Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:03:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 101 102 103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113 114 115 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263746 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5350 Dátum: 2014.09.10 szerda, 11:31:08 »

Ez érdekes:
Ezen az oldalon ez van: http://www.olajwebshop.hu/termek-Ford%20Formula%20F%205W-30/188/
Részecskeszűrővel ellátott modellekhez használata NEM javasolt!

Cromaxéknál:https://cromax.hu/150000000-olajfolyadek/151670000-olaj/151670686-motorolaj/187682-motorolaj-5w-30-ford-5-literes-reszecskeszurovel-dpf
motorolaj Ford 5W-30 részecskeszűrőshöz is (DPF) 5 literes

Most kinek van igaza?

Az elsőnél felsorolja mindhárom specifikációt (WSS-M2C913-C, 913-B, 913-A), a Cromaxnál csak a C-t. A C már a DPF-hez is használható, a többi nem javasolt.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5351 Dátum: 2014.09.10 szerda, 11:52:07 »

Az elsőnél felsorolja mindhárom specifikációt (WSS-M2C913-C, 913-B, 913-A), a Cromaxnál csak a C-t. A C már a DPF-hez is használható, a többi nem javasolt.


Na igen, de a fenti mind3 specifikációnak megfelel beleértve a c-t is tehát akkor elvileg az is jó a dpf-hez.


Ezt utálom, hogy mindenhol mást írnak. A könyv a b-t írja szal annak kell megfelelni...amit írtam is, hogy a drága dpf-s mobil olaj se ért semmit mert eltömődött a szűrőnk szal marketing bullshit ez az egész szvsz.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
orion77
Vendég
« Új hozzászólás #5352 Dátum: 2014.09.10 szerda, 12:33:16 »

Vagy esetleg valaki használt már ilyet?:http://www.olaj24.hu/T/castrol-magnatec-diesel-5w-40-motorolaj-4l/828

A Castrol Magnatec Diesel 5W-40 DPF az egyedi alapolaj kombináció eredményeként az szinte mágnesként tapad a motor belső felületeire, így mintegy negyedére csökkenti a kritikus indítási-felmelegedési szakaszban jelentkező kopást. Kifogástalan védelmet nyújt.

Autópályán és városban
Csikorgó fagyban és a legforróbb kánikulában
Az indítókulcs elfordításának pillanatától
Minősítések és jóváhagyások
API CF/SM
ACEA C3
MB 229.31
VW 502 00/505 00/505 01
Fiat 9.55535-S2
Ford WSS-M2C-917A
BMW LL-04

Marketing szöveg az van itt is! Smiley
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5353 Dátum: 2014.09.10 szerda, 12:52:42 »


Na igen, de a fenti mind3 specifikációnak megfelel beleértve a c-t is tehát akkor elvileg az is jó a dpf-hez.


Ezt utálom, hogy mindenhol mást írnak. A könyv a b-t írja szal annak kell megfelelni...amit írtam is, hogy a drága dpf-s mobil olaj se ért semmit mert eltömődött a szűrőnk szal marketing bullshit ez az egész szvsz.
Bármit is ír a könyv, neked C-s kell.
Miért gondolod, hogy az olajnak bármi köze lene a DPF problémádhoz?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5354 Dátum: 2014.09.10 szerda, 12:59:04 »

Bármit is ír a könyv, neked C-s kell.
Miért gondolod, hogy az olajnak bármi köze lene a DPF problémádhoz?


Tudja a C-t. http://www.castrol.com/hu_hu/hungary/products/cars/engine-oils/castrol-magnatec.html

Szimplán felvetés...
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5355 Dátum: 2014.09.10 szerda, 13:12:23 »

Gondolom a Magnatec 5w-30 A5-öt akartad linkelni.
Nos ez ugyanannyira full synth,  mint ahogy a Ford Formula-F. Vagyis, hogy egyik sem, mivel a két olaj kb. (ha nem teljesen) ugyanaz.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5356 Dátum: 2014.09.10 szerda, 13:16:10 »

Gondolom a Magnatec 5w-30 A5-öt akartad linkelni.
Nos ez ugyanannyira full synth,  mint ahogy a Ford Formula-F. Vagyis, hogy egyik sem, mivel a két olaj kb. (ha nem teljesen) ugyanaz.

Igen azt, de nem lehet kiválasztani és úgy linkelni.

Rá van írva full synth szal annak kell lennie.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5357 Dátum: 2014.09.10 szerda, 13:24:41 »

Találtam egy ruszki olaj tesztet hidegbe akkor még se ugyanaz a a ford mint a castrol.  nyes

https://www.youtube.com/watch?v=mjDjACrPabg
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5358 Dátum: 2014.09.10 szerda, 13:49:20 »

Találtam egy ruszki olaj tesztet hidegbe akkor még se ugyanaz a a ford mint a castrol.  nyes

https://www.youtube.com/watch?v=mjDjACrPabg
Nem rémlik, hogy az F olaj zöld lenne. Illetve az F-ből is volt több változat, ami különböző ACEA szinteknek felelt meg.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5359 Dátum: 2014.09.10 szerda, 14:00:44 »

A DPF-et kell cserélni? Ha igen, milyen időközönként? Egy Volvo-s barátom kért segítséget, neki azt mondja a szervíz, hogy 120e km-ként csere, 300x ezer Ft-ért.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5360 Dátum: 2014.09.10 szerda, 14:01:16 »

A DPF-et kell cserélni? Ha igen, milyen időközönként? Egy Volvo-s barátom kért segítséget, neki azt mondja a szervíz, hogy 120e km-ként csere, 300x ezer Ft-ért.

Na de az 1.6 tdci, ugye?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5361 Dátum: 2014.09.10 szerda, 14:46:05 »

A DPF-et kell cserélni? Ha igen, milyen időközönként? Egy Volvo-s barátom kért segítséget, neki azt mondja a szervíz, hogy 120e km-ként csere, 300x ezer Ft-ért.

Az csúnya lenne, ha már cserélni kéne a tisztítás sokkal olcsóbb és vallalnak rá garanciát is.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5362 Dátum: 2014.09.10 szerda, 14:47:40 »

Az csúnya lenne, ha már cserélni kéne a tisztítás sokkal olcsóbb és vallalnak rá garanciát is.

ne szaladj előre. 1,6 tdcikben löttyös dpf van...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5363 Dátum: 2014.09.10 szerda, 14:56:49 »

Na de az 1.6 tdci, ugye?

C30-as 1.6 igen.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5364 Dátum: 2014.09.10 szerda, 14:57:41 »

Az csúnya lenne, ha már cserélni kéne a tisztítás sokkal olcsóbb és vallalnak rá garanciát is.

Folyamatosan tisztogatják neki, de kb. havonta mindig újra dobja a DPF hibakódot, és vészüzemre vált.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5365 Dátum: 2014.09.10 szerda, 15:02:40 »

Folyamatosan tisztogatják neki, de kb. havonta mindig újra dobja a DPF hibakódot, és vészüzemre vált.

Pedig ott tényleg cserélni kell. Kifogyott a lötty idő előtt, és úgy használta. Főszabály szerint 60e kmenként utána kell tölteni, de a kivétel szabály szerint előbb kifogy a lötty. Ja 120e kmre a ford is ír cserét, szóval...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5366 Dátum: 2014.09.10 szerda, 15:09:11 »

Pedig ott tényleg cserélni kell. Kifogyott a lötty idő előtt, és úgy használta. Főszabály szerint 60e kmenként utána kell tölteni, de a kivétel szabály szerint előbb kifogy a lötty. Ja 120e kmre a ford is ír cserét, szóval...

Mondom neki! Köszi!  worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5367 Dátum: 2014.09.10 szerda, 15:14:50 »

Mondom neki! Köszi!  worship

Azért kérdezz rá, hogy löttyös-e a dpf...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5368 Dátum: 2014.09.10 szerda, 15:38:47 »

Azért kérdezz rá, hogy löttyös-e a dpf...

Most beszéltem vele, nem az.
Vasárnap indulnának nyaralni, a Volvo szervíz nem tudott biztos választ adni, hogy elmerjen-e indulni vele, lehet visszajön a hiba 100km után, lehet 10000km után. Cseréltétnék vele... 190e van az autóban.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5369 Dátum: 2014.09.10 szerda, 15:49:02 »

Most beszéltem vele, nem az.
Vasárnap indulnának nyaralni, a Volvo szervíz nem tudott biztos választ adni, hogy elmerjen-e indulni vele, lehet visszajön a hiba 100km után, lehet 10000km után. Cseréltétnék vele... 190e van az autóban.

Ha van della, cserélje...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5370 Dátum: 2014.09.10 szerda, 16:16:22 »

Most beszéltem vele, nem az.
Vasárnap indulnának nyaralni, a Volvo szervíz nem tudott biztos választ adni, hogy elmerjen-e indulni vele, lehet visszajön a hiba 100km után, lehet 10000km után. Cseréltétnék vele... 190e van az autóban.

Így én biztos nem indulnék el ha külföldön jön elő a hiba az tud drága lenni.

Nézzen körül hol a legolcsobb szerviztől tuti talál olcsóbban.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #5371 Dátum: 2014.09.10 szerda, 17:07:05 »

Most beszéltem vele, nem az.
Vasárnap indulnának nyaralni, a Volvo szervíz nem tudott biztos választ adni, hogy elmerjen-e indulni vele, lehet visszajön a hiba 100km után, lehet 10000km után. Cseréltétnék vele... 190e van az autóban.
Bp-n van tuti volvo szerelőm.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #5372 Dátum: 2014.09.10 szerda, 17:15:57 »

és nem benzinesek?  laugh Vagy egynyócasok?

Úúúú na ne má!  falbav
Naplózva
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #5373 Dátum: 2014.09.10 szerda, 18:35:38 »

Sziasztok,


Most lesz az első olajcserém a vason amióta megvan.

MOTUL FORD SPECIFIC 913C - ezt az olajat néztem ki.  Ismeri valaki, ill. használ ilyet valaki?

Ezen felül mit ajánlotok?

 worship worship

Én ezt használom a autóimban bár nem dpf-esek: http://castrolmintabolt.hu/webshop/product/castrol-edge-titanium-fst-5w-40-1-literes/200/16950  ez megfelel spec.ben neked.
De a következő kocsim olyan specifikáció lesz mint a tiéd csak kombi és abban is ezt fogom használni.
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.10 szerda, 18:49:04 írta TSPORT » Naplózva
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #5374 Dátum: 2014.09.10 szerda, 18:37:21 »

Folyamatosan tisztogatják neki, de kb. havonta mindig újra dobja a DPF hibakódot, és vészüzemre vált.
Ki kell azt onnan venni!  smile
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5375 Dátum: 2014.09.10 szerda, 18:43:42 »

DPF lebeszélve szombaton visszük a gépet a helyi ürgéhez.  Meg tudja csinálni.

Mi dolgunk csak annyi, hogy ki szedjük a belsejét a dpf nek vagy át furkodjuk, de inkább felnyitjuk azt kiberheljuk.

Azt mondta már csinált több ilyet is gond nélkül.  Cool
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #5376 Dátum: 2014.09.10 szerda, 18:44:15 »

Találtam egy ruszki olaj tesztet hidegbe akkor még se ugyanaz a a ford mint a castrol.  nyes

https://www.youtube.com/watch?v=mjDjACrPabg
Mondanám,hogy ezért is nem használok Ford olajat.(pedig egy időben használtam) De úgy is jönnek a huhogások!  hehe
Naplózva
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #5377 Dátum: 2014.09.10 szerda, 18:45:47 »

DPF lebeszélve szombaton visszük a gépet a helyi ürgéhez.  Meg tudja csinálni.

Mi dolgunk csak annyi, hogy ki szedjük a belsejét a dpf nek vagy át furkodjuk, de inkább felnyitjuk azt kiberheljuk.

Azt mondta már csinált több ilyet is gond nélkül.  Cool
Így kell ezt! eljen
Naplózva
opa100
Vendég
« Új hozzászólás #5378 Dátum: 2014.09.10 szerda, 18:53:52 »

Nem tudja valaki véletlenül,hogy az mk1 csomagtérajtó zárbetétje jó e az mk2-be?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5379 Dátum: 2014.09.10 szerda, 18:59:25 »

Mondanám,hogy ezért is nem használok Ford olajat.(pedig egy időben használtam) De úgy is jönnek a huhogások!  hehe

Valaki mesélje már el, hogy mikor volt itthon -40 fok? A Ford Formula olaj sárgás színű, nem úgy mint ami a videón látszik, ami zöld. A másik dolog pedig az, hogy semmi bizonyíték nincs arra, hogy azok az olajok egyáltalán azok, amit állít róluk a csávó. Úgy lett volna hiteles, ha 1-1 bontatlan flakonnal csinálja meg a "tesztet". Innentől mindenki olyan típusú és drága olajat önt az autójába, amilyet akar.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #5380 Dátum: 2014.09.10 szerda, 19:00:58 »

Nem tudja valaki véletlenül,hogy az mk1 csomagtérajtó zárbetétje jó e az mk2-be?
És ezt az mk4 topikban kell kérdezni? Mert nekem fogalma sincs... nemtudom
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #5381 Dátum: 2014.09.10 szerda, 19:03:31 »

Valaki mesélje már el, hogy mikor volt itthon -40 fok? A Ford Formula olaj sárgás színű, nem úgy mint ami a videón látszik, ami zöld. A másik dolog pedig az, hogy semmi bizonyíték nincs arra, hogy azok az olajok egyáltalán azok, amit állít róluk a csávó. Úgy lett volna hiteles, ha 1-1 bontatlan flakonnal csinálja meg a "tesztet". Innentől mindenki olyan típusú és drága olajat önt az autójába, amilyet akar.

itt vannak rekordok...
abszolút hidegrekordok:
Hazai abszolút minimum-hőmérséklet: -35 °C Miskolc-Görömbölytapolca, 1940. február 16. Legalacsonyabb napi középhőmérséklet: -26,8 °C Baja, 1942. január 24. Legalacsonyabb napi maximum-hőmérséklet: -23,0 °C Kecskemét-Miklóstelep 1942. január 24.


Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5382 Dátum: 2014.09.10 szerda, 19:10:28 »

itt vannak rekordok...
abszolút hidegrekordok:
Hazai abszolút minimum-hőmérséklet: -35 °C Miskolc-Görömbölytapolca, 1940. február 16. Legalacsonyabb napi középhőmérséklet: -26,8 °C Baja, 1942. január 24. Legalacsonyabb napi maximum-hőmérséklet: -23,0 °C Kecskemét-Miklóstelep 1942. január 24.




Az még akkor sem -40. Akkor a kérdés másképpen. Mikor volt utoljára -40 fok vagy a körüli hideg? Amúgy pedig, ahogy Arpad nevű fórumtársunk is írta, a -30 fok körüli hidegeknél éjjel-nappal jár a motor, tehát esélye sincs annyira megdermedni az olajnak. De inkább hagyjuk is, mert felesleges vitázni ilyen marhaságokon. Mint mondtam/írtam, mindenki olyan márkájú és árú olajat önt az autójába, amilyet akar. Nekem jó a Ford Formula F is, mert nem kell attól tartanom, hogy megfagy az autóban.
Naplózva
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #5383 Dátum: 2014.09.10 szerda, 19:24:40 »

Valaki mesélje már el, hogy mikor volt itthon -40 fok? A Ford Formula olaj sárgás színű, nem úgy mint ami a videón látszik, ami zöld. A másik dolog pedig az, hogy semmi bizonyíték nincs arra, hogy azok az olajok egyáltalán azok, amit állít róluk a csávó. Úgy lett volna hiteles, ha 1-1 bontatlan flakonnal csinálja meg a "tesztet". Innentől mindenki olyan típusú és drága olajat önt az autójába, amilyet akar.
Ezt arra értettem,hogy nem voltak jók a hideg tulajdonságai a Ford olajnak,de a meleg sem. Hidegindítás,hangos működés, csattogó hidrók.15e km után ez még fokozódott.
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.10 szerda, 19:28:48 írta TSPORT » Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5384 Dátum: 2014.09.10 szerda, 21:34:56 »

Ezt arra értettem,hogy nem voltak jók a hideg tulajdonságai a Ford olajnak,de a meleg sem. Hidegindítás,hangos működés, csattogó hidrók.15e km után ez még fokozódott.

nekem ilyen gondom sosem volt
Naplózva
orion77
Vendég
« Új hozzászólás #5385 Dátum: 2014.09.10 szerda, 21:40:00 »

Én ezt használom a autóimban bár nem dpf-esek: http://castrolmintabolt.hu/webshop/product/castrol-edge-titanium-fst-5w-40-1-literes/200/16950  ez megfelel spec.ben neked.
De a következő kocsim olyan specifikáció lesz mint a tiéd csak kombi és abban is ezt fogom használni.
Nem mondom jó kis olaj de például a Castrol Magnatec Diesel 5W-40 DPF-nek ugyanolyan Fordos minősítése van mint annak amit te használsz.
Nem tudom biztosan,hogy a gyári Ford olaj milyen Castrolnak felel meg de szerintem nagy különbség nincsen.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5386 Dátum: 2014.09.10 szerda, 21:48:47 »

Én ezt használom a autóimban bár nem dpf-esek: http://castrolmintabolt.hu/webshop/product/castrol-edge-titanium-fst-5w-40-1-literes/200/16950  ez megfelel spec.ben neked.
Ez mondjuk pont nem felel meg specifikációban, mert nincs meg a Ford minősítése. Ráadásul a viszkozitása is más, mint az ajánlott. Amúgy tényleg jó.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
orion77
Vendég
« Új hozzászólás #5387 Dátum: 2014.09.10 szerda, 22:00:18 »

Ez mondjuk pont nem felel meg specifikációban, mert nincs meg a Ford minősítése. Ráadásul a viszkozitása is más, mint az ajánlott. Amúgy tényleg jó.
De megvan csak kicsit mélyebre kell ásni....<a href="http://castrolmintabolt.hu/doclib/424/castrol-edge-titanium-fst-5w-40-technikai-adatlap.pdf" target="_blank">http://castrolmintabolt.hu/doclib/424/castrol-edge-titanium-fst-5w-40-technikai-adatlap.pdf</a>  wave
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.10 szerda, 22:14:13 írta orion77 » Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #5388 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 04:52:20 »

De megvan csak kicsit mélyebre kell ásni... wave

Kora reggel van, lehet én nézem be, de szerintem a mi autóinknak már a a C és a D az előírás. Ez pedig A-s.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5389 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 07:21:24 »

nekem ilyen gondom sosem volt

Ahogy nekem sem. Lehet, hogy hamisított olajat öntött az autójába?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5390 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 08:09:07 »

Ha van della, cserélje...

Délután átvitte egy másik szervízbe, ott közölték, hogy ez folyadékos, fel is van töltve...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5391 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 08:09:46 »

Délután átvitte egy másik szervízbe, ott közölték, hogy ez folyadékos, fel is van töltve...
akkor annak reszeltek.... Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5392 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 08:09:54 »

Így én biztos nem indulnék el ha külföldön jön elő a hiba az tud drága lenni.

Nézzen körül hol a legolcsobb szerviztől tuti talál olcsóbban.

Sajnos már nincs ideje rá, vasárnap indul(na).
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5393 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 08:10:24 »

Bp-n van tuti volvo szerelőm.

Pü-be tudsz küldeni elérhetőséget?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5394 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 08:12:57 »

akkor annak reszeltek.... Undecided

Ma lemegy egy Gyöngyös-Debrecen távot, várjuk, hogy eljön-e újra a hiba.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5395 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 08:15:46 »

Ma lemegy egy Gyöngyös-Debrecen távot, várjuk, hogy eljön-e újra a hiba.
ha a lötty nem égeti ki,akkor azon már csak a hidegvas segít. Lips Sealed
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5396 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 08:16:04 »

Délután átvitte egy másik szervízbe, ott közölték, hogy ez folyadékos, fel is van töltve...

Akkor megint csak nekem van igazam.  vigyor3

Szerintem ne xarakodjon, cserélje ki. Lötty nélkül tudomásom szerint annyira lerakódik a korom, hogy kitisztíthatatlan. Alapvetően a legnagyobb dpf-es félelem pont az ilyen löttyös cuccok miatt van. (Szerelőm szerint nagyon sok Focusban cserélték idő előtt...)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5397 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 08:17:02 »

Ma lemegy egy Gyöngyös-Debrecen távot, várjuk, hogy eljön-e újra a hiba.

Ja, és érdemes megnézni Ford vonalon is alkatrészt, mert nem hiszem, hogy sok különbség lehet...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
orion77
Vendég
« Új hozzászólás #5398 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 08:35:11 »

Kora reggel van, lehet én nézem be, de szerintem a mi autóinknak már a a C és a D az előírás. Ez pedig A-s.
Igen így tudom én is, ezt találtam a egyik gyáriról:
Ford Formula F motorolaj

SAE 5W-30 viszkozitású motorolaj

Ez a Ford motorolaj a következő követelmények felel meg:
WSS-M2C913-C
WSS-M2C913-B
WSS-M2C913-A
ACEA A5/B5

Az 5w40-esnek csak WSS-M2C913-A minősítése van.
Az én autómban az 5w-30-as van szerintem jó bele.
Persze mindenki azt önt bele amit jónak lát. vigyor3
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5399 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 09:25:28 »

Igen így tudom én is, ezt találtam a egyik gyáriról:
Ford Formula F motorolaj

SAE 5W-30 viszkozitású motorolaj

Ez a Ford motorolaj a következő követelmények felel meg:
WSS-M2C913-C
WSS-M2C913-B
WSS-M2C913-A
ACEA A5/B5

Az 5w40-esnek csak WSS-M2C913-A minősítése van.
Az én autómban az 5w-30-as van szerintem jó bele.
Persze mindenki azt önt bele amit jónak lát. vigyor3

A kérdéses 5w40-es olajnak Ford WSS-M2C917-A minősítése van, amiról a tök tudja milyen viszonyban van a minimum kívánatos WSS-M2C913-C-hez.
Én tutira nem önteném az autóba, elsősorban a nem megfelelő viszkozitás miatt.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 101 102 103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113 114 115 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.