Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:42:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5255764 alkalommal)
Gejza és 72 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3700 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 19:01:40 »

EGR.   és használd a válasz gombot  wave

AGR is helyes. Az opelék szeretik így használni.
(AbGasRückführungsventil)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3701 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 19:03:33 »

AGR is helyes. Az opelék szeretik így használni.
(AbGasRückführungsventil)
OK
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3702 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 19:11:52 »

AGR is helyes. Az opelék szeretik így használni.
(AbGasRückführungsventil)
de kit érdekelnek az opelék? uglystupid2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3703 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 19:18:08 »

de kit érdekelnek az opelék? uglystupid2

Ők szeretik így nevezni........ (mellék információ)
Tehát nem az opel-en van a hangsúly, hanem az AGR-en. Németül úgy rövidítik.    Látom megint a lényeget vetted észre!  taps
Nehéz felfogni, mi? uglystupid2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3704 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 20:04:54 »

Ők szeretik így nevezni........ (mellék információ)
Tehát nem az opel-en van a hangsúly, hanem az AGR-en. Németül úgy rövidítik.    Látom megint a lényeget vetted észre!  taps
Nehéz felfogni, mi? uglystupid2

ne csúsztass! Opelt írtál nem németet! idiot2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3705 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 20:12:17 »

ne csúsztass! Opelt írtál nem németet! idiot2

Mert az opel magyar? Vagy cseh?  vigyor3 Szerintem német az...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3706 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 20:14:56 »

Mert az opel magyar? Vagy cseh?  vigyor3 Szerintem német az...
akkor neked is!OPELT ÍRT Vazz,nem németet!Kijafax érdekel itt egy opel?Miért nem írt németet?Mert opelt írt! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3707 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 20:35:21 »

AGR is helyes. Az opelék szeretik így használni.
(AbGasRückführungsventil)

meg az EGR is
(exhaust gas recirculation)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #3708 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 20:46:45 »

Srácok.
 Ma nézegettem a motor teret, hogy ha ledugóznám az EGR szelepet, mint az MK3-on, hova is nyúljak. Hát , fogalmam sincs. Nem tudom beazonosítani. Kicsit bonyolult így elsőre. Merre keressem, hova kellene tenni a dugót. Dobni fog hibakódot?
Előre is köszönöm.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3709 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 21:06:38 »

akkor neked is!OPELT ÍRT Vazz,nem németet!Kijafax érdekel itt egy opel?Miért nem írt németet?Mert opelt írt! Wink

És jól is tette, hogy opelt, és nem németet írt, mert az ódi meg a bmw is német, és egyáltalán nem biztos, hogy ők is így nevezik az egr-t.
Ahogy az esp-t sem nevezi mindenki esp-nek, hanem mindenféle menetstabilizátor, meg ilyenek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3710 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 21:14:20 »

Srácok.
 Ma nézegettem a motor teret, hogy ha ledugóznám az EGR szelepet, mint az MK3-on, hova is nyúljak. Hát , fogalmam sincs. Nem tudom beazonosítani. Kicsit bonyolult így elsőre. Merre keressem, hova kellene tenni a dugót. Dobni fog hibakódot?
Előre is köszönöm.


Itt olvasgass (képek is vannak).... http://www.talkford.com/topic/204688-egr-removal-on-a-mk4-mondeo/page-2
https://plus.google.com/photos/106394638911797781521/albums/5641481023699702785?banner=pwa
http://s627.photobucket.com/user/bertye/media/003-1-1.jpg.html
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3711 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 21:24:16 »

És jól is tette, hogy opelt, és nem németet írt, mert az ódi meg a bmw is német, és egyáltalán nem biztos, hogy ők is így nevezik az egr-t.
Ahogy az esp-t sem nevezi mindenki esp-nek, hanem mindenféle menetstabilizátor, meg ilyenek.
még mindig nem érdekel itt egy opel! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3712 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 22:00:47 »

Tisztázzunk valamit. Opel Generalmotors, Ford, Ford USA... Opelnek annyi köze van a németekhez, mint a Fordnak... Szerintem több opelt és fordot csinálnak a német határon kívül, mint belül.

Ami echte német az az Audi és a BMW...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3713 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 22:04:32 »

Én csak annyit írtam, hogy az opelék használják az AGR-t. A német rövidítésből.
De itt sem az opelen volt a hangsúly, hanem az AGR-en, hogy úgy is lehet hívni viszont elterjedtebb az EGR, mint megnevezés.

A többit Alf keverte..........
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3714 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 22:08:02 »

Én csak annyit írtam, hogy az opelék használják az AGR-t. A német rövidítésből.
De itt sem az opelen volt a hangsúly, hanem az AGR-en, hogy úgy is lehet hívni viszont elterjedtebb az EGR, mint megnevezés.

A többit Alf keverte..........

Bár hülyén hangzik az AGR de mindenki megérti... Itt ford fórumon hívjuk csak egr-nek, mert még a dojcs fórumokon is úgy írják...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3715 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 07:44:17 »

Tisztázzunk valamit. Opel Generalmotors, Ford, Ford USA... Opelnek annyi köze van a németekhez, mint a Fordnak... Szerintem több opelt és fordot csinálnak a német határon kívül, mint belül.

De a központjuk a németeknél van. Az elnevezések általában németek.
Míg a ford angol alapú.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3716 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 09:27:33 »

Nagyon forró lesz a kipuff, az pattog olyankor rendesen! Ment a hűtőventillátor?
Igen sztm ment  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3717 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 11:09:14 »

De a központjuk a németeknél van. Az elnevezések általában németek.
Míg a ford angol alapú.
ilyen alapon akkor itt mindenképp EGR-nek kell hívnunk! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3718 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 11:11:13 »

Én csak annyit írtam, hogy az opelék használják az AGR-t. A német rövidítésből.
De itt sem az opelen volt a hangsúly, hanem az AGR-en, hogy úgy is lehet hívni viszont elterjedtebb az EGR, mint megnevezés.

A többit Alf keverte..........
nincs itt keveredés.egy ford fórumon ne hozz opel példát mert az itt nem helytálló,még akkor sem,ha ugyanarról az alkatrészről beszélünk.
Megen hülyeséget beszélsz,aztán csúsztacc,és kiakarod dumálni magad.Én meg nyomom az unreget! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3719 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 15:23:19 »

Elhagytam a motor olajbeöntő kupakját. falbav A III-as mondeo-é érezhetően erősebben zár mint a IV-esé. Mondjuk a IV-esnél legalább van egy törés az olajbeöntőnél és nem csapta ki az olajat, de azért két liter így is elpárolgott belőle. Olajszint még nem jelzett semmit mert a nivó minimumnál volt. Pont töltöttem volna fel a ablakmosót akkor láttam, hogy valami hiányzik.  Undecided
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3720 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 15:27:13 »

Elhagytam a motor olajbeöntő kupakját. falbav A III-as mondeo-é érezhetően erősebben zár mint a IV-esé. Mondjuk a IV-esnél legalább van egy törés az olajbeöntőnél és nem csapta ki az olajat, de azért két liter így is elpárolgott belőle. Olajszint még nem jelzett semmit mert a nivó minimumnál volt. Pont töltöttem volna fel a ablakmosót akkor láttam, hogy valami hiányzik.  Undecided
Olajbeöntőbe ablakmosót töltesz  wow1   hehe
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3721 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 15:29:55 »

Elhagytam a motor olajbeöntő kupakját. falbav A III-as mondeo-é érezhetően erősebben zár mint a IV-esé. Mondjuk a IV-esnél legalább van egy törés az olajbeöntőnél és nem csapta ki az olajat, de azért két liter így is elpárolgott belőle. Olajszint még nem jelzett semmit mert a nivó minimumnál volt. Pont töltöttem volna fel a ablakmosót akkor láttam, hogy valami hiányzik.  Undecided

Nem volt visszacsavarva rendesen??
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3722 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 15:32:53 »

Nem volt visszacsavarva rendesen??
Amikor én néztem utoljára akkor még vissza volt csavarva.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3723 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 15:39:24 »

Amikor én néztem utoljára akkor még vissza volt csavarva.

Akkor ez valami fordos faceliftesítés? 10 eurocenttel olcsóbban hoztak sapkát kínából?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3724 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 15:44:34 »

Akkor ez valami fordos faceliftesítés? 10 eurocenttel olcsóbban hoztak sapkát kínából?
Szerintem rohadjanak meg, de sajnos az lehet.  falbav
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #3725 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 18:19:26 »

Szerintem rohadjanak meg, de sajnos az lehet.  falbav

Nem feltételezem rólad, de ugye nem engedted ellenőrizni benzinkúton az olajat, igaz?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3726 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 23:21:29 »

Nem feltételezem rólad, de ugye nem engedted ellenőrizni benzinkúton az olajat, igaz?
Nem, mert a mondeoknál nem kell 1-2 naponta ( tankoláskor) olajszintet ellenőrizni mivel a TDCi-k nem eszik az olajat.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3727 Dátum: 2014.04.01 kedd, 09:19:59 »

EGR dugózáskor direkt lepucoltam a kormot a kipuff végről... Majd egy autópályás üzem után lefotózóm, de eddig semmi lerakódás.

Xar volt az egr-em, vagy maga az agr ( eplus2) rendszer ilyen xar?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3728 Dátum: 2014.04.01 kedd, 10:22:55 »

EGR dugózáskor direkt lepucoltam a kormot a kipuff végről... Majd egy autópályás üzem után lefotózóm, de eddig semmi lerakódás.

Xar volt az egr-em, vagy maga az agr ( eplus2) rendszer ilyen xar?
itt csak az iditóák hívják agr-nek.szóval figyelj oda mit írsz! eplus2

nem volt az xar,csak működött..... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #3729 Dátum: 2014.04.01 kedd, 14:32:51 »

Sziasztok. Tudna valaki címet adni aki dtf suűrőt kiiktatná és leprogramozná?? (persze egy normális szakit aki nem vaszi ki a katalizátort) CSak a dtf szürőt
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #3730 Dátum: 2014.04.01 kedd, 14:55:00 »

Azt mondja egy Szegedi csávó elvileg nem megodható az 1.8 nál Huh?
Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #3731 Dátum: 2014.04.01 kedd, 15:18:33 »

Azt mondja egy Szegedi csávó elvileg nem megodható az 1.8 nál Huh?

Na, Te is szegedi vagy? Én is!  wave
Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #3732 Dátum: 2014.04.01 kedd, 15:20:38 »

2.0 TDCI 140 LE, EURO5 DPF szűrős motorhoz milyen olajat ajánlotok? Jó a gyári Motorcraft 5W-30-as? Ajánlottak még AZ MEISTER TEILE olajat is, de azt nem ismerem.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #3733 Dátum: 2014.04.01 kedd, 16:14:17 »

2.0 TDCI 140 LE, EURO5 DPF szűrős motorhoz milyen olajat ajánlotok? Jó a gyári Motorcraft 5W-30-as? Ajánlottak még AZ MEISTER TEILE olajat is, de azt nem ismerem.
miért kell variálni?  legalább indokolnád meg... tedd bele ami belevaló gyári, vagy amit az unix/bárdi stb. ajánl kategórián belül.
ez nem suzuki. tessék beletenni ami belevaló.  Roll Eyes
Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #3734 Dátum: 2014.04.01 kedd, 16:24:13 »

miért kell variálni?  legalább indokolnád meg... tedd bele ami belevaló gyári, vagy amit az unix/bárdi stb. ajánl kategórián belül.
ez nem suzuki. tessék beletenni ami belevaló.  Roll Eyes

Rápacsáltál, mert pont az UNIX ajánlja ezt az AZ MEISTER TEILE történetet:

http://www.olajrengeteg.hu/item/244276


A marketing szöveg jó, de hogy igaz-e....
Továbbá olajcsere előtt erősen gondolkodom egy Pro-Tec-es motortér mosáson, 135.000 km van a gépben, szerintem jót tenne neki, másik autómnál is használtam már, még a leragadt hidrotőkéket is felszabadította.
Valamint a Pro-Tec-nek van egy DPF szűrő tisztító adalékjai is, a motormosóval ellentétben ezt nem ismerem. Vajon jó lehet?

http://www.pro-tec.hu/content.php?s=putart&f=proputart1&id=p34ortwi6yc6o7f9&submenu=a9nll9zmiwp37th9
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3735 Dátum: 2014.04.01 kedd, 16:38:41 »

Rápacsáltál, mert pont az UNIX ajánlja ezt az AZ MEISTER TEILE történetet:

http://www.olajrengeteg.hu/item/244276


A marketing szöveg jó, de hogy igaz-e....
Továbbá olajcsere előtt erősen gondolkodom egy Pro-Tec-es motortér mosáson, 135.000 km van a gépben, szerintem jót tenne neki, másik autómnál is használtam már, még a leragadt hidrotőkéket is felszabadította.
Valamint a Pro-Tec-nek van egy DPF szűrő tisztító adalékjai is, a motormosóval ellentétben ezt nem ismerem. Vajon jó lehet?

http://www.pro-tec.hu/content.php?s=putart&f=proputart1&id=p34ortwi6yc6o7f9&submenu=a9nll9zmiwp37th9
Ez az olaj ACEA A3/B4 C3 minősítésű, míg a fordé ACEA A5/B5 és Ford WSS-M2C-913-C (utóbbi ugyanaz, mint az ACEA C3) Tehát papíron a Ford olaj jobb paraméterekkel bír, viszont olcsóbb, cserébe elterjedt, ismert és bevált.

De, szíved joga azt önteni a motorba ami jól esik.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3736 Dátum: 2014.04.01 kedd, 16:59:21 »

2.0 TDCI 140 LE, EURO5 DPF szűrős motorhoz milyen olajat ajánlotok? Jó a gyári Motorcraft 5W-30-as? Ajánlottak még AZ MEISTER TEILE olajat is, de azt nem ismerem.
A gyári olaj teljesen jó bele. Nyugodtan belerakhatod. Az MKIII-nál és a IV-esnél is csak gyári olaj lett beletöltve mindig. Ez való bele. Rakhatsz bele drágább olajat is de csak felesleges pénzkidobás.
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #3737 Dátum: 2014.04.01 kedd, 18:07:04 »

Majdnem nagy átverés áldozata lettem , Pesten két céget is felhívtam dtf kiiktatása ügyében válasz persze gyere 50000ft 1.8-ast pont megtudják csinálni.Egyeztettünk is időpontot De szerencsémre az a szerelő hívott fel, aki ajánlotta hogy vakítsam le az egr-t, utánajárt a ford szervízben lelehet e programozni a válasz nem kell 1.8 - ban NINCS DTF  Símán átvertek vola.Felhívtam a céget aki adta az árajánlatot mondván hogy szólhattak volna hogy nincs benne, ők váltig álítják hogy uána néztek  van benne nem akartak átverni.Mondta fogy utána nézettem az egyik ford képviseletnél ők jobban tudják szerintem erre kinyomta a telt ennyi. Kibe bízzon a polgár?Huh?Huh???
Viszont jóhír az mk4 1.8 tábornak.
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #3738 Dátum: 2014.04.01 kedd, 18:13:39 »

Kiiktatni azért akartam (azt ami nincs )sok a városi használat  a rövid távok ne okozzon később bajt.
igen a Tipus ismeret hiánya.Igy ez is kipipálva
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3739 Dátum: 2014.04.01 kedd, 18:16:55 »

Majdnem nagy átverés áldozata lettem , Pesten két céget is felhívtam dtf kiiktatása ügyében válasz persze gyere 50000ft 1.8-ast pont megtudják csinálni.Egyeztettünk is időpontot De szerencsémre az a szerelő hívott fel, aki ajánlotta hogy vakítsam le az egr-t, utánajárt a ford szervízben lelehet e programozni a válasz nem kell 1.8 - ban NINCS DTF  Símán átvertek vola.Felhívtam a céget aki adta az árajánlatot mondván hogy szólhattak volna hogy nincs benne, ők váltig álítják hogy uána néztek  van benne nem akartak átverni.Mondta fogy utána nézettem az egyik ford képviseletnél ők jobban tudják szerintem erre kinyomta a telt ennyi. Kibe bízzon a polgár?Huh?Huh???
Viszont jóhír az mk4 1.8 tábornak.
hehe
itt is tudták volna mondani a srácok !
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #3740 Dátum: 2014.04.01 kedd, 19:12:09 »

A gyári olaj teljesen jó bele. Nyugodtan belerakhatod. Az MKIII-nál és a IV-esnél is csak gyári olaj lett beletöltve mindig. Ez való bele. Rakhatsz bele drágább olajat is de csak felesleges pénzkidobás.


Kösz a válaszokat, én is inkább a Motorcraft felé húzok, ami szerintem Castrol, úgyhogy marad az, előtte egy Pro-Tec-es átmosással.
A DPF szűrő tisztító adalékról ezek szerint nincs tapasztalat? Érhet valamit, vagy parasztvakítás? Picit bízom benne, mert a Pro-Tec jó cuccokat gyárt.
Naplózva
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #3741 Dátum: 2014.04.01 kedd, 20:19:09 »

hehe
itt is tudták volna mondani a srácok !
Mijaza DTF???  help
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3742 Dátum: 2014.04.01 kedd, 20:19:50 »

Mijaza DTF???  help
pdf!
részecskeszűrő nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3743 Dátum: 2014.04.01 kedd, 20:20:52 »


Kösz a válaszokat, én is inkább a Motorcraft felé húzok, ami szerintem Castrol, úgyhogy marad az, előtte egy Pro-Tec-es átmosással.
A DPF szűrő tisztító adalékról ezek szerint nincs tapasztalat? Érhet valamit, vagy parasztvakítás? Picit bízom benne, mert a Pro-Tec jó cuccokat gyárt.

Motocraftra atomeed nagyon panaszkodott!! Ráadásul a biztos, hogy nem castrol, viszont a ford flakonos valószínű az(BP)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #3744 Dátum: 2014.04.01 kedd, 20:21:23 »

pdf!
részecskeszűrő nyes
Akkor viszont DPF (valószínű elírtad Smiley ), azt tudom mi, de mért írt a kolléga DTF-et, ami nincs is az 1.8-ban...
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3745 Dátum: 2014.04.01 kedd, 20:21:56 »

pdf!
részecskeszűrő nyes

Nem-nem, dtc, azaz hibakód.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3746 Dátum: 2014.04.01 kedd, 20:22:46 »

Akkor viszont DPF (valószínű elírtad Smiley ), azt tudom mi, de mért írt a kolléga DTF-et, ami nincs is az 1.8-ban...

Dtf 2.0-ban és 2.2-ben sincs.  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #3747 Dátum: 2014.04.01 kedd, 20:26:27 »

Motocraftra atomeed nagyon panaszkodott!! Ráadásul a biztos, hogy nem castrol, viszont a ford flakonos valószínű az(BP)

Na, akkor most legyen okos a user! Mit panaszkodott rá? Más, azaz Ti mit használtok?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3748 Dátum: 2014.04.01 kedd, 20:27:23 »

Na, akkor most legyen okos a user! Mit panaszkodott rá? Más, azaz Ti mit használtok?

Én csak Fordot, és elég régóta, és elég sok autóban!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #3749 Dátum: 2014.04.01 kedd, 20:37:30 »

Na, akkor most legyen okos a user! Mit panaszkodott rá? Más, azaz Ti mit használtok?

Én szintén Fordot...
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.