Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:24:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
81
82
83
84
85
86
87
[
88
]
89
90
91
92
93
94
95
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254338 alkalommal)
0 Felhasználó és 85 vendég van a témában
Detroit
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4350 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 13:30:51 »
Szervusztok!
Egy kérdésem lenne a hozzáértőkhöz.
Az előírt olajcsere periódus 20.000 km (vagy 1 év). Nekem most 15.000-nél üzenetet küldött a gép, hogy cseréljek olajat ("Bitte Ölwechsel"). Van a 2.0 TDCI (2011-es évjárat) motorban valamilyen olaj minőség figyelő szenzor, ami ellenőrzi az olaj állapotát és ha szükséges cserélni, üzen? Vagy valami más probléma lehet?
Köszönettel!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4351 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 13:35:49 »
Idézetet írta: Detroit - 2014.05.11 vasárnap, 13:30:51
Szervusztok!
Egy kérdésem lenne a hozzáértőkhöz.
Az előírt olajcsere periódus 20.000 km (vagy 1 év). Nekem most 15.000-nél üzenetet küldött a gép, hogy cseréljek olajat ("Bitte Ölwechsel"). Van a 2.0 TDCI (2011-es évjárat) motorban valamilyen olaj minőség figyelő szenzor, ami ellenőrzi az olaj állapotát és ha szükséges cserélni, üzen? Vagy valami más probléma lehet?
Köszönettel!
Hello
Mennyit mész városban?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Detroit
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4352 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 13:41:35 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2014.05.11 vasárnap, 13:35:49
Hello
Mennyit mész városban?
Hét közben többnyire városban, 8-10 naponta megyek hosszabb útra.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4353 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 13:44:02 »
Idézetet írta: Detroit - 2014.05.11 vasárnap, 13:41:35
Hét közben többnyire városban, 8-10 naponta megyek hosszabb útra.
Akkor ne várd meg a húszezret. Varosban hamarabb elhasználódik az olaj.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Detroit
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4354 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 13:48:10 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2014.05.11 vasárnap, 13:44:02
Akkor ne várd meg a húszezret. Varosban hamarabb elhasználódik az olaj.
Oké! Köszönöm!
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4355 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 13:51:03 »
Idézetet írta: Detroit - 2014.05.11 vasárnap, 13:30:51
Szervusztok!
Egy kérdésem lenne a hozzáértőkhöz.
Az előírt olajcsere periódus 20.000 km (vagy 1 év). Nekem most 15.000-nél üzenetet küldött a gép, hogy cseréljek olajat ("Bitte Ölwechsel"). Van a 2.0 TDCI (2011-es évjárat) motorban valamilyen olaj minőség figyelő szenzor, ami ellenőrzi az olaj állapotát és ha szükséges cserélni, üzen? Vagy valami más probléma lehet?
Köszönettel!
Nincs olajminőség figyelő, csak a sikeres és megszakadt aktív regenerációk számából következtet az olaj hígulására. A 15e km nagyon szép eredmény városi használat mellett.
A kiírás miatt nem feltétlenül lenne szükséges az olajcsere, de szerintem ne higgy a 20e km-es csereperiódusnak, inkább cseréld gyakrabban.
Egyébként a hibajelzés egyszerűen törölhető, mostanában többször le lett itt írva.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4356 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 13:51:07 »
Idézetet írta: Detroit - 2014.05.11 vasárnap, 13:48:10
Oké! Köszönöm!
Ez faceliftes már, nem?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4357 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 14:03:33 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.11 vasárnap, 13:51:07
Ez faceliftes már, nem?
az már nem hígítja az olajat?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4358 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 14:09:35 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2014.05.11 vasárnap, 14:03:33
az már nem hígítja az olajat?
Elvileg ott a go befecskendezés közvetlenül a dpf-hez megy.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4359 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 14:27:36 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.11 vasárnap, 14:09:35
Elvileg ott a go befecskendezés közvetlenül a dpf-hez megy.
gyakorlatilag is
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4360 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 15:56:46 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.11 vasárnap, 13:51:07
Ez faceliftes már, nem?
Igazad van. De akkor az meg miért reklamál 15e után?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4361 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 16:02:41 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.05.11 vasárnap, 15:56:46
Igazad van. De akkor az meg miért reklamál 15e után?
Elfelejtették az sw-t hozzáreszelni a hw-hez.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Detroit
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4362 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 16:06:56 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.11 vasárnap, 13:51:07
Ez faceliftes már, nem?
Igen, ráncfelvarrott.
Megnyugtattatok.
Mindenesetre lecserélem az olajat a héten.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4363 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 19:58:25 »
Ahhoz h regeneráljon a kocsi, milyen feltételeknek kell meg lenni?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4364 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 20:35:36 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2014.05.11 vasárnap, 19:58:25
Ahhoz h regeneráljon a kocsi, milyen feltételeknek kell meg lenni?
Nyomáskülöbség, megtett kilóméter, megfelelő üzemi hőfok...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4365 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 20:55:16 »
Regeneráció pl. amikor beállok a garázsba, leállítom a motort és ecccer tsak pár percre elindul a hűtő? Ritkán szokta csinálni az autó. ?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4366 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 21:46:17 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.11 vasárnap, 20:35:36
Nyomáskülöbség, megtett kilóméter, megfelelő üzemi hőfok...
Uzemmelegnek kell kennie gondolom?. Fordulat mindegy? A megtettet ugy kell érteni h legalább x kmert meg kell tenni?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4367 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 21:48:16 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.11 vasárnap, 20:35:36
Nyomáskülöbség, megtett kilóméter, megfelelő üzemi hőfok...
1/4 feletti üa szint, üzem meleg motor, tartós 2000 feletti fordulat, kérés a szenzorok jeleiből a regenerálásra.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4368 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 22:20:35 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.05 hétfő, 22:05:26
Ja, csak azt úgy hívták Bunkó MűSzakik Egyesülete.
Amikor megláttam az angol rövidítését (BUTE), azt hittem dobok egy hátast.
Naplózva
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4369 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 06:15:21 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.11 vasárnap, 21:48:16
1/4 feletti üa szint, üzem meleg motor, tartós 2000 feletti fordulat, kérés a szenzorok jeleiből a regenerálásra.
Szerintem nem kell 2000 1/perc feletti fordulat, nekem mindkétszer alatta regenerált.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4370 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 06:40:58 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.05.12 hétfő, 06:15:21
Szerintem nem kell 2000 1/perc feletti fordulat, nekem mindkétszer alatta regenerált.
Ford semmit nem figyel ilyen téren. Akár araszolgathatsz a mélygarázsban, akár mehetsz az autobahnon 200-al, ha akar, ő regenerál.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4371 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 06:46:33 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.05.12 hétfő, 06:15:21
Szerintem nem kell 2000 1/perc feletti fordulat, nekem mindkétszer alatta regenerált.
Ezek az általános alapfeltételek. Ettől lehet kismértékben eltérés pl. fordulatszámban, de mindenképpen emelt fordulatszám szükséges.
Neked biztos a kerámia miatt elég az alacsonyabb!
(bocs, nem hagyhattam ki)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4372 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 06:55:31 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.12 hétfő, 06:46:33
Ezek az általános alapfeltételek. Ettől lehet kismértékben eltérés pl. fordulatszámban, de mindenképpen emelt fordulatszám szükséges.
Neked biztos a kerámia miatt elég az alacsonyabb!
(bocs, nem hagyhattam ki)
alapjáraton is regenerál....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4373 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 07:10:09 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.12 hétfő, 06:55:31
alapjáraton is regenerál....
Igazi buta rencer.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4374 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 09:47:05 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.12 hétfő, 07:10:09
Igazi buta rencer.....
Az. Sőt, ha megszakítod, utána mindent megtesz azért, hogy folytathassa...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4375 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 18:13:57 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.12 hétfő, 09:47:05
Az. Sőt, ha megszakítod, utána mindent megtesz azért, hogy folytathassa...
Én ezt nem nevezném buta rendszernek, sőt!
Naplózva
bagesz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4376 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 18:36:43 »
Nekem MK4 140 lovas mondeom van 162000 km van benne egy párnap állás után nehezen indul megforgatja a motort 5-7 szer mire beindul mi lehet a gond?
Naplózva
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4377 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 18:51:05 »
Aksit nezted?
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4378 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 20:30:46 »
Idézetet írta: bagesz - 2014.05.12 hétfő, 18:36:43
Nekem MK4 140 lovas mondeom van 162000 km van benne egy párnap állás után nehezen indul megforgatja a motort 5-7 szer mire beindul mi lehet a gond?
levegősödés....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4379 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 20:35:08 »
izzítógyertya?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4380 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 20:38:40 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.05.11 vasárnap, 15:56:46
Igazad van. De akkor az meg miért reklamál 15e után?
Biztos 15ekm?
Szerintem a km órát figyeli. Ha letelt a 20ekm, akkor sikít. Nekem a 20ekm előtti olajcserénél nem resetelték és 20ekm után sikított. Óra percre.
Naplózva
bayliner
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4381 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 20:59:35 »
Idézetet írta: bayliner - 2014.05.01 csütörtök, 15:52:22
Valamint lenne még kérdésem a 116Le Duratorq 2.0 tdci milyem elemekkel tér el a 140Le verziótól, estleg csak turbó és ecu beállítás?
Várom a választ még a fenti kérdésekre, valamint melyik Elm327 android progi a legjobb a mondeo lekérdezéséhez, jópár nem ir akart ráakadni az interfészre (blutooth).
Valamint a magyar és a német gázolajokban vane bio összetevő, olvasván a dpf hozzászólásokat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4382 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 21:03:26 »
Idézetet írta: bayliner - 2014.05.12 hétfő, 20:59:35
Várom a választ még a fenti kérdésekre, valamint melyik Elm327 android progi a legjobb a mondeo lekérdezéséhez, jópár nem ir akart ráakadni az interfészre (blutooth).
Valamint a magyar és a német gázolajokban vane bio összetevő, olvasván a dpf hozzászólásokat.
torque és a ForDTC utóbbit itt eléred:
http://mondeo.hu/index.php?topic=61.msg886933#msg886933
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4383 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 21:10:17 »
Idézetet írta: bayliner - 2014.05.12 hétfő, 20:59:35
Valamint a magyar és a német gázolajokban vane bio összetevő, olvasván a dpf hozzászólásokat.
Ugyan ez üzianyag kérdés, de van. Törvényi előírás olyan 3-5% körüli.... Esetleg max 8?
Majd a molos kollégák a biztosat.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4384 Dátum:
2014.05.13 kedd, 09:16:37 »
Vákumcsöveket cserélt már valaki?
A gyári csöveket külön nem lehet kapni
mindig valamilyen alkatrészhez van csomagolva.
Megmértem azt a dugót, amivel ledugóztam a rossz fojtószelep csövét, az 4.72mm-es, az szorult benne. Akkor 4mm-es vákumcsövünk van?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4385 Dátum:
2014.05.13 kedd, 09:28:55 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.13 kedd, 09:16:37
Vákumcsöveket cserélt már valaki?
A gyári csöveket külön nem lehet kapni
mindig valamilyen alkatrészhez van csomagolva.
Megmértem azt a dugót, amivel ledugóztam a rossz fojtószelep csövét, az 4.72mm-es, az szorult benne. Akkor 4mm-es vákumcsövünk van?
Vegyél 4mm-es szilikont.....800-1200/m.
pl:
http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?id_category=113
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4386 Dátum:
2014.05.13 kedd, 09:37:14 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.13 kedd, 09:16:37
Vákumcsöveket cserélt már valaki?
A gyári csöveket külön nem lehet kapni
mindig valamilyen alkatrészhez van csomagolva.
Megmértem azt a dugót, amivel ledugóztam a rossz fojtószelep csövét, az 4.72mm-es, az szorult benne. Akkor 4mm-es vákumcsövünk van?
igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4387 Dátum:
2014.05.13 kedd, 09:37:41 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.13 kedd, 09:28:55
Vegyél 4mm-es szilikont.....800-1200/m.
pl:
http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?id_category=113
a szilikont összeszippantja.szövetes szokott lenni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4388 Dátum:
2014.05.13 kedd, 09:41:28 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.13 kedd, 09:37:41
a szilikont összeszippantja.szövetes szokott lenni....
Akkor most milyet?
(szilikonost Tibcsi szokott használni, de az sikosító...
)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4389 Dátum:
2014.05.13 kedd, 09:45:11 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.13 kedd, 09:41:28
Akkor most milyet?
(szilikonost Tibcsi szokott használni, de az sikosító...
)
olyat,amit a vákumra adnak és 4es.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4390 Dátum:
2014.05.13 kedd, 09:50:45 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.13 kedd, 09:37:41
a szilikont összeszippantja.szövetes szokott lenni....
A turbócső...a nyomás miatt igen. Én használtam már off autón szilikon csövet....nem szívta össze. Elég vastag fala van.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4391 Dátum:
2014.05.13 kedd, 09:52:50 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.13 kedd, 09:50:45
A turbócső...a nyomás miatt igen. Én használtam már off autón szilikon csövet....nem szívta össze. Elég vastag fala van.
Amit linkeltél mind 2mm falvastagságú, de találtam már 3mm-est is...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4392 Dátum:
2014.05.13 kedd, 09:55:55 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.13 kedd, 09:52:50
Amit linkeltél mind 2mm falvastagságú, de találtam már 3mm-est is...
Az már elég. A 2mm falvastagságú szerintem még mindig teszi a dolgát (már nincs meg régen az autó, de nálam 2-3 évig nem volt baja)
Hány méter kell neked?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4393 Dátum:
2014.05.13 kedd, 09:56:42 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.13 kedd, 09:55:55
Az már elég. A 2mm falvastagságú szerintem még mindig teszi a dolgát (már nincs meg régen az autó, de nálam 2-3 évig nem volt baja)
Hány méter kell neked?
Így ránézésre vagy 10.
De szerintem úgy 2-3-4...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4394 Dátum:
2014.05.13 kedd, 10:13:57 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.13 kedd, 09:56:42
Így ránézésre vagy 10.
De szerintem úgy 2-3-4...
És most mind xar? Vegyél egy akkorát ami most problémás....próbáld ki. (szerintem jó lesz)
Van pirosban is...
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4395 Dátum:
2014.05.13 kedd, 10:20:04 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.13 kedd, 10:13:57
És most mind xar? Vegyél egy akkorát ami most problémás....próbáld ki. (szerintem jó lesz)
Van pirosban is...
Elvileg egyik sem problémás, csak van egy parám, hogy az egyik solenoid szelepen pont a légszűrő volt letörve, ráadásul az előre felé néz, és ott néha beszippantgathatta a retket, ami ebben a vastag csőben szépen lerakódhatott... Egyszerűbb ha már cserélem, és nem tisztogatom...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4396 Dátum:
2014.05.13 kedd, 20:24:31 »
Idézetet írta: bagesz - 2014.05.12 hétfő, 18:36:43
Nekem MK4 140 lovas mondeom van 162000 km van benne egy párnap állás után nehezen indul megforgatja a motort 5-7 szer mire beindul mi lehet a gond?
Erre a kérdésre a megoldás engem is érdekelne, annyi a különbség, hogy nem kell pár nap állás most már mindig így indul. Mivel naponta 10-15-ször van indítás, kicsit zavaró. Szerintem az akksi jó mert teker rendesen.
Valamint elindulás után akár hideg akár meleg a motor kicsit torpan 1-2 fokozatban. Erre valami ötlet?
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4397 Dátum:
2014.05.13 kedd, 20:26:58 »
Idézetet írta: Black - 2014.05.13 kedd, 20:24:31
Erre a kérdésre a megoldás engem is érdekelne, annyi a különbség, hogy nem kell pár nap állás most már mindig így indul. Mivel naponta 10-15-ször van indítás, kicsit zavaró. Szerintem az akksi jó mert teker rendesen.
Valamint elindulás után akár hideg akár meleg a motor kicsit torpan 1-2 fokozatban. Erre valami ötlet?
Próbáljátok meg, hogy lehúzzátok a vákumcsövet a fojtószelepházról! A lehúzott vákumcsövet dugózzátok le.
Csúnyán fog leállni, de azzal egyelőre ne foglalkozzatok!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4398 Dátum:
2014.05.13 kedd, 20:33:44 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.13 kedd, 20:26:58
Próbáljátok meg, hogy lehúzzátok a vákumcsövet a fojtószelepházról! A lehúzott vákumcsövet dugózzátok le.
Csúnyán fog leállni, de azzal egyelőre ne foglalkozzatok!
Ezzel a teszttel melyik hibát keressük? A nehézkes indulást vagy a torpanást? Esetleg rajz vagy kép van-e amiről megállapítom, hogy melyik a fojtószelepház?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.13 kedd, 20:36:09 írta Black
»
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4399 Dátum:
2014.05.13 kedd, 20:50:47 »
Idézetet írta: Black - 2014.05.13 kedd, 20:33:44
Ezzel a teszttel melyik hibát keressük? A nehézkes indulást vagy a torpanást? Esetleg rajz vagy kép van-e amiről megállapítom, hogy melyik a fojtószelepház?
Mindkettő lehet...
https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220633-fojtoszelephaz/143074-fojtoszelephaz-ford-mondeo-2007-diesel-2_0tdci
Pont a cromax felirat alatti kis légleeresztőn van egy kis csöcs, amire megy a vákumcső.
Egyből a motor elején van középen, ahogy felülről ránézel, ez után jön a szívósor.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
81
82
83
84
85
86
87
[
88
]
89
90
91
92
93
94
95
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ