Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:43:40
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
71
72
73
74
75
76
77
[
78
]
79
80
81
82
83
84
85
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254837 alkalommal)
0 Felhasználó és 103 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3850 Dátum:
2014.04.08 kedd, 14:29:21 »
Idézetet írta: krisztian - 2014.04.08 kedd, 14:25:35
Aha akk nekem ezért füstöl a dpf mert rájöttem h nem a turbóm a rossz hanem mindig a regeneráció alatt csinál füstöt... Szóval pucolás és dugózás a megoldás... Igen teljesen kimerítő volt a válasz. Köszi az infót.
Hangosabb lett tőle a turbó? mivel nekem a mk3.on az lett. Bejött a hangja. Mint a mostani forma-1 tisztára
Jah és akk hibakódot nem dob ezek szerint.
Nem lett hangosabb, és talán kevesebb is a fogyasztás...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3851 Dátum:
2014.04.08 kedd, 14:32:59 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.08 kedd, 14:29:21
Nem lett hangosabb, és talán kevesebb is a fogyasztás...
Király. Meg is beszélem a szerelőmmel, h szombaton csinálja is meg ezt a műveletet. Mégvmi: A nagyon elkoszolódott dpf-et azt is kitudja regenelni a gép magától?
Számít az üa minősége? Mivel most osztrák gázolajjal nyomom és pl mikor regenelt akk nem füstölt de itthonival igen. Kivéve ha adalékot tettem a gázolajhoz. Na most akk ez h van sztetek?
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3852 Dátum:
2014.04.08 kedd, 14:38:23 »
Idézetet írta: krisztian - 2014.04.08 kedd, 14:32:59
Király. Meg is beszélem a szerelőmmel, h szombaton csinálja is meg ezt a műveletet. Mégvmi: A nagyon elkoszolódott dpf-et azt is kitudja regenelni a gép magától?
Számít az üa minősége? Mivel most osztrák gázolajjal nyomom és pl mikor regenelt akk nem füstölt de itthonival igen. Kivéve ha adalékot tettem a gázolajhoz. Na most akk ez h van sztetek?
Ha nem tud kitisztulni, akkor nyomáskülönbség lesz a két oldalán, amit figyel, és hibakódot dob.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3853 Dátum:
2014.04.08 kedd, 14:42:31 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.08 kedd, 14:38:23
Ha nem tud kitisztulni, akkor nyomáskülönbség lesz a két oldalán, amit figyel, és hibakódot dob.
Aha. Akk nincs hibakód addig jó. Köszi a választ.
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3854 Dátum:
2014.04.08 kedd, 22:05:22 »
Idézetet írta: krisztian - 2014.04.08 kedd, 10:15:33
Ez engem is érdekelne, h milyen lett utána. Volt vmi gond h nekiálltál takarítani?
Utána ha benéztem az EGR visszavezető cső rácsatlakozásnál a szívócsőbe, akkor szép fényes volt bent minden az azelőtti kormos-taknyoshoz képest. Nem volt semmi gond, csak kíváncsi voltam, hogy mi ott a helyzet.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3855 Dátum:
2014.04.09 szerda, 07:51:31 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.04.08 kedd, 22:05:22
Utána ha benéztem az EGR visszavezető cső rácsatlakozásnál a szívócsőbe, akkor szép fényes volt bent minden az azelőtti kormos-taknyoshoz képest. Nem volt semmi gond, csak kíváncsi voltam, hogy mi ott a helyzet.
Csak elültetitek a bogarat a fülembe. 2.2-esnél mennyire hozzáférhető az EGR? Hogy kell ledugózni?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3856 Dátum:
2014.04.09 szerda, 08:41:27 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.04.09 szerda, 07:51:31
Csak elültetitek a bogarat a fülembe. 2.2-esnél mennyire hozzáférhető az EGR? Hogy kell ledugózni?
Sztm ket dugo kell hosszabb tavon. En holnap vizsgaztatom az autom, ha atmegy akkor rakok egy dugot az egr es a kipufogo koze is. Na az nem tudom mennyire bonyolult, de sztm fontos oda is, mert szvsz igy a kipufogas aramlasa is jobb lesz es egyaltalan nem orvenylik korom az egr fele.
Most csak a szivo oldalon van dugo az egr visszavezeto cso a vegenel. Oda nagyon egyszeru betenni. Egy csavar a motor tetejen, 2 csavar a bevezetesnel es ki lehet emelni ovatosan a csovet a csavarokrol es becsusztathatod a dugot. Az MKIII-as dugoja is majdnem jo, kicsit nagyobb a magassaga (en ugy hagytam majd nyaron faragom telen nem volt kedvem) es a furatokon kell egy kicsit reszelni kifele es kesz. Nekem a megvetel ota eloszor 1200 kilcsinel regeneralt igaz spurit is kap az auto es sved gazolajjal jarok.
Udv, BB
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3857 Dátum:
2014.04.09 szerda, 08:44:02 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.04.09 szerda, 08:41:27
Sztm ket dugo kell hosszabb tavon. En holnap vizsgaztatom az autom, ha atmegy akkor rakok egy dugot az egr es a kipufogo koze is. Na az nem tudom mennyire bonyolult, de sztm fontos oda is, mert szvsz igy a kipufogas aramlasa is jobb lesz es egyaltalan nem orvenylik korom az egr fele.
Most csak a szivo oldalon van dugo az egr visszavezeto cso a vegenel. Oda nagyon egyszeru betenni. Egy csavar a motor tetejen, 2 csavar a bevezetesnel es ki lehet emelni ovatosan a csovet a csavarokrol es becsusztathatod a dugot. Az MKIII-as dugoja is majdnem jo, kicsit nagyobb a magassaga (en ugy hagytam majd nyaron faragom telen nem volt kedvem) es a furatokon kell egy kicsit reszelni kifele es kesz. Nekem a megvetel ota eloszor 1200 kilcsinel regeneralt igaz spurit is kap az auto es sved gazolajjal jarok.
Udv, BB
Erről a spuriról győzhetnétek még meg... Mert ebben és a 2T-ben is bizonytalan vagyok...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3858 Dátum:
2014.04.09 szerda, 08:50:23 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.09 szerda, 08:44:02
Erről a spuriról győzhetnétek még meg... Mert ebben és a 2T-ben is bizonytalan vagyok...
A spuritól Te fogsz pörögni....a 2T pedig a kocsidnak jó.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3859 Dátum:
2014.04.09 szerda, 08:59:39 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.04.09 szerda, 07:51:31
Csak elültetitek a bogarat a fülembe. 2.2-esnél mennyire hozzáférhető az EGR? Hogy kell ledugózni?
szerintem neked ott van ahol nálam.én a dugót a pillangószelephez tettem,ahová becsatlakozik az egr hűtőcsöve.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3860 Dátum:
2014.04.09 szerda, 09:01:51 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.04.09 szerda, 08:59:39
szerintem neked ott van ahol nálam.
Normál esetben mindenkinek ott van, csak nekem lóg le a bokámig.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3861 Dátum:
2014.04.09 szerda, 09:02:42 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.09 szerda, 09:01:51
Normál esetben mindenkinek ott van, csak nekem lóg le a bokámig.
az orrod? ne lógasd.....!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3862 Dátum:
2014.04.09 szerda, 09:31:41 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.09 szerda, 08:44:02
Erről a spuriról győzhetnétek még meg... Mert ebben és a 2T-ben is bizonytalan vagyok...
A 2T szvsz marhasag a magasnyomasu autokhoz.
A spurit meg probald ki. En sem hittem neki, de amikor elkezdtem hasznalni az elso tdci-nel 3 honapig utana megjott a 2. tdci es melle allt direkt teszteltem, hat az eslo szepen finoman jart a masik, mint egy traktor pedig meleg volt. Persze a 2. is kisimult a spuritol 3 honap utan es sokkal csendesebb lett, mint az elso autonk. Mar ezert is megeri.
Persze hangsulyozom: mindenki azt ont bele amit akar en meg a premiumot is adalekoltam spurival odahaza itt Svedben erdekes nincs ilyen kategoria a kutakon. Vagy maga a normal go az eleve premium lenne odahaza?!
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3863 Dátum:
2014.04.09 szerda, 09:38:07 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.04.09 szerda, 09:31:41
A 2T szvsz marhasag a magasnyomasu autokhoz.
A spurit meg probald ki. En sem hittem neki, de amikor elkezdtem hasznalni az elso tdci-nel 3 honapig utana megjott a 2. tdci es melle allt direkt teszteltem, hat az eslo szepen finoman jart a masik, mint egy traktor pedig meleg volt. Persze a 2. is kisimult a spuritol 3 honap utan es sokkal csendesebb lett, mint az elso autonk. Mar ezert is megeri.
Persze hangsulyozom: mindenki azt ont bele amit akar en meg a premiumot is adalekoltam spurival odahaza itt Svedben erdekes nincs ilyen kategoria a kutakon. Vagy maga a normal go az eleve premium lenne odahaza?!
Piros spuri? Tankolás előtt töltöd bele?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3864 Dátum:
2014.04.09 szerda, 09:41:10 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.09 szerda, 09:38:07
Piros spuri? Tankolás előtt töltöd bele?
Igen a pirosat hasznalom csak. A keket is kiprobaltam, de en nem vagyok egy sportos vezeto inkabb nagypapas.
Tankolas elott, ha nalam van igy jobban keveredik, de neha tankolas utan otthon.
Meg egy erdekesseg: a cimbim sokat gyorsulgatott es a spurival jobb eredmenyt ert el negyed merfoldon. Es magyar termek
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3865 Dátum:
2014.04.09 szerda, 09:44:14 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.04.09 szerda, 09:41:10
Igen a pirosat hasznalom csak. A keket is kiprobaltam, de en nem vagyok egy sportos vezeto inkabb nagypapas.
Tankolas elott, ha nalam van igy jobban keveredik, de neha tankolas utan otthon.
Meg egy erdekesseg: a cimbim sokat gyorsulgatott es a spurival jobb eredmenyt ert el negyed merfoldon. Es magyar termek
Na jó. Kipróbálom. Honnan vetted, veszed? Mekkora kiszerelésben érdemes?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3866 Dátum:
2014.04.09 szerda, 09:54:31 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.09 szerda, 09:44:14
Na jó. Kipróbálom. Honnan vetted, veszed? Mekkora kiszerelésben érdemes?
En a spuri adalek webaruhazban rendelem, mert sok kell azaz mindig hozok ki egy evre valot.
A hetes csomag (+1 bonusszal) igy 2600 ft korul jon ki/500ml-es flakon es hazhoz szallitjak ingyen
.
Nyaron atveszem szivesen, ha megyek haza, ha tobbet rendelsz, de az is lehet, hogy a forumon masnak is kell es erdemes egy kozos beszerzest inditani.
Itt a link:
http://www.spuribolt.hu/
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3867 Dátum:
2014.04.09 szerda, 09:56:47 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.04.09 szerda, 09:54:31
En a spuri adalek webaruhazban rendelem, mert sok kell azaz mindig hozok ki egy evre valot.
A hetes csomag (+1 bonusszal) igy 2600 ft korul jon ki/500ml-es flakon es hazhoz szallitjak ingyen
.
Nyaron atveszem szivesen, ha megyek haza, ha tobbet rendelsz, de az is lehet, hogy a forumon masnak is kell es erdemes egy kozos beszerzest inditani.
Itt a link:
http://www.spuribolt.hu/
és hogy öntöd be? dupla zár van ezen a szhar betöltönyíláson. látod BT, ezért akarok (többek között) betöltőcsövet mert kummmára nem tudok semmit se betölteni ami nem kútfejről jön...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3868 Dátum:
2014.04.09 szerda, 09:58:02 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.04.09 szerda, 09:56:47
és hogy öntöd be? dupla zár van ezen a szhar betöltönyíláson. látod BT, ezért akarok (többek között) betöltőcsövet mert kummmára nem tudok semmit se betölteni ami nem kútfejről jön...
Kezdem érteni...
Szóval ilyen xar s-maxiban szerencsére nincs... Mondeón jól megkűzdöttem vele mindig.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3869 Dátum:
2014.04.09 szerda, 10:09:19 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.04.09 szerda, 09:56:47
és hogy öntöd be? dupla zár van ezen a szhar betöltönyíláson. látod BT, ezért akarok (többek között) betöltőcsövet mert kummmára nem tudok semmit se betölteni ami nem kútfejről jön...
Hat igen kell hozza az a vacak muanyag cso. Nekem sem volt benne
1800 ft korul van
Vagy szerzel egy 24mm-es kulso atmeroju csovet es arra barkacsolsz egy tolcsert
vagy veszel egy spurit 500milliset kifurod a kupakot es az is nyitja a mondi betoltojet, de ebben az esetben vigyazz, hogy ragaszd ossze a menetet es a kupakot, mert a furasnal a "gyerekzar" megserulhet! En ilyen tolcserrel kezdtem
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3870 Dátum:
2014.04.09 szerda, 10:11:31 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.04.09 szerda, 10:09:19
Hat igen kell hozza az a vacak muanyag cso. Nekem sem volt benne
1800 ft korul van
Vagy szerzel egy 24mm-es kulso atmeroju csovet es arra barkacsolsz egy tolcsert
vagy veszel egy spurit 500milliset kifurod a kupakot es az is nyitja a mondi betoltojet, de ebben az esetben vigyazz, hogy ragaszd ossze a menetet es a kupakot, mert a furasnal a "gyerekzar" megserulhet! En ilyen tolcserrel kezdtem
éreztem...
Naplózva
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3871 Dátum:
2014.04.09 szerda, 10:13:56 »
2T is megfelel erre a célra. Közeli ismerősöm is használja. Kellett neki is 2-3 hónap mire jóval csendesebb lett tőle az autó. Semmi rendellenességet nem tapasztalt. Finomabban jár és csak pozitívan tud nyilatkozni erről. Kifogom próbálni én is és majd írok h mi az eredmény.
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3872 Dátum:
2014.04.09 szerda, 10:21:50 »
Idézetet írta: krisztian - 2014.04.09 szerda, 10:13:56
2T is megfelel erre a célra. Közeli ismerősöm is használja. Kellett neki is 2-3 hónap mire jóval csendesebb lett tőle az autó. Semmi rendellenességet nem tapasztalt. Finomabban jár és csak pozitívan tud nyilatkozni erről. Kifogom próbálni én is és majd írok h mi az eredmény.
Figyeld legy szives a regeneracios idoszakokat, ha kitolodik es ritkabb lesz akkor welcome
Szvsz pont az ellenkezoje lesz hosszabb tavon, de ez az en velemenyem
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3873 Dátum:
2014.04.09 szerda, 10:27:33 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.04.09 szerda, 10:21:50
Figyeld legy szives a regeneracios idoszakokat, ha kitolodik es ritkabb lesz akkor welcome
Szvsz pont az ellenkezoje lesz hosszabb tavon, de ez az en velemenyem
Na ezt megkérdezem tőle. Erre én is kíváncsi vagyok. Remélem pozitív lesz a válasza.
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3874 Dátum:
2014.04.09 szerda, 10:32:34 »
Idézetet írta: krisztian - 2014.04.09 szerda, 10:27:33
Na ezt megkérdezem tőle. Erre én is kíváncsi vagyok. Remélem pozitív lesz a válasza.
koszi!
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3875 Dátum:
2014.04.09 szerda, 10:32:41 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.04.09 szerda, 10:21:50
Figyeld legy szives a regeneracios idoszakokat, ha kitolodik es ritkabb lesz akkor welcome
Szvsz pont az ellenkezoje lesz hosszabb tavon, de ez az en velemenyem
Ezért vesznek sokan speckó, alacsony hamutartalmú 2T olajat.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3876 Dátum:
2014.04.09 szerda, 12:14:30 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.09 szerda, 10:32:41
Ezért vesznek sokan speckó, alacsony hamutartalmú 2T olajat.
Utána olvastam elég sok helyen. Mindenki saját felelősségre töltse bele. Ez az alap amit leírnak.
pl.:
Megpróbálom összefoglalni röviden, hogy miért is lehet ez jó:
1. Extra kenést biztosít az üzemanyag ellátó, és befecskendező rendszer kényes elemeinek. (adagoló, injektor) Ezáltal megnöveli az élettartamukat!
Az adagolót, magasnyomású pumpát, befecskendező szelepet az üzemanyag keni.
A ma kapható gázolaj csökkentett kéntartalmú. A kéntelenítési eljárás során a gázolaj elveszíti kenőképességét. Ezt adalékokkal helyettesítik, ha minden igaz!
A 2T olaj gázolajhoz való keverésével javítható ez a kenőképesség
(bővebb infó az üzemanyagokról itt és itt)
2. Csökkenti a kipufogógáz hőmérsékletét
3. Csökkenti a füstölést
Adagolása 1:200-hoz (500ml 100 liter gázolajhoz)
Ne várj csodát, nem csodaszer. Legfőképpen az élettartamra van jótékony hatása.
Mindenki csak saját felelősségére használja!
A spuri véleménye :
http://spuri-adalek.hu/content/view/216/1/
De a témában találtam még :
Remélem ismerős egy négy évvel ezelőtti iromány (Írta: Trekxc)
Kérdés:
1,5 éve van nálam, azóta használom a piros Spurit, és az a kérdésem, hogy emellé az adagoló stb. kenéséhez önthetek-e 2T szintetikus olajat a gázolajba, nem vesznek össze esetleg?
A másik érdésem, hogy milyen olajat érdemes használni ennyit futott motorba? (A motor kifogástalanul megy és fogyaszt) Köszönöm válaszát!
Csak egy mérnök akinek adok a véleményére a 2T-ről, de mindenki azt önt az autójába amit akar, olajat én biztos nem öntenék bele:
Válasz:
Tökéletes kenést biztosít a SPURI önmagában. Nem kell kétütemű olajat használni, sőt kifejezetten káros. Olyan hosszú szénhidrogén láncokból áll, hogy a lerakódások igen nagy károkat okoz a finom üzemagyag rendszerben.
Motorolaj tekintetében pedig kissé alább, itt a vendégkönyvbe kifejtettem a véleményem. Ha sok a km benne akkor is ugyanazt. Nem kell, sőt tiltott sűrűbbet. Akkor így lenne leírva a gépkönyvbe. De ez sehol nincs. Ilyen alapon a 90/140 váltóolaj lenne a legalkalmasabb, vagy pld. a friss beton. Jó csak vicceltem. 5/40 és a legjobb minőség. Még akkor is ha eszi és fogy az olaj! Meg kell békélni vele! Után kell önteni és passz!
Visszatérve a SPURI-ra ajánlom olvasd el az ide vonatkozó írásokat. Milyen funkciókat tudunk felkonfigurálni. Ebből kitűnik az ok! Főoldal lapalja és termékenkénti ismertető, plussz a kétféle adalékunk egymáshoz való viszonya. Ha mindenképpen költeni akarsz rá a JG-2 kell neked 50literhez max. 150ml. Köszi kérdésed! Farkas Kálmán
A fent említett mérnök szavai egybevágnak a spuri cikkével ezzel kapcsolatban..... most látom h ugyan az írta...
.
Lehet maradok a spurinál akk...
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.09 szerda, 12:17:12 írta krisztian
»
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
PensaCola
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 242
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3877 Dátum:
2014.04.09 szerda, 12:43:31 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.04.09 szerda, 09:54:31
En a spuri adalek webaruhazban rendelem, mert sok kell azaz mindig hozok ki egy evre valot.
A hetes csomag (+1 bonusszal) igy 2600 ft korul jon ki/500ml-es flakon es hazhoz szallitjak ingyen
.
Nyaron atveszem szivesen, ha megyek haza, ha tobbet rendelsz, de az is lehet, hogy a forumon masnak is kell es erdemes egy kozos beszerzest inditani.
Itt a link:
http://www.spuribolt.hu/
Egy próbát (most kezdődő teljes nyári szezon) megér.
Engem érdekelne ez az opció
Naplózva
MKIV 1.8 TDCi 125 LE Ghia Executive, 18" 5Y
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3878 Dátum:
2014.04.09 szerda, 12:48:49 »
Idézetet írta: PensaCola - 2014.04.09 szerda, 12:43:31
Egy próbát (most kezdődő teljes nyári szezon) megér.
Engem érdekelne ez az opció
Én is ezt néztem, hogy onnan a legolcsóbb. Viszont először kipróbálnám...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
PensaCola
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 242
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3879 Dátum:
2014.04.09 szerda, 13:03:40 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.09 szerda, 12:48:49
Én is ezt néztem, hogy onnan a legolcsóbb. Viszont először kipróbálnám...
Én is kipróbálást tervezem, csak nem egy falkonos tesztet gondoltam, hanem egész nyáron keresztül! Annyira azért nem drága
Naplózva
MKIV 1.8 TDCi 125 LE Ghia Executive, 18" 5Y
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3880 Dátum:
2014.04.09 szerda, 13:13:02 »
Idézetet írta: PensaCola - 2014.04.09 szerda, 13:03:40
Én is kipróbálást tervezem, csak nem egy falkonos tesztet gondoltam, hanem egész nyáron keresztül! Annyira azért nem drága
Nem is a drágaság, csak mi van, ha egyből az elején nem tetszik valami miatt. Illetve nem tervezem adagolni minden tankoláshoz...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
PensaCola
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 242
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3881 Dátum:
2014.04.09 szerda, 13:29:23 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.09 szerda, 13:13:02
Nem is a drágaság, csak mi van, ha egyből az elején nem tetszik valami miatt. Illetve nem tervezem adagolni minden tankoláshoz...
Ez is előfordulhat, viszont azt írják (mi mást is írnának), hogy rendszeres használat esetén fejt ki jelentős hatást.
Elvileg egy flakon után némi pozitív hatás érezhető. Na majd kiderül!!!
Naplózva
MKIV 1.8 TDCi 125 LE Ghia Executive, 18" 5Y
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3882 Dátum:
2014.04.09 szerda, 13:37:30 »
Idézetet írta: PensaCola - 2014.04.09 szerda, 13:29:23
Ez is előfordulhat, viszont azt írják (mi mást is írnának), hogy rendszeres használat esetén fejt ki jelentős hatást.
Elvileg egy flakon után némi pozitív hatás érezhető. Na majd kiderül!!!
én restore terméket tettem most bele 2 hete, ugyanúgy porol, és nem csökkent a fogyi se. azért nem vettem mást, vagy bármit, mert nem tudom betölteni...
Naplózva
PensaCola
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 242
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3883 Dátum:
2014.04.09 szerda, 13:49:23 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.04.09 szerda, 13:37:30
én restore terméket tettem most bele 2 hete, ugyanúgy porol, és nem csökkent a fogyi se. azért nem vettem mást, vagy bármit, mert nem tudom betölteni...
...de mától már betudod, láttam szereztél betöltő tölcsért
Naplózva
MKIV 1.8 TDCi 125 LE Ghia Executive, 18" 5Y
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3884 Dátum:
2014.04.09 szerda, 13:49:50 »
Idézetet írta: PensaCola - 2014.04.09 szerda, 13:49:23
...de mától már betudod, láttam szereztél betöltő tölcsért
De azt nem erre fogja használni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3885 Dátum:
2014.04.09 szerda, 13:57:37 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.09 szerda, 13:49:50
De azt nem erre fogja használni...
beöntést fog eszközölni neked,mielőtt kikormol...!?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
PensaCola
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 242
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3886 Dátum:
2014.04.09 szerda, 13:59:56 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.04.09 szerda, 13:57:37
beöntést fog eszközölni neked,mielőtt kikormol...!?
Ez borzasztó
Naplózva
MKIV 1.8 TDCi 125 LE Ghia Executive, 18" 5Y
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3887 Dátum:
2014.04.09 szerda, 14:54:19 »
Idézetet írta: PensaCola - 2014.04.09 szerda, 13:49:23
...de mától már betudod, láttam szereztél betöltő tölcsért
igen, és megyek is tankolni... huppsz...
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3888 Dátum:
2014.04.09 szerda, 16:00:43 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.04.09 szerda, 13:37:30
én restore terméket tettem most bele 2 hete, ugyanúgy porol, és nem csökkent a fogyi se. azért nem vettem mást, vagy bármit, mert nem tudom betölteni...
Mernem kerted el a BT-tól a tolcsert? O ugyse ont bele semmit
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3889 Dátum:
2014.04.09 szerda, 16:15:05 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2014.04.09 szerda, 16:00:43
Mernem kerted el a BT-tól a tolcsert? O ugyse ont bele semmit
Mert nem adtam volna oda.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3890 Dátum:
2014.04.09 szerda, 16:18:26 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.09 szerda, 16:15:05
Mert nem adtam volna oda.
mer b...ievagy?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3891 Dátum:
2014.04.09 szerda, 16:38:56 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.04.09 szerda, 16:18:26
mer b...ievagy?
kefíret iszol?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3892 Dátum:
2014.04.09 szerda, 17:17:59 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2014.04.09 szerda, 16:00:43
Mernem kerted el a BT-tól a tolcsert? O ugyse ont bele semmit
nade milyen tölcsér az?
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3893 Dátum:
2014.04.09 szerda, 18:59:11 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.04.09 szerda, 08:59:39
szerintem neked ott van ahol nálam.én a dugót a pillangószelephez tettem,ahová becsatlakozik az egr hűtőcsöve.
És esetleg dugód is van még? Én vasakat nem tartok itthon csak tranzisztort.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3894 Dátum:
2014.04.09 szerda, 19:13:04 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.04.09 szerda, 17:17:59
nade milyen tölcsér az?
csak akkor tudsz bele önteni bármit is ha ezt beleteszed. persze kivéve a tankoló pisztolyt, ahhoz nem kell. De lehet a régibe még nincs.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3895 Dátum:
2014.04.09 szerda, 19:48:59 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.04.09 szerda, 18:59:11
És esetleg dugód is van még? Én vasakat nem tartok itthon csak tranzisztort.
improvizáltam a tömítés lemásolásával.anyagom van,de méret nincs meg.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3896 Dátum:
2014.04.09 szerda, 20:11:15 »
Elvileg alap tartozékként benne kell lennie a tölcsérnek a pótkerék tartó mellett nekem benne volt a szivacsban
Naplózva
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3897 Dátum:
2014.04.09 szerda, 20:13:33 »
Megnyerő volt a 2t ről a cikk igaz 1.5 éve használom a stihl olajat akkor áttérünk a spurira.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3898 Dátum:
2014.04.09 szerda, 21:14:24 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.04.09 szerda, 07:51:31
Csak elültetitek a bogarat a fülembe. 2.2-esnél mennyire hozzáférhető az EGR? Hogy kell ledugózni?
https://www.google.hu/search?q=szjani+egr&oq=szjani+egr&aqs=chrome..69i57.6044j0j8&sourceid=chrome&espv=2&es_sm=93&ie=UTF-8#q=szjani+egr+dug%C3%B3z%C3%A1s
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3899 Dátum:
2014.04.09 szerda, 21:23:37 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.04.09 szerda, 10:32:34
koszi!
Na megkérdeztem: Nos nem tudott érdemben mit mondani mert nem is érezni mikor regenel az autója. Mivel nem ford. Szóval passz. Teszi a dolgát a 2T hibátlanul. elvileg jó. pró kontra van. Van ismerőse aki már a legelső tankoláskor mikor kihozta a szalonból a kocsit ezt kapja(2T). Jó pár évet ment már és közel 300e km után sem kellett még porlasztókat cserélnie. Ez korrekt.
Mindenesetre kipróbálom ezt is azt is !
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Oldalak:
1
...
71
72
73
74
75
76
77
[
78
]
79
80
81
82
83
84
85
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ