Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:54:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263693 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5250 Dátum: 2014.09.05 péntek, 12:31:05 »

Érdekes, nekem nem ezt diktálná a tudomány... Dugózott egérnél tiszta, hűvösebb levegőt kap az égéstér, amitől tökéletesebb égésnek kellene lennie, ami magasabb hőfokot eredményezne...  wilting
te meg a tudomány....makó jeruzsálem..... eplus2

a kipuffgáz 4-500fokos.a tiszta levegő,meg maximum 100fok a koller ugye meghűti.akkor melyikkel lesz melegebb? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5251 Dátum: 2014.09.05 péntek, 12:32:39 »

te meg a tudomány....makó jeruzsálem..... eplus2

a kipuffgáz 4-500fokos.a tiszta levegő,meg maximum 100fok a koller ugye meghűti.akkor melyikkel lesz melegebb? nyes

Az is egy abszurdum, hogy felrakunk egy cooler, hogy hűcsse a levegőt, majd hozzáengedünk meleg kipuffgázt... Nem az a lényeg, hogy milyen fokos levegő megy be, hanem az égés során mekkora hő keletkezik.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5252 Dátum: 2014.09.05 péntek, 12:37:07 »

Az is egy abszurdum, hogy felrakunk egy cooler, hogy hűcsse a levegőt, majd hozzáengedünk meleg kipuffgázt... Nem az a lényeg, hogy milyen fokos levegő megy be, hanem az égés során mekkora hő keletkezik.
ne értetlenkedjé TibcsiSiki!
 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5253 Dátum: 2014.09.05 péntek, 12:44:01 »

Érdekes, nekem nem ezt diktálná a tudomány... Dugózott egérnél tiszta, hűvösebb levegőt kap az égéstér, amitől tökéletesebb égésnek kellene lennie, ami magasabb hőfokot eredményezne...  wilting
Ez igy van! BT-nek van igaza Smiley
Az egr-t azert is talaltak ki, hogy az egesterben alacsonyabb legyen a hofok, hiszen ez csokkenti a karos nitrogenoxidok kialakulasat!
Az egr dugozas csak segit a dpf-nel, hiszen kevesebb kormot kap es magasabb elmeletileg a kipufogo gaz homerseklete, de ezt sohasem mertem.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5254 Dátum: 2014.09.05 péntek, 12:45:51 »

Ez igy van! BT-nek van igaza Smiley
Az egr-t azert is talaltak ki, hogy az egesterben alacsonyabb legyen a hofok, hiszen ez csokkenti a karos nitrogenoxidok kialakulasat!
Az egr dugozas csak segit a dpf-nel, hiszen kevesebb kormot kap es magasabb elmeletileg a kipufogo gaz homerseklete, de ezt sohasem mertem.


Ennyi.  eplus2

Alf, regelj le!  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5255 Dátum: 2014.09.05 péntek, 13:15:38 »

Ez igy van! BT-nek van igaza Smiley
Az egr-t azert is talaltak ki, hogy az egesterben alacsonyabb legyen a hofok, hiszen ez csokkenti a karos nitrogenoxidok kialakulasat!
Az egr dugozas csak segit a dpf-nel, hiszen kevesebb kormot kap es magasabb elmeletileg a kipufogo gaz homerseklete, de ezt sohasem mertem.

Ennyi.  eplus2

Alf, regelj le!  hehe
nem ennyi,hiszen a Jani épp az ellenkezőjét mérte!

ennyi,mondjá le! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5256 Dátum: 2014.09.05 péntek, 14:17:13 »

nem ennyi,hiszen a Jani épp az ellenkezőjét mérte!

ennyi,mondjá le! nyes
Tomi tudod te is, hogy mi kell 2 mereshez, hogy osszehasonlithato legyen  Wink

Egr dugo nelkul es vele ez ok, de ezen kivul rengeteg osszetevo van egy autonal ami befolyasolja a kipufogogaz homersekletet...
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5257 Dátum: 2014.09.05 péntek, 14:55:06 »

Vettem ma egy ilyen csoda löttyöt ezzel kiiktatom a DPF-t.  nyes

http://www.pro-tec.hu/content.php?s=putart&f=proputart1&id=p34ortwi6yc6o7f9&submenu=a9nll9zmiwp37th9
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #5258 Dátum: 2014.09.05 péntek, 16:37:29 »

Most értem haza a szervizből.
Minden "rendben". A fél hosszbordás szíj darabjai nem tettek nagy kárt szerencsére. Ami miatt szakadt, az a generátor szabadonfutója volt, úgyhogy cseréltek szabadonfutót és szíjat.
Az időt csak az vitte, hogy várni kellett a szabadonfutóra, amíg megérkezik.
De így most este megyek talira Smiley
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #5259 Dátum: 2014.09.05 péntek, 17:06:31 »


Légy szives majd ird meg tapasztalatod a löttyel kapcsolatban, mert én is gondolkodom, hogy kipróbáljam  nyes
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5260 Dátum: 2014.09.05 péntek, 19:39:33 »

Légy szives majd ird meg tapasztalatod a löttyel kapcsolatban, mert én is gondolkodom, hogy kipróbáljam  nyes

Mindenképp bár nem tudom, hogy lehet majd érzékelni... Wink
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #5261 Dátum: 2014.09.05 péntek, 21:05:42 »

Most értem haza a szervizből.
Minden "rendben". A fél hosszbordás szíj darabjai nem tettek nagy kárt szerencsére. Ami miatt szakadt, az a generátor szabadonfutója volt, úgyhogy cseréltek szabadonfutót és szíjat.
Az időt csak az vitte, hogy várni kellett a szabadonfutóra, amíg megérkezik.
De így most este megyek talira Smiley

Ma este tali? Fasza.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5262 Dátum: 2014.09.06 szombat, 06:53:32 »

Tomi tudod te is, hogy mi kell 2 mereshez, hogy osszehasonlithato legyen  Wink

Egr dugo nelkul es vele ez ok, de ezen kivul rengeteg osszetevo van egy autonal ami befolyasolja a kipufogogaz homersekletet...

ugyanazon körülmények között mérte.tempó,fordulat,sebesség,stb.nem én állítom....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5263 Dátum: 2014.09.06 szombat, 08:03:12 »

ugyanazon körülmények között mérte.tempó,fordulat,sebesség,stb.nem én állítom....

Így igaz: útvonal, sebesség, külső hőmérséklet, páratartalom, gumik, forgalomsűrűség, vérmérséklet, stb. Még a zenét is ugyanolyan hangerőn hallgattam.  vigyor3  Kb 1 nap különbséggel néztem.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #5264 Dátum: 2014.09.06 szombat, 09:00:53 »

Na, voltam a szerelőmnél elindítani egy intenzív reget. hehe
A gép szerint nem volt hiba üzenet és az utolsó regem is ami végig is ment 240 km-rel ezelőt volt !
Huh??? Akkor az elmult napokban mik voltak ezek?Huh?
Amit észrevettem:
-az alapjárati fogyi felmegy 1,2 -5 litkó közé ami közben gyorsításnál 1* kb 0,5 másodpercre megtorpan a szekér.
-az olaj láthatóan max 1 mm -ert emelkedet
-fordulat alapjáraton mindig stabil 800
Van valami véleményetek?  help
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #5265 Dátum: 2014.09.06 szombat, 09:26:42 »

Na, voltam a szerelőmnél elindítani egy intenzív reget. hehe
A gép szerint nem volt hiba üzenet és az utolsó regem is ami végig is ment 240 km-rel ezelőt volt !
Huh??? Akkor az elmult napokban mik voltak ezek?Huh?
Amit észrevettem:
-az alapjárati fogyi felmegy 1,2 -5 litkó közé ami közben gyorsításnál 1* kb 0,5 másodpercre megtorpan a szekér.
-az olaj láthatóan max 1 mm -ert emelkedet
-fordulat alapjáraton mindig stabil 800
Van valami véleményetek?  help

Szerintem 5 literre nem mehet fel a pillfogyasztásod a regtől.
Naplózva
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #5266 Dátum: 2014.09.06 szombat, 09:29:21 »

Szerintem 5 literre nem mehet fel a pillfogyasztásod a regtől.
Szerintem se, sőt ez mellet a fordulat nem is változik!
Lehet hogyha komputer vagy az átfolyásmérő szarakodik?
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5267 Dátum: 2014.09.06 szombat, 14:44:35 »

Na, voltam a szerelőmnél elindítani egy intenzív reget. hehe
A gép szerint nem volt hiba üzenet és az utolsó regem is ami végig is ment 240 km-rel ezelőt volt !
Huh??? Akkor az elmult napokban mik voltak ezek?Huh?
Amit észrevettem:
-az alapjárati fogyi felmegy 1,2 -5 litkó közé ami közben gyorsításnál 1* kb 0,5 másodpercre megtorpan a szekér.
-az olaj láthatóan max 1 mm -ert emelkedet
-fordulat alapjáraton mindig stabil 800
Van valami véleményetek?  help

Hogyan csináltátok az intenzív regent? Leírnád pontosan?

Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5268 Dátum: 2014.09.06 szombat, 17:44:55 »

Hogyan csináltátok az intenzív regent? Leírnád pontosan?


egészen pontosan 2 klikk,és már megy is a diaggal indított regeneráció. Wink

ha majd lesz elmed,neked is 2 klikk lesz. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5269 Dátum: 2014.09.06 szombat, 19:53:07 »

egészen pontosan 2 klikk,és már megy is a diaggal indított regeneráció. Wink

ha majd lesz elmed,neked is 2 klikk lesz. Wink

Igen ez világos, csak álló helyzetben, vagy fel a pályára. Smiley

Mer néztem videót ott álló helyzetbe pörgették az autót és úgy csinálták meg.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5270 Dátum: 2014.09.06 szombat, 21:03:45 »

Igen ez világos, csak álló helyzetben, vagy fel a pályára. Smiley

Mer néztem videót ott álló helyzetbe pörgették az autót és úgy csinálták meg.
mindent csinál a diag-álló helyzetben.felpörgeti a motort is 3000-re.asszem talán 60perc a művelet vagy ilyesmi...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5271 Dátum: 2014.09.06 szombat, 21:13:32 »

mindent csinál a diag-álló helyzetben.felpörgeti a motort is 3000-re.asszem talán 60perc a művelet vagy ilyesmi...

Az szép akkor gondolom nem 30 fokba célszerű ezt meglépni...  nyes

Majd zozó válaszászra kíváncsi leszek hogyan csinálták a szervizbe neki.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #5272 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 17:13:10 »

Mi szükség erre ha ki is lehet irtani a DPF-t?

Én a következő autómnál(valsz.2011 vagy utáni TDCI) azzal és az EGR dugóval fogom kezdeni!

....amig KAMA3-okon van rendszám addig nyugodt a lelkiismeretem!
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.07 vasárnap, 17:18:50 írta TSPORT » Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5273 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 17:46:59 »

Mi szükség erre ha ki is lehet irtani a DPF-t?

Én a következő autómnál(valsz.2011 vagy utáni TDCI) azzal és az EGR dugóval fogom kezdeni!

....amig KAMA3-okon van rendszám addig nyugodt a lelkiismeretem!


Neaggódj télen én is kukázom mert városba ez úgyse fogja bírni, de addig jó lenne kihúzni vele.

Annyi a gond hogy ugye eléggé szennyező ez a mikro részecskék miatt, de ha belegondolunk a régi dízelek hogyan füstölnek a mai napig...szal szerintem ez egy nagy marketing bullshit kitalálták, hogy szívjanak az emberek vele és lapátolják a pénzt rá.

Szal télen úgy vágjuk ki belőle mint annak a rendje.  nyes
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5274 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 18:32:35 »

Mi szükség erre ha ki is lehet irtani a DPF-t?

Én a következő autómnál(valsz.2011 vagy utáni TDCI) azzal és az EGR dugóval fogom kezdeni!

....amig KAMA3-okon van rendszám addig nyugodt a lelkiismeretem!

megvárjuk,mert valszeg te leszel az első.fordnál a 2.0tdci-nél még nincs hatásos iktatás annélkül,hogy hiányolná a motorvezérlő.... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #5275 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 19:43:02 »

megvárjuk,mert valszeg te leszel az első.fordnál a 2.0tdci-nél még nincs hatásos iktatás annélkül,hogy hiányolná a motorvezérlő.... Wink

Már van rá példa....

Naplózva
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #5276 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 19:43:47 »

Neaggódj télen én is kukázom mert városba ez úgyse fogja bírni, de addig jó lenne kihúzni vele.

Annyi a gond hogy ugye eléggé szennyező ez a mikro részecskék miatt, de ha belegondolunk a régi dízelek hogyan füstölnek a mai napig...szal szerintem ez egy nagy marketing bullshit kitalálták, hogy szívjanak az emberek vele és lapátolják a pénzt rá.

Szal télen úgy vágjuk ki belőle mint annak a rendje.  nyes

 eljen

Csak az emissziós norma teljesítése a lényeg amire az EGR is hivatott lenne.És ez csak így elérhető.
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.07 vasárnap, 19:48:59 írta TSPORT » Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5277 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 19:55:03 »

eljen

Csak az emissziós norma teljesítése a lényeg amire az EGR is hivatott lenne.És ez csak így elérhető.

Igen tudom, az is számít, na de akkor hogy is rohangál temérdek autó dpf nélkül mikor gyárilag benne volt?  nyes

Főleg pesten kb az összes taxis kiiktatja...
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #5278 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 19:59:22 »

Igen tudom, az is számít, na de akkor hogy is rohangál temérdek autó dpf nélkül mikor gyárilag benne volt?  nyes

Főleg pesten kb az összes taxis kiiktatja...
Gyárilag csak az számít.

Jó gyorsan rohangál! Csak a VAG-os autókból csinál a barim általában heti kettőt. De mondhattam volna Volvot is....
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.07 vasárnap, 20:31:28 írta TSPORT » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5279 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 20:04:14 »

Gyárilag csak az számít.

Jó gyorsan rohangál! Csak a VAG-os autókból csinál a barim általában heti kettőt.

ja,a vag csoport teljesen más.mondhatnál konkrét példát is mk4 re amiben kivan iktatva véglegesen és jólis....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5280 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 20:12:51 »

Apropó EGR dugózás.

Ha le van dugózva, akkor lassabban melegszik fel a motor, nem? Vagy nincs köze hozzá?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #5281 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 20:23:23 »

ja,a vag csoport teljesen más.mondhatnál konkrét példát is mk4 re amiben kivan iktatva véglegesen és jólis....

Ő róluk tudok: http://www.autokorbel.hu/reszecskeszuro/

És Sásdon is készült már ilyen,és az enyém is ott fog készülni.

Érthetőbben a "véglegesen és jól is"?
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.07 vasárnap, 20:27:32 írta TSPORT » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5282 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 20:33:32 »

Ő róluk tudok: http://www.autokorbel.hu/reszecskeszuro/

És Sásdon is készült már ilyen,és az enyém is ott fog készülni.

nézd.a Szabó Robi sásdon 2 autómat írta.a mostani ugyan az mint az mk4.az Ő állítása szerint az mk4esből nem lehet véglegesen kiírtani az sw-ből a részecskeszűrőt!!!!!!!!!!!!!!!!
A regenerációs funkciót akkor is elindítja,és olyankor kormol mint az állat.ez vonatkozik a "véglegesen és jól"-ra.

De várom majd a Robitól az újabb fejleményeket ha van.... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5283 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 20:36:15 »

Ő róluk tudok: http://www.autokorbel.hu/reszecskeszuro/

És Sásdon is készült már ilyen,és az enyém is ott fog készülni.

Érthetőbben a "véglegesen és jól is"?

a link teljesen mind1,mindenki hirdeti.amikor meg ott vagy,akkor nem azt mondják.ez a Robira is igaz.

itt a fórumon nincs egyetlen mk4-es sem ami kilenne herélve jól.legyél te az első..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5284 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 22:04:20 »

Én fél-1 éve utánamentem a dolgoknak.
Akkor azt mondták, hogy mivel a 2.2-es az Bosch vezérlős, ezért abból kiszedhető, de a SID-es vezérlőt nem vállalták, azt mondták, hogy abból akkor és ott nem lehet kiírni (2.0 TDCi).
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5285 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 22:14:50 »

Most értek ki nem rég az autóval osztrákba hívnak, hogy a ház előtt dobta a dpf hibát, ahogy a kapuhoz értek.... falbav falbav

Ennyit ért a pályán pörgetés a héten amit adtunk neki, még a löttyöt se tudtuk bele önteni mert nem volt tele tankolva.

Ilyenkor mit lehet tenni haza lehet vele jönni(250km)? Péntekig állni fog el se lesz indítva.

Nincs szerencsénk vele. Sad

Ha sikerül hazajönni vele azonnal hívom az ürgét meg tudja-e csinálni, de félek igazatok lesz nem lehet kiszedni belőle.

Leszedjük azt valamelyik céghez beadjuk tisztításra? Csináltatta már vki esetleg?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5286 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 22:16:47 »

Most értek ki nem rég az autóval osztrákba hívnak, hogy a ház előtt dobta a dpf hibát, ahogy a kapuhoz értek.... falbav falbav

Ennyit ért a pályán pörgetés a héten amit adtunk neki, még a löttyöt se tudtuk bele önteni mert nem volt tele tankolva.

Ilyenkor mit lehet tenni haza lehet vele jönni(250km)? Péntekig állni fog el se lesz indítva.

Nincs szerencsénk vele. Sad

Ha sikerül hazajönni vele azonnal hívom az ürgét meg tudja-e csinálni, de félek igazatok lesz nem lehet kiszedni belőle.

Leszedjük azt valamelyik céghez beadjuk tisztításra? Csináltatta már vki esetleg?

Haza. Bár oassú lesz, mert vészüzembe megy. Fater Pécsre lement meg vissza...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5287 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 22:29:09 »

Haza. Bár oassú lesz, mert vészüzembe megy. Fater Pécsre lement meg vissza...

Mennyit enged ilyenkor 80?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5288 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 22:38:38 »

Mennyit enged ilyenkor 80?

Kb... Turbó nem fog tölteni. Szívódízel...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Laci99
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Új hozzászólás #5289 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 08:40:51 »

Egy kis érdekesség. Idáig füstölt az autóm gázfröccsöknél,de kb egy hete azt vettem észre,hogy megszűnt a füstölés, és nem csináltam vele semmit.pedig már le akartam dugózni az egr-t. A füstölést amióta megvettem csinálja.Remélem a füstölés mentesség hosszú távú lesz.
Naplózva

2016 MK5 Vignale Kombi Tdci 180Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5290 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 08:49:29 »

Egy kis érdekesség. Idáig füstölt az autóm gázfröccsöknél,de kb egy hete azt vettem észre,hogy megszűnt a füstölés, és nem csináltam vele semmit.pedig már le akartam dugózni az egr-t. A füstölést amióta megvettem csinálja.Remélem a füstölés mentesség hosszú távú lesz.
biztos nem.talán regenerált,és végre be is tudta fejezni....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #5291 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 17:11:55 »

nézd.a Szabó Robi sásdon 2 autómat írta.a mostani ugyan az mint az mk4.az Ő állítása szerint az mk4esből nem lehet véglegesen kiírtani az sw-ből a részecskeszűrőt!!!!!!!!!!!!!!!!
A regenerációs funkciót akkor is elindítja,és olyankor kormol mint az állat.ez vonatkozik a "véglegesen és jól"-ra.

De várom majd a Robitól az újabb fejleményeket ha van.... Wink
Folyamatosan nyüstölöm a Robit(nem csak ezzel)de akkor még egyszer nekifutok a dolognak smile!Durván megkínzom"mert a barátság nem lóf**z"  Grin
  Mondjuk nem égető,mert nem hajt a tatár autó csere ügyben.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5292 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 18:06:04 »

Folyamatosan nyüstölöm a Robit(nem csak ezzel)de akkor még egyszer nekifutok a dolognak smile!Durván megkínzom"mert a barátság nem lóf**z"  Grin
  Mondjuk nem égető,mert nem hajt a tatár autó csere ügyben.

Ha teheted inkább vegyél 2.2-est eleve jobb is a Bosch rendszer mint a siemens na meg arra van működő kiiktatás.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5293 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 18:52:47 »

Egy kis érdekesség. Idáig füstölt az autóm gázfröccsöknél,de kb egy hete azt vettem észre,hogy megszűnt a füstölés, és nem csináltam vele semmit.pedig már le akartam dugózni az egr-t. A füstölést amióta megvettem csinálja.Remélem a füstölés mentesség hosszú távú lesz.

Dugózd csak le...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5294 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 20:05:37 »

Kutakodtam a neten és egy angol cég kiüti a dpf-et.

Képek is vannak róla itt: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.520664844671531.1073741841.299076946830323&type=3


Kár hogy messze van.  nyes
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #5295 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 20:10:29 »

nézd.a Szabó Robi sásdon 2 autómat írta.a mostani ugyan az mint az mk4.az Ő állítása szerint az mk4esből nem lehet véglegesen kiírtani az sw-ből a részecskeszűrőt!!!!!!!!!!!!!!!!
A regenerációs funkciót akkor is elindítja,és olyankor kormol mint az állat.ez vonatkozik a "véglegesen és jól"-ra.

De várom majd a Robitól az újabb fejleményeket ha van.... Wink
Nem hagytam annyiban,délután mélyinterjú készült Robival telefonon. Összefoglalva:Nem rég egy nagyobb volumenű szoftver fejlesztést eszközölt így tágultak a lehetőségek és javultak az eredmények. Konkrétan az általam kiszemelt évjárattól(2011)mehet minden DPF és az EGR szoftveres kiiktatása is. És elmondása szerint most már az előtte évjáratúak is tökéletesíthetőek.
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.08 hétfő, 20:12:44 írta TSPORT » Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5296 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 20:12:30 »

Nem hagytam annyiban,délután mélyinterjú készült Robival telefonon. Összefoglalva:Nem rég egy nagyobb volumenű szoftver fejlesztést eszközölt így tágultak a lehetőségek és javultak az eredmények. Konkrétan az általam kiszemelt évjárattól(2011)mehet minden DPF és az EGR szoftveres kiiktatása is.


Csak a 2011 utániak? Sad

Köszi ez jó hír.  worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.08 hétfő, 20:14:33 írta Szlobi » Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #5297 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 20:17:23 »


Csak a 2011 utániak? Sad
A fő kérdésem ez volt.De most már az az előttiek is... smile konkrét kérdések telefonon intézhetők hozzá.

Akkor(2011)volt motorvezérlő váltás,Delphire.
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.08 hétfő, 20:21:44 írta TSPORT » Naplózva
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #5298 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 20:21:19 »

Az szép akkor gondolom nem 30 fokba célszerű ezt meglépni...  nyes

Majd zozó válaszászra kíváncsi leszek hogyan csinálták a szervizbe neki.
Hali, bocsi de nem voltam gép közelbe.
Álló helyzetben csinálták egy kütyüvel ami egy PC -hez volt csatlakoztatva.
20 percig tartott 2800 -as fordulaton. Ja és 5000  szomoru1
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5299 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 20:33:53 »

A fő kérdésem ez volt.De most már az az előttiek is... smile konkrét kérdések telefonon intézhetők hozzá.

Akkor(2011)volt motorvezérlő váltás,Delphire.

Értem, hát a Delphi-ről se olvastam sok jót... na nem mintha a siemens olyan jó lenne. Nem értem miért nem bosch-t használnak.  Ha valakit érdekel itt lehet olvasni az injektorokról: http://www.dieselgodollo.hu/index_elemei/crinjektor.html

Zozo: Köszi a választ.  worship
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Oldalak: 1 ... 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.