Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:33:46
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
94
95
96
97
98
99
100
[
101
]
102
103
104
105
106
107
108
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254583 alkalommal)
0 Felhasználó és 97 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5000 Dátum:
2014.08.20 szerda, 08:52:44 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.08.20 szerda, 00:27:47
én is gondolkodom a dolgon. Ha jól emlékszem a Balogh valamilyen peugeot alkatrészt vett.
Miután a moci az PUG!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Rezsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5001 Dátum:
2014.08.20 szerda, 10:52:42 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.20 szerda, 08:52:44
Miután a moci az PUG!
Sziasztok
Ennek a màgnesszelepnek van valami hivatalosabb neve? Jó volna tudni , hogy rá lehessen keresni az előző levelekben írt weboldalon.
Köszi a segítséget.
Üdv
Rezsi
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5002 Dátum:
2014.08.20 szerda, 10:59:38 »
Szia!
Pierburg a gyártó, a Ford és a Pierburg cikkszám is rajt lesz az oldalán.
Nézd meg mindenképp, neten ezt találtam hozzá:
Pierburg 7.01771.00
Ford 6G9Q-9E882-CA
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5003 Dátum:
2014.08.20 szerda, 11:06:15 »
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=7.01771.01%7CSZ#.U_Rk0fl_voE
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5004 Dátum:
2014.08.20 szerda, 11:44:30 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.20 szerda, 08:52:44
Miután a moci az PUG!
jaja, pont ezért mondom
Naplózva
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5005 Dátum:
2014.08.20 szerda, 17:22:21 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.08.20 szerda, 11:06:15
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=7.01771.01%7CSZ#.U_Rk0fl_voE
Én is ezt raktam bele. Tökéletesen működik és elég a turbóvezérlőt (belső) kicserélni!
Korábban azt olvastam a hang a szelep szorulásától van és az megjavítható ha WD 40- el belefújsz.
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
schwahi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5006 Dátum:
2014.08.20 szerda, 17:27:18 »
Idézetet írta: zozo21 - 2014.08.20 szerda, 17:22:21
Én is ezt raktam bele. Tökéletesen működik és elég a turbóvezérlőt (belső) kicserélni!
Korábban azt olvastam a hang a szelep szorulásától van és az megjavítható ha WD 40- el belefújsz.
De hova kell belefújni?Egyedüli nyílás rajta a szivacs(szűrő)azt pedig szerintem roncsolás nélkül nehéz leszedni.De lehet hogy csak nekem. ::)Hacsak nem a vákumcsövek helyén....
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.20 szerda, 17:28:52 írta schwahi
»
Naplózva
S-Max 1.8 tdci Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5007 Dátum:
2014.08.20 szerda, 17:28:57 »
Idézetet írta: schwahi - 2014.08.20 szerda, 17:27:18
De hova kell belefújni?Egyedüli nyílás rajta a szivacs(szűrő)azt pedig szerintem roncsolás nélkül nehéz leszedni.De lehet hogy csak nekem.
Cserélni kell! Nem elég fújkálni.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
schwahi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5008 Dátum:
2014.08.20 szerda, 17:33:10 »
Idézetet írta: BT - 2014.08.20 szerda, 17:28:57
Cserélni kell! Nem elég fújkálni.
Cserélném én de nem találtam az enyémhez valót.Egy azt írta péntekre itt lesz 12500-ért(azóta érdeklődésemre se válaszol) a Nagyautónál 32500-as ajánlatot kaptam,máshol még választ sem.
Naplózva
S-Max 1.8 tdci Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5009 Dátum:
2014.08.20 szerda, 18:06:52 »
Idézetet írta: schwahi - 2014.08.20 szerda, 17:33:10
Cserélném én de nem találtam az enyémhez valót.Egy azt írta péntekre itt lesz 12500-ért(azóta érdeklődésemre se válaszol) a Nagyautónál 32500-as ajánlatot kaptam,máshol még választ sem.
Lőrinci autósbolt?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
schwahi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5010 Dátum:
2014.08.20 szerda, 18:22:46 »
Idézetet írta: BT - 2014.08.20 szerda, 18:06:52
Lőrinci autósbolt?
Kösz a tippet,kértem tőlük is árajanlatot.
Naplózva
S-Max 1.8 tdci Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5011 Dátum:
2014.08.20 szerda, 18:24:27 »
Idézetet írta: schwahi - 2014.08.20 szerda, 18:22:46
Kösz a tippet,kértem tőlük is árajanlatot.
Végső esetben lang auto. Kérni kell kisker kedvezményt, az 25%. Úgy ott utcáról bemenve 16e ftra jött volna ki.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5012 Dátum:
2014.08.20 szerda, 19:27:07 »
Idézetet írta: schwahi - 2014.08.20 szerda, 17:33:10
Cserélném én de nem találtam az enyémhez valót.Egy azt írta péntekre itt lesz 12500-ért(azóta érdeklődésemre se válaszol) a Nagyautónál 32500-as ajánlatot kaptam,máshol még választ sem.
Uraim!
Az előttem író megírta a tuti linket:
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=7.01771.01%7CSZ#.U_TXtPl_uP9
ez pontosan az ami nektek kell! A boltnak mikor megírtam a rendelésben az autóm típusát (Mondeo 2.0 TDCi 143 HP) felhívtak és nekem is azt mondták ez nem jó bele csak a gyári 3x.000 Ft-ért. He-he
Mondtam nem gond csak küldjék
az én felelősségem!
A lényeg ez a gyári csak egy matricával le van ragasztva az eredeti cikkszám és nincs rajta Ford embléma!!!
Nekem tökéletesen műkszik!
A WD 40 es fújkálást illetőleg a szivacs részt le lehet pattintani és fújkálj ahová tudsz mert a dugattyú szorul csak és valahol úgyis célba ér
ártani nem ártasz vele mert úgyis kidobnád. Használat élőt nagy nyomású levegővel (nem közvetlen közelről) kifújni a fölösleget!
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
schwahi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5013 Dátum:
2014.08.20 szerda, 19:31:33 »
Idézetet írta: zozo21 - 2014.08.20 szerda, 19:27:07
Uraim!
Az előttem író megírta a tuti linket:
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=7.01771.01%7CSZ#.U_TXtPl_uP9
ez pontosan az ami nektek kell! A boltnak mikor megírtam a rendelésben az autóm típusát (Mondeo 2.0 TDCi 143 HP) felhívtak és nekem is azt mondták ez nem jó bele csak a gyári 3x.000 Ft-ért. He-he
Mondtam nem gond csak küldjék
az én felelősségem!
A lényeg ez a gyári csak egy matricával le van ragasztva az eredeti cikkszám és nincs rajta Ford embléma!!!
Nekem tökéletesen műkszik!
A WD 40 es fújkálást illetőleg a szivacs részt le lehet pattintani és fújkálj ahová tudsz mert a dugattyú szorul csak és valahol úgyis célba ér
ártani nem ártasz vele mert úgyis kidobnád. Használat élőt nagy nyomású levegővel (nem közvetlen közelről) kifújni a fölösleget!
Ez sajnos az enyémbe nem jó(1.8 tdci)
Az enyémen van pierburg szám,így pontos cikkszám alapján tudok keresni csekély sikerrel.
Naplózva
S-Max 1.8 tdci Titanium
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5014 Dátum:
2014.08.20 szerda, 19:34:48 »
Idézetet írta: zozo21 - 2014.08.20 szerda, 19:27:07
Uraim!
Az előttem író megírta a tuti linket:
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=7.01771.01%7CSZ#.U_TXtPl_uP9
ez pontosan az ami nektek kell! A boltnak mikor megírtam a rendelésben az autóm típusát (Mondeo 2.0 TDCi 143 HP) felhívtak és nekem is azt mondták ez nem jó bele csak a gyári 3x.000 Ft-ért. He-he
Mondtam nem gond csak küldjék
az én felelősségem!
A lényeg ez a gyári csak egy matricával le van ragasztva az eredeti cikkszám és nincs rajta Ford embléma!!!
Nekem tökéletesen műkszik!
A WD 40 es fújkálást illetőleg a szivacs részt le lehet pattintani és fújkálj ahová tudsz mert a dugattyú szorul csak és valahol úgyis célba ér
ártani nem ártasz vele mert úgyis kidobnád. Használat élőt nagy nyomású levegővel (nem közvetlen közelről) kifújni a fölösleget!
más típusnál mi is szívtunk már ilyennel, mi szétszedtük az egész szelepet, a peremezést szétvágtuk, kitakarítottuk, újra összerak, és hibátlan lett utána. van valakinek képe, hogy hogy néz ki kívülről ez a fajta? hátha szétszedhető lenne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5015 Dátum:
2014.08.20 szerda, 19:38:52 »
Idézetet írta: schwahi - 2014.08.20 szerda, 19:31:33
Ez sajnos az enyémbe nem jó(1.8 tdci)
Az enyémen van pierburg szám,így pontos cikkszám alapján tudok keresni csekély sikerrel.
Miért nem ugyanaz?
Mi a cikszáma?
Nem 7.01771.00 ?
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
schwahi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5016 Dátum:
2014.08.20 szerda, 19:40:28 »
Idézetet írta: zozo21 - 2014.08.20 szerda, 19:38:52
Miért nem ugyanaz?
Mi a cikszáma?
Nem 7.01771.00 ?
Nem bizony.
Pierburg 7.00964.01
Naplózva
S-Max 1.8 tdci Titanium
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5017 Dátum:
2014.08.20 szerda, 19:53:47 »
Idézetet írta: schwahi - 2014.08.20 szerda, 19:40:28
Nem bizony.
Pierburg 7.00964.01
Nem 100% -ék de szerintem ez jó hozzá
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=7.00964.03%7CSZ#.U_TgTPl_uP8
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
schwahi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5018 Dátum:
2014.08.20 szerda, 19:58:25 »
Idézetet írta: zozo21 - 2014.08.20 szerda, 19:53:47
Nem 100% -ék de szerintem ez jó hozzá
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=7.00964.03%7CSZ#.U_TgTPl_uP8
Igen,ezt néztem én is csak hát ebből is három féle van.Rá fogok kérdezni náluk.Köszönöm!
Naplózva
S-Max 1.8 tdci Titanium
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5019 Dátum:
2014.08.20 szerda, 20:06:14 »
Idézetet írta: schwahi - 2014.08.20 szerda, 19:58:25
Igen,ezt néztem én is csak hát ebből is három féle van.Rá fogok kérdezni náluk.Köszönöm!
Ha megpróbálod akkor a : 13 156 Ft -ost vennék helyedben.
Én is az sz végződéüt vettem meg. Ha beszélsz velük úgyis azt mondják nem jó hozzá mint nekem.
Én megkockáztattam azt bejött
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
power_ford
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5020 Dátum:
2014.08.20 szerda, 20:13:44 »
Idézetet írta: zozo21 - 2014.08.20 szerda, 20:06:14
Ha megpróbálod akkor a : 13 156 Ft -ost vennék helyedben.
Én is az sz végződéüt vettem meg. Ha beszélsz velük úgyis azt mondják nem jó hozzá mint nekem.
Én megkockáztattam azt bejött
En nemreg csereltem, 2.0 TDCi. Ezek a jo szamok:
Referenz-Nummern - nur zu Vergleichszwecken
FORD - 1 449 602 / 1449602
FORD - 6G9Q-9E882-CA / 6G9Q9E882CA
PIERBURG - 7.01771.00 / 70177100
PIERBURG - 7.01771.00.0 / 701771000
PIERBURG - 7.01771.01 / 70177101
PIERBURG - 7.01771.01.0 / 701771010
VOLVO - 31216025 / 31216025
Naplózva
MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5021 Dátum:
2014.08.20 szerda, 20:22:56 »
Idézetet írta: peteodeice - 2014.08.20 szerda, 20:13:44
En nemreg csereltem, 2.0 TDCi. Ezek a jo szamok:
Referenz-Nummern - nur zu Vergleichszwecken
FORD - 1 449 602 / 1449602
FORD - 6G9Q-9E882-CA / 6G9Q9E882CA
PIERBURG - 7.01771.00 / 70177100
PIERBURG - 7.01771.00.0 / 701771000
PIERBURG - 7.01771.01 / 70177101
PIERBURG - 7.01771.01.0 / 701771010
VOLVO - 31216025 / 31216025
Hali, nem figyeltél schwahi haverunknak 1.8 TDCi motorja van ami nem ugyan az mint a mienk.
schwahi - kicsit utána olvastam a hálón és nagyon úgy néz ki hogy amit ajánlottam 13156 Ft-ért "SZ" végűt az a te cuccod helyettesítő terméke
De neked kell eldönteni hogy kockáztasz e vagy nem . (én megprobálnám)
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
schwahi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5022 Dátum:
2014.08.20 szerda, 20:25:45 »
Idézetet írta: zozo21 - 2014.08.20 szerda, 20:22:56
Hali, nem figyeltél schwahi haverunknak 1.8 TDCi motorja van ami nem ugyan az mint a mienk.
schwahi - kicsit utána olvastam a hálón és nagyon úgy néz ki hogy amit ajánlottam 13156 Ft-ért "SZ" végűt az a te cuccod helyettesítő terméke
De neked kell eldönteni hogy kockáztasz e vagy nem . (én megprobálnám)
Asszem kockáztatok,végülis nem nagy bukta így legalább ki merem pucolni a régit.Köszi a segítséget!
Naplózva
S-Max 1.8 tdci Titanium
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5023 Dátum:
2014.08.20 szerda, 20:27:31 »
Idézetet írta: schwahi - 2014.08.20 szerda, 20:25:45
Asszem kockáztatok,végülis nem nagy bukta így legalább ki merem pucolni a régit.Köszi a segítséget!
Jó döntés
Várom az eredményt !
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5024 Dátum:
2014.08.20 szerda, 21:12:49 »
Idézetet írta: zozo21 - 2014.08.20 szerda, 20:27:31
Jó döntés
Várom az eredményt !
Szerintem is jó lesz... vedd meg nyugodtan!
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
schwahi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5025 Dátum:
2014.08.20 szerda, 21:35:29 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.08.20 szerda, 21:12:49
Szerintem is jó lesz... vedd meg nyugodtan!
Megrendeltem,ha már ketten is biztattatok....
Köszönöm a tanácsotokat!
Naplózva
S-Max 1.8 tdci Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5026 Dátum:
2014.08.20 szerda, 22:37:00 »
Idézetet írta: schwahi - 2014.08.20 szerda, 21:35:29
Megrendeltem,ha már ketten is biztattatok....
Köszönöm a tanácsotokat!
Jól tetted! Írtam korábban, hogy a pierburg felülmatricázza... Mikor lehúzta. A matricát a drágábbik cikkszám volt alatta...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szuszu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5027 Dátum:
2014.08.21 csütörtök, 11:20:45 »
Sziasztok,
2-3 éves Mondeo vásárlását tervezem az ősszel, felmerült bennem néhány kérdés, amire szerintem Ti tudtok támponttal szolgálni.
Alapvetően városban használom az autót (évi 10-15 e km), ezért az új dízelek részecskeszűrőjétől félek. Mennyire macerásak ezek, milyen gyakran tud eltömődni, ha épp nem tud regenerálni? Kiiktatást csinált már valaki itt a fórumtagok közül? Milyen tapasztalatok vannak ezzel? Hajlanék a benzines felé, de abból meg csak a 2 literes Ecoboost érdekel, amiből alig van a piacon eladó. Városi fogyijáról tudtok infót? (nem a gyári katalógus adat érdekel...
)
A másik, amiben bizonytalan vagyok, az az automata váltó, amiről nem sok jót írnak a tesztekben. Imádom a hármas kézi váltóját, de nem zárkóznék el a kényelemtől, persze csak ha tényleg jól használható - főleg városban - a Powershift. Erről mik a tapasztalatok?
A kínálat amúgy elég szegényes, ha valaki tudna a ha.hu-n kívül eső szép példányt, akkor bátran jelezze.
Előre is köszönöm Nektek!
Naplózva
MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5028 Dátum:
2014.08.21 csütörtök, 12:36:35 »
Idézetet írta: szuszu - 2014.08.21 csütörtök, 11:20:45
Sziasztok,
2-3 éves Mondeo vásárlását tervezem az ősszel, felmerült bennem néhány kérdés, amire szerintem Ti tudtok támponttal szolgálni.
Alapvetően városban használom az autót (évi 10-15 e km), ezért az új dízelek részecskeszűrőjétől félek. Mennyire macerásak ezek, milyen gyakran tud eltömődni, ha épp nem tud regenerálni? Kiiktatást csinált már valaki itt a fórumtagok közül? Milyen tapasztalatok vannak ezzel? Hajlanék a benzines felé, de abból meg csak a 2 literes Ecoboost érdekel, amiből alig van a piacon eladó. Városi fogyijáról tudtok infót? (nem a gyári katalógus adat érdekel...
)
A másik, amiben bizonytalan vagyok, az az automata váltó, amiről nem sok jót írnak a tesztekben. Imádom a hármas kézi váltóját, de nem zárkóznék el a kényelemtől, persze csak ha tényleg jól használható - főleg városban - a Powershift. Erről mik a tapasztalatok?
A kínálat amúgy elég szegényes, ha valaki tudna a ha.hu-n kívül eső szép példányt, akkor bátran jelezze.
Előre is köszönöm Nektek!
Minimális odafigyeléssel észreveszed, amikor regenerál, és mész vele, míg be nem fejezi. Ennyi.
Elég jól kiismerhető, és kiszámítható, hogy mikor jön rá a havibaj.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5029 Dátum:
2014.08.21 csütörtök, 16:16:44 »
Idézetet írta: szuszu - 2014.08.21 csütörtök, 11:20:45
...
A másik, amiben bizonytalan vagyok, az az automata váltó, amiről nem sok jót írnak a tesztekben. Imádom a hármas kézi váltóját, de nem zárkóznék el a kényelemtől, persze csak ha tényleg jól használható - főleg városban - a Powershift. Erről mik a tapasztalatok? ...
A kínálat amúgy elég szegényes, ha valaki tudna a ha.hu-n kívül eső szép példányt, akkor bátran jelezze.
...
Kishazánkban van egy ellenérzés az automata váltókkal kapcsolatban, amit a magam részéről nem értek. Máshogyan kell vezetni, ez tény, de pont városban kell a kényelem. 2001-2 környékén ültem be saját automatába, azóta nem akaródzik kiszállni belőle. Jó az.
Hahu helyett próbálj meg kintről hozni/hozatni. Megkockáztatom, nálunk nem fogsz találni valóskm-es 2-3 éves paripát, mert azokat még hatóságnál nem regisztrálták, elenyésző a lebukás esélye.
Naplózva
takos
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5030 Dátum:
2014.08.21 csütörtök, 16:59:40 »
Na én is köszönöm a szeleppel kapcsolatos infókat!
Akkor meg merészelem rendelni a belinkelt:
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=7.01771.01%7CSZ#.U_TXtPl_uP9
szelepet a 2,0 tdci-hez. Nem beszéltem még velük de úgy látszik, hogy a helyettesítő termék van 15.801-ért.
Remélem az is jó lesz. Egyébként amióta megcseréltem hibátlanul működik minden. (Cseréljem egyáltalán?
)
Naplózva
Mondeo MKIV 2.0 TDCI Turnier Trend 2010
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5031 Dátum:
2014.08.21 csütörtök, 17:43:04 »
Idézetet írta: szuszu - 2014.08.21 csütörtök, 11:20:45
Sziasztok,
2-3 éves Mondeo vásárlását tervezem az ősszel, felmerült bennem néhány kérdés, amire szerintem Ti tudtok támponttal szolgálni.
Alapvetően városban használom az autót (évi 10-15 e km), ezért az új dízelek részecskeszűrőjétől félek. Mennyire macerásak ezek, milyen gyakran tud eltömődni, ha épp nem tud regenerálni? Kiiktatást csinált már valaki itt a fórumtagok közül? Milyen tapasztalatok vannak ezzel? Hajlanék a benzines felé, de abból meg csak a 2 literes Ecoboost érdekel, amiből alig van a piacon eladó. Városi fogyijáról tudtok infót? (nem a gyári katalógus adat érdekel...
)
A másik, amiben bizonytalan vagyok, az az automata váltó, amiről nem sok jót írnak a tesztekben. Imádom a hármas kézi váltóját, de nem zárkóznék el a kényelemtől, persze csak ha tényleg jól használható - főleg városban - a Powershift. Erről mik a tapasztalatok?
A kínálat amúgy elég szegényes, ha valaki tudna a ha.hu-n kívül eső szép példányt, akkor bátran jelezze.
Előre is köszönöm Nektek!
Nekem januártól van automatám. Előtte csak kézi váltósaim voltak, mivel szeretek én vezetni. Nyolc hónap után azt kell, hogy mondjam, nem bántam meg. Piszkosul kényelmes és nagyon gyorsan és pontosan vált. Viszont 60 ezrenként kb. 60 ezer plusz költség, mivel cserélni kell az olajat+ szűrőt benne. Ha városban használod inkább, ez oda való.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5032 Dátum:
2014.08.21 csütörtök, 20:51:23 »
Városba akkor kis km-re nem kell aggódni a DPF miatt? Mert hamarosan a hosszú táv után többnyire városi használat lesz.
Múltkor elvittük amúgy diagnosztikára azt mondta a pali, hogy 4-5 alkalom van megadva regenerálni, ha nem sikerül neki, akkor fogja dobni a dpf hibát és átlagosan nekünk 260km-ként kezdi meg a regenerációt.
Az olaj csere figyelmeztetésre nem látott semmi hibát ő is azt mondta ne foglalkozzunk vele, ha megint jelezné.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5033 Dátum:
2014.08.22 péntek, 08:15:11 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.08.21 csütörtök, 20:51:23
Városba akkor kis km-re nem kell aggódni a DPF miatt? Mert hamarosan a hosszú táv után többnyire városi használat lesz.
Múltkor elvittük amúgy diagnosztikára azt mondta a pali, hogy 4-5 alkalom van megadva regenerálni, ha nem sikerül neki, akkor fogja dobni a dpf hibát és átlagosan nekünk 260km-ként kezdi meg a regenerációt.
Az olaj csere figyelmeztetésre nem látott semmi hibát ő is azt mondta ne foglalkozzunk vele, ha megint jelezné.
Ha jól tudom 2011-től direkt a kipufogóba spricceli a rendszer a gázolajat, tehát ha nem veszed észre, nem a motorolajat higítja. Amúgy észre lehet venni. Mielőtt leállítom alapjáraton ketyeg egy pár másodpercig. Amikor regenerál öblös, szabálytalanul járó hangja van. A pill. fogyasztás pedig megemelkedik. Alapjárat 0.7-0.8. Regenerálás közben 1.2-1.3.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5034 Dátum:
2014.08.22 péntek, 09:06:12 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.08.21 csütörtök, 20:51:23
Városba akkor kis km-re nem kell aggódni a DPF miatt? Mert hamarosan a hosszú táv után többnyire városi használat lesz.
Múltkor elvittük amúgy diagnosztikára azt mondta a pali, hogy 4-5 alkalom van megadva regenerálni, ha nem sikerül neki, akkor fogja dobni a dpf hibát és átlagosan nekünk 260km-ként kezdi meg a regenerációt.
Az olaj csere figyelmeztetésre nem látott semmi hibát ő is azt mondta ne foglalkozzunk vele, ha megint jelezné.
A varosi hasznalat is siman jo lehet neki csak a lenyeg, hogy be tudjon melegedni. Sztm, ha 260 kilometerenkent az auto ketyeg legalabb 20-30 percet egyhuzamban az mar eleg.
Mellesleg az a 260 kilcsi kicsit suru. Altalaban minimum a duplajat kellene elmennie ket regen kozott!
Mennyi van az autoban? EGR-t dugozd le sztm az is segit kitolni a regeneraciokat meg valaki vett valami dpf tisztito adalekot hatha segit neked, persze azt akkor lenne erdemes beletolteni, ha elutaztok messzebbre. Meg mindig olcsobb, mint a kiszerelem fele tisztitas...
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.22 péntek, 09:08:32 írta Trekxc
»
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5035 Dátum:
2014.08.22 péntek, 21:04:12 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.08.22 péntek, 09:06:12
A varosi hasznalat is siman jo lehet neki csak a lenyeg, hogy be tudjon melegedni. Sztm, ha 260 kilometerenkent az auto ketyeg legalabb 20-30 percet egyhuzamban az mar eleg.
Mellesleg az a 260 kilcsi kicsit suru. Altalaban minimum a duplajat kellene elmennie ket regen kozott!
Mennyi van az autoban? EGR-t dugozd le sztm az is segit kitolni a regeneraciokat meg valaki vett valami dpf tisztito adalekot hatha segit neked, persze azt akkor lenne erdemes beletolteni, ha elutaztok messzebbre. Meg mindig olcsobb, mint a kiszerelem fele tisztitas...
140000km van benne. Ameddig nincs semmi baja addig nem nyúlunk hozzá feleslegesen.
Biztos, hogy ez is a hengerekhez nyom be több anyagot és nem a kipuba? Mert én meg úgy hallottam, hogy a Ford ezt már régen megoldotta, hogy ne híguljon az olaj.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5036 Dátum:
2014.08.22 péntek, 21:18:15 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.08.22 péntek, 21:04:12
140000km van benne. Ameddig nincs semmi baja addig nem nyúlunk hozzá feleslegesen.
Biztos, hogy ez is a hengerekhez nyom be több anyagot és nem a kipuba? Mert én meg úgy hallottam, hogy a Ford ezt már régen megoldotta, hogy ne híguljon az olaj.
Euro 4 vagy 5-os az autod? Ez utobbi mar a dpf-be fecskendez kozvetlenul, de nem is ez a lenyeg, hanem, hogy miert regeneral surubben a kocsid: sok kormot kap (egr dugo segit vagy valahol elillan a turbonyomasod , stb) vagy nagyon tele van mar a dpf-ed vagy meg sok minden lehet
sztm valami nem koser es ezt deritsd ki
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Vicmusz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5037 Dátum:
2014.08.22 péntek, 22:36:17 »
Sziasztok.
Nem rég vásároltam egy 2008-as évjáratú 1.8 - 125 LE MK.IV-es Ford Mondeo-t, és abban kérném a segítséget, hogy milyen típusú motor olajat ajánlotok bele? Jelenleg Castrol Edge 5W 30-as van benne, de úgy hallottam hogy nagyon sok a hamis belőle.
Köszönöm előre is.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5038 Dátum:
2014.08.23 szombat, 10:04:10 »
Idézetet írta: Vicmusz - 2014.08.22 péntek, 22:36:17
Sziasztok.
Nem rég vásároltam egy 2008-as évjáratú 1.8 - 125 LE MK.IV-es Ford Mondeo-t, és abban kérném a segítséget, hogy milyen típusú motor olajat ajánlotok bele? Jelenleg Castrol Edge 5W 30-as van benne, de úgy hallottam hogy nagyon sok a hamis belőle.
Köszönöm előre is.
Szia!
Grat az autóhoz és sok sikert hozzá!
Én gyári Ford (5W30) olajat öntök bele mindig, semmi gond vele!
A Castrol-ról nem hallottom semmit, se rosszat, se jót.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Vicmusz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5039 Dátum:
2014.08.23 szombat, 12:41:13 »
Köszönöm szépen a segítséget
Hát akkor valószínű a következő cserénél áttérek a gyári olajra, mert castrol-ról hallottam rosszat is, jót is.
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5040 Dátum:
2014.08.23 szombat, 14:05:36 »
A gyári olaj is Castrol.De nincs vele semmi baj.Én csak azt használom már 9-éve.
Idézetet írta: Vicmusz - 2014.08.23 szombat, 12:41:13
Köszönöm szépen a segítséget
Hát akkor valószínű a következő cserénél áttérek a gyári olajra, mert castrol-ról hallottam rosszat is, jót is.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5041 Dátum:
2014.08.23 szombat, 20:02:09 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.08.22 péntek, 21:18:15
Euro 4 vagy 5-os az autod? Ez utobbi mar a dpf-be fecskendez kozvetlenul, de nem is ez a lenyeg, hanem, hogy miert regeneral surubben a kocsid: sok kormot kap (egr dugo segit vagy valahol elillan a turbonyomasod , stb) vagy nagyon tele van mar a dpf-ed vagy meg sok minden lehet
sztm valami nem koser es ezt deritsd ki
Euro 4-es, viszont rosszul emlékeztem 100km-el kevesebbre vagy is nem 260km-ként, hanem 360km-ként kezdi a regenerálást.
Tehát nincs vele semmi gond.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5042 Dátum:
2014.08.23 szombat, 20:21:58 »
Idézetet írta: Vicmusz - 2014.08.22 péntek, 22:36:17
Sziasztok.
Nem rég vásároltam egy 2008-as évjáratú 1.8 - 125 LE MK.IV-es Ford Mondeo-t, és abban kérném a segítséget, hogy milyen típusú motor olajat ajánlotok bele? Jelenleg Castrol Edge 5W 30-as van benne, de úgy hallottam hogy nagyon sok a hamis belőle.
Köszönöm előre is.
Üdv.
Az Edge helyett ez való bele. Castrol Magnatec A5 5W-30.
http://www.olajshop.hu/auto-olaj/castrol-magnatec-a5-5w-30-4-l.html
Na nem mintha az edge-től baja lenne szal ezért ne cseréld le. Tudtommal a ford olaj az csak fél szintetikus. Mi mondjuk mobil-t használunk, nagyon mellé lőni szerintem egyikkel se lehet max ha hamis ahogy írtad.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5043 Dátum:
2014.08.24 vasárnap, 17:13:00 »
Idézetet írta: takos - 2014.08.21 csütörtök, 16:59:40
Na én is köszönöm a szeleppel kapcsolatos infókat!
Akkor meg merészelem rendelni a belinkelt:
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=7.01771.01%7CSZ#.U_TXtPl_uP9
szelepet a 2,0 tdci-hez. Nem beszéltem még velük de úgy látszik, hogy a helyettesítő termék van 15.801-ért.
Remélem az is jó lesz. Egyébként amióta megcseréltem hibátlanul működik minden. (Cseréljem egyáltalán?
)
Hali
szerintem cseréld mer max 1-2 hónapig fogja birni
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5044 Dátum:
2014.08.25 hétfő, 00:09:42 »
Aki Ford olajat használ adna egy linket, hogy pontosan melyiket?
Megint kigyulladt az olajcsere vissza jelző.
Most 4e km után. Nem jövünk rá hogy mi a fenéért. Idáig semmi baja nem volt ezzel az olajjal rövid távon sincs használva pedig.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5045 Dátum:
2014.08.25 hétfő, 06:16:11 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.08.25 hétfő, 00:09:42
Aki Ford olajat használ adna egy linket, hogy pontosan melyiket?
Megint kigyulladt az olajcsere vissza jelző.
Most 4e km után. Nem jövünk rá hogy mi a fenéért. Idáig semmi baja nem volt ezzel az olajjal rövid távon sincs használva pedig.
nem bizos,hogy az olajjal van gond.lehetséges,hogy a részecskeszűrő okozza a problémát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5046 Dátum:
2014.08.25 hétfő, 13:58:59 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.25 hétfő, 06:16:11
nem bizos,hogy az olajjal van gond.lehetséges,hogy a részecskeszűrő okozza a problémát.
De annak DPF hibát kéne dobnia nem?
Írtátok az EGR ledugózását az pontosan miben is segítene?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5047 Dátum:
2014.08.25 hétfő, 14:09:51 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.08.25 hétfő, 13:58:59
De annak DPF hibát kéne dobnia nem?
Írtátok az EGR ledugózását az pontosan miben is segítene?
az majd csak csak később jön.előbb ez van....
tiszta levegőt kap tőle a moci.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5048 Dátum:
2014.08.25 hétfő, 14:27:12 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.25 hétfő, 14:09:51
az majd csak csak később jön.előbb ez van....
tiszta levegőt kap tőle a moci.
Szuper...akkor szerinted mit kezdjünk ezzel? A motorba nehogy kárt tegyen, gondolom felhígul az olaj túlságosan és azt érzékelheti.
Pedig kb 2 hete volt diaknosztikán semmi problémát nem láttak.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5049 Dátum:
2014.08.25 hétfő, 15:08:40 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.08.25 hétfő, 14:27:12
Szuper...akkor szerinted mit kezdjünk ezzel? A motorba nehogy kárt tegyen, gondolom felhígul az olaj túlságosan és azt érzékelheti.
Pedig kb 2 hete volt diaknosztikán semmi problémát nem láttak.
Nincs olajminőség érzékelő, csak a regenerációk gyakoriságából következtet az olaj hígulására, elhasználódására.
Talán a turbócső repedt és a sok korom miatt gyakori a regeneráció?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak:
1
...
94
95
96
97
98
99
100
[
101
]
102
103
104
105
106
107
108
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ