Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:26:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
99
100
101
102
103
104
105
[
106
]
107
108
109
110
111
112
113
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5259723 alkalommal)
0 Felhasználó és 311 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5250 Dátum:
2014.09.05 péntek, 12:31:05 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.05 péntek, 12:26:59
Érdekes, nekem nem ezt diktálná a tudomány... Dugózott egérnél tiszta, hűvösebb levegőt kap az égéstér, amitől tökéletesebb égésnek kellene lennie, ami magasabb hőfokot eredményezne...
te meg a tudomány....makó jeruzsálem.....
a kipuffgáz 4-500fokos.a tiszta levegő,meg maximum 100fok a koller ugye meghűti.akkor melyikkel lesz melegebb?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5251 Dátum:
2014.09.05 péntek, 12:32:39 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.05 péntek, 12:31:05
te meg a tudomány....makó jeruzsálem.....
a kipuffgáz 4-500fokos.a tiszta levegő,meg maximum 100fok a koller ugye meghűti.akkor melyikkel lesz melegebb?
Az is egy abszurdum, hogy felrakunk egy cooler, hogy hűcsse a levegőt, majd hozzáengedünk meleg kipuffgázt... Nem az a lényeg, hogy milyen fokos levegő megy be, hanem az égés során mekkora hő keletkezik.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5252 Dátum:
2014.09.05 péntek, 12:37:07 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.05 péntek, 12:32:39
Az is egy abszurdum, hogy felrakunk egy cooler, hogy hűcsse a levegőt, majd hozzáengedünk meleg kipuffgázt... Nem az a lényeg, hogy milyen fokos levegő megy be, hanem az égés során mekkora hő keletkezik.
ne értetlenkedjé TibcsiSiki!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5253 Dátum:
2014.09.05 péntek, 12:44:01 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.05 péntek, 12:26:59
Érdekes, nekem nem ezt diktálná a tudomány... Dugózott egérnél tiszta, hűvösebb levegőt kap az égéstér, amitől tökéletesebb égésnek kellene lennie, ami magasabb hőfokot eredményezne...
Ez igy van! BT-nek van igaza
Az egr-t azert is talaltak ki, hogy az egesterben alacsonyabb legyen a hofok, hiszen ez csokkenti a karos nitrogenoxidok kialakulasat!
Az egr dugozas csak segit a dpf-nel, hiszen kevesebb kormot kap es magasabb elmeletileg a kipufogo gaz homerseklete, de ezt sohasem mertem.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5254 Dátum:
2014.09.05 péntek, 12:45:51 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.09.05 péntek, 12:44:01
Ez igy van! BT-nek van igaza
Az egr-t azert is talaltak ki, hogy az egesterben alacsonyabb legyen a hofok, hiszen ez csokkenti a karos nitrogenoxidok kialakulasat!
Az egr dugozas csak segit a dpf-nel, hiszen kevesebb kormot kap es magasabb elmeletileg a kipufogo gaz homerseklete, de ezt sohasem mertem.
Ennyi.
Alf, regelj le!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5255 Dátum:
2014.09.05 péntek, 13:15:38 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.09.05 péntek, 12:44:01
Ez igy van! BT-nek van igaza
Az egr-t azert is talaltak ki, hogy az egesterben alacsonyabb legyen a hofok, hiszen ez csokkenti a karos nitrogenoxidok kialakulasat!
Az egr dugozas csak segit a dpf-nel, hiszen kevesebb kormot kap es magasabb elmeletileg a kipufogo gaz homerseklete, de ezt sohasem mertem.
Idézetet írta: BT - 2014.09.05 péntek, 12:45:51
Ennyi.
Alf, regelj le!
nem ennyi,hiszen a Jani épp az ellenkezőjét mérte!
ennyi,mondjá le!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5256 Dátum:
2014.09.05 péntek, 14:17:13 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.05 péntek, 13:15:38
nem ennyi,hiszen a Jani épp az ellenkezőjét mérte!
ennyi,mondjá le!
Tomi tudod te is, hogy mi kell 2 mereshez, hogy osszehasonlithato legyen
Egr dugo nelkul es vele ez ok, de ezen kivul rengeteg osszetevo van egy autonal ami befolyasolja a kipufogogaz homersekletet...
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5257 Dátum:
2014.09.05 péntek, 14:55:06 »
Vettem ma egy ilyen csoda löttyöt ezzel kiiktatom a DPF-t.
http://www.pro-tec.hu/content.php?s=putart&f=proputart1&id=p34ortwi6yc6o7f9&submenu=a9nll9zmiwp37th9
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5258 Dátum:
2014.09.05 péntek, 16:37:29 »
Most értem haza a szervizből.
Minden "rendben". A fél hosszbordás szíj darabjai nem tettek nagy kárt szerencsére. Ami miatt szakadt, az a generátor szabadonfutója volt, úgyhogy cseréltek szabadonfutót és szíjat.
Az időt csak az vitte, hogy várni kellett a szabadonfutóra, amíg megérkezik.
De így most este megyek talira
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5259 Dátum:
2014.09.05 péntek, 17:06:31 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.09.05 péntek, 14:55:06
Vettem ma egy ilyen csoda löttyöt ezzel kiiktatom a DPF-t.
http://www.pro-tec.hu/content.php?s=putart&f=proputart1&id=p34ortwi6yc6o7f9&submenu=a9nll9zmiwp37th9
Légy szives majd ird meg tapasztalatod a löttyel kapcsolatban, mert én is gondolkodom, hogy kipróbáljam
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5260 Dátum:
2014.09.05 péntek, 19:39:33 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2014.09.05 péntek, 17:06:31
Légy szives majd ird meg tapasztalatod a löttyel kapcsolatban, mert én is gondolkodom, hogy kipróbáljam
Mindenképp bár nem tudom, hogy lehet majd érzékelni...
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5261 Dátum:
2014.09.05 péntek, 21:05:42 »
Idézetet írta: Patek - 2014.09.05 péntek, 16:37:29
Most értem haza a szervizből.
Minden "rendben". A fél hosszbordás szíj darabjai nem tettek nagy kárt szerencsére. Ami miatt szakadt, az a generátor szabadonfutója volt, úgyhogy cseréltek szabadonfutót és szíjat.
Az időt csak az vitte, hogy várni kellett a szabadonfutóra, amíg megérkezik.
De így most este megyek talira
Ma este tali? Fasza.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5262 Dátum:
2014.09.06 szombat, 06:53:32 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.09.05 péntek, 14:17:13
Tomi tudod te is, hogy mi kell 2 mereshez, hogy osszehasonlithato legyen
Egr dugo nelkul es vele ez ok, de ezen kivul rengeteg osszetevo van egy autonal ami befolyasolja a kipufogogaz homersekletet...
ugyanazon körülmények között mérte.tempó,fordulat,sebesség,stb.nem én állítom....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5263 Dátum:
2014.09.06 szombat, 08:03:12 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.06 szombat, 06:53:32
ugyanazon körülmények között mérte.tempó,fordulat,sebesség,stb.nem én állítom....
Így igaz: útvonal, sebesség, külső hőmérséklet, páratartalom, gumik, forgalomsűrűség, vérmérséklet, stb. Még a zenét is ugyanolyan hangerőn hallgattam.
Kb 1 nap különbséggel néztem.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5264 Dátum:
2014.09.06 szombat, 09:00:53 »
Na, voltam a szerelőmnél elindítani egy intenzív reget.
A gép szerint nem volt hiba üzenet és az utolsó regem is ami végig is ment 240 km-rel ezelőt volt !
?? Akkor az elmult napokban mik voltak ezek?
Amit észrevettem:
-az alapjárati fogyi felmegy 1,2 -5 litkó közé ami közben gyorsításnál 1* kb 0,5 másodpercre megtorpan a szekér.
-az olaj láthatóan max 1 mm -ert emelkedet
-fordulat alapjáraton mindig stabil 800
Van valami véleményetek?
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5265 Dátum:
2014.09.06 szombat, 09:26:42 »
Idézetet írta: zozo21 - 2014.09.06 szombat, 09:00:53
Na, voltam a szerelőmnél elindítani egy intenzív reget.
A gép szerint nem volt hiba üzenet és az utolsó regem is ami végig is ment 240 km-rel ezelőt volt !
?? Akkor az elmult napokban mik voltak ezek?
Amit észrevettem:
-az alapjárati fogyi felmegy 1,2 -5 litkó közé ami közben gyorsításnál 1* kb 0,5 másodpercre megtorpan a szekér.
-az olaj láthatóan max 1 mm -ert emelkedet
-fordulat alapjáraton mindig stabil 800
Van valami véleményetek?
Szerintem 5 literre nem mehet fel a pillfogyasztásod a regtől.
Naplózva
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5266 Dátum:
2014.09.06 szombat, 09:29:21 »
Idézetet írta: Candle - 2014.09.06 szombat, 09:26:42
Szerintem 5 literre nem mehet fel a pillfogyasztásod a regtől.
Szerintem se, sőt ez mellet a fordulat nem is változik!
Lehet hogyha komputer vagy az átfolyásmérő szarakodik?
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5267 Dátum:
2014.09.06 szombat, 14:44:35 »
Idézetet írta: zozo21 - 2014.09.06 szombat, 09:00:53
Na, voltam a szerelőmnél elindítani egy intenzív reget.
A gép szerint nem volt hiba üzenet és az utolsó regem is ami végig is ment 240 km-rel ezelőt volt !
?? Akkor az elmult napokban mik voltak ezek?
Amit észrevettem:
-az alapjárati fogyi felmegy 1,2 -5 litkó közé ami közben gyorsításnál 1* kb 0,5 másodpercre megtorpan a szekér.
-az olaj láthatóan max 1 mm -ert emelkedet
-fordulat alapjáraton mindig stabil 800
Van valami véleményetek?
Hogyan csináltátok az intenzív regent? Leírnád pontosan?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5268 Dátum:
2014.09.06 szombat, 17:44:55 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.09.06 szombat, 14:44:35
Hogyan csináltátok az intenzív regent? Leírnád pontosan?
egészen pontosan 2 klikk,és már megy is a diaggal indított regeneráció.
ha majd lesz elmed,neked is 2 klikk lesz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5269 Dátum:
2014.09.06 szombat, 19:53:07 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.06 szombat, 17:44:55
egészen pontosan 2 klikk,és már megy is a diaggal indított regeneráció.
ha majd lesz elmed,neked is 2 klikk lesz.
Igen ez világos, csak álló helyzetben, vagy fel a pályára.
Mer néztem videót ott álló helyzetbe pörgették az autót és úgy csinálták meg.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5270 Dátum:
2014.09.06 szombat, 21:03:45 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.09.06 szombat, 19:53:07
Igen ez világos, csak álló helyzetben, vagy fel a pályára.
Mer néztem videót ott álló helyzetbe pörgették az autót és úgy csinálták meg.
mindent csinál a diag-álló helyzetben.felpörgeti a motort is 3000-re.asszem talán 60perc a művelet vagy ilyesmi...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5271 Dátum:
2014.09.06 szombat, 21:13:32 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.06 szombat, 21:03:45
mindent csinál a diag-álló helyzetben.felpörgeti a motort is 3000-re.asszem talán 60perc a művelet vagy ilyesmi...
Az szép akkor gondolom nem 30 fokba célszerű ezt meglépni...
Majd zozó válaszászra kíváncsi leszek hogyan csinálták a szervizbe neki.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5272 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 17:13:10 »
Mi szükség erre ha ki is lehet irtani a DPF-t?
Én a következő autómnál(valsz.2011 vagy utáni TDCI) azzal és az EGR dugóval fogom kezdeni!
....amig KAMA3-okon van rendszám addig nyugodt a lelkiismeretem!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.07 vasárnap, 17:18:50 írta TSPORT
»
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5273 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 17:46:59 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.09.07 vasárnap, 17:13:10
Mi szükség erre ha ki is lehet irtani a DPF-t?
Én a következő autómnál(valsz.2011 vagy utáni TDCI) azzal és az EGR dugóval fogom kezdeni!
....amig KAMA3-okon van rendszám addig nyugodt a lelkiismeretem!
Neaggódj télen én is kukázom mert városba ez úgyse fogja bírni, de addig jó lenne kihúzni vele.
Annyi a gond hogy ugye eléggé szennyező ez a mikro részecskék miatt, de ha belegondolunk a régi dízelek hogyan füstölnek a mai napig...szal szerintem ez egy nagy marketing bullshit kitalálták, hogy szívjanak az emberek vele és lapátolják a pénzt rá.
Szal télen úgy vágjuk ki belőle mint annak a rendje.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5274 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 18:32:35 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.09.07 vasárnap, 17:13:10
Mi szükség erre ha ki is lehet irtani a DPF-t?
Én a következő autómnál(valsz.2011 vagy utáni TDCI) azzal és az EGR dugóval fogom kezdeni!
....amig KAMA3-okon van rendszám addig nyugodt a lelkiismeretem!
megvárjuk,mert valszeg te leszel az első.fordnál a 2.0tdci-nél még nincs hatásos iktatás annélkül,hogy hiányolná a motorvezérlő....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5275 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 19:43:02 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.07 vasárnap, 18:32:35
megvárjuk,mert valszeg te leszel az első.fordnál a 2.0tdci-nél még nincs hatásos iktatás annélkül,hogy hiányolná a motorvezérlő....
Már van rá példa....
Naplózva
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5276 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 19:43:47 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.09.07 vasárnap, 17:46:59
Neaggódj télen én is kukázom mert városba ez úgyse fogja bírni, de addig jó lenne kihúzni vele.
Annyi a gond hogy ugye eléggé szennyező ez a mikro részecskék miatt, de ha belegondolunk a régi dízelek hogyan füstölnek a mai napig...szal szerintem ez egy nagy marketing bullshit kitalálták, hogy szívjanak az emberek vele és lapátolják a pénzt rá.
Szal télen úgy vágjuk ki belőle mint annak a rendje.
Csak az emissziós norma teljesítése a lényeg amire az EGR is hivatott lenne.És ez csak így elérhető.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.07 vasárnap, 19:48:59 írta TSPORT
»
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5277 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 19:55:03 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.09.07 vasárnap, 19:43:47
Csak az emissziós norma teljesítése a lényeg amire az EGR is hivatott lenne.És ez csak így elérhető.
Igen tudom, az is számít, na de akkor hogy is rohangál temérdek autó dpf nélkül mikor gyárilag benne volt?
Főleg pesten kb az összes taxis kiiktatja...
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5278 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 19:59:22 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.09.07 vasárnap, 19:55:03
Igen tudom, az is számít, na de akkor hogy is rohangál temérdek autó dpf nélkül mikor gyárilag benne volt?
Főleg pesten kb az összes taxis kiiktatja...
Gyárilag csak az számít.
Jó gyorsan rohangál! Csak a VAG-os autókból csinál a barim általában heti kettőt. De mondhattam volna Volvot is....
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.07 vasárnap, 20:31:28 írta TSPORT
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5279 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 20:04:14 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.09.07 vasárnap, 19:59:22
Gyárilag csak az számít.
Jó gyorsan rohangál! Csak a VAG-os autókból csinál a barim általában heti kettőt.
ja,a vag csoport teljesen más.mondhatnál konkrét példát is mk4 re amiben kivan iktatva véglegesen és jólis....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5280 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 20:12:51 »
Apropó EGR dugózás.
Ha le van dugózva, akkor lassabban melegszik fel a motor, nem? Vagy nincs köze hozzá?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5281 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 20:23:23 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.07 vasárnap, 20:04:14
ja,a vag csoport teljesen más.mondhatnál konkrét példát is mk4 re amiben kivan iktatva véglegesen és jólis....
Ő róluk tudok:
http://www.autokorbel.hu/reszecskeszuro/
És Sásdon is készült már ilyen,és az enyém is ott fog készülni.
Érthetőbben a "véglegesen és jól is"?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.07 vasárnap, 20:27:32 írta TSPORT
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5282 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 20:33:32 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.09.07 vasárnap, 20:23:23
Ő róluk tudok:
http://www.autokorbel.hu/reszecskeszuro/
És Sásdon is készült már ilyen,és az enyém is ott fog készülni.
nézd.a Szabó Robi sásdon 2 autómat írta.a mostani ugyan az mint az mk4.az Ő állítása szerint az mk4esből nem lehet véglegesen kiírtani az sw-ből a részecskeszűrőt!!!!!!!!!!!!!!!!
A regenerációs funkciót akkor is elindítja,és olyankor kormol mint az állat.ez vonatkozik a "véglegesen és jól"-ra.
De várom majd a Robitól az újabb fejleményeket ha van....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5283 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 20:36:15 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.09.07 vasárnap, 20:23:23
Ő róluk tudok:
http://www.autokorbel.hu/reszecskeszuro/
És Sásdon is készült már ilyen,és az enyém is ott fog készülni.
Érthetőbben a "véglegesen és jól is"?
a link teljesen mind1,mindenki hirdeti.amikor meg ott vagy,akkor nem azt mondják.ez a Robira is igaz.
itt a fórumon nincs egyetlen mk4-es sem ami kilenne herélve jól.legyél te az első.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5284 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 22:04:20 »
Én fél-1 éve utánamentem a dolgoknak.
Akkor azt mondták, hogy mivel a 2.2-es az Bosch vezérlős, ezért abból kiszedhető, de a SID-es vezérlőt nem vállalták, azt mondták, hogy abból akkor és ott nem lehet kiírni (2.0 TDCi).
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5285 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 22:14:50 »
Most értek ki nem rég az autóval osztrákba hívnak, hogy a ház előtt dobta a dpf hibát, ahogy a kapuhoz értek....
Ennyit ért a pályán pörgetés a héten amit adtunk neki, még a löttyöt se tudtuk bele önteni mert nem volt tele tankolva.
Ilyenkor mit lehet tenni haza lehet vele jönni(250km)? Péntekig állni fog el se lesz indítva.
Nincs szerencsénk vele.
Ha sikerül hazajönni vele azonnal hívom az ürgét meg tudja-e csinálni, de félek igazatok lesz nem lehet kiszedni belőle.
Leszedjük azt valamelyik céghez beadjuk tisztításra? Csináltatta már vki esetleg?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5286 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 22:16:47 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.09.07 vasárnap, 22:14:50
Most értek ki nem rég az autóval osztrákba hívnak, hogy a ház előtt dobta a dpf hibát, ahogy a kapuhoz értek....
Ennyit ért a pályán pörgetés a héten amit adtunk neki, még a löttyöt se tudtuk bele önteni mert nem volt tele tankolva.
Ilyenkor mit lehet tenni haza lehet vele jönni(250km)? Péntekig állni fog el se lesz indítva.
Nincs szerencsénk vele.
Ha sikerül hazajönni vele azonnal hívom az ürgét meg tudja-e csinálni, de félek igazatok lesz nem lehet kiszedni belőle.
Leszedjük azt valamelyik céghez beadjuk tisztításra? Csináltatta már vki esetleg?
Haza. Bár oassú lesz, mert vészüzembe megy. Fater Pécsre lement meg vissza...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5287 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 22:29:09 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.07 vasárnap, 22:16:47
Haza. Bár oassú lesz, mert vészüzembe megy. Fater Pécsre lement meg vissza...
Mennyit enged ilyenkor 80?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5288 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 22:38:38 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.09.07 vasárnap, 22:29:09
Mennyit enged ilyenkor 80?
Kb... Turbó nem fog tölteni. Szívódízel...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Laci99
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5289 Dátum:
2014.09.08 hétfő, 08:40:51 »
Egy kis érdekesség. Idáig füstölt az autóm gázfröccsöknél,de kb egy hete azt vettem észre,hogy megszűnt a füstölés, és nem csináltam vele semmit.pedig már le akartam dugózni az egr-t. A füstölést amióta megvettem csinálja.Remélem a füstölés mentesség hosszú távú lesz.
Naplózva
2016 MK5 Vignale Kombi Tdci 180Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5290 Dátum:
2014.09.08 hétfő, 08:49:29 »
Idézetet írta: Laci99 - 2014.09.08 hétfő, 08:40:51
Egy kis érdekesség. Idáig füstölt az autóm gázfröccsöknél,de kb egy hete azt vettem észre,hogy megszűnt a füstölés, és nem csináltam vele semmit.pedig már le akartam dugózni az egr-t. A füstölést amióta megvettem csinálja.Remélem a füstölés mentesség hosszú távú lesz.
biztos nem.talán regenerált,és végre be is tudta fejezni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5291 Dátum:
2014.09.08 hétfő, 17:11:55 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.07 vasárnap, 20:33:32
nézd.a Szabó Robi sásdon 2 autómat írta.a mostani ugyan az mint az mk4.az Ő állítása szerint az mk4esből nem lehet véglegesen kiírtani az sw-ből a részecskeszűrőt!!!!!!!!!!!!!!!!
A regenerációs funkciót akkor is elindítja,és olyankor kormol mint az állat.ez vonatkozik a "véglegesen és jól"-ra.
De várom majd a Robitól az újabb fejleményeket ha van....
Folyamatosan nyüstölöm a Robit(nem csak ezzel)de akkor még egyszer nekifutok a dolognak
!Durván megkínzom"mert a barátság nem lóf**z"
Mondjuk nem égető,mert nem hajt a tatár autó csere ügyben.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5292 Dátum:
2014.09.08 hétfő, 18:06:04 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.09.08 hétfő, 17:11:55
Folyamatosan nyüstölöm a Robit(nem csak ezzel)de akkor még egyszer nekifutok a dolognak
!Durván megkínzom"mert a barátság nem lóf**z"
Mondjuk nem égető,mert nem hajt a tatár autó csere ügyben.
Ha teheted inkább vegyél 2.2-est eleve jobb is a Bosch rendszer mint a siemens na meg arra van működő kiiktatás.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5293 Dátum:
2014.09.08 hétfő, 18:52:47 »
Idézetet írta: Laci99 - 2014.09.08 hétfő, 08:40:51
Egy kis érdekesség. Idáig füstölt az autóm gázfröccsöknél,de kb egy hete azt vettem észre,hogy megszűnt a füstölés, és nem csináltam vele semmit.pedig már le akartam dugózni az egr-t. A füstölést amióta megvettem csinálja.Remélem a füstölés mentesség hosszú távú lesz.
Dugózd csak le...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5294 Dátum:
2014.09.08 hétfő, 20:05:37 »
Kutakodtam a neten és egy angol cég kiüti a dpf-et.
Képek is vannak róla itt:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.520664844671531.1073741841.299076946830323&type=3
Kár hogy messze van.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5295 Dátum:
2014.09.08 hétfő, 20:10:29 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.07 vasárnap, 20:33:32
nézd.a Szabó Robi sásdon 2 autómat írta.a mostani ugyan az mint az mk4.az Ő állítása szerint az mk4esből nem lehet véglegesen kiírtani az sw-ből a részecskeszűrőt!!!!!!!!!!!!!!!!
A regenerációs funkciót akkor is elindítja,és olyankor kormol mint az állat.ez vonatkozik a "véglegesen és jól"-ra.
De várom majd a Robitól az újabb fejleményeket ha van....
Nem hagytam annyiban,délután mélyinterjú készült Robival telefonon. Összefoglalva:Nem rég egy nagyobb volumenű szoftver fejlesztést eszközölt így tágultak a lehetőségek és javultak az eredmények. Konkrétan az általam kiszemelt évjárattól(2011)mehet minden DPF és az EGR szoftveres kiiktatása is. És elmondása szerint most már az előtte évjáratúak is tökéletesíthetőek.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.08 hétfő, 20:12:44 írta TSPORT
»
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5296 Dátum:
2014.09.08 hétfő, 20:12:30 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.09.08 hétfő, 20:10:29
Nem hagytam annyiban,délután mélyinterjú készült Robival telefonon. Összefoglalva:Nem rég egy nagyobb volumenű szoftver fejlesztést eszközölt így tágultak a lehetőségek és javultak az eredmények. Konkrétan az általam kiszemelt évjárattól(2011)mehet minden DPF és az EGR szoftveres kiiktatása is.
Csak a 2011 utániak?
Köszi ez jó hír.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.08 hétfő, 20:14:33 írta Szlobi
»
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5297 Dátum:
2014.09.08 hétfő, 20:17:23 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.09.08 hétfő, 20:12:30
Csak a 2011 utániak?
A fő kérdésem ez volt.De most már az az előttiek is...
konkrét kérdések telefonon intézhetők hozzá.
Akkor(2011)volt motorvezérlő váltás,Delphire.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.08 hétfő, 20:21:44 írta TSPORT
»
Naplózva
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5298 Dátum:
2014.09.08 hétfő, 20:21:19 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.09.06 szombat, 21:13:32
Az szép akkor gondolom nem 30 fokba célszerű ezt meglépni...
Majd zozó válaszászra kíváncsi leszek hogyan csinálták a szervizbe neki.
Hali, bocsi de nem voltam gép közelbe.
Álló helyzetben csinálták egy kütyüvel ami egy PC -hez volt csatlakoztatva.
20 percig tartott 2800 -as fordulaton. Ja és 5000
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5299 Dátum:
2014.09.08 hétfő, 20:33:53 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.09.08 hétfő, 20:17:23
A fő kérdésem ez volt.De most már az az előttiek is...
konkrét kérdések telefonon intézhetők hozzá.
Akkor(2011)volt motorvezérlő váltás,Delphire.
Értem, hát a Delphi-ről se olvastam sok jót... na nem mintha a siemens olyan jó lenne. Nem értem miért nem bosch-t használnak. Ha valakit érdekel itt lehet olvasni az injektorokról:
http://www.dieselgodollo.hu/index_elemei/crinjektor.html
Zozo:
Köszi a választ.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Oldalak:
1
...
99
100
101
102
103
104
105
[
106
]
107
108
109
110
111
112
113
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ