Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:19:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5259051 alkalommal)
0 Felhasználó és 269 vendég van a témában
Detroit
Vendég
« Új hozzászólás #4350 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 13:30:51 »

Szervusztok!

Egy kérdésem lenne a hozzáértőkhöz.
Az előírt olajcsere periódus 20.000 km (vagy 1 év). Nekem most 15.000-nél üzenetet küldött a gép, hogy cseréljek olajat ("Bitte Ölwechsel"). Van a 2.0 TDCI (2011-es évjárat) motorban valamilyen olaj minőség figyelő szenzor, ami ellenőrzi az olaj állapotát és ha szükséges cserélni, üzen? Vagy valami más probléma lehet?

Köszönettel!  worship
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4351 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 13:35:49 »

Szervusztok!

Egy kérdésem lenne a hozzáértőkhöz.
Az előírt olajcsere periódus 20.000 km (vagy 1 év). Nekem most 15.000-nél üzenetet küldött a gép, hogy cseréljek olajat ("Bitte Ölwechsel"). Van a 2.0 TDCI (2011-es évjárat) motorban valamilyen olaj minőség figyelő szenzor, ami ellenőrzi az olaj állapotát és ha szükséges cserélni, üzen? Vagy valami más probléma lehet?

Köszönettel!  worship
Hello

Mennyit mész városban?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Detroit
Vendég
« Új hozzászólás #4352 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 13:41:35 »

Hello

Mennyit mész városban?

Hét közben többnyire városban, 8-10 naponta megyek hosszabb útra.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4353 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 13:44:02 »

Hét közben többnyire városban, 8-10 naponta megyek hosszabb útra.
Akkor ne várd meg a húszezret. Varosban hamarabb elhasználódik az olaj.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Detroit
Vendég
« Új hozzászólás #4354 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 13:48:10 »

Akkor ne várd meg a húszezret. Varosban hamarabb elhasználódik az olaj.

Oké! Köszönöm!
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4355 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 13:51:03 »

Szervusztok!

Egy kérdésem lenne a hozzáértőkhöz.
Az előírt olajcsere periódus 20.000 km (vagy 1 év). Nekem most 15.000-nél üzenetet küldött a gép, hogy cseréljek olajat ("Bitte Ölwechsel"). Van a 2.0 TDCI (2011-es évjárat) motorban valamilyen olaj minőség figyelő szenzor, ami ellenőrzi az olaj állapotát és ha szükséges cserélni, üzen? Vagy valami más probléma lehet?

Köszönettel!  worship

Nincs olajminőség figyelő, csak a sikeres és megszakadt aktív regenerációk számából következtet az olaj hígulására. A 15e km nagyon szép eredmény városi használat mellett.
A kiírás miatt nem feltétlenül lenne szükséges az olajcsere, de szerintem ne higgy a 20e km-es csereperiódusnak, inkább cseréld gyakrabban.
Egyébként a hibajelzés egyszerűen törölhető, mostanában többször le lett itt írva.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4356 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 13:51:07 »

Oké! Köszönöm!

Ez faceliftes már, nem?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4357 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 14:03:33 »

Ez faceliftes már, nem?
az már nem hígítja az olajat?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4358 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 14:09:35 »

az már nem hígítja az olajat?

Elvileg ott a go befecskendezés közvetlenül a dpf-hez megy.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4359 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 14:27:36 »

Elvileg ott a go befecskendezés közvetlenül a dpf-hez megy.
gyakorlatilag is
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4360 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 15:56:46 »

Ez faceliftes már, nem?
Igazad van. De akkor az meg miért reklamál 15e után?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4361 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 16:02:41 »

Igazad van. De akkor az meg miért reklamál 15e után?

Elfelejtették az sw-t hozzáreszelni a hw-hez.  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Detroit
Vendég
« Új hozzászólás #4362 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 16:06:56 »

Ez faceliftes már, nem?
Igen, ráncfelvarrott.
Megnyugtattatok.  Wink Mindenesetre lecserélem az olajat a héten.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4363 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 19:58:25 »

Ahhoz h regeneráljon a kocsi, milyen feltételeknek kell meg lenni?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4364 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 20:35:36 »

Ahhoz h regeneráljon a kocsi, milyen feltételeknek kell meg lenni?

Nyomáskülöbség, megtett kilóméter, megfelelő üzemi hőfok...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #4365 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 20:55:16 »



Regeneráció pl. amikor beállok a garázsba, leállítom a motort és ecccer tsak pár percre elindul a hűtő? Ritkán szokta csinálni az autó. ?

 worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4366 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 21:46:17 »

Nyomáskülöbség, megtett kilóméter, megfelelő üzemi hőfok...
Uzemmelegnek kell kennie gondolom?.  Fordulat mindegy? A megtettet ugy kell érteni h legalább x kmert meg kell tenni?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4367 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 21:48:16 »

Nyomáskülöbség, megtett kilóméter, megfelelő üzemi hőfok...

1/4 feletti üa szint, üzem meleg motor, tartós 2000 feletti fordulat, kérés a szenzorok jeleiből a regenerálásra.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #4368 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 22:20:35 »

Ja, csak azt úgy hívták Bunkó MűSzakik Egyesülete.  eplus2

Amikor megláttam az angol rövidítését (BUTE), azt hittem dobok egy hátast.
Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #4369 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 06:15:21 »

1/4 feletti üa szint, üzem meleg motor, tartós 2000 feletti fordulat, kérés a szenzorok jeleiből a regenerálásra.


Szerintem nem kell 2000 1/perc feletti fordulat, nekem mindkétszer alatta regenerált.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4370 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 06:40:58 »


Szerintem nem kell 2000 1/perc feletti fordulat, nekem mindkétszer alatta regenerált.

Ford semmit nem figyel ilyen téren. Akár araszolgathatsz a mélygarázsban, akár mehetsz az autobahnon 200-al, ha akar, ő regenerál.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4371 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 06:46:33 »


Szerintem nem kell 2000 1/perc feletti fordulat, nekem mindkétszer alatta regenerált.
Ezek az általános alapfeltételek. Ettől lehet kismértékben eltérés pl. fordulatszámban, de mindenképpen emelt fordulatszám szükséges.


Neked biztos a kerámia miatt elég az alacsonyabb!  eplus2  (bocs, nem hagyhattam ki)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4372 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 06:55:31 »

Ezek az általános alapfeltételek. Ettől lehet kismértékben eltérés pl. fordulatszámban, de mindenképpen emelt fordulatszám szükséges.


Neked biztos a kerámia miatt elég az alacsonyabb!  eplus2  (bocs, nem hagyhattam ki)
alapjáraton is regenerál.... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4373 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 07:10:09 »

alapjáraton is regenerál.... Wink

Igazi buta rencer.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4374 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 09:47:05 »

Igazi buta rencer.....

Az. Sőt, ha megszakítod, utána mindent megtesz azért, hogy folytathassa...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #4375 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 18:13:57 »

Az. Sőt, ha megszakítod, utána mindent megtesz azért, hogy folytathassa...

Én ezt nem nevezném buta rendszernek, sőt!
Naplózva
bagesz
Vendég
« Új hozzászólás #4376 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 18:36:43 »

Nekem MK4  140 lovas mondeom van 162000 km van benne egy párnap állás  után nehezen indul megforgatja a motort 5-7 szer mire beindul mi lehet a gond?
Naplózva
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #4377 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 18:51:05 »

Aksit nezted?
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4378 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 20:30:46 »

Nekem MK4  140 lovas mondeom van 162000 km van benne egy párnap állás  után nehezen indul megforgatja a motort 5-7 szer mire beindul mi lehet a gond?
levegősödés.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #4379 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 20:35:08 »

izzítógyertya?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #4380 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 20:38:40 »

Igazad van. De akkor az meg miért reklamál 15e után?

Biztos 15ekm?

Szerintem a km órát figyeli. Ha letelt a 20ekm, akkor sikít. Nekem a 20ekm előtti olajcserénél nem resetelték és 20ekm után sikított. Óra percre.
Naplózva
bayliner
Vendég
« Új hozzászólás #4381 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 20:59:35 »

Valamint lenne még kérdésem a 116Le Duratorq 2.0 tdci milyem elemekkel tér el a 140Le verziótól, estleg csak turbó és ecu beállítás?

Várom a választ még a fenti kérdésekre, valamint melyik Elm327 android progi a legjobb a mondeo lekérdezéséhez, jópár nem ir akart ráakadni az interfészre (blutooth).
Valamint a magyar és a német gázolajokban vane bio összetevő, olvasván a dpf hozzászólásokat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4382 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 21:03:26 »

Várom a választ még a fenti kérdésekre, valamint melyik Elm327 android progi a legjobb a mondeo lekérdezéséhez, jópár nem ir akart ráakadni az interfészre (blutooth).
Valamint a magyar és a német gázolajokban vane bio összetevő, olvasván a dpf hozzászólásokat.
torque és a ForDTC utóbbit itt eléred: http://mondeo.hu/index.php?topic=61.msg886933#msg886933
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #4383 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 21:10:17 »

Valamint a magyar és a német gázolajokban vane bio összetevő, olvasván a dpf hozzászólásokat.
Ugyan ez üzianyag kérdés, de van. Törvényi előírás olyan 3-5% körüli.... Esetleg max 8?
Majd a molos kollégák a biztosat.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4384 Dátum: 2014.05.13 kedd, 09:16:37 »

Vákumcsöveket cserélt már valaki?

A gyári csöveket külön nem lehet kapni  falbav mindig valamilyen alkatrészhez van csomagolva.

Megmértem azt a dugót, amivel ledugóztam a rossz fojtószelep csövét, az 4.72mm-es, az szorult benne. Akkor 4mm-es vákumcsövünk van?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4385 Dátum: 2014.05.13 kedd, 09:28:55 »

Vákumcsöveket cserélt már valaki?

A gyári csöveket külön nem lehet kapni  falbav mindig valamilyen alkatrészhez van csomagolva.

Megmértem azt a dugót, amivel ledugóztam a rossz fojtószelep csövét, az 4.72mm-es, az szorult benne. Akkor 4mm-es vákumcsövünk van?

Vegyél 4mm-es szilikont.....800-1200/m.
pl: http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?id_category=113
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4386 Dátum: 2014.05.13 kedd, 09:37:14 »

Vákumcsöveket cserélt már valaki?

A gyári csöveket külön nem lehet kapni  falbav mindig valamilyen alkatrészhez van csomagolva.

Megmértem azt a dugót, amivel ledugóztam a rossz fojtószelep csövét, az 4.72mm-es, az szorult benne. Akkor 4mm-es vákumcsövünk van?
igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4387 Dátum: 2014.05.13 kedd, 09:37:41 »

Vegyél 4mm-es szilikont.....800-1200/m.
pl: http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?id_category=113
a szilikont összeszippantja.szövetes szokott lenni....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4388 Dátum: 2014.05.13 kedd, 09:41:28 »

a szilikont összeszippantja.szövetes szokott lenni....

Akkor most milyet?

(szilikonost Tibcsi szokott használni, de az sikosító...  laugh eplus2)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4389 Dátum: 2014.05.13 kedd, 09:45:11 »

Akkor most milyet?

(szilikonost Tibcsi szokott használni, de az sikosító...  laugh eplus2)
olyat,amit a vákumra adnak és 4es.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4390 Dátum: 2014.05.13 kedd, 09:50:45 »

a szilikont összeszippantja.szövetes szokott lenni....

A turbócső...a nyomás miatt igen.  Én használtam már off autón szilikon csövet....nem szívta össze.  Elég vastag fala van.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4391 Dátum: 2014.05.13 kedd, 09:52:50 »

A turbócső...a nyomás miatt igen.  Én használtam már off autón szilikon csövet....nem szívta össze.  Elég vastag fala van.

Amit linkeltél mind 2mm falvastagságú, de találtam már 3mm-est is...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4392 Dátum: 2014.05.13 kedd, 09:55:55 »

Amit linkeltél mind 2mm falvastagságú, de találtam már 3mm-est is...

Az már elég.    A 2mm falvastagságú szerintem még mindig teszi a dolgát (már nincs meg régen az autó, de nálam 2-3 évig nem volt baja)
Hány méter kell neked?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4393 Dátum: 2014.05.13 kedd, 09:56:42 »

Az már elég.    A 2mm falvastagságú szerintem még mindig teszi a dolgát (már nincs meg régen az autó, de nálam 2-3 évig nem volt baja)
Hány méter kell neked?

Így ránézésre vagy 10.  laugh

De szerintem úgy 2-3-4...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4394 Dátum: 2014.05.13 kedd, 10:13:57 »

Így ránézésre vagy 10.  laugh

De szerintem úgy 2-3-4...

És most mind xar?  Vegyél egy akkorát ami most problémás....próbáld ki. (szerintem jó lesz)
Van pirosban is... hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4395 Dátum: 2014.05.13 kedd, 10:20:04 »

És most mind xar?  Vegyél egy akkorát ami most problémás....próbáld ki. (szerintem jó lesz)
Van pirosban is... hehe


Elvileg egyik sem problémás, csak van egy parám, hogy az egyik solenoid szelepen pont a légszűrő volt letörve, ráadásul az előre felé néz, és ott néha beszippantgathatta a retket, ami ebben a vastag csőben szépen lerakódhatott... Egyszerűbb ha már cserélem, és nem tisztogatom...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4396 Dátum: 2014.05.13 kedd, 20:24:31 »

Nekem MK4  140 lovas mondeom van 162000 km van benne egy párnap állás  után nehezen indul megforgatja a motort 5-7 szer mire beindul mi lehet a gond?
Erre a kérdésre a megoldás engem is érdekelne, annyi a különbség, hogy nem kell pár nap állás most már mindig így indul. Mivel naponta 10-15-ször van indítás, kicsit zavaró. Szerintem az akksi jó mert teker rendesen.
Valamint elindulás után akár hideg akár meleg a motor kicsit torpan 1-2 fokozatban. Erre valami ötlet?
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4397 Dátum: 2014.05.13 kedd, 20:26:58 »

Erre a kérdésre a megoldás engem is érdekelne, annyi a különbség, hogy nem kell pár nap állás most már mindig így indul. Mivel naponta 10-15-ször van indítás, kicsit zavaró. Szerintem az akksi jó mert teker rendesen.
Valamint elindulás után akár hideg akár meleg a motor kicsit torpan 1-2 fokozatban. Erre valami ötlet?

Próbáljátok meg, hogy lehúzzátok a vákumcsövet a fojtószelepházról! A lehúzott vákumcsövet dugózzátok le.

Csúnyán fog leállni, de azzal egyelőre ne foglalkozzatok!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4398 Dátum: 2014.05.13 kedd, 20:33:44 »

Próbáljátok meg, hogy lehúzzátok a vákumcsövet a fojtószelepházról! A lehúzott vákumcsövet dugózzátok le.

Csúnyán fog leállni, de azzal egyelőre ne foglalkozzatok!
Ezzel a teszttel melyik hibát keressük? A nehézkes indulást vagy a torpanást? Esetleg rajz vagy kép van-e amiről megállapítom, hogy melyik a fojtószelepház?
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.13 kedd, 20:36:09 írta Black » Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4399 Dátum: 2014.05.13 kedd, 20:50:47 »

Ezzel a teszttel melyik hibát keressük? A nehézkes indulást vagy a torpanást? Esetleg rajz vagy kép van-e amiről megállapítom, hogy melyik a fojtószelepház?

Mindkettő lehet...


https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220633-fojtoszelephaz/143074-fojtoszelephaz-ford-mondeo-2007-diesel-2_0tdci

Pont a cromax felirat alatti kis légleeresztőn van egy kis csöcs, amire megy a vákumcső.

Egyből a motor elején van középen, ahogy felülről ránézel, ez után jön a szívósor.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.