Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:29:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 84 85 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254483 alkalommal)
0 Felhasználó és 87 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3850 Dátum: 2014.04.08 kedd, 14:29:21 »

Aha akk nekem ezért füstöl a dpf mert rájöttem h nem a turbóm a rossz hanem mindig a regeneráció alatt csinál füstöt... Szóval pucolás és dugózás a megoldás... Igen teljesen kimerítő volt a válasz. Köszi az infót.
Hangosabb lett tőle a turbó? mivel nekem a mk3.on az lett. Bejött a hangja. Mint a mostani forma-1 tisztára Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Jah és akk hibakódot nem dob ezek szerint.

Nem lett hangosabb, és talán kevesebb is a fogyasztás...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #3851 Dátum: 2014.04.08 kedd, 14:32:59 »

Nem lett hangosabb, és talán kevesebb is a fogyasztás...

Király. Meg is beszélem a szerelőmmel, h szombaton csinálja is meg ezt a műveletet. Mégvmi: A nagyon elkoszolódott dpf-et azt is kitudja regenelni a gép magától?
Számít az üa minősége? Mivel most osztrák gázolajjal nyomom és pl mikor regenelt akk nem füstölt de itthonival igen. Kivéve ha adalékot tettem a gázolajhoz. Na most akk ez h van sztetek?
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3852 Dátum: 2014.04.08 kedd, 14:38:23 »

Király. Meg is beszélem a szerelőmmel, h szombaton csinálja is meg ezt a műveletet. Mégvmi: A nagyon elkoszolódott dpf-et azt is kitudja regenelni a gép magától?
Számít az üa minősége? Mivel most osztrák gázolajjal nyomom és pl mikor regenelt akk nem füstölt de itthonival igen. Kivéve ha adalékot tettem a gázolajhoz. Na most akk ez h van sztetek?

Ha nem tud kitisztulni, akkor nyomáskülönbség lesz a két oldalán, amit figyel, és hibakódot dob.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #3853 Dátum: 2014.04.08 kedd, 14:42:31 »

Ha nem tud kitisztulni, akkor nyomáskülönbség lesz a két oldalán, amit figyel, és hibakódot dob.



Aha. Akk nincs hibakód addig jó. Köszi a választ.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3854 Dátum: 2014.04.08 kedd, 22:05:22 »

Ez engem is érdekelne, h milyen lett utána. Volt vmi gond h nekiálltál takarítani?

Utána ha benéztem az EGR visszavezető cső rácsatlakozásnál a szívócsőbe, akkor szép fényes volt bent minden az azelőtti kormos-taknyoshoz képest. Nem volt semmi gond, csak kíváncsi voltam, hogy mi ott a helyzet.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3855 Dátum: 2014.04.09 szerda, 07:51:31 »

Utána ha benéztem az EGR visszavezető cső rácsatlakozásnál a szívócsőbe, akkor szép fényes volt bent minden az azelőtti kormos-taknyoshoz képest. Nem volt semmi gond, csak kíváncsi voltam, hogy mi ott a helyzet.

Csak elültetitek a bogarat a fülembe. 2.2-esnél mennyire hozzáférhető az EGR? Hogy kell ledugózni?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3856 Dátum: 2014.04.09 szerda, 08:41:27 »

Csak elültetitek a bogarat a fülembe. 2.2-esnél mennyire hozzáférhető az EGR? Hogy kell ledugózni?
Sztm ket dugo kell hosszabb tavon. En holnap vizsgaztatom az autom, ha atmegy akkor rakok egy dugot az egr es a kipufogo koze is. Na az nem tudom mennyire bonyolult, de sztm fontos oda is, mert szvsz igy a kipufogas aramlasa is jobb lesz es egyaltalan nem orvenylik korom az egr fele.
Most csak a szivo oldalon van dugo az egr visszavezeto cso a vegenel. Oda nagyon egyszeru betenni. Egy csavar a motor tetejen, 2 csavar a bevezetesnel es ki lehet emelni ovatosan a csovet a csavarokrol es becsusztathatod a dugot. Az MKIII-as dugoja is majdnem jo, kicsit nagyobb a magassaga (en ugy hagytam majd nyaron faragom telen nem volt kedvem) es a furatokon kell egy kicsit reszelni kifele es kesz. Nekem a megvetel ota eloszor 1200 kilcsinel regeneralt igaz spurit is kap az auto es sved gazolajjal jarok.
Udv, BB
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3857 Dátum: 2014.04.09 szerda, 08:44:02 »

Sztm ket dugo kell hosszabb tavon. En holnap vizsgaztatom az autom, ha atmegy akkor rakok egy dugot az egr es a kipufogo koze is. Na az nem tudom mennyire bonyolult, de sztm fontos oda is, mert szvsz igy a kipufogas aramlasa is jobb lesz es egyaltalan nem orvenylik korom az egr fele.
Most csak a szivo oldalon van dugo az egr visszavezeto cso a vegenel. Oda nagyon egyszeru betenni. Egy csavar a motor tetejen, 2 csavar a bevezetesnel es ki lehet emelni ovatosan a csovet a csavarokrol es becsusztathatod a dugot. Az MKIII-as dugoja is majdnem jo, kicsit nagyobb a magassaga (en ugy hagytam majd nyaron faragom telen nem volt kedvem) es a furatokon kell egy kicsit reszelni kifele es kesz. Nekem a megvetel ota eloszor 1200 kilcsinel regeneralt igaz spurit is kap az auto es sved gazolajjal jarok.
Udv, BB

Erről a spuriról győzhetnétek még meg... Mert ebben és a 2T-ben is bizonytalan vagyok...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3858 Dátum: 2014.04.09 szerda, 08:50:23 »

Erről a spuriról győzhetnétek még meg... Mert ebben és a 2T-ben is bizonytalan vagyok...

A spuritól Te fogsz pörögni....a 2T pedig a kocsidnak jó.  eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3859 Dátum: 2014.04.09 szerda, 08:59:39 »

Csak elültetitek a bogarat a fülembe. 2.2-esnél mennyire hozzáférhető az EGR? Hogy kell ledugózni?
szerintem neked ott van ahol nálam.én a dugót a pillangószelephez tettem,ahová becsatlakozik az egr hűtőcsöve.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3860 Dátum: 2014.04.09 szerda, 09:01:51 »

szerintem neked ott van ahol nálam.

Normál esetben mindenkinek ott van, csak nekem lóg le a bokámig.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3861 Dátum: 2014.04.09 szerda, 09:02:42 »

Normál esetben mindenkinek ott van, csak nekem lóg le a bokámig.  eplus2
az orrod? ne lógasd.....! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3862 Dátum: 2014.04.09 szerda, 09:31:41 »

Erről a spuriról győzhetnétek még meg... Mert ebben és a 2T-ben is bizonytalan vagyok...
A 2T szvsz marhasag a magasnyomasu autokhoz.
A spurit meg probald ki. En sem hittem neki, de amikor elkezdtem hasznalni az elso tdci-nel 3 honapig utana megjott a 2. tdci es melle allt direkt teszteltem, hat az eslo szepen finoman jart a masik, mint egy traktor pedig meleg volt. Persze a 2. is kisimult a spuritol 3 honap utan es sokkal csendesebb lett, mint az elso autonk. Mar ezert is megeri.
Persze hangsulyozom: mindenki azt ont bele amit akar en meg a premiumot is adalekoltam spurival odahaza itt Svedben erdekes nincs ilyen kategoria a kutakon. Vagy maga a normal go az eleve premium lenne odahaza?!
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3863 Dátum: 2014.04.09 szerda, 09:38:07 »

A 2T szvsz marhasag a magasnyomasu autokhoz.
A spurit meg probald ki. En sem hittem neki, de amikor elkezdtem hasznalni az elso tdci-nel 3 honapig utana megjott a 2. tdci es melle allt direkt teszteltem, hat az eslo szepen finoman jart a masik, mint egy traktor pedig meleg volt. Persze a 2. is kisimult a spuritol 3 honap utan es sokkal csendesebb lett, mint az elso autonk. Mar ezert is megeri.
Persze hangsulyozom: mindenki azt ont bele amit akar en meg a premiumot is adalekoltam spurival odahaza itt Svedben erdekes nincs ilyen kategoria a kutakon. Vagy maga a normal go az eleve premium lenne odahaza?!

Piros spuri? Tankolás előtt töltöd bele?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3864 Dátum: 2014.04.09 szerda, 09:41:10 »

Piros spuri? Tankolás előtt töltöd bele?
Igen a pirosat hasznalom csak. A keket is kiprobaltam, de en nem vagyok egy sportos vezeto inkabb nagypapas.
Tankolas elott, ha nalam van igy jobban keveredik, de neha tankolas utan otthon.
Meg egy erdekesseg: a cimbim sokat gyorsulgatott es a spurival jobb eredmenyt ert el negyed merfoldon. Es magyar termek Smiley
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3865 Dátum: 2014.04.09 szerda, 09:44:14 »

Igen a pirosat hasznalom csak. A keket is kiprobaltam, de en nem vagyok egy sportos vezeto inkabb nagypapas.
Tankolas elott, ha nalam van igy jobban keveredik, de neha tankolas utan otthon.
Meg egy erdekesseg: a cimbim sokat gyorsulgatott es a spurival jobb eredmenyt ert el negyed merfoldon. Es magyar termek Smiley

Na jó. Kipróbálom. Honnan vetted, veszed? Mekkora kiszerelésben érdemes?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3866 Dátum: 2014.04.09 szerda, 09:54:31 »

Na jó. Kipróbálom. Honnan vetted, veszed? Mekkora kiszerelésben érdemes?
En a spuri adalek webaruhazban rendelem, mert sok kell azaz mindig hozok ki egy evre valot.
A hetes csomag (+1 bonusszal) igy 2600 ft korul jon ki/500ml-es flakon es hazhoz szallitjak ingyen  eljen.
Nyaron atveszem szivesen, ha megyek haza, ha tobbet rendelsz, de az is lehet, hogy a forumon masnak is kell es erdemes egy kozos beszerzest inditani.

Itt a link:

http://www.spuribolt.hu/
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #3867 Dátum: 2014.04.09 szerda, 09:56:47 »

En a spuri adalek webaruhazban rendelem, mert sok kell azaz mindig hozok ki egy evre valot.
A hetes csomag (+1 bonusszal) igy 2600 ft korul jon ki/500ml-es flakon es hazhoz szallitjak ingyen  eljen.
Nyaron atveszem szivesen, ha megyek haza, ha tobbet rendelsz, de az is lehet, hogy a forumon masnak is kell es erdemes egy kozos beszerzest inditani.

Itt a link:

http://www.spuribolt.hu/

és hogy öntöd be? dupla zár van ezen a szhar betöltönyíláson. látod BT, ezért akarok (többek között) betöltőcsövet mert kummmára nem tudok semmit se betölteni ami nem kútfejről jön...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3868 Dátum: 2014.04.09 szerda, 09:58:02 »

és hogy öntöd be? dupla zár van ezen a szhar betöltönyíláson. látod BT, ezért akarok (többek között) betöltőcsövet mert kummmára nem tudok semmit se betölteni ami nem kútfejről jön...

Kezdem érteni...  eplus2

Szóval ilyen xar s-maxiban szerencsére nincs... Mondeón jól megkűzdöttem vele mindig.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3869 Dátum: 2014.04.09 szerda, 10:09:19 »

és hogy öntöd be? dupla zár van ezen a szhar betöltönyíláson. látod BT, ezért akarok (többek között) betöltőcsövet mert kummmára nem tudok semmit se betölteni ami nem kútfejről jön...
Hat igen kell hozza az a vacak muanyag cso. Nekem sem volt benne Sad 1800 ft korul van Sad
Vagy szerzel egy 24mm-es kulso atmeroju csovet es arra barkacsolsz egy tolcsert Smiley vagy veszel egy spurit 500milliset kifurod a kupakot es az is nyitja a mondi betoltojet, de ebben az esetben vigyazz, hogy ragaszd ossze a menetet es a kupakot, mert a furasnal a "gyerekzar" megserulhet! En ilyen tolcserrel kezdtem  hehe
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #3870 Dátum: 2014.04.09 szerda, 10:11:31 »

Hat igen kell hozza az a vacak muanyag cso. Nekem sem volt benne Sad 1800 ft korul van Sad
Vagy szerzel egy 24mm-es kulso atmeroju csovet es arra barkacsolsz egy tolcsert Smiley vagy veszel egy spurit 500milliset kifurod a kupakot es az is nyitja a mondi betoltojet, de ebben az esetben vigyazz, hogy ragaszd ossze a menetet es a kupakot, mert a furasnal a "gyerekzar" megserulhet! En ilyen tolcserrel kezdtem  hehe
falbav
éreztem...  falbav
Naplózva
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #3871 Dátum: 2014.04.09 szerda, 10:13:56 »

2T is megfelel erre a célra. Közeli ismerősöm is használja. Kellett neki is 2-3 hónap mire jóval csendesebb lett tőle az autó. Semmi rendellenességet nem tapasztalt. Finomabban jár és csak pozitívan tud nyilatkozni erről. Kifogom próbálni én is és majd írok h mi az eredmény.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3872 Dátum: 2014.04.09 szerda, 10:21:50 »

2T is megfelel erre a célra. Közeli ismerősöm is használja. Kellett neki is 2-3 hónap mire jóval csendesebb lett tőle az autó. Semmi rendellenességet nem tapasztalt. Finomabban jár és csak pozitívan tud nyilatkozni erről. Kifogom próbálni én is és majd írok h mi az eredmény.
Figyeld legy szives a regeneracios idoszakokat, ha kitolodik es ritkabb lesz akkor welcome eljen
Szvsz pont az ellenkezoje lesz hosszabb tavon, de ez az en velemenyem  worship
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #3873 Dátum: 2014.04.09 szerda, 10:27:33 »

Figyeld legy szives a regeneracios idoszakokat, ha kitolodik es ritkabb lesz akkor welcome eljen
Szvsz pont az ellenkezoje lesz hosszabb tavon, de ez az en velemenyem  worship

Na ezt megkérdezem tőle. Erre én is kíváncsi vagyok. Remélem pozitív lesz a válasza.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3874 Dátum: 2014.04.09 szerda, 10:32:34 »

Na ezt megkérdezem tőle. Erre én is kíváncsi vagyok. Remélem pozitív lesz a válasza.
eljen koszi!
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3875 Dátum: 2014.04.09 szerda, 10:32:41 »

Figyeld legy szives a regeneracios idoszakokat, ha kitolodik es ritkabb lesz akkor welcome eljen
Szvsz pont az ellenkezoje lesz hosszabb tavon, de ez az en velemenyem  worship

Ezért vesznek sokan speckó, alacsony hamutartalmú 2T olajat.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #3876 Dátum: 2014.04.09 szerda, 12:14:30 »

Ezért vesznek sokan speckó, alacsony hamutartalmú 2T olajat.

Utána olvastam elég sok helyen. Mindenki saját felelősségre töltse bele. Ez az alap amit leírnak.
pl.:
Megpróbálom összefoglalni röviden, hogy miért is lehet ez jó:

1. Extra kenést biztosít az üzemanyag ellátó, és befecskendező rendszer kényes elemeinek. (adagoló, injektor) Ezáltal megnöveli az élettartamukat!

Az adagolót, magasnyomású pumpát, befecskendező szelepet az üzemanyag keni.
A ma kapható gázolaj csökkentett kéntartalmú. A kéntelenítési eljárás során a gázolaj elveszíti kenőképességét. Ezt adalékokkal helyettesítik, ha minden igaz!
A 2T olaj gázolajhoz való keverésével javítható ez a kenőképesség

(bővebb infó az üzemanyagokról itt és itt)

2. Csökkenti a kipufogógáz hőmérsékletét

3. Csökkenti a füstölést

Adagolása 1:200-hoz (500ml 100 liter gázolajhoz)

Ne várj csodát, nem csodaszer. Legfőképpen az élettartamra van jótékony hatása.

Mindenki csak saját felelősségére használja!


A spuri véleménye :
http://spuri-adalek.hu/content/view/216/1/

De a témában találtam még :
Remélem ismerős egy négy évvel ezelőtti iromány (Írta: Trekxc)

Kérdés:
1,5 éve van nálam, azóta használom a piros Spurit, és az a kérdésem, hogy emellé az adagoló stb. kenéséhez önthetek-e 2T szintetikus olajat a gázolajba, nem vesznek össze esetleg?
A másik érdésem, hogy milyen olajat érdemes használni ennyit futott motorba? (A motor kifogástalanul megy és fogyaszt) Köszönöm válaszát!
Csak egy mérnök akinek adok a véleményére a 2T-ről, de mindenki azt önt az autójába amit akar, olajat én biztos nem öntenék bele:
 Válasz:
Tökéletes kenést biztosít a SPURI önmagában. Nem kell kétütemű olajat használni, sőt kifejezetten káros. Olyan hosszú szénhidrogén láncokból áll, hogy a lerakódások igen nagy károkat okoz a finom üzemagyag rendszerben.
Motorolaj tekintetében pedig kissé alább, itt a vendégkönyvbe kifejtettem a véleményem. Ha sok a km benne akkor is ugyanazt. Nem kell, sőt tiltott sűrűbbet. Akkor így lenne leírva a gépkönyvbe. De ez sehol nincs. Ilyen alapon a 90/140 váltóolaj lenne a legalkalmasabb, vagy pld. a friss beton. Jó csak vicceltem. 5/40 és a legjobb minőség. Még akkor is ha eszi és fogy az olaj! Meg kell békélni vele! Után kell önteni és passz!
Visszatérve a SPURI-ra ajánlom olvasd el az ide vonatkozó írásokat. Milyen funkciókat tudunk felkonfigurálni. Ebből kitűnik az ok! Főoldal lapalja és termékenkénti ismertető, plussz a kétféle adalékunk egymáshoz való viszonya. Ha mindenképpen költeni akarsz rá a JG-2 kell neked 50literhez max. 150ml. Köszi kérdésed! Farkas Kálmán

A fent említett mérnök szavai egybevágnak a spuri cikkével ezzel kapcsolatban..... most látom h ugyan az írta... Cheesy Cheesy Cheesy .
Lehet maradok a spurinál akk...
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.09 szerda, 12:17:12 írta krisztian » Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #3877 Dátum: 2014.04.09 szerda, 12:43:31 »

En a spuri adalek webaruhazban rendelem, mert sok kell azaz mindig hozok ki egy evre valot.
A hetes csomag (+1 bonusszal) igy 2600 ft korul jon ki/500ml-es flakon es hazhoz szallitjak ingyen  eljen.
Nyaron atveszem szivesen, ha megyek haza, ha tobbet rendelsz, de az is lehet, hogy a forumon masnak is kell es erdemes egy kozos beszerzest inditani.

Itt a link:

http://www.spuribolt.hu/


Egy próbát (most kezdődő teljes nyári szezon) megér.
Engem érdekelne ez az opció Smiley
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3878 Dátum: 2014.04.09 szerda, 12:48:49 »

Egy próbát (most kezdődő teljes nyári szezon) megér.
Engem érdekelne ez az opció Smiley

Én is ezt néztem, hogy onnan a legolcsóbb. Viszont először kipróbálnám...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #3879 Dátum: 2014.04.09 szerda, 13:03:40 »

Én is ezt néztem, hogy onnan a legolcsóbb. Viszont először kipróbálnám...
Én is kipróbálást tervezem, csak nem egy falkonos tesztet gondoltam, hanem egész nyáron keresztül! Annyira azért nem drága taps
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3880 Dátum: 2014.04.09 szerda, 13:13:02 »

Én is kipróbálást tervezem, csak nem egy falkonos tesztet gondoltam, hanem egész nyáron keresztül! Annyira azért nem drága taps

Nem is a drágaság, csak mi van, ha egyből az elején nem tetszik valami miatt. Illetve nem tervezem adagolni minden tankoláshoz...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #3881 Dátum: 2014.04.09 szerda, 13:29:23 »

Nem is a drágaság, csak mi van, ha egyből az elején nem tetszik valami miatt. Illetve nem tervezem adagolni minden tankoláshoz...
Ez is előfordulhat, viszont azt írják (mi mást is írnának), hogy rendszeres használat esetén fejt ki jelentős hatást.
Elvileg egy flakon után némi pozitív hatás érezhető. Na majd kiderül!!!
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #3882 Dátum: 2014.04.09 szerda, 13:37:30 »

Ez is előfordulhat, viszont azt írják (mi mást is írnának), hogy rendszeres használat esetén fejt ki jelentős hatást.
Elvileg egy flakon után némi pozitív hatás érezhető. Na majd kiderül!!!
én restore terméket tettem most bele 2 hete, ugyanúgy porol, és nem csökkent a fogyi se. azért nem vettem mást, vagy bármit, mert nem tudom betölteni...
Naplózva
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #3883 Dátum: 2014.04.09 szerda, 13:49:23 »

én restore terméket tettem most bele 2 hete, ugyanúgy porol, és nem csökkent a fogyi se. azért nem vettem mást, vagy bármit, mert nem tudom betölteni...
...de mától már betudod, láttam szereztél betöltő tölcsért Smiley
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3884 Dátum: 2014.04.09 szerda, 13:49:50 »

...de mától már betudod, láttam szereztél betöltő tölcsért Smiley

De azt nem erre fogja használni...  hehe eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3885 Dátum: 2014.04.09 szerda, 13:57:37 »

De azt nem erre fogja használni...  hehe eplus2
beöntést fog eszközölni neked,mielőtt kikormol...!? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #3886 Dátum: 2014.04.09 szerda, 13:59:56 »

beöntést fog eszközölni neked,mielőtt kikormol...!? eplus2
Ez borzasztó  nyes
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #3887 Dátum: 2014.04.09 szerda, 14:54:19 »

...de mától már betudod, láttam szereztél betöltő tölcsért Smiley
igen, és megyek is tankolni... huppsz...  eplus2
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3888 Dátum: 2014.04.09 szerda, 16:00:43 »

én restore terméket tettem most bele 2 hete, ugyanúgy porol, és nem csökkent a fogyi se. azért nem vettem mást, vagy bármit, mert nem tudom betölteni...
Mernem kerted el a BT-tól a tolcsert?  O ugyse ont bele semmit
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3889 Dátum: 2014.04.09 szerda, 16:15:05 »

Mernem kerted el a BT-tól a tolcsert?  O ugyse ont bele semmit

Mert nem adtam volna oda.  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #3890 Dátum: 2014.04.09 szerda, 16:18:26 »

Mert nem adtam volna oda.  laugh
mer b...ievagy?  eplus2 eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3891 Dátum: 2014.04.09 szerda, 16:38:56 »

mer b...ievagy?  eplus2 eplus2
kefíret iszol? taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3892 Dátum: 2014.04.09 szerda, 17:17:59 »

Mernem kerted el a BT-tól a tolcsert?  O ugyse ont bele semmit

nade milyen tölcsér az?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3893 Dátum: 2014.04.09 szerda, 18:59:11 »

szerintem neked ott van ahol nálam.én a dugót a pillangószelephez tettem,ahová becsatlakozik az egr hűtőcsöve.
És esetleg dugód is van még? Én vasakat nem tartok itthon csak tranzisztort.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3894 Dátum: 2014.04.09 szerda, 19:13:04 »

nade milyen tölcsér az?
csak akkor tudsz bele önteni bármit is ha ezt beleteszed. persze kivéve a tankoló pisztolyt, ahhoz nem kell. De lehet a régibe még nincs.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3895 Dátum: 2014.04.09 szerda, 19:48:59 »

És esetleg dugód is van még? Én vasakat nem tartok itthon csak tranzisztort.
improvizáltam a tömítés lemásolásával.anyagom van,de  méret nincs meg.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #3896 Dátum: 2014.04.09 szerda, 20:11:15 »

Elvileg alap tartozékként benne kell lennie a tölcsérnek a pótkerék tartó mellett nekem benne volt a szivacsban
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #3897 Dátum: 2014.04.09 szerda, 20:13:33 »

Megnyerő volt a 2t ről a cikk igaz 1.5 éve használom a stihl olajat akkor áttérünk a spurira.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3898 Dátum: 2014.04.09 szerda, 21:14:24 »

Csak elültetitek a bogarat a fülembe. 2.2-esnél mennyire hozzáférhető az EGR? Hogy kell ledugózni?

https://www.google.hu/search?q=szjani+egr&oq=szjani+egr&aqs=chrome..69i57.6044j0j8&sourceid=chrome&espv=2&es_sm=93&ie=UTF-8#q=szjani+egr+dug%C3%B3z%C3%A1s
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #3899 Dátum: 2014.04.09 szerda, 21:23:37 »

eljen koszi!
Na megkérdeztem: Nos nem tudott érdemben mit mondani mert nem is érezni mikor regenel az autója. Mivel nem ford. Szóval passz. Teszi a dolgát a 2T hibátlanul. elvileg jó. pró kontra van. Van ismerőse aki már a legelső tankoláskor mikor kihozta a szalonból a kocsit ezt kapja(2T). Jó pár évet ment már és közel 300e km után sem kellett még porlasztókat cserélnie. Ez korrekt.
Mindenesetre kipróbálom ezt is azt is !
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Oldalak: 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 84 85 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.