Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:13:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 107 108 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5258508 alkalommal)
0 Felhasználó és 258 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5000 Dátum: 2014.08.20 szerda, 08:52:44 »

én is gondolkodom a dolgon. Ha jól emlékszem a Balogh valamilyen peugeot alkatrészt vett.
Miután a moci az PUG!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Rezsi
Vendég
« Új hozzászólás #5001 Dátum: 2014.08.20 szerda, 10:52:42 »

Miután a moci az PUG!

Sziasztok
Ennek a màgnesszelepnek van valami hivatalosabb neve? Jó volna tudni , hogy rá lehessen keresni az előző levelekben írt weboldalon.


Köszi a segítséget.

Üdv

Rezsi
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #5002 Dátum: 2014.08.20 szerda, 10:59:38 »

Szia!

Pierburg a gyártó, a Ford és a Pierburg cikkszám is rajt lesz az oldalán.

Nézd meg mindenképp, neten ezt találtam hozzá:

Pierburg 7.01771.00
Ford 6G9Q-9E882-CA

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #5003 Dátum: 2014.08.20 szerda, 11:06:15 »

http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=7.01771.01%7CSZ#.U_Rk0fl_voE

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5004 Dátum: 2014.08.20 szerda, 11:44:30 »

Miután a moci az PUG!

jaja, pont ezért mondom Smiley
Naplózva
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #5005 Dátum: 2014.08.20 szerda, 17:22:21 »


Én is ezt raktam bele. Tökéletesen működik és elég a turbóvezérlőt (belső) kicserélni!
Korábban azt olvastam a hang a szelep szorulásától van és az megjavítható ha WD 40- el belefújsz.
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
schwahi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #5006 Dátum: 2014.08.20 szerda, 17:27:18 »

Én is ezt raktam bele. Tökéletesen működik és elég a turbóvezérlőt (belső) kicserélni!
Korábban azt olvastam a hang a szelep szorulásától van és az megjavítható ha WD 40- el belefújsz.
De hova kell belefújni?Egyedüli nyílás rajta a szivacs(szűrő)azt pedig szerintem roncsolás nélkül nehéz leszedni.De lehet hogy csak nekem. ::)Hacsak nem a vákumcsövek helyén....
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.20 szerda, 17:28:52 írta schwahi » Naplózva

S-Max 1.8 tdci Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5007 Dátum: 2014.08.20 szerda, 17:28:57 »

De hova kell belefújni?Egyedüli nyílás rajta a szivacs(szűrő)azt pedig szerintem roncsolás nélkül nehéz leszedni.De lehet hogy csak nekem. Roll Eyes

Cserélni kell! Nem elég fújkálni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
schwahi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #5008 Dátum: 2014.08.20 szerda, 17:33:10 »

Cserélni kell! Nem elég fújkálni.
Cserélném én de nem találtam az enyémhez valót.Egy azt írta péntekre itt lesz 12500-ért(azóta érdeklődésemre se válaszol) a Nagyautónál 32500-as ajánlatot kaptam,máshol még választ sem.
Naplózva

S-Max 1.8 tdci Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5009 Dátum: 2014.08.20 szerda, 18:06:52 »

Cserélném én de nem találtam az enyémhez valót.Egy azt írta péntekre itt lesz 12500-ért(azóta érdeklődésemre se válaszol) a Nagyautónál 32500-as ajánlatot kaptam,máshol még választ sem.

Lőrinci autósbolt?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
schwahi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #5010 Dátum: 2014.08.20 szerda, 18:22:46 »

Lőrinci autósbolt?
Kösz a tippet,kértem tőlük is árajanlatot. worship
Naplózva

S-Max 1.8 tdci Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5011 Dátum: 2014.08.20 szerda, 18:24:27 »

Kösz a tippet,kértem tőlük is árajanlatot. worship

Végső esetben lang auto. Kérni kell kisker kedvezményt, az 25%. Úgy ott utcáról bemenve 16e ftra jött volna ki.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #5012 Dátum: 2014.08.20 szerda, 19:27:07 »

Cserélném én de nem találtam az enyémhez valót.Egy azt írta péntekre itt lesz 12500-ért(azóta érdeklődésemre se válaszol) a Nagyautónál 32500-as ajánlatot kaptam,máshol még választ sem.
Uraim!
Az előttem író megírta  a tuti linket:
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=7.01771.01%7CSZ#.U_TXtPl_uP9
ez pontosan az ami nektek kell! A boltnak mikor megírtam a rendelésben az autóm típusát (Mondeo 2.0 TDCi 143 HP) felhívtak és nekem is azt mondták ez nem jó bele csak a gyári 3x.000 Ft-ért. He-he
Mondtam nem gond csak küldjék hehe az én felelősségem!
A lényeg ez a gyári csak egy matricával le van ragasztva az eredeti cikkszám és nincs rajta Ford embléma!!!
Nekem tökéletesen műkszik!
A WD 40 es fújkálást illetőleg a szivacs részt le lehet pattintani és fújkálj ahová tudsz mert a dugattyú szorul csak és valahol úgyis célba ér  Grin
ártani nem ártasz vele mert úgyis kidobnád. Használat élőt nagy nyomású levegővel (nem közvetlen közelről) kifújni a fölösleget!
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
schwahi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #5013 Dátum: 2014.08.20 szerda, 19:31:33 »

Uraim!
Az előttem író megírta  a tuti linket:
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=7.01771.01%7CSZ#.U_TXtPl_uP9
ez pontosan az ami nektek kell! A boltnak mikor megírtam a rendelésben az autóm típusát (Mondeo 2.0 TDCi 143 HP) felhívtak és nekem is azt mondták ez nem jó bele csak a gyári 3x.000 Ft-ért. He-he
Mondtam nem gond csak küldjék hehe az én felelősségem!
A lényeg ez a gyári csak egy matricával le van ragasztva az eredeti cikkszám és nincs rajta Ford embléma!!!
Nekem tökéletesen műkszik!
A WD 40 es fújkálást illetőleg a szivacs részt le lehet pattintani és fújkálj ahová tudsz mert a dugattyú szorul csak és valahol úgyis célba ér  Grin
ártani nem ártasz vele mert úgyis kidobnád. Használat élőt nagy nyomású levegővel (nem közvetlen közelről) kifújni a fölösleget!
Ez sajnos az enyémbe nem jó(1.8 tdci) rinya
Az enyémen van pierburg szám,így pontos cikkszám alapján tudok keresni csekély sikerrel.
Naplózva

S-Max 1.8 tdci Titanium
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5014 Dátum: 2014.08.20 szerda, 19:34:48 »

Uraim!
Az előttem író megírta  a tuti linket:
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=7.01771.01%7CSZ#.U_TXtPl_uP9
ez pontosan az ami nektek kell! A boltnak mikor megírtam a rendelésben az autóm típusát (Mondeo 2.0 TDCi 143 HP) felhívtak és nekem is azt mondták ez nem jó bele csak a gyári 3x.000 Ft-ért. He-he
Mondtam nem gond csak küldjék hehe az én felelősségem!
A lényeg ez a gyári csak egy matricával le van ragasztva az eredeti cikkszám és nincs rajta Ford embléma!!!
Nekem tökéletesen műkszik!
A WD 40 es fújkálást illetőleg a szivacs részt le lehet pattintani és fújkálj ahová tudsz mert a dugattyú szorul csak és valahol úgyis célba ér  Grin
ártani nem ártasz vele mert úgyis kidobnád. Használat élőt nagy nyomású levegővel (nem közvetlen közelről) kifújni a fölösleget!
más típusnál mi is szívtunk már ilyennel, mi szétszedtük az egész szelepet, a peremezést szétvágtuk, kitakarítottuk, újra összerak, és hibátlan lett utána. van valakinek képe, hogy hogy néz ki kívülről ez a fajta? hátha szétszedhető lenne Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #5015 Dátum: 2014.08.20 szerda, 19:38:52 »

Ez sajnos az enyémbe nem jó(1.8 tdci) rinya
Az enyémen van pierburg szám,így pontos cikkszám alapján tudok keresni csekély sikerrel.
Miért nem ugyanaz?
Mi a cikszáma?
Nem 7.01771.00 ?
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
schwahi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #5016 Dátum: 2014.08.20 szerda, 19:40:28 »

Miért nem ugyanaz?
Mi a cikszáma?
Nem 7.01771.00 ?
Nem bizony.
Pierburg 7.00964.01
Naplózva

S-Max 1.8 tdci Titanium
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #5017 Dátum: 2014.08.20 szerda, 19:53:47 »

Nem bizony.
Pierburg 7.00964.01
Nem 100% -ék de szerintem ez jó hozzá
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=7.00964.03%7CSZ#.U_TgTPl_uP8
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
schwahi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #5018 Dátum: 2014.08.20 szerda, 19:58:25 »

Igen,ezt néztem én is csak hát ebből is három féle van.Rá fogok kérdezni náluk.Köszönöm!
Naplózva

S-Max 1.8 tdci Titanium
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #5019 Dátum: 2014.08.20 szerda, 20:06:14 »

Igen,ezt néztem én is csak hát ebből is három féle van.Rá fogok kérdezni náluk.Köszönöm!
Ha megpróbálod akkor a : 13 156 Ft -ost vennék helyedben.
Én is az sz végződéüt vettem meg. Ha beszélsz velük úgyis azt mondják nem jó hozzá mint nekem.
Én megkockáztattam azt bejött vigyor3
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
power_ford
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #5020 Dátum: 2014.08.20 szerda, 20:13:44 »

Ha megpróbálod akkor a : 13 156 Ft -ost vennék helyedben.
Én is az sz végződéüt vettem meg. Ha beszélsz velük úgyis azt mondják nem jó hozzá mint nekem.
Én megkockáztattam azt bejött vigyor3

En nemreg csereltem, 2.0 TDCi. Ezek a jo szamok:

Referenz-Nummern - nur zu Vergleichszwecken
FORD - 1 449 602 / 1449602
FORD - 6G9Q-9E882-CA / 6G9Q9E882CA
PIERBURG - 7.01771.00 / 70177100
PIERBURG - 7.01771.00.0 / 701771000
PIERBURG - 7.01771.01 / 70177101
PIERBURG - 7.01771.01.0 / 701771010
VOLVO - 31216025 / 31216025
Naplózva

MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #5021 Dátum: 2014.08.20 szerda, 20:22:56 »

En nemreg csereltem, 2.0 TDCi. Ezek a jo szamok:

Referenz-Nummern - nur zu Vergleichszwecken
FORD - 1 449 602 / 1449602
FORD - 6G9Q-9E882-CA / 6G9Q9E882CA
PIERBURG - 7.01771.00 / 70177100
PIERBURG - 7.01771.00.0 / 701771000
PIERBURG - 7.01771.01 / 70177101
PIERBURG - 7.01771.01.0 / 701771010
VOLVO - 31216025 / 31216025

Hali, nem figyeltél schwahi haverunknak 1.8 TDCi motorja van ami nem ugyan az mint a mienk.

schwahi - kicsit utána olvastam a hálón és nagyon úgy néz ki hogy amit ajánlottam 13156 Ft-ért "SZ" végűt az a te cuccod helyettesítő terméke  taps
De neked kell eldönteni hogy kockáztasz e vagy nem . (én megprobálnám)
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
schwahi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #5022 Dátum: 2014.08.20 szerda, 20:25:45 »

Hali, nem figyeltél schwahi haverunknak 1.8 TDCi motorja van ami nem ugyan az mint a mienk.

schwahi - kicsit utána olvastam a hálón és nagyon úgy néz ki hogy amit ajánlottam 13156 Ft-ért "SZ" végűt az a te cuccod helyettesítő terméke  taps
De neked kell eldönteni hogy kockáztasz e vagy nem . (én megprobálnám)
Asszem kockáztatok,végülis nem nagy bukta így legalább ki merem pucolni a régit.Köszi a segítséget!
Naplózva

S-Max 1.8 tdci Titanium
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #5023 Dátum: 2014.08.20 szerda, 20:27:31 »

Asszem kockáztatok,végülis nem nagy bukta így legalább ki merem pucolni a régit.Köszi a segítséget!
Jó döntés  taps
Várom az eredményt !
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #5024 Dátum: 2014.08.20 szerda, 21:12:49 »

Jó döntés  taps
Várom az eredményt !

Szerintem is jó lesz... vedd meg nyugodtan!
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
schwahi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #5025 Dátum: 2014.08.20 szerda, 21:35:29 »

Szerintem is jó lesz... vedd meg nyugodtan!
Megrendeltem,ha már ketten is biztattatok....
Köszönöm a tanácsotokat! worship
Naplózva

S-Max 1.8 tdci Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5026 Dátum: 2014.08.20 szerda, 22:37:00 »

Megrendeltem,ha már ketten is biztattatok....
Köszönöm a tanácsotokat! worship

Jól tetted! Írtam korábban, hogy a pierburg felülmatricázza... Mikor lehúzta. A matricát a drágábbik cikkszám volt alatta...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szuszu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #5027 Dátum: 2014.08.21 csütörtök, 11:20:45 »

Sziasztok,

2-3 éves Mondeo vásárlását tervezem az ősszel, felmerült bennem néhány kérdés, amire szerintem Ti tudtok támponttal szolgálni.

Alapvetően városban használom az autót (évi 10-15 e km), ezért az új dízelek részecskeszűrőjétől félek. Mennyire macerásak ezek, milyen gyakran tud eltömődni, ha épp nem tud regenerálni? Kiiktatást csinált már valaki itt a fórumtagok közül? Milyen tapasztalatok vannak ezzel? Hajlanék a benzines felé, de abból meg csak a 2 literes Ecoboost érdekel, amiből alig van a piacon eladó. Városi fogyijáról tudtok infót? (nem a gyári katalógus adat érdekel... Smiley)

A másik, amiben bizonytalan vagyok, az az automata váltó, amiről nem sok jót írnak a tesztekben. Imádom a hármas kézi váltóját, de nem zárkóznék el a kényelemtől, persze csak ha tényleg jól használható - főleg városban - a Powershift. Erről mik a tapasztalatok?

A kínálat amúgy elég szegényes, ha valaki tudna a ha.hu-n kívül eső szép példányt, akkor bátran jelezze.

Előre is köszönöm Nektek!
Naplózva

MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5028 Dátum: 2014.08.21 csütörtök, 12:36:35 »

Sziasztok,

2-3 éves Mondeo vásárlását tervezem az ősszel, felmerült bennem néhány kérdés, amire szerintem Ti tudtok támponttal szolgálni.

Alapvetően városban használom az autót (évi 10-15 e km), ezért az új dízelek részecskeszűrőjétől félek. Mennyire macerásak ezek, milyen gyakran tud eltömődni, ha épp nem tud regenerálni? Kiiktatást csinált már valaki itt a fórumtagok közül? Milyen tapasztalatok vannak ezzel? Hajlanék a benzines felé, de abból meg csak a 2 literes Ecoboost érdekel, amiből alig van a piacon eladó. Városi fogyijáról tudtok infót? (nem a gyári katalógus adat érdekel... Smiley)

A másik, amiben bizonytalan vagyok, az az automata váltó, amiről nem sok jót írnak a tesztekben. Imádom a hármas kézi váltóját, de nem zárkóznék el a kényelemtől, persze csak ha tényleg jól használható - főleg városban - a Powershift. Erről mik a tapasztalatok?

A kínálat amúgy elég szegényes, ha valaki tudna a ha.hu-n kívül eső szép példányt, akkor bátran jelezze.

Előre is köszönöm Nektek!
Minimális odafigyeléssel észreveszed, amikor regenerál, és mész vele, míg be nem fejezi. Ennyi.
Elég jól kiismerhető, és kiszámítható, hogy mikor jön rá a havibaj.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #5029 Dátum: 2014.08.21 csütörtök, 16:16:44 »

...

A másik, amiben bizonytalan vagyok, az az automata váltó, amiről nem sok jót írnak a tesztekben. Imádom a hármas kézi váltóját, de nem zárkóznék el a kényelemtől, persze csak ha tényleg jól használható - főleg városban - a Powershift. Erről mik a tapasztalatok? ...

A kínálat amúgy elég szegényes, ha valaki tudna a ha.hu-n kívül eső szép példányt, akkor bátran jelezze.
...

Kishazánkban van egy ellenérzés az automata váltókkal kapcsolatban, amit a magam részéről nem értek. Máshogyan kell vezetni, ez tény, de pont városban kell a kényelem. 2001-2 környékén ültem be saját automatába, azóta nem akaródzik kiszállni belőle. Jó az.

Hahu helyett próbálj meg kintről hozni/hozatni. Megkockáztatom, nálunk nem fogsz találni valóskm-es 2-3 éves paripát, mert azokat még hatóságnál nem regisztrálták, elenyésző a lebukás esélye.
Naplózva
takos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #5030 Dátum: 2014.08.21 csütörtök, 16:59:40 »

Na én is köszönöm a szeleppel kapcsolatos infókat! worship

Akkor meg merészelem rendelni a belinkelt: http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=7.01771.01%7CSZ#.U_TXtPl_uP9 szelepet a 2,0 tdci-hez. Nem beszéltem még velük de úgy látszik, hogy a helyettesítő termék van 15.801-ért.
Remélem az is jó lesz. Egyébként amióta megcseréltem hibátlanul működik minden. (Cseréljem egyáltalán?  fejvakaras)
Naplózva

Mondeo MKIV 2.0 TDCI Turnier Trend 2010
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #5031 Dátum: 2014.08.21 csütörtök, 17:43:04 »

Sziasztok,

2-3 éves Mondeo vásárlását tervezem az ősszel, felmerült bennem néhány kérdés, amire szerintem Ti tudtok támponttal szolgálni.

Alapvetően városban használom az autót (évi 10-15 e km), ezért az új dízelek részecskeszűrőjétől félek. Mennyire macerásak ezek, milyen gyakran tud eltömődni, ha épp nem tud regenerálni? Kiiktatást csinált már valaki itt a fórumtagok közül? Milyen tapasztalatok vannak ezzel? Hajlanék a benzines felé, de abból meg csak a 2 literes Ecoboost érdekel, amiből alig van a piacon eladó. Városi fogyijáról tudtok infót? (nem a gyári katalógus adat érdekel... Smiley)

A másik, amiben bizonytalan vagyok, az az automata váltó, amiről nem sok jót írnak a tesztekben. Imádom a hármas kézi váltóját, de nem zárkóznék el a kényelemtől, persze csak ha tényleg jól használható - főleg városban - a Powershift. Erről mik a tapasztalatok?

A kínálat amúgy elég szegényes, ha valaki tudna a ha.hu-n kívül eső szép példányt, akkor bátran jelezze.

Előre is köszönöm Nektek!
Nekem januártól van automatám. Előtte csak kézi váltósaim voltak, mivel szeretek én vezetni.  Nyolc hónap után azt kell, hogy mondjam, nem bántam meg. Piszkosul kényelmes és nagyon gyorsan és pontosan vált. Viszont 60 ezrenként kb. 60 ezer plusz költség, mivel cserélni kell az olajat+ szűrőt benne. Ha városban használod inkább, ez oda való.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5032 Dátum: 2014.08.21 csütörtök, 20:51:23 »

Városba akkor kis km-re nem kell aggódni a DPF miatt? Mert hamarosan a hosszú táv után többnyire városi használat lesz.

Múltkor elvittük amúgy diagnosztikára azt mondta a pali, hogy 4-5 alkalom van megadva regenerálni, ha nem sikerül neki, akkor fogja dobni a dpf hibát és átlagosan nekünk 260km-ként kezdi meg a regenerációt.

Az olaj csere figyelmeztetésre nem látott semmi hibát ő is azt mondta ne foglalkozzunk vele, ha megint jelezné.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #5033 Dátum: 2014.08.22 péntek, 08:15:11 »

Városba akkor kis km-re nem kell aggódni a DPF miatt? Mert hamarosan a hosszú táv után többnyire városi használat lesz.

Múltkor elvittük amúgy diagnosztikára azt mondta a pali, hogy 4-5 alkalom van megadva regenerálni, ha nem sikerül neki, akkor fogja dobni a dpf hibát és átlagosan nekünk 260km-ként kezdi meg a regenerációt.

Az olaj csere figyelmeztetésre nem látott semmi hibát ő is azt mondta ne foglalkozzunk vele, ha megint jelezné.
Ha jól tudom 2011-től direkt a kipufogóba spricceli  a rendszer a gázolajat, tehát ha nem veszed észre, nem a motorolajat higítja. Amúgy észre lehet venni. Mielőtt leállítom alapjáraton ketyeg egy pár másodpercig. Amikor regenerál öblös, szabálytalanul járó hangja van. A pill. fogyasztás pedig megemelkedik. Alapjárat 0.7-0.8. Regenerálás közben 1.2-1.3.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5034 Dátum: 2014.08.22 péntek, 09:06:12 »

Városba akkor kis km-re nem kell aggódni a DPF miatt? Mert hamarosan a hosszú táv után többnyire városi használat lesz.

Múltkor elvittük amúgy diagnosztikára azt mondta a pali, hogy 4-5 alkalom van megadva regenerálni, ha nem sikerül neki, akkor fogja dobni a dpf hibát és átlagosan nekünk 260km-ként kezdi meg a regenerációt.

Az olaj csere figyelmeztetésre nem látott semmi hibát ő is azt mondta ne foglalkozzunk vele, ha megint jelezné.
A varosi hasznalat is siman jo lehet neki csak a lenyeg, hogy be tudjon melegedni. Sztm, ha 260 kilometerenkent az auto ketyeg legalabb 20-30 percet egyhuzamban az mar eleg.
Mellesleg az a 260 kilcsi kicsit suru. Altalaban minimum a duplajat kellene elmennie ket regen kozott!

Mennyi van az autoban? EGR-t dugozd le sztm az is segit kitolni a regeneraciokat meg valaki vett valami dpf tisztito adalekot hatha segit neked, persze azt akkor lenne erdemes beletolteni, ha elutaztok messzebbre. Meg mindig olcsobb, mint a kiszerelem fele tisztitas...
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.22 péntek, 09:08:32 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5035 Dátum: 2014.08.22 péntek, 21:04:12 »

A varosi hasznalat is siman jo lehet neki csak a lenyeg, hogy be tudjon melegedni. Sztm, ha 260 kilometerenkent az auto ketyeg legalabb 20-30 percet egyhuzamban az mar eleg.
Mellesleg az a 260 kilcsi kicsit suru. Altalaban minimum a duplajat kellene elmennie ket regen kozott!

Mennyi van az autoban? EGR-t dugozd le sztm az is segit kitolni a regeneraciokat meg valaki vett valami dpf tisztito adalekot hatha segit neked, persze azt akkor lenne erdemes beletolteni, ha elutaztok messzebbre. Meg mindig olcsobb, mint a kiszerelem fele tisztitas...

140000km van benne.  Ameddig nincs semmi baja addig nem nyúlunk hozzá feleslegesen. Smiley

Biztos, hogy ez is a hengerekhez nyom be több anyagot és nem a kipuba? Mert én meg úgy hallottam, hogy a Ford ezt már régen megoldotta, hogy ne híguljon az olaj.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5036 Dátum: 2014.08.22 péntek, 21:18:15 »

140000km van benne.  Ameddig nincs semmi baja addig nem nyúlunk hozzá feleslegesen. Smiley

Biztos, hogy ez is a hengerekhez nyom be több anyagot és nem a kipuba? Mert én meg úgy hallottam, hogy a Ford ezt már régen megoldotta, hogy ne híguljon az olaj.
Euro 4 vagy 5-os az autod? Ez utobbi mar a dpf-be fecskendez kozvetlenul, de nem is ez a lenyeg, hanem, hogy miert regeneral surubben a kocsid: sok kormot kap (egr dugo segit vagy valahol elillan a turbonyomasod , stb) vagy nagyon tele van mar a dpf-ed vagy meg sok minden lehet Sad sztm valami nem koser es ezt deritsd ki eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Vicmusz
Vendég
« Új hozzászólás #5037 Dátum: 2014.08.22 péntek, 22:36:17 »

Sziasztok.

Nem rég vásároltam egy 2008-as évjáratú 1.8 - 125 LE MK.IV-es Ford Mondeo-t, és abban kérném a segítséget, hogy milyen típusú motor olajat ajánlotok bele? Jelenleg Castrol Edge 5W 30-as van benne, de úgy hallottam hogy nagyon sok a hamis belőle.

Köszönöm előre is.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #5038 Dátum: 2014.08.23 szombat, 10:04:10 »

Sziasztok.

Nem rég vásároltam egy 2008-as évjáratú 1.8 - 125 LE MK.IV-es Ford Mondeo-t, és abban kérném a segítséget, hogy milyen típusú motor olajat ajánlotok bele? Jelenleg Castrol Edge 5W 30-as van benne, de úgy hallottam hogy nagyon sok a hamis belőle.

Köszönöm előre is.
Szia!

Grat az autóhoz és sok sikert hozzá!  eljen

Én gyári Ford (5W30) olajat öntök bele mindig, semmi gond vele!  Wink
A Castrol-ról nem hallottom semmit, se rosszat, se jót.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Vicmusz
Vendég
« Új hozzászólás #5039 Dátum: 2014.08.23 szombat, 12:41:13 »

Köszönöm szépen a segítséget Smiley

Hát akkor valószínű a következő cserénél áttérek a gyári olajra, mert castrol-ról hallottam rosszat is, jót is.
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #5040 Dátum: 2014.08.23 szombat, 14:05:36 »

A gyári olaj is Castrol.De nincs vele semmi baj.Én csak azt használom már 9-éve.



Köszönöm szépen a segítséget Smiley

Hát akkor valószínű a következő cserénél áttérek a gyári olajra, mert castrol-ról hallottam rosszat is, jót is.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5041 Dátum: 2014.08.23 szombat, 20:02:09 »

Euro 4 vagy 5-os az autod? Ez utobbi mar a dpf-be fecskendez kozvetlenul, de nem is ez a lenyeg, hanem, hogy miert regeneral surubben a kocsid: sok kormot kap (egr dugo segit vagy valahol elillan a turbonyomasod , stb) vagy nagyon tele van mar a dpf-ed vagy meg sok minden lehet Sad sztm valami nem koser es ezt deritsd ki eljen

Euro 4-es, viszont rosszul emlékeztem 100km-el kevesebbre vagy is nem 260km-ként, hanem 360km-ként kezdi a regenerálást.  Roll Eyes

Tehát nincs vele semmi gond.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5042 Dátum: 2014.08.23 szombat, 20:21:58 »

Sziasztok.

Nem rég vásároltam egy 2008-as évjáratú 1.8 - 125 LE MK.IV-es Ford Mondeo-t, és abban kérném a segítséget, hogy milyen típusú motor olajat ajánlotok bele? Jelenleg Castrol Edge 5W 30-as van benne, de úgy hallottam hogy nagyon sok a hamis belőle.

Köszönöm előre is.

Üdv.

Az Edge helyett ez való bele. Castrol Magnatec A5 5W-30. http://www.olajshop.hu/auto-olaj/castrol-magnatec-a5-5w-30-4-l.html

Na nem mintha az edge-től baja lenne szal ezért ne cseréld le.  Tudtommal a ford olaj az csak fél szintetikus. Mi mondjuk mobil-t használunk, nagyon mellé lőni szerintem egyikkel se lehet max ha hamis ahogy írtad.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #5043 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 17:13:00 »

Na én is köszönöm a szeleppel kapcsolatos infókat! worship

Akkor meg merészelem rendelni a belinkelt: http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=7.01771.01%7CSZ#.U_TXtPl_uP9 szelepet a 2,0 tdci-hez. Nem beszéltem még velük de úgy látszik, hogy a helyettesítő termék van 15.801-ért.
Remélem az is jó lesz. Egyébként amióta megcseréltem hibátlanul működik minden. (Cseréljem egyáltalán?  fejvakaras)
Hali
szerintem cseréld mer max 1-2 hónapig fogja birni
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5044 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 00:09:42 »

Aki Ford olajat használ adna egy linket, hogy pontosan melyiket?

Megint kigyulladt az olajcsere vissza jelző.  Sad

Most 4e km után.  Nem jövünk rá hogy mi a fenéért. Idáig semmi baja nem volt ezzel az olajjal rövid távon sincs használva pedig.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5045 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 06:16:11 »

Aki Ford olajat használ adna egy linket, hogy pontosan melyiket?

Megint kigyulladt az olajcsere vissza jelző.  Sad

Most 4e km után.  Nem jövünk rá hogy mi a fenéért. Idáig semmi baja nem volt ezzel az olajjal rövid távon sincs használva pedig.
nem bizos,hogy az olajjal van gond.lehetséges,hogy a részecskeszűrő okozza  a problémát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5046 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 13:58:59 »

nem bizos,hogy az olajjal van gond.lehetséges,hogy a részecskeszűrő okozza  a problémát.

De annak DPF hibát kéne dobnia nem?

Írtátok az EGR ledugózását az pontosan miben is segítene?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5047 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 14:09:51 »

De annak DPF hibát kéne dobnia nem?

Írtátok az EGR ledugózását az pontosan miben is segítene?
az majd csak csak később jön.előbb ez van....

tiszta levegőt kap tőle a moci.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5048 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 14:27:12 »

az majd csak csak később jön.előbb ez van....

tiszta levegőt kap tőle a moci.

Szuper...akkor szerinted mit kezdjünk ezzel? A motorba nehogy kárt tegyen, gondolom felhígul az olaj túlságosan és azt érzékelheti.

Pedig kb 2 hete volt diaknosztikán semmi problémát nem láttak.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5049 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 15:08:40 »

Szuper...akkor szerinted mit kezdjünk ezzel? A motorba nehogy kárt tegyen, gondolom felhígul az olaj túlságosan és azt érzékelheti.

Pedig kb 2 hete volt diaknosztikán semmi problémát nem láttak.
Nincs olajminőség érzékelő, csak a regenerációk gyakoriságából következtet az olaj hígulására, elhasználódására.
Talán a turbócső repedt és a sok korom miatt gyakori a regeneráció?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 107 108 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.