Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:19:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 [74] 75 76 77 78 79 80 81 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5259114 alkalommal)
0 Felhasználó és 276 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3650 Dátum: 2014.03.28 péntek, 07:34:23 »

Nem csak elektromos, vákumos is.  Wink
na majd lövök egy képet a 2.2-ről is....... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3651 Dátum: 2014.03.28 péntek, 09:54:48 »

sztem a nepper az mk3-nal tart még..
Felkészültségük tökéletes... Amihez értenek:
1. átvágni a vevőt
2. órát visszatekerni
3. kitakarítatni az autót...
Ebben merül ki minden tudásuk... Amúgy lop-csal-hazudik mind...
PS: Csak egy írna vissza, hogy nem így van. De félek, választ nem kapok!
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.28 péntek, 10:44:01 írta blau4kombi » Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3652 Dátum: 2014.03.28 péntek, 10:03:12 »

Ma meglesz az EGR dugózás... Kiváncsi vagyok...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3653 Dátum: 2014.03.28 péntek, 11:20:54 »

Ma meglesz az EGR dugózás... Kiváncsi vagyok...
mire?pont jó lesz.bár attól függ,hova kapod a dugót..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3654 Dátum: 2014.03.28 péntek, 11:21:47 »

mire?pont jó lesz.bár attól függ,hova kapod a dugót..... eplus2

Én hátulra gondoltam.  vigyor3

A hibakódra leszek igazából kiváncsi...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3655 Dátum: 2014.03.28 péntek, 11:22:09 »

Én hátulra gondoltam.  vigyor3

A hibakódra leszek igazából kiváncsi...
fogadjunk! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3656 Dátum: 2014.03.28 péntek, 11:22:56 »

fogadjunk! vigyor3

Én aztat mondom, hogy lesz.  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3657 Dátum: 2014.03.28 péntek, 11:26:15 »

Én aztat mondom, hogy lesz.  nyes
szerintem nem.akkor én csokis séket kapok,te meg eprest....mint a langyik.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3658 Dátum: 2014.03.28 péntek, 12:16:48 »

szerintem nem.akkor én csokis séket kapok,te meg eprest....mint a langyik.... vigyor3

De miért nem dob?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3659 Dátum: 2014.03.28 péntek, 12:33:00 »

De miért nem dob?
nem mondom meg.meg amúgy is fogadtunk.várd ki az eredményt.de ne kamuzz! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #3660 Dátum: 2014.03.28 péntek, 13:54:37 »

Sziasztok .Én csak egy elektronik szabájzót látok rajta. Kérdésem szerelő levette agr visszavezető csövet hátha levan dugulva tiszta volt. lám alul levan vakítva  egy lemez tömítéssel a kipufogó toroknál.1.5 éve van nálam eddig szuper volt teljesítmény és fogyi is .ez nem okozhat bajt?Huh?? (1.8 tdci 2010 mondi) mármint a turonak? vagy másnak? a téli ezért melegedett lassan télen mondj a szerelő mivel a kipuff gáz ís melegíti a vizet (valóban bele van vezetve a vízrenszer)
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #3661 Dátum: 2014.03.28 péntek, 13:58:31 »

Mármint a kipufogó torok és a egr között van beszerelve un. modine vízmelegítő.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3662 Dátum: 2014.03.28 péntek, 18:54:28 »

Nyema füst.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3663 Dátum: 2014.03.28 péntek, 20:42:46 »

Sziasztok .Én csak egy elektronik szabájzót látok rajta. Kérdésem szerelő levette agr visszavezető csövet hátha levan dugulva tiszta volt. lám alul levan vakítva  egy lemez tömítéssel a kipufogó toroknál.1.5 éve van nálam eddig szuper volt teljesítmény és fogyi is .ez nem okozhat bajt?Huh?? (1.8 tdci 2010 mondi) mármint a turonak? vagy másnak? a téli ezért melegedett lassan télen mondj a szerelő mivel a kipuff gáz ís melegíti a vizet (valóban bele van vezetve a vízrenszer)
valakivel fordíttasd le, és úgy gépeld be  nyes  vagy csak én nem értem?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3664 Dátum: 2014.03.28 péntek, 20:56:55 »

Sziasztok .Én csak egy elektronik szabájzót látok rajta. Kérdésem szerelő levette agr visszavezető csövet hátha levan dugulva tiszta volt. lám alul levan vakítva  egy lemez tömítéssel a kipufogó toroknál.1.5 éve van nálam eddig szuper volt teljesítmény és fogyi is .ez nem okozhat bajt?Huh?? (1.8 tdci 2010 mondi) mármint a turonak? vagy másnak? a téli ezért melegedett lassan télen mondj a szerelő mivel a kipuff gáz ís melegíti a vizet (valóban bele van vezetve a vízrenszer)
annyira jelentéktelen az amit az egr hűtő fűt-merthogy az nem fűti a vizet,hanem hűti a kipufogógázt!és ennyi. nyes
sőt,miután ledugóztam az egr-t,még az csövét és a hőcserélőjét is kivágtam az autóból.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3665 Dátum: 2014.03.28 péntek, 23:10:20 »

Ma meglesz az EGR dugózás... Kiváncsi vagyok...
Egyik kollégámnak kb 1 éve dugóztam az egr-t az s-max-án (2.0 tdci) azóta sincs hibakódja.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #3666 Dátum: 2014.03.29 szombat, 07:13:37 »

valakivel fordíttasd le, és úgy gépeld be  nyes  vagy csak én nem értem?
eljen vigyor3
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #3667 Dátum: 2014.03.29 szombat, 11:24:31 »

Bocsi egy baki nem baki azért van aki értette.Úgy látom fika van bőven a fórumon ,szerintem nem azért jött létre az oldal van ennél fontosabb is
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3668 Dátum: 2014.03.29 szombat, 19:47:42 »

Tomi!

Nekem nem vákumos a turbóm.Csak elelktromos vezérlése van!A vákumszivattyúról is csak 1 cső jön le,az is a fékrásegítőre megy.Máshová nem.
Szóval nekem nincs olyan tönkemenős mágnes szelep.

Sőt rájöttem ma az olajcsere alkalmával,hogy az időnkénti cicergés a motortérből-leállított autónál,az a turbó geometria állító karja.30másodpercenként megrángatja a motor,gondolom lerázza a kormot a lapátokról,vagy ilyesmi lehet a célja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3669 Dátum: 2014.03.29 szombat, 20:43:28 »


Szóval nekem nincs olyan tönkemenős mágnes szelep.



Még az sincs benne?  hehe

Mellesleg nekem bekerült a dugó az egr-hez. Eddig nincs hibakód. Akárhogy nyúzom semmi füst nem jön!!

Most vagy xar volt eleve az egrem, vagy maga az egész egr rendszer xar, ha ennyi füstöt okoz!

HA maga a rendszer xar, akkor a dpfeseknek is javaslom a dugózást mert szerintem nem kevés koromtól menti meg a dpfet!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3670 Dátum: 2014.03.29 szombat, 20:50:37 »

Még az sincs benne?  hehe

Mellesleg nekem bekerült a dugó az egr-hez. Eddig nincs hibakód. Akárhogy nyúzom semmi füst nem jön!!

Most vagy xar volt eleve az egrem, vagy maga az egész egr rendszer xar, ha ennyi füstöt okoz!

HA maga a rendszer xar, akkor a dpfeseknek is javaslom a dugózást mert szerintem nem kevés koromtól menti meg a dpfet!
Egyetertek a Tomival  wave Nekem is anno a galaxy-m dpf nelkuli volt es bizony kormolt egr kiiktatasa utan semmi  eljen

Mellesleg ma eloszor regeneralt sztm az mk4-em amiota megvan (egr termeszetesen dugozva 1200 kilcsit mentem vele), megemelkedett a fogyi es nagyon fura pattogo morgo hangja volt azt hittem eloszor valami nagy gaz van. Megvartam meg visszeseik a fogyi es leallitottam remelem holnap nem fog morogni Huh?
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #3671 Dátum: 2014.03.29 szombat, 20:56:05 »

Fentiekben írtam hogy le volt vakítva az agr. A szerelő kicserélte gyári tömítést tett a vak helyére. 470 km mentem  eddig nemigen dobta a kormot most igen ALF- é a pont . Gondolom eddig csak a hideg levegőt kapta nem keveredett a forró visszaszívott kipufogó gázzal. Szerintem a teljesítmény sem olyan . Holnap vissza is teszem a vak tömítést.


Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3672 Dátum: 2014.03.29 szombat, 20:58:15 »

Egyetertek a Tomival  wave Nekem is anno a galaxy-m dpf nelkuli volt es bizony kormolt egr kiiktatasa utan semmi  eljen

Mellesleg ma eloszor regeneralt sztm az mk4-em amiota megvan (egr termeszetesen dugozva 1200 kilcsit mentem vele), megemelkedett a fogyi es nagyon fura pattogo morgo hangja volt azt hittem eloszor valami nagy gaz van. Megvartam meg visszeseik a fogyi es leallitottam remelem holnap nem fog morogni Huh?

Mölndal messze van tőletek?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3673 Dátum: 2014.03.29 szombat, 20:58:30 »

Még az sincs benne?  hehe

Mellesleg nekem bekerült a dugó az egr-hez. Eddig nincs hibakód. Akárhogy nyúzom semmi füst nem jön!!

Most vagy xar volt eleve az egrem, vagy maga az egész egr rendszer xar, ha ennyi füstöt okoz!

HA maga a rendszer xar, akkor a dpfeseknek is javaslom a dugózást mert szerintem nem kevés koromtól menti meg a dpfet!
akkó enyém a csikis sék! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3674 Dátum: 2014.03.29 szombat, 20:59:46 »

akkó enyém a csikis sék! nyes

Csikizést is kérsz?  laugh

1 nap nem nap. Majd ha miniig nem jön, akkor kapsz egy kakaós séket ó nélkül.   eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3675 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:04:46 »

Fentiekben írtam hogy le volt vakítva az agr. A szerelő kicserélte gyári tömítést tett a vak helyére. 470 km mentem  eddig nemigen dobta a kormot most igen ALF- é a pont . Gondolom eddig csak a hideg levegőt kapta nem keveredett a forró visszaszívott kipufogó gázzal. Szerintem a teljesítmény sem olyan . Holnap vissza is teszem a vak tömítést.




Szerintem teljesítményben nem nagyon változhat, mivel ha az autó jobban szeretne menni, több naftát spriccol, ördögi kör ez, mert ettől jobban füstöl... Esetleg a fogyasztás csökkenését tudom elképzelni a tökéletesebb égés miatt.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #3676 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:11:22 »

Lehetséges a fogyi biztos jobb. De a hidegebb töltő levegő nagyobbat tágul mint a langyos visszaszívott kevert levegő. igy a teljesítmény is nő
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3677 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:17:48 »

Mölndal messze van tőletek?
Off:
Nincs messze es vegig autopalya: 255km, 4x-5x evente elmegyek mellette munka miatt.
Erdemes ott megnezni valamit?
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3678 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:21:02 »

Lehetséges a fogyi biztos jobb. De a hidegebb töltő levegő nagyobbat tágul mint a langyos visszaszívott kevert levegő. igy a teljesítmény is nő
En mindkettot ereztem a galaxy-n sztm! Egyetertek wave
Az MK4-en a fogyin nem ereztem semmit, de teljesitmenyben igen  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #3679 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:23:37 »

17e km mentem ledugózva nekem is erős morgó hangot ad reg-nél azt hittem ez a normális de nem volt különös baja.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3680 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:27:03 »

17e km mentem ledugózva nekem is erős morgó hangot ad reg-nél azt hittem ez a normális de nem volt különös baja.
Hat sajnos nekem nincs tapasztalatom, de azt hittem eloszor tonkrement valami a futomuben ugy morgott, kattogott falbav
Holnap tesztelem megint megyunk a csaladdal...
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3681 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:36:04 »

Off:
Nincs messze es vegig autopalya: 255km, 4x-5x evente elmegyek mellette munka miatt.
Erdemes ott megnezni valamit?

Ott laknak nagyon távoli rokonok... És talán szintén mondeóval...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3682 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:37:20 »

Hat sajnos nekem nincs tapasztalatom, de azt hittem eloszor tonkrement valami a futomuben ugy morgott, kattogott falbav
Holnap tesztelem megint megyunk a csaladdal...

Öblösebb, sportosabb hangja lesz a kipuffnak. De lehet hallani, amikro abbahagyja, mert akkor visszaáll a hang is...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3683 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:38:19 »

Ott laknak nagyon távoli rokonok... És talán szintén mondeóval...
Na majd figyelek  vigyor3 gondolom van mondeo clubos matricajuk  integet2  nyes
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3684 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:39:30 »

Öblösebb, sportosabb hangja lesz a kipuffnak. De lehet hallani, amikro abbahagyja, mert akkor visszaáll a hang is...
Az nem is zavart, de az a kattogas es pattogas az idegesitett..
Aztan lehet mas gond van es az jott elo.. falbav
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3685 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:45:28 »

Az nem is zavart, de az a kattogas es pattogas az idegesitett..
Aztan lehet mas gond van es az jott elo.. falbav

Nagyon forró lesz a kipuff, az pattog olyankor rendesen! Ment a hűtőventillátor?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #3686 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 11:18:15 »

SZiasztok.Szerelő újabb aranyköpése a levakított agr-ről.Azt mondja azért nem jó ha levan vakítva,ugye dpf és a kipuff torok bözti részben nyomás van ez (eddig igaz is ) ha levan vakítva a nyomás marad vagy nő ahogy tömődik a katalizátor a turbó halálát okozza.Ha nincs levakítva a nyomás csökken ha dogozik az agr mivel a moci feldolgozza egyrészét a nyomásnak. HÁT NEMTUDOM lehet.
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #3687 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 11:20:13 »

Javasolja iktassam ki a dpf-et ha lehet programoztassam le vak agr sosem lessz vele gond. pesti taxi-sok ezt csinálják. Van erre lehetőség?Huh?Huh?
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #3688 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 11:21:21 »

Nemtudom igaz lehet e ez a teoria?Huh??
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #3689 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 11:28:34 »

Azt hozzátette hogy a BMV -nél gyakori ez a hiba a ford-nál sem lehet más a rendszer a hasonlósága miatt.(kati dugulás a turbót kinyirja)
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #3690 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 12:15:42 »

Esetleg ne e ezért reg-el morgósabban
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3691 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 13:27:03 »

Esetleg ne e ezért reg-el morgósabban
nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3692 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 13:27:17 »

SZiasztok.Szerelő újabb aranyköpése a levakított agr-ről.Azt mondja azért nem jó ha levan vakítva,ugye dpf és a kipuff torok bözti részben nyomás van ez (eddig igaz is ) ha levan vakítva a nyomás marad vagy nő ahogy tömődik a katalizátor a turbó halálát okozza.Ha nincs levakítva a nyomás csökken ha dogozik az agr mivel a moci feldolgozza egyrészét a nyomásnak. HÁT NEMTUDOM lehet.

badarság.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #3693 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 13:44:06 »

akkor visszateszem a vak tömítést. ALF szerinted a dpf leprogramozhaó???
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #3694 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 13:44:50 »

Vagy kiiktatható?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3695 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 16:09:43 »

akkor visszateszem a vak tömítést. ALF szerinted a dpf leprogramozhaó???

2.0-nál nem.
2.2-nél igen.
1.8-az nem tudom, hívj fel egy céget, aki ezzel foglalkozik, a múltkor linkeltem, keress vissza.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3696 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 16:29:40 »

A PUMA dízel nem PSA! Legalábbis az mk3-ban levő 2.0 tdci-t hívták PUMA dízelnek!

A PSA használja a puma dízelt, a mai napig, ez is a neve. Csak a 2,2-est. Kizárólag a teherszállítókban.
Persze, van saját motorkódja.
Használják még az 1,3-as fiat dízelt is, és van még az 1,8-as, mitsué. Persze ők ezeket mind HDi-nek hívják, innen eredhet a félreértés.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #3697 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 18:15:22 »

Sóval akkor semmi baj nem származhat az agr levakítás után? nem károsodhat semmi?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3698 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 18:39:19 »

Sóval akkor semmi baj nem származhat az agr levakítás után? nem károsodhat semmi?
nem
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3699 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 18:50:23 »

Sóval akkor semmi baj nem származhat az agr levakítás után? nem károsodhat semmi?
használd a válasz gombot  wave
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.30 vasárnap, 19:03:53 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 [74] 75 76 77 78 79 80 81 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.