alf®
|
|
« Új hozzászólás #3650 Dátum: 2014.03.28 péntek, 07:34:23 » |
|
Nem csak elektromos, vákumos is. na majd lövök egy képet a 2.2-ről is.......
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
blau4kombi
|
|
« Új hozzászólás #3651 Dátum: 2014.03.28 péntek, 09:54:48 » |
|
sztem a nepper az mk3-nal tart még..
Felkészültségük tökéletes... Amihez értenek: 1. átvágni a vevőt 2. órát visszatekerni 3. kitakarítatni az autót... Ebben merül ki minden tudásuk... Amúgy lop-csal-hazudik mind... PS: Csak egy írna vissza, hogy nem így van. De félek, választ nem kapok!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.28 péntek, 10:44:01 írta blau4kombi »
|
Naplózva
|
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/ ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #3652 Dátum: 2014.03.28 péntek, 10:03:12 » |
|
Ma meglesz az EGR dugózás... Kiváncsi vagyok...
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #3653 Dátum: 2014.03.28 péntek, 11:20:54 » |
|
Ma meglesz az EGR dugózás... Kiváncsi vagyok...
mire?pont jó lesz.bár attól függ,hova kapod a dugót.....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #3654 Dátum: 2014.03.28 péntek, 11:21:47 » |
|
mire?pont jó lesz.bár attól függ,hova kapod a dugót..... Én hátulra gondoltam. A hibakódra leszek igazából kiváncsi...
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #3655 Dátum: 2014.03.28 péntek, 11:22:09 » |
|
Én hátulra gondoltam. A hibakódra leszek igazából kiváncsi... fogadjunk!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #3656 Dátum: 2014.03.28 péntek, 11:22:56 » |
|
fogadjunk! Én aztat mondom, hogy lesz.
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #3657 Dátum: 2014.03.28 péntek, 11:26:15 » |
|
Én aztat mondom, hogy lesz. szerintem nem.akkor én csokis séket kapok,te meg eprest....mint a langyik....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #3658 Dátum: 2014.03.28 péntek, 12:16:48 » |
|
szerintem nem.akkor én csokis séket kapok,te meg eprest....mint a langyik.... De miért nem dob?
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #3659 Dátum: 2014.03.28 péntek, 12:33:00 » |
|
De miért nem dob?
nem mondom meg.meg amúgy is fogadtunk.várd ki az eredményt.de ne kamuzz!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
atego78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3660 Dátum: 2014.03.28 péntek, 13:54:37 » |
|
Sziasztok .Én csak egy elektronik szabájzót látok rajta. Kérdésem szerelő levette agr visszavezető csövet hátha levan dugulva tiszta volt. lám alul levan vakítva egy lemez tömítéssel a kipufogó toroknál.1.5 éve van nálam eddig szuper volt teljesítmény és fogyi is .ez nem okozhat bajt? ? (1.8 tdci 2010 mondi) mármint a turonak? vagy másnak? a téli ezért melegedett lassan télen mondj a szerelő mivel a kipuff gáz ís melegíti a vizet (valóban bele van vezetve a vízrenszer)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
atego78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3661 Dátum: 2014.03.28 péntek, 13:58:31 » |
|
Mármint a kipufogó torok és a egr között van beszerelve un. modine vízmelegítő.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #3662 Dátum: 2014.03.28 péntek, 18:54:28 » |
|
Nyema füst.
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #3663 Dátum: 2014.03.28 péntek, 20:42:46 » |
|
Sziasztok .Én csak egy elektronik szabájzót látok rajta. Kérdésem szerelő levette agr visszavezető csövet hátha levan dugulva tiszta volt. lám alul levan vakítva egy lemez tömítéssel a kipufogó toroknál.1.5 éve van nálam eddig szuper volt teljesítmény és fogyi is .ez nem okozhat bajt? ? (1.8 tdci 2010 mondi) mármint a turonak? vagy másnak? a téli ezért melegedett lassan télen mondj a szerelő mivel a kipuff gáz ís melegíti a vizet (valóban bele van vezetve a vízrenszer) valakivel fordíttasd le, és úgy gépeld be vagy csak én nem értem?
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #3664 Dátum: 2014.03.28 péntek, 20:56:55 » |
|
Sziasztok .Én csak egy elektronik szabájzót látok rajta. Kérdésem szerelő levette agr visszavezető csövet hátha levan dugulva tiszta volt. lám alul levan vakítva egy lemez tömítéssel a kipufogó toroknál.1.5 éve van nálam eddig szuper volt teljesítmény és fogyi is .ez nem okozhat bajt? ? (1.8 tdci 2010 mondi) mármint a turonak? vagy másnak? a téli ezért melegedett lassan télen mondj a szerelő mivel a kipuff gáz ís melegíti a vizet (valóban bele van vezetve a vízrenszer) annyira jelentéktelen az amit az egr hűtő fűt-merthogy az nem fűti a vizet,hanem hűti a kipufogógázt!és ennyi. sőt,miután ledugóztam az egr-t,még az csövét és a hőcserélőjét is kivágtam az autóból.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Ervin
|
|
« Új hozzászólás #3665 Dátum: 2014.03.28 péntek, 23:10:20 » |
|
Ma meglesz az EGR dugózás... Kiváncsi vagyok...
Egyik kollégámnak kb 1 éve dugóztam az egr-t az s-max-án (2.0 tdci) azóta sincs hibakódja.
|
|
|
Naplózva
|
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
|
|
|
Sved1K
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3666 Dátum: 2014.03.29 szombat, 07:13:37 » |
|
valakivel fordíttasd le, és úgy gépeld be vagy csak én nem értem?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
atego78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3667 Dátum: 2014.03.29 szombat, 11:24:31 » |
|
Bocsi egy baki nem baki azért van aki értette.Úgy látom fika van bőven a fórumon ,szerintem nem azért jött létre az oldal van ennél fontosabb is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #3668 Dátum: 2014.03.29 szombat, 19:47:42 » |
|
Tomi!
Nekem nem vákumos a turbóm.Csak elelktromos vezérlése van!A vákumszivattyúról is csak 1 cső jön le,az is a fékrásegítőre megy.Máshová nem. Szóval nekem nincs olyan tönkemenős mágnes szelep.
Sőt rájöttem ma az olajcsere alkalmával,hogy az időnkénti cicergés a motortérből-leállított autónál,az a turbó geometria állító karja.30másodpercenként megrángatja a motor,gondolom lerázza a kormot a lapátokról,vagy ilyesmi lehet a célja.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #3669 Dátum: 2014.03.29 szombat, 20:43:28 » |
|
Szóval nekem nincs olyan tönkemenős mágnes szelep.
Még az sincs benne? Mellesleg nekem bekerült a dugó az egr-hez. Eddig nincs hibakód. Akárhogy nyúzom semmi füst nem jön!! Most vagy xar volt eleve az egrem, vagy maga az egész egr rendszer xar, ha ennyi füstöt okoz! HA maga a rendszer xar, akkor a dpfeseknek is javaslom a dugózást mert szerintem nem kevés koromtól menti meg a dpfet!
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Trekxc
|
|
« Új hozzászólás #3670 Dátum: 2014.03.29 szombat, 20:50:37 » |
|
Még az sincs benne? Mellesleg nekem bekerült a dugó az egr-hez. Eddig nincs hibakód. Akárhogy nyúzom semmi füst nem jön!! Most vagy xar volt eleve az egrem, vagy maga az egész egr rendszer xar, ha ennyi füstöt okoz! HA maga a rendszer xar, akkor a dpfeseknek is javaslom a dugózást mert szerintem nem kevés koromtól menti meg a dpfet! Egyetertek a Tomival Nekem is anno a galaxy-m dpf nelkuli volt es bizony kormolt egr kiiktatasa utan semmi Mellesleg ma eloszor regeneralt sztm az mk4-em amiota megvan (egr termeszetesen dugozva 1200 kilcsit mentem vele), megemelkedett a fogyi es nagyon fura pattogo morgo hangja volt azt hittem eloszor valami nagy gaz van. Megvartam meg visszeseik a fogyi es leallitottam remelem holnap nem fog morogni
|
|
|
Naplózva
|
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi 2007 S-max 2.5T M6 2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm 2002 BMW E-46 330 cab M5 Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
|
|
|
atego78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3671 Dátum: 2014.03.29 szombat, 20:56:05 » |
|
Fentiekben írtam hogy le volt vakítva az agr. A szerelő kicserélte gyári tömítést tett a vak helyére. 470 km mentem eddig nemigen dobta a kormot most igen ALF- é a pont . Gondolom eddig csak a hideg levegőt kapta nem keveredett a forró visszaszívott kipufogó gázzal. Szerintem a teljesítmény sem olyan . Holnap vissza is teszem a vak tömítést.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #3672 Dátum: 2014.03.29 szombat, 20:58:15 » |
|
Egyetertek a Tomival Nekem is anno a galaxy-m dpf nelkuli volt es bizony kormolt egr kiiktatasa utan semmi Mellesleg ma eloszor regeneralt sztm az mk4-em amiota megvan (egr termeszetesen dugozva 1200 kilcsit mentem vele), megemelkedett a fogyi es nagyon fura pattogo morgo hangja volt azt hittem eloszor valami nagy gaz van. Megvartam meg visszeseik a fogyi es leallitottam remelem holnap nem fog morogni Mölndal messze van tőletek?
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #3673 Dátum: 2014.03.29 szombat, 20:58:30 » |
|
Még az sincs benne? Mellesleg nekem bekerült a dugó az egr-hez. Eddig nincs hibakód. Akárhogy nyúzom semmi füst nem jön!! Most vagy xar volt eleve az egrem, vagy maga az egész egr rendszer xar, ha ennyi füstöt okoz! HA maga a rendszer xar, akkor a dpfeseknek is javaslom a dugózást mert szerintem nem kevés koromtól menti meg a dpfet! akkó enyém a csikis sék!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #3674 Dátum: 2014.03.29 szombat, 20:59:46 » |
|
akkó enyém a csikis sék! Csikizést is kérsz? 1 nap nem nap. Majd ha miniig nem jön, akkor kapsz egy kakaós séket ó nélkül.
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #3675 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:04:46 » |
|
Fentiekben írtam hogy le volt vakítva az agr. A szerelő kicserélte gyári tömítést tett a vak helyére. 470 km mentem eddig nemigen dobta a kormot most igen ALF- é a pont . Gondolom eddig csak a hideg levegőt kapta nem keveredett a forró visszaszívott kipufogó gázzal. Szerintem a teljesítmény sem olyan . Holnap vissza is teszem a vak tömítést.
Szerintem teljesítményben nem nagyon változhat, mivel ha az autó jobban szeretne menni, több naftát spriccol, ördögi kör ez, mert ettől jobban füstöl... Esetleg a fogyasztás csökkenését tudom elképzelni a tökéletesebb égés miatt.
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
atego78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3676 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:11:22 » |
|
Lehetséges a fogyi biztos jobb. De a hidegebb töltő levegő nagyobbat tágul mint a langyos visszaszívott kevert levegő. igy a teljesítmény is nő
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Trekxc
|
|
« Új hozzászólás #3677 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:17:48 » |
|
Mölndal messze van tőletek?
Off: Nincs messze es vegig autopalya: 255km, 4x-5x evente elmegyek mellette munka miatt. Erdemes ott megnezni valamit?
|
|
|
Naplózva
|
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi 2007 S-max 2.5T M6 2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm 2002 BMW E-46 330 cab M5 Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
|
|
|
Trekxc
|
|
« Új hozzászólás #3678 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:21:02 » |
|
Lehetséges a fogyi biztos jobb. De a hidegebb töltő levegő nagyobbat tágul mint a langyos visszaszívott kevert levegő. igy a teljesítmény is nő
En mindkettot ereztem a galaxy-n sztm! Egyetertek Az MK4-en a fogyin nem ereztem semmit, de teljesitmenyben igen
|
|
|
Naplózva
|
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi 2007 S-max 2.5T M6 2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm 2002 BMW E-46 330 cab M5 Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
|
|
|
atego78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3679 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:23:37 » |
|
17e km mentem ledugózva nekem is erős morgó hangot ad reg-nél azt hittem ez a normális de nem volt különös baja.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Trekxc
|
|
« Új hozzászólás #3680 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:27:03 » |
|
17e km mentem ledugózva nekem is erős morgó hangot ad reg-nél azt hittem ez a normális de nem volt különös baja.
Hat sajnos nekem nincs tapasztalatom, de azt hittem eloszor tonkrement valami a futomuben ugy morgott, kattogott Holnap tesztelem megint megyunk a csaladdal...
|
|
|
Naplózva
|
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi 2007 S-max 2.5T M6 2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm 2002 BMW E-46 330 cab M5 Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #3681 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:36:04 » |
|
Off: Nincs messze es vegig autopalya: 255km, 4x-5x evente elmegyek mellette munka miatt. Erdemes ott megnezni valamit?
Ott laknak nagyon távoli rokonok... És talán szintén mondeóval...
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #3682 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:37:20 » |
|
Hat sajnos nekem nincs tapasztalatom, de azt hittem eloszor tonkrement valami a futomuben ugy morgott, kattogott Holnap tesztelem megint megyunk a csaladdal... Öblösebb, sportosabb hangja lesz a kipuffnak. De lehet hallani, amikro abbahagyja, mert akkor visszaáll a hang is...
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Trekxc
|
|
« Új hozzászólás #3683 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:38:19 » |
|
Ott laknak nagyon távoli rokonok... És talán szintén mondeóval...
Na majd figyelek gondolom van mondeo clubos matricajuk
|
|
|
Naplózva
|
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi 2007 S-max 2.5T M6 2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm 2002 BMW E-46 330 cab M5 Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
|
|
|
Trekxc
|
|
« Új hozzászólás #3684 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:39:30 » |
|
Öblösebb, sportosabb hangja lesz a kipuffnak. De lehet hallani, amikro abbahagyja, mert akkor visszaáll a hang is...
Az nem is zavart, de az a kattogas es pattogas az idegesitett.. Aztan lehet mas gond van es az jott elo..
|
|
|
Naplózva
|
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi 2007 S-max 2.5T M6 2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm 2002 BMW E-46 330 cab M5 Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #3685 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:45:28 » |
|
Az nem is zavart, de az a kattogas es pattogas az idegesitett.. Aztan lehet mas gond van es az jott elo.. Nagyon forró lesz a kipuff, az pattog olyankor rendesen! Ment a hűtőventillátor?
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
atego78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3686 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 11:18:15 » |
|
SZiasztok.Szerelő újabb aranyköpése a levakított agr-ről.Azt mondja azért nem jó ha levan vakítva,ugye dpf és a kipuff torok bözti részben nyomás van ez (eddig igaz is ) ha levan vakítva a nyomás marad vagy nő ahogy tömődik a katalizátor a turbó halálát okozza.Ha nincs levakítva a nyomás csökken ha dogozik az agr mivel a moci feldolgozza egyrészét a nyomásnak. HÁT NEMTUDOM lehet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
atego78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3687 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 11:20:13 » |
|
Javasolja iktassam ki a dpf-et ha lehet programoztassam le vak agr sosem lessz vele gond. pesti taxi-sok ezt csinálják. Van erre lehetőség?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
atego78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3688 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 11:21:21 » |
|
Nemtudom igaz lehet e ez a teoria? ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
atego78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3689 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 11:28:34 » |
|
Azt hozzátette hogy a BMV -nél gyakori ez a hiba a ford-nál sem lehet más a rendszer a hasonlósága miatt.(kati dugulás a turbót kinyirja)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
atego78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3690 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 12:15:42 » |
|
Esetleg ne e ezért reg-el morgósabban
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #3691 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 13:27:03 » |
|
Esetleg ne e ezért reg-el morgósabban
nem.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #3692 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 13:27:17 » |
|
SZiasztok.Szerelő újabb aranyköpése a levakított agr-ről.Azt mondja azért nem jó ha levan vakítva,ugye dpf és a kipuff torok bözti részben nyomás van ez (eddig igaz is ) ha levan vakítva a nyomás marad vagy nő ahogy tömődik a katalizátor a turbó halálát okozza.Ha nincs levakítva a nyomás csökken ha dogozik az agr mivel a moci feldolgozza egyrészét a nyomásnak. HÁT NEMTUDOM lehet.
badarság.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
atego78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3693 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 13:44:06 » |
|
akkor visszateszem a vak tömítést. ALF szerinted a dpf leprogramozhaó???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
atego78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3694 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 13:44:50 » |
|
Vagy kiiktatható?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #3695 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 16:09:43 » |
|
akkor visszateszem a vak tömítést. ALF szerinted a dpf leprogramozhaó???
2.0-nál nem. 2.2-nél igen. 1.8-az nem tudom, hívj fel egy céget, aki ezzel foglalkozik, a múltkor linkeltem, keress vissza.
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #3696 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 16:29:40 » |
|
A PUMA dízel nem PSA! Legalábbis az mk3-ban levő 2.0 tdci-t hívták PUMA dízelnek!
A PSA használja a puma dízelt, a mai napig, ez is a neve. Csak a 2,2-est. Kizárólag a teherszállítókban. Persze, van saját motorkódja. Használják még az 1,3-as fiat dízelt is, és van még az 1,8-as, mitsué. Persze ők ezeket mind HDi-nek hívják, innen eredhet a félreértés.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
atego78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3697 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 18:15:22 » |
|
Sóval akkor semmi baj nem származhat az agr levakítás után? nem károsodhat semmi?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #3698 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 18:39:19 » |
|
Sóval akkor semmi baj nem származhat az agr levakítás után? nem károsodhat semmi?
nem
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #3699 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 18:50:23 » |
|
Sóval akkor semmi baj nem származhat az agr levakítás után? nem károsodhat semmi?
használd a válasz gombot
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.30 vasárnap, 19:03:53 írta Dentcraft »
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
|