Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:05:01
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
101
102
103
104
105
106
107
[
108
]
109
110
111
112
113
114
115
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5253866 alkalommal)
0 Felhasználó és 60 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5350 Dátum:
2014.09.10 szerda, 11:31:08 »
Idézetet írta: orion77 - 2014.09.10 szerda, 11:06:20
Ez érdekes:
Ezen az oldalon ez van:
http://www.olajwebshop.hu/termek-Ford%20Formula%20F%205W-30/188/
Részecskeszűrővel ellátott modellekhez használata NEM javasolt!
Cromaxéknál:
https://cromax.hu/150000000-olajfolyadek/151670000-olaj/151670686-motorolaj/187682-motorolaj-5w-30-ford-5-literes-reszecskeszurovel-dpf
motorolaj Ford 5W-30 részecskeszűrőshöz is (DPF) 5 literes
Most kinek van igaza?
Az elsőnél felsorolja mindhárom specifikációt (WSS-M2C913-C, 913-B, 913-A), a Cromaxnál csak a C-t. A C már a DPF-hez is használható, a többi nem javasolt.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5351 Dátum:
2014.09.10 szerda, 11:52:07 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.09.10 szerda, 11:31:08
Az elsőnél felsorolja mindhárom specifikációt (WSS-M2C913-C, 913-B, 913-A), a Cromaxnál csak a C-t. A C már a DPF-hez is használható, a többi nem javasolt.
Na igen, de a fenti mind3 specifikációnak megfelel beleértve a c-t is tehát akkor elvileg az is jó a dpf-hez.
Ezt utálom, hogy mindenhol mást írnak. A könyv a b-t írja szal annak kell megfelelni...amit írtam is, hogy a drága dpf-s mobil olaj se ért semmit mert eltömődött a szűrőnk szal marketing bullshit ez az egész szvsz.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
orion77
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5352 Dátum:
2014.09.10 szerda, 12:33:16 »
Vagy esetleg valaki használt már ilyet?:
http://www.olaj24.hu/T/castrol-magnatec-diesel-5w-40-motorolaj-4l/828
A Castrol Magnatec Diesel 5W-40 DPF az egyedi alapolaj kombináció eredményeként az szinte mágnesként tapad a motor belső felületeire, így mintegy negyedére csökkenti a kritikus indítási-felmelegedési szakaszban jelentkező kopást. Kifogástalan védelmet nyújt.
Autópályán és városban
Csikorgó fagyban és a legforróbb kánikulában
Az indítókulcs elfordításának pillanatától
Minősítések és jóváhagyások
API CF/SM
ACEA C3
MB 229.31
VW 502 00/505 00/505 01
Fiat 9.55535-S2
Ford WSS-M2C-917A
BMW LL-04
Marketing szöveg az van itt is!
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5353 Dátum:
2014.09.10 szerda, 12:52:42 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.09.10 szerda, 11:52:07
Na igen, de a fenti mind3 specifikációnak megfelel beleértve a c-t is tehát akkor elvileg az is jó a dpf-hez.
Ezt utálom, hogy mindenhol mást írnak. A könyv a b-t írja szal annak kell megfelelni...amit írtam is, hogy a drága dpf-s mobil olaj se ért semmit mert eltömődött a szűrőnk szal marketing bullshit ez az egész szvsz.
Bármit is ír a könyv, neked C-s kell.
Miért gondolod, hogy az olajnak bármi köze lene a DPF problémádhoz?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5354 Dátum:
2014.09.10 szerda, 12:59:04 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.09.10 szerda, 12:52:42
Bármit is ír a könyv, neked C-s kell.
Miért gondolod, hogy az olajnak bármi köze lene a DPF problémádhoz?
Tudja a C-t.
http://www.castrol.com/hu_hu/hungary/products/cars/engine-oils/castrol-magnatec.html
Szimplán felvetés...
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5355 Dátum:
2014.09.10 szerda, 13:12:23 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.09.10 szerda, 12:59:04
Tudja a C-t.
http://www.castrol.com/hu_hu/hungary/products/cars/engine-oils/castrol-magnatec.html
Szimplán felvetés...
Gondolom a Magnatec 5w-30 A5-öt akartad linkelni.
Nos ez ugyanannyira full synth, mint ahogy a Ford Formula-F. Vagyis, hogy egyik sem, mivel a két olaj kb. (ha nem teljesen) ugyanaz.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5356 Dátum:
2014.09.10 szerda, 13:16:10 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.09.10 szerda, 13:12:23
Gondolom a Magnatec 5w-30 A5-öt akartad linkelni.
Nos ez ugyanannyira full synth, mint ahogy a Ford Formula-F. Vagyis, hogy egyik sem, mivel a két olaj kb. (ha nem teljesen) ugyanaz.
Igen azt, de nem lehet kiválasztani és úgy linkelni.
Rá van írva full synth szal annak kell lennie.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5357 Dátum:
2014.09.10 szerda, 13:24:41 »
Találtam egy ruszki olaj tesztet hidegbe akkor még se ugyanaz a a ford mint a castrol.
https://www.youtube.com/watch?v=mjDjACrPabg
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5358 Dátum:
2014.09.10 szerda, 13:49:20 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.09.10 szerda, 13:24:41
Találtam egy ruszki olaj tesztet hidegbe akkor még se ugyanaz a a ford mint a castrol.
https://www.youtube.com/watch?v=mjDjACrPabg
Nem rémlik, hogy az F olaj zöld lenne. Illetve az F-ből is volt több változat, ami különböző ACEA szinteknek felelt meg.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5359 Dátum:
2014.09.10 szerda, 14:00:44 »
A DPF-et kell cserélni? Ha igen, milyen időközönként? Egy Volvo-s barátom kért segítséget, neki azt mondja a szervíz, hogy 120e km-ként csere, 300x ezer Ft-ért.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5360 Dátum:
2014.09.10 szerda, 14:01:16 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.09.10 szerda, 14:00:44
A DPF-et kell cserélni? Ha igen, milyen időközönként? Egy Volvo-s barátom kért segítséget, neki azt mondja a szervíz, hogy 120e km-ként csere, 300x ezer Ft-ért.
Na de az 1.6 tdci, ugye?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5361 Dátum:
2014.09.10 szerda, 14:46:05 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.09.10 szerda, 14:00:44
A DPF-et kell cserélni? Ha igen, milyen időközönként? Egy Volvo-s barátom kért segítséget, neki azt mondja a szervíz, hogy 120e km-ként csere, 300x ezer Ft-ért.
Az csúnya lenne, ha már cserélni kéne a tisztítás sokkal olcsóbb és vallalnak rá garanciát is.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5362 Dátum:
2014.09.10 szerda, 14:47:40 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.09.10 szerda, 14:46:05
Az csúnya lenne, ha már cserélni kéne a tisztítás sokkal olcsóbb és vallalnak rá garanciát is.
ne szaladj előre. 1,6 tdcikben löttyös dpf van...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5363 Dátum:
2014.09.10 szerda, 14:56:49 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.10 szerda, 14:01:16
Na de az 1.6 tdci, ugye?
C30-as 1.6 igen.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5364 Dátum:
2014.09.10 szerda, 14:57:41 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.09.10 szerda, 14:46:05
Az csúnya lenne, ha már cserélni kéne a tisztítás sokkal olcsóbb és vallalnak rá garanciát is.
Folyamatosan tisztogatják neki, de kb. havonta mindig újra dobja a DPF hibakódot, és vészüzemre vált.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5365 Dátum:
2014.09.10 szerda, 15:02:40 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.09.10 szerda, 14:57:41
Folyamatosan tisztogatják neki, de kb. havonta mindig újra dobja a DPF hibakódot, és vészüzemre vált.
Pedig ott tényleg cserélni kell. Kifogyott a lötty idő előtt, és úgy használta. Főszabály szerint 60e kmenként utána kell tölteni, de a kivétel szabály szerint előbb kifogy a lötty. Ja 120e kmre a ford is ír cserét, szóval...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5366 Dátum:
2014.09.10 szerda, 15:09:11 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.10 szerda, 15:02:40
Pedig ott tényleg cserélni kell. Kifogyott a lötty idő előtt, és úgy használta. Főszabály szerint 60e kmenként utána kell tölteni, de a kivétel szabály szerint előbb kifogy a lötty. Ja 120e kmre a ford is ír cserét, szóval...
Mondom neki! Köszi!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5367 Dátum:
2014.09.10 szerda, 15:14:50 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.09.10 szerda, 15:09:11
Mondom neki! Köszi!
Azért kérdezz rá, hogy löttyös-e a dpf...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5368 Dátum:
2014.09.10 szerda, 15:38:47 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.10 szerda, 15:14:50
Azért kérdezz rá, hogy löttyös-e a dpf...
Most beszéltem vele, nem az.
Vasárnap indulnának nyaralni, a Volvo szervíz nem tudott biztos választ adni, hogy elmerjen-e indulni vele, lehet visszajön a hiba 100km után, lehet 10000km után. Cseréltétnék vele... 190e van az autóban.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5369 Dátum:
2014.09.10 szerda, 15:49:02 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.09.10 szerda, 15:38:47
Most beszéltem vele, nem az.
Vasárnap indulnának nyaralni, a Volvo szervíz nem tudott biztos választ adni, hogy elmerjen-e indulni vele, lehet visszajön a hiba 100km után, lehet 10000km után. Cseréltétnék vele... 190e van az autóban.
Ha van della, cserélje...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5370 Dátum:
2014.09.10 szerda, 16:16:22 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.09.10 szerda, 15:38:47
Most beszéltem vele, nem az.
Vasárnap indulnának nyaralni, a Volvo szervíz nem tudott biztos választ adni, hogy elmerjen-e indulni vele, lehet visszajön a hiba 100km után, lehet 10000km után. Cseréltétnék vele... 190e van az autóban.
Így én biztos nem indulnék el ha külföldön jön elő a hiba az tud drága lenni.
Nézzen körül hol a legolcsobb szerviztől tuti talál olcsóbban.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5371 Dátum:
2014.09.10 szerda, 17:07:05 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.09.10 szerda, 15:38:47
Most beszéltem vele, nem az.
Vasárnap indulnának nyaralni, a Volvo szervíz nem tudott biztos választ adni, hogy elmerjen-e indulni vele, lehet visszajön a hiba 100km után, lehet 10000km után. Cseréltétnék vele... 190e van az autóban.
Bp-n van tuti volvo szerelőm.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5372 Dátum:
2014.09.10 szerda, 17:15:57 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.09 kedd, 11:32:37
és nem benzinesek?
Vagy egynyócasok?
Úúúú na ne má!
Naplózva
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5373 Dátum:
2014.09.10 szerda, 18:35:38 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2014.09.09 kedd, 13:49:21
Sziasztok,
Most lesz az első olajcserém a vason amióta megvan.
MOTUL FORD SPECIFIC 913C - ezt az olajat néztem ki. Ismeri valaki, ill. használ ilyet valaki?
Ezen felül mit ajánlotok?
Én ezt használom a autóimban bár nem dpf-esek:
http://castrolmintabolt.hu/webshop/product/castrol-edge-titanium-fst-5w-40-1-literes/200/16950
ez megfelel spec.ben neked.
De a következő kocsim olyan specifikáció lesz mint a tiéd csak kombi és abban is ezt fogom használni.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.10 szerda, 18:49:04 írta TSPORT
»
Naplózva
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5374 Dátum:
2014.09.10 szerda, 18:37:21 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.09.10 szerda, 14:57:41
Folyamatosan tisztogatják neki, de kb. havonta mindig újra dobja a DPF hibakódot, és vészüzemre vált.
Ki kell azt onnan venni!
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5375 Dátum:
2014.09.10 szerda, 18:43:42 »
DPF lebeszélve szombaton visszük a gépet a helyi ürgéhez. Meg tudja csinálni.
Mi dolgunk csak annyi, hogy ki szedjük a belsejét a dpf nek vagy át furkodjuk, de inkább felnyitjuk azt kiberheljuk.
Azt mondta már csinált több ilyet is gond nélkül.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5376 Dátum:
2014.09.10 szerda, 18:44:15 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.09.10 szerda, 13:24:41
Találtam egy ruszki olaj tesztet hidegbe akkor még se ugyanaz a a ford mint a castrol.
https://www.youtube.com/watch?v=mjDjACrPabg
Mondanám,hogy ezért is nem használok Ford olajat.(pedig egy időben használtam) De úgy is jönnek a huhogások!
Naplózva
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5377 Dátum:
2014.09.10 szerda, 18:45:47 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.09.10 szerda, 18:43:42
DPF lebeszélve szombaton visszük a gépet a helyi ürgéhez. Meg tudja csinálni.
Mi dolgunk csak annyi, hogy ki szedjük a belsejét a dpf nek vagy át furkodjuk, de inkább felnyitjuk azt kiberheljuk.
Azt mondta már csinált több ilyet is gond nélkül.
Így kell ezt!
Naplózva
opa100
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5378 Dátum:
2014.09.10 szerda, 18:53:52 »
Nem tudja valaki véletlenül,hogy az mk1 csomagtérajtó zárbetétje jó e az mk2-be?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5379 Dátum:
2014.09.10 szerda, 18:59:25 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.09.10 szerda, 18:44:15
Mondanám,hogy ezért is nem használok Ford olajat.(pedig egy időben használtam) De úgy is jönnek a huhogások!
Valaki mesélje már el, hogy mikor volt itthon -40 fok? A Ford Formula olaj sárgás színű, nem úgy mint ami a videón látszik, ami zöld. A másik dolog pedig az, hogy semmi bizonyíték nincs arra, hogy azok az olajok egyáltalán azok, amit állít róluk a csávó. Úgy lett volna hiteles, ha 1-1 bontatlan flakonnal csinálja meg a "tesztet". Innentől mindenki olyan típusú és drága olajat önt az autójába, amilyet akar.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5380 Dátum:
2014.09.10 szerda, 19:00:58 »
Idézetet írta: opa100 - 2014.09.10 szerda, 18:53:52
Nem tudja valaki véletlenül,hogy az mk1 csomagtérajtó zárbetétje jó e az mk2-be?
És ezt az mk4 topikban kell kérdezni? Mert nekem fogalma sincs...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5381 Dátum:
2014.09.10 szerda, 19:03:31 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.09.10 szerda, 18:59:25
Valaki mesélje már el, hogy mikor volt itthon -40 fok? A Ford Formula olaj sárgás színű, nem úgy mint ami a videón látszik, ami zöld. A másik dolog pedig az, hogy semmi bizonyíték nincs arra, hogy azok az olajok egyáltalán azok, amit állít róluk a csávó. Úgy lett volna hiteles, ha 1-1 bontatlan flakonnal csinálja meg a "tesztet". Innentől mindenki olyan típusú és drága olajat önt az autójába, amilyet akar.
itt vannak rekordok...
abszolút hidegrekordok:
Hazai abszolút minimum-hőmérséklet: -35 °C Miskolc-Görömbölytapolca, 1940. február 16. Legalacsonyabb napi középhőmérséklet: -26,8 °C Baja, 1942. január 24. Legalacsonyabb napi maximum-hőmérséklet: -23,0 °C Kecskemét-Miklóstelep 1942. január 24.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5382 Dátum:
2014.09.10 szerda, 19:10:28 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.09.10 szerda, 19:03:31
itt vannak rekordok...
abszolút hidegrekordok:
Hazai abszolút minimum-hőmérséklet: -35 °C Miskolc-Görömbölytapolca, 1940. február 16. Legalacsonyabb napi középhőmérséklet: -26,8 °C Baja, 1942. január 24. Legalacsonyabb napi maximum-hőmérséklet: -23,0 °C Kecskemét-Miklóstelep 1942. január 24.
Az még akkor sem -40. Akkor a kérdés másképpen. Mikor volt utoljára -40 fok vagy a körüli hideg? Amúgy pedig, ahogy Arpad nevű fórumtársunk is írta, a -30 fok körüli hidegeknél éjjel-nappal jár a motor, tehát esélye sincs annyira megdermedni az olajnak. De inkább hagyjuk is, mert felesleges vitázni ilyen marhaságokon. Mint mondtam/írtam, mindenki olyan márkájú és árú olajat önt az autójába, amilyet akar. Nekem jó a Ford Formula F is, mert nem kell attól tartanom, hogy megfagy az autóban.
Naplózva
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5383 Dátum:
2014.09.10 szerda, 19:24:40 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.09.10 szerda, 18:59:25
Valaki mesélje már el, hogy mikor volt itthon -40 fok? A Ford Formula olaj sárgás színű, nem úgy mint ami a videón látszik, ami zöld. A másik dolog pedig az, hogy semmi bizonyíték nincs arra, hogy azok az olajok egyáltalán azok, amit állít róluk a csávó. Úgy lett volna hiteles, ha 1-1 bontatlan flakonnal csinálja meg a "tesztet". Innentől mindenki olyan típusú és drága olajat önt az autójába, amilyet akar.
Ezt arra értettem,hogy nem voltak jók a hideg tulajdonságai a Ford olajnak,de a meleg sem. Hidegindítás,hangos működés, csattogó hidrók.15e km után ez még fokozódott.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.10 szerda, 19:28:48 írta TSPORT
»
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5384 Dátum:
2014.09.10 szerda, 21:34:56 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.09.10 szerda, 19:24:40
Ezt arra értettem,hogy nem voltak jók a hideg tulajdonságai a Ford olajnak,de a meleg sem. Hidegindítás,hangos működés, csattogó hidrók.15e km után ez még fokozódott.
nekem ilyen gondom sosem volt
Naplózva
orion77
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5385 Dátum:
2014.09.10 szerda, 21:40:00 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.09.10 szerda, 18:35:38
Én ezt használom a autóimban bár nem dpf-esek:
http://castrolmintabolt.hu/webshop/product/castrol-edge-titanium-fst-5w-40-1-literes/200/16950
ez megfelel spec.ben neked.
De a következő kocsim olyan specifikáció lesz mint a tiéd csak kombi és abban is ezt fogom használni.
Nem mondom jó kis olaj de például a Castrol Magnatec Diesel 5W-40 DPF-nek ugyanolyan Fordos minősítése van mint annak amit te használsz.
Nem tudom biztosan,hogy a gyári Ford olaj milyen Castrolnak felel meg de szerintem nagy különbség nincsen.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5386 Dátum:
2014.09.10 szerda, 21:48:47 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.09.10 szerda, 18:35:38
Én ezt használom a autóimban bár nem dpf-esek:
http://castrolmintabolt.hu/webshop/product/castrol-edge-titanium-fst-5w-40-1-literes/200/16950
ez megfelel spec.ben neked.
Ez mondjuk pont nem felel meg specifikációban, mert nincs meg a Ford minősítése. Ráadásul a viszkozitása is más, mint az ajánlott. Amúgy tényleg jó.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
orion77
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5387 Dátum:
2014.09.10 szerda, 22:00:18 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.09.10 szerda, 21:48:47
Ez mondjuk pont nem felel meg specifikációban, mert nincs meg a Ford minősítése. Ráadásul a viszkozitása is más, mint az ajánlott. Amúgy tényleg jó.
De megvan csak kicsit mélyebre kell ásni....
http://castrolmintabolt.hu/doclib/424/castrol-edge-titanium-fst-5w-40-technikai-adatlap.pdf
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.10 szerda, 22:14:13 írta orion77
»
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5388 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 04:52:20 »
Idézetet írta: orion77 - 2014.09.10 szerda, 22:00:18
De megvan csak kicsit mélyebre kell ásni...
Kora reggel van, lehet én nézem be, de szerintem a mi autóinknak már a a C és a D az előírás. Ez pedig A-s.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5389 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 07:21:24 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.09.10 szerda, 21:34:56
nekem ilyen gondom sosem volt
Ahogy nekem sem. Lehet, hogy hamisított olajat öntött az autójába?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5390 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 08:09:07 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.10 szerda, 15:49:02
Ha van della, cserélje...
Délután átvitte egy másik szervízbe, ott közölték, hogy ez folyadékos, fel is van töltve...
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5391 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 08:09:46 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.09.11 csütörtök, 08:09:07
Délután átvitte egy másik szervízbe, ott közölték, hogy ez folyadékos, fel is van töltve...
akkor annak reszeltek....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5392 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 08:09:54 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.09.10 szerda, 16:16:22
Így én biztos nem indulnék el ha külföldön jön elő a hiba az tud drága lenni.
Nézzen körül hol a legolcsobb szerviztől tuti talál olcsóbban.
Sajnos már nincs ideje rá, vasárnap indul(na).
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5393 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 08:10:24 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.09.10 szerda, 17:07:05
Bp-n van tuti volvo szerelőm.
Pü-be tudsz küldeni elérhetőséget?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5394 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 08:12:57 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.11 csütörtök, 08:09:46
akkor annak reszeltek....
Ma lemegy egy Gyöngyös-Debrecen távot, várjuk, hogy eljön-e újra a hiba.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5395 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 08:15:46 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.09.11 csütörtök, 08:12:57
Ma lemegy egy Gyöngyös-Debrecen távot, várjuk, hogy eljön-e újra a hiba.
ha a lötty nem égeti ki,akkor azon már csak a hidegvas segít.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5396 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 08:16:04 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.09.11 csütörtök, 08:09:07
Délután átvitte egy másik szervízbe, ott közölték, hogy ez folyadékos, fel is van töltve...
Akkor megint csak nekem van igazam.
Szerintem ne xarakodjon, cserélje ki. Lötty nélkül tudomásom szerint annyira lerakódik a korom, hogy kitisztíthatatlan. Alapvetően a legnagyobb dpf-es félelem pont az ilyen löttyös cuccok miatt van. (Szerelőm szerint nagyon sok Focusban cserélték idő előtt...)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5397 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 08:17:02 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.09.11 csütörtök, 08:12:57
Ma lemegy egy Gyöngyös-Debrecen távot, várjuk, hogy eljön-e újra a hiba.
Ja, és érdemes megnézni Ford vonalon is alkatrészt, mert nem hiszem, hogy sok különbség lehet...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
orion77
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5398 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 08:35:11 »
Idézetet írta: Candle - 2014.09.11 csütörtök, 04:52:20
Kora reggel van, lehet én nézem be, de szerintem a mi autóinknak már a a C és a D az előírás. Ez pedig A-s.
Igen így tudom én is, ezt találtam a egyik gyáriról:
Ford Formula F motorolaj
SAE 5W-30 viszkozitású motorolaj
Ez a Ford motorolaj a következő követelmények felel meg:
WSS-M2C913-C
WSS-M2C913-B
WSS-M2C913-A
ACEA A5/B5
Az 5w40-esnek csak WSS-M2C913-A minősítése van.
Az én autómban az 5w-30-as van szerintem jó bele.
Persze mindenki azt önt bele amit jónak lát.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5399 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 09:25:28 »
Idézetet írta: orion77 - 2014.09.11 csütörtök, 08:35:11
Igen így tudom én is, ezt találtam a egyik gyáriról:
Ford Formula F motorolaj
SAE 5W-30 viszkozitású motorolaj
Ez a Ford motorolaj a következő követelmények felel meg:
WSS-M2C913-C
WSS-M2C913-B
WSS-M2C913-A
ACEA A5/B5
Az 5w40-esnek csak WSS-M2C913-A minősítése van.
Az én autómban az 5w-30-as van szerintem jó bele.
Persze mindenki azt önt bele amit jónak lát.
A kérdéses 5w40-es olajnak Ford WSS-M2C91
7
-A minősítése van, amiról a tök tudja milyen viszonyban van a minimum kívánatos WSS-M2C913-C-hez.
Én tutira nem önteném az autóba, elsősorban a nem megfelelő viszkozitás miatt.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak:
1
...
101
102
103
104
105
106
107
[
108
]
109
110
111
112
113
114
115
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ