részecskeszűrősöm. És nem láttam soha másik mondeót füstölni...
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3543 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 08:57:32 »
Idézetet írta: krisztian - 2014.03.13 csütörtök, 08:10:53
Facelift előtti. 08/12 havi gyártás. 09/12/28 havi forgalomba helyezés. Jézuska hozta
Most van benne 164e km.
Ez a pár másodperc ez mennyit jelent? Mert nekem sokszor elhúzza akár 1 percig is mire teljesen abbamarad. Sokszor úgy kezdi h csak kicsi, alig látni majd nagyon majd végül egyre kevesebb és kész. Mintha regenerálna de gőzöm nincs mikor mit hogyan. Sose volt részecskeszűrősöm. És nem láttam soha másik mondeót füstölni...
Milyen olajat raksz bele?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3544 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 09:41:28 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.13 csütörtök, 08:57:32
Milyen olajat raksz bele?
5w40est. Az előző az 5w30as volt. Azzal is csinálta. De gondoltam rá, h másabb a kenése és azért lehet, de az előzővel is csinálta... Vmi Tipp?
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3545 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 09:52:08 »
Idézetet írta: krisztian - 2014.03.13 csütörtök, 09:41:28
5w40est. Az előző az 5w30as volt. Azzal is csinálta. De gondoltam rá, h másabb a kenése és azért lehet, de az előzővel is csinálta... Vmi Tipp?
Térj vissza az 5w-30-ra.
Kellene látni a dolgot...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3546 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 12:23:34 »
Idézetet írta: krisztian - 2014.03.12 szerda, 20:07:58
Neked nem füstöl mikor regenerál? vagy ez megszokott? Világosítsatok már fel ! Köszi. Hogy is van ez?
500-1000 km-ént csinálja füst nélkül ugye?
Nekem kb. 500km-enként van regen. Még nem vettem észre, hogy füstölne.
A regent így veszem észre:
- alapjáraton pillanatokra mintha döccenne a motor
- alapjáraton a pillanatnyi fogyasztás felmegy 0,5-0,7-ről 1,5-1,7-l/h-ra
- ha autópályán jön rá 140-as tempóban, akkor a pillanatnyi fogyasztás kb 7-ről felmegy 12-13 l/100km-re
- a motortér melegszik a fűtés erősebb, de a hőfok mutató középen marad.
A regen nagyságrendileg 10 perc vagy 10 km-t igényel. Nagyon nem tanácsos megszakítani a motor leállításával.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Nyemó
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3547 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 17:34:18 »
Sziasztok,
másik topicba már beraktam , berakom ide is hátha valaki találkozott már hasonlóval...Holnap viszem megint a Fordhoz , múltkor nem találtak semmit...viszont egyre hangosabb.
------------------
.....ismét egy kis fejtágítást kérnék:
Holnap viszem az autót szervizbe futómű beállításra , akkor megnézetem a lent leírt dolgot is , hátha tudnak rá valamit mondani...szóval a jelenség:
(azt tudni kell hogy törve vettem az autót és a bölcső bal oldala fel volt hajolva a motor felé > cserélve lett a komplett bölcső)
Szóval a jelenség:
Leállításkor halható egy koppanó hang , elméletileg kettős tömegű nem lehet mert nem zörgő hangot hallok hanem olyan mintha a motor koppanna oda a kasznihoz , vagy valamihez , kívülről szinte nem is lehet hallani , de belülről elég zavaró ez a kis koppanás..
Ahogy berakom az autót hátramenetbe , és elindulok , morgó hangot hallok folyamatosan , hasonló mint mikor alacsony fordulaton nagyobb sebességben van az autó és ugye rázkódik tőle (kb ehhez tudnám hasonlítani) Talán még olyan hanghoz tudnám hasonlítani , mintha valami súrlódna egymással. Elméletileg a váltó nem kapott a törésnél.
Én motortartó gumibakra tippelek , mert csak hátramenetben hallható a morgás , többi sebességben semmit nem veszek észre , semmi fura hang , semmi kopogás.
Valami tippetek esetleg van?
Naplózva
2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
siki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3548 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 20:24:21 »
ha volt már akkor bocsi,de egész friss vagyis mai cikk
http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/03/11/felek_a_dizeltol/
lehet vannak benne igazságok,de jó tanács is található benne
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3549 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 21:00:23 »
Idézetet írta: siki - 2014.03.13 csütörtök, 20:24:21
ha volt már akkor bocsi,de egész friss vagyis mai cikk
http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/03/11/felek_a_dizeltol/
lehet vannak benne igazságok,de jó tanács is található benne
6x még nem volt...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
64
65
66
67
68
69
70
[
71
]
72
73
74
75
76
77
78
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ