Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:28:22
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
68
69
70
71
72
73
74
[
75
]
76
77
78
79
80
81
82
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254445 alkalommal)
0 Felhasználó és 85 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3700 Dátum:
2014.03.30 vasárnap, 19:01:40 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2014.03.30 vasárnap, 18:50:23
EGR. és használd a válasz gombot
AGR is helyes. Az opelék szeretik így használni.
(
A
b
G
as
R
ückführungsventil)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3701 Dátum:
2014.03.30 vasárnap, 19:03:33 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.30 vasárnap, 19:01:40
AGR is helyes. Az opelék szeretik így használni.
(
A
b
G
as
R
ückführungsventil)
OK
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3702 Dátum:
2014.03.30 vasárnap, 19:11:52 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.30 vasárnap, 19:01:40
AGR is helyes. Az opelék szeretik így használni.
(
A
b
G
as
R
ückführungsventil)
de kit érdekelnek az opelék?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3703 Dátum:
2014.03.30 vasárnap, 19:18:08 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.30 vasárnap, 19:11:52
de kit érdekelnek az opelék?
Ők szeretik így nevezni........ (mellék információ)
Tehát nem az opel-en van a hangsúly, hanem az AGR-en. Németül úgy rövidítik. Látom megint a lényeget vetted észre!
Nehéz felfogni, mi?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3704 Dátum:
2014.03.30 vasárnap, 20:04:54 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.30 vasárnap, 19:18:08
Ők szeretik így nevezni........ (mellék információ)
Tehát nem az opel-en van a hangsúly, hanem az AGR-en. Németül úgy rövidítik. Látom megint a lényeget vetted észre!
Nehéz felfogni, mi?
ne csúsztass! Opelt írtál nem németet!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3705 Dátum:
2014.03.30 vasárnap, 20:12:17 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.30 vasárnap, 20:04:54
ne csúsztass! Opelt írtál nem németet!
Mert az opel magyar? Vagy cseh?
Szerintem német az...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3706 Dátum:
2014.03.30 vasárnap, 20:14:56 »
Idézetet írta: Angel - 2014.03.30 vasárnap, 20:12:17
Mert az opel magyar? Vagy cseh?
Szerintem német az...
akkor neked is!OPELT ÍRT Vazz,nem németet!Kijafax érdekel itt egy opel?Miért nem írt németet?Mert opelt írt!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3707 Dátum:
2014.03.30 vasárnap, 20:35:21 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.30 vasárnap, 19:01:40
AGR is helyes. Az opelék szeretik így használni.
(
A
b
G
as
R
ückführungsventil)
meg az EGR is
(exhaust gas recirculation)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3708 Dátum:
2014.03.30 vasárnap, 20:46:45 »
Srácok.
Ma nézegettem a motor teret, hogy ha ledugóznám az EGR szelepet, mint az MK3-on, hova is nyúljak. Hát , fogalmam sincs. Nem tudom beazonosítani. Kicsit bonyolult így elsőre. Merre keressem, hova kellene tenni a dugót. Dobni fog hibakódot?
Előre is köszönöm.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3709 Dátum:
2014.03.30 vasárnap, 21:06:38 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.30 vasárnap, 20:14:56
akkor neked is!OPELT ÍRT Vazz,nem németet!Kijafax érdekel itt egy opel?Miért nem írt németet?Mert opelt írt!
És jól is tette, hogy opelt, és nem németet írt, mert az ódi meg a bmw is német, és egyáltalán nem biztos, hogy ők is így nevezik az egr-t.
Ahogy az esp-t sem nevezi mindenki esp-nek, hanem mindenféle menetstabilizátor, meg ilyenek.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3710 Dátum:
2014.03.30 vasárnap, 21:14:20 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.03.30 vasárnap, 20:46:45
Srácok.
Ma nézegettem a motor teret, hogy ha ledugóznám az EGR szelepet, mint az MK3-on, hova is nyúljak. Hát , fogalmam sincs. Nem tudom beazonosítani. Kicsit bonyolult így elsőre. Merre keressem, hova kellene tenni a dugót. Dobni fog hibakódot?
Előre is köszönöm.
Itt olvasgass (képek is vannak)....
http://www.talkford.com/topic/204688-egr-removal-on-a-mk4-mondeo/page-2
https://plus.google.com/photos/106394638911797781521/albums/5641481023699702785?banner=pwa
http://s627.photobucket.com/user/bertye/media/003-1-1.jpg.html
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3711 Dátum:
2014.03.30 vasárnap, 21:24:16 »
Idézetet írta: Angel - 2014.03.30 vasárnap, 21:06:38
És jól is tette, hogy opelt, és nem németet írt, mert az ódi meg a bmw is német, és egyáltalán nem biztos, hogy ők is így nevezik az egr-t.
Ahogy az esp-t sem nevezi mindenki esp-nek, hanem mindenféle menetstabilizátor, meg ilyenek.
még mindig nem érdekel itt egy opel!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3712 Dátum:
2014.03.30 vasárnap, 22:00:47 »
Tisztázzunk valamit. Opel Generalmotors, Ford, Ford USA... Opelnek annyi köze van a németekhez, mint a Fordnak... Szerintem több opelt és fordot csinálnak a német határon kívül, mint belül.
Ami echte német az az Audi és a BMW...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3713 Dátum:
2014.03.30 vasárnap, 22:04:32 »
Én csak annyit írtam, hogy az opelék használják az AGR-t. A német rövidítésből.
De itt sem az opelen volt a hangsúly, hanem az AGR-en, hogy úgy is lehet hívni viszont elterjedtebb az EGR, mint megnevezés.
A többit Alf keverte..........
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3714 Dátum:
2014.03.30 vasárnap, 22:08:02 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.30 vasárnap, 22:04:32
Én csak annyit írtam, hogy az opelék használják az AGR-t. A német rövidítésből.
De itt sem az opelen volt a hangsúly, hanem az AGR-en, hogy úgy is lehet hívni viszont elterjedtebb az EGR, mint megnevezés.
A többit Alf keverte..........
Bár hülyén hangzik az AGR de mindenki megérti... Itt ford fórumon hívjuk csak egr-nek, mert még a dojcs fórumokon is úgy írják...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3715 Dátum:
2014.03.31 hétfő, 07:44:17 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.30 vasárnap, 22:00:47
Tisztázzunk valamit. Opel Generalmotors, Ford, Ford USA... Opelnek annyi köze van a németekhez, mint a Fordnak... Szerintem több opelt és fordot csinálnak a német határon kívül, mint belül.
De a központjuk a németeknél van. Az elnevezések általában németek.
Míg a ford angol alapú.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3716 Dátum:
2014.03.31 hétfő, 09:27:33 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.29 szombat, 21:45:28
Nagyon forró lesz a kipuff, az pattog olyankor rendesen! Ment a hűtőventillátor?
Igen sztm ment
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3717 Dátum:
2014.03.31 hétfő, 11:09:14 »
Idézetet írta: Angel - 2014.03.31 hétfő, 07:44:17
De a központjuk a németeknél van. Az elnevezések általában németek.
Míg a ford angol alapú.
ilyen alapon akkor itt mindenképp EGR-nek kell hívnunk!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3718 Dátum:
2014.03.31 hétfő, 11:11:13 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.30 vasárnap, 22:04:32
Én csak annyit írtam, hogy az opelék használják az AGR-t. A német rövidítésből.
De itt sem az opelen volt a hangsúly, hanem az AGR-en, hogy úgy is lehet hívni viszont elterjedtebb az EGR, mint megnevezés.
A többit Alf keverte..........
nincs itt keveredés.egy ford fórumon ne hozz opel példát mert az itt nem helytálló,még akkor sem,ha ugyanarról az alkatrészről beszélünk.
Megen hülyeséget beszélsz,aztán csúsztacc,és kiakarod dumálni magad.Én meg nyomom az unreget!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3719 Dátum:
2014.03.31 hétfő, 15:23:19 »
Elhagytam a motor olajbeöntő kupakját.
A III-as mondeo-é érezhetően erősebben zár mint a IV-esé. Mondjuk a IV-esnél legalább van egy törés az olajbeöntőnél és nem csapta ki az olajat, de azért két liter így is elpárolgott belőle. Olajszint még nem jelzett semmit mert a nivó minimumnál volt. Pont töltöttem volna fel a ablakmosót akkor láttam, hogy valami hiányzik.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3720 Dátum:
2014.03.31 hétfő, 15:27:13 »
Idézetet írta: stealt - 2014.03.31 hétfő, 15:23:19
Elhagytam a motor olajbeöntő kupakját.
A III-as mondeo-é érezhetően erősebben zár mint a IV-esé. Mondjuk a IV-esnél legalább van egy törés az olajbeöntőnél és nem csapta ki az olajat, de azért két liter így is elpárolgott belőle. Olajszint még nem jelzett semmit mert a nivó minimumnál volt. Pont töltöttem volna fel a ablakmosót akkor láttam, hogy valami hiányzik.
Olajbeöntőbe ablakmosót töltesz
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3721 Dátum:
2014.03.31 hétfő, 15:29:55 »
Idézetet írta: stealt - 2014.03.31 hétfő, 15:23:19
Elhagytam a motor olajbeöntő kupakját.
A III-as mondeo-é érezhetően erősebben zár mint a IV-esé. Mondjuk a IV-esnél legalább van egy törés az olajbeöntőnél és nem csapta ki az olajat, de azért két liter így is elpárolgott belőle. Olajszint még nem jelzett semmit mert a nivó minimumnál volt. Pont töltöttem volna fel a ablakmosót akkor láttam, hogy valami hiányzik.
Nem volt visszacsavarva rendesen??
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3722 Dátum:
2014.03.31 hétfő, 15:32:53 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.31 hétfő, 15:29:55
Nem volt visszacsavarva rendesen??
Amikor én néztem utoljára akkor még vissza volt csavarva.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3723 Dátum:
2014.03.31 hétfő, 15:39:24 »
Idézetet írta: stealt - 2014.03.31 hétfő, 15:32:53
Amikor én néztem utoljára akkor még vissza volt csavarva.
Akkor ez valami fordos faceliftesítés? 10 eurocenttel olcsóbban hoztak sapkát kínából?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3724 Dátum:
2014.03.31 hétfő, 15:44:34 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.31 hétfő, 15:39:24
Akkor ez valami fordos faceliftesítés? 10 eurocenttel olcsóbban hoztak sapkát kínából?
Szerintem rohadjanak meg, de sajnos az lehet.
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3725 Dátum:
2014.03.31 hétfő, 18:19:26 »
Idézetet írta: stealt - 2014.03.31 hétfő, 15:44:34
Szerintem rohadjanak meg, de sajnos az lehet.
Nem feltételezem rólad, de ugye nem engedted ellenőrizni benzinkúton az olajat, igaz?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3726 Dátum:
2014.03.31 hétfő, 23:21:29 »
Idézetet írta: Candle - 2014.03.31 hétfő, 18:19:26
Nem feltételezem rólad, de ugye nem engedted ellenőrizni benzinkúton az olajat, igaz?
Nem, mert a mondeoknál nem kell 1-2 naponta ( tankoláskor) olajszintet ellenőrizni mivel a TDCi-k nem eszik az olajat.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3727 Dátum:
2014.04.01 kedd, 09:19:59 »
EGR dugózáskor direkt lepucoltam a kormot a kipuff végről... Majd egy autópályás üzem után lefotózóm, de eddig semmi lerakódás.
Xar volt az egr-em, vagy maga az agr (
) rendszer ilyen xar?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3728 Dátum:
2014.04.01 kedd, 10:22:55 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.01 kedd, 09:19:59
EGR dugózáskor direkt lepucoltam a kormot a kipuff végről... Majd egy autópályás üzem után lefotózóm, de eddig semmi lerakódás.
Xar volt az egr-em, vagy maga az agr (
) rendszer ilyen xar?
itt csak az iditóák hívják agr-nek.szóval figyelj oda mit írsz!
nem volt az xar,csak működött.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3729 Dátum:
2014.04.01 kedd, 14:32:51 »
Sziasztok. Tudna valaki címet adni aki dtf suűrőt kiiktatná és leprogramozná?? (persze egy normális szakit aki nem vaszi ki a katalizátort) CSak a dtf szürőt
Naplózva
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3730 Dátum:
2014.04.01 kedd, 14:55:00 »
Azt mondja egy Szegedi csávó elvileg nem megodható az 1.8 nál
Naplózva
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3731 Dátum:
2014.04.01 kedd, 15:18:33 »
Idézetet írta: atego78 - 2014.04.01 kedd, 14:55:00
Azt mondja egy Szegedi csávó elvileg nem megodható az 1.8 nál
Na, Te is szegedi vagy? Én is!
Naplózva
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3732 Dátum:
2014.04.01 kedd, 15:20:38 »
2.0 TDCI 140 LE, EURO5 DPF szűrős motorhoz milyen olajat ajánlotok? Jó a gyári Motorcraft 5W-30-as? Ajánlottak még AZ MEISTER TEILE olajat is, de azt nem ismerem.
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3733 Dátum:
2014.04.01 kedd, 16:14:17 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.01 kedd, 15:20:38
2.0 TDCI 140 LE, EURO5 DPF szűrős motorhoz milyen olajat ajánlotok? Jó a gyári Motorcraft 5W-30-as? Ajánlottak még AZ MEISTER TEILE olajat is, de azt nem ismerem.
miért kell variálni? legalább indokolnád meg... tedd bele ami belevaló gyári, vagy amit az unix/bárdi stb. ajánl kategórián belül.
ez nem suzuki. tessék beletenni ami belevaló.
Naplózva
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3734 Dátum:
2014.04.01 kedd, 16:24:13 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.04.01 kedd, 16:14:17
miért kell variálni? legalább indokolnád meg... tedd bele ami belevaló gyári, vagy amit az unix/bárdi stb. ajánl kategórián belül.
ez nem suzuki. tessék beletenni ami belevaló.
Rápacsáltál, mert pont az UNIX ajánlja ezt az AZ MEISTER TEILE történetet:
http://www.olajrengeteg.hu/item/244276
A marketing szöveg jó, de hogy igaz-e....
Továbbá olajcsere előtt erősen gondolkodom egy Pro-Tec-es motortér mosáson, 135.000 km van a gépben, szerintem jót tenne neki, másik autómnál is használtam már, még a leragadt hidrotőkéket is felszabadította.
Valamint a Pro-Tec-nek van egy DPF szűrő tisztító adalékjai is, a motormosóval ellentétben ezt nem ismerem. Vajon jó lehet?
http://www.pro-tec.hu/content.php?s=putart&f=proputart1&id=p34ortwi6yc6o7f9&submenu=a9nll9zmiwp37th9
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3735 Dátum:
2014.04.01 kedd, 16:38:41 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.01 kedd, 16:24:13
Rápacsáltál, mert pont az UNIX ajánlja ezt az AZ MEISTER TEILE történetet:
http://www.olajrengeteg.hu/item/244276
A marketing szöveg jó, de hogy igaz-e....
Továbbá olajcsere előtt erősen gondolkodom egy Pro-Tec-es motortér mosáson, 135.000 km van a gépben, szerintem jót tenne neki, másik autómnál is használtam már, még a leragadt hidrotőkéket is felszabadította.
Valamint a Pro-Tec-nek van egy DPF szűrő tisztító adalékjai is, a motormosóval ellentétben ezt nem ismerem. Vajon jó lehet?
http://www.pro-tec.hu/content.php?s=putart&f=proputart1&id=p34ortwi6yc6o7f9&submenu=a9nll9zmiwp37th9
Ez az olaj ACEA A3/B4 C3 minősítésű, míg a fordé ACEA A5/B5 és Ford WSS-M2C-913-C (utóbbi ugyanaz, mint az ACEA C3) Tehát papíron a Ford olaj jobb paraméterekkel bír, viszont olcsóbb, cserébe elterjedt, ismert és bevált.
De, szíved joga azt önteni a motorba ami jól esik.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3736 Dátum:
2014.04.01 kedd, 16:59:21 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.01 kedd, 15:20:38
2.0 TDCI 140 LE, EURO5 DPF szűrős motorhoz milyen olajat ajánlotok? Jó a gyári Motorcraft 5W-30-as? Ajánlottak még AZ MEISTER TEILE olajat is, de azt nem ismerem.
A gyári olaj teljesen jó bele. Nyugodtan belerakhatod. Az MKIII-nál és a IV-esnél is csak gyári olaj lett beletöltve mindig. Ez való bele. Rakhatsz bele drágább olajat is de csak felesleges pénzkidobás.
Naplózva
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3737 Dátum:
2014.04.01 kedd, 18:07:04 »
Majdnem nagy átverés áldozata lettem , Pesten két céget is felhívtam dtf kiiktatása ügyében válasz persze gyere 50000ft 1.8-ast pont megtudják csinálni.Egyeztettünk is időpontot De szerencsémre az a szerelő hívott fel, aki ajánlotta hogy vakítsam le az egr-t, utánajárt a ford szervízben lelehet e programozni a válasz nem kell 1.8 - ban NINCS DTF Símán átvertek vola.Felhívtam a céget aki adta az árajánlatot mondván hogy szólhattak volna hogy nincs benne, ők váltig álítják hogy uána néztek van benne nem akartak átverni.Mondta fogy utána nézettem az egyik ford képviseletnél ők jobban tudják szerintem erre kinyomta a telt ennyi. Kibe bízzon a polgár?
??
Viszont jóhír az mk4 1.8 tábornak.
Naplózva
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3738 Dátum:
2014.04.01 kedd, 18:13:39 »
Kiiktatni azért akartam (azt ami nincs )sok a városi használat a rövid távok ne okozzon később bajt.
igen a Tipus ismeret hiánya.Igy ez is kipipálva
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3739 Dátum:
2014.04.01 kedd, 18:16:55 »
Idézetet írta: atego78 - 2014.04.01 kedd, 18:07:04
Majdnem nagy átverés áldozata lettem , Pesten két céget is felhívtam dtf kiiktatása ügyében válasz persze gyere 50000ft 1.8-ast pont megtudják csinálni.Egyeztettünk is időpontot De szerencsémre az a szerelő hívott fel, aki ajánlotta hogy vakítsam le az egr-t, utánajárt a ford szervízben lelehet e programozni a válasz nem kell 1.8 - ban NINCS DTF Símán átvertek vola.Felhívtam a céget aki adta az árajánlatot mondván hogy szólhattak volna hogy nincs benne, ők váltig álítják hogy uána néztek van benne nem akartak átverni.Mondta fogy utána nézettem az egyik ford képviseletnél ők jobban tudják szerintem erre kinyomta a telt ennyi. Kibe bízzon a polgár?
??
Viszont jóhír az mk4 1.8 tábornak.
itt is tudták volna mondani a srácok !
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3740 Dátum:
2014.04.01 kedd, 19:12:09 »
Idézetet írta: stealt - 2014.04.01 kedd, 16:59:21
A gyári olaj teljesen jó bele. Nyugodtan belerakhatod. Az MKIII-nál és a IV-esnél is csak gyári olaj lett beletöltve mindig. Ez való bele. Rakhatsz bele drágább olajat is de csak felesleges pénzkidobás.
Kösz a válaszokat, én is inkább a Motorcraft felé húzok, ami szerintem Castrol, úgyhogy marad az, előtte egy Pro-Tec-es átmosással.
A DPF szűrő tisztító adalékról ezek szerint nincs tapasztalat? Érhet valamit, vagy parasztvakítás? Picit bízom benne, mert a Pro-Tec jó cuccokat gyárt.
Naplózva
PensaCola
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 242
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3741 Dátum:
2014.04.01 kedd, 20:19:09 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.04.01 kedd, 18:16:55
itt is tudták volna mondani a srácok !
Mijaza DTF???
Naplózva
MKIV 1.8 TDCi 125 LE Ghia Executive, 18" 5Y
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3742 Dátum:
2014.04.01 kedd, 20:19:50 »
Idézetet írta: PensaCola - 2014.04.01 kedd, 20:19:09
Mijaza DTF???
pdf!
részecskeszűrő
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3743 Dátum:
2014.04.01 kedd, 20:20:52 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.01 kedd, 19:12:09
Kösz a válaszokat, én is inkább a Motorcraft felé húzok, ami szerintem Castrol, úgyhogy marad az, előtte egy Pro-Tec-es átmosással.
A DPF szűrő tisztító adalékról ezek szerint nincs tapasztalat? Érhet valamit, vagy parasztvakítás? Picit bízom benne, mert a Pro-Tec jó cuccokat gyárt.
Motocraftra atomeed nagyon panaszkodott!! Ráadásul a biztos, hogy nem castrol, viszont a ford flakonos valószínű az(BP)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
PensaCola
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 242
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3744 Dátum:
2014.04.01 kedd, 20:21:23 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.04.01 kedd, 20:19:50
pdf!
részecskeszűrő
Akkor viszont DPF (valószínű elírtad
), azt tudom mi, de mért írt a kolléga DTF-et, ami nincs is az 1.8-ban...
Naplózva
MKIV 1.8 TDCi 125 LE Ghia Executive, 18" 5Y
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3745 Dátum:
2014.04.01 kedd, 20:21:56 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.04.01 kedd, 20:19:50
pdf!
részecskeszűrő
Nem-nem, dtc, azaz hibakód.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3746 Dátum:
2014.04.01 kedd, 20:22:46 »
Idézetet írta: PensaCola - 2014.04.01 kedd, 20:21:23
Akkor viszont DPF (valószínű elírtad
), azt tudom mi, de mért írt a kolléga DTF-et, ami nincs is az 1.8-ban...
Dtf 2.0-ban és 2.2-ben sincs.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3747 Dátum:
2014.04.01 kedd, 20:26:27 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.01 kedd, 20:20:52
Motocraftra atomeed nagyon panaszkodott!! Ráadásul a biztos, hogy nem castrol, viszont a ford flakonos valószínű az(BP)
Na, akkor most legyen okos a user! Mit panaszkodott rá? Más, azaz Ti mit használtok?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3748 Dátum:
2014.04.01 kedd, 20:27:23 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.01 kedd, 20:26:27
Na, akkor most legyen okos a user! Mit panaszkodott rá? Más, azaz Ti mit használtok?
Én csak Fordot, és elég régóta, és elég sok autóban!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3749 Dátum:
2014.04.01 kedd, 20:37:30 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.04.01 kedd, 20:26:27
Na, akkor most legyen okos a user! Mit panaszkodott rá? Más, azaz Ti mit használtok?
Én szintén Fordot...
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Oldalak:
1
...
68
69
70
71
72
73
74
[
75
]
76
77
78
79
80
81
82
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ